fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Wyjaśniamy wątpliwości!

Każdy to powie, znów nam pomogli sędziowie

Woytek, źródło: Legionisci.com - Wiadomość archiwalna

Mecz pomiędzy pierwszą i drugą drużyną w tabeli Ekstraklasy zgodnie z oczekiwaniami zelektryzował kibiców i całe środowisko piłkarskie. Poziom emocji i wkurzenia jest tak wysoki, iż istnieje spore ryzyko, że Lechia Gdańsk postanowi nie przyjeżdżać w czwartek do stolicy na finał Pucharu Polski, a piłkarska Polska nawet tego nie zauważy. Jak to w ogóle możliwe? Wyjaśniamy!

Otóż w Gdańsku doszło do dwóch trudnych do oceny sytuacji w polu karnym legionistów. W 5. minucie Artur Jędrzejczyk wślizgiem zablokował piłkę. Futbolówka najpierw odbiła się od jego klatki piersiowej, a następnie trafiła w rękę. Sędzia Daniel Stefański i sędziowie VAR po obejrzeniu powtórek uznali, że nie ma rzutu karnego.

W 76. minucie William Remy świetnie zablokował nogą uderzenie Artura Sobiecha. Piłka po uderzeniu w nogę legionisty odbiła się od ziemi i trafiła w rękę Francuza. Sędzia z Bydgoszczy, na stałe mieszkający w stolicy - co po meczu podkreślił Dusan Kuciak - nie miał wątpliwości: rzut karny gdańszczanom się nie należał. Trudno nie zgodzić się z tą decyzją.

Nie da się podważyć faktu, iż zarówno w pierwszym, jak i w drugim wypadku żaden z legionistów nie zagrał piłki ręką celowo - została ona jedynie odbita od regulaminowej części ciała, z bliskiej odległości, bez czasu i szans na reakcję. Według obowiązujących wytycznych, rzuty karne nie powinny zostać podyktowane. Jednak w tym spotkaniu czarę goryczy przelało także 16 źle podyktowanych rzutów z autu i brak czterech czerwonych kartek dla Jędrzejczyka.

W niedzielny wieczór w studiu Canal+ boiskowe sytuacje na czynniki pierwsze w kąciku kabaretowym rozłoży pan Sławek, słynny ekspert do spraw sędziowania. Musicie jednak pamiętać, że jego oceny nie mają żadnego znaczenia. Nawet jeżeli arbitrzy mieli wątpliwości po obejrzeniu zapisu video, drużynie z Warszawy z pomocą przychodzi paragraf §1916, punkt (L) z Przepisów Gry w Piłkę Nożną na lata 1916 - ∞.

Cytujemy go w całości: Jeżeli wcześniejsze punkty (od A do K) nie rozwiewają wątpliwości w danej sytuacji boiskowej, arbiter zobowiązany jest orzec na korzyść drużyny Legii Warszawa.
Należy go interpretować następująco: "Jak Legia nie może, to sędzia pomoże".

Mamy nadzieję, iż powyższe kończy pomeczowy spór i wszyscy możemy rozpocząć przygotowania do kolejnego arcyważnego meczu, jakim będzie pojedynek z Piastem Gliwice.

Spotkanie odbędzie się w sobotę, 4 maja o godzinie 20:30 na stadionie przy Łazienkowskiej 3. Legia, oczywiście z pomocą sędziów, jest na dobrej drodze, by wywalczyć czwarty tytuł mistrzowski z rzędu, więc nie ma się co zastanawiać. Wchodźcie na bilety.legia.com i kupujcie bilety! Zero wymówek!

Tego dnia wszyscy musimy być na Ł3 i po wygranej krzyknąć: Każdy to powie, znów nam pomogli sędziowie!

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (180)

+dodaj komentarz
Roy - 30.04.2019 / 21:50, *.chello.pl

@Ździch:
Poczekam Żdziśku jak wyrolują Twoją drużynę, wtedy opiszesz, że tak jest w Europie, "Jędrzej" zatrzymał piłkę ręką i jakby w meczu o życie zrobił to ktoś kto gra przeciw Legii miałbyś "wagon" argumentów, że Legię oszukano, i na to zaczekam, a gwarantuję Ci, że w tej grze cierpliwość to broń skuteczniejsza od atomowej ... aha Lechii nie kibicuję zwisa mi i powiewa, chodzi o to o czym wszyscy pier...cie do zrzygania, o równość i uczciwość, której w polskiej lidze nie ma i nie będzie (jak i w całej Europie - chodzi o kasę) ...

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 30.04.2019 / 13:38, *.t-mobile.pl

@Tomek Mokotów: Broń drukarza dalej...broń drukarni i zakładu fryzjerskiego, który się w sobotę odbył w Gdańsku, a później osiągnij Himalaje hipokryzji i zaśpiewaj (już w czasie meczu z Piastem) "Mistrza przy stole ja Lecha...".

odpowiedz
Toma - 30.04.2019 / 12:47, *.136.117

@Young: Co ma kibicowanie wspolnego z tym, ze potrafie przyznac, ze sedzia popelnil blad? A druga sprawa chlopcze to taka, ze przepisy jasno mowia, ze w takiej sytuacji powinien byc karny. Jedyna debata to czy powinna byc zolta czy czerwona kartka. Proponuje zapoznac sie z przepisami zanim zaczniesz sie udzielac - Pan sedzia juz zostal ukarany za swoj blad bo zostal odsuniety od "Varowania" nastepnego meczu - ale Wy bedziecie jak idioci wypierac fakty...

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 30.04.2019 / 11:33, *.play-internet.pl

@Ty debilu: Twój nick adekwatny do poziomu Twojego bełkotu.Tak pewnie na Ciebie w domu rodzice mówili.

odpowiedz
Tomek Mokotów - 30.04.2019 / 10:37, *.play-internet.pl

@Saska Kępa (L):

hahaha...

Kolego, żałosny jesteś... tekst o tym, jak to za X lat będą nas ścigać za domniemany przekręt...czysty populizm, żaden argument, nie do sprawdzenia. To tak jak za mecz w Krakowie w '93... Cała Polska widziała a prokuratura nawet śledztwa nie wszczęla. Jak to, mistrz wygrywa ze spadkowiczem 6 bramkami choć wystarczyłoby 3? Przekręt!!!
I co? Ćwierćwiecze mija a dowodów jak nie było tak nie ma...

Podyskutuj o tym, gdzie piłkę dotknąl Jedza, w jakiej pozycji, którą ręką się podpierał by nie wyrżnąć twarzą o murawę...

Dla mnie karny dla Lechii ale o żadnej czerwonej nie może być mowy. Wynik nie wypaczony bo 15 minut później Lechia zdobyła jednak bramkę.
Zmień klub skoro taki zaślepiony niechęcią do Legii jesteś.

odpowiedz
Young - 30.04.2019 / 09:54, *.play-internet.pl

@Aneta: Ale nie wypowiedzieli się jeszcze najważniejsi sędziowie świata, a mianowicie w porządku przypadkowym: Timmermans, Putin, Trump, Netanjahu, Trybunał w Strasburgu, Macierewicz i ojciec Rydzyk i przewodniczący Rady Europy (notabene z Gdańska). Bez tego każdą prawda to gó.no prawda. Czekam z niecierpliwością na ich głos. A dla wszystkich ujadających: Mamy lidera w Warszawie mamy lidera!!!

odpowiedz
Ty debilu - 30.04.2019 / 09:19, *.plus.pl

@FOREVER LEGIA: wtedy był rzut wolny pośredni, bo Cabaj trzymał piłkę 11 sekund w rękach, a dozwolone jest 6

nie powielaj farmazonów, ani przepisów które nie istnieją

jakim to trzeba być kretynem, żeby coś takiego pisać bez sprawdzenia, ręce opadają, jak w tym kraju ma być normalnie, jak tacy ludzie mają prawo głosu, dramat

odpowiedz
Bie(L)any - 30.04.2019 / 09:01, *.lsas.aero

Kuciak oszołom kąsa rękę która go karmiła, tyle nam zawdzięcza !!!
Żeby Legia go nie wyciągnęła z rumuńskiego taboru, gdzie zalegali mu z kasą to by przymierał głodem do tej pory i nic by nie było z krótkiego podboju ligi angielskiej spędzonego na trybunach :)))
Kuciak !!!
Co ???
Ty ku... !!!

odpowiedz
Ździch - 30.04.2019 / 08:34, *.net.pl

@olew: Taa, a listę sędziów lubiących, a wręcz kochających Legię otwierają Frankowski ze Złotkiem.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 30.04.2019 / 07:36, *.play-internet.pl

@Matt: Rozumiem,że z"tym gwizdaniem pod nowy stadion"uderzasz do mojego wpisu.Sądzę,że tak naprawdę to nie ma większego znaczenia,czy sędzia gwiżdże w naszą stronę,czy rywalowi pomaga.Mecz skręcony,to mecz skręcony i żadne stwierdzenia typu "Częściej gwizdali przeciwko nam,niż pod Legię"nie są dla mnie żadnym argumentem.Nasuwa się jednocześnie pytanie,czy podobne podejście masz do tematu handlowania meczami przez piłkarzy?.Jak nasi kupili,to w sumie spoko,ale nie daj Boże jakiekolwiek podejrzenie o sprzedaż.Niestety,ale do obiektywizmu,a przede wszystkim do reakcji obronnej organizmu przed" pozwalaniem na to,żeby Cię pukali i to za Twoje pieniądze zostawione klubowej kasie" trzeba dorosnąć.

odpowiedz
kriss - 30.04.2019 / 07:26, *.chello.pl

Serdecznie pozdrawiam kibiców wszelkich klubików z Polski wypisujących tu swoje wypociny. Szczególnie tych co udają kibiców Legii i używają nicków niby Legijnych. Jestem wzruszony waszą postawą - do łez. Woytek to doskonale mierzy jak dobrze napisałeś :):):)

odpowiedz
Matt - 30.04.2019 / 01:03, *.tpnet.pl

Tak jak środowisko sędziowskie jest w tej sprawie podzielone, to i środowisko kibicowskie ma prawo. Ba, nawet kibice jednego klubu mogą inaczej interpretować te zagrania.

