fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA
REKLAMA

NS: Kibicu, nie finansuj dziadostwa!

Redakcja, źródło: Legionisci.com

Nieznani Sprawcy opublikowali kolejny komunikat prezentujący stanowisko kibiców Legii Warszawa w związku z aktualnymi działaniami klubu. "Coraz poważniej zmierzamy do decyzji o zawieszeniu dopingu i opraw w nadchodzącym sezonie" - piszą kibice. Poniżej cały komunikat:



"Drodzy Kibice!
Ze zdumieniem i zażenowaniem oglądamy ostatnie działania klubu. Karnety, subskrypcje, bilety to temat, do którego klub przywiązuje niesamowitą uwagę. Żebyście je kupili, nasmarowali tekst na milion linijek, co praktycznie nigdy im się nie zdarza. Powstała jakaś abstrakcyjna „wypowiedź” nowego trenera (któremu szczerze życzymy powodzenia i cierpliwości...) o „wierności, która jest dziedzictwem”. Klub robi wszystko, żebyście musieli po raz kolejny, pod płaszczykiem miłości do Legii - KUPIĆ, ZAPŁACIĆ, KONIECZNIE. Klub chce od Was więcej pieniędzy. W zamian nie daje wiele. Proces wyboru trenera, który wygląda kompromitująco i żenująco jak na tak wielki klub. Do teraz, na mniej niż miesiąc do pierwszego meczu, nie zrobiono ANI JEDNEGO TRANSFERU do klubu, w którym drużyna pilnie potrzebuje podniesienia jakości. Drużyna znowu będzie składana na szybko, w trybie awaryjnym i najlepiej tak, by nie wydać ani złotówki, bo nikt nie wpadł na to, aby przygotować sobie plan B i C na wypadek, gdyby z przedłużeniem kontraktu poprzedniego trenera coś poszło nie tak. Proces decyzyjny, który miał się zmienić, znowu wygląda jak w spółdzielni mieszkaniowej w Koninie za komuny. Niby za sprawy sportowe miał odpowiadać dyrektor sportowy, ale, jak się okazuje, ma na głowie jeszcze nowego przybysza z Niemiec.

W obliczu tych wszystkich wydarzeń jeszcze raz apelujemy! Kibicu, nie finansuj dziadostwa. Nie kupuj na razie pół karnetu ani subskrypcji. Twoje pieniądze trafiają nie wiadomo dokąd. Nie są wydawane na to, co powinny. Mimo świetnej frekwencji w zeszłym sezonie, wygranej w PP i milionów euro z Ligi Konferencji, pieniędzy na transfery nie ma. To gdzie są?
My coraz poważniej zmierzamy do decyzji o zawieszeniu dopingu i opraw w nadchodzącym sezonie. Nie dlatego, że obrażamy się na wyniki, ale na indolencję, popełnianie tych samych błędów n-ty raz i mentalność pijaka, który obiecuje, że teraz to już będzie inaczej. Można nie zdobyć mistrzostwa, można nawet spaść z ligi i nie stracić wsparcia kibiców. Ale nie można ich traktować na zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?". Ta januszada biznesu i wieczne podcieranie szkłem d...y bardzo źle się skończy. Klub wiecznie bawi się w kramik z piłkarzami, a nie w budowę klubu piłkarskiego.

Raz jeszcze: nie finansujmy dziadostwa. Najpierw, po latach bez mistrzostwa, zobaczmy zmiany, które pozwolą Legii odzyskać należne jej miejsce. Bez tego będziemy nadal tylko klientami, mającymi zapłacić za kiepskiej jakości kabaret."

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (174)

+dodaj komentarz
🙂 😊 😃 😁 😂 🤣 😇 😉 😜 😎 😍 🤩 😤 🤨 😐 🤔 🧐 🥳 😟 ☹️ 😢 😭 😡 🤬 🤯 👍 👎 💪 👏 🤝 🖐 🙏 🎉 👀 🤡 💩 ☠️ ❤️ 🤍 💚 🖤 🔥 💥 🚀 🔴 ⚪️ 🟢 ⚫️ ⭐️ ⚽️ 🏀 🏉 🏐 🥇 🥈 🥉 🏅 🏆 🍺 🍻 🕯

Goguś - 30.06.2025 / 02:36, *.orange.pl

Mordy Ryje Yapy
...
do zobaczenia w Poznaniu, i na plaży przy Ł3 😎

odpowiedz
MA SA KRA !!!! - 28.06.2025 / 17:57, *.play.pl

🚨🚫 Patologii w Legii ciąg dalszy.
🖐 17-letni Kuba Zieliński, bramkarz z potencjałem na poziomie Fabiańskiego, który nie zdążył jeszcze zadebiutować w Ekstraklasie – został sprzedany do Wolfsburga za 800 tys. euro + bonusy. Maksymalnie będzie to kwota 1,1 mln euro.
➡️ W przypadku debiutu w Ekstraklasie i rozegrania kilku dobrych spotkań wartość tego zawodnika skoczyłaby 5- lub 10-krotnie. Głównie przez wiek i potencjał. Legia po sezonie (gdyby chciała) mogłaby go sprzedać za 5–10 mln euro.
❓️ Wiecie, dlaczego sprzedała go teraz, a nie za choćby rok lub dwa?
Co ja mówię – sprzedała. Wypchnęła z klubu!
⚠️ Bo Mioduski to patologia. Legia to patologia.
😥 Błagali 🟩 Wolfsburg na kolanach, aby jak najszybciej sfinalizować transfer. Tak, by JUŻ, TERAZ przelali całą zawrotną kwotę na konto.
Dlaczego? Głównie dlatego, by... spłacić innym zawodnikom zaległości finansowe 🫠 i pochwalić się tym w mediach.
➡️ Klub, który – wg Marcina Herry – przedstawił rekordowy budżet w historii: 220 milionów zł.
➡️ Klub, który z dni meczowych zarabia kosmiczne pieniądze, a marketing i sprzedaż gadżetów działa jeszcze lepiej.
➡️ Klub, który zarobił z Ligi Konferencji dodatkowe 50 milionów zł.
🫠 Nie ma pieniędzy na wypłaty dla zawodników i musi sprzedać duży talent, całując berło niemieckiego pana.

odpowiedz
RRy - 28.06.2025 / 09:47, *.play-internet.pl

Wystarczy, że nie będzie opraw i dopingu i "sezonowcy" co teraz kupia bilety przestaną chodzic na Legię
bo nie będzie lansu na SM

odpowiedz
Danny - 27.06.2025 / 15:47, *.play.pl

To w końcu "I na dobre i na zle" czy tylko jak są sukcesy? Kibice sukcesu...

odpowiedz
Jalu10 karneciarz - 27.06.2025 / 11:21, *.144.208

Mam konkretne pytanie do NS.
Czy kupujecie bilety na najbliższy mecz Legii bo była mowa tylko o karnetach i subskrypcjach?
Z racji zawodu nie mam czasu na polowanie na bilety szczególnie na atrakcyjniejsze mecze a nie kupując karnetu na to jestem narażony.
Żeby była jasność, poparłbym akcję, nie kupujemy żadnych wejściówek.

odpowiedz
Kibic - 26.06.2025 / 21:53, *.t-mobile.pl

Słuchajcie czytam i nadal nie rozumiem. Czyli co nie kupować karnetów i subskrypcji ? Ale bilety kupować ? Czy biletów też nie ? Nie chodzić na Legie ? Nie kibicować ? Zmienić klub ? Bo to zaczyna się robić jakaś paranoja. Nie wykupimy nic i co to zmieni ? Na nasze miejsce przyjdą inni. A my co w Canal Plus będziemy mecze oglądać i tam kasę ładować ? Robimy miejsce tylko dla innych to nic nie zmieni,tak jak ktoś napisał, przestańcie pić to rozcieńczone piwko, które nic nie daje, hot dogi zapiekanki po 30 zł za sztukę. A przychodź na mecz i kibicuj swojej drużynie bo bez naszego dopingu będzie jeszcze gorzej.

odpowiedz
NieNo - 26.06.2025 / 07:51, *.play-internet.pl

Obraził się majestat. Jakby wcześniej nie widzieli co się dzieje 😂

odpowiedz
1312 - 26.06.2025 / 18:38, *.vectranet.pl

@NieNo: Dokładnie. 😂

odpowiedz
gutek - 25.06.2025 / 07:45, *.play.pl

jeszcze poczekajmy jeszcze się nie spieszmy -zobaczmy choć 10 meczów i dopiero podejmiemy decyzję co dalej

odpowiedz
Kibol - 26.06.2025 / 21:18, *.play.pl

@gutek: poczekajmy 10 sezonów by ocenić plan długofalowy - czy był dobry

odpowiedz
RobL - 24.06.2025 / 17:55, *.play.pl

Słuchaj Jezu jak Cię błaga lud my czekamy już 23 lat!!!! Tak śpiewaliśmy na żylecie, poczekamy i 5 .Kibicowanie właśnie polega na wzlotach i upadkach dlatego wspierajmy Nasz Klub czy czas dobry czy czas zły amen

odpowiedz
Ja1916 - 26.06.2025 / 07:34, *.vectranet.pl

@RobL: ale tu nie chodzi o wyniki tylko o zarządzanie. Przecież masz to nawet tutaj wyraźnie napisane.

