Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.    Rozumiem, ZAMKNIJ
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Dariusz Mioduski - fot. Woytek / Legionisci.com
Dariusz Mioduski - fot. Woytek / Legionisci.com
Piątek, 5 maja 2017 r. godz. 07:59

Mioduski: Zaczynamy od poziomu zero

Woytek, źródło: Przegląd Sportowy

W piątek i w sobotę Przegląd Sportowy publikuje rozmowę z właścicielem i prezesem Legii Dariuszem Mioduskim. Pierwsza część rozmowy jest przede wszystkim o relacjach między byłymi właścicielami oraz o finansach klubu. - Dziś mogę powiedzieć: nie ma kasy, zaczynamy od poziomu zero, muszę się troszczyć o pomostowe finansowanie, żeby zachować bieżącą płynność, ale sytuacja jest stabilna. Daje poczucie bezpieczeństwa - mówi Mioduski.

Spytany o to czy Bogusław Leśnodorski pozostanie w radzie nadzorczej dłużej niż do końca sezonu, sugeruje, że niektóre zachowania byłego prezesa szkodzą klubowi i będzie zastanawiał się nad różnymi scenariuszami. Chodzi przede wszystkim o poprzedni wywiad dla PS, w którym poruszony został wątek Odjidji-Ofoe i Pazdana. "Szkodzi też wydzwanianie i wysyłanie SMS-ów do piłkarzy oraz inne, niezrozumiałe dla mnie działania" - mówi prezes i dodaje, że Leśnodorski chce zostać legendą klubu i przypisać sobie wszystkie dobre rzeczy, a te złe zrzucić na innych. "Ludzie w klubie widzą dziś, do czego doprowadził styl zarządzania poprzedniego zarządu i czym by się skończył. Dlatego pamiętajmy, że legendy zawierają w sobie tylko cześć prawdy, a reszta to zazwyczaj bajki" - uważa Mioduski.


Jak wygląda teraz stan kasy?
- Z pieniędzy zarobionych w Lidze Mistrzów oddaliśmy ITI 20 milionów złotych, reszta rozeszła sie głównie na wcześniejsze zobowiązania. W tym samym czasie zaciągnęliśmy zewnętrzny dług o wartości 30 mln zł. Gdybyśmy nie dostali się do Ligi Mistrzów, klub miałby kilkadziesiąt milionów złotych zadłużenia wobec różnych instytucji i brak planu, jak go pokryć. Liga Mistrzów, z finansowego punktu widzenia, ustabilizowała klub.
(...)
Zamierzam ustabilizować klub od strony finansowej i doprowadzić do tego, żeby były pieniądze na inwestycje. Nawet, jeśli nie dostaniemy się do LM, nie będzie katastrofy, da się normalnie funkcjonować i rozwijać.

Czy jest już budżet na najbliższe okno transferowe?
- Dziś nie znam jeszcze kwoty. Zakładałem, ze w klubie będą jeszcze pieniądze na wzmocnienia... Ale ich nie ma.

Całą rozmowę możecie przeczytać w Przeglądzie Sportowym

W sobotę w PS druga część rozmowy, którą dziennik zapowiada cytatami:

- "Wiele razy, i to wyraźnie, mówiłem, że nie zrobię z Legii korporacji. Nigdy jej tu nie
będzie, bo działamy w obszarze związanym z emocjami."

- "Miro Radović pokazał, że jest wartością w drużynie i klubie. Nie wynika to tylko z tego, co w pokazuje na boisku, ale z jego pozycji w drużynie. Jest jednym z liderów, ma szanse zostać legendą."

- "Mistrzostwo skutkuje dla klubu ujemnym bilansem finansowym, bardziej opłaca się nie być mistrzem, ale to bez znaczenia. To dla nas furtka do LM. Pieniądze na premie tez się znajda."



Komentarze: (140)

Invi, 05.05.2017 08:07:21 - *.dynamic.chello.pl

No spadlem z krzesła... co on pie..

Miodulski King, 05.05.2017 08:08:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Darek Miodulski 100% poparcia! Poprzedni prezes przechulal kase i tetaz mamy efekty.

vit, 05.05.2017 08:09:35 - *.dynamic.chello.pl

skoro jest tak źle jak powiada Loczek to tylko źle swiadczy o nim że jako większościowy udziałowiec nie kontrolowł tego co sie dzieje w klubie.
a i tak wiadomo że to tylko jego gdanie ktore ma nas przygotowac na cięcie kosztów i mistrzostwo raz na kilka lat jak sie uda

Klik, 05.05.2017 08:15:34 - *.centertel.pl

Tak jak się można było domyślać, Leśny będzie robił ferment, nie jest mu łatwo rozstać się z pezesowaniem. Ale jeżeli szczerze zależy mu na dobru (L), powinien odpuścić, mało tego powinien szczerze wspierać Mioduskiego w wyprowadzeniu klubu na prostą, rozpad właścicieli i obecna sytuacja to też jego wina.

Andrzej, 05.05.2017 08:19:25 - *.gdansk.vectranet.pl

Wolę loczka niż poprzedniego ojca chrzestnego.Z prostej przyczyny,gdyby loczek kłamał to ojciec chrzestny walczyłby o to by dalej być właścicielem klubu ,a sam w wywiadzie przyznał,że zadzwonił do loczka by się dogadali.Jeżeli chodzi o biznes to bardziej wiarygodny jest loczek,a Ojciec Chrzestny to urządził show w którym grał główną rolę.Mam nadzieję,że z loczkiem dożyję czasów ,że Liga Mistrzów nie będzie tylko jednorocznym wyskokiem ;) Ojcze Chrzestny zaś ty baluj za nasze :) bo te 19 baniek które ty dostałeś i drugie pana W. to z kasy klubu i tego nie da się ukryć :)

Skandal, 05.05.2017 08:27:08 - *.109

Lidzie, znowu mity o tym że nie ma kasy. Znowu mity że nadal spłacają ITI gdzie wcześniej (m.in. rok temu) mówili że wszystkie zobowiązania wobec ITI zostały już spłacone. Teraz jakiś kredycik na 30 mil niby zaciągnęli (po co?), inne wydatki to też miliony na co niby kasa z LM poszła. Ściema do kwadratu, ktoś doi ten klub jak leci.

@rek, 05.05.2017 08:27:18 - *.dynamic.chello.pl

Dla dobra (L)egii trzeba już chyba odciąć pępowinę, tzn. Leśnego... Czas Leśnego minął bezpowrotnie i dziękujemy mu za jego wkład w sukcesy (L)egii... Ale wg mnie jak Leśny dłużej pozostanie przy k(L)ubie, to pojawią się kolejne jątrzenia i pozakulisowe zgrzyty... A tego Nasza (L)egia w obecnej chwili nie potrzebuje... Czas najwyższy, aby od teraz to Mioduski w całości przejął zarządzanie (L)egią i pokazał na co go stać... A my kibice za kilka lub za kilkanaście m-cy rozliczymy Mioduskiego z jego działań... Pozdro (L)

bubek, 05.05.2017 08:35:20 - *.centertel.pl

zaczyna się tłumaczenie, że przez Leśnego nie będzie transferów, sprzedamy paru grajków, w przyszłym roku powalczymy o 5 miejsce a za 10 lat zaczniemy wprowadzać młodych, zdolnych, perspektywicznych...

Mario, 05.05.2017 08:35:41 - *.130

Ciekawe co teraz będą krzyczeć klakierzy prezesa celebryty. To pokazuje, jak wielu kibiców mało inteligentnych. Wystarczyło, że im pięknie opowiadał, błyszczał w mediach społ., za pomocą dziennikarzy robił super pijar. Od początku jego panowania, mówiłem i pisałem, że jestem dla niego na nie. Mocno byłem atakowany, objeżdżany. Tylko nieliczne osoby pisały i mówiły, że on nie jest ok. Ale to najczęściej od niedawna. Wcześniej prawie wszyscy piszczeli z zachwytu.Ja mam dobre wyczucie do ludzi i od początku widziałem, że nie jest odpowiednia osoba, tak delikatnie powiedziawszy.

Dickson Chotowski, 05.05.2017 08:49:01 - *.range109-145.btcentralplus.com

ZLODZIEJE !!!!!!!! Gdyby od uefy dostali 100 razy wiecej to I tak nie byloby kasy. ZLODZIEJE !!!!!!! Mioduski, won z Legii !!!!!!!

maka, 05.05.2017 08:57:48 - *.4

Co to za bełkot? A kasa z Wegra i Szwajcara? Też poszła do ITI? Czy od nowego sezonu w LE będzie walczył atak Kucharczyk i Szymański? Ludzie.. co tu się dzieje????

widzący wszystko, 05.05.2017 08:59:04 - *.cnbch.uw.edu.pl

prawda taka, ze NIE BYŁO ŻADNEGO REALNEGO KONFLIKTU... Stworzone zostały sprytnie pozory konfliktu, by WYPROWADZIĆ KASĘ Z KLUBU. Brawo wy... co za brednie? nie ma kasy i sytuacja jest stabilna? bo co? bo płacicie kilkanascie mln na kontrakty piłkarzom a w perspektywie wcale nie musimy awansować do pucharów i będzie dramat?

otwórzmy oczy bracia i siostry...

Piotr , 05.05.2017 09:04:09 - *.play-internet.pl

Pozostaje mieć nadzieję, że nowy prezes lepiej zarządza niż wypowiada się do mediów. Strasznie niespojne są jego wypowiedzi.

Poirytowany, 05.05.2017 09:05:58 - *.centertel.pl

Niedlugo kupicie sobie kibicow. Nara!

Kibic L, 05.05.2017 09:06:32 - *.dynamic-ww-12.vectranet.pl

Coś mi się zdaje, że legendą to może zostać pan Mioduski. Cały czas karmiono nas frazesami jak to po awansie do LM nasz Legia odjedzie pozostałym drużynom na długie lata i w ogóle będzie finansową potęgą. Teraz okazuje się, że król jest goły. Jeden odjazd już poznaliśmy na własnej skórze, pozbyto się dwóch najlepszych i najskuteczniejszych strzelców a w ich miejsce zakupiono wyjątkowe drewno. Swoją drogą to ktoś musiał sporo się natrudzić, aby znaleźć tartak z tak marnej jakości drewnem.