Dziwią mnie jednak pewne wypowiedzi. Rzekomo kibiców Legii, którzy już stracili cierpliwość dla pomagających nam sędziów. Te opowieści, że ktoś gwizdał pod nas, bo np. stadion był nowy. Co za brednie. Za każdy mecz, gdzie sędziowie nas ciągnęli za uszy można podać dwa, gdzie ciągnęli przeciwnika. To nie ma sensu. Sędziowie mają na pewno swoje sympatie i antypatie, dodatkowo popełniają błędy. Samo życie.

odpowiedz
Lechia Gdańsk - 30.04.2019 / 00:49, *.207.92

@W-w: Byłem na meczu, wszystko widziałem . Sędzią Was wydymał. Karnych dla mojej drużyny nie było. Po pierwsze, przy pierwszej akcji był spalony. Po drugie, powinniśmy kończyć mecz w 9-tkę. No i bramka dla nas ręką. Szkoda, że sędzia tak długo utrzymywał nas w grze. Jednak oliwa sprawiedliwa, wygraliście zasłużenie. Gratuluję, a my dalej walczymy.

odpowiedz
Young - 30.04.2019 / 00:42, *.207.92

@Toma: Mamy swój rozum, tylko u ciebie go brak. Podstaw przepisów gry w piłkę się nie zna i zabiera się głos w dyskusji. A poza tym jak się nie podoba, to polecam przeprowadzkę nad zatokę i dopingowanie drużynie Kurski Gdańsk.

odpowiedz
W-w - 30.04.2019 / 00:23, *.tpnet.pl

Jak się nie ma żadnych argumentów, to się ironizuje. Tylko takie pajacowanie świadczy jak najgorzej o autorze. Stefański za swoje popisy został już zawieszony, tylko co z tego, skoro to wyniku spotkania już nie zmieni. Nie wiem, czy ten niepodyktowany karny by coś zmienił, w połączeniu z czerwoną kartką pewnie tak, choć mam poważne wątpliwości, czy tam czerwona się należała, wg mnie karny plus żółta, no ale może się mylę. Lechia w tym meczu i tak prowadziła i drugą połowę spartoliła sobie sama, bez sędziowskiej pomocy, więc błąd Stefańskiego mógł nie mieć znaczenia, ale do cholery po to jest ten VAR, żeby takich sytuacji nie było. Paradoksalnie tu VAR zaszkodził, bo najpierw Stefański pokazał na jedenastkę, a potem przy monitorku dumał, dumał i wydumał, że nic nie było. Komedia.

odpowiedz
Trenejro - 29.04.2019 / 23:58, *.com.pl

@Kibic:
Kuciak nie jest i nigdy nie był Legkonistą, a za obrażanie Polaków powinien dostać w beret.

odpowiedz
Toma - 29.04.2019 / 23:42, *.btcentralplus.com

Jak nie potraficie przyznac, ze sedzia popelnil blad i powinien byc karny dla Lechii to jestescie banda debili. To, ze kibicuje sie jakiemus klubowi to nie znaczy, ze nie mozna przyznac tego, ze sedzia popelnil blad. Cieszmy sie ze zwyciestwa ale miejmy tez troche rozumu w glowie....

odpowiedz
What - 29.04.2019 / 22:31, *.play-internet.pl

@Kibic: Kuciak był krety... jeszcze jak grał w Warszawie a jak widać z wiekiem stan się pogarsza...

odpowiedz
Jak - 29.04.2019 / 22:04, *.vectranet.pl

@Umberto e co: mam nadzieję że już nigdy nie będziecie w ekstraklasie.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 29.04.2019 / 21:42, *.play-internet.pl

A ja z kolei pamiętam mecz z Cracovią w "debiucie" nowego stadionu Legii.Remis do bodajże 85 min,który wizerunkowo psuł i tak nadwątlony wizerunek iti-otów,i co odstawia sędzia?.A no pan sędzia odgwizduje rzut wolny dla Legii za to,że......bramkarz Cracovii przekroczył liczbę 3 kroków,podczas wybijania piłki z ręki( Tak,podobno jest taki przepis).A ponieważ ten rzut wolny został zasądzony w odległości 6 metrów od lini bramkowej,to Legia rzutem na taśmę wygrała ten mecz.Przysięgam Wam,że nigdy przed i po tym meczu nie spotkałem się z taką interpretacją sędziego,a wystarczy popatrzeć jak bramkarze latają bezkarnie z piłką w ręku.Uważam,że w P.K.S.muszą nastąpić głebokie zmiany(oraz w P.Z.P.N),bo jak to mówią "Var varem,ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie".jest nad wyraz aktualne.

odpowiedz
Kibic - 29.04.2019 / 20:03, *.84.166

Kuciaka proszę zostawić, to w końcu Nasz bramkarz!

odpowiedz
mat - 29.04.2019 / 18:40, *.t-mobile.pl

PUNKTY po rundzie zasadniczej Panowie. Z racji, że oba zespoły miały po tyle samo zadecydowały kolejne wytyczne z regulaminu. Lechia była 1. Teraz po kolejnym meczu bezpośrednim Nasz bilans bramkowy jest lepszy (Total), więc teraz to my rozdajemy karty. (L)!

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 29.04.2019 / 18:07, *.t-mobile.pl

@Kibic: My kibice powinniśmy sami uciąć debatę zajmując jednoznaczne stanowisko: w sobotę poszła ordynarna drukarnia na naszą korzyść i tyle w temacie. Powinniśmy się odciąć od tej drukarni i zachować dystans od decyzji tego "sędziego". Tymczasem całkiem spora grupa tzw. prawdziwych kibiców uskutecznia interpretacyjne wygibasy i jak lwy broni drukarza. A później Ci sami "prawdziwi kibice" jak gdyby nigdy nic zaśpiewają (być może już w meczu z Piastem) "Mistrza przy stole ja Lecha..." osiągając Himalaje hipokryzji. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że w ordynarny sposób wydrukowano mecz z beznadziejnie słabą Lechią, której gra to obraza dla każdego szanującego się kibica piłki nożnej.

odpowiedz
Kibic - 29.04.2019 / 17:55, *.net.pl

@Kolo:
A przypomnij sobie mecz Legoa - Lecvch sprzed paru lat. Kotorowski powinien być wyrzucony z boiska za interwencję poza polem karnym. I co sędzia nic nie widział. Hałasu o tamtą sytuację Nie było wtedy, Legia chyba przegrała, a Polska nie grzmiała, nie upomniała się o Legię.

odpowiedz
Kibic - 29.04.2019 / 17:46, *.net.pl

@Saska Kępa (L):
Przecież sędzia miałby wystarczająco dużo czasu (cały mecz), żeby dodrukować dwie bramki dla Legii. A co my kibice możemy, że sędzia się pomylił? Mamy żądać powtórzenia meczu? Ci co teraz krzyczą, że drukowano przeciw Lechii, rechotaliby gdyby to Legię spotkało.

odpowiedz
YB - 29.04.2019 / 17:34, *.stansat.pl

@PrzemoL: Przecież Jędza to właśnie ten syn Stefańskiego ;)

odpowiedz
olew - 29.04.2019 / 17:01, *.vectranet.pl

I jeszcze jedno , poza pewnym sędzią z Krakowa, który zezwala na demolowanie naszych grajków i nas nienawidzi, to jednak polscy sędziowie nam sprzyjają , bo lubią Legię . To jest fajne i to jest punkcik dla zarządu . Jak się jest lubianym klubem , to zawsze łatwiej ...

odpowiedz
olew - 29.04.2019 / 16:51, *.vectranet.pl

pierwsza ręka ( Jędzy) w 9 na dziesięć przypadków dałaby karnego dla Lechii i żółtko, nie mówię o dokładnej analizie (to utopia) mówię o statystyce, ale czasami błędy sędziego po prostu sie zdarzają , nas też czasami takie błędy dotykają. Trochę śmieszna jest retoryka, że nas sędzia też krzywdził w sobotę. A ręki Jędzy nie było. Bo sędzia nas nie krzywdził ! a ręka była ! Mieliśmy farta. Ale w całym meczu Legia była znacznie lepsza, wiec Bóg nam sprzyjał .

odpowiedz
ziut - 29.04.2019 / 16:38, *.comcastbusiness.net

@(L)-(L): Majstrem to moze byc Bayern albo Borussia. U nas w Polsce sie mowi "Mistrz"

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 29.04.2019 / 16:22, *.t-mobile.pl

@Nikki: Uważam, że jest to sprawa dla prokuratury w szerszym, niż ten jeden mecz kontekście. I powtórzę raz jeszcze: nie zdziwię się, gdy za kilka/kilkanaście lat wypłyną informacje na temat negatywnych, pozasportowych czynników, które zdeterminowały takie a nie inne decyzje "sędziego" w tym i w innych meczach. Obym nie miał racji, ale to wszystko aż nadto przypomina cyrki, które odbywały się za czasów Fryzjera. Poziom sędziowania w naszej, pożal się Boże, Ekstraklasie dorównał poziomowi gry produktów piłkarskopodobnych szumnie zwanych piłkarzami drużyn ekstraklasowych. I śmieszno, i straszno. Pozdrawiam.

