Iuri Medeiros w barwach Genoi - fot. genoacfc.it
REKLAMA

Medeiros może wzmocnić Legię

Wiśnia, źródło: Twitter.com/AlfredoPedulla

24-letni pomocnik Iuri Medeiros znalazł się na celowniku Legii - informują włoskie media. Portugalczyk jest prawoskrzydłowym, jednak może grać także w środku pola. Zawodnik jest obecnie wypożyczony ze Sportingu Lizbona do Genui.

W tym sezonie piłkarz nie może liczyć na regularną grę w Serie A. Rozegrał jedynie dwa ligowe spotkania. Przed przylotem do Włoch Medeiros reprezentował barwy rodzimych zespołów - Sportingu (jest wychowankiem), Boavisty oraz Moreirense. Ma na koncie grę we wszystkich młodzieżowych reprezentacjach Portugalii - od U15 do U21.

Portal TransferMarkt wycenia Medeirosa na około 4,5 mln euro, choć Genoa miała opcję wykupienia go ze Sportingu za 10 mln euro.
Do Legii ma trafić na zasadzie wypożyczenia, a dużą rolę w sprowadzeniu zawodnika odgrywa Ricardo Sa Pinto, który przekonuje gracza, by przyszedł do Warszawy.




REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (108)

+dodaj komentarz
Radomski Legionista - 02.02.2019 / 23:52, *.mginternet.pl

Na 90minut.pl już piszą że został wypożyczony, a tu nadal cisza?! WTF?

odpowiedz
pepe - 02.02.2019 / 23:43, *.freevpn.se

Już wzmocnił.

odpowiedz
Sawo - 02.02.2019 / 23:41, *.218.74

Medeiros w Legii. Pewne info.

odpowiedz
radzisz - 02.02.2019 / 13:12, *.com.pl

Wincyj Portugalczyków!!

odpowiedz
Konrad987 - 02.02.2019 / 12:48, *.cyfrowypolsat.pl

Medeiros zaczął właśnie obserwować Legie na instagramie.

odpowiedz
Gromislaw - 02.02.2019 / 09:08, *.play-internet.pl

Gdzie jest ten transfer(wypożyczenie)?Czyżby nie dla Legii?

odpowiedz
WojtekL - 02.02.2019 / 23:27, *.cyfrowypolsat.pl

@Gromislaw:
Godzinę temu Portugalczycy potwierdzili wypożyczenie do końca sezonu: https://twitter.com/UEFAComPiotrK

odpowiedz
Kicha - 01.02.2019 / 17:19, *.206.118

Wypożyczenie tylko . Zapewne na pół roku i zaraz odejdzie , I tyle będziemy mieli z niego , jeżeli w ogóle przyjdzie .

odpowiedz
JanuszLegia - 01.02.2019 / 11:48, *.chello.pl

Zmiana nazwy -> Legia Jeronimo Martins :-)

odpowiedz
tomas - 01.02.2019 / 09:06, *.net.pl

Brać w pakiecie tego łysego z 99. I LM nasza !!!

odpowiedz
Kenan - 01.02.2019 / 02:19, *.chello.pl

No to po transwerach

odpowiedz
Romek - 01.02.2019 / 00:40, *.play-internet.pl

Czy Wy na głowę upadliscie? przecież to jeden z ciekawszych transferów do Legii w ostatnich latach, gość ma bardzo dobrą technikę, fajny drybling, umie się utrzymać przy piłce, poza tym potrafi uderzyć zza pola karnego. Tu trzeba raczej zapytać czy on w ogóle chce grać w polskiej lidze. Jeśli chce to brać go, nawet się nie zastanawiać. Legii potrzeba dobrych grajków aby wejść do fazy grupowej LM lub LE bo stamtąd będzie kasa na zasypanie dziury budżetowej.

odpowiedz
Dareczek - 01.02.2019 / 00:44, *.play-internet.pl

@Romek: 100% racji

odpowiedz
ABC - 01.02.2019 / 01:01, *.play-internet.pl

@Romek: mam takie samo zdanie, przecież ten grajek przerasta o dwie glowy cała ekstraklasę, poza tym młody jest więc będzie mu się chciało biegać.