KENY, 05.05.2017 09:15:27 - *.191

I wszystko jasne hehe"Mistrzostwo skutkuje dla klubu ujemnym bilansem finansowym, bardziej opłaca się nie być mistrzem, ale to bez znaczenia. To dla nas furtka do LM. Pieniądze na premie tez się znajda."

Roma, 05.05.2017 09:24:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Chyba w złym kierunku to zmierza, Pan nowy Prezes w każdym wywiadzie stwierdza, że liga mistrzów nie jest jego głównym celem, a to oznacza, że nie chce walczyć o mistrzostwo. O co więc chodzi?

Mioduski WON!, 05.05.2017 09:29:59 - *.dynamic.chello.pl

Gdzie jest kasa zlodziejaszku? Tyle premii za Lm, transfery Niko, Piro i Bereszynskiego a Ty Mówisz o pożyczkach. Miało nie być wykupienia " Leśnego" za kasę klubowa a tu widzę coś jest nie tak.
Dla wszystkich wielbiacych" pozostałości po czarnych latach iti " zobaczycie co teraz nastąpi z klubem. Marazm to jedyne co się będzie działo. Wyłowi z akademii młodych zdolnych co w 3 lidze nie potrafią nic osiągnąć i będziemy grali o najwyższe cele " może beda puchary " a jak nie to i tak za "bańke" euro sprzedamy kogoś i wyjdziemy na swoje. STOP KORPORACYJNYM DARMOZJADOM i tak jak w tytule :
mioduski WON!!!!!

Brawo Darek, 05.05.2017 09:31:12 - *.static.ip.netia.com.pl

Nie pie... tylko mowi prawdwe jak poprzedni kolesie ograbili Legie

luka, 05.05.2017 09:38:15 - *.dynamic.chello.pl

A co wy myślicie, wandzel nie wziął kasy według was???
Przecież jego odejście kosztowało klub 20 milionów złotych!!! to był prawdziwy koń trojański z poznania. A kto go ściągnął do naszego klubu to już sobie sami odpowiedźcie!!!

Do Andrzej , 05.05.2017 09:38:28 - *.dynamic.chello.pl

Tak wielbisz tego loczka a sam na koniec powiedziałeś prawdę o nim. Spłacenie "PREZESA" I bulwy poszło z kasy klubowej. A tak się zarzekal że że swoich zapłaci :-D
100% poparcia: vit, dickson, widzacy wszystko, poirytowany, keny.

Szakal, 05.05.2017 09:41:25 - *.play-internet.pl

To początek końca. Korporacyjna nowo-mowa wszędzie, nagle sukcesy sa "be" a w kasie pustki. Darku, nie tedy droga.

Policzyć, 05.05.2017 10:07:26 - *.134

Redakcjo!!

Siądźcie i policzcie na co poszła ekstra kasa.

LM - 90 MLN PLN (bez match day) w tym market pool ok 5 MLN Euro ,
HSK Zrinjski Mostar - 300 tysięcy euro AS Trencin - 400 tysięcy euro Dundalk - 2 miliony euro, Awans do fazy grupowej: 12 milionów euro, Remis w meczu z Realem Madryt - 500 tysięcy euro Sporting - 1,5 miliona euro


Dodatkowo:
Transfery - 30 MLN PLN (niko, prio, bereś),
Bilety z ligi mistrzów + parówki - 10 MLN (spokojnie),
Dwumecz z Ajaksem - ??

Gdzie jest ta kasa?

Kupili w poprzednim roku Nagy, Jędza, Necid wypożyczenie (2,2 MLN Euro czyli zaokrąglając w górę 10 MLN PLN).

Śmierdzi to wszystko na kilometr ściemą.

sen o, 05.05.2017 10:10:23 - *.rev.snt.net.pl

Przed nami 6 meczy ważnych meczy!!! a u nas pralnia czy magiel jak zwał tak zwał. Czemu ma służyć publiczne wylewanie pomyj w takim momencie sezonu. Zamiast wszystkie ręce na pokład i walczyć o tytuł robimy pośmiewisko. Odbija się to na drużynie i tyle.

krys008 , 05.05.2017 10:15:05 - *.serv-net.pl

Panie Darku człowiekowi z klasą nie wypada publicznie prać brudów w mediach. Bardzo Panu kibicuję jako wierny kibic Legii, ale na razie są nie wiem czego się spodziewać. Czytam wywiady z Panem, śledzę co się dzieje w klubie i czekam. Czas pokaże jak będzie. Liczę na stabilizację, ale oby to nie była stabilizacja na poziomie naszej szarej ligi.

KENY, 05.05.2017 10:19:59 - *.191

Mam wrażenie że te wszystkie ostatnio wywiady to są po to żeby sie tłumaczyć. Mistrzostwa niestety nie będzie w tym jak i nastepnych latach :(. Bedzie budowanie na nowo na młodych i sprzedaż. Po tłustych latach przychodzą chude. Przykre ale prawdziwe. Pozdrawiam braci po szalu (L)

Piotr, 05.05.2017 10:22:56 - *.43.ipv4.supernova.orange.pl

Prawda jest taka że należy zarządzać klubem rozsądnie, nie sztuką jest zaciągnąć pożyczki wielomilionowe przykładem poprzedników, sztuką jest tak zarządzać klubem aby budżet był na plusie.
Popieram Pana Mioduskiego, widać że jest to rozsądny facet i zna się na biznesie, a nie oszukujmy się, piłka nożna to jest biznes.

Prawda, 05.05.2017 10:24:44 - *.dynamic-ww-07.vectranet.pl

Nie zdziwie się jak większość komentarzy pro Mioduski pisały osoby z jego środowiska, bo mają one taki sam sens jak jego wypowiedzi i działania.
Mioduski jest manipulatorem według mojej opinii. Nie zdziwię się jak te jego "pomostowe finansowanie" to np ustawianie co drugiego meczu.

Krzysztof1x2, 05.05.2017 10:40:08 - *.play-internet.pl

Czyli zapomnijmy o jakichkolwiek sukcesach. Temu sługusowi iti nawet mistrzostwo się nie opłaca.
Dobrze to już było. Teraz zacznie się wyprzedaż.
On chce tylko na klubie zarobić. Wyciągnie ile się da i sprzeda klub. Możemy zapomnieć o sukcesach.

uGu, 05.05.2017 10:43:46 - *.static.ip.netia.com.pl

Jak pisałem jakiś czas temu mamy drenaż klubu. Przekręt stulecia na stulecie. Gigantyczna kasa wyprowadzona. Prezesi wyglądają na zwykłe słupy. Szkoda strzępić ryja. Biznesowy majstersztyk. Szkoda, że kosztem Legii. Są jeszcze tacy co wątpią w powyższe?

, 05.05.2017 10:45:59 - *.088.071.pools.vodafone-ip.de

Jak prezez mowi glosno w mediach ze nie oplaca sie byc mistrzem Polski.To jak to odbiora pilkarze?Pewnie tak ze nic nie musza i nic zlego sie nie stanie jak mistrzostwa nie zdobeda.Tak odbiora to ci co sa w Legii tylko po to by pobierac pensje.Pilkarze bardziej ambitni jak Vadis zapytaja sie samych siebie o co tu k...a chodzi?I po sezonie odejda co bedzie na reke mowemu wlascicielowi.
Przeciez takie gadanie ze jak zdobedziemy mistrzostwo to sie nie oplaca to zupelny belkot.I mowi to bizmesmen?Przeciez jak by Legia weszla do ligi mistrzow to by zarobila takie pieniadze ze te premie za mistrzostwo to bylby tylko ulamek tego co by Legia zarobila z ligi mistrzow.
z
Szykuja sie chude lata.

robochłop, 05.05.2017 10:47:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

już pierwsze zdania wypowiedziane przez Mioduskiego sugerujące że Leśny żarł i chlał jest żenujące...i nawet próba obrócenia tego w żart w moich oczach czyni z tego gościa zwykłego burasa...tyle że schludnie ubranego i z awangardową, jakże europeyską fryzurą...właściwie to sam się zaorał,bo skoro jest tak żle to czemu do tego dopuścił? Zobaczymy czego ten wielki wizjoner dokona już samodzielnie...

fryjtiof1, 05.05.2017 10:53:16 - *.dynamic.chello.pl

Co on pier... ??? Caly ten konflikt byl sprytnie wymyślony i przewidziany na wyprowadzenie ogromnych pieniędzy z klubu !!! Gdzie pieniądze za Niko i Prijo ? Leśny i Pyra zostali splaceni pieniędzmi z klubu, a przecież zarzekal się że tak nie wolno. Przespane okienko transferowe to wina tych golasów, bo zamiast myśleć o Mistrzostwie myśleli tylko o tym aby jak najwięcej bylo do podzialu. Napastnicy za prawie free, żeby tylko zamknąć gębę kibicom. i on ma czelność uzależniać transfery od tego czy będzie Mistrz czy nie ? WSTYD !!! Patataj Patataj ....

szczup(L)ak, 05.05.2017 10:54:56 - *.static.ip.netia.com.pl

"bardziej opłaca się nie być mistrzem"............. Tyle w temacie.

KENY, 05.05.2017 11:09:01 - *.191

1.Był i Jest głównym właścicielem, członkiem rady nadzorczej
2. Robił NA PEWNO audyt... przed rozwodem..
3. Chciał wykupić a nie być wykupiony.
4. Dozuje informacje? Po co przecież jest już po wszystkim ...
5. Dlaczego tera? kiedy drużyna znajduje się w kluczowej fazie sezonu???
Bardzo ciekawe to wszystko i oczywiscie smutne.

