Aleksandar Vuković - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Konferencja pomeczowa

Vuković: Mecz na bardzo wysokim poziomie

Tomek Janus, źródło: Legionisci.com

Aleksandar Vuković (trener Legii): Spotkanie bardzo trudne, ale tego się spodziewaliśmy. Nie co dzień w Warszawie ogląda się piłkę nożną na takim poziomie. Od pierwszych minut było widać, że rywal jest klasowy. Jako Legia dorównaliśmy do tego poziomu. Nie byliśmy słabsi. Szczególnie w drugiej połowie dominowaliśmy w meczu. Wszystko rozstrzygnie się za tydzień. Mamy remis, ale ten najlepszy z możliwych.

Gdy na boisku mocno pracuje 11 ludzi, którzy robią wiele, by odebrać piłkę rywalom, to w obronie jest dobrze. W piłce, żeby coś osiągnąć, trzeba dobrze bronić. Ale żeby osiągnąć coś więcej, trzeba też dobrze atakować. Chwalmy więc nie tylko obrońców, ale całą drużynę. Nie pozwoliliśmy na zbyt wiele zespołowi, który w ostatnich meczach w eliminacjach Ligi Europy strzelał wiele goli.

Czy nie byliśmy w tym meczu za mało odważni? My od początku do końca mieliśmy odwagę. Gdyby tego nie było, to skończylibyśmy jak poprzedni rywal Szkotów. Weźmy pod uwagę, że na boisku zawsze są dwa zespoły. Nasi rywale zrobili wiele, żebyśmy nie zdobyli goli, ale my mieliśmy kilka dobrych sytuacji.

W ciągu ośmiu dni zagraliśmy trzy mecze w praktycznie tym samym składzie. To znaczy, że możemy już grać w rytmie meczowym. Wytrzymujemy fizycznie i piłkarze są w stanie intensywnie biegać przez całe spotkanie. Nie każdy zawodnik jest jednak na tym samy etapie. Przykładem jest Cafu, który wraca po urazie. Podziwiam go, bo nie jest to łatwe, by od razu po kontuzji grać na tak wysokiej intensywności.

Przed rewanżem trudno bawić się w przewidywania. Faworytem jest Rangers, ale my wierzymy w naszą wygraną. Kurtuazyjnie powiem jednak, że za tydzień nasze szanse oceniam 60 do 40 dla rywali.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (163)

+dodaj komentarz
Tylko Legia - 24.08.2019 / 10:35, *.tpnet.pl

Voko jak mam Ciebie bronić jako trenera skoro trzymasz na boisku do końca zawodnika który już w 70 minucie nie mniał siły. Zrobisz chłopakowi krzywdę jak będziesz tak dalej postępował. Proszę Cię myśl.

odpowiedz
kkk - 24.08.2019 / 12:00, *.207.253

@Tylko Legia: ja tez staram sie bronić Vuko bp mam do niego szcunek za pozbycię sie pasożyta jakim był kucharczyk,ale tych jego zmian jak i wystawiania kulenovicia nie da się obronić,chociaż ciągle mam nadzieje że w tym szaleństwie jest jakaś metoda i to ja i wszyscy się mylą,oby tak było

odpowiedz
Everest ;) - 24.08.2019 / 01:05, *.t-mobile.pl

Jak patrze na wasze zaawansowanie myslowe- jestem everest. Tacy z was eksperci ze komentowanie waszych wpisow to strata czasu jest:) jak mowi Borek - chlorek - fakty są takie: Vuko cienias i zwykly grajek z Legii vs zywa legenda kapitan i zdobywca LM osławiony Gerrard.... 0-0 upsss zamiatam kurz. VUKO pieski przestaną szczekać za tydzień już. Powodzenia legionisto. Wlodarczyk marnydziennikarzu kin cj w oko i jemu podobnym.

odpowiedz
GZG - 23.08.2019 / 22:24, *.tpnet.pl

Na wysokim poziomie to jest trener a nie gra !!!

odpowiedz
mich - 23.08.2019 / 21:42, *.t-mobile.pl

to chyba oglądałem inny mecz

odpowiedz
GZLW - 23.08.2019 / 21:41, *.tpnet.pl

Wystawianie Kulenovica to jest kpina z KIBICOW !!!!

odpowiedz
bronek49 - 23.08.2019 / 19:30, *.chello.pl

co ty nędzny trenerzyno gadasz jaki mecz na wysokim poziomie ustawileś drużyne bojażliwie wystwiając znowu defensywnego napastnika przez to Legia nie potafi strzelać bramek ,mam nadzieje że kibice przejrzą na oczy i odpowiednio cię potraktują

odpowiedz
Kibic - 23.08.2019 / 20:41, *.plus.pl

@bronek49: zgadzam się z tobą cieszy się ze z tyłu zero a carlitos i niezgoda na ławce a może coś w padnie chociaż nie ma napastnika śmieszny vuko

odpowiedz
Retro - 23.08.2019 / 18:34, *.chello.pl

Przepraszam czy moze ktos zadac trenerowi pytanie w czym tak konkretnie jest lepszy Sandro od Carlitosa? Ale tak konkretnie w zwiezlych zdaniach. Nie chce uslyszec ze ten lepiej pasuje do koncepcji albo dobtze sie prezentuje na treningach. Chodzi mi np lepiej walczy w gorze, lepiej sie zastawia, wykancza akcje, widzi kolegow itp bo w mojej ocenie Kulenowic w zadnym aspekcie nie jest lepszy od Carlitosa wiec na ch...j go wystawia??

odpowiedz
Krzeszczu - 23.08.2019 / 18:24, *.bredband2.com

W jednym z wywiadow slyszalem de Carlitos zarabia 50.000 ojro miesiecznie. Szopen nie ma kasy i nie tak dawno chcial na sile wywalic innego pilkarza o sporych zarobkach ktorego nawet nie zgloszono chyba do gry w europie. Jedrzejczyka. Tak wiec sytuacja z Carlitosem coraz mniej zadziwia.
A co do transferu Kulafonovica do Championship, to kluby byly dogadane. Tak, kluby byly dogadane, tylko ten pazernkan ic chcial dostac wiecej kasy w kontrakcie. I transfer poszedl sie je...ac.
Dzisiaj w wywiadzie Sagan mowil ze na lks beda male roszady. No shit Sherlock, onanizmu ciag dalszy.

odpowiedz
XXX - 23.08.2019 / 21:00, *.121.235

@Krzeszczu: Odstawienie Jędrzejczyka było nieszablonowym rozwiązaniem, jednak jak bardzo skutecznym widać na boisku. Przed tą akcją Jędrzejczyk tylko człapał po boisku, teraz jest trzonem drużyny. Czy chodziło o pozbycie się go z drużyny? Nie wiem. Nawet jeśli, to na to zasługiwał tym, co prezentował podczas meczów.

odpowiedz
Korek - 23.08.2019 / 23:13, *.chello.pl

@XXX:
Ponownie wczytaj się uważnie w to co napisałeś, a merytoryczna refleksja przyjdzie sama...

odpowiedz
Vuko WON - 23.08.2019 / 17:57, *.vectranet.pl

Nowa moda nastała w Legii. Gra w dziesięciu!

odpowiedz
GDL - 23.08.2019 / 17:37, *.tpnet.pl

Kulenovic znow potyka sie o wlasne nogi i truchta po boisku !!!

odpowiedz
LGZ - 23.08.2019 / 17:34, *.tpnet.pl

Carlitos w rewanzu powinien zagrac a Niezgoda na zmiane !!!

