Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.    Rozumiem, ZAMKNIJ
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Dariusz Mioduski i Jarosław Jankowski - fot. Woytek / Legionisci.com
Dariusz Mioduski i Jarosław Jankowski - fot. Woytek / Legionisci.com
Wtorek, 5 września 2017 r. godz. 10:26

Zamrożone premie piłkarzy Legii

Woytek, źródło: Legionisci.com, Fakt

Zarząd Legii zamroził piłkarzom "wyjściówki", czyli pieniądze, które otrzymują za udział w meczach. Kwoty te są zawodnicy najczęściej negocjują przy podpisywaniu kontraktu z klubem. Według "Faktu" to reakcja prezesa na słabą postawę zespołu w tym sezonie. Jeżeli jednak spojrzymy na to z szerszej perspektywy, to wygląda raczej na łatanie dziury w budżecie, która powstała przez brak awansu do fazy grupowej Ligi Europy.

Wstrzymanie części wypłat piłkarzom nie oznacza jednak, że tych pieniędzy w ogóle nie otrzymają. Prędzej czy później pieniądze będą musiały być wypłacone zgodnie z zawartymi umowami. Zdecydowanie poważniejsze premie piłkarze stołecznej drużyny stracili tylko i wyłącznie dzięki swojej fatalnej postawie w meczach pucharowych.

Dziennikarze informują o innych problemach przy Łazienkowskiej: "Nie tylko w drużynie jest źle. Także w klubie, który działa jak korporacja. Mioduski zakazał ochroniarzom „przybijania piątek z zawodnikami”. To na jego wniosek pozamykano treningi dla widzów i mediów, o co, wbrew plotkom, nie zabiegał trener Magiera" - czytamy w Fakcie.

Z kolei Michał Kołodziejczyk z WP SportoweFakty napisał na Twitterze: "Wiele wskazuje na to, ze piłkarze Legii pomieszkali sobie w Hiltonach... Ibis tez przecież ładny".

"Nie sądzę aby wejściówki miały wpływ na postawę piłkarzy i mobilizacje. Często jest tak że gdy klub ma problemy to piłkarze grają lepiej" - skomentował temat Cezary Kucharski.

Dziura budżetowa szacowana jest na około 35-40 mln zł. Miesiąc temu, po porażce z Astaną, prezes Legii deklarował, że brakujące środki wyłoży z własnej kieszeni. Trudno jednak by zakładał, że nie uda się wyeliminować Sheriffa... Czy to dopiero początek cięć, będący następstwem pierwszego od 5 lat braku gry jesienią w europejskich pucharach?



Komentarze: (72)

Gorol, 05.09.2017 10:37:00 - *.dyn.telefonica.de

Pieprzenie o szopenie... przez lata gralismyw pucharach i kasa była i napewno do przodu tez maja...

dag, 05.09.2017 10:41:12 - *.static.chello.pl

Miała być dominacja na lata a wyszło jak to w Polsce zwykle bywa.

Alan, 05.09.2017 10:41:26 - *.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Skoro premie prędzej czy później zostaną wyplacone to po co to wszystko ? Dużo lepiej brzmi wieść o zamianie hoteli i bardzo dobrze jak na ich grę to i ibis za dobrze brzmi no i ostatnie mowa o korporacji a czy to właśnie nie ten prezes mówił o tym ze nie chce by Legia była jak korporacja ?

mmm, 05.09.2017 10:46:14 - *.112

Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór...

wkurzony, 05.09.2017 10:46:22 - *.centertel.pl

Obniżyć wszystkim kontrakty 30-50%
Kto nie zaakceptuje rozwiązać kontrakt obustronnie
Albo bierzesz to co dają i dobrą grą walczysz o podwyżkę albo wypad do Karabachu

a(L)chemik, 05.09.2017 10:47:23 - *.66.wlantech.pl

Najpierw się sprzedaje trzon zespołu a potem płacz że nie ma pucharów, stylu i kasy. Miodek weź ty się ogarnij!

majusL@legionista.com, 05.09.2017 10:47:30 - *.77.in-addr.arpa.czajen.pl

Jesli to prawda to jestem za! Zabrac im kasę -"- skończy sie lansowanie i wycieczki po klubach - i zaczns myśleć ze nie są nietykalni jak święte krowy. Over!

ja, 05.09.2017 10:58:10 - *.189

Prezesie dziękujemy, że Legia weszła na wyższy poziom! Zawsze mocniej! Mioduski weź chłopie odsprzedaj Legię i zejdź nam z oczu. To co dzieje się teraz w klubie jest tylko i wyłącznie Twoja winą. W Legii jesteś od długiego czasu a w wywiadach opowiadasz, że nie wiedziałeś co się dzieje więc sam sobie wystawiasz mierną ocenę. Zwalasz winę na Leśnodorskiego i co złe to on i Wandzel ale nie Ty. Więc co Ty przez te kilka lat robiłeś w klubie, że nie miałeś nad niczym kontroli. Wszystko co złe to oni a co dobre to ja. Pamiętaj, że Legia to nie korporacja. Jesteś zwykłym gołodupcem i odejdź i im szybciej to zrobisz tym lepiej i dla Ciebie i dla Legii

DIckson Chotowski, 05.09.2017 11:02:56 - *.range109-145.btcentralplus.com

MIODUSKI ZLODZIEJU, ODDAJ 20 MLN JURO Z UEFA !!!!!