odpowiedz
JanuszLegia - 01.02.2019 / 11:43, *.chello.pl

@Romek: To się okaże, na filmikach to kazdy jest mocny, nawet Kucharczyk i Czukwu.
Z tego co ja oglądałem to lubi uderzać, chociaz kompletnie mu to nie wychodzi. Z dystansu to z wolnych coś strzelał, ale nie z gry. A od wolnych to akurat mamy dobrych specjalistów

Lepsze mecze, ktore rozegral to w Boaviscie.

odpowiedz
Franek - 01.02.2019 / 14:43, *.play-internet.pl

@JanuszLegia: fajne video to jest na YT z jego gry w Genoi. Bardzo dobrze utrzymuje się przy piłce, oczywiście zdaję sobie sprawę że na filmach są pokazane najlepsze akcje ale Kuchy którego tu przywołales nawet w połowie nie ma takiej techniki jak ten Portugalczyk. Dobrze byłoby go wypożyczyć na rok z prawem pierwokupu. Jego obecna wartość to około 5mln euro, gdyby udało się coś ugrać w LM lub LE to może udałoby się go pozyskać.

odpowiedz
ss - 01.02.2019 / 00:26, *.chello.pl

Niech osoby narzekające na "portugalską kolonie" podadzą przykład zawodnika z Polski, którego Legia realnie mogłaby sprowadzić i który podniósłby poziom drużyny.

odpowiedz
Do płaczków od kolonii portugalskiej - 01.02.2019 / 00:01, *.play-internet.pl

Czy gdyby miał przyjść Cristiano Ronaldo to też byście płakali że będzie kolonia portugalska?

Widać że gość jest mega kocurem którego lepiej mieć w składzie niż nie mieć.

odpowiedz
bbk - 31.01.2019 / 18:40, *.att.net

Legia to My a nie jakies grajki ktorzy przychodza i odchodza co za roznica skad jesli statsy dobre i zdrowy ... brac licza soe puchary w gablocie i my na trybunach

odpowiedz
kowaL - 31.01.2019 / 14:12, *.centertel.pl

Legia to nie Jakucja to jasnej anielki!

odpowiedz
LWL - 31.01.2019 / 13:48, *.tpnet.pl

Jeszcze nie "L" !

odpowiedz
antek - 31.01.2019 / 11:46, *.chello.pl

dawać go i nie gadać tyle bo się tego nie da czytać

odpowiedz
Legia⚽️News - 31.01.2019 / 01:27, *.02.net

Legia jest dogadana na 80%!teraz zostały !małe sprawy!i bilet do Warszawy w jedná strone!

odpowiedz
LP7 - 31.01.2019 / 01:00, *.play-internet.pl

Gość może być na miarę VOO. Widać, że świetny technicznie, źle trafił z wypożyczeniem, pewnie nie siadł trenerowi do wizji, albo ma obsadzoną pozycję, a może mu zależeć na transferze. Gość ma 24 lata, chce grać i podnosić swoją wartość, dając Legii awans do LM na pewno by sobie wybudował podwaliny pod dalszy rozwój w swoim macierzystym klubie.
Czuję, że będziemy płakać jak będzie odchodził z wypożyczenia, obym się nie mylił

odpowiedz
JanuszLegia - 01.02.2019 / 11:57, *.chello.pl

@LP7: Nie oszukujmy się, po prostu był za słaby i się nie łapał. Nie znaczy to, ze jest slaby, bo Sporting ma wielu kozaków, ale akt jest taki, ze na Sporting byl zdecydowanie za cienki.
Do Vadisa to mu jednak brakuje. Zobacz tez inne nagrania. Lubi grac samolubnie i sporo strzelać z dystansu, co mu niezbyt wychodzi. Może być wzmocnieniem, ale mam spore wątpliwości. Tf wycenia go na 4 banki, grając w naszej lidze wycenialiby go na 1.

odpowiedz
Rafał N. - 31.01.2019 / 00:27, *.t-mobile.pl

Nie ma już innych narodowości? Jak tak dalej pójdzie to za rok w meczowej osiemnastce będzie siedemnastu Portugalczyków i jeden Radek Majecki :-D

odpowiedz
Dogwar - 31.01.2019 / 00:39, *.play-internet.pl

@Rafał N.: a co to za różnica kto gra? Cel jest jasny, mają być trofea krajowe i puchary. Dla mnie może być nawet kadra złożona z eskimosow, jeżeli osiągną założone cele. Przypomnij sobie p. Czerczesowa, jak otwarcie powiedział, że na przedszkole szkoda jego czasu i wyciągnij sam wnioski o poziomie sportowym polskich grajków. Na pewno jak ktoś ma talent, to będzie grał a za to że jest Polakiem, nikt mu miejsca w składzie nie da. Mają grać i wygrywać a czy to będą Polacy czy Portugalczycy albo inne nacje, to naprawdę już mało ważne.