odpowiedz
Kobic - 29.04.2019 / 16:15, *.plus.pl

W polu karnym Lechii była ręka celowa ztrzymujaca piłkę byla powtorka wyraznie to widac to o tym zdarzeniu nikt nie mowi dlaczego

odpowiedz
Normalny 2 - 29.04.2019 / 15:45, *.play-internet.pl

@Normalny: masz racje. Gdyby sytuacje mialu miejsce na nasza niekorzysc to ciekawy co wtedy by wszyscy mowili

odpowiedz
Hipokryzja na całego - 29.04.2019 / 15:23, *.play-internet.pl

Trzy, cztery kontrowersje na korzyść Legii a w mediach cisza. Bramka Haraslina nie powinna być uznana, ponieważ nie uderzył jej głową a ręką. Identyczna sytuacja miała miejsce w druviej połowie gdg Hama przyjął piłkę barkiem i sędzia gwizdnął rękę. Ręka w polu karnym zagrana przez Nalepę. Czerwona kartka dla Sobiecha za uderzenie Martinsa w głowę. Czerwona kartka dla Łukasika za uderzenie łokciem w twarz Martinsa. Komu to pomagają sędziowie? Legia jako klub powinna zorganizować konferencję pokazac i opisać jak to sędziowie pomagają Legii. Panie prezesie Mioduski obudź się pan.

odpowiedz
Ewelina - 29.04.2019 / 15:08, *.centertel.pl

Stokowiec powinien być zadowolony, że sędzia puścił grę. Dzięki temu nikt nie zauważa, że Lechia była piłkarsko słabsza i przegrała zasłużenie. Wszyscy dyskutują wyłącznie o sytuacji z Jędzą. Zwłaszcza była słabsza w drugiej połowie gdzie Legia strzeliła trzy bramki a w tym czasie Lechia nie potrafiła oddać strzału celnego. Stokowiec cicho siedział za to gdy sędzia faworyzował Lechię w Szczecinie. Nie protestował także gdy w Częstochowie, sędzia nie uznał prawidłowej bramki dla Rakowa na 1:1. Zamiast tracić czas na użalanie się, niech zajmie się trenowaniem aby Lechia nie traciła takich bramek jak np. ta na 1:2 gdzie Legia rozklepała obronę Lechii jak juniorów.

odpowiedz
KibicL - 29.04.2019 / 14:46, *.vectranet.pl

Tak się zastanowić to co tak naprawdę ma dać ten artykuł? Przecież to jest woda na młyn dla chorych ze ślepej nienawiści przeciwników Legii. Pomyłki sędziowskie były odkąd grają w piłkę i zawsze będą? Po co więc drażnić rozdrażnionych?

odpowiedz
Nikki - 29.04.2019 / 14:38, *.chello.pl

@Saska Kępa (L): sprawa dla prokuratury - nie ma takiego prokuratora który by postawił zarzut w przedmiotowej sprawie bez zasięgnięcia opinii biegłego sądowego. Hipotetycznie - biegły wydaje opinię potwierdzającą winę arbitra z którą sędzia piłkarski się nie zgadza - z uwagi na powyższe strona postępowania wnioskuje o powołanie innego biegłego z listy, który tym razem wydaje opinię korzystną dla sędziego m.in. na podstawie wypowiedzi szefa Kolegium Sędziów, który po zapoznaniu się z materiałem dokumentującym obraz z 16 kamer ostatecznie stwierdził, że karnego być nie powinno. Wynik - bcp czyli umorzenie sprawy z powodu braku cech przestępstwa.
Dodam, że wypowiedzi Prezesa PZPN nie należy brać pod uwagę, ponieważ był to populizm w czystej postaci - wydał opinię na podstawie wstępnego materiału dokumentującego przedmiotową sprawę - a nie po zapoznaniu się z pełną dokumentacją będącą w dyspozycji szefa sędziów Przesmyckiego. Pozdrawiam

odpowiedz
PLBBOY - 29.04.2019 / 14:14, *.play-internet.pl

@Roy: "dawajmy" widać, że jesteś analfabeta głupcze.

odpowiedz
PLBBOY - 29.04.2019 / 14:00, *.play-internet.pl

@Bu: bu l lii dups...o?

odpowiedz
PLBBOY - 29.04.2019 / 13:57, *.play-internet.pl

@łks: no i polać temu Panu. Dobrze mówi.

odpowiedz
12kufli - 29.04.2019 / 13:51, *.centertel.pl

@Paranoja: pani Basia wygrywa :D

odpowiedz
dino - 29.04.2019 / 13:25, *.108.201

@Umberto e co: '
Chlopie Trasaovs zagral jak w siatkowce a tu Jedza upadal, pilka toczyla sie juz od bramki po obronie korpusem to sa 2 rozne sytuacje

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 29.04.2019 / 13:23, *.t-mobile.pl

@dino: Jeśli chodzi o Szczecin, to przy 4 golu ewidentnie sędzia druknął na korzyść Lechii. Natomiast to, co się działo w sobotę, według mnie, jest sprawą do zajęcia się przez prokuraturę. Rozbój w biały dzień i nawet niech się niektórzy nie wygłupiają i nie próbują bronić decyzji "sędziego", bo się ich po prostu nie da obronić. Nie zdziwię się, gdy za kilka/kilkanaście lat zostaną ujawnione kulisy "sędziowania" w tym meczu i wyjdzie, jakie negatywne czynniki determinowały takie, a nie inne decyzje "sędziego". Dla mnie "sędziowanie" w tym meczu jest poza dyskusją. Jeśli ktoś broni "sędziowania" w tym meczu, to broni sprawy, której się po prostu obronić nie da. Pozdrawiam.

odpowiedz
Umberto e co - 29.04.2019 / 13:20, *.centertel.pl

Na Legijnym portalu jak w TV PIS. Bez cienia niuansu, wszystko w jedno kopyto. No, ale żeby nie było, to i interpretacja przepisu przyjdzie w sukurs. Prawda Portalu? Jak Legionista zgarnie ręką piłkę w swoim polu karnym, to nie ma karnego, bo ręka ,,niecelowa", a jak Tarasovs muśnie piłkę dłonią, nie dając tym zagraniem żadnej korzyści Śląskowi, to ewidentny karny i koniec kropka. Łapa jak byk. Jako kibic Śląska, rozpisywałem się dosyć obszernie po meczu naszych drużyn, gdy sędzia Stefański, kluczowe decyzje w przedmiotowym meczu rozstrzygał na Waszą rzecz. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem spiskowych teorii, ale takie sytuacje dają pożywkę dla wierzących w ,,chiromancję i horoskopy" - jak śpiewała ..., no właśnie kto? I produkuję się nie dlatego, żeby rozgrzeszyć ewentualny spadek mojej drużyny z ekstraklapy, jako spisek ośrodków niechętnych Wrocławiowi. Bynajmniej. To, przede wszystkim nasze wkłady, które założyły zielone trykoty, wybiegają nam ten spadek. Piszę dlatego, albowiem jestem również kibicem zarówno ,,kadry PZPN" jak zwykł pisać Romek Zieliński, ale również klubowego , polskiego futbolu w euro rozgrywkach. I to co dostaje Legia na ligowym podwórku, na ,,euromurawie" już tego nie doświadczy, i wówczas lament i wieszanie psów na przyzwyczajonych do dobrego, miejscowych futbolistów.

odpowiedz
dino - 29.04.2019 / 13:10, *.108.201

@Saska Kępa (L):
W zassdzie "tylko" o ten karny mozna miec pretensje, czerwonej kartki tez dla Jedzy nie powiinno byc, pilka po odbiciu sie od korpusu Jedzy wychodziła w pole i wtedy ta reka była. Miejsmy nadzieje, ze wygramy lige z conajmniej 6 pkt przewaga zeby nikt nie mial watpliwosci. Zreszta jakos nikt z Gdanska nie samobiczowal sie po meczu w Szczecinie, gdzie sedzia podarowal im gola w 86 min tu Lechia miala jeszcze caly mecz na zwyciestwo, a nic nie pokazala. Pewnie gdyby tego karnego dostali to juz od 5 min murowaliby bramke.

odpowiedz
sgt. - 29.04.2019 / 12:59, *.chello.pl

@Normalny: przepisy mówią o tym że zagranie ręką jest odgwizdywane wtedy, kiedy zagranie jest rozmyślne. Tak mówią przepisy, ani ja, ani komentatorzy C+ tego nie wymyślili. To ma się nijak do faulu.

Temat się komplikuje, gdy wchodzimy na tematy interpretacji zachowań piłkarzy przy zagraniu ręką - po to są te wszystkie wytyczne fifa dotyczące zachowań piłkarzy i kiedy zagranie interpretowane jest jako intencjonalne, a kiedy nie (np. jak piłkarz wymachuje łapami i zablokuje w ten sposób "niechcący" strzał, to będzie ręka).

Wytyczna dot. odbicia się od ciała ma na celu ułatwienie oceny sędziom - jak się piłka odbiła od ciała, to siłą rzeczy piłkarz nie mógł przewidzieć, gdzie poleci (tak było WYRAŹNIE w przypadku Remy'ego, tam nie ma kontrowersji, tam się karny absolutnie nie należał).

Przypadek Jędzy jest mocno na pograniczu. Robił wślizg, ciągnął rękę za sobą jak przy wślizgu - ale z drugiej strony można było mieć wrażenie, że robi koszyczek, że jednak ułożenie ręki nie do końca było naturalne. Na pewno nie należała się czerwona kartka (bo strzał zablokował ciałem, a piłkę - co najwyżej - zgarnął ręką, kiedy już się od niego odbiła).

To, co mnie przekonuje co do tego, że decyzja Stefańskiego była słuszna, to że zagranie ręką było wynikiem odbicia piłki od ciała (czyli przepisowego zablokowania strzału), gdzie tak naprawdę już nie miał co z tą ręką zrobić. Jędza nie mógł tej ręki cofnąć ani schować, bo był na niej oparty, kiedy robił wślizg - bo nie ma wątpliwości, że samo zablokowanie piłki było przepisowe. Zobacz sobie na powtórki i zastanów się - czy po odbiciu piłki od ciała Jędza mógł mieć rękę w innym miejscu w sposób naturalny? Wydaje się, że nie - stąd decyzja Stefańskiego prawidłowa, ale wybroniłby się moim zdaniem w obie strony.

