fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Legia sprzedała 4 tysiące karnetów

Woytek, źródło: Legionisci.com

Do pierwszego ligowego meczu przy Łazienkowskiej 3 pozostało 10 dni. Do dziś klub sprzedał 4 tysiący karnetów całosezonowych. Rok temu o tej porze sprzedanych było 6,2 tysiąca abonamentów. Najwięcej wejściówek (2,3 tys) kibice kupili na trybunę Deyny, której część od nowego stanowić będzie sektor rodzinny. Około tysiąca karnetów kupiono na Żyletę. Na trybunę Brychczego poszło ponad 400 karnetów, a na sektory przylegające do strefy vipowskiej 300 sztuk.

KUP KARNET NA MECZE LEGII

Karnet obejmuje wszystkie mecze Ekstraklasy (w tym 3 lub 4 mecze w rundzie finałowej), a także ewentualne mecze Pucharu Polski (za wyjątkiem finału). Karnet nie obejmuje meczów w europejskich pucharach.

Legia przygotowała dla karneciarzy kilka dodatkowych ofert:
- Każdy, kto do 31 sierpnia 2019 r. kupi karnet na sezon 2019/2020, otrzyma dwa vouchery - każdy po 70 zł - uprawniające do zakupu nowych koszulek meczowych Legii Warszawa („domowej„ i „wyjazdowej”). W sumie można więc zyskać 140 złotych.

- Każdy, kto kupi karnet na sezon 2019/2020, będzie mógł wziąć udział w konkursie organizowanym we współpracy z TM Flotą oraz Toyota Motor Poland i wygrać roczny wynajem Toyoty C-HR. Szczegóły wkrótce.

- Od nowego sezonu za dopłatą będzie można oznaczyć krzesełko swoim imieniem i nazwiskiem. To daje gwarancję, że nikt nie zajmie Twojego miejsca w kolejnych sezonach, jeśli tylko będziesz przedłużał swój karnet. Opcja „rezerwacji” miejsc nie dotyczy Trybuny Północnej. Aby skorzystać z tej usługi, po zakupie karnetu na sezon 2019/20 prosimy o kontakt z POK.

- Posiadacze karnetów sezonowych będą mogli zakupić bilety mecze w europejskich pucharach w niższych cenach oraz otrzymają zniżkę 10% na zakupy w Legia FanStore z całej kolekcji (oprócz produktów przecenionych i artykułów Fundacji Legii).

Nowy sektor rodzinny
Od sezonu 2019/2020 sektor rodzinny będzie znajdował się w sektorach 115 (część sektora), 116, 117, 118 (część sektora), 215 (część sektora), 216, 217, 218 (część sektora). W związku z tą zmianą bramy pomiędzy Trybuną Wschodnią a Południową będą otwarte, tak, żeby wszyscy mogli swobodnie korzystać z atrakcji organizowanych na sektorze rodzinnym.

Regulamin sprzedaży karnetów

fot. Legia Warszawa
fot. Legia Warszawa


przeczytaj więcej o:
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (111)

+dodaj komentarz
Ziomek1916 - 11.07.2019 / 08:55, *.amazonaws.com

A ja kupiłem jak co roku karnet na żyletę. Mimo, że wk#*rwia mnie polityka kudłatego, kompromitacja w Europie, ciągła przewaga nietrafionych transferów, niska frekfencja na Ł3 oraz robienie interesów kosztem Legii to i tak zawszę będę ździerał gardło na żylecie. Za Legię damy w każdy czas, czy czas dobry czy czas zły!

odpowiedz
Kalbar - 10.07.2019 / 19:01, *.chello.pl

Karnecik kupiony !!! Czas na emocje, a napinacze niech dalej napinają się w necie.

odpowiedz
Borss - 10.07.2019 / 18:35, *.knc.pl

Od 5 dni chce kupić karnet z kumplami jak co roku i nie możemy bo członkowstwo wygasło (karta kibica nowa wyrobiona.) Super organizacja na najwyższym poziomie . Nie dziwię się że sprzedali tylko 4000tys karnetów skoro wiele osób nie może po prostu ich kupic. Próbuje jeszcze dwa dni i po 24 latach regularnego uczęszczania odpuszczam dla zdrowotności...

odpowiedz
Lotek - 10.07.2019 / 14:43, *.plus.pl

Jeżeli sprzedali 4000 mniej karnetów to uśredniając cenę jednego karnetu na kwotę 600 zł, to na starcie sezonu klub jest w plecy na ponad 2 miliony PLN! Brawo dla działu marketingu! Brawo Panie Prezesie! Ciekawe ile spadnie zysk z dnia meczowego bo byli karneciarze na pewno nie będą chodzić na wszystkie mecze. Jeszcze raz brawo!

odpowiedz
Pab(L)o - 10.07.2019 / 17:17, *.240.132

@Lotek: czytanie ze zrozumieniem to problem widać..... Klub sprzedał 4000 karnetów a nie 4000 mniej...

odpowiedz
Lotek - 10.07.2019 / 17:25, *.plus.pl

@Pab(L)o: Biorąc pod uwagę fakt, że w zeszłym roku przed startem sezonu sprzedał 8000 karnetów to wystarczy odjąć - takie trudne?

odpowiedz
Piotr - 10.07.2019 / 14:24, *.d1-online.com

ŻENADA. taki wynik to porażka.
Ale to wina ostatnich kilkunastu miesięcy/lat gdzie wyniki średnie. Jest dobry produkt = jest popyt.
Druga przyczyna wg mnie to słaby dział marketingu. Powinni tam zatrudnić jakiegoś speca z USA co potrafi zrobić show wokół Klubu.