G!, 05.09.2017 11:03:23 - *.233.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Ibis ? Raczej Ibis budżet..

jacek345, 05.09.2017 11:11:28 - *.82

Kto nie zaakceptuje rozwiązać kontrakt obustronnie
haha kto nie zaakceptuje to go możesz cmoknąć. Dwie strony podpisywały, dwie strony muszą zgodzic sie zeby zmienic. Przeczytaj jakąs ksiązke, chociaz z jedną w życiu

jacek567, 05.09.2017 11:13:30 - *.82

Koralik przejął klub z długiem, pusta kasa, brakiem dobrych zawodników i spłacił jeszcze w międzyczasie 50 baniek dla iti. A teraz winien bo zostawił też pusta kase. Panie Loczku, masz pan podobna sytuację, pokaż co potrafisz, ile mistrzostw Ty zrobisz?

Real, 05.09.2017 11:13:37 - *.109

Gdzie jest kasa za LM itp.? Nagle wszystko się rozpłynęło? Nieźle ktoś nas zrzucił z konia. Nadchodzi środek tabeli coś czuje.

kibic, 05.09.2017 11:20:21 - *.adsl.inetia.pl

Niech wszyscy co mają dosyć prezesa wyłożą pieniądze na klub. Człowiek kupił zadłużony przez iti klub, rozwinął go, awansował po 20 latach do lm, rozmawia z kibicami, ma w planach budowę akademii. Zastanówcie się cymbały co piszecie. Wolicie prezesa typu Cacek, JW czy im podobni.

Phoenix(L)k, 05.09.2017 11:31:14 - *.226

@wkurzony:

Własne podałeś świetną receptę na to, byśmy do końca roku grali rezerwami i Kuchym (pamiętasz, że okienko jest już zamknięte? Można byłoby ściągnąć tylko piłkarzy z kartami na ręku...)

do kibic, 05.09.2017 11:33:42 - *.play-internet.pl

Panie Dariuszu prosze sie nie denerwować,nikt tu za Pana nie chce Cacka czy Wojciechowskiego chodzi tylko,żeby Pan zrozumiał,nie wiem moźe odbył jakaś rozmowe z prezesem jakiegoś duzego klubu na zachodzie na czym polega prowadzenie klubu,bo na razie nie ma Pan zielonego pojecia o piłce i prezesowaniu dużemu klubowi,to nie to samo co prowadzenie jakiejś tam korporacji.

buubba, 05.09.2017 11:34:41 - *.net.hawetelekom.pl

Najważniejsze to potrzeba TRENERA, wychowawcy na koloniach mówimy dość

Gruby Ryn, 05.09.2017 11:45:43 - *.centertel.pl

Wszystko zaczyna wyglądać coraz gorzej.
Wydaje mi się ,że właśnie mentalnie Pan Darek Mioduski się nie nadaje do tej roli.

Chciałby być lubiany, mieć sukcesy ale chyba w sporcie kompletnie jego harakter nie wypłynie.

asw, 05.09.2017 11:52:17 - *.centertel.pl

do Jacek 567 zanim cos napiszesz,skonsultuj sie chociaz z pilkarzem Furman Dominik.

Keny, 05.09.2017 12:01:32 - *.191

Niech wszyscy co popierają prezesa wyłożą pieniądze na dziurę budżetową klubu. tralalalala dobre. Tak to on wprowadził tak to on oddał tak to on robił tylko dobrze. A teraz Legia odpadła z pucharów bo były prezes miesza. Top już się robi śmieszne. Takie sukcesy jak poprzednik nigdy nie będzie miał ale zawsze będzie zwalał na innych a banda klakierów zawsze będzie wierzyć w jego projekt. Tylko Legia (L)

eth, 05.09.2017 12:03:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No i super. Mam nadzieję że wreszcie zacznie być normalnie i to klub będzie w hierarchii nad piłkarzem, a nie piłkarz nad klubem. Szkoda tylko że to tylko "zamrożenie". Każdy z tych pajaców, poza Arkiem, powinien dostać "propozycję nie do odrzucenia" otrzymywania 20% pensji do końca sezonu.

do kibic, 05.09.2017 12:15:42 - *.range109-145.btcentralplus.com

Niech twoj ukochany prezes przedstawi na co wydano 20 mln juro z UEFA !!

@rek, 05.09.2017 12:16:18 - *.dynamic.chello.pl

No i zaczyna się kwadratura koła...

Teraz Mioduski musi jak najszybciej znaleźć potężnego strategicznego partnera z olbrzymią kasą (nie jakiegoś gołodupca vide: Królewskie czy Fortuna), a to oznacza pozbycie się sporej części udziałów klubu... A z drugiej strony jaki potężny sponsor-partner zechce wejść teraz do klubu, który odpadł z LM, LE i do tego ma na pieńku z UEFĄ..? Ciemność, ciemność widzę...