Czerwona to natomiast bzdura, nie ma mowy o czerwonej kartce w takim przypadku.

odpowiedz
łks - 29.04.2019 / 12:58, *.plus.pl

Cała Polska widziała - jaka Lechia jest cienka. Z karnym czy bez i tak by przegrali. Podejrzewam, że efekt byłby taki, że Legia spięłaby się wcześniej i skończyłoby się nie na 3 tylko na 5 golach dla Stołecznych.
Mam nadzieję, że już niczego Legia nie odstawi i tytuł pozostanie w W-wie, a Lechię powinien wyprzedzić jeszcze Piast. Napinacze z Gdańska są śmieszni.

odpowiedz
dino - 29.04.2019 / 12:57, *.108.201

@aaa: 'Chlopie ochłon czerwona tylko przy celowym wybiciu gdyby leciala do bramki, po odbiciu od tułowia Jedzy wychodziła w pole i wtedy ta reka byla

odpowiedz
Bu"L"i - 29.04.2019 / 12:41, *.inetia.pl

@aaa: Konieczna maść na ból d....... ? Daruj sobie ten komentarz. Przepis jest przepis (jak mawiał klasyk) i wszystko na temat...... Widzę, że mało tu prawdziwych legionistów. Komentarz może się ukazać albo i nie. Mam to w poznaniu. (choć nigdy nie byłem). Artykuł co miał na celu ? .........................

odpowiedz
jan - 29.04.2019 / 12:20, *.101.235

@aaa: pyry obrane?

odpowiedz
Tom1977 - 29.04.2019 / 12:12, *.plus.pl

@Paranoja: brawo:)

odpowiedz
Ważne ❕ - 29.04.2019 / 12:09, *.chello.pl

A gdzie byli ci wszyscy znawcy jak sędzia drukował mecz w Poznaniu???

odpowiedz
Lee - 29.04.2019 / 11:19, *.246.2

@Paranoja:
Hahahahaha, mistrzowski komentarz :D

odpowiedz
Wo(L)a - 29.04.2019 / 10:37, *.t-mobile.pl

Wychodzi na to , ze jeżeli piłkarz wykonuje wślizg to powinien mieć ręce na tyłku. Chciałbym zobaczyć ten teatr .

odpowiedz
Paranoja - 29.04.2019 / 10:26, *.175.59

Boniek: dwa karne i czerwona
Przesmycki: żadnego karnego
Pan Sławek z C+: jeden kany i żółta
Pani Basia z Monopolowego: dwie połówki z czerwoną kartką?
Jarosław Bieniuk: Nic nie było, wszystko co piszą media to pomówienia!

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 29.04.2019 / 10:18, *.t-mobile.pl

@Pacho,@Ibis, @pawelk1504, @Young. Oczywiście możecie mieć takie zdanie, że "sędzia" dobrze gwizdał i sprawiedliwie - to Wasze święte prawo. Pamiętajcie jednak, że w meczach przy sprawie "Fryzjera" "obrońcy" ówczesnych "sędziów" używali identycznych "argumentów" jak Wy. Później okazało się, że - parafrazując słowa "Łapówki" z "Piłkarskiego pokera" - cała liga ma rogi. Bronicie czegoś czego - przy uczciwym i sprawiedliwym podejściu - nie da się obronić i to co powiedział Duszan Kuciak to w 100 proc. racja. Bolesna dla nas? No pewnie, że tak, ale uważam, że ze strony nas kibiców nie powinno być przyzwolenia na tak ordynarne drukowanie. Powtarzam raz jeszcze: Wasze święte prawo się upierać, że wszystko było OK w tym meczu jeśli chodzi o "sędziowanie", ale przynajmniej niech niektórzy koledzy po szalu nie uprawiają hipokryzji i już więcej nie śpiewają "Mistrza przy stole ja Lecha...", bo to co się stało w Gdańsku w ubiegłą sobotę pobiło Himalaje drukowania. Starsi stażem kibice zapewne pamiętają taki pucharowy mecz, gdy podejmowaliśmy Valencię u siebie. Poziom "sędziowania" "arbitra" tamtego meczu i sposób w jaki drukował mecz dla Hiszpanów (zrobił dosłownie wszystko, żeby nasza Legia tego meczu nie wygrała - też nie widział dwóch ewidentnych karnych po zagraniach ręką) to był mniej więcej ten poziom druku z soboty z Gdańska. Pozdrawiam wszystkich obiektywnych i uczciwych kibiców naszej Legii.

odpowiedz
Ja sam - 29.04.2019 / 10:12, *.207.62

@Normalny: normalny, ty jesteś nienormalny. Propaganda antyLegijna pomieszała i tobie w głowie, czy się tobie podoba, czy nie.

odpowiedz
Ja sam - 29.04.2019 / 10:08, *.207.62

@aaa: psy szczekają, karawana jedzie dalej. Mamy lidera, w Warszawie mamy lidera.

odpowiedz
aaa - 29.04.2019 / 10:00, *.orange.pl

Gdańsk zdobyty na wałku , 3 min karny i czerwona kartka wtedy nie wiadomo czy L by wygrała

odpowiedz
m4 - 29.04.2019 / 09:36, *.hexaoperator.com

Gimbaza weszla za ostro , tylko zeby nie bylo placzu jak na jakims luxemburgu jedza sie rzuci i dostanie czerwo i bedzie po pucharach w lipcu ..

odpowiedz
mrsn - 29.04.2019 / 09:32, *.axaubezpieczenia.pl

Żabka na Wilanowie widocznie ma lewą wódę, bo Kuciakowi mózg już doszczętnie wyżarło.

odpowiedz
mrsn - 29.04.2019 / 09:25, *.axaubezpieczenia.pl

@Normalny: Ewidentna jedynie była ręka. A czy należało się odgwizdanie ? Jedni sędziowie odgwizdują drudzy nie. Nawet w LM niedawno były takie sytuacje i również było dwojako interpretowane. Problem tkwi w przepisach. W pierwszej akcji Jędza się podpierał a to już jest kwalifikowane do zaniechania wapna. Realowi też się tak upiekło. Druga akcja również pozostawia wiele do życzenia ponieważ w tej samej sytuacji był niedawno Liverpool i nawet nie zwrócili na to uwagi ponieważ padł gol.

odpowiedz
Andreas stary - 29.04.2019 / 08:55, *.vectranet.pl

Zasłyszane w gabinecie prezesa. Zwalniam cię trenerze. Za co. Zdobyłem 35 punktów. Zdobyłem tylko 7

odpowiedz
PrzemoL - 29.04.2019 / 08:55, *.chello.pl

@Sebastian : Właśnie, nawet w c+ wyjaśnili, że sędzia nie ma syna. Poszła plotka dla podgrzania atmosfery i tyle. Zaraz się okaże, że Jędrzejczyk to jakiś krewny sędziego i dlatego sędzie nie podyktował karnego! Ludzie pięknie potrafią trollować w dzisiejszych czasach.

odpowiedz
War - 29.04.2019 / 08:54, *.plus.pl

@Normalny: nie były w żaden sposób ewidentne gamoniu...

odpowiedz
Normalny - 29.04.2019 / 08:45, *.centertel.pl

Woytek czemu ma służyć taki artykuł?? Zazwyczaj piszesz normalne teksty a tu taki klops.
Dwa karne dla Lechii były ewidentne. Czy to nam się podoba czy nie.
I co to za gadanie, że ktoś nie zagrał ręką specjalnie?? Nie zniżaj się do komentatorów C+ którzy mówią, że faul to jest wtedy jak jest zrobiony specjalnie.

odpowiedz
Yangcy - 29.04.2019 / 08:36, *.chello.pl

Witam. Proponuje jeszcze zapytać Sa Pinto co sądzi na ten temat.

odpowiedz
LEGION. 1916 - 29.04.2019 / 08:06, *.centertel.pl

Przepisy są takie żeby je respektować i sędzia Stefański je respektuje weryfikować z VAR i podjął słuszną decyzję i nie biadolcie. LEGIA poza tym pokazała w 2 połowie jak zdobywa się gole rozjechała Lechitów wygrała zasłużenie a wam pozostaje płacz i ból dupska

odpowiedz
Ździch - 29.04.2019 / 07:41, *.ibm.com

Woytek: Chyba zapomniałeś napisać o jeszcze jednym ważnym fakcie. To ewidentnie niewidzialna ręka Stefańskiego i jego spisek przeciwko płaczkom z Gdańska sprawiły, że dostali kolejno łomot od Cracovii i Piasta, przez co nie potrafili nad nami utrzymać przewagi w tabeli.

odpowiedz
Rob - 29.04.2019 / 07:14, *.centertel.pl

Szkoda że wszyscy cicho siedzieli jak Lechię pchali w Częstochowie do finału i w Szczecinie w lidze

odpowiedz
Pacho - 29.04.2019 / 07:05, *.55.133

@Saska Kępa (L): a kto mówi że ręką była odgwizdana z Cracovią? Tam była symulka odgwizdana.

odpowiedz
pawelk1504 - 29.04.2019 / 04:43, *.play-internet.pl

@Saska Kępa (L): Chłopie - jeśli dla ciebie kilkumetrowe pełzanie po murawie i zrobienie ruchu ręką w kierunku zagrywanej piłki to bliźniacza sytuacja ze wślizgiem Jędrzejczyka to weź się za inny sport, bo o piłce nożnej nie masz pojęcia...

odpowiedz
maly233 - 29.04.2019 / 04:11, *.play-internet.pl

@eduardo: Zapoznaj się https://www.youtube.com/watch?v=rjFYRkonf1s 20min 10 sek. Wszystko w temacie, dziękuje

odpowiedz
Ibis - 29.04.2019 / 04:05, *.chello.pl

@Saska Kępa (L):
Kępusia, hejtu się raczej nie doczekasz, bo kto rozsądny w obecnej sytuacji będzie strzępić głos na tematykę już dawno zgraną i przegraną.
Może w przyszłym roku uda ci się zabłysną, próbuj, naprawdę warto.

odpowiedz
Young - 29.04.2019 / 00:26, *.com.pl

@Saska Kępa (L): Wiesz gdzie znajduje się Saska Kępa w stolicy wypad na swoją Zaspę. Boli, ma boleć!!!