odpowiedz
brasu - 31.01.2019 / 11:19, *.126.81

@Dogwar: poprzez analogie - mam nadzieje ze nikt miejsca nikomu nie da tylko dlatego ze jest portugalczykiem

odpowiedz
Dogwar - 31.01.2019 / 23:52, *.play-internet.pl

@brasu: oczywiście że nie. Zobacz Agre i Hlouska. Ściągnęli go i miał być na pozycję Adama a jednak siedzi na ławie. Moim zdaniem, grają najlepsi i najbardziej gotowi do gry i naprawdę mało to ważne, jakiej nacji są piłkarze, istotne czy potrafią zrealizować cele jakie przed nimi postawiono. Jeżeli tak, to nie mam zamiaru na siłę krytykować ruchów kadrowych, tylko dlatego, że nie będzie tam polskiego piłkarza (chociaż to nie jest do konca prawdą, zobacz Kuchego, Jędzę, Szymańskiego...). To co dobre dla Legii, jest dobre dla nas i tak mysle, że powinniśmy wspierać trenera w jego działaniach jak przynosi to efekty a umiejętnie krytykować jak zboczy to w złym kierunku. W końcu najważniejsza jest tu tylko i wyłącznie LEGIA.

odpowiedz
Damian64 - 01.02.2019 / 09:42, *.com.pl

@Rafał N.: Mała poprawka 16 oraz Radek Majecki i Kuchy:)

odpowiedz
Kle - 30.01.2019 / 22:39, *.chello.pl

RSP ma zdobyc mp i "puchary" poznał już naszych kopaczy... i wie, że "żetonów" brakuje, te ruchy "portugalskie" to grajki z jego bajki i podobnie jak on, mam nadzieję, iż dadzą radę.
Zaś co do układów układzików menadżersko trenerskich itd to norma w tym sporcie pardon...biznesie.

Taka branża jak się k.....y przyssą to doją kluby ile wlezie...i tak w kółko... Dla wnikliwych google .

Pozdro for all (L).

odpowiedz
Brasu - 30.01.2019 / 19:45, *.t-mobile.pl

https://youtu.be/_Ff4_H09Z5A
Rodzina?

odpowiedz
yyy - 30.01.2019 / 19:54, *.vectranet.pl

@Brasu: o to samo pytałem i nikt mi nie odpowiedział, ale propsy za instynkt!

odpowiedz
Jeden z 741 - 01.02.2019 / 08:53, *.chello.pl

@Brasu:
Dobre :)

odpowiedz
Kacupl - 30.01.2019 / 18:40, *.vectranet.pl

Zalatuje marcelinho czy jak sie tamten odpad z lazio wabil

odpowiedz
bolo - 30.01.2019 / 17:50, *.inetia.pl

Pora uczyć się przyśpiewek po portugalsku.

odpowiedz
Jeronimo Martins - 30.01.2019 / 17:03, *.plus.pl

Co oni mnie tu Biedronkę chcą zrobić?

odpowiedz
doggpound - 30.01.2019 / 16:22, *.chello.pl

Haha w FM18 kupiłem go w drugim sezonie daje radę :)))

odpowiedz
PrzemoL - 30.01.2019 / 20:24, *.chello.pl

@doggpound: w FM18 w piątym sezonie wygrałem LM, gra fajna, ale nijak ma się do rzeczywistości ;)

odpowiedz
LWL - 30.01.2019 / 14:43, *.tpnet.pl

@ DenieLo: Masz racje i aby dopisywalo zdrowie ! "L" !!!

odpowiedz
A(L)bin - 30.01.2019 / 13:47, *.centertel.pl

czytając te wypociny od razu widać że są ferie - gimbaza szaleje!!!!

odpowiedz
mc - 30.01.2019 / 12:36, *.t-mobile.pl

Niedługo będzie Legia Lisbona zamiast Warszawa....

odpowiedz
autor - 30.01.2019 / 12:26, *.tpnet.pl

Co mowil trener o sprowadzaniu Portugalczykow?