Teraz też nasze zagraniczne "gwiazdeczki" piłkarskie jeszcze bardziej zaczną się obrażać i olewać grę w (L)egii... Teraz zaczną jeszcze bardziej grać na pół-gwizdka lub wręcz symulować rozliczne kontuzje, co w efekcie jeszcze bardziej obniży naszą jakość piłkarską i już do końca pogrąży Magica i całkowicie jego charyzmę i tzw. "warsztat trenerski"... Ciemność, ciemność widzę...

W korpo czasami stosuje się metodę kija i marchewki... Typowa metoda karania za brak wyników i nagradzania za wyniki... Ale ja tutaj widzę lekkie przegięcie i coś mi się widzi, iż tutaj na horyzoncie już będzie widać tylko same kije... Ciemność, ciemność widzę...

Generalnie nasuwa się kosmiczna, wręcz galaktyczne rada... Wszystko spalić, potem zaorać, następnie wyrównać, zasiać coś nowego i obficie podlać zdrową czystą mamoną... Już bez udziału DM, JM i ŻBB... Pozdro (L)

Piotr, 05.09.2017 12:17:14 - *.154.ipv4.supernova.orange.pl

Jak widać niektórzy tutaj się wypowiadający to typowy człowiek socjalistyczny.
Ludzie, jak się coś nie podoba to umówcie się na spotkanie z Mioduskim, zaproponujcie odkupienie klubu, wyłóżcie kilkadziesiąt milionów i wtedy będziecie zarządzać klubem jak chcecie i zobaczymy jakie będą efekty.
Bardzo łatwo jest rozporządzać nie swoimi pieniędzmi.

oLaf, 05.09.2017 12:20:51 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl

i bardzo dobrze!!!!! za taką szmaciankę to powinni jechać PKS'em na mecze!!!!

Przegraliśmy z Kazachami i Mołdawianami.... to czy ktoś jest jeszcze słabszy od nas w Europie??? (na szczeblu 3-ciej rundy el. LM) Przecież Czesi czy Szwajcarzy są mocniejsi..... my nigdy z tymi miernotami tam nie awansujemy!!!

Wolfik, 05.09.2017 12:22:09 - *.238

Takie działania pijarowe...
Co nie znaczy, że piłkarze nie są przepłacani. Jak się daje niejakiemu Sanogo 400 tys/rok, nie dziwne, że reszta też chce ciągle więcej.

Adas, 05.09.2017 12:25:24 - *.241.wlantech.pl

Kasa z LM poszła na spłatę ITI i odkupienie udziałów w Legii.

len, 05.09.2017 12:26:00 - *.vyatta.italnet.eu

A gdzie kasa za LM, Nico, Prio i Beresia ??
Co on myślał ze kase za powyższe zamiecie pod dywan a będzie czerpał zyski z nowego sezonu??? ZONG !!!Dodładaj albo błagaj żeby leśny wrócił......

stary kibic, 05.09.2017 12:33:36 - *.dynamic.chello.pl

Wszyscy,którzy wypisują głupoty np. . "złodzieju,oddaj pieniądze,nie znasz się,gołodupcu,gdzie jest kasa,Leśny wróć itd. itp. -powinni kupić sobie młotek i stuknąć się nim w puste łby !
Bo pan Mioduski jest WŁASCICIELEM klubu i może zrobić ,co chce!
Od pewnego czasu sygnalizował problemy finansowe,które zostały poważnie zwiększone przez nieudolnych kopaczy,bez ambicji i honoru !
Gdyby działać tak,jak niektórzy z was by chcieli,to LEGIĘ czekałby los Widzewa,ŁKSu czy Ruchu ! Chcecie tego?
Niestety Legię czeka okres "zaciskania pasa" - albo bankructwo i degradacja z extraklasy !
Dlatego przestańcie pisać bzdety !

Arti, 05.09.2017 12:36:32 - *.147.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Też bym chciał premię za samo wyjście do pracy :D :D hahaha :D :D

AAA, 05.09.2017 13:02:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Pudel gołodupcu odejdz i zabieraj część z tych przepłacanych miernot./Broź,Chukwu,Kucharczyk itd./

R, 05.09.2017 13:08:38 - *.static.ip.netia.com.pl

Nie wygrałem na loterii więc moja dziura budżetowa to 8 mln zł. (zakładałem że wygram dlatego rozdawałem pieniądze)

Pan Jacek, 05.09.2017 13:17:21 - *.met.pl

W żadnej poważnej firmie nie wypłaca się pracownikom
jakichkolwiek premii za tak gównianą pracę i wyniki !!!
Im też nic się nie należy !!!

LEGIA TO MY !!!!!!!!!!!

mietek, 05.09.2017 13:28:26 - *.emea.ibm.com

@ @rek: Od kilku miesięcy piszę, że powinniśmy się zakręcić za chińskim inwestorem. Skoro w Slavię Praga mogli zainwestować, to czemu nie w Legię? W czym niby Czesi lepsi?