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 23.08.2019 / 20:42, *.vectranet.pl

@LGZ: dla rownowagi Kulawy niech odpoczywa na lawce a nie na boisku na sile.

odpowiedz
ZGL - 23.08.2019 / 17:30, *.tpnet.pl

Pod kazdym wzgledem pilkarsko Carlitos jest lepszy od nieporadnego Kulenovica !!!

odpowiedz
Kibic emeryt - 23.08.2019 / 16:44, *.centertel.pl

Sprawa Carlitosa jest coraz bardzie dziwna .Podobno w relacji telewizyjnej komentator powiedział że prezes dał do wiadomości że nawet w przypadku braku awansu nie będzie zmiany trenera .Z tego wynika że to sprawka obu panów i trener w sprawie Carlitosa ma poparcie Mioduskiego dlatego jest tak pewny siebie
O co w tym wszystkim chodzi .Oni chcą uwalić Carlitosa nawet kosztem awansu !!!!Bo na pewno nie jest to promocja Kulenovica bo z meczu na mecz dla bacznego opserwatora jego wartość maleje bo gość gra fatalnie .

odpowiedz
Kibic L od 40 lat - 23.08.2019 / 15:16, *.tpnet.pl

ty k..... vukovicu nie wybacze Ci nigdy jak Carlitos odejdzie przez ciebie blaznie

odpowiedz
XXX - 23.08.2019 / 13:45, *.121.235

Vuković i kurtuazja :)

odpowiedz
Hue - 23.08.2019 / 13:41, *.centertel.pl

Ma do was pytanie, jak ocenić Kulenovicia

odpowiedz
Rafał - 23.08.2019 / 12:56, *.tpnet.pl

VUKO , ZROZUM , JAK GRA KULENOVIĆ TO ATAK NIE ISTNIEJE. ODSTAW GO I WSTAW CALITOSA NA ZMIANĘ Z NIEZGODĄ ,A OSTATNIE 15 MIN. PIERWSZY TO TECHNIKA DRUGI TO SZYBKOŚĆ.
TAK TO W ATAKU NIE MA NIKOGO.

odpowiedz
coach - 23.08.2019 / 12:15, *.net.pl

Jedna wypowiedź Vukovicia po sparingu z Pogonia Siedlce w Lipcu, a raczej jej fragment dotyczący Carlitosa: "Carlitos imponuje formą w sparingach. - Carlitosowi postaram się wytłumaczyć, że teraz grał z Pogonią Siedlce, a niebawem będziemy grali z Pogonią Szczecin. Mogę go pochwalić za zaangażowanie od początku przygotowań. Za dobre przygotowania i sparingi medali jednak nie rozdają." Źródło: https://legionisci.com/news/78084_Vukovic_Moge_pochwalic_druzyne.html.
Od tego momentu zaczął się kwas z Carlitosem. Wygląda to jak szukanie problemu na siłę niestety. Ale jeżeli nawet to jest jeszcze Jarek Niezgoda Panie Vuković !!!

odpowiedz
SALVADOR GCW - 23.08.2019 / 11:54, *.chello.pl

Vuko przestań ku...a promować Kulavonogicia. Aż żal się patrzy na niego. Wypożyczyć do 1 ligowego zespołu niech tam się uczy A nie w Legii. W ataku musi grać Carlitos inaczej będzie dupa z tego. Bo jak w rewanżu w Glasgow znów wyjdziemy z Chorwatam w ataku to tego meczu nie wygramy.

odpowiedz
tomek - 23.08.2019 / 11:41, *.warszawa.pl

vuko dno i wodorosty. nawet nie podziekowal pilkarzom rywala za mecz tylko od razu skitral ogon pod siebie i do szatni. żenada

odpowiedz
A.S. - 23.08.2019 / 11:10, *.centertel.pl

Może Carlitos, jest opcją na zarobienie pieniędzy przez Legię na wypadek gdyby nie awansowali. W przypadku kontuzji d..a!

odpowiedz
FWK - 23.08.2019 / 11:10, *.play-internet.pl

Vuko jestem z tobą!!! Drużyno jestem z wami! Z tydzień jazda z k...!

odpowiedz
BUHAHAHA - 23.08.2019 / 11:32, *.227.22

@FWK: HAHAHA...!!!

odpowiedz
Game over - 23.08.2019 / 10:52, *.play-internet.pl

Najlepszy piłkarz ostatnich lat w Legii Ljuboja też gwiazdorzył bo był piłkarsko level wyżej niż inni. Teraz Vukovic chce być najważniejszy. Carlitos najlepszy napastnik ligi nie gra bo powiedział trenerowi że jest słaby.

odpowiedz
wawerr - 23.08.2019 / 10:45, *.tpnet.pl

Kulenović tao taki nowy kucharczyk, każdy to widzi ze nie nadaje się do gry a mimo to dzięki lizaniu du...py ma pierwszy skład jak kucharczyk przez lata mimo ze na jego fatalną grę nie dało się patrzeć

odpowiedz
aaa - 23.08.2019 / 11:26, *.orange.pl

@wawerr: kolego nie obrażaj Kucharczyka on przynajmniej strzelał bramki i w czasami w decydujących meczach potrafił dać drużynie wygraną .

odpowiedz
(L) - 23.08.2019 / 11:35, *.lsas.aero

@wawerr:
zmień leki ... porównujesz Kuchego , który jest z Mazowsza zawsze czuł się Legionistą strzelił dużo ważnych goli i do końca mając (L) w sercu nie poszedł do żądnego innego polskiego klubu, z tym kaleką i najemnikiem ?????

odpowiedz
coach - 23.08.2019 / 12:16, *.net.pl

@wawerr: Ty się nie nadajesz do dodawania komentarzy to na pewno.

odpowiedz
Filipek - 24.08.2019 / 00:10, *.90.20

@wawerr: bujaj się od Kuchego ,..
Kuchy King

odpowiedz
kibic Legii od zawsze - 23.08.2019 / 09:58, *.chello.pl

Nie podoba mi się gra Kulenowica choć zauważyłem kilka niezłych zagrań.Ale -moim zdaniem - robienie "zbawcy" z Carlitosa jest poważnym nadużyciem! Przypomnijcie sobie kilka meczów,w których Carlitos - poza wymachiwaniem rąk - niczego nie pokazał.Przecież ten zawodnik nie jest chciany nawet w II lidze hiszpańskiej....a przyszedł do Polski z III ligi! Daleko mu do Prijovica,Nikolica czy Saganowskiego,że innych ,starszych, już nie wspomnę ! Być może dałby drużynie coś więcej niż Sandro ale zbawcą nie będzie,bo jest zbyt słaby!Wolałbym ogrywać Jarka Niezgodę,bo z niego może być coś na miarę naszych oczekiwań!
A co do Vuko - początkowo należałem do jego krytykantów ale z czasem zaczynam wierzyć,że ten gość wie o co chodzi w tym zawodzie! Już dawno nie widziałem Legii grającej z takim zaangażowaniem!!!A to,że wystawia takich piłkarzy jak Antolic ,Nagy,Rocha czy Kulenowic,to nie jego wina - nie ma w Legii lepszych!!!!Poziom naszej ligii jest taki,jak widać a Legia nawet z takimi słabymi piłkarzami jest w stanie zdominować Extraklasę!!!!!!