Sebo(L), 05.05.2017 11:13:10 - *.slupsk.vectranet.pl

Można śmiało szykować się do letniej wyprzedaży drużyny. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskasują,że klub latem opuszczą Ofoe,Pazdan,Moulin i kilku innych zawodników a w ich miejsce wrócą z wypożyczeń piłkarze z niższych lig i Niezgoda z Ruchu.Na większe zakupy nie ma co się szykować. Mioduski nie jest zainteresowany zdobywaniem seryjnie MP bo wiąże się to z wypłacaniem dużych premii piłkarzom i pracownikom klubu. Dla niego najważniejsza jest promocja co zdolniejszych młodych piłkarzy i szybka ich sprzedaż za przyzwoitą kasę.

olew, 05.05.2017 11:15:24 - *.warszawa.vectranet.pl

To jest tylko wywiad , próba uspokojenia publiki i pogrożenie P.Leśnodorskiemu ( bo ten trzeci to naprawdę wirus był).Nie oczekujmy całej prawdy , choć jak było to dobrze było widać , było dziwnie... Nie lubię jak prezes dołuje poprzednika , ale są chyba siebie warci obaj w tej dyscyplinie - p.Leśnodorski kpił z Mioduskiego ....No w tym roku to mistrza stracimy chyba przez prezesów , ale będzie nowy sezon ... LEGIA TO POTĘGA !

stary kibic , 05.05.2017 11:16:14 - *.dynamic.chello.pl

Do wszystkich , którzy chcą liczyć kasę :
Oprócz wpływów są wydatki! A te są b.duże.Policzcie ile kosztuje opłacanie zawodników,sztabu szkoleniowego,obsługi. Policzcie ile kosztuje utrzymanie stadionu,oświetlenie,porządkowi. Policzcie dodatkowo kary,które klub płaci za nasze,kibicowskie ekscesy!
Obawiam się ,że po zbilansowaniu wpływów i koniecznych wydatków nie zostanie tak wiele i bez sponsorów byłoby ciężko !
Mioduski mówi to ,co człowiek rozsądny powinien wiedzieć,mając poważny biznes !!!

Juby xxL, 05.05.2017 11:19:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Pytanie jest proste - kto zayebal kase, ktora miala niby dac odjechac od reszty klubow na lata, a okazuje sie ze stan konta wynosi nagle zero!!! To jest skandal i dziwie sie ze ktos nie pokusi sie chocby o jakies dziennikarskie sledztwo.

Wo(L)a, 05.05.2017 11:21:20 - *.play-internet.pl

... Ten cytat ostatni o mistrzostwie to chyba żart ku..wa jakiś, zwolennicy miodzia przeczytajcie go tak że 100 razy.... Nasza Legia okazuje się być kolosem na glinianych nogach....czyli czekają nas lata przeciętności....obym się mylił....

Witek, 05.05.2017 11:22:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Gdzie jest kasa przepraszam

Szymon, 05.05.2017 11:22:47 - *.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Szkoda że z tymi rewelacjami nie poszedł do faktu. Przejebali hajs i głupa rżnie. CHU. Z NIMI

marian, 05.05.2017 11:33:45 - *.dynamic.chello.pl

Kibice sukcesu w najbliższych latach nie mają co szukać na Legii

(L)istek, 05.05.2017 11:35:40 - *.kampinostelco.pl

No to zaczynają się chude lata w Legii.Leśny wróć!

KENY, 05.05.2017 11:36:09 - *.191

1.Był i Jest głównym właścicielem, członkiem rady nadzorczej
2. Robił NA PEWNO audyt... przed rozwodem..
3. Chciał wykupić a nie być wykupiony.
4. Dozuje informacje? Po co przecież jest już po wszystkim ...
5. Dlaczego tera? kiedy drużyna znajduje się w kluczowej fazie sezonu???
Bardzo ciekawe to wszystko i oczywiscie smutne.

JANUSZ FUTBOLU, 05.05.2017 11:38:21 - *.1

POZIOM ZERO FINANSOWY I PO SPORTOWY ...

LEGIA GRA PADAKĘ. ZARAZ ODEJDZIE 3 KLUCZOWYCH GRACZY... LEGIA PRZEDOBRZYŁA. KUPIŁA ZZA SPRAWĄ NASZEGO SUPER SKAUTINGU ZAWODNIKÓW KTORZY ODEJDĄ ZE STRATĄ FINANSOWĄ.... ŻAŁOSNE MANAGEMENT

tomiacab, 05.05.2017 11:40:20 - *.centertel.pl

Od jakiego ku... poziomu zero? Zgarnął cwaniak kasę za LM, transferów nie zrobił, dostał spłatę od Leśnego i Frendzela i teraz ku..a będzie startował od poziomu zero. Pie...ol się.

tomiacab cd, 05.05.2017 11:42:08 - *.centertel.pl

i niech nie pier...li o spłaceniu iti bo sami mówili już dawno ze jest spłacone.

Artec, 05.05.2017 11:42:53 - *.centertel.pl

Jeszcze za Ojcem Chrzestnym zastęsknicie bałwany. Zobaczycie co pan akademia wywojuje? Boże jakim trzeba być naiwnym żeby słuchać tych bzdur że nie ma kasy że zaczynamy od zera. To zrõb ku.wa tak żeby kasa była. Nigdy nie uwierze w to że Leśny wyprowadzał kasę z Legii. Pacjent ktõry za Legie dałby się pokroić. Przykro to stwierdzić ale dziś cofamy się do punktu wyjscia tj do momentu kiedy Ojciec z Akademią kupowawli Legie od ITI. Czyli jakieś 5 lat wstecz. Szkoda bo wydawało się że wskoczyliśmy na wyższy poziom ale własnie brutalnie się z niego zje.aliśmy. Mogliśmy odjechać wszystkim cześkom z naszej ligi na kilka odległosci a tak dziś mamy kopanie się po czole bo skoro pan akademia mòwi że mistrzostwo to spory wydatek[ wyobrażacie sobie Leśnego że tak mòwi?] to tego mistrza kur.a nie będzie. Obym się mylił. Niestety wròciło stare. Jedzmy łyżką a nie chochlą tak mawiana cały czas za ITI.

Rypiniak, 05.05.2017 11:47:21 - *.rypin.vectranet.pl

Do szczescia byl ten Wandzel.

Saska Kępa (L), 05.05.2017 11:49:13 - *.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Ściemnia Leśny, ściemnia i Mioduski. Rzekomy konflikt na pokaz, pod publiczkę, żeby kibicowskim masom rzucić jakieś usprawiedliwienie, że kasy z LM już nie ma. Tyle w temacie Wielkiej Legii, jaką nam obiecywali Leśny z Mioduskim.Jeden i drugi: Leśny i Mioduski są siebie warci.

cziko, 05.05.2017 11:50:10 - *.142

nie mam kasy w klubie ponieważ Mioduski spłacił pieniędzmi Legii Leśnego i Wandzla.
Zrobił to tak że najpierw spłacił swoimi pieniędzmi byłych udziałowców i jak przejął Legię to zabrał z kasy to co wydał .
W ten sposób zaczyna Legia od zera .
Nadwyżki w kasie pójdą na prywatne konto Mioduskiego .
Korpo musi zarabiać jak zobaczy że Klub nie przynosi odpowiednich zysków to sprzeda Legię dalej.

Sir Alex, 05.05.2017 12:02:08 - *.32

Klub był źle zarządzany a były to najtłustsze lata Legii jeśli chodzi o trofea... Oby passa trwała nadal, Dariuszu

Key ball, 05.05.2017 12:08:42 - *.play-internet.pl

Ciekawe ile zaplacil Miodu firmie P.R. ktora pisala pierwsze komentarze pod textem

Krzeszczu, 05.05.2017 12:09:36 - *.139

Ojojojjj, narzekacze juz szczekaja na Predesa ale zaden nie pokwapil sie zeby przeczytac jego wypowiedz ze zrozumieniem. Bo ze zaden z was nigdy nie uprawial sportu na wyzszym poziomie, co do tego nie mam watpliwosci.

a co do BL i wendzla to pomalu wychodzi szydlo z worka...

KENY, 05.05.2017 12:09:50 - *.191

Na złość Piłkarze powinni wygrać to mistrzostwo by te plany szlag trafił.
Nie poddawaj sie, ukochana ma, nie poddawaj się, Legio Warszawa !!!
Lalalalala lalalalala (L)

lsr, 05.05.2017 12:10:13 - *.ip-point.pl

A ten dług wobec ITI to podobno już był spłacony?
Podejście Mioduskiego do budowania klubu nie daje nam nadziei na realne wzmocnienia, bo on jest zwolennikiem akademii piłkarskiej i czekania, aż tam się jakiś drugi Messi urodzi...

KENY, 05.05.2017 12:13:56 - *.191

Na złość Piłkarze powinni wygrać to mistrzostwo by te plany szlag trafił.
Nie poddawaj sie, ukochana ma, nie poddawaj się, Legio Warszawa !!!
Lalalalala lalalalala (L)

1993, 05.05.2017 12:41:55 - *.dynamic.mm.pl

ajtiaj s...aj!!!

P(L)EBAN, 05.05.2017 12:46:23 - *.centertel.pl

Jeden na na drugiego haka qrwa. Okradli NASZA LEGIE !!!!! GDZIE SA PIENIĄDZE !!!!!!!!!!!!

Policzyć, 05.05.2017 13:09:20 - *.134

Do Stary Kibic

Pisałem o pieniądzach, które się pojawiły ekstra w Legii w stosunku do tego co było w poprzednich sezonach.

Od lat wmawiano Nam, że awans do LM pchnie Nas w obszary niedoścignionej potęgi (jak na warunki esktraklapy), a rzeczywistość okazała się bolesna bo możemy nawet mistrza nie zdobyć, bo trzeba było opierd**ić wszystkich napastników nie kupując nikogo (chociaż kasa płynęła strumieniami).