Prawda, 05.09.2017 13:28:59 - *.3

Mioduski nie dorastasz do pięt Leśnemu. Prędzej czy później będziesz musiał się z tym pogodzić. Sprzedaj mu klub i uciekaj z tej firmy. To nie Twoja bajka, zajmij się innym biznesem...

Roma, 05.09.2017 13:38:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Równia pochyła i ostry zjazd. Nie ma pucharów - nie ma pieniędzy, ale przecież kilka lat puchary były, a pieniędzy też nie zostało, więc chyba nie w tym problem.
Do kibica - Prezesa typu Cacek czy JW to właśnie mamy.
Do starego kibica - najpierw spróbuj tej metody i napisz czy jest skuteczna.Nikt nie wtrąca się do interesów finansowych Mioduskiego w jego firmach, może robić co mu się podoba. Ale Legia nie jest tylko przedsiębiorstwem biznesowym, Mioduski przejął finansowanie i zarządzanie klubem i w tym zakresie jest przez kibiców oceniany.

Mioduski Won!, 05.09.2017 13:41:26 - *.dynamic.chello.pl

Gdzie jestescie teraz "wielcy" fani tego korpoloczka. Rozwali nam klub ktory kochamy i bedziemy grali nasza wspaniala młodzieżą. Dzieki loczek za wszystko korpomolochu. Twoje dni sa policzone. A wy obudzcie sie z 3 miejscem w lidze przez nastepnych kilka lat. Jak mozna budzet opierac na tym czy awansujemy do pucharów. Teraz widac tego efekty. I na koniec:
Ja sie pytam Was wszystkich:
Gdzie sa pieniadze za Lm w zeszlym roku?
Splaciles loczku tymi pieniedzmi swoich kompanow a teraz zwalasz na nich wine ( choc za te transfery tez im powinno sie im dostac)

Jacko, 05.09.2017 13:53:19 - *.dpd.com.pl

I prawdiłowo, niech nie wypłaca, albo je obetnie. Jak w robocie, uznaniowe premie są.... uznaniowe... słaba gra, brak wyników, to i premi czyi "wejściówek" brak, koniec dziękuję.

@rek do mietek, 05.09.2017 14:31:28 - *.dynamic.chello.pl

Kierunek chiński, powiadasz... Może i byłoby całkiem oki... Ale chyba najbezpieczniej i najlepiej byłoby opylić część udziałów (L)egii za petrodolary jakiemuś szejkowi... Wacha jest zawsze cenie, bo jeździć trzeba... Pozdro (L)

Lee, 05.09.2017 14:36:59 - *.110

do a(L)chemik:

10/10

alex uk, 05.09.2017 14:44:30 - *.spitfireuk.net

prosze mnie oswiecic, milony rzekomo wpadly za LM rok temu, a teraz milionow nie ma, bo Mioduski splacil Lesnego i Wandzela, no to sie ku... pytam on kupil Legie za pieniadze Legii?
to jak ja ide kupic kilo kartofli od chama na targu to najpierw mu wyjmuje 3 zl z portfela zeby mu zaplacic za te kartofle?
banda zlodzieji i tyle

s666, 05.09.2017 14:51:26 - *.ssp.dialog.net.pl

@mietek: Czesi nie mają 'dobrej zmiany'...

Warszawiak66, 05.09.2017 15:02:56 - *.dynamic.chello.pl

Niektorzy swoimi wypowiedziami pokazuja jaki maja poglad na zarzadzanie przedsiebiorstwem, zarzadzanie zespolem ludzi i zarzadzanie kryzysem. Wierze ze Mioduski, dyrektorzy, trenerzy i pilkarze dadza rade wyjsc z tej sytuacji. Jest zle ale w ktora strone teraz pojdzie Legia zalezy tez od dobrej

Wo(L)a, 05.09.2017 15:14:27 - *.play-internet.pl

No to teraz...nie ma sianka...nie ma granka...nadchodzą trudne lata dla Legii.

Legionista, 05.09.2017 15:33:38 - *.226

Jest to dobry pomysł (nie mówię że najlepszy) W Legii nie powinno być przepłacanych piłkarzy i tzw.wejściówki są złym pomysłem... Jednak co to daje? Według mnie za wiele nic ponieważ: 1. Jestem zachwycony że zdobywamy Mistrzostwa (może być nawet na farcie, wolę wygrać Mistrza niż grać efektownie...) Wracając to tematu :) To tak i tak nie jest "rewolucja" ponieważ: np: wygrywamy mistrza, a przegrywamy z termalicą (raz się udało wygrać...) 2.Tak i tak dostaną pieniądze za wygranie Mistrza....