odpowiedz
Zieciu - 23.08.2019 / 10:49, *.chello.pl

@kibic Legii od zawsze: pełna zgoda. Ja mam takie same przemyślenia. Carlitos nie będzie lepszy.

odpowiedz
olo - 23.08.2019 / 13:47, *.centertel.pl

@kibic Legii od zawsze:
Nie przesadzaj z tą dominacją w lidze. Co do młodego napastnika, owszem niech się ogrywa, ale ostatnie 15-20 minut, niech się uczy strzelać, dryblować i utrzymywać na nogach, aby grać od pierwszej minuty musi wskoczyć dwie klasy wyżej. On sobie po prostu nie daje rady i wszyscy to widzimy. Tutaj nie ma czasu na taką naukę, albo LE, albo powoli zatapiamy ten statek.

odpowiedz
Afro - 23.08.2019 / 09:54, *.chello.pl

Agra na napastnika!!!

odpowiedz
Wielki Otwock - 23.08.2019 / 09:51, *.centertel.pl

Powiem krótko, wypier... alaj panie drugi Berg! Gówno Ci zależy na dobry Legii, Twoje ego jest najważniejsze!

odpowiedz
Plasil - 23.08.2019 / 09:47, *.centertel.pl

Ma ktoś pod ręką kalkulator? Bo już się pogubiłem w liczeniu tych goli naszego pseudo napadziora.

odpowiedz
Jan Kos - 23.08.2019 / 09:22, *.93.147

niech sobie włączy ligę angielską i zweryfikuje swoją wypowiedź...czekamy na Carlitosa!

odpowiedz
Wolfik - 23.08.2019 / 09:19, *.mm.pl

@ark: dokładnie.

Na tą chwilę mam jedynie pretensję o fakt, że na ostatnie minuty nie wszedł na plac Jarek Niezgoda. Skoro Gerrard pozwolił na wejście emeryta można było odpowiedzieć wpuszczeniem rekonwalescenta. Tylko tyle.

odpowiedz
ark - 23.08.2019 / 09:10, *.plus.pl

Brawo Legia. Na tym bezrybiu to jedyny polski zespół który nie osra się przed drużyną typu Rangers, już widzę autobus probierza w takim pojedynku, już widzę jak srogi oklep zbiera jaga gliwice czy ktokolwiek inny z naszej przasnej ligi. Co do trenera - póki co wyniki się w miarę zgadzają, obiektywnie wypadałoby go też pochwalić za to jak poukladal zespół w defensywie bo chyba każdy pamięta że różnie z tym bywało, a nie tylko ten jazgot nt Kulenovica co i tak niczego nie zmienia. A jeszcze co do Carlitosa polecam wyszukać stary artykuł jak miał gdzieś odejść do USA ilu wtedy pisało żeby się gonił, a dziś tylu samo widzi w nim zbawce. Pozdrawiam wszystkich qumatych

odpowiedz
Koziol - 23.08.2019 / 09:04, *.centertel.pl

Wypier@#€&j vuko

odpowiedz
(L) - 23.08.2019 / 09:19, *.lsas.aero

@Koziol:
popieram w 90% .....
poparł bym w 100% gdybyś napisał żeby zabrał ze sobą tego kalekę swojego pasierba :)))

odpowiedz
Koziol - 23.08.2019 / 09:46, *.centertel.pl

@(L):
Zabieraj pasierba...

odpowiedz
#Berek - 23.08.2019 / 08:56, *.plus.pl

Gratuluje wam kibice legi trenera vuko jest po ....uju!!!

odpowiedz
Pacho - 23.08.2019 / 09:10, *.tkchopin.pl

@#Berek : a my gratulujemy ci drużyny, której kibicujesz i trenera, który nigdzie nie doprowadzi twojej drużyny i jeszcze tego że w środy i czwartki zobaczysz w pucharach europejskich jedynie Legię!!! Delektuj się oglądaniem.

odpowiedz
#Berek - 23.08.2019 / 09:21, *.plus.pl

@Pacho: Tak też czynię dziękuję bardzo za gratulacje:)

odpowiedz
Ginpasterz - 23.08.2019 / 08:53, *.plus.pl

Mecz nie zmienia mojej opinii. W celu zdobycia awansu muszą być zagrane dwa świetne mecze. Po wczorajszym dniu drugi musi być lepszy niż pierwszy. Co do prowadzącego zespół to jeżeli awansuje do LE to rozumiem że cel uświęca środki, ale jeżeli nie to to i możecie hejtowac ile chcecie jest potrzebna zmiana trenera. Jak masz zawodnika który strzela w dwa sezony 40 bramek i ma kilkanaście asyst to nie trzymasz go na lawce tylko wokół niego budujesz drużynę. Przypomnijcie co robiono z Jędrzejczykiem w tamtym roku, dziś nie widzę obrony bez niego. Marzę o awansie bo zasługujemy jako kibice na to i myślę że zawodnicy też. Najgorsze jest że jak zespół odpadnie to Aco zostanie a Carlitosa nie będzie z nami.

odpowiedz
zdegustowany - 23.08.2019 / 08:40, *.t-mobile.pl

@Novacco84:on nikogo nie obraża bo napisał prawdę o tzw" kibicach "!

odpowiedz
777 - 23.08.2019 / 08:37, *.cyfrowypolsat.pl

Z tego ci widac to ten kalekovic chyba ma jakies fory u tego prawie trenera,ktory z kolei nue ma ojecua o prowadzeniu druzyny i o zmianach co było widac w meczu z zagłebiem , zdejmuje napastnika a wchodzi obronca,mecz u siebie a ten kretyn sie broni,czy tu kur.. nikt nie widzi ze on nie wie ci sue dzueje a obrona gra dobrze bi mamy diswiadczonych ludzi ktorzy wiedza jak grac reszta o przypadek

odpowiedz
Simon - 23.08.2019 / 08:30, *.telnaptelecom.pl

Rzeczywiście, Carlitos nie należy pewnie do tytanów pracy i nie pracuje w defensywie tak jak Sandro, tylko że jego charakterystyka i rola jest inna. Był już taki jeden, co niewiele robił, nie wiem czy Pan Vuko jeszcze pamięta, Stanko Svitlica sie nazywał.

odpowiedz
Ja - 23.08.2019 / 17:33, *.t-mobile.pl

@Simon: Też nie rozumiem po wój "9" ma pełnić jakieś funkcje w defensywie, poza cofnieciem się przy stałych fragmetach gdy jest to wysoki napastnik, ale w takim momencie zastąpić go na szpicy powinien szybki niewysoki ale szybki zawodnik. Inaczej w razie kontry nie ma na kogo grać, jak wczoraj Gwila poszedł z kontrą i nakulawego musiał czekać na Kulawego, który jak już przybiegł to zamiast wyjść na strzał z dystansu pobiegł na drugą stronę pola karnego i schował się za obrońców.

odpowiedz
EdiSolo - 23.08.2019 / 08:28, *.plus.pl

Mecz na bardzo wysokim poziomie tylko trener na bardzo niskim.
Vuko traci sympatię kibiców, dlaczego drewno Kulenowić "gra " a Carlitos grzeje ławę?. Nie ściemniaj nam Vuko że nie masz konfliktu z Carlitosem, uważasz nas za idiotów?. Uważaj bo od sympatii kibiców do nienawiści tylko jeden krok.