odpowiedz
dino - 10.07.2019 / 15:37, *.108.201

@Piotr:
Leśny wydaje mi się, że taki był :-)

odpowiedz
Ciechanowianin - 10.07.2019 / 12:40, *.orange.pl

Dla porownania Feyenoord sprzedal juz ponad 30 tys

odpowiedz
Olo - 10.07.2019 / 12:18, *.chello.pl

4 tys. na ponad 2 miliony mieszkańców. To jest żenująco mało.

odpowiedz
Plaskacz - 10.07.2019 / 13:18, *.centertel.pl

@Olo: Gdzie mieszka ponad 2miliony mieszkańców?

odpowiedz
xa1212 - 10.07.2019 / 20:22, *.tpnet.pl

@Olo: halo sloiku! 2 miliony masz w upie, zobacz tam:)

odpowiedz
DO Redakcji - 10.07.2019 / 12:01, *.chello.pl

od kiedy bilety na rewanż z w lidzie europy...?

odpowiedz
Kalbar - 10.07.2019 / 11:58, *.chello.pl

A Ja wybieram się po karnecik, bo jestem z Legią na dobre i na złe.

odpowiedz
Piotr (L) - 10.07.2019 / 12:45, *.centertel.pl

@Kalbar: żeby wszyscy tacy byli kibice jak ty bracie uszanowanie ja również jestem na dobre i złe nie zależnie od tego co się dzieje w każdych warunkach atmosferycznych deszcz, śnieg upał tam gdzie gra nasza ukochana Legiunia tam i my bracia

odpowiedz
Piotr (L) - 10.07.2019 / 11:53, *.centertel.pl

Dziś kupiłem karnecik na Żylete i wkoncu znowu będzie się działo i doping z całego serca bo w ubiegłym sezonie jesiennym uleglem wypadku w komunikacji miejskiej i byłem na zwolnieniu lekarskim dokonca marca i teraz zakończyłem rehabilitacje i cieszę się bardzo że wkoncu wracam do mej kochanej świątyni bardzo nie mogłem się doczekać najbardziej mi się podoba w tym karnecie że jest na cały sezon wkoncu pomyśleli jedno mnie ciekawi czy wszyscy karneciarze beda regularnie na każdym meczu przy Łazienkowskiej już nie mówiąc o wyjazdach

odpowiedz
m4 - 10.07.2019 / 12:07, *.hexaoperator.com

@Piotr (L) : koledzy pytaj w jakiej agencji pracujesz?

odpowiedz
Piotr (L) - 10.07.2019 / 12:41, *.centertel.pl

@m4: w żadnej agencji nie pracuje wiec po co te pytanie

odpowiedz
Zlb. - 10.07.2019 / 11:01, *.t-mobile.pl

Tak Matigol,pisząc to właśnie miałem na myśli że fanatyzm,naprawdę fanatyczne zachowania co w moim mniemaniu oznacza spontaniczność,szaleństwo zostało u Nas zabite.Pozdrawiam.

odpowiedz
Matigol - 10.07.2019 / 20:02, *.inetia.pl

@Zlb.: Teraz rozumiem i zgadzam się w 100%. Z fartem !

odpowiedz
kumaty - 09.07.2019 / 22:34, *.chello.pl

Jeszcze wczoraj było info, że sprzedało się 4,5 tys karnetów. Dziś już 4 tys? Co ten klub ściemnia? Może w rzeczywistości jest jeszcze mniej?

odpowiedz
Woytek (Legionisci.com) - 09.07.2019 / 22:51, *.legionisci.com

@kumaty: Wczorajsze info okazało się nie do końca precyzyjne, dlatego dokonaliśmy korekty. Jako sprzedane policzyliśmy miejsca zablokowane w systemie i sponsorskie (ok. 500).

odpowiedz
kumaty - 09.07.2019 / 23:33, *.chello.pl

@Woytek (Legionisci.com): dzięki Woytek za info. Doceniam, że chciało Ci się odpisać. :) A a z karnetami konkluzja jest taka, że klub sprzedał aż o 35% mniej karnetów niż rok temu o tej samej porze. Dramat.

odpowiedz
Snowman - 10.07.2019 / 07:53, *.plus.pl

@Woytek (Legionisci.com): Jedna prośba
. Czy możecie przekazać jako Redakcja pytanie do Klubu "Czy przedstawiciele marketingu są dumni ze swojej kolejnej porażki? " Jestem ciekawy co te mądre głowy odpiszą. Liczyli, że ludzie pomimo negatywnych zmian z przyzwyczajenia i tak kupią - to się ździwili. .. A z tych 4 tyś. I tak z 500-800 osób nie będzie przychodzić w okresie jesiennym. Będzie wstyd...Pozdrawiam

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 09.07.2019 / 22:31, *.play-internet.pl

W tamtym sezonie było 8 tysięcy ale regularnie była tylko połowa. W tym poszło 4000 ale kopili je ludzie którzy tak jak ja regularnie chodzą na mecze. Więc jest to dużo lepsza sytuacja.

odpowiedz
kumaty - 09.07.2019 / 23:54, *.chello.pl

@PiotrŻo(L)iborz: skąd wiesz? A może kupiło po 2 tys z obu grup?