warszawiak66, 05.09.2017 15:48:09 - *.dynamic.chello.pl

Jesteście niektórzy żałośni. Nie macie nawet 1/100 wykształcenia i wiedzy które posiada Mioduski. Zdobądźcie wykształcenie, obycie w świecie, doświadczenie zawodowe i majątek. Następnie odkupcie udziały wiekszościowe od Mioduskiego,a potem już "tylko z górki". Zapewne w 5 lat dogonicie europejską czołówkę. Koniec marzeń. Możecie tylko wiecie co? Nie robić złej atmosfery na Ł3, nie ubliżać zarządowi, dyrekcji i piłkarzom. Usłyszeli co o ich grze myślimy i wystarczy. teraz trzeba wspierać ukochany klub - bo znalazł się na zakręcie. Jak czytam gościa o niku "Mioduski Won!" to nie wiem, czy ty jesteś legionistą?! Skąd takie miernoty warszawska ziemia nosi???!!

kibic do warszawiak66, 05.09.2017 16:29:37 - *.adsl.inetia.pl

100% racji. Internetowi narzekacze i znawcy każdego tematu powinni zamilknąć i zająć się tym co potrafią.

jasio865, 05.09.2017 17:15:10 - *.play-internet.pl

Panie prezesie!!sprzedawano w Legii co pół roku najlepszych piłkarzy a teraz kare poniosą za pańskie i kolegów błędy obecni futboliści???!!!A co pan myślał ,że Legia to rzeka Wisła ,jedna woda odpłynie a druga napłynie??!!Pod każdym od klubu odejścia jest też pana podpis i teraz pan każe za to obacnych piłkarzy?To pańska WINA!!!Jak i tego ,że ci ci są otrzymali takie a nie inne kontrakty ,zreszta wysokie ,dawali to brali!!!przecież widziano ,że nie prezentują odpowiedniej wysokiej klasy!!!Czyż nie??!!a może nie wiedziano,może tylko liczono na kase z nich?!A czyja to wina!!!NAIWNOŚCIĄ BYŁO LICZYĆ ,ŻE ZAGRAJĄ RÓWNIE DOBRZE ,JAK CI,CO ODESZLI!!!I NAIWNOŚCIĄ BYŁO LICZYĆ KASĘ ZA NICH!!!A TERAZ NIE MA I KASY I WYNIKÓW!!!ciekawe co pan czuje w tym momencie!!!???

pnk, 05.09.2017 17:23:31 - *.centertel.pl

Przybijanie piątek z ochroną jest głównym powodem problemów w klubie :)

Sir Alex, 05.09.2017 17:31:49 - *.centertel.pl

Mam nadzieję, że gorzej już być w Legii nie może i będzie tylko lepiej. Leśny też zaczynał w trudnych czasach, ale miał większą charyzmę i lepiej potrafił się odnaleźć w zarządzaniu klubem. Ciekawe jak drużyna na to wszystko zareaguje.

Kipkorir, 05.09.2017 17:58:27 - *.dynamic.chello.pl

Zasłużyli sobie postawa na boisku

Warszawiak66, 05.09.2017 18:01:21 - *.dynamic.chello.pl

Niektorzy swoimi wypowiedziami pokazuja jaki maja poglad na zarzadzanie przedsiebiorstwem, zarzadzanie zespolem ludzi i zarzadzanie kryzysem. Wierze ze Mioduski, dyrektorzy, trenerzy i pilkarze dadza rade wyjsc z tej sytuacji. Jest zle ale w ktora strone teraz pojdzie Legia zalezy tez od dobrej atmosfery wokol klubu i druzyny. I my to stworzmy!

Zlb , 05.09.2017 18:16:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl

ITI PATATAJ, witamy ponownie!!!! Ale padaka będzie!

łysy, 05.09.2017 18:26:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Cytat z klasyka: "ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic. To razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką fabrykę…".

I tak właśnie zaczyna się ta piękna przygoda. Trzech gości co nie miało nic kupiło sobie klub. Nie oszukujmy się - w większym biznesie kilkadziesiąt milionów złotych to jest nic. I takie właśnie nic, a może nawet mniej posiadali panowie Mioduski, Lesnodorski oraz Wandzel.

Jak przeanalizować dobrze pojawiające się w mediach wiadomości to klub został przekazany za jakieś śmieszne pieniądze - (za weszło.com: Mioduski dał 4,8mln, a Panowie Wandzel i Leśnodorski 3,2mln - ŁĄCZNIE 8MLN ZŁ).

PODKREŚLMY: Pan Mioduski wpłacił na początku 4,8mln zł!!

Resztę tj. 50mln panowie mieli spłacić w ratach grupie ITI.Z tego co kojarzę była tam klauzula, że gdyby zarządzanie nie wyszło to klub wróciłby zwyczajnie pod zarząd ITI. I tu niech każdy sam sobie oceni czy to była taka potężna inwestycja dla tych ludzi i jakie było ryzyko.

Dalej prezesem zostaje pan Leśnodorski. Wydaje mi się, że w tym czasie zostaje zażegnany konflikt z kibicami, zwiększa się frekwencja na stadionie. Do tego nagle wchodzimy do Ligi Mistrzów. I to jest piękny początek końca tej pięknej przygody.

Zarząd/właściciele (słusznie) decydują się spłacić wierzyciela tj. ITI. Zapewne z tych pieniędzy w istocie spłacone zostało ITI. Od tej pory trzej panowie mogli uważać Legię za swoją własność. Tyle, że jak to bywa - pokusa sięgnięcia po przyszłe zyski poróżniła przyjaciół.