odpowiedz
DenieLo - 30.01.2019 / 12:35, *.208.103

@autor: Serio? Wazne zeby grali i strzelali.

odpowiedz
Faima - 30.01.2019 / 12:58, *.tpnet.pl

@autor: mówił też, że portugalczycy To jakość i dobra cena

odpowiedz
Bie(L)any - 30.01.2019 / 12:25, *.centertel.pl

Do wszystkich fanów sa pinto przypomnijcie mi to chodzi o tego trenera który wymaga szacunku posłuszeństwa i lojalności ....a czy to nie ten sam co pobił swojego selekcjonera i asystenta ... To ten odpowiedzialny fachowiec, który jeszcze nigdy nie przepracował choćby jednego roku w tym samym klubie.... ???

odpowiedz
zatroskany Po(L)ak - 30.01.2019 / 12:16, *.lsas.aero

....oby to nie była legia cudzoziemska zamiast Legii Warszawa
5 portugalczyków 2 chorwatów 1 czarnogórzec 1 serb 1 czech 1 węgier 1 hiszpan 1 francuz 1 fin, a gdzie polacy ??? czyt. Pazdan Mączyński Malarz Moneta Hołownia czy ci młodzi Kwietniewski i Turzyniecki a jeszcze w bliskiej perspektywie Niezgoda i Szymański....

odpowiedz
Toruńczyk - 30.01.2019 / 12:44, *.02.net

@zatroskany Po(L)ak: Naprawdę nie widzisz jaki poziom prezentują nasi rodacy...? Tylko nie wyskakuj z tematem,ze Zurkowski czy inny młodzieżowiec chciałby grać w Legii ,bongo śmiech na sali. Kto może ucieka z tej kopanej ligi za 10 razy większy hajs. Trzeba grać tym co jest . LEGIA

odpowiedz
andreas - 30.01.2019 / 19:39, *.chello.pl

@zatroskany Po(L)ak: baby Jagi nie przebijemy u nas 3 Polaków; bramkarz, Jędza i Szymański na bank u nich żaden.

odpowiedz
wronkie - 31.01.2019 / 11:41, *.play-internet.pl

@zatroskany Po(L)ak: Rado ma polskie obywatelstwo;)

odpowiedz
yyy - 30.01.2019 / 11:00, *.vectranet.pl

to jakaś rodzina tego, co śpiewał "nothing's gonna change my love for you"?

odpowiedz
FC_ŻYRARDÓW - 30.01.2019 / 10:35, *.193.100

Żeby się tylko jakieś grupki i podziały nie potworzyły jak jest tylu Portugali...

odpowiedz
Ah - 30.01.2019 / 08:49, *.chello.pl

To ilu już mamy portugali?
No ale pindol nie robi przecież koloni portugalskiej...

odpowiedz
zduneq - 29.01.2019 / 23:17, *.play-internet.pl

Hmmm puchary z Portugalczykami w składzie-zarowno Martins jak i Cafu pokazali że potrafią grać w piłkę(wierzę w Pinto i jego zaciąg) albo brak pucharów z wiecznymi talentami jak Szymański czy Żurkowski(obydwu ligi zagraniczne wyplują jak zgniłe owoce).
Trudny wybór

odpowiedz
as - 29.01.2019 / 20:16, *.chello.pl

5 zawodników z Portugalii (z czego 2 to prawdopodobne ogórki bez szans na gre) to jeszcze nie kolonia Portugalska, proponuje się uspokoić i patrzeć na grajków z perspektywy jakości jaką wnoszą na boisku

odpowiedz
s - 29.01.2019 / 20:10, *.chello.pl

Dobry grajek, brać go.