odpowiedz
MIODUSKI KONFABULANT - 26.06.2025 / 10:54, *.telefonica.de

@RobL: raczej wspierasz finanse złodzieja mioduskiego A nie LEGIE. Nie widzisz że co sezon jest coraz gorzej A LEGIA jest pod okupacją oszusta .

odpowiedz
dens - 26.06.2025 / 15:42, *.orange.pl

@MIODUSKI KONFABULANT: to odkup klub od Mioduskiego ,mądralo

odpowiedz
Kibic od zawsze ! - 23.06.2025 / 22:17, *.orange.pl

Ja jako kibic który chodził na Legię jedził czasem na wyjazdy bo praca nie pozwalała od dawna już nie chodzę na Łazienkowską odkąd Miodulskiego tu przywiało człowiek nie zna się kompletnie na futbolu pamiętam jego wywiad jak wchodził do Legii że chce być jak Fc Basel i wzorować się na nich bo wtedy mieli taką erę że grali regularnie w L.M Ten człowiek tylko sprzedaje kupuje tanio albo z wołań ręką grajków Bonnie ma pieniędzy i tak w kółko dość Finansowania dziadostwa!

odpowiedz
Kibol - 24.06.2025 / 08:47, *.play.pl

@Kibic od zawsze !: jak nie chodzisz, to żaden z Ciebie kibic - proste.

odpowiedz
Fakt nie opinia - 23.06.2025 / 21:59, *.play.pl

O ile mnie pamięć nie myli to zasada kibicowania brzmi "czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cie". Nie pamiętam od kiedy doping na trybunach jest uzależniony od wyników. Fakt te są słabe i też chce żeby Legia wygrała mistrzostwo. Jednak nawet jak nie wygra go przez 10 to nadal będę chciał chodzić na mecze i prowadzić doping. Jak dla mnie taki trochę protest bez sensu.

odpowiedz
Johny - 24.06.2025 / 08:47, *.153.224

@Fakt nie opinia:

Legii kibicuję od lat 80-tych. Więc doskonale pamiętam że wtedy zdobywaliśmy mistrzostwo średnio raz na 10 lat. Poza krótka chwila chwały w latach 90-tych później dopiero 2002 i 2006. Dopiero za Miodka zaczęliśmy mistrzostwa zdobywać seryjnie i dlatego nagle 4 lata bez korony wyglądają tak fatalnie. Ale nadal to co dla innych jest sufitem dla nas jest podłogą.

A co do kibicowania na dobre i na złe. Pamiętam bojkot za ITI wtedy trybuny bardzo się podzieliły. Moim zdaniem nie warto do tego wracać. Tym bardziej że możemy niechcący zmienić Miodka który uważa że czasem jakąś karę zapłacić trzeba na jakiś holding gdzie znowu będziemy tylko komórką w Excelu i wróci czas wielkiej smuty.

odpowiedz
13 - 24.06.2025 / 08:57, *.play-internet.pl

@Fakt nie opinia: czego wy kur nie rozumiecie? ile można wam tłumaczyć jak je debilom... nie chodzi o mistrzostwo czy o wyniki... chodzi o to że nasz kasa wspiera korupcję i patałachów... bo za te pieniądze co kibice płacą można zarządzać klubem naprawdę dobrze.😡

odpowiedz
Bardzo Stary kibic - 24.06.2025 / 11:17, *.play.pl

@13: To, co kibice płacą,nie wystarcza nawet na wynajem i utrzymanie stadionu! Jeszcze do tego kary UEFA !



.

odpowiedz
L - 27.06.2025 / 14:52, *.elartnet.pl

@13: Więc odkup ten klub i zarządzaj dobrze. Wyłóż kasę i wysłuchuj co inni o tobie wyśpiewują - wtedy pojmiesz, na czy polega ta "zabawa". Radzę ci, przejrzyj statystyki przed Mioduskim i za czasów Mioduskiego. KUP LEGIĘ!!! Będę wiernym kibicem. Obiecuję. Ale za innych nie ręczę.

odpowiedz
Buchos - 28.06.2025 / 06:38, *.plus.pl

@Johny: i tak już jesteśmy od dawna od dawna sprowadzeni do napełniacza excela jakbyś nie zauważył. A mistrzostwa seryjnie zdobywaliśmy nie za Miodka tylko za Leśnego. To był zupełnie inny projekt, nastawiony na trofea.

odpowiedz
Johny - 22.06.2025 / 23:12, *.150.68

Oj kogoś chyba nerwy poniosły. Czyżby nastąpiła już zmiana pokoleniowa i ci co pamiętali czasy ITI nie mieli nic do gadania?

Może niech jeden z drugim sobie sprawdzą jak często statystycznie legia zdobywałą mistrzostwo zanim Miodek został prezesem. Albo jakie wtedy mieliśmy pole manewru na trybunach.

A na dobitkę do klubu wpłynęło tylnymi drzwiami nieoficjalne info z ratusza. Za transy na Rafałka kwota czynszu za stadion pójdzie przy najbliższej okazji mocno w górę.

odpowiedz
Luk - 23.06.2025 / 01:35, *.timplus.net

@Johny: Oj chyba ktoś nie uczył się czytania ze zrozumieniem... za itieja to była wojna z właścicielem bo chcieli wymienić publiczność, teraz jest protest bo właściciel zadłuża klub, a sam doi kase kosztem drużyny. Nie pamiętasz już próby "prywatyzacji" kortów przesz Dareczka?

P.s. Nie zastanawia cie fakt, że długi się piętrzą, ale cena do ewentualnej sprzedaży drastycznie urosła? Jak coś przynosi straty to nie stawiasz zaporowej ceny żeby komuś nie przyszło do głowy kupić klubu.

odpowiedz
Johny - 23.06.2025 / 09:52, *.153.224

@Luk:

"a sam doi kase kosztem drużyny"

Bądźmy poważni. Można Miodka nie lubić, ale to jest zwykłe kłamstwo. Przez te lata sporo do klubu dołożył. I dobrze że dołożył bo wiele z tych strat wynika z jego błędnych decyzji. Ale pisanie, że "doi kasę" to bzdura.

"Nie zastanawia cie fakt, że długi się piętrzą, ale cena do ewentualnej sprzedaży drastycznie urosła?"

To normalne gdy się inwestuje. Gdy budujesz dom na kredyt Twoje długi rosną, ale wartość Twojego majątku rośnie jeszcze szybciej. Legia to dziś znacznie większe przedsiębiorstwo niż 10 czy 20 lat temu.

"Jak coś przynosi straty to nie stawiasz zaporowej ceny żeby komuś nie przyszło do głowy kupić klubu."

Robiłeś kiedyś jakiś biznes? To nic niezwykłego, że w fazie rozwoju biznes przynosi straty. Po co Miodek miałby teraz sprzedawać Legię której wartość rośnie? Przecież za 10 lat sprzeda ją x razy drożej.

odpowiedz
Luk - 25.06.2025 / 16:29, *.timplus.net

@Johny: Ależ ty naiwny, sam fakt próby przejęcia przez jego żone terenów Legijenego tenisa powinien ci dać trochę do myślenia.

Wyprowadzać kase możena na wiele sposobów, kreatywna księgowość, pożyczać Legii pieniądzę (co jest częste w klubach piłkarskich), które w sumie giną w klubie, ale procencik leci. Piszącz, że miodek stracił na Legii to jest dopiero zwykłe kłamstwo, jeszcze niedawno ledwo spłacił współwłaścicieli, a teraz całkiem nieźle sobie radzi.

Podaj mi te cudowne inwestycje, które tak wywindowały cenę Legii bo szukam i jakość znaleźć nie mogę. Swoją drogą przyda mi się skoro tak łatwo idzie pomnożyć kazsę to ja przeniosę model na swoją firmę.

P.s. Tak robiłem biznes. Jakbym faktycznie miał od początku straty to nie wiem czy bym z długów wyszedł jakby się wierzyciele domagali zwrotów. Ja się zastanawiam czy ty robiłeś jakiś biznes bo wykazywać straty to nie taka trudna sztuka, a czym większy moloch i masa spółek satelickich to na prawdę daje duże pole do popisu.

odpowiedz
Normalny człowiek - 22.06.2025 / 19:33, *.centertel.pl

Tutaj jest tak, jak w polskiej polityce. Od lat jest to samo, a ludzie spodziewają się, że skutek będzie nagle inny.