odpowiedz
Walus - 23.08.2019 / 08:58, *.t-mobile.pl

@EdiSolo: jeden krok z tym muszę się zgodzić. Ale czy Vuko już nie zrobił tego kroku. Wszyscy już go widzieli poza klubem. Pol trener amator i inne epitety leciały w jego kierunku. Dajmy człowiekowi pracować.

odpowiedz
Topek1916 - 23.08.2019 / 08:27, *.t-mobile.pl

Co sie dziwisz jak tu polowa ludzi pewnie noe zwiazana z Legia pisze bo dupy sciska ze zaczynamy sie budzic i grac

odpowiedz
#Berek - 23.08.2019 / 09:04, *.plus.pl

@Topek1916: Ty jeszcze chyba śpisz???

odpowiedz
mupok - 23.08.2019 / 08:26, *.t-mobile.pl

Proponuje krzyk dwa razy w kazdej polowie meczu CARLITOS!!!!!

odpowiedz
Ziooom - 23.08.2019 / 08:20, *.tpnet.pl

Kiedyś był Włodarczyk, ale on chociaż strzelał coś.

odpowiedz
pit - 23.08.2019 / 08:07, *.230.191

"Czy nie byliśmy w tym meczu za mało odważni? My od początku do końca mieliśmy odwagę."
Tak karwia, ale napastnika nie mieliśmy, pinokio, złamasie.

odpowiedz
tomiacab - 23.08.2019 / 07:26, *.233.48

@Sęk: Panowie, wy ch.. wiecie, to jest fachowiec przez dwa f

odpowiedz
Kiwi - 23.08.2019 / 07:07, *.play-internet.pl

Chcemy Carlitosa na boisku .Pinokio won razem z pudlem.

odpowiedz
Zdzicho - 23.08.2019 / 06:48, *.tpnet.pl

Za to co zrobiles z carlitosem jestes złamasem

odpowiedz
kwiatkow - 23.08.2019 / 06:46, *.t-mobile.pl

Co Wy sie tak upieracie na Carlitosa. Facet jak gral to robil mase glupich strat, z rangers by sie to skonczylo bramkami dla nich. Facet jest taktycznie nieodpowiedzialny i mimo, ze ma najwieksze umiejetnosci to dobrze ze nie gra. Kulenowic zgadzam sie m, jest najslabszy z napastnikow. Wiec czemu nie Kante, tez ma potencjal?

odpowiedz
Paweł - 23.08.2019 / 08:03, *.play-internet.pl

@kwiatkow: a kto był królem strzelców i przyszedł do Legii

odpowiedz
Pacho - 23.08.2019 / 09:03, *.tkchopin.pl

@Paweł: Kante kontuzjowany.

odpowiedz
S.G 68 - 23.08.2019 / 09:29, *.tpnet.pl

@kwiatkow: i bez niego było mnóstwo . argument z d... wzięty

odpowiedz
Alan - 23.08.2019 / 06:31, *.t-mobile.pl

Vuko żaden z Ciebie trener wcześniej odpadlismy przez blondyne teraz odpadlismy przez Ciebie .
Ja wam powiem jak będzie bo ten trener jest przewidywalny jak 6 letnie dziecko z ŁKS em zagra Carlitos by uspokoić tłum z Rangersami jak coś strzeli to zagra i w Szkocji choć moim zdaniem będzie czy jest juz za późno bo tam będzie o wiele trudniej i tylko piłkarski cud może nam pomóc.

odpowiedz
Dexter - 23.08.2019 / 06:23, *.centertel.pl

Od gra ten sam sklad i Kulenovic na szpicy i to wyglada tak teoretycznie ze co mecz dostaje czerwona kartke bo go nie widać

odpowiedz
MD - 23.08.2019 / 06:14, *.d1-online.com

Spoko za tydzień będziemy mieć innego ,TRENERA, HEHE

odpowiedz
Norbi - 23.08.2019 / 05:24, *.vectranet.pl

Vuko rozpier...asz system. Nie wiem jak można robić krzywdę drużynie ,Carlitosowi i ofermie Kulenowiciowi. Ten typ nie potrafi piłki przyjąć a Ty mówisz że to Twój najlepszy napastnik. Przejrzyj na oczy a jak to nie pomoże to do okulisty.

odpowiedz
Darks - 23.08.2019 / 04:53, *.orange.pl

Vuković to jest sabotażysta, żeby grać przez cały mecz w 10. I mówi że 11 ludzi pracuję na boisku. Czy on jest ku.... ślepy i ma swoje widzi mi się że tego kalekę w ataku wystawia, który nie umie po boisku poruszać, przyjąć piłki i przegrywa pojedynki główkowe z niższym przeciwnikiem. Vuković to debil Anię trener.

odpowiedz
Plaskacz - 23.08.2019 / 03:07, *.chello.pl

Ićpanfchuujstymfszystkim! Tracisz Pan szacunek trybun. Remisujemy wygrane mecze. Zero z tyłu zero z przodu.

odpowiedz
kdarek - 23.08.2019 / 03:00, *.amazonaws.com

to co buduje kibicowsko to to że żyleta wrócila na teraz tak zwana wschodnia. Dobry mecz, Vuko poskladal drużyne jednego wyboru nie rozumiem, może się nie znam.

odpowiedz
Dan - 23.08.2019 / 02:32, *.play-internet.pl

Vadissa brakuje ale Fason trzymają. Tylko czy umiejetosci starczy

odpowiedz
FiroZS - 23.08.2019 / 02:12, *.02.net

"Pracuje 11 ludzi" przeciez my gramy ostatnim czasem w 10

odpowiedz
Rafał - 23.08.2019 / 01:19, *.chello.pl

Jakim my beznadziejnym narodem jesteśmy!
Jak można tak obrażać Vuko??
To jest Legionista od kilkunastu lat, który dla klubu wiele zrobił.
To że popełnia błąd, a co gorsza tkwi w nim, to jest oczywiste. Widzimy to wszyscy.
Ale po jaką cholerę jechać po człowieku, tylko z powodu jego błędów?
Kibice, kibole czy inne wypierdki - ogarnijcie się, bo to że macie rację, nie oznacza że możecie obrażać Legionistę.
Trener odpowiada za wyniki i jeśli ich mieć nie będzie, Loczek zwolni go szybciej niż wy rozwiążecie test na IQ.
Troszkę pokory łysolce!

odpowiedz
Bubu - 23.08.2019 / 01:36, *.t-mobile.pl

@Rafał: Popieram w100%

odpowiedz
Strogow - 23.08.2019 / 06:04, *.chello.pl

@Rafał: Odpowiem ci tak morda w kajdan z tym obrażaniem nas Polaków wypad jak ci się nie podoba w Polsce i z Legii a co do łysoli powiedz to któremuś prosto w twarz zapewne będzie to twoja ostatnia wypowiedz zn czystą twarzą leszczu !!!

odpowiedz
czacha-77 - 23.08.2019 / 06:34, *.t-mobile.pl

@Rafał: 100%racji

odpowiedz
Novacco84 - 23.08.2019 / 08:29, *.139.30

@Rafał: Ty w rej chwili obrazasz cała resztę. Wiekszosc kibicuje Legii o wiele dluzej niz Vuko w niej jest. Zostawiamy ciezko zarobione pieniądze na Legii więc stul dupę i wracaj przed telewizor

odpowiedz
Stara Gwardia - 23.08.2019 / 09:25, *.tpnet.pl

@Rafał: nie czuję się beznadziejny , a jestem obywatelem tego wspaniałego i pięknego kraju . jesteśmy wspaniałym narodem . ja od 35 , a już zdążyłeś mnie obrazić . tak to jest jak ktoś strzela sobie w kolano już na wejściu..