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 29.04.2019 / 00:11, *.t-mobile.pl

Jeśli nie było karnego w 3 minucie i czerwonej dla Jędzy, to nie powinno być w meczu z Cracovią wolnego po którym było dośrodkowanie i karny dla nas. To była praktycznie bliźniacza sytuacja jak ta z Cracovią, gdy był wolny dla nas. To co zrobił "sędzia" w Gdańsku to jest ewidentnie sprawa dla prokuratury. Tak ordynarnego drukowania, to ja dawno nie widziałem. A teraz czekam na hej ze strony tzw. prawdziwych kibiców.

odpowiedz
greens - 28.04.2019 / 23:55, *.net.nz

punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. ciekaw jestem komentarzy gdyby bylo odwrotnie. cieszy styl w drugiej polowie i wygrana. niesmak po tych sytuacjach jednak jest. nawet jak to ujeto w Canal+ po nieczystym ''wslizgu glowa'" Jedzy. o tym jednak zapomnimy szybko a bramki mozna ogladac w nieskonczonosc.

odpowiedz
Kamil M - 28.04.2019 / 23:28, *.plus.pl

My mamy swoje trzy punkty, a oni kontrowersje :)

odpowiedz
dejne 3 - 28.04.2019 / 22:53, *.plus.pl

@Zbiórka: I jeszcze was GlIwice wyprzedzą a 2 maja zobaczymy równieź na Narodowym jaj was jadzka ogra bez dwóch zdań

odpowiedz
Gerber - 28.04.2019 / 22:28, *.tpnet.pl

Powinno być Paragraf 22 (kto czytał ten wie) ustęp 1916 ;)
Ps: "jeb... leszczy z lamusami się nie pieścić"

odpowiedz
Young - 28.04.2019 / 22:24, *.com.pl

@Radom L: Wstyd, to że wam w Radomiu tak pomagają sędziowie. Ile mieliście karnych, przypomnij. Jednakże 3 kolejki do końca jak dobrze pójdzie, to awans wasz będzie taki jak w tamtym roku. I Stępniewski nie pomoże...

odpowiedz
eduardo - 28.04.2019 / 22:23, *.tpnet.pl

@Krys008: czerwona nie, bo pilka nie leciala w swiatlo bramki w momencie gdy prawidlowo Jedza odbil pilke klatką

odpowiedz
Ździch - 28.04.2019 / 22:17, *.net.pl

@Roy: To już też wyjaśniano. Rzut sędziowski był dlatego, że Stefański gwizdnął, zanim piłka opuściła boisko. Więc nie mogło być rzutu rożnego.
A jeżeli dalej uważasz, że sędziowie pomagają Legii, to przerzuć się na inne ligi. Tydzień temu oglądałem mecz FC Groningen - Ajax i takiego chamskiego druku, byle wygrał Ajax, to nawet w kabaretowej pod tym względem lidze hiszpańskiej nie widziałem.

odpowiedz
Radom L - 28.04.2019 / 22:08, *.play-internet.pl

Wstyd żeby nam musieli pomagać sędziowie i to w tak czytelny sposób.
Fryzjera cd

odpowiedz
Bródno - 28.04.2019 / 22:02, *.play-internet.pl

@Zbiórka: gamoniu zrozum to wreszcie Legia mistrzem jest i będzie
A was badziewiaki jeszcze te ogóry z Gliwic przegonią

odpowiedz
Young - 28.04.2019 / 21:42, *.com.pl

@Roy: Lepiej Ty odpocznij, uważaj by żyłka nie popuściła, polecam spacery po zatoce i jod. Nie wchodź więcej na nie swoje strony. Gratuluję 3 miejsca w ekstraklasie.

odpowiedz
Young - 28.04.2019 / 21:33, *.com.pl

@kibic: boli, ma boleć, polecam maść na ból 4 liter .W bulwandii pomogła, może i betonom pomoże.

odpowiedz
Miszapraga - 28.04.2019 / 21:31, *.plus.pl

@wolak70: Kolego ból dupy będzie w Polsce taki że zabraknie apapu:))))

odpowiedz
Ojciec - 28.04.2019 / 21:31, *.getinternet.no

Pachnie "kopała ekstraklasa "

Brakuje mi tego

odpowiedz
Roy - 28.04.2019 / 21:10, *.chello.pl

Do @Jarkos1916:
Przypomnij sobie te przepisy jak ktoś tak potraktuje Legię, cytuj je wtedy ... chłopie. A jak czytasz komentarze to czytaj ze zrozumieniem. Mnie by taka wygrana nie smakowała. .. aha okólników i wytycznych IFAB nie znam i nie zamierzam poznawać i Tobie też odradzam, szkoda Twojego życia i czasu. ..

odpowiedz
domin - 28.04.2019 / 21:09, *.chello.pl

wy tępe dzidy cały rok mieliście żeby Legii odskoczyć a nawet tego nie potraficie LEGIA ZAWSZE BĘDZIE NAJLEPSZA.HA,HA,HA.

odpowiedz
On - 28.04.2019 / 21:06, *.plus.pl

Interpretacja sedziow jak najbardziej poprawna. Bol dupy calej Polski frustratow z pipidowkow, bo znow ta znienawidzona, bogata, najlepsza Legia z miasta krawaciarzy wygrala. Lechia dostala becki roznica dwoch bramek I to byl najmniejszy wymiar kary, ale zawsze zosatana domyslaly, co by bylo, gdyby... . Niestety poziom naszej ligii I rozdmuchane zarobki pecietnych pilakrzy sa tak duze, ze tylko jeden klub, z najwiekszego I najbogstszego miasta, stac na to, by choc troszke ponad ten poziom wyrosnac. Na tyle troche, by od wielu lat wygrywac mimo tego, z e kazda druzyna specjalnie sie przygotowuje na mecze z Legia. A bol dup jak byl tak jest, a jego wynikiem sa te zalosne utyskiwania tu na Legie I sedziow.

odpowiedz
Redi - 28.04.2019 / 21:00, *.chello.pl

@Zdziwiony: poszedł w koronę, dostał neta w przywilejach :)

odpowiedz
Jarkos1916 - 28.04.2019 / 20:57, *.play-internet.pl

Do Roy
Chłopie przeczytaj sobie dokładnie wypowiedź Zbigniewa Przesmyckiego (znajdziesz na Onet.pl) to przestaniesz pisać głupoty. Jak nie znasz przepisów gry w piłkę nożną , okólników i wytycznych IFAB to lepiej się nie odzywaj. A dlaczego rzut sędziowski a no dlatego że sędzia przerwał grę w sytuacji gdzie nie było żadnego przewinienia i musiał tak postąpić. Wynika to z przepisów

odpowiedz
Glor - 28.04.2019 / 20:56, *.215.16

Nawet Boniek ujada - tylko nie rozumienie drugie dotknięcie reka było niezamierzone - zamiast być niestronniczym to jeszcze wygaduje przed czasem kto będzie sędzia w kolejnym meczu - panie Boniek przepisy przepisy i jeszcze przeproś cała Legie ze głupoty gadasz !!!!

odpowiedz
Sebastian - 28.04.2019 / 20:54, *.tpnet.pl

@kibic: sędzia ma córkę nie ma syna poczytaj o tym b. proszę

odpowiedz
Micha - 28.04.2019 / 20:54, *.14.27

@adihc23: Kolego, polecam obejrzeć jeszcze raz i zrozumieć cały wywiad. Boniek to nie wyrocznia i podkreśla, że to jego prywatna opinia, tak jak opinie wyraża cała kibicowska Polska. Boniek nie dostaje wytycznych i interpretacji przepisów, nie jest od tego, a sędziowie ty tylko ludzie i mogą się mylić. Jak przez ostatnie miesiące nie mylili się na korzyść Legii, a wręcz na niekorzyść, to wszyscy cicho. Sędzia ewentualnie pomylił się raz, a rozpacz, ujadanie i histeria nie do opisania.

odpowiedz
Kitniok - 28.04.2019 / 20:52, *.chello.pl

@luzak czester: niebawem suskiego bedziesz spotykał...

odpowiedz
w(L)kp - 28.04.2019 / 20:46, *.ztomy.com

@.: płaczesz płakałaś, bo mistrza znowu miałaś, płaczesz płakał bo mistrza nie wygrałaś :)

odpowiedz
Roy - 28.04.2019 / 20:41, *.chello.pl

Oddzielając emocje od faktów. Czy powinien być karny ? Tak. I czerwona kartka dla "Jędrzeja". Jak potoczyłby się dalej mecz nie wiemy,na pewno inaczej. Dlaczego był rzut sędziowski? W ostateczności raczej rożny dla Lechii. Pamiętajcie też, że Legia dopiero w drugiej połowie coś zagrała. Nawet Prezesunio Boniek przeprosił bo miał za co i chyba nie wypadało udawać,że nic nie było. Jest takie przysłowie, że bogatemu to się nawet byk ocieli. I tak to należy interpretować. Jak sędziowie będą tak sędziować ostatniej drużynie w tabeli to uznam, że takie są przepisy. I jak wszyscy będą wołać, że to sprawiedliwe to będzie ok. Ale jak sędziują pierwszej w takim meczu to jest to lipa. Skoro Legia jest tak dobra niech jej nie pomagają. Przapomina mi się sezon i 1:0 z Jagiellonią też po karnym w doliczonym czasie. Generalnie niesmak pozostaje, równość powinna obowiązywać wszystkich, inaczej dawajmy tytuły najbogatszym albo zasłużonym. .. I tak ludzie właśnie będą mówić, że Legia jest dogadana z sędziami, bo tak to wygląda. Nawiasem mówiąc I pan sędzia z Varu i pan główny arbiter powinni z pół roku odpocząć od sędziowania bo widać, że są zmęczeni ...