Rok wcześniej w europejskich pucharach zarobiliśmy 20 MLN PLN, i te rzeczy w stylu oświetlenie etc. były opłacane i są z normalnych wpływów występujących od 5 lat. To zapewnia zwykły budżet Legii. Policz wpływy meczowe np. z mecz z Wisłą (pewnie 1,5-2 MLN PLN). Bilety mamy najdroższe w lidze, kasa na bieżączkę idzie z tego. Mi chodzi o dodatkowe pieniądze, które wyparowały z klubu, a poziom sportowy zamiast się podwyższyć został obniżony. Nastąpił drenaż kasy, zabawa trwa w najlepsze, a Nam się mydli oczy wysokością budżetu i tym że wyszliśmy na zero.

Ekstra kasa w tym sezonie w stosunku do poprzednich sezonów to spokojnie 100 MLN PLN (pewnie i nawet więcej). Gdzie jest ta kasa ja się pytam skoro w zimie był sprowadzony szrot, tak żeby wydać jak najmniej? Pojawiło się ekstra 100 baniek, a poziom sportowy został obniżony, to jest klu tematu.

Dostaliśmy zastrzyk w postaci kasy o której reszta drużyn łącznie w części mistrzowskiej może pomarzyć i zamiast podwyższyć poziom sportowy, obniżyliśmy go. Te dodatkowe "bańki" powinny być tak zainwestowane, żebyśmy zdobyli mistrza i kolejny awans do LM, bo inaczej to był jednorazowy wyskok, na którym zarobili inni, a nie klub. W klubie nie dość że nie poszło do przodu, to się pogorszyło - to najbardziej boli.

mietek, 05.05.2017 13:13:04 - *.54

@Krzeszczu: Wiesz przyjacielu, do pewnego stopnia masz rację. Ale popatrz, ile razy Szopen sam sobie zaprzecza:

Wypowiada się publicznie, że jego celem nr 1 jest zatrzymanie w klubie Vadisa - co dla mnie w oczywisty sposób wiąże się z niemałą podwyżką. Za chwilę zaś mówi, że w klubie nie ma pieniędzy i jesteśmy "na zero". No to ja się pytam, za co on planuje dać Vadisowi nowy kontrakt, skoro w klubie nic nie ma?

Mówi w wywiadzie, że priorytetem jest obrona tytułu, a za chwilę gada, że jest to nieopłacalne finansowo. Gdzie tu logika?

Krytykuje to, że niby Leśny wydzwania czy sms-uje do piłkarzy, którzy potrzebują spokoju. A chwilę wcześniej sam jedzie po napastnikach jak po burej suce (sam fakt, że Necid i Chima grają tragedię jeszcze nie oznacza, że trzeba ich publicznie dołować). Gdzie tu to zapewnianie spokoju?

W sumie nie dziwię się, że miał propozycje stanowiska ministerialnego, bo do perfekcji opanował umiejętność dawania kompletnie sprzecznych komunikatów w swych wypowiedziach. Coś na zasadzie "jestem głupi, ale mądry".

Ja tego gościa nie kupuję. Jeżeli mu zależy na klubie, to niech nas sprzeda Chińczykom - przynajmniej zobaczymy prawdziwe pieniądze.

, 05.05.2017 13:19:52 - *.57.threembb.co.uk

a ktoś pomyślał że na 100 lecie klubu trzeba odzyskać mistrza i pokazać się w Europie.... za darmo nikt tego nie zrobił. ja również wydalem więcej na swoją 18tke niż na zwykłe urodziny. 2016 będzie zapamiętany jako rok pełen sukcesów. nawet kosztem większych nakładów.... (L)

Daro, 05.05.2017 13:24:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Premie za LM, transfery Niko, Piro i Beresia a Kudłaty mówi o pożyczkach. Wykupił wspólników za kasę z klubu. MIODUSKI WON

GreenCricket, 05.05.2017 13:26:15 - *.244.wlantech.pl

Ile by nie było, to i tak jest za mało...

kontroler_biletow, 05.05.2017 13:26:25 - *.dynamic.chello.pl

zawsze od czegoś trzeba zacząć, pożyjemy zobaczymy

kibic, 05.05.2017 13:27:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Znowu zaczyna się nagonka i wypisywanie kto za ile kogo spłacił z czyjej kasy itp .skąd takie informacje ? bo ja myślę że takie sprawy to wie dosłownie paru ludzi a nie przeciętny kibic! Mnie nie interesuje kto rządzi w klubie tylko chcę oglądać Legie Wielką ,która będzie dominować w lidze ,chce oglądać zwycięstwa i dobrą grę . Dajcie MIODUSKIEMU szanse przecież chłop wydał dziesiątki milionów WŁASNYCH PIENIĘDZY aby kupić klub i ma prawo z nim robić co zechce .Na dzień dzisiejszy to mnie najbardziej martwi słaba gra i brak perspektyw aby coś się zmieniło .Brak gry w Europie to cięcia budżetowe i z tym trzeba się liczyć bo takie są realia .Prezes kupił klub ale na pewno nie dołoży dziesiątek milionów bo ich po prostu nie ma .Legia aby się rozwijać musi zdobywać mistrzostwa ,dobrze grać ,zwyciężać bo z tego są pieniądze inaczej będzie zjazd w dół .

tomiacab do Krzeszczu, 05.05.2017 13:30:20 - *.centertel.pl

Nie jestem narzekaczem tylko mam otwarte oczy. Będę spokojny jak będę widział drużynę na poziomie. Póki co podjeżdza mi to populizmem jak za waltera. Jeden jadł łyżką, drugi zaczyna od zera po kilku latach działalności i po największych sukcesach sportowych. Kłamał w TV że nie bedzie prezesem, że nie jest zwolennikiem takiego modelu prowadzenia klubu by był nim jeden z włascicieli i dlatego namawiał Leśnego do rezygnacji ze stanowiska prezesa. Dostał kasę od pozostałych dwóch właścicieli i on teraz pieprzy o zaczynaniu od zera. Odszczekam chętnie swoje słowa jak będą efekty. Ty wierzysz w to ze VOO zostanie w Legii? Ten ci nawija makaron na uszy żebyś sie cieszył, a to i tak będzie niewypał. Sobiecha mi tu przymierza do Legii. Kasy nabrał za transfery też nie mało i gdzie jest pieniądz który powinien wrócić do klubu by zapewnić utrzymanie poziomu sportowego o którym tak mówi ciągle? Nie myl "narzekaństwa" z trzeźwą oceną sytuacji. Poki co Mioedk mydli ci oczy, ja wolę mieć włączone wycieraczki na wszelki wypadek. I mi to śmierdzi.

pisze z IE, 05.05.2017 13:55:20 - *.natpool.mwn.de

ITI s....laj!

Pytanie do Bogusia !!!!!, 05.05.2017 14:20:23 - *.static.ip.netia.com.pl

Bogus jaki jest budzet legii... wiesz ? WIEM - ZEROWY

czarek, 05.05.2017 14:28:14 - *.dynamic.mm.pl

I co teraz Ci co mówili bilety muszą podrożeć by były transfery?Bilety podrożały,a w tym roku transferów nie będzie tylko wyprzedaż,bo kasy brak.

Wilq, 05.05.2017 14:40:11 - *.215

Mam proste pytanie do Szopena: Ile włożył swoich własnych pieniędzy do klubu? Jaki majątek posiada? Ile zamierza zainwestować? Bo na razie to będąc golasem tak sprytnie kombinował, że jest właścicielem klubu o wartości ok. 250 mln (wg. analityków). Spłacił dług wobec ITI 20 baniek i 30 jakiś niejasnych zobowiązań(?) to jest 50. Pozostała kasa z LM się rozpłynęła. Nikt nie wie gdzie. Spłacił wspólników - tylko z czego? Z kasy klubu wykupił pozostałych? Klub zarobił już tyle, że spłacił długi i zapłacił za udziały by były Pana Mioduskiego...teraz opędzluje komuś Legię i ma setki milionów...A mówi o społecznej roli klubu...i że finansowanie pomostowe zorganizuje bo kasy nie ma. W klubie nie ma choć była. Ale się ulotniła. I zaczynamy od zera. My kibice i Legia - bo on ma klub warty miliony. Nie ufam facetom z lokami z definicji.

Robi10, 05.05.2017 14:42:21 - *.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Wystarczy byc dobrym obserwatorem , wnikliwie czytac wypowiedzi obydwu Panow , troche znac mechanizmy biznesowe aby stwierdzic , ze 1.Nie bylo i Nie ma zadnego konfliktu miedzy Panami 2.Caly konflikt sztuczny aby manipulowac ludzmi 3.Byla to jedyna forma , aby w sposob formalny wyprowadzic na prywatne konta prawie 40 mln PLN . I niech mi ktos teraz powie ze Nie mozna Na pilce w Polsce zarobic . Oni juz zarobili . Piekna biznesowa zagrywka . Gratulacje dla calej trojki . Minimalny wklad wlasny i duze zyski na prywatne konta . A Legia i tak bedzie , moze zdobedzie Mistrzostwo a moze Nie , najwyzej czeka ja w przyszlosci casus Pogonii . Najwazniejsze ze juz jestesmy zarobieni .

PL, 05.05.2017 15:07:59 - *.tel.tkb.net.pl

to jakas kpina. Powinny byc przedstawione dokladne rozliczenia na co poszla ta kasa. Bo tyle milionow to sie rozplynac nie moglo!!

ej, 05.05.2017 15:17:56 - *.elartnet.pl

Ej, przestańcie im liczyć pieniądze. Postarzały Kusznierewicz dobrze mówi. Mordo masz moje pełne poparcie.

tomasz problem , 05.05.2017 15:34:52 - *.dynamic-ww-07.vectranet.pl

Jest takie powiedzenie ,jak nie wiadomo oco chodź to chodzi i pieniadze.