odpowiedz
Sobo - 29.01.2019 / 19:26, *.centertel.pl

Od pewnego czasu (kilku sezonów) sportowo wyglada to coraz gorzej. Odchodza filary a za nich sprowadza się wymyślnych grajkow (oczywiście z wyjątkami bo takowe zawsze się zdarzają). Po sezonie gdzie Legia grała w LM oraz po zajęciu 3 miejsca w grupie także w LE, osiągnięty wówczas poziom miał być standardem, obiecanym przecież przez Prezesa. Jak się stało każdy widzi. Moim skromnym zdaniem zmiany powinny dotknąć tych wyżej lub przynajmniej zmiana myślenia odnośnie sukcesu sportowego opartego na zdrowym rozumowaniu oraz pojmowaniu w idei tworzenia profesjonalnego klubu gdzie sukces sportowy jest najwazniejszy. W tym przypadku ważniejsze są pieniądze i to chyba w kazdym aspekcie klubowym co jest niezdrowe dla klubu. Oczywiście pieniądze są ważne lecz w hierarchii zarządzania klubem powinny być niżej w stosunku do pewnych aspektów dzięki ktorym odnosi się sukces sportowy. Z kazdym rokiem zamiast widzieć progres niestety kierunek jest odwrotny i nikt temu nie zaprzeczy. Pomysly, eksperymenty oraz cuda na kiju w takim klubie jak Legia nie powinny mieć miejsca zaś ludzie decyzyjni zamiast uczyć się na błędach wręcz je powtarzają a nawet powielają. Ze smutkiem się na to patrzy lecz czas ten trzeba przeboleć i zaczekać z nadzieją na lepszy moment i wiarą że czekać nie trzeba będzie długo.

odpowiedz
zaba285 - 29.01.2019 / 21:24, *.lukman.pl

@Sobo: według mnie się mylisz, ważniejsze jest ustabilizowanie finansów. co z tego, że np 3 lata z rzędu będzie sukces sportowy przy niestabilnych finansach później wszystko leci z hukiem?
Wisła Kraków kiedyś grała w pucharach a w naszej lidze nie miała konkurencji. nie ma kasy i jest ligowym średniakiem, a teraz była blisko upadku.
lepszy wolny równomierny wzrost ze stabilnymi finansami, niż szastanie hajsem i krótki okres sukcesów sportowych by szybko upaść z hukiem

odpowiedz
Sobo - 30.01.2019 / 13:32, *.centertel.pl

@zaba285: kolego klania się czytanie ze zrozumieniem. Napisalem przeciez że finanse sa wazne i raczej nie chodzi o to by siastac pieniędzmi na prawo i lewo bo kazdy glupi wie ze taki stan rzeczy utrzyma sie na krótką metę. Aspekt finansowy i umiejętne zarzadzanie nimi zawarty jest w tekście. Trzeba rozumieć co się czyta. Pozdro

odpowiedz
Kacper - 29.01.2019 / 18:41, *.chello.pl

Tak z ciekawosci wie ktos jak Pinto albo wczesniej Jozak zostali sciagnieci do Legii ?? Bo Czerczesowa to Polecil Piekarski.. Ta Legia to taka korporacja kupujesz zatrudniasz sprzedawce vel trenera ktore ma kontakty i znajomosci (jeden w Chorwacji drugi w Portugalii) i jeden i drugi sprowadzaja swoich kolegow po znajomosci tak jak Pinto dwoch gosci z tej samej grupy co on ;) pewnie jest uklad ze Legia bardzo malo za nich zaplacila aaa Pinto bedzie chcial ich wypromowac i dalej...

Heheh czekam kiedy beda czasy jak Legia bedzie zatrudniala kogos z UK albo Niemiec :D ale musi miec najpierw Trenera z tamtych krajów bo znajomosci zero.

Skauting i znajomosci kompletnie leżą od lat (ciekawe kiedy obecny dyrektor Kucharski wykaze sie) ?

odpowiedz
Friki - 29.01.2019 / 18:55, *.tpnet.pl

@Kacper : Pinto polecił jakiś "zaufany czlowiek" który monitoruje dla Legii rynek portugalski, tak mówił prezes w wywiadzie.

odpowiedz
Rdzenny - 29.01.2019 / 17:30, *.centertel.pl

Dla mnie może być to kolonia nawet z Mozambiku aby zdobyli MP, PP i awansowali do fazy grupowej LM lub przynajmniej UEFA dziękuję dobranoc

odpowiedz
emanue(L) - 29.01.2019 / 18:16, *.t-ipconnect.de

@Rdzenny : no a dla mnie nie. wolałbym żeby tytuły w Polsce zdobywali nasi piłkarze a nie szrot z zagranicy.

odpowiedz
Kowal - 29.01.2019 / 18:30, *.cyfrowypolsat.pl

@emanue(L): a 4 lub 6 miejsce też sprawi ci radość jeśli zdobędą je Polacy?