odpowiedz
zduneq@gmail.com - 10.07.2019 / 02:11, *.play-internet.pl

@PiotrŻo(L)iborz:
Widać że z matematyki byłeś słaby.
Karnet=kasa z góry, nie ważne czy byłeś na 1 meczu czy na wszystkich.
8>4 czyli do kasy klubu wpłynęło więcej kasy rok temu.oczywiscie przy pewnych założeniach bo 2 karnety na żyletę to mniej więcej 80-90% karnetu I kategorii

odpowiedz
Zlb Zlb do Matigol - 09.07.2019 / 21:01, *.t-mobile.pl

Nareszcie konkretnie i opublikowali!

odpowiedz
Zlb - 09.07.2019 / 19:58, *.t-mobile.pl

Matigol Mordo jaki FANATYZM???10,9,8,7,6...fanatyzm?

odpowiedz
Matigol - 09.07.2019 / 21:31, *.248.73

@Zlb : Jeśli można to nie "mordo" bo nie jestem z tych którzy używają powyższego określenia w stosunku do 2 osoby - tym bardziej obcej. Masz widoczny mój nick więc stosuj go wchodząc w polemikę. Dzięki z góry.

I moje pytanie - co miałeś na myśli pytając "jaki fanatyzm" bo chyba Cię nie zrozumiałem. Tzn miałeś na myśli sugestię że fanatyzm już nie istnieje czy coś innego? Pozdrawiam.

odpowiedz
Treek - 10.07.2019 / 10:56, *.play-internet.pl

@Matigol: Mordo nie spinaj się tak!

odpowiedz
e(L)o - 09.07.2019 / 19:38, *.vectranet.pl

wczoraj pisali, że 4,5 tys, dzisiaj, że 4 tys, a za tydzień, że pusty stadion!

odpowiedz
Matigol - 09.07.2019 / 15:43, *.centertel.pl

Czytając tutaj wszystkie komentarze, biorąc pod uwagę KAŻDY punkt widzenia, wkur...nia, zasobności portfela, pogodę, nierowną trawę jak i innych zwolenników/przeciwników miłosciwie nam panującego El Lokko uważam że 4 tyś sprzedanych karnetów to prostu WSTYD ale też niestety już norma jesli chodzi o sinusoidę która od kilku lat jest w kształcie Wielkiej Krokwi (niestety patrząc z góry a nie z dołu). W takim Radomiu (nie mając nic z negatywnych odczuć do naszej, tamtejszej zgody) w ciągu kilku dni sprzedali ponad 1000 karnetów (1 liga), o pejsach z czerwonej strony Łodzi nie wspominając. I niech mi nikt nie mówi (poza naszymi FC dla których mam wieczny szacunek i zrozumienie w kwestii finansów) że życie w Warszawie jest droższe itd. A jakie są zarobki w Radomiu, Łodzi (mimo że duże miasto to od lat jest stamtąd największa w Polsce migracja ludnosci) ? Co z tego że karnety mają o wiele tańsze niż u Nas skoro zarabiają relatywnie mniej i mają tańsze życie? Można powiedzieć że wychodzi na to samo, na zero. Prawda wg mnie jest taka że FANATYZM w Warszawie zamiera. Powodów jest wiele i nie będę powtarzał ich bo już nie jeden je przytaczał. Kibicem się jest na dobre i na złe. Zacząłem chodzić na Legie na początku lat 90-tych kiedy jeszcze nie miałem własnego dochodu a rodziców nie było stać na to żeby mi dawać kieszonkowe. Myłem samochody, grabiłem liście itd żeby mieć na bilet (o karnecie mogłem pomarzyć) na Legie. Ok - piłkarsko to był kosmos w porównaniu do obecnej mizerii ale chodzi o podejście, o to czym był (i nadal jest) dla mnie TEN KLUB. A teraz ? Ilu małolatow wydaje na co dzień lub co weekend kupę kasy na imprezy, alko, używki itd mówiąc równocześnie że są kibicami Legii ale ich nie stać na bilet/karnet ? W dupach się towarzystwu poprzewracało, żyjemy niestety w czasach 500+ i ogólnym przekonaniu że wszystko nam się należy bez wychodzenia z domu. Reasumując żeby nie zanudzać : jeśli dla kogoś priorytetem jest Legia a sytuacja życiowa nie zmusza go do dokonania wyboru np pt "rodzina albo Legia" to nie ma siły żeby nie zapracowal/nie odłożył na karnet/bilet. Wiem że Warszawa "wciąga" i jest pełna pokus, możliwości do spędzenia wolnego czasu jest całą masa ale jeśli ktoś śpiewa LEGIA ALBO SMIERC, CZY CZAS DOBRY CZY CZAS ZŁY itp to wybór wydaje się oczywisty. Dużo siły i wytrwałości dla prawdziwych Legionistów z krwi i kości. Z fartem! (L).

odpowiedz
Rodzinny - 09.07.2019 / 18:53, *.stansat.pl

@Matigol: B R A W O ! 100 % racji. Szacun.

odpowiedz
llllllllllllll - 09.07.2019 / 20:50, *.jjs.pl

@Matigol: z której agencji PR jesteś?

odpowiedz
Matigol - 10.07.2019 / 09:17, *.centertel.pl

@llllllllllllll: Zawiodę Cię - z żadnej. I tak samo nie jestem nikim z korpo ludków, którym Loczek płaci za wpisy. Więc nie do mnie ta wycieczka z twojej strony. To była moja, prywatna opinia, kibica z prawie 25-letnim stażem.

odpowiedz
Jaro78 - 09.07.2019 / 13:07, *.150.127

A bilety będą mobilne? Po w komunikacie o tym byłą mowa.

odpowiedz
Juri - 09.07.2019 / 12:55, *.inetia.pl

Jest zdjęcie tej tabliczki?