odpowiedz
Wolfik - 23.08.2019 / 09:32, *.mm.pl

@Strogow : O jejku....

odpowiedz
FeLek - 24.08.2019 / 14:37, *.tpnet.pl

@Rafał: rzuciłeś do ludzi, z których pewnie przynajmniej połowa to stadionu na oczy nie widziała, a gro z drugiej połowy to to pikniki czy wynikowcy...
P.s. Może są osoby, które są zagorzałymi fanatykami, ale nie sądzę aby akurat Ci pisali "won" bo tak jest obecnie popularnie napisać. Raz Cejrowski miał takie stwierdzenie "wszyscy won", ale przynajmniej wtedy miało to jakiś sens.

odpowiedz
ARTs - 23.08.2019 / 01:18, *.chello.pl

Żeby kibice mieli smaczek jest PINOKI i jego DREWNIACZEK

odpowiedz
Jacek - 23.08.2019 / 01:15, *.tpnet.pl

Kur...a nie wierze w to co Ty wygadujesz. Dajesz przeciwnikowi 60 procent? Nie wierzysz w swoich pilkarzy i w Kulenovicia?To co zrobiles zeby Legia miala wieksze szanse na wygraną? Czy wogole zalezalo Ci na wygraniu meczu czy moze na tym aby nie przegrac? Moze gdybys zauwazyl, ze Kulenovic czlapie w koncowce po boisku to wpuscil bys kogos do ataku? Jezeli uwazasz, ze Carlitos jest za slaby to moze chociaz Niezgode bylo wpuscic? Po kiego groma na lawce jest dwoch napastnikow? Nie lepiej posadzic tam 3 bramkarzy i 3 obroncow? Przynajmniej nie mielibysmy zadnej nadziei.

odpowiedz
Gucio - 23.08.2019 / 01:02, *.chello.pl

Vuković okazał się śmondakiem, to nie jest dobry trener i nigdy takim nie będzie

odpowiedz
Arek - 23.08.2019 / 01:16, *.tpnet.pl

@Gucio: czym, kim? A materiał to jest na bardzo dobrego trenera, ciekawe tylko jak to wyjdzie w praniu. Inna rzecz, że z tym Kulenoviciem przesadza.

odpowiedz
dejne3 - 23.08.2019 / 00:56, *.plus.pl

Nie trzeba być jakimś wielkim znawcą Kula się niemal koordynacji ruchowej przy takim wzrośnie gdzie miał setę marnuje sytuacje kolejne .To tak wyglada jak byśmierć grali bez napastnika Dlaczego Carlos Sidzina na ławce?Wstyd zabójczy, uporczywy trenerze

odpowiedz
nieznany - 23.08.2019 / 00:50, *.chello.pl

ludzie miejcie troche godnosci lub szacunku , fakt nie popieram gry kulenovica w 1 skladzie ale co ma chlopak powiedziec trenerowi ,,nie nie bede gral “ ? No prosze was nie wygwizdujcie 19 latka wygwizdujcie vuko !! Postawmy sie tej sierocie vuko zbierzmy sie i nie przyjdzmy na przyklad na mecz i wtedy moze prezes sie wkur... i porozmawoa se z vuko dawac wiecej pomyslow ludzie DAZMY DO CELU!!

odpowiedz
Tymczasowy trener - 23.08.2019 / 00:33, *.centertel.pl

Kandydat na trenera Vuković, w końcówce meczu,przywołał do siebie Carlitosa, aby dokonać zmiany, a gdy się zreflektował, że jego pupilek Kulenovic w trakcie ewentualnej zmiany zostanie wygwizdany przez cały stadion, odesłał go z powrotem na ławkę. Vuko tym zachowaniem, a następnie wyparciem się tej sytuacji przed kamerami TVP pokazał, iż jest małym zawziętym człowieczkiem, u którego zawziętość objawia się brakiem szacunku ,ignorancją, mściwością, zawiścią i z nieuzasadnionym uporem wygłaszania tylko swoich poglądów, odbieram to jako bardzo złą cechę osobowości charakterystyczną dla ludzi po prostu ograniczonych i głupich. Ten pseudo trener działa na szkodę klubu i w konsekwencji popsuje atmosferę w drużynie, mam nadzieję, że długo nie popracuje.

odpowiedz
Mrrr - 23.08.2019 / 00:32, *.192.138

A co sie stalo z pewnie jedynym garniturem p . Vuko? Prezencja slaba na tle przeciwnkka:)

odpowiedz
Jarko - 23.08.2019 / 00:23, *.metrointernet.pl

Też to widzieliście że wogóle nie grali do kulfona. Niech ten treneiro przeanalizuje mecz i popatrzy co napastnik jego pierwszego wyboru robi na boisku. Jedna setka i piłka przeszkadzała przy nogach . Bez rasowego napastnika daleko nie zajdziemy a jak chce drewienka ogrywać to niech mu daje ostatnie 25 minut. Z napastnikiem Carlitos, Kante czy Niezgoda Rangersi byli do ogrania. Bardzo dobry mecz pozostałych piłkarzy Legii gratuluje. Saganowski był napastnikiem i chyba na gowno do powiedzenia bo drewniak jak gra tak gra a w Legii obrońcy bramki strzelają .

odpowiedz
Rudi - 23.08.2019 / 00:21, *.solarcom.ch

Trenerze, to doprawdy żenujące, żeby ignorować tak ważną strategicznie pozycję, jaką jest napastnik i jego dyspozycja strzelecka. Przecież do tego chłopiny z dwiema dziewiątkami na plecach koledzy, którzy powinni go obsługiwać i wypracowywać pozycje strzeleckie nie mają za grosz zaufania i zagrywają do niego piłki jedynie w ostateczności, gdyż on sam pokazuje tylko, że albo jest nie tam gdzie trzeba albo jak już przypadkiem dostanie piłkę, to kombinuje, żeby jej się pozbyć, byle tylko zagrozić bramce rywala. Postaw Wieteskę w ataku, albo Astiza, a gwarantuję ci, że gorzej nie wypadną, a na pewno przynajmniej powalczą o górne piłki, bo tego ten artysta, pomimo warunków fizycznych także nie ogarnia. Choćby nawet miał pierdyliard pierdyliardów dziewiątek na plecach to i tak będzie grał to samo, a im dłużej będzie przebywał na boisku, tym większe będzie prawdopodobieństwo że pobije w tym sezonie rekord wszystkich dziewiątek z czasem bez celnego trafienia.

odpowiedz
mc - 23.08.2019 / 00:20, *.chello.pl

A ič pan w ch..j!

odpowiedz
Gienek - 23.08.2019 / 00:10, *.vectranet.pl

Vuko chłopie ja nie wiem co ty widzisz w Kulenoviciu... W kolejnym meczu pokazuje jaki jest beznadziejny, wolny, bezproduktywny, a ty czepiłeś się go jak rzep psiego ogona. Ręce opadają, gramy w 10, bez napastnika. Czy ty tego nie widzisz??? Jesteś ślepy???

odpowiedz
Szmu(L)ki - 22.08.2019 / 23:58, *.inetia.pl

Pinikio frajerze, sabotujesz wyniki Legii i niszczysz najlepszego zawodnika tej ligi.
kulenovic JEDNO dobre zagranie w tym meczu, reszta na poziomie 5 ligi okręgowej.
Niezgoda i Kante by lepiej zagrali, nie wspominając o Carlitosie.