odpowiedz
Zimbabwe - 29.01.2019 / 21:52, *.play-internet.pl

@Rdzenny :
tak, idź już spać, najlepiej do mozambijskiej dżungli i nie wracaj

odpowiedz
eLka - 30.01.2019 / 08:53, *.tpnet.pl

@emanue(L): Polacy nie potrafią grać w piłkę kiedy wy to zrozumiecie :) Odejdzie Lewy z kadry i Glik to zobaczysz nasze miejsce w szeregu :) A ten akurat jak by trafił do.Legii to transfer pokroju Luboji

odpowiedz
kokos - 30.01.2019 / 09:33, *.orange.pl

@eLka: Reca, Walukiewicz, Piątek... oczywiście oni nie potrafią grać i kluby zagraniczne sypnęły milionami ot tak sobie.

odpowiedz
Gibom - 30.01.2019 / 11:29, *.centertel.pl

@kokos: Reca hahahaha zajebisty przyklad.Gosc od poczatku sezonu zagral jeden mecz.Walukiewicz dopiero poszedl wiec nic nie wiadomo.Trafiles tylko z piatkiem.

odpowiedz
Toruńczyk - 30.01.2019 / 12:47, *.02.net

@emanue(L): to podaj 11-stek polskich zawodników ,która gwarantuje Mistrzostwo Polski ...?

odpowiedz
Kipkorir - 29.01.2019 / 17:27, *.chello.pl

To nie transfer tylko wypożyczenie więc ryzyka praktycznie nie ponosimy. Trener ma kontakty w Portugalii i zna się na tamtejszym rynku (Martins). Wolę Portugalczyków, którzy się sprawdzą niż "młodzież" która będzie gryźć murawę i nic z tego nie wynika. No może tylko to, że przy każdym kontakcie z piłką takiego juniora człowiek się modli, żeby tamten jakiegoś babola nie odstawił.

odpowiedz
Wojtek (L) - 29.01.2019 / 16:29, *.ap-media.pl

Jakie to ma znaczenie, ilu graczy z Portugalii będziemy mieli? Ludzie przecież nie chodzi o to skąd są tylko JAK grają .Pinto ma kontakty w Portugalii i załatwia stamtąd zawodników to normalne. I jeszcze przypomnę, że gdyby tego nie robił nie grałby u nas Martins, też Portugalczyk :)

odpowiedz
gaz - 29.01.2019 / 15:42, *.97.134

Panowie co do zaciągu...wszystko się zgadza...ale jeśli możemy takiego grajka wypożyczyć to uważam to za dobry ruch i powinniśmy go brać w ciemno !

odpowiedz
BIALY484 - 29.01.2019 / 17:12, *.214.145

@gaz: niezle masz naj...bane we lbie.... sprzedawac polakow i brac obcokrajowcow....biznes jak sie patrzy...

odpowiedz
Brasu - 29.01.2019 / 17:34, *.t-mobile.pl

@gaz: gdyby to bylo wypożyczenie z opcja pierwokupu za rozsadne mialoby to sens. A tak korzysci nie widze. Nie wypali - placic trzeba będzie (raczej więcej niz komus z clj), odpali - odejdzie. Nie widze sensu w tego tupu transakcjach. Juz lepiej dac szanse wychowankom. Ryzyko podobne. Roznica jednak taka ze jak odpali to klub moze zarobic. A jesli nie - koszty utrzymania raczej znikome

odpowiedz
Gienek - 29.01.2019 / 15:33, *.netfala.pl

Piłkarz przez wielkie "P". Wciągnie ekstraklapę nosem.

odpowiedz
SEBO(L) - 29.01.2019 / 15:19, *.chello.pl

Podobno jest dobry technicznie, przez co sprawdza się w grze na małej przestrzeni.Jeśli to prawda,to czemu narzekacie? Macie takich lidze,ktorzy już zetknęli się w europejskiej lidze z poważniejszym graniem? I mieli przyzwoite liczby,jak on w Boavista Porto ? Bo z Portugalii ?Co szkodzi spróbować,może koszty będą przyzwoite,a poziom adekwatny? I zaraz ktoś rzuci we mnie jakimś...Novikovasem :)

odpowiedz
LWL - 29.01.2019 / 15:06, *.tpnet.pl

To bylo do przewidzenia ze "L" bedzie pol portugalska a pol mieszana ! "L" !!!