odpowiedz
Rafa(L) - 09.07.2019 / 11:53, *.144.254

Myślę,że gdyby była tu stworzona fajna drużyna piłkarska głodna sukcesów w pucharach to i przełożyłoby się to zdecydowanie na sprzedaż biletów.A tak to jest namacalny dowód jak pikujemu w dół w erze Mioduskiego niestety :(

odpowiedz
xaxa121 - 09.07.2019 / 12:11, *.tpnet.pl

@Rafa(L): nie. pozno wystartowali ze sprzedażą karnetow, problemy techniczne zniechecaly ludzi, są wakacje więc kazdy ma czas na inne sprawy niz karnet 1 lipca. Do tego racja druzyna bez gwiazd i wielkich zaupow to trudno wypromować produkt . A wy w stolicy lubicie wszystko naj.

odpowiedz
Adam - 09.07.2019 / 13:00, *.play-internet.pl

@xaxa121: rozumiem kolega z Łodzi albo Radomia?

odpowiedz
m4 - 09.07.2019 / 10:37, *.hexaoperator.com

Realnie rzecz ujmujac , czy ktos naprawde mysli ze zyjemy w czasach gdzie oprawy i doping zastapia nedzne widowisko kopaczy? o lat pisze czasy sie zmieniaja i od lata frekwencja spada bo kluba nie jest w stanie przyciagnac nowych ludzi na stadion i utrzymac ich..i nie jest to wina Miodka czy innych bo wszedzie w Polsce jest tak samo..
nie bedzie karnetow nie bedzie doli dla kumatych ..oopsss

odpowiedz
Ktoś - 09.07.2019 / 10:20, *.plus.pl

Udostępnianie i zwrot to pomyłka. Na siłownię chodźcie i tego nie ma, a tutaj oczekujecie. Karnet ma być tańszy niż bilety na pojedyncze mecze, a ryzyko kupującego czy będzie na każdym.

odpowiedz
FFA - 09.07.2019 / 10:16, *.pwpw.pl

Bardzo chciałbym. Niestety mam zmianowy tryb pracy i nie mogę być na wszystkich meczach

odpowiedz
Snowman - 09.07.2019 / 08:14, *.plus.pl

Klub uniemożliwiając udostępnienie oraz wprowadzając brak możliwości zwrotu zniechęcił byłych karneciarzy. Przypomnij cie sobie wypowiedź Prezesa - dla klubu karnety nie są opłacalne... tyle w temacie. W tym sezonie frekwencja spadnie do max 12 tyś. przy ciekawym przeciwniku. Ludzie oczekują emocji i walki a nie męczenników z Arką czy Wisłą Płock. Zobaczymy, czy przy słabej frekwencji wprowadzą zniżki i pakiety co spowoduje, że karnety tym bardziej będą nieopłacalne.

odpowiedz
Zibi - 09.07.2019 / 09:51, *.plus.pl

@Snowman:
Pewnie wprowadzą pakiety na kilka meczów. Moim zdaniem ten nowy system to porażka, moze dlatego pogonili Sekułe z zarządu?

odpowiedz
Lesny Dziadek - 09.07.2019 / 08:04, *.play-internet.pl

Czy ta tabliczka z imieniem i nazwiskiem zostanie w razie smierci do konca sezonu? Ogladajac tak marne widowiska, jak w poprzednim sezonie, mozna zejsc z tego swiata. Prezes zatrudnil kolejnych profesjonslistow - tym razem od tzw. marketingu. I kolejna klapa od wc. A wydawalo sie, ze wiecej schrzanic juz sie nic nie da, a jednak...

odpowiedz
Alan - 09.07.2019 / 06:51, *.t-mobile.pl

1000 na Żyleta to najlepiej pokazuje zapotrzebowanie na fanatyzm w takim mieście jak Warszawa.

odpowiedz
Wa(L)us - 09.07.2019 / 11:43, *.t-mobile.pl

@Alan: stary chyba 560?

odpowiedz
oLaf - 09.07.2019 / 00:52, *.vectranet.pl

całkiem niezła sprzedaż jak na tuż po totalnie przegranym (MP, PP, el. LE) sezonie...

odpowiedz
Zibi - 08.07.2019 / 23:57, *.plus.pl

To skandal ten cały nowy system.

odpowiedz
olew - 08.07.2019 / 23:39, *.vectranet.pl

Trzeba to powtarzać : jesteśmy beznadziejni !!! W dwumilionowym mieście 4,5 tysiąca karnetów , gdzie nam do cywilizacji ! gdzie nam do Widzewa ! wstyd , wstyd, wstyd !

odpowiedz
tomek - 09.07.2019 / 08:45, *.warszawa.pl

@olew: widzew ma troche inne ceny karnetow. u nas jak byłoby taniej też wiecej sztuk by sie sprzedalo. bilety i karnety to jest tylko jakis marny procent wplywow do klubu. loczek na pewno by nie zbiednial obnizajac ceny a tak to bedzie mial pusty stadion

odpowiedz
eLka - 09.07.2019 / 09:41, *.tpnet.pl

@tomek: Jaki pusty stadion? Bedzie wiecej kasy z dnia meczowego. Czy jak w poprzednim sezonie sprzedano 6.5 tys karnetow to tyle było kibiców? ;)

odpowiedz
jo - 08.07.2019 / 23:27, *.tpnet.pl

Miałem nie kupić ale ... kupiłem. Chodziłem, chodzę i będę chodził na Legię. Nie wiem jak część z Was ale ja nie wyobrażam sobie nie być na meczu. Ponad 30 lat na Ł3. Nie umiem nie chodzić na Legię :-)

odpowiedz
Roszko - 09.07.2019 / 09:59, *.play-internet.pl

@jo: mam dokładnie tak samo. Nie ważne w jakiej formie jest drużyna i co się dzieje w klubie, zawsze z chęcią idę na mecz. Legia to moje życie, jak gra to trzeba iść na mecz i nie ma innej opcji:). Pozdrawiam!