odpowiedz
kibic - 28.04.2019 / 20:40, *.tuchola-dc.pl

A to że syn sędziego gra w akademii legi to przypadek ? logiczne że będzie sędziował pod nich . Gdzie legia nie może tam sędzia pomoże

odpowiedz
eduardo - 28.04.2019 / 20:36, *.tpnet.pl

@Wolfik: to poczytaj przepisy:

Przepisy są jasne i wytyczne oraz interpretacje tez. Trzeba jednak to zrozumieć.
Do karnego musi być celowość zagrania lub ręka musi powiększyć obrys ciała zawodnika
Przy czym działa to tak, ze jak jest spełniony pierwszy warunek to nie sprawdza się drugiego

Jak sędziowie nie są pewni pierwszego warunku to przy drugim mają zastosowanie wytyczne PKS:
- nastrzelanie po odbiciu od innej części ciała w pozycji naturalnej (gdy piłkarz na nogach i ręce do wysokości ramienia ) - nie ma karnego
- nastrzelanie po odbiciu od innego zawodnika z bliskiej odległosci w pozycji naturalnej (gdy piłkarz na nogach, ręce do wysokości ramienia i nie ma czasu na reakcje) - nie ma karnego
- nastrzelanie po odbiciu od innej części ciała przy upadku (gdy piłkarz używa reki do amortyzacji upadku ) - nie ma karnego
- nastrzelanie po odbiciu od innego zawodnika z bliskiej odległości przy upadku (gdy piłkarz używa reki do amortyzacji upadku ) - nie ma karnego.

odpowiedz
Damian - 28.04.2019 / 20:29, *.plus.pl

Obie dycyzje kontrowersyjne ale słuszne, pamiętajmy o tym, bo gdybyśmy odwrócili się stronami to by wszyscy płakali że znowu nas skrzywdzili. Bądźmy sprawiedliwi !

odpowiedz
eduardo - 28.04.2019 / 20:26, *.tpnet.pl

@maly233: poczytaj przepisy, bo myslisz zero-jedynkowo

odpowiedz
luzak czester - 28.04.2019 / 20:26, *.com.pl

@JoLanta: chciałbym mieć takiego kibica na Legii zwłaszcza z Pis-u. A ty się wynieś do Wrocławia do Schetino.

odpowiedz
Kibic - 28.04.2019 / 20:19, *.84.166

@KibicL: Pełna zgoda!

odpowiedz
Jarkos1916 - 28.04.2019 / 20:11, *.play-internet.pl

Wszystkim znawcom przepisów gry w piłkę nożną polecam wypowiedź szefa polskich sędziów Zbigniewa Przesmyckiego w Przeglądzie Sportowym. Przesmycki wyjaśnia dlaczego Stefański tak a nie inaczej się zachował. Razem z VAR. Pozdro dla wszystkich kibiców Legii. Legia MISTRZ

odpowiedz
maly233 - 28.04.2019 / 20:03, *.play-internet.pl

@Bu: Zmień dilera bo Cie oszukuje, a czym on a zagrał tą piłkę nogą ??

odpowiedz
Warszawa - 28.04.2019 / 19:58, *.chello.pl

https://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/lechia-legia-kontrowersyjne-decyzje-sedziego/7xf28cz?utm_source=go-publication-proxy.pulse2.eu_viasg_sport&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2

odpowiedz
Bu"L"i - 28.04.2019 / 19:53, *.inetia.pl

Kto oglądał to wie: nie było żadnego karnego. Sędzia zareagował prawidłowo. Czytajcie przepisy.

odpowiedz
Zlb82 - 28.04.2019 / 19:49, *.t-mobile.pl

Sraczka,sraczka A byliście gorsi pajace!!!!Legia was zjadła!!!Nara hahaha.

odpowiedz
Jac Gkw - 28.04.2019 / 19:33, *.mm.pl

Irytującym staje się fakt, iż nagłówki możliwych mediów są tak jednostronne. Zgoda co do tezy o zagraniach ręką w polu karnym Jedzy i Remy, zawsze można powiedzieć że było zagranie ręką i należał się karny. Nie mogę jednak przejść do porządku dziennego, jeśli mamy bezpośrednie zagranie ręką w polu karnym Nalepy i co, tam nie ma karnego, nie ma kontrowersji ?! Martins został uderzony przez Sobiecha gdy wcześniej oddał piłkę , winna byc czerwona kartka i tu również nie ma kontrowersji ? Paixao wycina Stolarskiego przy kontrze, nie dostał żółtej kartki bo musiałby pauzować w następnej kolejce...

odpowiedz
adihc23 - 28.04.2019 / 19:29, *.play-internet.pl

Mała lektura dla kibiców legi https://www.youtube.com/watch?v=rjFYRkonf1s Nie ma czegoś takiego że piłka najpierw uderza część ciała a później ręka i nie ma ręki. Zrozumcie to !! Sam Boniek mówi że w meczy z Lechem, legioniści przesadzali pod koniec meczy pod wrzuceniu piłki w pole karę żeby sędzia podszedł do Varu i dojrzał gdzieś wymyśloną rękę

odpowiedz
xxx - 28.04.2019 / 19:24, *.chello.pl

@JoLanta: Pewnie lepiej mieć tęczowych i czerwonych , to dopiero ładny zestaw , pedalstwo i komuna

odpowiedz
Jari (L) - 28.04.2019 / 19:17, *.play-internet.pl

Tekst bardzo cyniczny, miejscami niesmaczny. Każdy miał oczy i widział, że Jędza obronił ręką zamiast Cierzniaka. Przytoczony przepis nie ma zastosowania ale autor nigdy w życiu tego nie zrozumie. On gra w futbolówkę a to był mecz piłki nożnej.
P.S. Legia była oczywiście o klasę lepsza od Lechii i zasłużenie wygrała. Pomoc sędziego nie była potrzebna.
P.S." Kibice Lechii niech prześledzą akcję bramkową na 3:4 z Pogonią. Jakoś nie słyszałem aby wściekali się za prezent od sędziego.

odpowiedz
andreas - 28.04.2019 / 18:56, *.chello.pl

Lechisci zapomnieli mecz w Szczecinie gdzie sędzia im drukował.

odpowiedz
Tomekc - 28.04.2019 / 18:48, *.t-mobile.pl

Kibicuje i chodzę na Legie 26 lat. Nie będę wnikal co moeią przepisy ale ja bym dał karnego ( na szczęście nim nie jestem ) . Inna speawa że Legia była o dwie klasy lepsza. I wraca temat dlaczego Stokowiec nie powinien być trenerem Legii. Słabość Lechii poraz kolejny była w taktyce. Poraz kolejny taktyka była skoncentrowana na tym jak gra Legia a nie wlasna drużyna. Jeżeli chcesz być trenerem wiodącej druzyny myśl co ty masz grać a nie jak gra drużyna.

odpowiedz
Sputnik 44 - 28.04.2019 / 18:36, *.cyfrowypolsat.pl

@Kolo: tam była uniesiona ręka a w tej sytuacji wytyczne są jasne - zawsze karny!

odpowiedz
Zdziwiony - 28.04.2019 / 18:30, *.elartnet.pl

@Misiek: To ty nie siedzisz?

odpowiedz
Sord - 28.04.2019 / 18:19, *.vectranet.pl

@Mecenas: Wydaje mi się, że od 17 do 90 minuty tego czasu też nie było mało

odpowiedz
qqleskooo - 28.04.2019 / 17:57, *.chello.pl

oczywiście ciesze się z wyniki i tak dalej, choć po pierwszej połowie rozbolała mnie głowa i drugą oglądałem jednym okiem, ale mam mega wątpliwości do do ręki Jędrzejczyka, no ludzie on ją prawie złapał :D nieważne komu sędziowie pomogli, bo w środe pomogli np Lechii, problem w tym, że są beznadziejni i są do 100% wymiany na następny sezon

odpowiedz
Krys008 - 28.04.2019 / 17:50, *.t-mobile.pl

Gdyby sędzia gwizdnął karnego nikt noe powinien mieć pretensji. Dla mnie sytuacja niejednoznaczna i w pierwszej chili jedna myśl karny i czerwona. Mieliśmy sporo szczęścia.

odpowiedz
Artur56 - 28.04.2019 / 17:49, *.48.115

@gazza: Pisać to można wszystko, ale gra się w to w co się wygrywa !!!

odpowiedz
Zbiórka - 28.04.2019 / 17:48, *.chello.pl

Skoro już gramy w otwarte karty to może ujawnijmy nasz fundusz łapówkowy. Zamiast robić potajemnie zbiórki na osiedlach zróbmy otwartą kwestę na stadionie. Albo koncert pt. Wielka Orkiestra Sędziowskiej Pomocy dla Legii.

odpowiedz
Kapusta - 28.04.2019 / 17:25, *.play-internet.pl

Slyszeliscie Rudego???? Skandal!!!! On smie wlazic w buty sedziego i gadac o tym zesedzia popelnil blad...