Niestety, bez zmiany w sposobie myślenia i strategii rozwoju klubu, będziemy tkwili w miejscu. Szkoda. Szkoda straconych lat.
No i dodać należy, że od kilku lat widać, że my zaczynamy już my zaczynamy juz mocno odstawać w lidze. Inni nie śpią. To nie są mistrzostwa przegrywane jednym, czy dwoma punktami. Jednym meczem. To się dzieje.
Skład Legii od kilku sezonów to jest naprawdę uboga oferta. Ilu mamy reprezentantów Polski, ilu królów strzelców obojętnie z których lat czy lig, ilu play makerów, dryblerów...
Mamy skład z promocji i bardzo słabaą ławę.
O co Legia ma walczyć? O MP, czy o puchary?
W takim mieście, jak Warszawa, naprawdę jest potencjał na potężny europejski klubu, taki który będzie zdobywał 4 MP na każde 5 lat, dodatkowo popyka w pucharach i zarobi

odpowiedz
wo(L)o - 22.06.2025 / 20:25, *.centertel.pl

@Normalny człowiek: o kolejny ekspert... "w takim mieście jak Warszawa jest...". Proste zrób taki klub, skoro to takie proste i oczywiste, jeśli sukcesy będą takie jak mówisz to ja ci gwarantuję że i Narodowy zapełnisz i sponsorów nazbierasz... Nie musisz swojej kasy wykładać...

odpowiedz
Łukasz - 22.06.2025 / 22:43, *.orange.pl

@Normalny człowiek: w samym ostatnim sezonie było 3 królów strzelców - Gual, Pekhart, Nsame 😎

odpowiedz
RRy - 22.06.2025 / 12:55, *.play-internet.pl

NIC NIE BOJKOTOWAĆ !!!
Jest lepszy pomysł - WSZYSCY NA LEGIĘ .... i cały mecz k..wy !!!
Zobaczycie jak doopa zmięknie

odpowiedz
(L)egionista - 22.06.2025 / 11:04, *.play-internet.pl

Moim zdaniem oni mają rację. To że piszą że niby ktoś jest na celowniku i tak potem wychodzi na to że okienko transferowe się zamyka albo jest za późno. Ja sam miałem kupić karnet ale mi się cofnęło po tym co się dzieje

odpowiedz
Paco - 22.06.2025 / 10:56, *.129.35

Bardzo słuszna diagnoza. Od afery z kortami nie kupiłem karnetu. Pusty stadion wygna kudłatego oszusta z Legii. Mam nadzieję że się nie dacie kupić.

odpowiedz
Kibol - 23.06.2025 / 08:45, *.play.pl

@Paco: Twoja taktyka dla dobra Legii to nie kibicować Legii? Gratuluję. Jak zdobyli PP to byłeś smutny bo mają sukcesy mimo Twojego “protestu”?

odpowiedz
Bilety - 22.06.2025 / 08:00, *.t-mobile.pl

Kupię karnet, póki jest dostępny. Później będą wisiały szmaty wszyscy na mecz, akcja pełny stadion i dla mnie zabraknie. Dziecinada z tymi Waszymi komunikatami.

odpowiedz
ultra79 - 21.06.2025 / 23:48, *.play.pl

Na kadrę narodową kibice też się kiedyś obrazili, był bojkot itp. Jaki był tego skutek? O jeden krok za daleko i ani się obejrzycie i wymiana trybun zrobi się sama...to nie lata 90'te gdzie było wiadomo, że jak był bojkot to nikt inny na mecz nie przyjdzie...a polityki zarządzania klubu nie popieram, to tak dla jasności przekazu.

odpowiedz
Suchy - 22.06.2025 / 08:56, *.t-mobile.pl

@ultra79: Może w procesie długofalowym właśnie o taką wymianę chodzi? Kibic grzeczny, przyjdzie z dziećmi, kupi parę hot dogów i koszulkę... a klub nie musi się użerać z Ultrasami. Oby prawdziwi kibice takimi akcjami sami się nie wyeliminowali :(

odpowiedz
Koko123 - 21.06.2025 / 21:32, *.net.pl

Moim zdaniem poprzedni sezon nie był taki zły, a grając w pucharach bardzo ciężko o mistrzostwo.

odpowiedz
GambitLq - 23.06.2025 / 11:41, *.com.pl

@Koko123: mam dokladnie takie samo zdanie

odpowiedz
Przemek - 21.06.2025 / 21:18, *.play.pl

Nie siejcie zamieszania! Albo mamy "jaja" i od razu ustalamy, że nie kupujemy biletów i karnetów i robimy bojkot - wtedy jestem z Wami. Albo kręcimy i kombinujemy a potem pierwsi lecimy po karneciki jak od wielu lat - wtedy wolę od razu sobie kupić karnet bo wiem ,że właśnie tak finalnie postąpicie. Uważam, że trwająca wiele lat niezrozumiała pobłażliwość trybun w znaczący sposób przyczyniła się do akceptacji właśnie tego dziadostwa o którym piszecie. Czekam na konkrety a nie głodne kawałki.

odpowiedz
Urs72 - 21.06.2025 / 20:42, *.t-mobile.pl

Po co ten ferment ? Kto ma kupić i tak kupi kto nie to nie ,od 2016 roku ładujecie kasę na Łazienkowska a wyników zero zero zero .... Magiera powiedział albo wzmacniamy zespół i gramy dalej albo do widzenia ...jedyny gość co Nie bał się zarzadu ....więc po hu......ten ferment

odpowiedz
Zcc - 21.06.2025 / 23:31, *.centertel.pl

@Urs72: to od 2016 który klub wygrał najwięcej w tym kraju?? Bo jestem ciekaw

odpowiedz
Lolek - 21.06.2025 / 19:34, *.174.247

Wszystko prawda. Ale prawdą też jest że przez 5 lat nie było wpływów z rozgrywek europejskich. Przy rozbuchanych wydatkach na grajków, którzy nie dawali tego czego się od nich oczekiwało, a płacić trzeba było, dziura w budżecie jest ogromna. Nie myślę że transfery na siłę zmienią sytuację na lepszą, skończymy znowu z kasztanami, którzy przyszli tylko zarobić, a nie robić. Oczywiście wzmocnienia są konieczne, ale może warto spróbować wracających z wypożyczeń. Np. Alfarela zanotował niezłe liczby, meczów nie oglądałem, ale średnia co drugi mecz gol jest niezła. Powodzenia dla trenera.

odpowiedz
Przemek - 21.06.2025 / 21:23, *.play.pl

@Lolek: Co Ty bredzisz człowieku. Powinieneś zmienić ksywkę na Loczek :) Były wpływy z pucharów oraz spore wpływy z transferów w ostatnich latach. Tylko w ostatnim sezonie byliśmy w ćwierćfinale Ligi Konferencji, więc o czym rozmowa.....

odpowiedz
MM - 21.06.2025 / 19:26, *.t-mobile.pl

Pieniądze idą na kary, bo nie potraficie się obejść bez piro😐 ale sytuacja z trenerem i tranferami.... Żenada. Wstyd zeby taki klub tak działał

odpowiedz
L - 21.06.2025 / 19:11, *.246.42

👍

odpowiedz
Przemo - 21.06.2025 / 18:01, *.play-internet.pl

Brawo NSy!

odpowiedz
Kibol78 - 21.06.2025 / 17:47, *.play.pl

Niestety, akcja mo,e nie przenieść rezultatu , a zarzadowi wręcz na rękę, Nie przyjdą Ci co mieli najtaniej dzięki różnego rodzaju rabatom wypracowanym latami obecności, a przyjdą swierzi konsumenci bez zwdego rabatu W ostatnich dwóch latach dostać bilet na mecz będąc "nowym" nie było łatwe . Spokojnie 40.000 średniej frekwencji było by do zrobienia gdyby pojemność stadionu byka wieksza. Pustego stadionu nie będzie, nie ma co się łudzić niestety

odpowiedz
Olomanolo - 21.06.2025 / 17:08, *.play-internet.pl

BRAWOOO NS!!! 👍

odpowiedz
SEBO(L) - 21.06.2025 / 15:06, *.plus.pl

Kto chce - niech kupuje bilety i ogląda mecz. To jest wybór każdego człowieka, co robi ze swoimi pieniędzmi. Natomiast jeśli nie będzie dopingu, to i ludzie przed tv odetchną - to zamulanie w stylu "Stary niedźwiedź mocno śpi" naprawdę zamula do uśnięcia. Ten sezon był kompletny - w lidze nuda na boisku i zamuła na trybunach.