odpowiedz
Do Prezesa Klubu - 22.08.2019 / 23:57, *.chello.pl

Już czas wkroczyć ..... bo kibice będą pamiętać i się odwrócą. Carlitos i Jarek na boisko w tej kolejnosci !

odpowiedz
Weciek(L) y - 22.08.2019 / 23:54, *.mm.pl

Wypier... alaj

odpowiedz
RR - 22.08.2019 / 23:52, *.centertel.pl

Vukowicz odejdź i prowadź korone kielce to klub dla ciebie.
MASAKRA

odpowiedz
Radom(L) - 22.08.2019 / 23:51, *.play-internet.pl

Jak Legia wyjdzie w rewanżu z napastnikiem w składzie, to mają szansę

odpowiedz
Oficer - 22.08.2019 / 23:43, *.play-internet.pl

Oglądałem cały mecz w TV. Specjalnie dzisiaj koncentrowałem uwagę na Kulej - noviciu, Takiego człapaka to i w iii lidze ciężko znaleźć. Jakaś masakra. On uciekał z pozycji strzeleckich. Jak była akcja, to chował się za plecami rywala, albo uciekał od bramki. NIECH TO KTOŚ K,,WA PRZEANALIZUJE. Mam wrażenie, że pseudo trener obawiał się gwizdów i go nie zmienił. Ile meczów można grać w 10-ciu. OFICER

odpowiedz
do Vuko - 22.08.2019 / 23:41, *.inetia.pl

Ogarnij sie chłopie, trener powinien umieć wznieść sie ponad wszelkie animozje i uprzedzenia dla dobra drużyny. Nie musisz lubić Carlitosa, ale nie wystawiając go nie wykorzystujesz potencjału jaki posiadasz. Marnujesz szanse na lepszy wynik i niszczysz obu chłopaków Sandro i Carlitosa. W imię czego ? Swojego ego? Możesz je sobie wsadzić w d...

odpowiedz
Michal - 22.08.2019 / 23:32, *.plus.pl

Podobno Carlitos już chce odejść z Legii.Kulenoviciowi nikt już piłki nie chce podawać.Było widać w tym meczu z Glasgow.Znowu odejdzie bardzo dobry zawodnik za free.Carlitos=wsparcie.Vukovic=głupota.Pamiętam jak Vukovic przychodził do LEGII razem z Dragomirem Okuka i Stanko Svitlica i jakby Okuka nie stawiał na Svitlice?Svitlica strzelał bramki jak na zawołanie bo był super snajperem.Tak jak Carlitos tylko Carlitos jest jeszcze bardziej niebezpieczny jak Svitlica.Co Vukowicz nie pamietasz i chcesz awans spier...lic przez tego Kulenovicia który wszystko pier...li i nie ma żadnej szansy w meczu.To tak jakby Lewemu nie podawali w meczu i w 8 meczach nie strzelił gola.Ty sie opamietaj Vukovic i Mioduski bo stracimy awans.Co za syf z tym Carlitosem.Kulenovic do Ligi Mlodziezowej uczyć się bramki strzelać bo nikt ci nie chce piłek zagrać.Cienki jesteś.

odpowiedz
Mirek - 22.08.2019 / 23:29, *.surfer.at

Jarek Niezgoda!!!!!

odpowiedz
PPU - 22.08.2019 / 23:29, *.t-mobile.pl

Graliśmy w 11 bo 11 zawodnikiem byli kibice . Vuko otrząśnij się chłopie.

odpowiedz
Mayox - 22.08.2019 / 23:29, *.chello.pl

Dobra starczy, Kulenovic jest gwarancja gry na 0 z przodu a Vuko sie zaparl i woli przegrac puchary, lige i zostac wywalonym z roboty niz wycofac sie z tej kretynskiej decyzji... szkoda slow

odpowiedz
eth - 22.08.2019 / 23:28, *.t-mobile.pl

7 meczów - żaden przegrany, każdy na zero z tyłu, 3 awanse. Może i Kule jest sztywny, ale jak narazie to się sprawdza i biorąc pod uwagę powyższe, przy przyzwoitych statystykach. Stoję po stronie Vuko. Liczę, oczywiście, że w Szkocji zagra choćby Niezgoda, ale na dzien dzisiejszy racja jest po stronie Vuko. Bo jesteśmy gdzie jesteśmy, nie przegrywamy, a i niezły remis ugraliśmy z Rangersami. Jeśli odpadniemy, wiadomo - burza nad głową Vuko, ale jak dotąd - nie powinniśmy go rozliczać, bo to nie o gole same w sobie chodzi, a o awanse. A te są.

odpowiedz
Gregor56 - 22.08.2019 / 23:28, *.plus.pl

Vuko wie najlepiej.Mecz mozna przegrać albo zremisować.Więc gole sa niepotrzebne .Brak goli nie jest problemem.A od strzelania bramek sã obrońcy.Kulenovic jest nietykalny i wszystkie mecze będzie gral do konca chocby i nie strzelił
bramki przez nastepne 10 meczy.Dopoki bedzie trnerem Kulenovic bedzie w Legii nietykalny.A kibicow i Legie ma gdzies

odpowiedz
jano - 22.08.2019 / 23:25, *.tpnet.pl

I tak trzeba podziwiać Legię bo ciągle gramy 10 na 11 i jeszcze nie wygląda to tak źle wynikowo!!!!
nie mogła choć tak reszta naszych dziadowskich drużyn się zaprezentować?????

odpowiedz
wrt - 22.08.2019 / 23:23, *.play-internet.pl

trzeba było nie gwizdać na niego, przez to bał się go zdjąć żeby znowu nie było gwizdania, tego nie można robić, po co gwizdać na własnego zawodnika jak to nie jego wina, że gra, a jak już gra to się stara jak może ? Przyczyną jest to ,że Carlitos nie zjadł snickersa i gwiazdorzy ,chociaż żaden z niego gwiazdor, co pokazał z Trnavą ? Albo Dudelange ? 1 bramka na 4 mecze ale w rewanżach , w decydujących momentach był zbyt samolubny i więcej machał łapami niż pokazał dobrych zagrań, i w playoff w lidze tak samo słabo , w środku sezonu z jeszcze gorszymi zespołami coś tam strzelił , więc niech teraz Łksowi strzeli

odpowiedz
Tom - 23.08.2019 / 00:21, *.plus.pl

@wrt: dokładnie tak. Bał się gwizdów.

odpowiedz
Siaracwks - 22.08.2019 / 23:22, *.centertel.pl

Berg-Orlando Są, Magiera-Nikolić, Vuković-Carlitos... nikt się ku...a na błędach w tym klubie nie uczy

odpowiedz
wrt - 22.08.2019 / 23:31, *.play-internet.pl

@Siaracwks: Magiera nie miał problemów wychowawczych z Nikoliciem ani Nikolic z szatnią jak Sa , Carlitos to jeszcze inny przypadek, przede wszystkim słabszy piłkarz

odpowiedz
Radol - 23.08.2019 / 06:31, *.centertel.pl

@wrt: ale ma pewno nie słabszy od Kulenovicia!

odpowiedz
Kuba - 22.08.2019 / 23:22, *.t-mobile.pl

Trener gra cały czas najsłabszą kartą w ataku, wystawiając najsłabszą: asa pik Kulenovica. Zostawia asa czerwo Carlitosa na rundę grupową LE, oraz na szereg meczy w Eklasie. Do tego dochodzą mecze w PP, gdzie spotkania będą grać zmiennicy: as karo Niezgoda i as trefl Kante. Tak to widzę ja.