FAKTEM JEST, że gdyby nie zarządzanie pana Leśnodorskiego to nie byłoby zapewne wzrostu frekwencji na stadionie, wzrostu przychodów z biletów i gadżetów. NIE BYŁOBY ZAPEWNE LIGI MISTRZÓW (bo z takim składem jak dziś to i rok temu byśmy wylecieli z pucharów - to co się stało nie jest przypadkiem). Zwolennicy pana Mioduskiego zdają się zapominać o DŁUGU WOBEC ITI, który to dług ZOSTAŁ SPŁACONY NIE PRZEZ PANA MIODUSKIEGO LECZ PRZEZ KLUB, który stać było na to na skutek takiego a nie innego zarządzania przez Leśnodorskiego. I gdyby nie to to pan Mioduski dzisiaj miałby ok 50MLN DŁUGU WOBEC ITI ORAZ KILKA/KILKANAŚCIE WOBEC SWOICH TOWARZYSZY (gdyby chciał ich wykupić - choć jak przypuszczam nie zdecydowałby się na wykup w tych okolicznościach).

Przypominam, że za czasów prezesury pana Leśnodorskiego walczyliśmy o sprowadzenie Grosickiego, mówiło się o pojawieniu się Rybusa, Boruca. Sprowadzono Ofoe (chyba wbrew panu Mioduskiemu), Pazdana, Jędrzejczyka, Radovicia. Dzisiaj sprowadzamy Mączyńskiego i jest to nasz szczyt.

Pan Mioduski podjął ryzyko - wykupił od pozostałych udziały w klubie. Wcale nie po zawyżonej cenie jak się to zdaje czasami sugerować, lecz po cenie rynkowej (mowa wszak o klubie, który co roku gra w pucharach, seryjnie wygrywa mistrzostwa itp itd). Panowie Wandzel i Leśnodorski zarobili - zainwestowali wszak owe 3,2mln a otrzymali finalnie po 19mln (jak dobrze kojarzę). ITI otrzymało swoje 60mln zł. Również pan Mioduski jest do przodu, bo przecież kupił klub za 43mln (Wandzel+Leśnodorski - 38mln, wkład początkowy 4,8mln), a przecież pozycja wyjściowa to był klub z długiem 50mln. DZIŚ PAN MIODUSKI JEST W LEPSZEJ SYTUACJI NIŻ W CZASIE KIEDY PRZEJMOWAŁ GO WSPÓLNIE Z PANEM LEŚNODORSKIM OD ITI - KLUB NIE MA DŁUGÓW.

TYLKO JAK NA TYM WSZYSTKIM WYSZŁA NASZA LEGIA?

PRZYPOMINAM. Cytat z wywiadu pana Mioduskiego: "Działam w interesie klubu, a w interesie klubu jest zatrzymanie Vadisa. Mamy więc dość klarowną sytuację. Pierwszy scenariusz - jest oferta za zawodnika, którą jesteśmy w stanie zaakceptować i on odchodzi, a w to miejsce sprowadzamy równie dobrego gracza. Drugi scenariusz? Przychodzą do nas kluby z ofertami nie do zaakceptowania i Vadis gra u nas DO KOŃCA OBOWIĄZUJĄCEGO KONTRAKTU, A LEGIA NIE ZARABIA NA NIM ANI ZŁOTÓWKI. TO DLA MNIE DO PRZYJĘCIA. (http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa,wywiad-z-dariusz-mioduskim-z-legii-warszawa-o-vadisie-odjidji-ofoe,artykul,796517,1,721.html).

I ten ostatni cytat niechaj będzie podsumowaniem tej pięknej przygody. Dobrze że zapiąłem pasy wsiadając do tego rollercoastera (obym się mylił i nie jest tak, że byliśmy na szczycie, za którym jest ostry, ostry zjazd - aż policzki rwie na boki jak Clarksonowi).

To są tylko moje przemyślenia i jeśli się gdzieś mylę to przepraszam obeznanych. Jednakże komentarze typu JAK JESTEŚ TAKI MUNDRY TO ODKUP UDZIAŁY OD PANA MIODUSKIEGO uważam, za strzał kulą w płot. Pytanie czy Pan Mioduski jest w stanie zaproponować warunki jakie otrzymał od ITI. Bo jeśli tak to...

Gimbi, 05.09.2017 18:48:33 - *.play-internet.pl

Mioduski popełnił strategiczny błąd kierując kasę od razu na spłatę Leśniodorskiego i Wendzla, zamiast na transfery. Tym razem "jakoś to będzue" nie sprawdziło się w pucharach. Obawiam się marnego czasu a'la poznański lech: niby w czołówce, a jakichkolwiek rozgrywek europejskich na poziomie fazy grupowej ZERO... Gorzej, gdy staniemy się Lechią - niby w czołówce, a od late bez jakichkolwiek pucharów...

mietek, 05.09.2017 19:05:20 - *.ssp.dialog.net.pl

@ @rek: Wiadomo, że petrodolary byłyby znacznie lepsze. Ale nasza liga jest o wiele za cienka w uszach, żeby się jakiś szejk chciał nią zainteresować. Nawet, jakbyśmy mu stadami modelki podsyłali ;))

A Chińczycy ani się z kasą nie liczą, ani nie są przesadnie nerwowi i napaleni na wynik "już - natentychmiast". Więc to mógłby być harmonijny rozwój.