odpowiedz
Riki - 28.04.2019 / 17:08, *.cyfrowypolsat.pl

Boniek już przeprosił teraz pora na sędziego, a na koniec będziesz jeden z drugim bredził o przepisach

odpowiedz
Misiek - 28.04.2019 / 16:57, *.vectranet.pl

Nawet jakby po interwencji Jedzy, miałby być karny, to chyba czerwonej kartki, nie byłoby...bo taka się nalezy, jak jest celowe zagranie ręką...tak więc jedna czerwona kartka dla Jędzy, o której mówi pala kuciak, odpada

odpowiedz
Mateusz z Gór - 28.04.2019 / 16:51, *.inetia.pl

No powyższe przepisy są dla mnie znacznie bardziej klarowne niż interpretacje przy zagraniach ręką.

odpowiedz
Anonim - 28.04.2019 / 16:46, *.tpnet.pl

@Mecenas: popieram w 100% tylko większość udaję że nie widzi znakomitej polskiej myśli szkoleniowej czyli szybko cos strzelić a potem głęboka obrona jak by Lechia była taka mocna to mogła strzelić więcej bramek przecież tego sędzia i nie zabronił...

odpowiedz
WIELKI CWKS!!! - 28.04.2019 / 16:44, *.tpnet.pl

Zaj...... komentarz!!! Opublikujcie go gdzie się da niech zobaczy cała Polska.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 28.04.2019 / 16:28, *.chello.pl

Jeśli karny dla Lechii, to także karny dla Legii, po ręce Nalepy, a wcześniej powinni wylecieć: Augustyn, Łukasik i Sobiech (za paskudne uderzenie w twarz Martinsa). Lechia grała żałośnie słabo, a swoją nieprzemyślaną wycieczką Kuciak udowodnił, że ma tyle rozumu, co jego Lucia.

odpowiedz
m4pierwszy - 28.04.2019 / 16:20, *.com.pl

przezabawane :):):):):)

odpowiedz
Kolo - 28.04.2019 / 16:18, *.play-internet.pl

Prawde powiedziawszy... Pamietacie karnego w meczu ze Slaskiem? Powinno byc czerwo dla Jedzy i karny dla Lechii.

Ale dobrze ze Legia wygra MP bo tylko my cokolwiek gramy w pucharach, Lechia w lipcu odpadnie w pierwszej rundzie

odpowiedz
Dziuba - 28.04.2019 / 16:16, *.chello.pl

Każdy to wie że ręką z przypadku nie liczy się. Jak się nie zna przepisów, to później się pisze... ze pomogli nam sędziowie... Taki C...!!!

odpowiedz
wolak70 - 28.04.2019 / 16:12, *.chello.pl

@MiszaPraga: Zwłaszcza jak jak się pomylą na naszą niekorzyść :) Taka nowa zaśpiewka zamiast "Jechać, jechać PZPN" albo "Polscy sędziowie ..."

odpowiedz
lob - 28.04.2019 / 16:10, *.chello.pl

Do TylkoPogon
Rudy liczy, że marciniak "dobrze" posędziuję przeciwko Legii i jeszcze uratuje tytuł dla lechii.........nie ma na to szans............jesteśmy za mocni i wygramy z całą polską...nawet jak nam rzucają wszyscy największe kłody...
Legia - piast 4-1

odpowiedz
Szaro-szary - 28.04.2019 / 15:58, *.centertel.pl

nie ma znaczenia czy wg jednego czy drugiego obserwatora karny powinien być czy nie. Opinie nie mają znaczenia. Znaczenie mają przepisy w piłkę nożną, które zastosował sędzia interpretując sytuację. Koniec

odpowiedz
lob - 28.04.2019 / 15:52, *.chello.pl

Boniek podczas gadki z Kołtoniem się wygadał, że mecz z piastem będzie sędziował Marciniak.............Ha,ha,ha........pełna profeska rudego...czyli rudy pociąga w naszej lidze sznurkami.........a my wbrew woli całej Polski i tak zdobędziemy MP...

odpowiedz
(7)oża szydercow - 28.04.2019 / 15:51, *.plus.pl

@hehe: podczas meczu z Cracovia było śpiewane przy każdej sytuacji w stronę Cracovii a przy wątpliwej ręce i rzucie wolnym już nie...
Więc jak to jest???
Sędzia i PZPN blee czy cacy

odpowiedz
Arek - 28.04.2019 / 15:47, *.tpnet.pl

Hie hie hie. Dobre to:) Brawo Woytek! Dawno się tak nie uśmiałem. Mistrzowski artykuł. Od zawsze wiedziałem, że nie ma lepszej stronki traktującej o Legii. Ten tekst tylko to potwierdza.

odpowiedz
Michu - 28.04.2019 / 15:33, *.chello.pl

Ciekawe jakie byłoby gadanie jakby taką kontrowersję mieli przeciwnicy. Karny za rękę Jedzy wg mnie powinien być. Niemniej dla nas dobrze, że tak się nie stało bo prawdopodobnie bylibyśmy 3 punkty w plecy.

odpowiedz
gazza - 28.04.2019 / 15:27, *.inetia.pl

Może zamiast zwalać winę na sędziego to Lechia powinna nauczyć się grać w piłkę i zmienić trenera na jakiegoś klasowego ???

odpowiedz
Mecenas - 28.04.2019 / 15:17, *.centertel.pl

Ale od 2 do 90 minuty to mieli jeszcze trochę czasu to mogli nas dobić

odpowiedz
hehe - 28.04.2019 / 15:16, *.vectranet.pl

@(7)oża szydercow : śpiewaliśmy to do znudzenia od kilkudziesięciu lat. Teraz mam na to wyj..ane :) A za wałek z mistrzostwem 1993 to pzpn powinien nam z urzędu przyznawać mistrzostwo co roku :P

odpowiedz
Bubu - 28.04.2019 / 14:47, *.vectranet.pl

@JoLanta: A coto za roznica ,chce to oglada

odpowiedz
Wolfik - 28.04.2019 / 14:24, *.mm.pl

Piłka nożna to gra błędów, sędziów także. Sędzia Stefański popełnił błąd, nie pierwszy raz zresztą. Mogę zrozumieć frustracje rywali po tej porażce, ale nie mozna zapominać też o błędach sędziów na ich korzyść w Szczecinie czy Częstochowie.

Tak czy owak uważam, że interpretacja powinny być w jakiś sposób ujednolicone, bo bajzel z nimi związany robi się coraz większy.

odpowiedz
Wolfik - 28.04.2019 / 14:18, *.mm.pl

@Tomek Mokotów : Całkowicię się zgadzam, z jednym zastrzeżeniem: oprócz karnego przeciwko nam "Jędza" wyleciałby z boiska. A ponieważ sytuacja miała miejsce w 2-ej minucie a rzeczony piłkarz jest filarem obrony Legii to decyzja sędziego prawopodobnie miała duży wpływ na całośc spotkania i jego wynik. Tego już jednak się nie dowiemy.

odpowiedz
Pit - 28.04.2019 / 14:01, *.plus.pl

Dobra tam....zaszem nam pomagali.....

odpowiedz
Redakcja (Legionisci.com) - 28.04.2019 / 13:59, *.legionisci.com

@Kibic: Tak. Masz rację. Przygotowaliśmy kompletne wyjaśnienie w tabelce kończące temat: https://legionisci.com/news/77488_Zasady_ustalania_kolejnosci_w_koncowej_tabeli.html

odpowiedz
zaba285 - 28.04.2019 / 13:32, *.lukman.pl

@Wierny kibic: do Vadisa mu bardzo dużo brakuje, a o dziwo chcą za niego kosmiczną kasę w porównaniu z Vadisem

odpowiedz
Kibic - 28.04.2019 / 13:21, *.84.166

Przeczytałem Regulamin rozgrywek Lotto Ekstraklasy na sezon 2018/2019.

Sprawa jest jasna:

Przy równej liczbie punktów na koniec sezonu, nie decyduje miejsce zajęte po rundzie zasadniczej, a
1) liczba punktów zdobytych po rundzie zasadniczej.

Legia i Lechia miały identyczną liczbę punktów, więc następnie rozpatrywana jest:

2) liczba zdobytych punktów w meczach między tymi Klubami, rozegranych w rundzie zasadniczej,

Oba wyniki Legia - Lechia były po 0:0, więc dalej rozpatrywana jest

3) przy równej liczbie punktów korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w meczach między tymi Klubami w rundzie zasadniczej,

Ten punkt też na remis. Dalej:

4) przy dalszej równości, według obowiązującej reguły UEFA, że bramki strzelone na wyjeździe liczone są „podwójnie,” korzystniejsza różnica między zdobytymi i utra-conymi bramkami w meczach między tymi Klubami w rundzie zasadniczej,

tu oczywiście również remis.