odpowiedz
Wa(L)us - 09.07.2019 / 11:51, *.t-mobile.pl

@jo: Ja tez chodzi na Legie od zawsze. Uwielbiam, czytać co sezon to samo( ze drogo i takie tam). Kupuje karnet od wielu lat. Powinno to być naturalne dla każdego prawdziwego kibica. Już mam dość słuchania płaczków, ze nie kupi bo sezon do bani. A potem śpiewa na Legii „ czy czas dobry...”.
Każdy starszy kibic pamięta, ze były takie czas kiedy wicemistrzostwo braliśmy w ciemno.

odpowiedz
MCHR - 09.07.2019 / 16:44, *.orange.pl

@jo: Nic dodać nic ująć.

odpowiedz
normalny - 08.07.2019 / 23:21, *.buav.org

Dyskusja o cenach karnetow?
Gdyby grali ladnie widowiskowo bez tych czlapakow boiskowych.ktos może by kupil karnet.Ale jak kibole tylko się spiewaja,dra mordy to niech kupia karnety,tego bagna nikt nie wyczyści.Jaki mistrz taka liga

odpowiedz
Fundusz socjalny - 08.07.2019 / 22:57, *.plus.pl

Do redakcji, dajcie oddzielnego newsa o tym jak zaoszczędzić na karnecie korzystając z Funduszy Świadczeń Socjalnych, które powinny być w każdej firmie zatrudniające co najmniej 50 osób, zarówno prywatnych jak i państwowych. Wystarczy kupić karnet w klubie, zabrać fakturę i zamieść do FSS. U mnie zwracają 50 procent.

odpowiedz
Zlb82 - 08.07.2019 / 22:55, *.centertel.pl

Petarda!!!4,5 koła hahaha.Loczek rwie wlosy z głowy!!!Jak to możliwe???Brawo kibice!!!

odpowiedz
Hiszpan - 08.07.2019 / 22:54, *.play-internet.pl

A jak wygląda zakup na raty???

odpowiedz
Lesny Dziadek - 09.07.2019 / 08:11, *.play-internet.pl

@Hiszpan: Idziesz do banku, bierzesz kredyt (+40% do kwoty) i masz karnet. I jestes szczesliwy.

odpowiedz
Domingosz - 08.07.2019 / 22:53, *.218.74

To jest mój pierwszy sezon od 2007/08 gdy nie wykupiłem karnetu, nie będę finansował debilnej polityki pseudoprezesiny.

odpowiedz
Dato - 09.07.2019 / 19:26, *.tpnet.pl

@Domingosz: 'mam tak samo jak Ty..'. Niech ten lewak zrujnuje klub do reszty, spoko, ale beze mnie.

odpowiedz
CAŁAPRAWDA - 08.07.2019 / 22:36, *.t-mobile.pl

Nikt nie chce oglądać gargamela i farbowanego lisa z biedastoku. Jakie transfery to taka sprzedaż karnetów.

odpowiedz
Wronkie - 08.07.2019 / 23:07, *.play-internet.pl

@CAŁAPRAWDA: Nie rozumiem czego Ty chcesz od transferów. W końcu przemyślane ruchy. Nie ma niewiadomych. Piłkarze sprawdzeni na naszym krajowym boisku. Nie odpowiada, nie zaglądają tutaj jak wszystko jest be... Jakby Zlatana zakontraktowali to też byłby nie dobry, bo za stary. OGARNIJCIE SIĘ W KOŃCU, LUDZIE!

odpowiedz
Hiszpan - 08.07.2019 / 21:51, *.t-mobile.pl

Czyli jakieś 30-35 % mniej. Ten król marketingu co wymyślił te idiotyczne powinien jeszcze dziś na zbity pysk wylecieć.

odpowiedz
dlaczego wisła kupowała 15 lat temu piłkarzy za tyle samo co dziś Legia? - 08.07.2019 / 21:24, *.chello.pl

Gdyby raz na rok,w okienku letnim kupili dwóch piłkarzy na poziomie typu Odjida i Nikolić to karnety mogłyby być jeszcze droższe i zeszłoby ich 8 tys. a że jest kupowanie piłkarzy po 300 tys. euro to będzie max. 5 tys. karnetów.Za 300 tys. euro to prezes Wisły k. Cupiał kupował piłkarzy 15 lat temu.Tak tak 15 lat temu,gdy budżet Wisły był max. 25 milionów zł.
Tylko nie piszcie że "jak masz wielką kasę to odkup Legie i sobie kupuj piłkarzy za miliony",nie mam wielkiej kasy i dlatego nie mam Legii.Może Miodek powinien zrobić to samo,sprzedać Legie komuś bardziej ustawionemu finansowo.Tylko nie piszcie że nikogo takiego się nie znajdzie,akurat Legie myślę że chciałby kupić nie jeden biznesmen,czy konsorcjum zagraniczne.W końcu to Legia,najbardziej znany klub,nie tylko piłkarski,ale ogólnie najbardziej znany klub sportowy w Polsce, a nie mały paździeżowaty klubik.