Robi10, 05.05.2017 15:40:45 - *.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Do Saska Kepa. [L] , 100% racja , nie wiem skad czerpiesz takie informacje , Natomiast moge Ci tylko powiedziec , ze tak jest . Szkoda tylko kibicowskiej braci , ktora daje sie tak manipulowac (czytajac wczesniejsze komentarze )!. Szkoda Tylko Legii , klubu i ludzi .

spasiony, 05.05.2017 15:41:58 - *.xdsl.murphx.net

Jezeli w klubie, ktory regularnie wystepuje w pucharach, regularnie sprzedaje pilkarzy za kilka milionow euro, ma przyzwoita frekwencje na sprezentowanym przez miasto stadionie, jezeli zatem w tym klubie trzeba brac kredyt na pokrycie kosztow biezacej dzialalnosci to cos jest nie tak. Czy Mioduski wyprowadzi L na prosta? Czy wieloletni wspolpracownik oligarchy Kulczyka jest godzien naszego zaufania w tym wzgledzie? Ja mam powazne watpliwosci.

Sprawa wlascicielska jest dla przyszlosci Legii kluczowa, od niej zalezy jaki model dzialalnosci przyjmie klub, jakie beda priorytety i czy rozwoj sportowy bedzie jednym z nich.

Niech was koledzy nie zaslepiaja sukcesy ery Boguslawa. Liga jest biedna jak mysz koscielna, kluby sa utrzymywane z budzetow miast, powazne ekipy z dawnych lat tulaja sie po nizszych ligach. Wisla w kryzysie, Lech mocno przecietny. Rok temu bilismy sie o mistrzostwo z Piastem. Awans do LM na nieziemskim farcie. Nie chodzi tu o lament, ale jesli prawde mowi Mioduski o kondycji finansowej naszej Legii to krol jest nagi.

Zastanowcie sie koledzy, jaki byl stan konta naszych bylych wlodarzy przed przejeciem Legii a jaki jest po sprzedazy udzialow.

Tadeusz, 05.05.2017 15:43:38 - *.internetdsl.tpnet.pl

Nie ufam KOD-owcom. Tylko tyle i aż tyle.

lol, 05.05.2017 16:01:57 - *.adsl.inetia.pl

Darek 100% poparcia

ja, 05.05.2017 16:12:13 - *.dynamic.chello.pl

Tyle lat gadania jak to zespół, który wejdzie do LM odjedzie lidze, a teraz sie okazuje że z całej kasy za LM (około 100 mln zł) nie ma nic i to nie my odjechaliśmy tylko mistrzostwo nam odjeżdża.

jared, 05.05.2017 16:14:28 - *.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

No to juniorzy i walka o 8 ,bylo to pewne jak w banku.

KamiL, 05.05.2017 16:39:54 - *.as43234.net

Bilans 0 to całkiem dobra rzecz oczywiście nie taka jak dodatni ale biorąc pod uwagę jak funkcjonują najlepsze kluby na świecie to nie jest źle większość z nich ma zaciągnięte wielo milionowe kredyty więc panowie spokojnie rozumiem strach o przyszłość w końcu każdy sie obawia nie znanego a Pan Prezes narazie mało konkretnie o przyszłości mówi trzeba wierzyć że będzie dobrze

Fanatyk82 , 05.05.2017 16:53:14 - *.play-internet.pl

Hehe a to dobre - pieniądze z LE uefa przelała na początku tego roku więc z LM powinny być w przyszłym a on, że ich nie ma.
Pisałem to już wcześniej -moim zdaniem Mioduski, Leśniodorski i Wandzel wszystko to zaplanowali.
Nie ma jednego winnego, wszyscy trzej są w to zamieszani. Byli w stanie z Legii wyprowadzić pieniądze -są na poziomie Haniora. Mamy złodzieji, a nie wizjonerów jako właścicieli.

Do Robi 10, 05.05.2017 17:01:07 - *.centertel.pl

Podaj jeszcze cyfry na szóstkę w totka. Swieta tez cie nie bawia co, bo obserwujac wiesz co bedzie pod chojakiem.

Krzeszczu, 05.05.2017 17:02:32 - *.60

@ tomiacab: Nie, nie myle tych dwoch pojec, i uwierz mi potrafie rozroznic gdy ktos narzeka albo gdy ktos jest zaniepokojony.
Ja tez mam lekkie obawy, bo to co sie dzialo przez ostatnie 2 lata (serio, badzmy szczerzy) to burdel na kolkach. Pomijam awans do ligi mistrzow.
Caly ten cyrk wlodarzy, walka o stolki, burdel w mediach, transfery albanskie i inne, i wogole caly cyrk.
Po niekad mam nadzieje ze to sie sknczylo, i osobiscie dam chetnie Szopenowi (dzieki mietek!) kredyt zaufania.
Tez mnie niepokoi gdzie jest kasa. Splacilismy 20 mil dlugu, ale za same transfery dostalismy tyle albo i wiecej.

Ale "jesli", jak to mowi DM "JESLI" zaczynamy od zera, to ok, zacznijmy, ale idzmy do przodu. DM przedstawia plany na przyszlosc. I chocby nadal byly to tylko plany teoretyczne, to przeciez samo to jest ogromnym krokiem w przod w przeciwienstwie do BL i Band of Brothers i ich polityki "REAGOWANIA".
Nie mowie ze jest dobrze, ale ufam ze bedzie lepiej, ze to wszystko sie jakos unormuje z odpowiednim, inteligentnym facetem przy sterach.
A nie gburem (bo takim w kazym wywiadzie byl BL) bez jakiejkolwiek strategii.

pzdr

Krzeszczu, 05.05.2017 17:13:09 - *.60

@ mietek: po czesci tak, ale uwierz mi, poza moze tymi najwiekszymi klubami kazdy moze powiedziec ze "Mistrzostwo skutkuje dla klubu ujemnym bilansem finansowym, bardziej opłaca się nie być mistrzem"
A w tym samym zdaniu mowi " ale to bez znaczenia"
Bo tak jest!
Za mistrzem ida wydatki, badz to premie dla pilkarzy, nowe wyjazdy europejski i mnostwo innych tam.
Ale nie znaczy to (czyli to nie to samo ze...) ze nikt tego mistrza nie chce zdobyc! Wlasnie to przedstawia DM, tylko ze wielu ludziom jakies tam dawne iti zamydlilo oczy i czytaja tylko to co chca czytac. Ze DM nie chce mistrza. Co jest totalnym bledem.

Nikt z nas nie wie gdzie i jak "rozplynela" sie cala kasa za transfery (duda, kuciak, borysiuk, zyro, prijo, niko, lewczuk itd) mozemy tylko spekulowac.
DM mowi ze "Zamierzam ustabilizować klub od strony finansowej i doprowadzić do tego, żeby były pieniądze na inwestycje." I bardzo dobrze!
Czy BL mial taki plan? nie! on tylko reagowal.
Pomysl, ile kasy poszlo na zwolnienie Lysego Lowcy Lososi, i nawet albana ktory wzial "TYLKO" 500k ojro.
Ile wzial wandzel i BL?
Ile przetrawionych na bezsensowne transfery typo trickowski, aleksander czy inne sulejmany, albany, saddamy?

Jeszcze raz powtarzam, nie jest dobrze bo bajzel trwa o kilku lat. Dawno temu mowilem "czarne chmury" nad Warszawa.
Ale byla podnieta pryo i siatkonoga.

Ja daje DM kredyt zaufania. Nie oznaczam go odrazu stemplem iti, czy innej korporacji. On mowi wyraznie ze nie bedzie ZADNEJ KORPORACJI, bo klub to pasja. Ale jakos nikt tego nie przeczytal?
Czy tak bedzie? nie wiem, nie mam krysztalowej kuli, ale z tego co slyszalem od DM w wypowiedziach, jeszcze za afery z cwelticiem, to jest to bardzo ogarniety i inteligentny gosc. z kultura. czego nie moge powiedziec o BL.
Nie odbierajmy BL zaslug i tego co zrobil. Ale tez nie bojmy sie powiedziec ze sa zaczy ktore spi****lil i nie wywyzszajmy go do gwiazd.
A tym samym dajmy uczciwa szanse DM
pozdro

Saska Kępa (L), 05.05.2017 17:14:21 - *.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Robi10

Wbrew temu co pisali o mojej skromnej osobie w komentarzach aparatczycy frontu propagandowego Leśnego i zmanipulowani młodsi wiekiem kibicem naszej Legii nie jestem ani pracownikiem klubu, ani dziennikarzem. Jestem od kilkudziesięciu lat kibicem Legii i człowiekiem prowadzącym swoją własną firmę (żeby była jasność - nigdy nie robiłem interesów z Leśnym i jego otoczeniem). Po prostu uważnie obserwowałem poczynania Leśnego zanim w ogóle pojawił się w naszej Legii na eksponowanych stanowiskach (ze względu na branżę w której moja firma funkcjonuje),później gdy został preziem dokładnie analizowałem każdą Jego wypowiedź, wpis, komentarz w mediach społecznościowych i to wszystko składało się na całościowy wniosek, że mamy do czynienia z niezłym wodolejcą, który dużej części, szczególnie młodszych wiekiem i stażem kibiców zrobił wodę z mózgu kreując wirtualną rzeczywistość. No ale z każdą propagandą jest tak, że czas weryfikuje wszystko - tak też jest teraz w przypadku Leśnego. Co do Mioduskiego, to też z Niego niezły wodolejca.

1971, 05.05.2017 17:27:55 - *.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

OD DAWNA WIADOMO , ZE NA BIZNES POTRZEBA 50 PROCENT WLASNEGO WKLADU FINANSOWEGO. JESLI NIE MASZ TO PRACUJESZ NA BANKI I SPLATY ZADLUZENIA. OT0. CALA PRAWDA. CALA TROJKA MIALA KASE NA WACIKI.

do tomiacab do Krzeszczu, 05.05.2017 17:28:45 - *.128

wszyscy co piszą "dostał kasę od dwóch poprzednich właścicieli" to w ogóle pojęcia nie mają na temat sytuacji ... kto komu płacił .... ogarnijcie się!