A kilkakrotnie było wręcz groteskowo - Gual w swoim stylu oddaje turlany strzał lub wykonuje podanie do nikogo, a za chwilę słychać ( choć to zbiegi okoliczności) "nie poddawaj się...(...)"🤣🤣

odpowiedz
Cogito - 21.06.2025 / 13:11, *.101.135

W końcu ktoś głośno powiedział, że kibice finansują dziadostwo - brawo! Tylko proszę mi powiedzieć kiedy tego dziadostwa nie było? Kiedy Legia rozegrała 3 dobre mecze z rzędu? pamiętam sezon kiedy graliśmy w LM - to był dobry skład, mecze cieszyły oko. I sezon duet:Edson, Roger. A tak? Przecież gramy w jednej z najsłabszych lig europy! I nie chodzi mi tu o tłumaczenie zarządu- bo pewnie jest dużo do zmiany, ale raczej pytanie o co tak naprawdę chodzi? Bo tu zawsze nasuwa się odpowiedź: jeżeli nie wiadomo o co kaman, to chodzi o pieniądze... myślę, że obydwie strony coś mają za uszami i tylko manipulują swoimi wypowiedziami kibiców - co widać po komentarz kibiców jak jeden na drugiego już skacze sobie do gardeł (ogarnijcie się! Nie dajcie sie manipulować)
Na przykładzie sezonu LM: mieliśmy skład, mieliśmy hajs i nadzieje na lepsze jutro- ale znowu hajs, znowu oferty z lepszych klubów, rozwalaja to co chcemy zbudować i no co idelistycznie brzmi Wielką Legia.
Moim zdaniem jezeli NS chcą robić protest, niech nie wciągają go kibiców którzy chcą chodzić na mecze - pomimo, że gramy piach co roku, dajcie wierzyć, że jesteśmy Wielką Legią.

odpowiedz
Jerry - 21.06.2025 / 13:00, *.play.pl

O co tyle hałasu? W zeszłym sezonie było dla każdego coś miłego. Ci co kochają rozgrywki uefoskie mieli sporo pozytywnych doznań zwienczonych megameczem z Czelsi. Ci co wolą krajowe mieli trofeum w postaci PP. A o mistrza walczyły dwie drużyn nie grające ani w Europie ani o PP. Ciężko jest złapać 3 stoki za ogon. A transfery to ciężki temat. Rynek piłkarski bardzo przebrany i trudno wyrokować, który piłkarz akurat w drużynie odpali.

odpowiedz
Ju(L)ius - 21.06.2025 / 11:38, *.t-mobile.pl

Ja bym poszedł jeszcze dalej! Nie oglądajmy korpoekipy loczka w ogole! Ani w tv, ani w necie....
Oglądając, pośrednio też pcham kasę pudlowi do kieszeni!!

odpowiedz
👀 Legia to my - 21.06.2025 / 10:57, *.t-mobile.pl

Tylko w ten sposób pogonimy ten Zarząd.

odpowiedz
(L)ookson - 21.06.2025 / 10:54, *.t-mobile.pl

Mi to pasuje. Żyleta nie przyjdzie, bo się obraziła, to nie będzie kar i bilans finansowy się wyrówna 😉

odpowiedz
LTM - 21.06.2025 / 12:04, *.vectranet.pl

@(L)ookson:

Następny dzban Miodka

odpowiedz
voley - 22.06.2025 / 01:11, *.t-mobile.pl

@LTM: Ma rację, a Ty sam jesteś dzban.

odpowiedz
Luk - 23.06.2025 / 01:49, *.timplus.net

@voley: to dodaj sobie wszystkie kary i zestaw z kasą za bilety na samą północną (a są to najtańsze miejsca), po obliczeniach spójrz w lustro i powiedz co widzisz...

odpowiedz
Braveheart - 21.06.2025 / 10:35, *.toneticgroup.pl

Dla mnie sprawa prosta..
Brak transeforow- brak biletów.
Mam jeszcze pasję- wędkarstwo

odpowiedz
Sebo(L) - 21.06.2025 / 10:28, *.vectranet.pl

Gdyby Legia Mioduskiego zarobiła nawet 100 mln euro to wciąż by mówiono o zadłużeniu a do drużyny ściągano piłkarzy,którzy nic nie kosztują.Taki to już typ człowieka i nic go już nie zmieni.On myśli,że najmniejszym nakładem finansowym zarobi krocie ale w piłce nożnej tak to nie działa niestety.Dlatego jest dziadostwo.

odpowiedz
Debile - 21.06.2025 / 15:03, *.centertel.pl

@Sebo(L): to powiedz misiu jeszcze kiedy był lepszy okres w Legii przed 2013 rokiem zanim przyszedł loczek najpierw pośrednio s później samodzielnie?

odpowiedz
MarioL - 21.06.2025 / 17:07, *.wanadoo.fr

@Debile: Lepszy okres przed 2013 rokiem był w 1994/95 .Wtedy był dobry trener i piłkarze.Szkoda że nie było kontynuacji i się to wszystko rozsypało.

odpowiedz
Luk - 23.06.2025 / 02:14, *.timplus.net

@Debile: Ja proponuje spojrzeć z szerszej perspektywy, jak kiedyś grały Polskie kluby w europie, a jakie potęgi rozprawiały się w latach naszej dominacji w lidze z rodzimymi klubami.

odpowiedz
Dramatyczny Kabaret Gangu Olsena - 21.06.2025 / 10:23, *.play-internet.pl

Takie masło maślane, zastanawiają się nad brakiem dopingu . Zarząd też się zastanawia nad milionowymi transferami . Taki kolejny List kibiców w stylu jak i zarządu. Tu trzeba Męskich radykalnych działań, a nie zastanawiania się . Do tego Dowhań zostaje w Warszawie, a pierwszym trenerem został Malarz noź Kabareton

odpowiedz
kibic - 21.06.2025 / 10:21, *.96.243

Z listu NS nie do końca płynie jasny wniosek co jest dziadostwem.
Czy chodzi o wyniki?
Czy o sprowadzanie za słabych piłkarzy?
Czy sposób działania klubu?
Kibicuję temu klubowi od ponad 50 lat, a więc tyle ile niewielu z tu piszących przeżyło. Mam więc lepszą perspektywę.
Wiem, że dziś chce się już, tu i teraz.
Ja przy często świetnym składzie (np tym w latach 80-tych ub wieku) czekałem 23 lata na MP. To jest sport.
Zachęcam do rozmów z władzami klubu zamiast obrażać się.
A co ma powiedzieć klub, gdy płaci kary za zachowanie kibiców?
Czy zachowanie kibiców zawsze jest stosowne i świadczy o odpowiedzialności za dobro klubu?
Rzucam temat pod rozwagę.....
Krytykować, gdy są niepowodzenia, jest bardzo łatwo, trudniej, gdy trzeba powiedzieć albo zrobić coś konkretnego, konstruktywnego.
Czy hasło : CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM, dalej obowiązuje, czy są to puste słowa ?

odpowiedz
13 - 21.06.2025 / 10:15, *.play-internet.pl

Do tych wszystkich troli i frajerów poniżej co nie rozumieją o co kaman w wartościach Legii Warszawa! Do was wszystkich mowie... WYP! Większość z was to najemne kur z trolowego biura komentarzy Mioduskiego... a w sumie to bardziej Hery.

NS i Żyleta stoi murem za Legia Warszawa a nie za zdrajcami waszego pokroju.

Nie kupuj biletu bo trwa wojna o Twój klub. Kupując teraz wspierasz zdradę i korupcję.

odpowiedz
Wd40 - 21.06.2025 / 10:29, *.centertel.pl

@13: przecież Ty pajacu nawet karnetu nawet nie kupiłeś nigdy Xd

odpowiedz
Kajko - 21.06.2025 / 10:44, *.toneticgroup.pl

@13:
Sam jesteś frajer. Skład coraz słabszy, kasa w kieszeń Miodka.
Lepiej zwolnić trenera niż kupić wartościowych piłkarzy.
A ty ciesz się że wyjmuje Ci pieniądze z kieszeni i pluje ci w twarz.
Nie obrażaj ludzi którzy nie chcą płacić za dziadostwo.
Chodź sobie i patrz jak nie ma komu strzelać bramek a tobiasz dalej puszcza szmaty.
Nawet Dowhan już załamał ręce.

odpowiedz
13 - 21.06.2025 / 14:05, *.play-internet.pl

@Kajko: Ziomek, ale ja po tej samej stronie jestem. Czytaj ze zrozumieniem.🤣

odpowiedz
13 - 21.06.2025 / 10:11, *.play-internet.pl

Dziwnym trafem bardzo zbiegam się z decyzjami NS 🤔😎
Tylko Wielka Legia!🔴⚪️🟢⚫️

odpowiedz
ceglow - 21.06.2025 / 10:09, *.orange.pl

nikt mi nie bedzie mowil czy mam kupowac karnet czy nie czy mam chodzic na mecze czy nie to jest moja sprawa i tyle w temacie

odpowiedz
kolo - 21.06.2025 / 11:48, *.128.13

@ceglow: a czy przeczytałeś coś o zakazie orle?

odpowiedz
Sam jesteś guziec - 21.06.2025 / 14:37, *.orange.pl

@ceglow: A kogo to, k.., obchodzi? xD

odpowiedz
SEBO(L) - 21.06.2025 / 10:07, *.76.144

Ja prowadzę osobisty protest od 6 ‐ ciu lat.