odpowiedz
Henryk5 - 08.07.2019 / 23:16, *.251.7

@dlaczego wisła kupowała 15 lat temu piłkarzy za tyle samo co dziś Legia?: Chętny na kupno by się znalazł, tylko, że Mioduski nie zamierza klubu sprzedawać, bo to dla niego kura znosząca złote jajka, ani złotówki (własnej) do tego interesu nie dołożył a tylko wyciąga. Plan jest prosty, jak za ITI, sprawić aby byle-jakoś spowszedniała, aby kibic nie oczekiwał wiele i można 30 mln rocznie spokojnie wyciągać. Tylko pilnować, żeby kibice się nie burzyli i nie pozdrawiali za często z trybun, bo koniec może być kiepski jak ITI. Miej honor odejdź !!!

odpowiedz
seba - 09.07.2019 / 00:16, *.orange.pl

@dlaczego wisła kupowała 15 lat temu piłkarzy za tyle samo co dziś Legia?:
Najpierw trzeba zbudować drużynę. A potem dokupować brakujące ogniwa lepszej jakości :)

odpowiedz
Ibis - 09.07.2019 / 00:17, *.chello.pl

@Henryk5:
Po prostu szacun za Twój wpis! Sądzę, że prezes dekady będzie coraz częściej zamartwiał się nad stanem swojej sakwy. On tak ma i nikt i nic tego nie zmieni. Musimy przetrwać tego korpo - pajaca. Zapowiada się długi marsz...

odpowiedz
eLka - 09.07.2019 / 09:43, *.tpnet.pl

@Ibis: i gdzie jest ta wisla dzis bez Cupiala?

odpowiedz
kamiL1916 - 09.07.2019 / 13:15, *.centertel.pl

@Henryk5: gdzie ta twoja skisla teraz jest ??? cupial umoczyl kilkadziesiast milionow i zostawil wiselke . Sprzedac Legie komus z finansami ??? po co by klub zbankrutowal ??? zatrudni taki pilkarzy z gornej polki nie bedzie wynikow umoczy kilkadziesiat baniek i zostawi klub na skraju bankrutctwa z konkraktami za miliony klub trzeba BUDOWAC z glowa by przynosil dochody jak beda dochody to i zaczna sie transfery

odpowiedz
Henryk5 - 09.07.2019 / 15:11, *.chello.pl

@kamiL1916: Nic się nie zacznie, bo do tego trzeba mieć pojęcie o futbolu, a ówczesny wkład do garnituru prezesa zniszczył w 2 lata wszystko na co Legia tak ciężko pracowała.
Startowaliśmy jak twierdzi od zera, chociaż spłacił kumpli kasą z LM, a zarzekał się, że tego nie zrobi. I w jakim miejscu finansowo i sportowo jest teraz Legia ????

Porównania do skisłej są kretyńskie, Legia sama generuje 4 razy większy dochód od skisłej, bez żadnych środków z zewnątrz, a tu zamiast inwestować w zespół rozrasta się loża tzw. "ekspertów", którzy są nam dobrze znani z czasów ITI.

odpowiedz
Marcin - 08.07.2019 / 21:23, *.orange.pl

Panowie da się kupić karnet w kasach czy tylko online?

odpowiedz
dino - 08.07.2019 / 22:33, *.plus.pl

@Marcin
Mozna w pok

odpowiedz
Typ - 08.07.2019 / 21:20, *.play-internet.pl

Bedzie potem lament ze jakie ceny drogie na mecz.no tak jak nie masz karnetu i nazywasz sie kibicem legii lamusie

odpowiedz
tommy21 - 08.07.2019 / 22:56, *.centertel.pl

@Typ: Legii parówo!

odpowiedz
m4 - 08.07.2019 / 21:04, *.chello.pl

jak doplacice 500 zl to wezme

odpowiedz
Fundusz socjalny - 08.07.2019 / 22:26, *.plus.pl

@m4:
W wielu firmach jest fundusz socjalny, można dostać dofinansowanie "kultury", u mnie 50% biletów. Karnet więc mam za pół ceny. Sprawdźcie swoje firmy, może też tak możecie!

odpowiedz
Darek - 08.07.2019 / 21:03, *.t-ipconnect.de

Wytlumaczcie mi dwie rzeczy.
Po co placic dodatkowo za oznaczenie swojego krzeselka imieniem i nazwiskiem?Klub tlumaczy to w ten sposob.Zeby miec pewnosc ze nikt nie wykupi twojego krzeselka w przyszlym sezonie?Ale pod warunkiem ze kupisz karnet na nastepny sezon.Przeciez jak ma sie karnet na caly sezon to i tak nikt nie zajmie twojego krzeselka.A ci co maja karnet maja pierwszenstwo by wykupic to samo miejsce na kolejny sezon.Przeciez nie trzeba miec podpisanego krzeselka by kupic za rok karnet na to samo miejsce.A jak sie ma karnet to można tez nie chodzic na mecze i nikt nie ma przeciez prawa zajac tego miejsca. Bo ono jest juz zajete w systemie.Tym bardziej ze udostępnić karnetu innym osobom tez nie mozna.Dla mnie to masło maślane.
I o co chodzi z tymi meczami w pucharze Polski?Przeciez Legia jako faworyt wszystkie mecze gra na wyjezdzie.Zmienila sie formula rozgrywania puchar Polski?

odpowiedz
Rak - 09.07.2019 / 06:28, *.centertel.pl

@Darek : W PP jezeli Legia trafi na rywala z ekstraklasy to jest losowany gospodarz meczu, wiec teoretycznie może grać u siebie.