odpowiedz
m4pierwszy - 22.08.2019 / 23:21, *.com.pl

pamiętajcie drodzy bracia że gramy w 10. jak zaczniemy grać w 11, bez Kalekvicia, to jest szansa na wyjście w grupy

odpowiedz
Jox - 22.08.2019 / 23:21, *.vectranet.pl

Tam musi byc duzy konflikt. Niewykluczone ze Carlo zachowuje sie jak gwiazdunia co moze przeszkadzac trenerovi i niektorym pilkarzom... sam bym zrobil podobnie gdybym mial kaprysnego grajka..

odpowiedz
Maruda - 22.08.2019 / 23:21, *.206.33

Kulo dostał piłkę na 5 metr ze skrzydła . Był blisko , żeby tylko nie zaplątał się nogami piłką to może bramkę by strzelił . Brak CARLITOSA w końcówce to albo bojaźń o wynik , albo na siłę próba udowodnienia wszystkim , że to on jest Mega trener i wyjdzie na niego . Z Carlitosem Legia byłaby o niebo bliższa wygrania dzisiejszego meczu . A przed trudnym rewanżem zaliczka bramkowa byłaby jak zbawienie . Oby to trenerowi czkawką w rewanżu się nie odbiło .

odpowiedz
luc - 22.08.2019 / 23:17, *.com.pl

"Gdy na boisku mocno pracuje 11 ludzi, którzy robią wiele, by odebrać piłkę rywalom, to w obronie jest dobrze"...odkąd gra Kulenović w każdym meczu gramy w 10...niszczysz swoją opinię, niszczysz tego chłopaka psychycznie i niszczysz atmosferę bo to już 3 mecz z rzędu kiedy nikt nie chce mu nawet próbować podawać VUKO

odpowiedz
wawerr - 22.08.2019 / 23:12, *.tpnet.pl

przez fatalne zmiany Vuko zaprzepaścił szansę na wygraną tym bardziej że graliśmy cały mecz w dziesiątkę bo Kulenović pełnił tylko rolę statysty i starał się nikomu nie przeszkadzać, ten zawodnik to piłkarsko dramat

odpowiedz
tomiacab - 22.08.2019 / 23:04, *.virginm.net

w pewnym momencie dla rangers najwazniejsze stalo sie to aby nie stracic gola. wlasnie wtedy trzeba bylo wpuscic kogos kto potrafi strzelac gole. to jedyny niesmak po tym meczu.

odpowiedz
tomiacab - 22.08.2019 / 23:02, *.virginm.net

kazał się chłopakowi rozgrzewac i go nie wpuścił. Wcale sie na niego nie uwziął

odpowiedz
Jerz z Potoku - 22.08.2019 / 23:00, *.chello.pl

Nakaz Vuko w końcówce meczu, aby rozgrzewał się Carlitos, a następnie odesłanie go - ponownie - na ławkę rezerwowych, jako żywo przypomina "szorstkie" relacje Berga i Orlando Sa. Kto na tym pseudo trenerskim chamstwie wygrał, a kto stracił? Proponuję wytężyć pamięć! To raptem 4. lata.
Gdyby nie ten betonowy upór trenera Legii do obsady wyjściowej Kulenovicia i cyniczne flekowanie Carlitosa, to dzisiejszy mecz można byłoby by ocenić na mocną czwórkę.
Szczególne serdeczności dla piłkarzy i kibiców (to był spektakl sezonu)

odpowiedz
radol - 22.08.2019 / 22:59, *.centertel.pl

Myślisz, że odsyłając Carlitosa na ławkę coś mu zaszkodziłeś??? Szkodzisz tylko sobie tym zachowaniem, nie masz szacunku do swojego najlepszego napastnika to i kibice do Ciebie szacunku mieć nie będą!!! podejrzewam że za jakiś czas będziesz wygwizdany i to dużo głosniej niż Kulenović!

odpowiedz
Hiszpan - 22.08.2019 / 23:02, *.t-mobile.pl

@radol: Vuko utasie gdzie w Serbii skończysz w A-klasie...

odpowiedz
kibicGDZ - 22.08.2019 / 22:58, *.play-internet.pl

Panie Mioduski, pora wziąć VUKO na rozmowę! #CARLITOSwróć!

odpowiedz
Hiszpan - 22.08.2019 / 23:13, *.t-mobile.pl

@kibicGDZ: To niech Żyleta pozdrowi Catlitosa a nie słodkie pierdzenie po meczu na pustym stadionie.

odpowiedz
Kazimierz - 22.08.2019 / 22:53, *.chello.pl

Akceptuje Twoje teorie. Ale nie to jaki masz ch...owy charakter. Zawzięty złośliwy Serb !

odpowiedz
Tymczasowy trener Dariusz M. ?? : D - 22.08.2019 / 22:52, *.vectranet.pl

Szczęśliwie obejrzałem tylko drugą połowę.. i co zobaczyłem? Nr 99 ,który starał się biegać, ale gdy dostał piłkę to niestety nogi mu się poplątały i upadał.. jedynie "trener" trzymał fason.. dres z paskami!! Szacun za to, że Carlitos miał okazję się pokazać na rozgrzewce!!

odpowiedz
M - 22.08.2019 / 22:52, *.chello.pl

Trenerze swoim chorym uporem z Kulenoviczem szkodzisz Legii. Daj szansę zagrać innemu napastnikowi, Legia musi strzelać bramki. Opamiętaj się wreszcie .

odpowiedz
HUGON - 22.08.2019 / 22:48, *.vectranet.pl

Vuko mówisz że nie czytasz gry tylko oglądasz więc z Ciebie nie widz tylko gap.jak na grę w 10 to zrobiłeś dobrą robotę.Szkoci przyjechali na LEGIĘ w 11 i potrafili zrobić 2 zmiany napastników .A Ty cały mecz bez napastnika co dobry trener to dobry a nie zadufany w sobie błazen.

odpowiedz
VVV - 22.08.2019 / 22:47, *.centertel.pl

Szkoda ze mamy pajaca trenera i kasztana w staku inaczej mogloby byc 3-0

odpowiedz
Kule/nosić - 22.08.2019 / 22:47, *.t-mobile.pl

Brak napastnika, brak pressingu, szkoda, bo mecz był do wygrania a nasz doping na 6+

odpowiedz
Bartek 77 - 22.08.2019 / 22:46, *.tpnet.pl

Małolaty nie obrażać trenera! Mecz bardzo dobry lecz Kulenović do rezerw i to biegiem

odpowiedz
X u .z - 22.08.2019 / 22:46, *.centertel.pl

Carlitos- król strzelców na ławie!!!!!!!!!!
Koleś, który biega i ....... biega i.... piłka sie id niego odbija jak od drewna gra!!!!!!!!

odpowiedz
Mietek - 22.08.2019 / 22:45, *.play-internet.pl

Panowie tak sie nagra Carlitos u tego Fuckovica jak kiedyś u Berga Orlando Sa.

odpowiedz
antyberg - 22.08.2019 / 22:52, *.centertel.pl

@Mietek: 100% racji!!!

odpowiedz
Krzeszczu - 22.08.2019 / 23:27, *.bredband2.com

@Mietek: Zgadzam sie w 100% :-.)