I teraz dopiero nachodzi refleksja, żeby nie finansować dziadostwa ??😁 Ale gdy były w sprzedaży coraz to nowe podróbki starszych wzorów koszulek, to były tutaj i artykuły wręcz promujące to gówno, granie na wspominkach, ZERO KRYTYKI tych ruchów. Same w większości zachwyty.

(O sprowadzaniu odpadów pisałem tu wiele razy, czekam na kolejne "S"HITY transferowe 🤣 )

No ale nigdy nie jest za późno otworzyć oczy. 👍

odpowiedz
Piotr - 21.06.2025 / 10:04, *.centertel.pl

Może czas sie pogodzić ze swoim miejscem w szeregu a nie żyć wiecznymi urojeniami ? 🤔

odpowiedz
Jose Kante - 21.06.2025 / 09:39, *.inetia.pl

Chyba do 4 lipca posiadacze karnetów w zeszłym sezonie mogą kupować karnety na nowy sezon. Rozumiem, że cała żyleta 5 lipca będzie dostępna do kupienia, tak? Czy okaże się, że mimo bojkotu miejsc już nie będzie za wiele?
Patrząc na poprzedni sezon i trudności z kupieniem biletów od ręki, jestem pewien że będzie to samo w przyszłym sezonie, co oznacza że niezależnie od protestu stadion się zapełni na większości meczów.
Nie wątpię, że chcecie dobrze, ale pozwólcie że jak będę chciał kupić karnet, to go sobie i dzieciakowi kupię. Sam jestem przekonany że większość z Was też odnowi karnety, jeszcze przed 4 lipca. Bo w gruncie rzeczy, trybuny oceniają grę, a nie transfery. Jak dzieciak będzie chciał chodzić na mecze, to karnet kupuje, niezależnie od tego "protestu". Poza tym, za dużo mam lat i za ciężko pracuje, żeby ktoś narzucał mi czy mam kupić karnet czy nie i czy w związku z tym jestem lepszy czy gorszy. Bądźmy dorośli

odpowiedz
Kibic - 26.06.2025 / 21:59, *.t-mobile.pl

@Jose Kante: 👍

odpowiedz
Olek - 21.06.2025 / 09:05, *.t-mobile.pl

Co wy piszecie?
Klub ma tak ogromne długi, że nie ma szans aby pieniądze z transferów, biletów szły tylko i wyłącznie na wzmocnienia.
Ilu z was prowadzi własną firmę? Jak macie długi to co robicie z zarobioną kasa? Wydajecie, czy po części spłacie długi?
Zastanówcie się czasem co piszecie.
Inna sprawą jest sposób zarządzania klubem, tutaj jest dramat.

odpowiedz
borsuk - 21.06.2025 / 09:33, *.centertel.pl

@Olek: A te długi to kto narobił? Miś uszatek czy świnka Peppa? Inna rzecz, że jeśli chodzi o wzmocnienia to "wicie rozumicie, długi mamy", ale na kolejnego dyrektora od niewiadomo czego to hajs się znajdzie. Zieliński, Herra, Żewłakow, Bobić.

odpowiedz
singspiel - 21.06.2025 / 10:01, *.4.38

@Olek: nie takie ogromne jak ci się zdaje. w zasadzie to dług wobec Mioduskich, którego spłata jest wciąż odkładana (a prezesostwo odbiera wtedy rocznie ok 2,5 mln odsetek), kredyt na akademię (38 mln rozłozone jeszcze na 10 lat) i zastaw pod prawa medialne na poziomie 15 procent. w ostatnim sezonie Legia zarobiła na spłatę długów, tylko część kasy za transfery będzie wpływała przez kilka lat. i tyle😜

odpowiedz
Psucho L - 21.06.2025 / 14:13, *.play-internet.pl

@Olek: I co zamierzasz przez następne 15 lat słuchać że długi i dalej klaskać nieudacznikowi Miodkowi?

odpowiedz
zaxonn - 21.06.2025 / 08:58, *.inetia.pl

NS byli zahibernowani ?
Przecież ten protest powinien być już 2 lata temu ???
Przez dwa lata spali czy dostawali darmowe karnety a teraz im to odebrano...???

odpowiedz
🤫🤫🤫 - 21.06.2025 / 08:30, *.centertel.pl

Odkąd poczułem że jestem traktowany jak klient w sklepie ( wszystko po 5 zł) a nie jak kibic to ten protest już z 8 lat prowadzę.

odpowiedz
tomiacab - 21.06.2025 / 09:01, *.centertel.pl

@🤫🤫🤫: ja od samego podziału właścicielskiego. Pisałem i pisałem, że miodek zniszczy Legie. Ale byli tu zwolennicy zbilansowanego budżetu zapominając że Legia to nie biuro rachunkowe tylko klub piłkarski. Leśny wiedział jak w to się gra, pudel wie jak doić kasę.

Ps. Czemu nie ma żadnego info o zwolnieniu Dowhania?

odpowiedz
Redakcja Legionisci.com - 21.06.2025 / 09:12, *.Legionisci.com

@tomiacab: ponieważ trener Dowhań nie został zwolniony.

odpowiedz
Echhhh - 21.06.2025 / 08:21, *.autocom.pl

Pudel, wiesz gdzie jest wyjście. Proszę odejdź. Naprawdę nikt cię tu nie chce.

odpowiedz
Xcc - 21.06.2025 / 08:11, *.centertel.pl

Dobrze zrozumiałem? Klub wydał rekordowe 7 mln euro na transfery a wy tu próbujecie manipulować i namawiać innych że klub nie wydaje mi kasy na transfery? Hajajahahaha to się nazywa dziadostwo dopiero. Kibice z wymaganiami co najmniej na poziomie Realu i Barcelony 🤣🤣🤣🤣😂😂🤣

odpowiedz
tomiacab - 21.06.2025 / 09:05, *.centertel.pl

@Xcc: no właśnie. Klub wydał na transfery, a klub powinien transfery inwestować. Jak nie widzisz różnicy pomiędzy mądrym wydawaniem pieniędzy, a wyrzucaniem w błoto to lepiej nie pisz nic. Odpowiedzsobi3 na pytanie ile pudel doi z Legii, że może wydać 2 mln euro na napastnika, tulkonpi to by uciszyć głosy że dusi grosz

odpowiedz
Darek - 21.06.2025 / 08:10, *.play.pl

Prawda jest taka, że jak Nieznani Sprawcy wydadzą komunikat nie przychodzimy to grupy kibicowskie i ludzie, którym naprawdę zależy na tym by drużyna się rozwijała nie przyjdą.
Łamistrajki zawsze będą. Kilka tysięcy ludzi, którzy kupią karnet. Ale posiadacze karnetów też nie chodzą na wszystkie spotkania. Przy dobrym przeciwniku frekwencja może być w granicy maks 10 tysięcy razem z tymi co wykupią subskrypcję. Przy słabym przeciwniku jakieś 3 tysiące.
Do tego brak dopingu i opraw. Stypa nie mecz.
Osobiście czekam na wzmocnienia. Jak przyjdą ochłapy i kolejne Kuny, Biczachczjany czy Burchy to sam podziekuje i nie przyjdę.
Też potrafię sam myśleć i nie muszę czekać na oświadczenie od Nieznanych Sprawców by dojść do wniosku, że klub po raz kolejny chce zrobić mnie w konia.

odpowiedz
Znawca - 21.06.2025 / 08:50, *.orange.pl

@Darek: 3000? 🤣 Nawet jeśli Żyleta będzie pusta, a bojkot utrzymany do końca to i tak nie będzie ani jednego meczu, na którym nie było bo co najmniej kilkanaście tysięcy kibiców. 😂 Pozdro!! 🤝

odpowiedz
S3 - 21.06.2025 / 09:01, *.centertel.pl

@Darek: po raz kolejny czy co? Rok temu też nie było transferów? Dobrze rozumiem?

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 21.06.2025 / 09:15, *.play-internet.pl

@S3: Szkurin przyszedł👎

odpowiedz
Darek - 21.06.2025 / 09:17, *.play.pl

@S3: Były transfery ale takie, które dały nam 5 miejsce. Nie wiem jak Ty ale ja chce więcej niż 5 miejsce na koniec sezonu.

odpowiedz
Kibice sukcesu - 21.06.2025 / 08:04, *.centertel.pl

Ja pi...le zygac mi się chce jak to czytam. Okno transferowe jest do końca sierpnia, Legia w najlepszych swoich sezonach robiła transfery w lipcu i sierpniu ( vadisy itp) a wiecie dlaczego? Bo wtedy można zakontraktować lepszego piłkarza! Po prostu! 7 mln euro wydała Legia w zeszłym sezonie na transfery bijąc w tym rekord ligi na za jednego piłkarza s wy tu piszecie o dziadostwie?! Dziadostwo to jest to co tu piszecie i jak się ośmieszacie wśród kibiców w całej Polsce. Jest czerwiec. Czerwiec (!) a wy już wymagacie kompletu transferu. Wolę mieć dobrego piłkarza na 10 miesięcy niż słabego na 12 podpisywanego na szybko.