odpowiedz
Sebastian K - 08.07.2019 / 20:48, *.chello.pl

Karnet na 15 meczy (plus jakies dodatkowe pewnie, jednak nie znam się wiec nie będę się skupiać na tej części) kosztuje 1125pln czyli na jeden mecz to jest 75pln. 75pln za najlepsze miejsce (poza silver/gold sektorami) z całym szacunkiem ale jeśli ktoś na prawdę jest oddanym kibicem to dla niego nie powinien to być jakiś niewyobrażalny wydatek. Nie wiem czy klub tak robi ale powinien sprzedawać karnety na raty dla tych których nie stać na to aby taka kwotę zapłacić na raz. Nie mniej, sumując. Tu jest stolica i tu wszystko jest droższe niż w innych miejscach ale i zarobki są dużo wyższe niż w innych miejscach. Jeśli ktoś chciałbym aby karnet kosztował na cały sezon... 685pln i aby drużyna regularnie wygrywała ligę oraz fajnie prezentowała się w pucharach, to niech przestanie myśleć życzeniowo i oswoi się z tym ze budżet będzie jaki będzie. Jeśli pragnie się aby klub miał duże przychody i super zawodników to moze niech sam sięgnie głębiej do kieszeni i zaakceptuje to ze bilet na całym sezon by kosztował o 25% więcej. Co to jest wydać 1125pln w skali roku? 75pln za jeden mecz. To nie jest dużo, więcej się wydaje na alkohol w klubie czy obiad na mieście. Gdyby karnet najtańszy był za 2000pln to jeszcze rozumiem oburzenie ale litości... za 685pln i to nadal za dużo? Klub będzie miał taki poziom, jaki będzie finansowany przez przychód z karnetów. Gdyby Legia miała sprzedane 25000 karnetów i każdy po 1125 to sami sobie policzcie drodzy państwo jaki by był z tego przychód. Pozdrawiam serdecznie.

odpowiedz
eroivh - 08.07.2019 / 20:51, *.chello.pl

@Sebastian K: meczy ...to koza

odpowiedz
tommy - 08.07.2019 / 21:16, *.tpnet.pl

@Sebastian K: 75 zł za 90 min wk i stresu. to juz jest frajerstwo, ale jasne mozesz dalej piac ze wy kumaci, a my janusze.

odpowiedz
Sebastian K - 08.07.2019 / 21:33, *.chello.pl

@eroivh: przepraszam. Meczów. W razie braku polskiego znaku, przecinka czy inne błędu gramatycznego tudzież stylistycznego, również przepraszam. Teraz jeśli można, proszę skupić się na meritum wiadomości. Dziękuje.

odpowiedz
Sebastian K - 08.07.2019 / 21:38, *.chello.pl

@tommy: skoro to jest 90min stresu oraz wk, to w takim razie... po co chodzić na mecz Legii? W obecnych realiach nie będzie lepiej. Jeśli klub ledwo działa i w zasadzie na pensje wydaje niewiele mniej niż ma przychodów operacyjnych, to trudno aby było lepiej. Gdyby przychody operacyjne były w części dnia meczowego sporo wyższe to i jakoś widowiska by na tym zyskała. Co do ostatniej kwestii... nigdy nie byłem „kumaty” bliżej mi do „leminga” albo „janusza” a najbliżej do „realisty” :)

odpowiedz
Darek - 08.07.2019 / 21:48, *.t-ipconnect.de

@Sebastian K: Zgadzam sie z Toba ze to stolica i wszystko jest drozsze.Ze gdybysmy my sami kupili wiecej karnetow to budzet klubu bylby wiekszy.Ale wez pod uwage inna rzecz.Idziesz na obiad i wydajesz wiecej niz kosztuje bilet na pojedynczy mecz.Obiad dostajesz przypalony.Idziesz tam drugi raz?Za kazdym razem jesz obiad ktory Ci nie smakuje.Trzeci,piaty i pietnasty w roku?Chodzil bys do takiej restauracji caly rok?
Musi byc cos za cos.Jak by Legia miala lepszych pilkarzy to karnety mogly by byc drozsze a podejrzewam ze sprzedalo by sie ich wiecej.Ogladac Ljuboje to byla przyjemnosc.To samo dotyczy sie Vadisa,Nikolicia czy Prjiovicia.Teraz bedziemy ogladac gre wicemistrza Polski w skladzie z Agra,Kulenoviciem,Kopczynskim czy Antoliciem.Dla mnie to roznica ogromna.I podejrzewam,ze nie tylko dla mnie.

odpowiedz
Sebastian K - 08.07.2019 / 22:04, *.chello.pl

@Darek : Może naiwnie ale wierze ze w momencie istotnego wzrostu przychodów klubu to właściciel nie trzymałby kasy dla siebie tylko jak każdy rozsądny ekonomista, inwestowałby aby produkt zyskał na jakości a koło zamachowe kręciło się szybciej i generowało jeszcze większe przychody. Obecnie jest impas. Przychody małe wiec i inwestycje małe. Przychody większe nie będą bo chętnych na droższe karnety nie ma. Nie ma ich bo poziom sportowy jest niski. Impas... Według mnie sa dwa wyjścia. Sprzedaż klubu komuś kto ma więcej pieniędzy albo świadome większe inwestycje kibiców na rzecz partnerstwa z obecnym właścicielem. Oba brzmi jak żart w dzisiejszych realiach :(

odpowiedz
Darek - 08.07.2019 / 22:40, *.t-ipconnect.de

@Sebastian K: Wlasciciel juz mial wieksze pieniadze 3 lata temu gdy gralismy w lidze mistrzow.I kolejne kilka ladnych milionow euro za wyprzedanie tamtej druzyny.Jak zainwestowal te pieniadze wszyscy wiemy.Kolo zamachowe tak sie napedzilo ze dziś gdyby nie sprzedaz Szymanskiego Legia miala na transfery przez nowym sezonem 250 tys euro.