odpowiedz
Robert501 - 29.01.2019 / 14:19, *.chello.pl

Myślę że gdyby pojawił się news w stylu "Ronaldo wzmacnia Legie" większość komentarzy brzmiała by " k.....a kolejny Portugalczyk "

odpowiedz
Nazgu(L) - 29.01.2019 / 14:02, *.edu.pl

A miało nie być portugalskiej kolonii..

odpowiedz
LWL - 29.01.2019 / 13:51, *.tpnet.pl

Pewnie powitamy w "L" !

odpowiedz
Tutti Frutti - 29.01.2019 / 13:37, *.tvksmp.pl

Kozak. Ale chciałbym żeby Jarek Niezgoda został, no i żeby zdrowie mu dopisywało, bo o resztę w jego przypadku się nie martwię.

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 13:31, *.179.238

@Bear: By tak się stało, musielibyśmy kupować graczy za konkretne pieniądze. Szrotem możemy raz na jakiś czas wygrać naszą gównianą ligę. O pucharach możemy zapomnieć.

odpowiedz
zenek - 29.01.2019 / 13:29, *.net.pl

Nie narzekajcie, Medeiros jest dobrym graczem.
Powinni jeszcze zapytać o Trezeguet, egipskiego skrzydłowego, który grał na MŚ i był jednym z lepszych w swojej drużynie. Oni obaj mogą grać po obu stronach boiska.

odpowiedz
WWL - 29.01.2019 / 13:18, *.play-internet.pl

Pomijam narodowość.
Tylko jako.jest sens ogrywać wypożyczając zawodnika?
Przecież jak już się zgra to trzeba go będzie oddać bo 4.5 mln euro to my za niego nie damy.
Nawet jak to będzie drugi Vadis to nie będzie nas stać.
U nas się rozegra, pokaże i nam go zabiorą.
Nie mamy skautow żeby przeszukali niższe ligi?Na pewno jest tam wielu nieodkrytych Lewandowskich za grosze

odpowiedz
Maciej - 29.01.2019 / 15:17, *.t-mobile.pl

@WWL: Np Duda :)

odpowiedz
Sputnik 44 - 29.01.2019 / 13:13, *.t-mobile.pl

Qvo vadis Legio...?

odpowiedz
Bear - 29.01.2019 / 13:07, *.orange.pl

Jak dla mnie może być Legia Cudzoziemska, byleby wreszcie zdominowali ligę, zdobywali mistrzostwo Polski co roku z dużą przewagą punktową, i co roku grali w europejskich pucharach w fazie grupowej.

odpowiedz
NAS - 29.01.2019 / 14:35, *.centertel.pl

@Bear: popieram w 100 procentach. A poza tym to KAŻDY polski piłkarz bez wyjątku marzy o tym by wyjechać za granicę a nie grać w Legii, Lechu czy innym Polskim wynalazku bo liga Polska to kupa gówna reszta gruzu.

odpowiedz
Kowal - 29.01.2019 / 15:05, *.cyfrowypolsat.pl

@NAS: bo wg oficjalnych statystyk naszą Eklapę wyprzedził juz nawet Kazachstan...

odpowiedz
Hiszpan - 29.01.2019 / 13:02, *.play-internet.pl

Kolejny portugalski szrot. Polacy bojkotowac ta klike portugalow.

odpowiedz
krys008 - 29.01.2019 / 12:44, *.153.82

Portugalczyk, a to zaskoczenie. :) Pisałem, że tak będzie....

odpowiedz
miLosz82 - 29.01.2019 / 12:34, *.chello.pl

Standardowo zaciąg portugalski trwa w najlepsze. Nie ma to jak słuchać pieprzenia że to nie będzie druga Portugalia. Śmieszny jest ten Sa Pinto.

odpowiedz
maaciekw do Warto pomyśleć - 29.01.2019 / 12:33, *.in-addr.arpa

tylko Vadis to był transfer, na którym zarobiliśmy, a tu wchodzi wypożyczenia a'la ten jak mu tam obrońca z lazio, taki czarodziej był i nima

odpowiedz
pnk - 30.01.2019 / 14:52, *.chello.pl

@maaciekw do Warto pomyśleć: NIe słyszałeś o wypożyczeniach, które ostatecznie kończą się transferami?

odpowiedz
krystiantyp - 29.01.2019 / 12:03, *.drgerard.eu

Wywalić młodych Polaków (Niezgoda), dawać Portugalczyków - w kółko ta sama historia... Jak ma być dobrze w tym klubie?