@s666: A co to ma do rzeczy? Jeżeli dobrze pamiętam, to za poprzedniej kadencji "dobrej zmiany" Chińczycy wygrali przetarg na budowę A2, więc się dało :) A tutaj sprzedaży podlegałby klub prywatny, a nie zarządzany przez miejskich ciućmoków.

grzesiek do łysy, 05.09.2017 19:31:06 - *.centertel.pl

Masz racje. Dodam tylko ze o ile lesnego mozna by chociaz uznac za czlowieka interesujacego sie pilka nozna. To miodek wcale nie kryje sie z tym ze nie zna sie na pilce noznej. A jakie intencje moze miec taki ktos? Mistrzostwa polski ? Dobre wystepy w europejskich pucharach? Czy moze po prostu pieniadze?

Arek, 05.09.2017 19:58:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A z tego co pamiętam, to miało nie być w Legii korporacji. Czy aby nie tak Panie Mioduski? Ciężkie czasy idą.

Legionista80, 05.09.2017 20:41:33 - *.play-internet.pl

Nie interesuje mnie wojna DM i BL i to cale pitolenie....Legia ma wygrywac, ktory by nie rzadzil...a jak nie to WYJAZD...Legia to My

Mrok do łysy, 05.09.2017 21:24:37 - *.play-internet.pl

Zgadzam się, wg mnie dokładnie do takich samych wniosków doszedłem. Co więcej dodatkowo wydaje mi się, że pan Mioduski ma charakter dusigrosza co powoduje, że nawet przy sporych wpływach klubu nie będzie jednak w niego inwestował. Skupi się zatem na tym co lubi czyli zarabianiu pieniędzy, szukaniu nowych potencjalnych Odidjów (to widać już w charakterze transferów) odbudowywaniu ich i sprzedawaniu dalej, budowaniu mitu akademii. Mitu, ponieważ prawdziwej i tak nie zbuduje bo na to trzeba wydać pieniądze a on tego nie lubi bo jakoś tego nie zrobił przez ostatnie 4 lata nawet jak kasa była a przypomnę ,że jedyne czym się zajmował to akademia.
Myślę, że oskubią go w końcu różni ludzie z branży tak jak to było z innym dyletantem piłkarskim, Wojciechowskim

Jedyne co bym poprawił w Twoim wpisie to kwotę jaka wydał Mioduski, myślę, że nie wydał na klub ani grosza. Leśnodorski to wykrzyczał w którymś momencie wojny na górze a Mioduski nie skomentował. Dlaczego nie skomentował skoro jak baba lata na skargę do zaprzyjaźnionych dziennikarzy przy byle krzywym spojrzeniu na niego? Może dlatego bo to była prawda?.

do warszawiak66, 05.09.2017 21:34:59 - *.elartnet.pl

Masz rację, chłopaku, większość tych "znafcuf" nie ma pojęcia o życiu, nie mówiąc już o futbolu. Jestem starszy od ciebie, zapewne się znamy, nie chcę się ujawniać, bo nie mam zamiaru czytać bzdur pod swoim adresem. Taki baran jeden z drugim i tak się nie ujawni a jedynie mnie zajeży. Pozdro.

cik, 05.09.2017 21:43:49 - *.dynamic.chello.pl

jeżeli ktoś pracuje w firmie która traci wielki kontrakt to chyba nie myśli ze nic się nie zmieni? Nasi Panowie Piłkarze też o tym wiedzą? po kryzysie można wyjść mocniejszym pozbywając się pasożytów.

Lysy do mrok, 05.09.2017 22:17:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie wiem z czego to wynika. Czy z charakteru (dusigrosz), braku pieniedzy adekwatnych do przedsiewziecia, czy czego tam ale przyjeta koncepcja jest zla.

Pan Mioduski uważa, że to co osiągnął poprzednik da się osiągnąć dużo taniej. Sprzedał zatem ofoe, stracilismy rado. Na ich miejsce nie sprowadzil ani jednego wartosciowego gracza kreujacego gre. Myslal ze puchary wywalcza przecinaki typu kopczynski i maczynski wspierani przez rekowalescentow tj. Paciato i Berto. W konsekwencji stracilismy puchary.

Obawiam sie, ze w zaiatnialej sytuacji realny jest scenariusz gdzie pan Mioduski dojdzie do przekonania, ze mistrzostwo można zdobyć taniej. Pozbedziemy sie jodly, hamalainena, pazdana, jedrzejczyka i grac bedziemy kopczynskimi, szymanskimi (chlopak ma smykalke, ale powinien byc wprowadzany stopnioeo przy udziale statszych pilkarzy) i "przedszkolem". A jak sie to stanie (zobaczymy najblizsze dwa okienka) to ptoblemem stanie sie uzyskiwanie nawet mistrzostwa.

dzieciaki, 05.09.2017 22:28:44 - *.dynamic.chello.pl

"Źródła" - fakt i jakiś oferma z wp. Co to ma być?