odpowiedz
Phoenix(L)k - 09.07.2019 / 11:17, *.188.226

@Sebastian K:

za 18 lub 19 meczów... 15 + runda finałowa... w przypadku 19 spotkań - niecałe 60 zł za mecz

odpowiedz
Sebastian K - 09.07.2019 / 16:11, *.com.pl

@Phoenix(L)k: Podziekowal za dodatkowa wiedze. Wychodzi jeszcze korzystniej. 60PLN za mecz ukochanej druzyny u siebie, w dobrym miejscu, marzenie. Choc szkoda ze nie wszyscy tak uwazaja. Pozdrawiam.

odpowiedz
Sebastian K - 09.07.2019 / 16:18, *.com.pl

@Darek : Witaj. Z tego co ja jako laik, pamietam, to nie bylo jednego wlasciciela wtedy, tylko bylo trzech muszkieterow. Ubolewam nad tym ze te trio ktore mialo zbawic ten klub, kiedy otrzymalo pieniadze to w sposob niezwykle nietransparentny, je uplynnilo. Brak transparentnosci finansow klubu jest jedna z kilku kwestii ktore bardzo mocno podwazaja moja wiare w sukces tego klubu. W zasadzie to ja nawet nie pamietam czy kiedykolwiek, ktorykolwiek wlasciciel przedstawil rzetelna analize sprawozdania finansowego po roku rozliczeniowym. Wtedy kibic by doskonale wiedzial, co za ile i kiedy. Brak transparentnosci w tej sferze sprzyja bardzo podwazaniu wiarygodnosci wlasciciela :(

odpowiedz
Kamil - 08.07.2019 / 20:41, *.50.71

Do do tych znawcow dla klubu liczą się sponsarzy a nie andzeje co kupia karnet i kieblase.

odpowiedz
Utrzymanie klienta - 08.07.2019 / 20:39, *.plus.pl

A ile telefonów wykonał Dział Promocji żeby namówić kibiców do zakupu karnetu? A nawet jesli by nie namówili to by określili przyczyny rezygnacji z zakupu. Bazę posiadaczy karnetów z poprzednich lat chyba mają? Amatorka...

odpowiedz
grzesiek - 08.07.2019 / 20:33, *.centertel.pl

Odjidja odszedl za 2,5 mln euro. Karnetów 2,5 tys mniej . Rownowaga w przyrodzie musi byc. Chytry traci dwa razy.

odpowiedz
Zbig - 08.07.2019 / 20:31, *.101.172

Przekombinowali z karnetami na cały sezon, to mają, ja byłem finansowo nastawiony na karnet w tej samej cenie co zeszły sezon, plus później runda finałowa, a tak po prostu nie miałem z czego dołożyć i nie kupiłem. Był idealny układ to zawsze musi się znaleźć ktoś mądrzejszy.

odpowiedz
lll - 08.07.2019 / 20:23, *.virginm.net

Poziom sportowy w dol ceny wszystkiego w gore... Miodek jestes cyganem polskiego biznesu! I to jest szacunek dla kibicow? Nie dziekuje

odpowiedz
dino - 08.07.2019 / 20:23, *.108.201

Mioduski tradycyjnie wyznacza nowe poziomy, szkoda tylko że dołów

odpowiedz
asch - 08.07.2019 / 20:05, *.t-mobile.pl

Idą na rekord...

odpowiedz
Kudlaty - 08.07.2019 / 20:04, *.t-com.hr

Widzew w 10 minut 12 tysięcy

odpowiedz
Sputnik 44 - 08.07.2019 / 20:08, *.245.66

@Kudlaty: za 50 zł??

odpowiedz
Zawisza - 08.07.2019 / 20:10, *.chello.pl

@Kudlaty: Na drugą ligę też i u nas tak będą szły. po 200 złotych, symbolicznie.

odpowiedz
Mrok - 08.07.2019 / 20:15, *.chello.pl

@Kudlaty: tak ale tam jest 50 zł za karnet na cały rok w III lidze wraz z bonusowymi meczami piłkarzykami na świetlicy klubowej (w tym 2 piłeczki ping-pongowe gratis) . No ale za to to bez meczów w Pucharze Okolicy o nagrodę zawiadowcy stacji Niciarniana. Tak czy siak szacun Widzew, jesteście najlepsi...w okolicy Niciarnianej, rzecz jasna.

odpowiedz
Klątwa Hadaja 2 - 08.07.2019 / 20:53, *.chello.pl

@Kudlaty: Nie ważne jak będzie miał tanie karnety i jak dużo ich sprzeda bo Widzew nigdy nie będzie już grał w Ekstraklasie, nigdy!

odpowiedz
Marian - 08.07.2019 / 21:37, *.centertel.pl

@Kudlaty: bo dają gratis drewniane adidasy

odpowiedz
Bućko - 08.07.2019 / 20:02, *.vectranet.pl

Czy przy kupnie karnetu dalej dają monetę/numizmat dedykowane na dany sezon?

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 08.07.2019 / 19:25, *.amazonaws.com

FO Mioduski !!!!'

odpowiedz
V - 08.07.2019 / 19:14, *.play-internet.pl

Pewnie byłoby więcej gdyby nie to że przez ten system jest cała masa błędów które uniemożliwiają kupno a POK przez tydzień prostej rzeczy nie umie naprawić

odpowiedz
Yeti - 08.07.2019 / 19:13, *.vectranet.pl

Bida. Miodulski wont!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.