Doping zawiesicie serio? Zróbcie taryfikator może od ilu transferów on będzie prowadzony..... Dziadostwo

odpowiedz
Znawca - 21.06.2025 / 08:51, *.interkam.pl

@Kibice sukcesu: te transfery powinny byc już wyselekcjonowane, takich zawodników profilowo jakich potrzebuje zespół,a nie okazje i głośne zgrane karty z łapanki,albo szrot na kg.Bardzo dobrze,że jest podniesiony ten temat,bo tylko w ten sposób można zawalczyć o silniejszą Legię! 4-5 transferów kozaków powinno być na poziomie tego Hagiego,żeby kolejny sezon nie był zawalony.W tym roku tymbardziej wyścig szczurów będzie konkretny,bo są dwa miejsca premiowane LM.Zobacz jak się zbroi Górnik Zabrze,chcesz oglądać ich plecy? Bo ja nie.

odpowiedz
Darek - 21.06.2025 / 09:11, *.play.pl

@Kibice sukcesu: Nie prawda, okno transferowe jest do 8 września.

odpowiedz
Rufi - 21.06.2025 / 09:50, *.orange.pl

@Kibice sukcesu: tumoku napisał chyba żeby narazie się wstrzymać

odpowiedz
Znawca - 21.06.2025 / 09:57, *.orange.pl

Po namyśle, transfery były przeprowadzone profilowo, ale nie wypaliły. Mówił o tym Mazur w wywiadzie, że nawet Nsame był sprowadzony pod kątem konkretnej potrzeby, ale potem zmieniono strategię co do zespołu i graczy i w tym był problem. Najpierw musi być strategia, a dopiero potem transfery. Dlatego teraz transfery są tak opóźnione - bo nie było trenera. Oczywiście nic nie usprawiedliwia faktu, że jesteśmy spóźnieni, bo klub nie potrafił szybciej wybrać trenera, ale i tak lepiej zrobić transfery późno z głową niż najpierw, a potem zmienić strategię. Pozdro! 🍺

odpowiedz
Radek - 21.06.2025 / 10:27, *.centertel.pl

@Znawca: tym debilom nie przetłumaczysz, oni tego wywiadu z Mazurem i tak nie przeczytają bo za dużo czytania. Nie ma transferów ble ble ble tylko to wiedzą.

odpowiedz
Znawca - 21.06.2025 / 10:57, *.orange.pl

@Radek: Dzięki za dobre słowo. 😊 Robię, co mogę... 🙏 Pozdro! 🤝

odpowiedz
Stefan - 21.06.2025 / 18:36, *.play-internet.pl

@Kibice sukcesu: też mnie to zastanawia kto i jak zweryfikuje czy piłkarz X jest ok i warto kupić karnet czy piłkarz Y jest bee i karnetu nie kupować 😂 i czy będzie zielone światło jak kupią 4 czy 6 piłkarzy. Śmiech na sali.

Jedna komisja transferowa w klubie i drugi komitet transferowy będzie wśród kibiców. Mówicie ze Legia to klub mem, a sami tymi oświadczeniami do tego doprowadzacie.

Czyny czyny czyny nie słowa.

odpowiedz
Tylko Legia - 21.06.2025 / 07:38, *.t-mobile.pl

Prawdziwy kibic będzie zawsze wspierał drużynę czy idzie czy nie idzie.a jak wam się nie podoba dziadostwo to na Polonię.

odpowiedz
mioduch frajerze, nam Legii nikt nie odbierze! - 21.06.2025 / 07:37, *.247.12

Jeszcze jeden! Jeszcze jeden!

odpowiedz
Nie kupować miarka się przebrala - 21.06.2025 / 07:31, *.t-mobile.pl

Jedyna metoda wypieprzyc mioduskiego…..

odpowiedz
Remino - 21.06.2025 / 07:01, *.orange.pl

👍

odpowiedz
Dag - 21.06.2025 / 06:49, *.orange.pl

Tak tak nie kupuj, później zostaniesz bez biletu a NS i tak dostaną swoją pulę od Legii wiec taki apel dla nich nic nie znaczy

odpowiedz
Januszek - 21.06.2025 / 01:13, *.play.pl

Co roku ta sam spiewka, miodek sypnie srerbnikami i zarz bedzie uszanowanie panie kierowniku zloty…

odpowiedz
Syn trenera - 21.06.2025 / 01:03, *.netfala.pl

I git podpisuje się wszystkimi czterema rękami, w tym dwiema za Ojca.................

odpowiedz
Ginka - 21.06.2025 / 00:59, *.play.pl

Nareszcie. Tylko przekujcie/my to w czyn!
Pora najwyższa, aby miodek zaczął rzetelnie się rozliczać. Dość już się nachapał, a póki co, to końca tego niecnego procederu nie widać.
Ośmioletniemu miodowemu dojeniu Klubu i Kibiców należy powiedzieć: STOP!

odpowiedz
Kondi21 - 21.06.2025 / 00:45, *.100.144

Brawo za takie słowa! W końcu dosadnie o całym tym cyrku. W samo sedno, sama prawda.

odpowiedz
BRL - 21.06.2025 / 00:28, *.centertel.pl

Sorry, ale Mioduski wygra tę rundę.

odpowiedz
Jurek - 20.06.2025 / 23:40, *.versanet.de

W pełni podzielam zdanie NS na temat polityki klubu.
Zawieszenie zorganizowanego dopingu i opraw meczowych pozwoli klubowi zaoszczędzić grube pieniądze, które w postaci kar kasowała i kasuje UEFA.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło…

odpowiedz
Ja - 20.06.2025 / 22:58, *.play-internet.pl

Nie kupujcie 👍

odpowiedz
Ble ble ble - 20.06.2025 / 22:58, *.orange.pl

Gdzie są pieniądze z ligi konferencji jak to gdzie nie wiecie w kieszeni u kudlatej. On sra na Legie tylko robi z niej bazar i posmiewisko.

odpowiedz
Filip - 20.06.2025 / 22:54, *.151.116

Jak zaczynamy konflikt to wiadomo, że opraw nie będzie. Kto dach otworzy

odpowiedz
Mrok - 20.06.2025 / 22:52, *.play-internet.pl

Zrzutka na taczke? ...kopa w dupe do Bydgoszczy dodam gratis.

odpowiedz
Cezar. - 20.06.2025 / 22:51, *.vectranet.pl

Ja chociaż mieszkam w Poznaniu i kibicuje też Lechowi który jest Mistrzem Polski kupie tradycyjnie karnet. Lubię oglądać największego przeciwnika w lidze.

odpowiedz
normalny - 20.06.2025 / 22:51, *.play.pl

to jak nie chcecie nie przychodźcie, Legia to nie wy i pora to zrozumieć

odpowiedz
Ryj - 21.06.2025 / 01:15, *.t-mobile.pl

@normalny: „normalny inaczej” - spłyniesz jak kupa po kaczce, a my dalej tu będziemy.

odpowiedz
Rufi - 21.06.2025 / 09:53, *.orange.pl

@normalny: bez dopingu mozesz się zesrać w majtki pikniku

odpowiedz
normalny - 21.06.2025 / 15:28, *.play.pl

@Ryj: to się jeszcze zobaczy w trakcie sezonu kto będzie a kto będzie co najwyżej w tv oglądał i czytał bajki w dalszym ciągu o dopingu. Oprawy i te krzyki to odchodzący element czasu tak jak dinozaury

odpowiedz
robal - 20.06.2025 / 22:42, *.centertel.pl

Ciężko się z tym nie zgodzić. Każdy kocha Legię ale kochać trzeba mądrze bo klub stacza się z roku na rok i żadna 3 Liga Europejska tego nie zmieni. Regres jest widoczny gołym okiem, a symptomów poprawy nie widać. Wręcz przciwnie. Wymagając zmian pokazujemy ,że kibicom zależy bo idziemy drogą Wisły Kraków do 1 ligi.

odpowiedz
Danny12@wp.pl - 20.06.2025 / 22:21, *.t-mobile.pl

Czy to prawda, że Pan Dowhań został odsunięty od drużyny i nie jedzie na obóz?

odpowiedz
Jano - 20.06.2025 / 22:15, *.orange.pl

Broniłem Miodka ale już dość, tym razem wstrzymam się z kupnem biletu!

odpowiedz
łajdak - 20.06.2025 / 22:09, *.orange.pl

Pytam po raz kolejny na czym pudel zarabia tzn jaki prowadzi biznes smaży pączki zbiera truskawki ma barbera na powiślu???? Pytanie drugie jaki miał dochód w 2024 roku.Jeśli ktoś wie proszę o poważną odpowiedź.Zastanawiam się też ile powinien rocznie zarabiać właściciel Legie żeby mógł w miarę bezproblemowo prowadzić taki klub mój typ 150milionów😎

odpowiedz
Egon - 20.06.2025 / 22:55, *.waw.pl

@łajdak:

Gość nie ma kasy, a niektórym się wydaje, że jak się obrażą, to sypnie milionami i zbuduje drużynę marzeń.
Żeby tak się stało, do Legii musi dołączyć jakiś konkretny podmiot albo przynajmniej jakiś miliarder pasjonat, jak w przypadku Rakowa albo Widzewa.

odpowiedz
Pjoter - 20.06.2025 / 22:07, *.play-internet.pl

Ja nie finansuje tego miksu dramatu i groteski do dnia,kiedy loczek z Konstancina jest właścicielem Legii! Dopóki on tu będzie ,to moja noga na Łazienkowskiej nie stanie! I wiem,że w mej decyzji nie jestem sam💪

odpowiedz
Damian Szymański - 20.06.2025 / 21:58, *.151.176

Brawo za wpis. Nic dodać nic ująć 🖐

odpowiedz
Pedro de Varsovia - 20.06.2025 / 21:47, *.smgorczewska.pl

Potulne baranki i tak przyniosą swe talary, bo jeszcze nie rozumieją, że pod wzniosłymi hasłami jedności i pełnymi trybunami, kryje się zawsze pełna sakiewka właściciela. Bez względu na wyniki.
W zamian coraz słabszy skład z roku na rok i marketingowe zagrywki dla ociemniałych mas. Kup, bo nie będzie później, liczba ograniczona. Najbardziej ograniczeni są ci, którzy się na to nabierają, a nie widzą jaki "produkt" się im wciska i z jakiej odległości śmierdzi to padliną. Nazwisk kopaczy, którzy nigdy nie powinni trafić do Legii jest w jej obecnym składzie już zbyt wiele. Wszystko nazbierane w ostatnich kilku latach. Dalsze regularne wpłaty i zasilanie kasy klubu nie spowoduje jakichkolwiek zmian w działaniu "dyrektorów", których też jest za wielu, a ich kompetencje mocno rozmyte i nikt za nic do końca nie odpowiada.
Dalsze opłacanie dziadostwa jest przyzwoleniem na dziadostwo.

odpowiedz
mich - 20.06.2025 / 21:45, *.79.48

Indolecja bardzo ładne słowo do Miodka pasuje a z tym pijakiem to metafora czy rzeczywistości lubi dać sobie w szyję

odpowiedz
Legia - 20.06.2025 / 21:44, *.31.17

Legia albo śmierć, podnieść głowę i zaciśnij pięść......

odpowiedz
Pedro de Varsovia - 20.06.2025 / 21:43, *.smgorczewska.pl

Potulne baranki i tak przyniosą swe talary, bo jeszcze nie rozumieją, że pod wzniosłymi hasłami jedności i pełnymi trybunami, kryje się zawsze pełna sakiewka właściciela. Bez względu na wyniki.
W zamian coraz słabszy skład z roku na rok i marketingowe zagrywki dla ociemniałych mas. Kup, bo nie będzie później, liczba ograniczona. Najbardziej ograniczeni są ci, którzy się na to nabierają, a nie widzą jaki "produkt" się im wciska i z jakiej odległości śmierdzi to padliną. Nazwisk kopaczy, którzy nigdy nie powinni trafić do Legii jest w jej obecnym składzie już zbyt wiele. Wszystko nazbierane w ostatnich kilku latach. Dalsze regularne wpłaty i zasilanie kasy klubu nie spowoduje jakichkolwiek zmian w działaniu "dyrektorów", których też jest za wielu, a ich kompetencje mocno rozmyte i nikt za nic do końca nie odpowiada.
Dalsze opłacanie dziadostwa jest przyzwoleniem na dziadostwo.

odpowiedz
Byku - 20.06.2025 / 21:37, *.play.pl

Dla Dariusza Mioduskiego najważniejsze nie jest mistrzostwo Polski tylko jego zakichane EGO. Dopóki ma dosyć sławny klub, bywa na piłkarskich salonach, ma mecze w europejskich pucharach gdzie w loży może sobie teraz stać obok Freddiego Bobica, dopóty będzie miał wywalone. Nie przejmuje się sportową przeciętnością, gość wcale nie ma ambicji, ma ego. Czekałem na sygnał od NSów inie będę kłamał-czuję smutek, bo na mecze chodzić kocham... Ale jednocześnie czuję wielką ulgę, bo nie chcę finansować zabawy niedojrzałego i niezrównoważonego biznesmena kolejny rok.

odpowiedz
Wyrwikufel - 20.06.2025 / 21:37, *.193.185

Popieram. Nie będę finansował tego kabaretu.

odpowiedz
Kiwi 🥝 - 20.06.2025 / 21:36, *.t-mobile.pl

Ja uważam, że z drużyną jest się na dobre i na złe. Nie podobają mi się działania Klubu ale wasze kumaci również! Dlatego tradycyjnie kupię karnet i w kwestii obecności na stadionie będę myślał samodzielnie…

odpowiedz
Znawca - 20.06.2025 / 22:06, *.orange.pl

@Kiwi 🥝: 👏👏👏

odpowiedz
Ju(L)ius - 21.06.2025 / 05:27, *.t-mobile.pl

@Kiwi 🥝: no rzeczywiscie myslisz samodzielnie...... 🤔🤔 👎👎👎 kiwi i dm 🤝🤝🤝
A znawca widze że w końcu się określił......
To taaaki z ciebie gagatek.... No no no..... brawo za odwage....

odpowiedz
Znawca - 21.06.2025 / 08:36, *.interkam.pl

@Ju(L)ius: znawca vel Mateusz z Gór. Co on może się określić?, jak on bazgrze z Podhala,ciesząć sie,ze jego ziomki ograli nasze rezerwy,a sam był moze na Ł3 raz,kiedyś z wycieczką i tak mu się stadion spodobał,że zaczął kibicować😉A gagatek to on rzeczywistoście jest i raczej nikt nie ma co do tego wątpliwości.😂

odpowiedz
Karol - 20.06.2025 / 21:29, *.centertel.pl

Ostatni mecz przegranego sezonu, zamiast pokazc ... JAJA, to była napina na pełen stadion. A jeszcze te polityczne napinki..
A ja SE kupie karnet i ...uja w
WAM do tego.

odpowiedz
Kibic - 20.06.2025 / 21:25, *.t-mobile.pl

Czyli co lepiej żebyśmy kupowali bilety które wychodzą ok 20% drożej? I dla kogo to ma być lepiej ? Nie kupujecie narazie ? A kiedy? Kto kogo poinformuje kiedy mamy kupić i czy w ogóle zdążymy ? Bo bo domyślam się, że NS w każdym momencie sobie załatwią. Aż w końcu się okaże , że połowa Żylety to Ukraińcy, tylko nie mówcie, że ich tam nie ma.

odpowiedz
Motyl RKS - 20.06.2025 / 21:24, *.t-mobile.pl

Nie ma biletów, nie ma dochodu, nie ma Pudla.
Proste.

odpowiedz
Dens - 20.06.2025 / 23:13, *.orange.pl

@Motyl RKS: czy myślisz że budżet Legii oparty jest na sprzedaży karnetów czy biletów ? jeśli tak to jesteś w błędzie.

odpowiedz
Phoenix(L)k - 21.06.2025 / 01:07, *.play.pl

@Dens: 40 milionów z dnia meczowego za cały sezon...

odpowiedz
Maik83 - 20.06.2025 / 21:17, *.centertel.pl

100% racji jak to nie pomoże to bojkot dopóki pudel 🐩 będzie włascicielem💪

odpowiedz
Misha75 - 20.06.2025 / 21:12, *.plus.pl

👍

odpowiedz
Leon - 20.06.2025 / 21:12, *.centertel.pl

Nie będzie NS na meczach to nie będzie kar od UEFA kasa będzie się zgadzać

odpowiedz
Neon - 20.06.2025 / 21:34, *.play.pl

@Leon: Nie będzie kar bo z Aktobe czeka nas kompromitacja, a potem pożegnanie z pucharami ze Spartą... kasa nie bedzie sie zgadzać.

odpowiedz
Leon - 20.06.2025 / 21:46, *.centertel.pl

@Neon: Przejdą Aktobe i Banika a ja kupię bilet będę wspierał klub bo mam swój rozum i nikt mi nie będzie mówił co mam zrobić że swoją forsą .

odpowiedz
Phoenix(L)k - 20.06.2025 / 23:13, *.play.pl

@Leon: okaże się, że niewiele osób jest zainteresowanych meczem ze względu na poziom - zobaczymy, czy kasa będzie się zgadzać...

odpowiedz
Znawca - 20.06.2025 / 21:05, *.orange.pl

Przybysz z Niemiec to miał zdaje się ostatnio jakieś sprawy pozasportowe, że się wyłączył z procesów rekrutacyjnych na jakiś czas, ale już jest z powrotem. 🧐Teraz ma wszystko ruszyć, ale jak się słyszy o takich nazwiskach jak Fryzjero to jeśli są one prawdziwe to nic się w tym okienku względem poprzednich rzeczywiście nie zmieni. 👎 Smutne pozdro! 😢🤝

odpowiedz
tobiasz out - 20.06.2025 / 21:00, *.play-internet.pl

jeszcze raz zapytam jak to jest,że była kasa z meczów w europie+transfery jak Muci itd a mówią,że nie ma kasy na obecnie na jakieś ruchy ?