Do Lysy, 05.09.2017 22:54:47 - *.dynamic.chello.pl

Ale te puchary to stracilismy z jakimis krezusami kopiacymi za grube koperty? Podejrzewam ze w Szeryfie najlepiej zarabiajacy marzy o najnizszej pensji w Legii.

Leron, 05.09.2017 23:41:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ludzie od pół roku wiadomo, że w kasie z LM nie ma nic bo Koralik spłacił ITI, a wy dalej się pytanie gdzie ta kasa ... ogarnijcie się

Toni , 06.09.2017 00:26:59 - *.0pools.vodafone-ip.de

Premie i to wysokie powinny byc od wynikow.A pensja skromna.90% pieniedzy kopacze powinni podniesc z murawy.
A premia zamrozona i dobrze.Wyplacona powinna byc tylko w przypadku zdobycia mistrzostwa Polski.W zadnym innym.Bo sie komus cos nalezy za nic.Za to ze wyjdzie laskawie na boisko.
A w klubie caly czas mowiono ze na miejsce pilkarza ktory odchodzi musi przyjsc drugi o takich samych umiejetnosciach badz lepszy.Jak to sie ma do rzeczywistosci powiedzieli glosno i wyraznie Vukovic i Rzezniczak.To co mowia w klubie to stek klamstw.
A czym wieksza kasa w klubie tym gorzej.Lata 90 liga mistrzow i duze pieniadze jak na tamte czasy i odchodzi praktycznie caly sklad.Za chwile widzew w lidze mistrzow i pozniej bylo juz tylko gorzej.Teraz po 21 latach znowu Legia w lidze mistrzow i po zastrzyku ogromnych pieniedzy jest gorzej niz bylo.To pokazuje ze bylym wlascicielom i tym obecnym zalezy tylko na wyrwaniu jak najwiekszych pieniedzy dla siebie a druzyna w dupie z nia niech sie stacza.
Nie wiem czy protest na trybunach powinien trwac dalej az do momentu zakupu odpowiednich pilkarzy w przerwie zimowej czy wesprzec ich teraz ale w razie kolejngo slabego okienka transferowego w zime protest wznowic.Jak klub oleje nas w zimowowym okienku transferowyn i znowu sprowadzi trzech nieprzygotanych do gry grubuch murzynow to juz nie powinno byc dla nich litosci.Wtedy to juz powinna byc z klubem WOJNA!!!

, 06.09.2017 03:44:54 - *.101.ipv4.supernova.orange.pl

A milion na każdą pozycję gdzie jest

Micha, 06.09.2017 08:00:25 - *.static.ip.netia.com.pl

Ten gość na środku zdjęcia rozwali ten klub. Wspomnicie moje słowa

zzz, 06.09.2017 09:01:22 - *.walbrzych.dialog.net.pl

zmarnowali kasę z LM kłótnia i podział w klubie wykup udziałów i spłata prezesów i liczyli tylko na awans tegoroczny i się zesrało , jak to w u nas bywa L po LM z lat 90 też się rozsypała .

Mrok do łysy, 06.09.2017 09:50:27 - *.play-internet.pl

"Kto nie ryzykuje nie pije szampana" lubi powtarzać Mioduski ale nie rozumie tego porzekadła. Gdyby było inaczej nie miałoby znaczenia, ze Vadisowi kończy się kontrakt za pół roku i wówczas klub na nim nie zarobi (jak słusznie wspomniałeś Mioduski powiedział o tej perspektywie "to jest dla mnie nie do przyjęcia").

Gdyby podjął ryzyko to polegałoby ono na tym, że Mioduski nie puszcza Vadisa i ryzykuje stratę 12 mln na transferze ale na drugiej szali ma minimum 80 mln za sam udział fazie grupowej LM. Problem dodatkowej motywacji piłkarza można rozwiązać wyrównaniem jakie dostanie za te pół roku. I tak by sie opłacało.

Podjecie takiego ryzyka uzasadnione byłoby z uwagi na dalsza przyszłość klubu. Nie byłoby bowiem wówczas problemu z budżetem przez kilka następnych lat no i szansa na LE w przypadku niepowodzenia w LM byłaby znacznie większa. Same plusy.

To wg mnie powinien zrobić biznesmen o szerokim spojrzeniu. Mioduski takiego nie ma, wiec idzie na łatwiznę i chwyta wróbla zamiast gołębia na dachu.

Zgadzam się , że czekają nas lata oszczędzania na wszystkim i jedzenia walterowską łyżką, która w wydaniu Mioduskiego może być jedynie rozmiaru S

(L), 06.09.2017 10:12:56 - *.191

Kudłaty, w imię rozwiązania swojego konfliktu z Leśnym pozbawił klub parudziesięciu milionów złotych, których teraz brakuje. To on i wyłącznie on jest winien obecnej sytuacji.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!