Wawa197e, 05.05.2017 17:40:11 - *.centertel.pl

Taka gadka to przygotowanie gruntu pod cięcia. Nadchodzi wielka smuta. Jak zbytnio oszczędzi to będzie miał pustki na stadionie. Oszczedzi na transferach to straci na biletach.

grzesiek, 05.05.2017 17:44:15 - *.centertel.pl

Mysle ze to czasowa zmiana wlasciciela. Klub wyjdzie na 0 i sprzedadza go jakiemus zagranicznemu potentatowi. Mam nadzieje ze nie ucierpimy na tym. Tzn ucierpimy w tym sezonie na pewno bo o mistrzu mozna zapomniec. O vadisid i pazdanie.tez raczej...

Piotr , 05.05.2017 18:21:42 - *.dynamic.chello.pl

Dziękuję, dobranoc.

77/82, 05.05.2017 18:35:49 - *.dynamic.chello.pl

Ten człowiek zniszczy Legię. O Leśnym można powiedzieć wiele złego, ale sportowo pod jego wodzą osiągnęliśmy naprawdę dużo. Teraz wszystko zostanie zaprzepaszczone. Już samo wywlekanie tych brudów takim momencie jasno świadczy o tym, że dla mioduskiego (tfu!) prywatna wojenka jest ważniejsza niż Legia i mistrzostwo kraju.

Jak, 05.05.2017 18:49:43 - *.147.ipv4.supernova.orange.pl

Ile trzeba zapłacić było słupom?

Saska Kępa (L), 05.05.2017 19:12:15 - *.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@grzesiek

Wydaje mi się, że możesz mieć rację, iż tak naprawdę szykowany jest grunt pod przejęcie naszej Legii przez zagraniczny podmiot. Kiedyś, tutaj w komentarzach na tym portalu postawiłem tezę, że uwzględniając dotychczasowe zaangażowanie Leśnego w biznesie (przed przyjściem na fotel prezia klubu), to nie zdziwię się jeśli to będzie jakiś podmiot z Rosji, albo przedsiębiorstwo funkcjonujące np. w Europie Zachodniej, ale z kapitałem rosyjskim. Być może się mylę, ale nie zdziwię jeśli by tak się stało. I od razu zaznaczę, że pochodzenie potencjalnego właściciela naszego klubu jest dla mnie bez znaczenia - ważne, aby miał świadomość jakim klubem zarządza: żeby był uczciwy wobec nas kibiców, szanował nas, a więc żeby w przeciwieństwie do Leśnego nie opowiadał nam bajeczek tylko żeby nas traktował poważnie, czyli mówił prawdę. Być może bolesną i brutalną, ale prawdę i małymi kroczkami, bez zbędnej napinki (jak to czynił Leśny) budował sportową siłę naszej Legii. Wtedy zawsze i wszędzie takiego właściciela i zarząd będę popierał jako kibic.

MISTRZ, 05.05.2017 19:13:18 - *.ostnet.pl

CZYLI WSZYSTKO JASNE TRZEBA SPRZEDAĆ NAJLEPSZYCH ZAROBIĆ SPROWADZIĆ NOWYCH O WIELE TAŃSZYCH PIŁKARZY WYPROMOWAĆ ICH I DALEJ SPRZEDAĆ ZAROBIĆ I TAK W KOŁO BUDOWAĆ DRUŻYNĘ ŻAŁOSNE ALE PRAWDZIWE

stary kibic, 05.05.2017 19:18:20 - *.dynamic.chello.pl

DO "POLICZYĆ"
Wydatki i wpływy to tajemnica handlowa więc możemy tylko "gdybać" - ale:
-wydatki na płace,zakup zawodników + podatki,ZUS itp. =+- 100 mln zł - zwracam uwagę ,że nawet,jak zawodnik przychodzi bezpłatnie,to coś dostaje,podatki od płac,ZUS płaci klub,bo zawodnicy mają płace netto !Poza I drużyną Legia utrzymuje kilkanaście drużyn,nie tylko piłkarskich.
- koszt utrzymania pozapłacowy- ? ale pewnie z 25 mln rocznie -obozy,posiłki,regeneracja utrzymania stadionu - kilkanaście mln spłacamy miastu,koszt oświetlenia,ogrzewanie itd. ok 30 mln
- koszt "aparatu " obsługowego - sztab szkoleniowy,masażyści,fizjoterapia ,pracownicy biurowi - ???
To razem jest dużo ponad 150 mln !
A podałeś ok.150 mln wpływów !
A gdzie kasa dla właścicieli - to nie charytatywna działalność....
Moim zdaniem pan Mioduski dobrze powiedział - poprzedni zarząd żył ponad stan !!!!

redson, 05.05.2017 19:18:25 - *.45.domynet.pl

spółki tej wielkości, a tym bardziej spółki "pożytku publicznego" powinny prowadzić jawną księgowość. np tak jak spółki giełdowe publikując raporty okresowe zaudytowane zewnętrznie.

Rychu, 05.05.2017 19:22:09 - *.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kuchy ostoja. Jedynie jego nikomu nie upchna...

Rogal, 05.05.2017 19:41:33 - *.centertel.pl

gdzie jest kasa z LM??? czy klub może przedstawić szczegółowe rozliczenie. JUz było mówione, że dług wobec ITI został spłacony, a tutaj znowu na to kasa....
Niby Leśny przechulał, a Miodek tego nie widział, a teraz Miodek dobry wujek i klub ratuje. Albo co roku gramy o mistrza i o piękne chwile w pucharach albo szopen niech wyp... bo ja osobiście nie chcę przeciętności

Skandal!!!, 05.05.2017 20:32:14 - *.cg.shawcable.net

No proszę - kasa od UEFA jeszcze nie wpłynęła, ale już jej NIE MA!

Przecież to się do prokuratury nadaje...

kris23, 05.05.2017 20:38:33 - *.90

ten cały "konflikt właścicielski" to było wyjęcie kasy z klubu za LM i nie tylko w białych rękawiczkach. Pranie brudów w mediach po "rozwiązaniu" to taki epilog, żeby wszystko ładnie wyglądało. Słabo się dzieje. Panie Loczek na samym PR daleko nie zajedziecie więc jak jest tak źle to odsprzedaj Pan swoje "udziały" i wracaj do korpo. Chętni na najlepszy i najbardziej rozpoznawalny klub w PL na pewno się znajdą. Oby to całe żenujące zamieszanie zakończyło się Mistrzostwem bo inaczej będzie marnie.. Szanse na to są, ale kadrowo i pod względem formy Legia niestety nie przerasta konkurencji- nawet w małym procencie proporcjonalnie do rzekomo "ogromnego budżetu"...

pablo, 05.05.2017 20:40:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Dramat.
Lepiej nie zdobyć mistrza?!
Załamany jestem.
Leśny wróć!

Wolfik, 05.05.2017 20:48:48 - *.dynamic.mm.pl

O byłym prezesie pisałem nieraz. Sportowo wyciągnął Legię na wyższy poziom, to prawa. Ale nie robił tego bezinteresownie (co jest zrozumiałe), lecz jego działania od lata tego roku traciły na mile czymś w rodzaju sabotażu. Dobry pijar i poklepywanie po plecach większości zamydliły oczy. Na dziś jego działania charakteryzują słowa "im gorzej, tym lepiej". Zgadzam się z Kolegami, którzy piszą że lepiej by BL przy klubie nie było.

Co do nowego prezesa. Zgadzam się z tezą, że nie można żyć ponad stan bo to wcześniej czy później kończy się tragicznie - czyli bankructwem. Z drugiej strony brak celów sportowych i walki o MP sprawi, że będziemy mieli zbilansowany budżet i nudną jak flaki z olejem drużynę walczącą o miejsca 3-4 i ewentualnie PP, bo z niego jest najkrótsza (jeszcze) droga do LE. Sorry, ale średnio mnie to podnieca.

Niestety z panem Mioduskim nie zawojujemy ani ligi, ani Europy. Mam tylko nadzieję, że w perspektywie 2-3 lat znajdzie się chętny na kupno zbilansowanej Legii i chęci zrobienia z niej solidnego europejskiego średniaka.

Tak na marginesie. To już nie pierwszy klub i nie pierwsza spółka, która mimo potencjału i sukcesów kończy marnie. Taka jest niestety mentalność prezesów - jak nie mitoman, to celebryta. W sporcie jak widać, tak się nie da.

Wolfik, 05.05.2017 20:53:22 - *.dynamic.mm.pl

@Krzeszczu: Całkowicie się z Toba Kolego zgadzam. NIe raz zwracaliśmy na pewne sprawy uwagę. Ale w polskiej mentalności leży życie w matrixie. A przebudzania bywają bolesne...

Tak na marginesie...pamiętam jak w moim mieście największą popularnością cieszył się sponsor, który w dniu meczu dostarczał 10 sztuk pizzy do młyna.

Krzeszczu, 05.05.2017 21:33:04 - *.cust.bredband2.com

@ Wolfik: no wlasnie! nie mozna zyc ponad stan bo wczesniej czy pozniej budzimy sie z reka w nocniku.
I po raz setny juz chyba powtarzam: Leeds United!!!
:-)

A do wszystkich malkontentow i placzkow juz wylewajacych lzy jak to tragicznie bedzie, i ze iti i w ogole korporacja i inne göwna: Najpierw moi drodzy, to przeczytajcie CALY wywiad z DM. CALY. A nie 4 czy piec slow tutaj zamieszczonych. Redakcja podala linka do CALEGO wywiadu. A pozniej przeczytajcie jescze raz tak na wszelki wypadek zeby ten wywiad i wypowiedzi DM zrozumiec. W razie klopotow poproscie starsze rodzenstwo o pomoc.

A dopiero potem, ewentualnie, rwijcie wlosy i zgrzytajcie zebami.