odpowiedz
ff - 22.08.2019 / 22:45, *.t-mobile.pl

Kij macie pojęcie o piłce jeślli chcecie, żeby Carlitos grał zamiast Kulenovica, właśnie datego Vuko jest trenerem , a nie wy. Tak samo było z Milikiem w reprezentacji. Potrzebna nam jest 9 która będzie zgrywała piłki do środka, który mamy silny. wygrywała górne piłki i dobrze grał tyłem do bramki z przeciwnikiem na plecach. Oprócz tego często zgrywa piłki na skrzydła po odwróceniu np. dzisiaj do Luquiniasa. Zgadzam się, że mimo tego i tak prezentuje się przeciętnie i ewentualnei za niego można by puścić Niezgode lub Kante, którzy są podobnym typem piłkarza tylko że nie wiadomo czy y zagrali lepiej (chociaż Kante moim zdaniem potencjał ma ). Ale Carlitos nie jest w ogołe piłkarzem na tą pozycje, co potwierdził poprzedni sezon, on musi grać niżej na 10, tyle że tam jest Gwilia, który gra jak Bóg jak narazie

odpowiedz
MatWij - 22.08.2019 / 22:54, *.orange.pl

@ff: Na Boga, jedno to że trzymamy najlepszego strzelca na ławie, ok może i nie ten typ, choć tyłem do bramki gra o niebo lepiej od tego drewniaka. Ale drugie to fakt że w drużynie jest jeszcze Kante. Jeśli więc ma być ktoś silny, co potrafi utrzymać się przy piłce to czemu udawać że Kulenovic potrafi to robić jeśli piłka tylko się od niego odbija?

odpowiedz
Hahaha... - 22.08.2019 / 23:00, *.227.22

@ff:??? BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

odpowiedz
hahaha - 22.08.2019 / 23:11, *.virginm.net

@ff: hahahahahahahahahahaggggghhghhghhhaaa bym sie udławił ze śmiechu.

odpowiedz
Sęk - 22.08.2019 / 23:12, *.chello.pl

@ff: Napastnika rozlicza się ze strzelonych goli.Rak było jest i będzie na całym swiecie.A to że Vuko jest trenerem to tylko kwestia czasu ZNAFCO

odpowiedz
tomiacab - 22.08.2019 / 23:18, *.virginm.net

@Sęk: Panowie, wt ch.. wiecie, to kredy fachowiec przez dwa f

odpowiedz
Ff - 23.08.2019 / 11:32, *.t-mobile.pl

@Sęk: Dobrze, że nie masz wpływu na decyzje w Legii bo byśmy grali w 4 lidze...

odpowiedz
lhm - 23.08.2019 / 13:23, *.t-mobile.pl

@Ff:
Gdyby nie frajer Vuko, Legia byłaby mistrzem w poprzednim sezonie... więc zamilcz łaskawie obrońco tego nieudacznika! To, że Legia zaczęła teraz grać lepiej to żadna zasługa Vuko. Wystarczyło zagrać kilka meczów tym samym składem... Większość kibiców o tym wie - trener nie wiedział.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 22.08.2019 / 22:45, *.orange.pl

Dżepetto się załamał...

odpowiedz
OloL - 22.08.2019 / 22:44, *.com.pl

Ja na boisku widziałem 10. Tego pajaca Sandro nie można liczyć. Panie trener statystyki Carlitosa : 52 mecze i 21 goli i 7 asyst. Że Sandro pracuje na boisku? Przecież to napastnik, ma strzelać bramki, a jakie są jego statystyki? Szkoda słów. Mówi Pan o DNA Legii i zarazem stawia się ponad klub. Szanowałem Pana, ale już nie chcę Pana w Legii. Na przekór wszystkim chce Pan udowodnić, że ma rację. Tylko racja powinna być jedna, dobro klubu. Mam nadzieję, że Pan odejdzie zanim jeszcze bardziej zaszkodzi.

odpowiedz
tomiacab - 22.08.2019 / 23:08, *.virginm.net

@OloL: wyraziles dokladnie to samo co ja czuje, nawet lepiej niz bym to zrobil, bo ja nie potrafiłbym byc tak kultiralny w stosunku do niego. Tez go szanowalem, od jakiegos czasu najlepiej pasuje mi do niego slowo cep

odpowiedz
Grzegorz Maszner - 22.08.2019 / 22:44, *.chello.pl

Vuko = dzban
#Carlitoswalcz

odpowiedz
Hiszpan - 22.08.2019 / 22:44, *.t-mobile.pl

A czemu pajacu zawołałeś do zmiany Catlitosa i zadałeś mu wracać. Chyba nigdy w Warszawie nie zmienisz tego Kulenovica bo gwizdy rozsądną stadion.

odpowiedz
GL - 22.08.2019 / 22:43, *.tpnet.pl

Mecz w "10" nie mogl byc wygrany a Pan powinien zrezygnowac z funkcji Trenera "L" bo wystawiajac Kulenovica dziala Pan na szkode LEGII !!

odpowiedz
MatWij - 22.08.2019 / 22:42, *.orange.pl

Ale w Twojej drużynie jest 10 zawodników którzy ciężko pracują i jeden stażysta którego za wszelką cenę promujes! pajacu!

odpowiedz
Hiszpan - 22.08.2019 / 22:41, *.t-mobile.pl

Pracowało 10 gramy bez napastnika pajacu.

odpowiedz
Andrzej - 22.08.2019 / 22:40, *.centertel.pl

Vukovic ty frajerze

odpowiedz
Andre (L) - 22.08.2019 / 23:55, *.plus.pl

@Andrzej : sam się....
jesteś kmiotem jak większość obroncow Carlitosa...
w zeszlym roku Carlitos z Kante pokazali w meczach z Dundelange co potrafią...
trenera się rozlicza z wyników a moze jakby Carlitos wszedł to by przegrali i kto by wtedy był winny?
przed meczem patrzsc na wyniki Glasgow tylko najwięksi optymisci sadzili ze Legia moze wygrać a mogla...

odpowiedz
lhm - 24.08.2019 / 04:08, *.vectranet.pl

@Andre (L):
Sam jesteś kmiotem. Kante w rewanżu z Dudelange strzelił dwa gole. Problem był z marną obroną.

odpowiedz
ZG - 22.08.2019 / 22:38, *.tpnet.pl

Po pierwsze poziom byl ale niski a po drugie dosc juz Pana w LEGII !!!!

odpowiedz
memek - 23.08.2019 / 02:20, *.play-internet.pl

@ZG: jaki poziom był? Uważasz że Legia słabo zagrała ? chyba oglądaliśmy inny mecz. fakt zabrakło bramek , jak narazie to był najlepszy mecz w sezonie nie z byle jaka drużyną. I dlatego od poczatku powtarzam że Vuko potrzebuje czasu i wszystko ogarnie.
P.S również nie jestem zwolennikiem kulenowica , jak go widzę w pierwszym składzie to mnie kur...ca bierze ale mimo wszystko wierze że Vuko wie co robi albo wystawia kulenowica w pierwszym składzie bo mioduski mu kazał , ponieważ Nas kochany prezes za wszelką cenę kulenowica chcę sprzedać w tym okienku transferowym. Pozdrawiam

odpowiedz
Vukoout! - 22.08.2019 / 22:36, *.chello.pl

Już wiem na pewno, że kulenović to drewno! Carlitos z pizzerii jest lepszy niż ten bałkański pomiot!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.