odpowiedz
Rafix - 29.01.2019 / 11:58, *.chello.pl

Masakra. Nic w tej Legii się nie zmieni. Wypożyczamy lub sprzedajemy młodych Polaków. A bierzemy a to zaciag hiszpański, chorwacki, portugalski. Sa Pinto w maju wyleci z klubu a u nas Ci wielcy piłkarze którzy zagrali dwa mecze pozostaną.
A gdzieś czytałem że nasz prezes ma wizję budowy klubu.

odpowiedz
Piotrek - 29.01.2019 / 11:51, *.pzu.pl

ale Sa Pinto dalej twierdzi, że nie chce zrobić z Legii portugalskiej Legii ??

odpowiedz
ElMariano - 29.01.2019 / 11:44, *.144.162

W Boaviscie grał w Sportingu tylko przebywał bo wchodził z ławy czasami.

odpowiedz
Warto pomyśleć - 29.01.2019 / 11:37, *.246.135

Niektórzy tutaj będą marudzić, iż koleś jest słaby, bo nie gra w klubie, ale przecież gdyby grał regularnie to wiadomo że do naszej Legii ktoś taki nie miałby szans przyjść !!! A póki jest okazja na niezłego grajka to trzeba go choćby wypożyczyć.... Vadis też nie grał i to w słabym Norwich wtedy, więc poczekajmy z tym.... Może to być dobry transfer !!!

odpowiedz
robSSon - 29.01.2019 / 15:17, *.edu.pl

@Warto pomyśleć: Andre Martins też niegrał jak do nas przychodził. Podobnie Cafu i Remy. Dzisiaj Ci zawodnicy stanowią o sile Legii. Agra też prezentuje się przyzwoicie - przynajmniej teraz na zgrupowaniu i sparingach a w klubie grzał ławę albo trybuny. Nie ma na to reguły. Hama przychodził z polskiej ligi, znał realia, przeciwników a jednak się nie przebił. Jak przychodził Vadis to śmiechom nie było końca, że gruby. Jak przychodził Cafu to śmieszkowano z nazwiska a teraz co drugi komentarz to oburzenie, że jeszcze go nie wykupiliśmy. Tu niczym nie ryzykujemy bo w grę wchodzi wypożyczenie. Być może SL pokryje nawet jego kontrakt. Jedyne ryzyko jest takie, że się przebije, rozwinie a za pół roku trzeba będzie go oddać. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że jak przyjdzie to nie będzie dostawał minut za darmo tylko z tytułu narodowości, ale to chyba nie u RSP takie rzeczy.

odpowiedz
Kuba - 29.01.2019 / 11:26, *.246.135

Brać go, może być dobry transfer !!!

odpowiedz
Veltins 36 - 29.01.2019 / 11:23, *.orange.pl

Pinto dopiero co mówił , że nie chcę stworzyć koloni ze swoich rodaków w klubie. W złym kierunku to idzie.

odpowiedz
brasu - 29.01.2019 / 11:23, *.126.81

A podobno nie miało być portugalskiej kolonii.
No, cóz, jak powiadał klasyk: "co innego mowie, co innego czynie, oto jak z człowieka można zrobić świnie"

odpowiedz
zduneq - 31.01.2019 / 23:58, *.play-internet.pl

@brasu:
A gdyby to miał przyjść Ronaldo to też byś płakał że kolonia portugalska?

odpowiedz
Irek - 01.02.2019 / 00:33, *.play-internet.pl

@brasu: jeśli dobry grajek to trzeba brać, nawet na wypożyczenie. Legia musi awansować do pucharów europejskich aby ustabilizować finanse. Pisanie o jakichś koloniach portugalskich jest wyrazem braku zrozumienia sytuacji.

odpowiedz
jasiek - 29.01.2019 / 11:19, *.24.10

może się przenieśmy siedzibę do Lizbony w ogóle, żeby trener miał łatwiej się dogadać

odpowiedz
Szelka - 29.01.2019 / 16:17, *.chello.pl

@jasiek: no, przynajmniej jakąś legijną agendę polową w okolicach Lizbony warto by utworzyć. To przedsięwzięcie mogłoby znacząco poprawić funkcjonowanie naszego klubu w sferze organizacyjnej i zapewne pijarowskiej.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.