Cik, 05.05.2017 21:41:32 - *.dynamic.chello.pl

Bo piłka nożna to taki biznes że zarabiają tym
Oko piłkarze i ich menadżerzy. Niestety Za Legia nie stoja duże radośnie wydawane pieniądze.

pisze tutaj pierwszy raz, 05.05.2017 22:24:28 - *.play-internet.pl

jak Miodek taki uczciwy i twierdzi że kasy brak to niech wywala publicznie opłacone rachunki. Jak paluchów nie maczał w wyprowadzaniu kasy to moze udowodnic że to Lesny wydoił Legie. Mysle że obaj są siebie warci

Marek, 05.05.2017 22:45:28 - *.dynamic.chello.pl

rzeczywiście warto się zastanowić czy Leśny i Miodowy to nie są jakieś słupy do drenowania klubu, nie można tak po prostu przez głupotę lub niegospodarność przewalić 90 baniek, mnie również ta spawa śmierdzi na kilometr

Kibic starej daty, 05.05.2017 22:46:12 - *.opera-mini.net

Będzie to samo co za ITI... Mioduski płaci za pozytywne komentarze na legialive ?

Zbyhoo, 05.05.2017 23:43:52 - *.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Leśny miał parcie na szkło, a Miodek sam nie wie co mówi. Dają mu mikrofon a ten nadaje co mu ślina na język przyniesie...

Skandal!!!, 06.05.2017 00:12:22 - *.251

"Nie mozna zyc na kredyt". Przeciez podobno nie zylismy na kredyt, a wszystko zostalo (I przy takich dochodach powinno bylo byc) juz dawno splacone!

Ponadto, na co przepuscilismy te cala kase, bo ja nie widze niczego, w co podobne sumy mogly by zostac wpompowane!

Wolfik, 06.05.2017 00:31:56 - *.dynamic.mm.pl

@Krzeszczu: Chciałbym wierzyć, że pan Mioduski jest z nami szczery. to znaczy, jestem skłonny uwierzyć w fakt, że kasa jest pusta...chociaż nie wiem doprawdy jak możliwe jest przesrać 250mln budżet.

NIe rozumiem również faktu, że nie wiedział wcześniej że w klubie coś źle się dzieje. Nigdy nie byłem prezesem, ani tez nie zasiadałem w zarządach ale są chyba jakieś sprawozdania finansowe, dokumenty, coś się podpisuje, zapadają jakieś decyzje. Nie interesowałoby Ciebie co dzieje się z Twoimi pieniędzmi???

Mnie również - jak kilkorgu Kolegom wyżej, coś tutaj śmierdzi. BL jest dla mnie mitomanem, ale chyba na tych kolacjach nie przewalił całego budżetu, chyba że codziennie przejadał po 5 tysi....

iti powrocilo, 06.05.2017 01:17:36 - *.pools.vodafone-ip.de

tak jak kulczyk zniszczyl lecha amike poznan to samo mIODUSKI ZROBI Z LEGIA ,darek jesteś dżojstikiem którym steruje ktoś od kulczyka WYP....RDALAJ ZLODZIEJU I OSZUSCIE

Old Kibol, 06.05.2017 02:15:46 - *.dynamic.chello.pl

Trudno jest sie wypowiadać na temat prawdziwości słów prezesa DM. A to dlatego, że do "ksiąg" klubu wglądu nie mamy. Choć, przyznam się, trochę dziwnie brzmi ten fragment o "braku kasy" wobec strumienia pieniędzy jaki płynąl do nas w 2016 i początkach 2017.

Natomiast mogę stwierdzić, i to z całą pewnością, że moment ogłoszenia przez DM tych wszystkich rewelacji jest gorzej niż fatalny. Liga sie kończy, walczymy o mistrza, będziemy też zaraz rozglądać się na rynku transferowym, a tu prezes klubu mówi: "dupa blada, nie ma pieniędzy na nic; startujemy od zera".

No to, pytam się, kto zechce "z zerem" poważnie rozmawiać? I w kraju, i zagranicą? Jak się czują nasi piłkarze, którzy od teraz zamiast myśleć o czekających ich meczach o mistrza będa myśleć o swym koncie w banku - czy aby pieniądze z klubu wpłynęły i czy wpłyną w nastepnym miesiącu?

Podsumowując - bardzo się dziwię Mioduskiemu, że zdecydował się na ten wywiad w tym momencie. Bad timing, very bad timing Mr President.

OK. Ja rozumiem, że Leśny go wnerwił i wnerwia. Ale to niech wyzwie go na pojedynek, a nie bierze odwet przy pomocy mediów, na czym traci przede wszystkim nasz klub - Legia Warszawa.

Krzeszczu, 06.05.2017 08:08:41 - *.cust.bredband2.com

@ Wolfik: i ja uwazam ze cos smierdzi. I to nawet bardzo.
Dlatego tez mamy sytuacje jaka mamy.
Przeczytaj uwaznke ten fragment kiedy DM mowi cos w stylu: basta! Koniec burdelu. Ja wykupuje klub.

I zobacz tez ten fragment o konflikcie. My sie o nim dowiedzielismy chyba w styczniu, prawda?
A ten konflikt trwal, juz wtedy, bardzo dlugo. Co daje do myslenia ze DM wglady mial i zaczal reagowac. Reagowac madrze a nie panikowac.
I zobacz jeszcze raz ten kawalek o wendzlu. Bardzo wazne.

@ Stary Kibic: ale w sumie DM nic takiego w mediach o BL nie nadaje. A ze mowi ze go wq**wia kiedy bl nadaje negatywnie o pilkarzach/transferach w mediach, czy kiedy wysyla sms to tylko po prawdzie. Nas kibicow tez to przeciez uruchamia, bo nie tak zachowuje sie profesjonalny (byly) prezes.
Sam nie raz powtarzalem ze BL w wywiadach to gbur i raczej wiocha a nie profesjonalizm. Bo tak bylo i jest.

Krzeszczu, 06.05.2017 08:46:15 - *.cust.bredband2.com

Oczywiscie pod"stary kibic" mialem na mysli Old Kibol, ale chyba to sa dwaj rozni fani.... sorry za pomylke.
pzdr

najwieksze ZERO w tym K(L)UBIE TO TY dAREK, 06.05.2017 11:14:24 - *.pools.vodafone-ip.de

od początku wiedziałem ze ten budżet to FIKCJA ,widać ewidentnie po transferach ,co pol roku wyprzedaże a w zamian zgnilizna po terminowa której nikt nie che z biedronki ,PRZEZYJEMY I CIEBIE ZLODZIEJU, LEGIA TO MY TAK BYLO ZAWSZE I BEDZIE NA ZAWSZE

paragraf, 06.05.2017 13:52:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

To znaczy że LEGIA gra padakę bo Mistrz się nie opłaca?Co do klubowej kasy to okradacie Naszą LEGIĘ , zgodnie z literą prawa.kod,po to wasza wspólna cecha-złodzieje.

sos, 06.05.2017 14:01:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nowy amber gold w innym wydaniu. Żal mi fanatyków którzy za LEGIĘ daliby się pokroić.A zarząd robi co chce,patrz okrada ukochany KLUB.Smród.

Wolfik, 06.05.2017 14:23:58 - *.dynamic.mm.pl

@Krzeszczu: O byłym prezesie i Wandzlu nie ma co pisać, bo tutaj się zgadzamy w pełni. ten człowiek przyszedł tutaj świadomie wydoić klub. Pytanie brzmi, czy już wówczas wspólnie z BL mieli taki plan, czy urodziło się to później. I jaka rolę odegrał w tym wszystkim DM, bo można posądzać go o wiele, ale na pewno nie o naiwność.

Zgadzam się również z Kolegą wyżej, który pisał że zero nie jest problemem, bo prawdziwym problemem jest minus. Zgadzam się również, że termin upublicznienia tego wszystkiego jest fatalny. Ale z doświadczenia życiowego wiem, że nic nie dzieje się przypadkiem. To wszystko ma jakiś cel i zapewne po sezonie dowiemy się jaki.

DM deklarował jasno walkę o obronę MP i z tego powinniśmy go po sezonie rozliczyć, jako brać kibicowska.

FOREVER LEGIA, 06.05.2017 14:35:39 - *.play-internet.pl

Caly ten cyrk zwiazany z sytuacja w Legii zaczal sie......w momencie wrogiego przejecia klubu przez iti.My jako kibice mielismy swojego czasu ogromna szanse na wygonienie tego szkodnika z Legii,ale niektorym fanom zabraklo konsekwencji w dzialaniu podczas protestu,a czesc z nich bojkotowala sama akcje strajkowa i chodzila na stadion pomimo oficjalnego konfliktu na linii wlasciciel-kibice.Ciekawe,czy "kibice internetowi" typu"normals",czy np"andrzej 74" nadal popieraja polityke klubu polegajaca na wyprowadzaniu poteznych pieniedzy z klubu i notorycznym oslabianiu druzyny,bo nie oszukujmy sie,ze z takimi"pilkarzami" tylko dlatego zdobywamy mistrzostwa Polski,bo nasza liga jest dramatycznie slaba,a poza tym "Mistrzostwo Polski sie nie oplaca"-ze zacytuje klasyka,a przeciez ktos musi zostac tym mistrzem,wiec....Przypuszczam,ze sytuacja ta bedzie trwala,dopoki Legia bedzie przynosic jakiekolwiek zyski,a jak juz przestanie byc dochodowa,uciekna jak szczury z tonacego okretu,pozostawiajac po sobie zgliszcza.

Old Kibol, 06.05.2017 14:37:07 - *.dynamic.chello.pl

Krzeszczu, ja nie jestem w stanie rozstrzygnąć kto z tych dwóch dżentelmenów ma rację, bo za mało wiem. Co jednak wiem, to że nie jest dobrym zwyczajem, ani ruchem strategicznym, wywlekać różne wewnętrzne spory na światło dzienne.

Być może, że Leśny nie do końca był sprawnym organizatorem, ani finansów skrupulatnie nie pilnował, ale piłka nożna to biznes specyficzny. No i wyniki bronią sposobu zarządzania klubem przez Leśnego. Wyniki jak nigdy!