Kiedyś kasy nie było a byli piłkarze sprowadzani jak Ljuboja czy Ofoe za 600k...

Ktoś was tu chyba w ch8ja robi karneciarze :)

W pelni się zgadzam z tym tekstem, im więcej im dajecie tym mniej dostajecie.

odpowiedz
Znawca - 20.06.2025 / 21:09, *.orange.pl

@tobiasz out: Mówią wprost, że kasa z transferów nie idzie na kolejne transfery, bo klub się z tego finansuje, ale nie mówią o tym, że dzieje się tak, bo klub jest źle zarządzany, tylko że takie są realia. 👎 Wcale nie są. ☹️

odpowiedz
tobiasz out - 20.06.2025 / 21:20, *.play-internet.pl

@Znawca: to nie klub sie z tego finansuje tylko rodziny tych z zarządu. ;)😉

odpowiedz
HvS - 20.06.2025 / 22:13, *.centertel.pl

@tobiasz out: 1. - kasa za zawodników jest wypłacana w ratach. Tylko kilkanaście najbogatszych klubów płąci od razu całą sumę. 2 - kasa od Uefy dla klubów, jest również w ratach (ostatnio były 3 daty wypłat - lipiec, październik i styczeń następnego roku). 3 - od każdej sumy musisz zapłacić podatek. 4. - w zależności od klauzul w kontraktach, możliwe jest odpalenie części kasy z transferu, samemu zawodnikowi i jego menadżerowi. 5 - musisz zapłacić ekwiwalent za wyszkolenie plus czasami jakiś procent poprzedniemu klubowi.

odpowiedz
Darek - 20.06.2025 / 20:59, *.t-mobile.pl

Popieram.
Co roku góra dwa lata budowa drużyny od nowa. Zero stabilności.Kasa z biletów jest. Z gry w Europie jest. Z transferów jest. A do klubu tylko byle kogo by wypromować i sprzedać. Dość tego.

odpowiedz
JacenDy - 20.06.2025 / 20:54, *.249.183

Trwają negocjacje procenta od zapiekanek. Zwykłego kibica każdy ma tu gdzieś. I jedna i druga strona. Myśleć samemu!

odpowiedz
Oles - 20.06.2025 / 20:53, *.t-mobile.pl

Możecie pisać co chcecie...ale ja wam Realu i tego że po meczu Legii musiałem przed wami spi...lać nigdy nie daruję... Dawniej erzucałem do puszek na oprawę wiele... teraz bawcie się sami....

odpowiedz
ZS - 20.06.2025 / 23:16, *.tvtom.pl

@Oles: wytarłeś już łzy?

odpowiedz
Hmm - 20.06.2025 / 20:53, *.play.pl

Nie ma co się łudzić , niejeden fraj…. Kupi

odpowiedz
Trza męskich działań, a nie znów takich ślamazarnych ruchów prawie jak w samym Klubie . Coś się niby robi , ale jakieś to takie nijakie - 20.06.2025 / 20:53, *.play-internet.pl

Znowu półśrodkiem NK bardziej znowu straszy niż faktycznie coś robi . Tu trzeba wstrząsu , a nie półstrachów poraz kolejny .

odpowiedz
kaktus - 20.06.2025 / 20:47, *.orange.pl

A ja głupi myślałem, że my kibice Legii mamy być z drużyną na dobre i złe... a tu proszę ktoś mi mówi, że mam nie chodzić na mecze...
Jak to mawiał Siara: "Czy wam się przypadkiem sulfid nie spadł na głowę?"

odpowiedz
czytanie ze zrozumieniem, myślenie, za trudne? - 20.06.2025 / 21:02, *.vodafone-ip.de

@kaktus: nikt nie obwinia słabej drużyny i krakersów ze śmietnika bo sami się nie zatrudnili tylko jełopa 💩który tym zarządza

poziom głupoty jest zatrważający, żeby nie można było połączyć dwóch kropek?

jak ty i tobie podobni dotrwaliście do tego momentu?

odpowiedz
Szymon - 20.06.2025 / 20:46, *.play.pl

Prawda jest taka że pieniądze są co roku przebimbane przez pudla na jego gówna warte zachciewajki i posrane pomysły. Brak stabilności, nawet kosztem kilku sezonów, Brak spójności, w kółko jakąś wypożyczalnia lub promocja poboru graczy którzy odcinają kupony, pseudokopaczy że stałym L4. Żaden trener nie ma spokoju, nawet jak wygrasz z Chelsea to i tak spodziewać się musi kopa w zad po sezonie. Widać jak na dłoni że pudel to nie ma zielonego pojęcia o klubie piłkarskim i jest uparty jak osioł w swych durnych pomysłach. Szczerze to za karnet zapłacił bym dwa i może trzy razy tyle gdyby był pomysł na prowadzenie klubu w oparciu o przemyślane ruchu na każdym polu. A niestety mamy prawdziwą partyzantkę , w sumie to i tak jwyniki są ponad miarę co prawda w pucharach ale w lidze to z każdą ekipą z czołówki do tyłu. Do tego wzmocnień nie ma, trener przyszedł dzięki znajomościom. Zastanawiające jest tylko dlaczego był bezrobotny po mimo przyzwoitych wyników reprezentacji Rumunii. Więc czas najwyższy aby pudel spier..... z prezesury.🤬

odpowiedz
Legion - 20.06.2025 / 20:42, *.play.pl

Dorzuciłbym do tego bojkot meczu z Aktobe.

odpowiedz
56 - 20.06.2025 / 20:41, *.play.pl

Niestety. Żenada! Ani jednego transferu. Wszyscy się zbroją, a my szorujemy pupą po piasku.

odpowiedz
MiszaPraga - 20.06.2025 / 20:40, *.plus.pl

Brawo, ja nie mam zamiaru sponsorować darmozjadów

odpowiedz
Dramat - 20.06.2025 / 20:36, *.play-internet.pl

Dowhań zostaje w Warszawie, a na obóz jedzie Malarz jako główny trener

odpowiedz
Vuko - 21.06.2025 / 11:31, *.tpnet.pl

@Dramat: zostaje ale juz chyba na emeryturze. Dziadek ponad 70 tak i ma uczyć jak sie rzucac....

odpowiedz
Hiszpan - 20.06.2025 / 20:36, *.telnaptelecom.pl

Popieram. Tylko pusty stadion może nauczyć tych naciągaczy ze klub to coś więcej niż kolejne zarobione miliony.

odpowiedz
WWL - 20.06.2025 / 20:35, *.toneticgroup.pl

Miodek powinien dawno odejść z Legii.
Tylko pp co jak można się bawić i udawać biznesmena , jest się tylko Dyzmą sportu.
Gościu weź oddaj klub komuś z pasją i pieniędzmi.
Na pewno ktoś do Legii by chętnie przyszedł bo Legia to najlepsza marka klubowa Polski.

W obecnej sytuacji ciężko będzie wejść nawet do LIgii Konferencji

odpowiedz
grzesiek - 20.06.2025 / 20:32, *.centertel.pl

no i dobrze. Ze swojej strony proponuję puste trybuny i dopiero jak wlasciciel zacznie doplacac po 2 zł do przyjscia na mecz to wtedy mozna zaczac przychodzic. 30 tys razy 2 to bedzie 60 tys wydane na jeden mecz. co to jest j

odpowiedz
grzesiek - 20.06.2025 / 21:26, *.centertel.pl

@grzesiek: co to jest dla wlasciciela. Pewnie znowu wslizgniemy sie do LK i wyjdziemy z grupy jakims fartem wiec znowu pare mln euro wpadnie. Także ja czekam na akcje klubu pt " +2 zł za przyjście na Ł3 i ogladanie dziadowskiej gry"

odpowiedz
Faken - 20.06.2025 / 20:29, *.tpnet.pl

Ten miodek to nic sie nie uczy. Jaknprzejął klub od leśnego za kasę z ligi mistrzów to zasponsorował kumatym wyjazd do madrytu i bylo cacy a teraz juz nie chce sponsorowac i sa krzyki gdzie kasa z pucharow. Jakby sie uczyl to znowu by sobie kupił kumatych i mial spokoj ale sie nie uczy

odpowiedz
rob bandit - 20.06.2025 / 20:07, *.com.pl

klub bawi się w kiosk ruchu z petami...bez ustnika... FORZA LEGIA 🔴⚪️🟢⚫️

odpowiedz
Wwa - 20.06.2025 / 20:04, *.centertel.pl

100procent racjii

odpowiedz
REKLAMA
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2025 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.