5) przy dalszej równości, korzystniejsza różnica bramek we wszystkich meczach z ca-łego cyklu Rozgrywek Ekstraklasy,

I tutaj dopiero mamy różnice między Legią i Lechią. Obecnie Legia ma bilans bramkowy o 2 mniejszy od Lechii, więc wszystko może się jeszcze zmienić.
Dzisiaj chyba nawet w Cafe Futbol któryś z gości źle powiedział, że liczy się miejsce po rundzie zasadniczej!

odpowiedz
Trampek - 28.04.2019 / 13:20, *.net.pl

Zwycięzców się nie osądza ! A Kuciaka i kuciako- podobnych odsyłam do zapoznania się z przepisami i ich wytycznymi FIFA ,UEFA , PZPN-u aby najpierw zapoznali się z nimi , a później na ich temat wypowiadali się . Zapoznanie się z powyższymi przepisami pozwoli ostudzić rozpalone głowy i obiektywnej oceny danej sytuacji. Tyle i aż tyle w temacie .

odpowiedz
(7)oża szydercow - 28.04.2019 / 13:19, *.plus.pl

Dlaczego w tych dwóch sytuacjach nie było śpiewane choralne że polscy sędziowie to... I że najlepiej wgl jeb... Cały PZPN

odpowiedz
Geronimo - 28.04.2019 / 13:12, *.tpnet.pl

A mnie takie zwycięstwa najbardziej smakują....płacz, zgrzyt zębów i ścisk dupy bo LEGII sędziowie pomagają ( jak Hama z lechem u nas w końcówce ze spalonego....miodzio).....ale żadnych karnych z szajsem nie było

odpowiedz
JoLanta - 28.04.2019 / 13:12, *.vectranet.pl

Wiedziałam że Kuciak to pajac, ale że aż taki? Niech kupuje mieszkanie w Gdańsku i won! A i jeszcze jedno co to za klub co na trybunach za kibica ma kurskiego z tvpis...

odpowiedz
MiszaPraga - 28.04.2019 / 13:10, *.com.pl

@FWK: Tak jest!!!chcę żeby staruch to na meczu zarzucił na Żylecie:)))

odpowiedz
Tede - 28.04.2019 / 13:07, *.chello.pl

http://www.sport.pl/pilka/7,65039,24708121,legia-warszawa-ujawnila-drugie-oblicze-lechii-gdansk-wystarczylo.html#a=142&c=9904

odpowiedz
Wierny kibic - 28.04.2019 / 13:06, *.centertel.pl

Nie wiem jak wy bracia ale medeiros pokazuje powoli vadisa i loczek powinien powaznie pomyslec o wykupie.bo chlopak ma dobrze ulozona lewa noge i moze tak mysle pokazac jeszcze wiecej bo ma potencjal na nasza ekstraklape

odpowiedz
tede - 28.04.2019 / 13:05, *.chello.pl

Duszan - ty tez mieszkasz w Warszawie:)

odpowiedz
KibicL - 28.04.2019 / 13:03, *.vectranet.pl

Moim zdaniem nie ma się co wdawać w polemikę z trolami. Przecież znajdą się i tacy którzy powiedzą, że w swojej ponad stuletniej historii Legia nigdy nie wygrała bez pomocy sędziego. Wg. nich każdy mecz Legii powinien rozpoczynać się nie od środka tylko od karnego dla przeciwnika, wtedy może byliby zadowoleni. Mecze Legii powinny być prowadzone zawsze bez najmniejszych błędów a w innych meczach takowe mogą być byle tylko po ich myśli. Jeżeli już ktoś mówi o wałkach to niech popatrzy na mecz sprzed kilku dni Pogoń vs Lechia. I niech pokaże większego wałka w ostatnim dziesięcioleciu.

odpowiedz
sto(L)ica - 28.04.2019 / 13:02, *.inetia.pl

Dziękuję redakcji za pyszny trolling. :D

odpowiedz
Tomek Mokotów - 28.04.2019 / 12:57, *.play-internet.pl

Według mnie w przypadku interwencji Jędrzejczyka karny Lechii się należał. Nawet jeśli nie było to zagraniezamierzone to piłka po odbiciu od Jędzy mogła zostać ponownie dobita przez zawodnika Lechii.
Jędrzejczyk nie zrobił też nic by nie przycisnąć piłki ręką a mógłby choćby lekko skręcić tułów.


Sytuacja mocno kontrowersyjna choć niewiele zmieniająca bo i tak Lechia strzeliła szybko bramkę.

Natomiast przy sytuacji z Remym sędzia miał absolutną rację.

odpowiedz
GrzeLeg - 28.04.2019 / 12:56, *.virginm.net

LEGIA GOL ALEZ ALEZ!!!!!!! BRAWO BRAWO BRAWO!!!!!! J...ć wszystkich. LEGIA MISTRZ MISTRZ MISTRZ!!!!!!

odpowiedz
dino - 28.04.2019 / 12:54, *.vtelecom.pl

Taka sytuacja z meczu Realu Madryt :)

Gil Manzano nie miał prawa odgwizdać wczoraj jedenastki, bo zrodziła się ona z odbitej piłki.
Za umyślne zagrania ręką nie uznaje się akcji, w której futbolówka w przypadkowy sposób odbija się od nogi czy ciała tego samego zawodnika, który potem dotyka ją ręką.
Taka sytuacja anuluje rękę tylko, gdy dotyczy jednego zawodnika i tylko jego zagrania

https://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=72119&fbclid=IwAR1QaEQTDd5-4u00Kp7oTUklqQM4uEnGsIP6KV16_dmFhfKOwNrhSrAw5vU

odpowiedz
Gienek - 28.04.2019 / 12:50, *.play-internet.pl

W Poznaniu jak był faul tego Marchwinskiego czy jak mu tam, przed strzeleniem gola, a sedzia go nie odgwizdał to byla cisza. Poznańska ku.wa jak strzela po faulu to jest OK. Gdyby legionista strzelił gola po takiej sytuacji to pół Polski by kipiało, że sędzia uznał Legii gola po faulu. Oczywiście w Poznaniu uznano, że gol zdobyty jak najbardziej prawidłowo. Podobnie można mówić, że sędzia przekręcił Pogoń w meczu z Lechią. Wczoraj Legia była po prostu lepsza, w drugiej połowie Lechia nie istniała.

odpowiedz
Bródno - 28.04.2019 / 12:47, *.play-internet.pl

@(L)-(L): wypłakał się już ? To zmykaj spać

odpowiedz
jim - 28.04.2019 / 12:46, *.tpnet.pl

A jeszcze trzeba dodac, że w meczu z Cracovią Carlitos miał źle nałożoną lewą getrę, że w meczu z Jagiellonią podczas ich rzutu wolnego z własnej połowy zmienił się wiatr , że w meczu z Piastem w 2 min upadając Martins dotknął ręką prawej nogi przeciwnika, że w kilku meczach doszło na boisku do rozmowy między kilkoma naszymi grajkami i jeszcze wiele tym podobnych a jak wiadomo wszystko to kwalifikowało się do podyktowania rzutów karnych i tylko dzięki złej pracy sędziów Legia ich uniknęła.

odpowiedz
Krytykant_zawodowiec - 28.04.2019 / 12:46, *.vectranet.pl

@floyd: roznica bramek z calego sezonu, ten mecz nie mial znaczenia przy rownej ilosci punktow

odpowiedz
Kiero - 28.04.2019 / 12:46, *.play-internet.pl

Przy remisie po 90 minutach mogli by skomleć ale i tak decyduje sędzia .
Cierzniak puścił 1 bramkę a Kuciak 3 więc niech się zajmie treningami bo Mistrz jest tylko jeden . Legia Mistrz .

odpowiedz
TęgiQ - 28.04.2019 / 12:46, *.134.174

@floyd: miejsce po rundzie zasadniczej, temat wałkowany 1000 razy pozdr

odpowiedz
Janusz - 28.04.2019 / 12:44, *.centertel.pl

@floyd:
Decydować będzie bilans bramek z całego sezonu. Następnie kto więcej strzelił w sezonie.
Bezpośredni mecz nie będzie miał znaczenia poza faktem ze poprawiliśmy bilans o cztery bramki

odpowiedz
Cch - 28.04.2019 / 12:42, *.plus.pl

Tak sobie myślę że ten mecz nie mógł się lepiej potoczyc :) wygraliśmy 3:1 a więc względnie wysoko, odrobilismy straty, te rzuty karne xd co tu się mogło jeszcze lepiej wydarzyć xd

odpowiedz
Alan - 28.04.2019 / 12:36, *.t-mobile.pl

Jak było każdy widział... a swoja droga to zawsze mnie trochę smieszyly te wymuszone obelgi i gwizdy w stronę arbitrów podczas meczy na Ł3

odpowiedz
floyd - 28.04.2019 / 12:35, *.chello.pl

Dobre podejście do tematu Redakcjo, gratuluje:) nie ma co sie odnosić do tego pierd..nia, trzeba to po prostu wyśmiać.
P.S. Proszę o informacje, czy w przypadku równej liczby punktów miedzy Legią i Lechią o mistrzostwie bedzue decydować wczorajszy mecz, czy miejsce w tabeli po rundzie zasadniczej? Pozdrawiam i jazda z k..wami!:)

odpowiedz
ilek - 28.04.2019 / 12:34, *.chello.pl

"Każdy to powie, znów nam pomogli sędziowie!" i "Jak Legia nie może, to sędzia pomoże", jak nic na koszulki powinno pójść :)

odpowiedz
zapaLony kibic - 28.04.2019 / 12:31, *.chello.pl

@(L)-(L): majster to może być ale w Poznaniu , w Warszawie jest MISTRZ

odpowiedz
do l z lechii - 28.04.2019 / 12:28, *.net.pl

@(L)-(L): po pierwsze majstra to możesz robić na budowie, a po drugie żaden karny się nie należał lechito

odpowiedz
FWK - 28.04.2019 / 12:28, *.play-internet.pl

Mam propozycje dla wyrownania szans mecz z piastem bez arbitrow:)

odpowiedz
(L)-(L) - 28.04.2019 / 12:22, *.centertel.pl

Oba karne oczywiście byłyby podyktowane słusznie. Ale ch** tam, jazda z k**wami! :)
Majster tradycyjnie musi być na Łazienkowskiej!

odpowiedz
FWK - 28.04.2019 / 12:19, *.play-internet.pl

J...c lechie i kuciaka! HEJ!

odpowiedz
Redakcja cAnal+ - 28.04.2019 / 13:57, *.t-mobile.pl

C. uj w takie karne. Lechia nie zasluzyla na wygraną bo byla zwyczajnie slabsza. Legia miala pomysl i byla przy pilce. Sprawiedliwości stalo sie zadość i tyle. Psy szczekaly szczekają i szczekac bedą. MISTRZ MISTRZ LEGIA MISTRZ!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.