Życzę Mioduskiemu, aby wyprostował to co jest do wyprostowania, a zamiast opowieści wskazywał na miejsce w tabeli i na nowe puchary w gablocie klubu.

nik, 06.05.2017 15:31:33 - *.dynamic.chello.pl

Ludzie, większość z Was chyba jest jeszcze na bani po tak długiej majówce! Czytajcie ze zrozumieniem, Mioduski nie powiedział, że nie chcemy grać o mistrza, tylko, że z finansowego punktu widzenia wygranie mistrza nie daje tak dużej kasy jak wszyscy myślą. Facet wie, że nasz klub to nie korpo i zarządzać trzeba nim inaczej. Zna siłę trybun. Dajcie mu zarządzać jego własnym klubem!

Skandal!!!, 06.05.2017 21:27:21 - *.cg.shawcable.net

Przecież dajemy mu zarządzać... Mnie tylko interesuje, co stało się z 20 mln Euro, których podobno jeszcze nie dostaliśmy od UEFA. Gdzie zostały one "zainwestowane", czy inaczej - komu zostały one obiecane i ZA CO?

do nik, 06.05.2017 22:33:28 - *.dynamic.chello.pl

Mam złe przeczucia bo ten sam bełkot co u Mioduskiego słyszałem kiedyś za Waltera - "jedzmy łyżką a nie chochlą"....Mioduski spektakularnie się samozaorał wydając oświadczenie w chwili gdy ważą się losy mistrzostwa i kontraktów dla kluczowych zawodowników.

Wolfik, 06.05.2017 23:01:39 - *.dynamic.mm.pl

Sprawa "pustej kasy" nie daje mi spokoju. Jeśli przypomnimy sobie ile zawodników zostało sprzedanych, dodamy do tego pieniądze za LE i LM, wpływy z dnia meczowego, wpływy z reklam i C+, sprzedaż pamiątek oraz pieniądze od sponsorów których jest sporo to albo mamy z do czynienia z przekrętem stulecia i działania BL oraz tego drugiego kolesia należałoby zgłosić do prokuratury, albo mamy do czynienia z waleniem ściemy przez nowego właściciela. No nie wierzę, że można przesrać w rok (lub dwa) tyle szmalu...

Jeśli to prawda, to ciekawe ile domków powstało pod Warszawą i jak dobrze bawili się BL ze swoim otoczeniem. Przecież jeszcze jesienią mieliśmy odlecieć reszcie na lata świetlne, tymczasem obawiam się że to początek zwyczajnego średniactwa jakiego w tej lidze mamy od groma. Żyję ponad 40 lat, ale czegoś takiego chyba jeszcze nie widziałem.... dla mnie jako kibica Legii takie działania to cios w samo serce.

Przepraszam za ten wpis, ale po tych wszystkich newsach weekend mam zdupiony totalnie :(.

Krzeszczu, 06.05.2017 23:08:16 - *.cust.bredband2.com

@ Wolfik: Nie jestes sam (w swoich obawach)....

Skandal!!!, 06.05.2017 23:28:21 - *.cg.shawcable.net

@ Wolfik - zgoda w stu procentach. Przekęt stulecia jak nic...

Biała Łapa, 06.05.2017 23:30:31 - *.dynamic.chello.pl

Szanowni: Panowie, Kibice, legijni hejterzy i opłaceni przez opozycję pisacze hejtów - tak na dobrą sprawę 95% z Was nie zna finansowych kulis rozliczeń klubowych. Owszem, jeżeli posty - zgadywanki lub domniemania Wam służą to piszcie nadal, jednak nie sadzę aby ta radosna twórczość była pożyteczna dla Legii. Doradzam więcej wstrzemięźliwości i spożytkowania rozsadzającej Was energii na inne realne cele. Pieniądze zawsze lubiły ciszę i tak już pozostanie...
Ps.: serdecznie pozdrawia, szczególnie starszych stażem, kibiców i sympatyków warszawskiego klubu.

olo, 07.05.2017 05:55:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wszyscy płaczą i wymyślają niestworzone historie.
Przecież ten człowiek sprawuje jednoosobowo władzę i odpowiada swoim majątkiem za działania tego klubu. Jest coś takiego jak audyt, gdzie wszystko jest w bilansie wykazane i chyba tylko do tego można się ustosunkować. Przestańcie pier...ić niestworzone historie o domkach, imprezach itp.
Odnośmy się do konkretów i chyba o jest właściwe stanowisko

Kibic 37, 07.05.2017 07:22:21 - *.play-internet.pl

Witam powiem tak jeszcze za Leśnym będziecie płakać że już go nie ma kasa była w klubie ale Pan Darek .M chciał być jednym właścicielem klubu bo zobaczył że na tym można zarobić więc chciał się pozbyć partnerów biznesowych po co się dzielić i trzeba było ich spłacić dla tego mówi że zaczyna od zera bo kasa poszła na spłatę taką jest prawda Leśny był dobrym prezesem od lat nie było takiego w Lęgi a Pan Darek będzie teraz liczył na wpływy kasy i na szybki zarobek zrobi cięcia sprzeda zawodników będą wychowanków ściąga do 1 drużyny Pan Leśny chciał też zarobić bo normalne ale chciał też wysoki poziom mieć w klubie a teraz będzie odwrotnie tak myślę i życzę Lęgi żeby obroniła i zostali mistrzami Polski a pana Lesniodorskiego mile będziemy widzieć w Zagłębiu fajnie by było jak by się to potwierdziło i była to prawda pozdrawiam Legia i Zagłębie

grzesiek, 07.05.2017 09:31:13 - *.centertel.pl

A co ty myslales ze ktos przejal ten klub od ITI zeby zbiedniec? Oczywiscie zalezalo im na zarobieniu kasy na Legii i im sie udalo. Teraz Legia zaczyna od 0 zl. I jak nie daj boze nie da rady juz na niej zarobic i zacznie sie to miodkowi nie oplacac to sprzeda Legie komus innemu... realia biznesu sa takie ze ma sie zarabiac.

Krzeszczu, 07.05.2017 09:42:41 - *.cust.bredband2.com

@Kibic 37: Jaka kasa konkretnie? Skoror kupowalismy na kredyt, albo za friko z afriko? Nawet na transfery trzeba bylo stworzyc tzw "Fundusz". Juz o tym zapomniales?

Sprzedalismy Bielika, Zyro, Koseckiego, Borysiuka, Lewczuka, Niko, Prijo, nawet Astiza, Pinto, Orlando Sa, Alexandrowa i Helio Pinto za niezle kokosy, ale jakos nigdy za kadencji BL tej kasy nie bylo widac. Wiec gdzie ta kasa?

Osobiscie doceniam wyniki sportowe jakie osiagnelismy za kadencji BL, Mistrzostwa, Lige Europy, teraz wymarzona LM. Doceniam.
Ale za gburem (bo tak trzeba BL szczerze nazwac) tesknic ni plakac ne bede.
Im wiecej wychodzi na jaw tym bardziej wyglada na to ze bylismy pelna para zrobic nowy Leeds United. A to po prostu przeraza...

grzesiek, 07.05.2017 09:48:49 - *.centertel.pl

Po za tym wystarczy sobie przy najblizszym meczu na wlasnym stadionie pomnozyc liczbe widzow czyli srednio z 17.000 * 50 zl = prawie milion zlotych. Do tego zyski z sprzedazy wody mineralnej po 5 zl i 0,3 l pepsi za 7 zl. Zyski z ogladania najbardziej medialnego klubu w polsce + zyski z umow ktore zawiazuje sie ze sponsorami to pewnie i mamy zyski rzedu 2 mln zlotych z kazdego meczu. A jak jest LE lub LM to od usrania pieniedzy mozna zarobic.
Nowy stadion to spowodowal, nie rozumiem tylko czemu miodek jeszcze nie ruszyl z jakas promocja spotkan Legii na miescie na bilhordach itp. 30 tysiecy widzow jakby bylo co kolejka to zyski bylyby jeszcze wyzsze...a jakby powstal stadion na 60 tysiecy ludzi hehe zamiast akademii i udaloby sie go zapelnic no to sami sobie policzcie ^^

Wolfik, 07.05.2017 11:26:00 - *.dynamic.mm.pl

@Olo: No właśnie nowy prezes/właściciel ustosunkował się do stanu klubowej kasy. Powiedział wprost - zaczynamy od zera. Ja tylko zastanawiam się głośno, skąd owe zero się wzięło, skoro nas kibiców mamiono wiadomościami o budżecie na poziomie FC Ingolstadt, klubu z Bundesligi. Czy to nie konkret?

asd, 07.05.2017 14:01:39 - *.adsl.inetia.pl

no znafcy futbolu wasze negatywne opinie to stek bzdur , macie takie pojęcie co dzieje się w klubie jak i ja czyli zerowe .
L daje sobie radę a Mioduski był w legi i jest nadal i wg mnie wie o co kaman , więc morda w kubeł i na stadion

michal, 07.05.2017 14:20:46 - *.gvt.pl

Co wy gadacie co on bredzi
Nie oplaca sie miec mistrza moze hrac w pucharach
To napewno Vadis zostanie Pazdan tez
Byla LM byly pieniadze ktorych nikt nie inwestuje a jeszcze sprzedaje Nikolicia i Prio ludzie
Nie ma pieniedzy gdyby wszyscy tak rzadzili dzis Real Barcelona grala by o utrzymanie w lidze
W polsce nie ma ludzi ktorzy zaryzykuja i postawia na cos zebys w przyszlosci wyjac jeszcze wiecej milinow niz 30tys np
Ryzyko zawodowe gosc jest jeszcze gorszy Lesny przynajmniej podejmowal ryzyko i sie oplacilo bo hralismy w LM

Jerry, 07.05.2017 16:25:11 - *.knc.pl

Dariusz Mioduski zawsze oszczędzał jak był udziałowcem ani złotówki nie dołożył do klubu. Na długo się już nie pojawią tacy piłkarze jak na przykład Odjidja Ofoe.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!