Aleksandar Vuković i Dariusz Mioduski - fot. Hugollek / Legionisci.com

Mioduski dla PS: Trener ma spokój

źródło: przegladsportowy.pl

- Ten trener ma spokój. Wiem, że za chwilę wszyscy powiedzą: „Skoro Mioduski wspiera Vukovicia, to pewnie za chwilę go wyrzuci”. Nie. Vuko wie i rozumie, w którym kierunku powinna iść Legia. Wpisuje się w zespół, który na to pracuje. Pojedynczy wynik meczu nie jest najważniejszym kryterium oceny. Czasem Vuko może robić rzeczy, które nie są optymalne tu i teraz, ale są odpowiednie z punktu widzenia rozwoju klubu i przyszłości. Tak samo jest z dyrektorem sportowym Radkiem Kucharskim, skautem Tomkiem Kiełbowiczem, dyrektorem akademiki Jackiem Zielińskim i innymi osobami z pionu sportowego. Wreszcie mam poczucie, że i po tej stronie w Legii też wszyscy grają w jednym zespole - mówi prezes Dariusz Mioduski w rozmowie z Przeglądem Sportowym.

- Kibic, który interesuje wyłącznie wynikami i grą pierwszego zespołu, nie do końca rozumie, co robimy. Dla niego liczy się wyłącznie rezultat. Dla mnie też jest istotny, ale jako prezes i właściciel, który nie jest wyłącznie urzędnikiem bez szerszego spojrzenia, myślę o przyszłości, więc inwestujemy w rzeczy, w które nie są na dziś, ale na jutro i pojutrze. Legia Training Center będzie tak samo przełomowa dla klubu, jak był i jest nowy stadion. Wiele można mówić o poprzednich właścicielach, ale za doprowadzenie do wybudowania tego obiektu trzeba pochylić głowę i powiedzieć „dziękuję bardzo”. Dzięki nim gramy na nowoczesnym obiekcie, który zmienił Legię. Następnym projektem, który jest tak fundamentalny dla klubu to centrum treningowe w Książenicach. Za pięć, dziesięć lat Legia będzie najlepszym klubem w Polsce – w dużej mierze dzięki temu projektowi - dodaje właściciel stołecznego klubu.

Całą rozmowę możecie przeczytać na stronach Przeglądu Sportowego.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (181)

+dodaj komentarz
as - 15.10.2019 / 16:56, *.chello.pl

jak tak to trzeba stawiać na młodych Polaków

odpowiedz
INFO z 10- tej RĘKI - 09.10.2019 / 10:58, *.t-mobile.pl

Jak się odnosicie do słów prezesa Mioduskiego, na poniedziałkowym spotkaniu Grupy 590 w Rzeszowie.
"Gdyby Legia dostawała co roku od Orlenu, tyle co ma Kubica. To by Legia grała co roku w Lidze Mistrzów "
Prawda , czy Fałsz ?

odpowiedz
ddd - 09.10.2019 / 14:05, *.tpnet.pl

@INFO z 10- tej RĘKI : Ja się odnoszę tak, Mioduski roztrwonił cały kapitał zdobyty przez Leśnodorskiego, sukces i finansowy i marketingowy i atmosferę zbudowaną wokół klubu, były solidne podstawy żeby klub się rozwijał , zatrudniał dobrych trenerów i piłkarzy i odnosił sukcesy na arenie międzynarodowej, wszystko zaprzepaścił i rozpieprzył , a teraz z pretensjami do Orlenu, zamiast przyznać się do winy i odejść ze spuszczoną głową, zachowuje się jak dzieciak i zwala na Kubicę

odpowiedz
Hello - 09.10.2019 / 17:50, *.t-mobile.pl

@ddd:
A może oto właśnie chodzi Mioduskiemu, żeby roztrwonić cały kapitał zdobyty przez Leśnodorskiego i sukcesy jaki Legia odnosiła za Jego prezesury . Rozwalić, roztrwonić, doprowadzić do skraju bankructwa , nawet jak będzie trzeba to do spadku do l ligi.
Żeby zacząć od nowa , wszystko budować za rok , może dwa . Byle tylko nikt nie przypisywał je Leśnodorskiemu . Od zwyczajna "Polska zawiść"

odpowiedz
Hello - 09.10.2019 / 17:58, *.t-mobile.pl

@INFO z 10- tej RĘKI :
To było spotkanie Klubu 590 , nie grupy . Zresztą miejsca z tym .
Gdyby Legia (Mioduski) dostałała od Orlenu,tyle ile Kubica. Pewnie by Mioduski w kieszeń schował, albo roztrwonił i dalej było by to samo

odpowiedz
Julon - 09.10.2019 / 07:17, *.timplus.net

To moze kibice przyjdą na stadion za 5-10 lat panie prawie Prezesie!

odpowiedz
Jaaaaaa - 09.10.2019 / 01:18, *.cyfrowypolsat.pl

Żyleta widzę to lubi. Zero reakcji tylko ciągłe nie poddawaj się. Widać, że jedni i drudzy mają zbieżne interesy. Szkoda, że tak uderzające w klub, kibiców i poziom sportowy.

odpowiedz
Marzenia..,, - 08.10.2019 / 22:54, *.204.94

Teras!albo!nigdy!pogonić!darmo!zjadòw!właściciel musi podać sie do dymisji I jego cała świta!klub przekazać Kibicom I Miastu Stołecznym Warszawy!inaczej tylko historia o potèdze Legii zostanie !

odpowiedz
Miodoslaw Kedzierzawy vel golodupiec - 08.10.2019 / 22:34, *.plus.pl

Zabieraj się z tego klubu golodupcu nie stać Cię na to aby grał na europejskim średnim poziomie to won... I nie opowiadaj bajek o akademii za 10 lat to takich akademii we Wschodniej Europie będą setki nie tylko w naszym kraju...

odpowiedz
APEL 2019r. - 08.10.2019 / 16:40, *.play-internet.pl

Z całym szacunkiem do Was,ale po co Wy na te mecze chodzicie, Legia gra dno już prawie 2 lata od kiedy Mioduski to przejął rozumiem "Żyleta"
przywiązanie do klubu itp., ale za Wasze ciężko zarobione pieniądze ten pajac robi sobie JAJA. Apel przestańcie na to chodzi dla dobra Klubu i Nas koniec ze sponsorowaniem tego frajera.Pozdrawiam (L)

odpowiedz
Take The (L) - 08.10.2019 / 14:00, *.vectranet.pl

On kieruje tym klubem gorzej niż K1 FRIZ samochodem

odpowiedz
lhm - 08.10.2019 / 10:58, *.vectranet.pl

Won z Legii parszywy oszuście. Dość już mam oglądania twojej fałszywej mordy i wysłuchiwania kolejnych kłamstw. Legia będzie najlepsza za 5-10 lat??? Była najlepsza póki nie wziąłeś jej w swoje lepkie łapy. Jesteś takim nieudacznikiem, że jakby zrobić konkurs na największego niedojdę... to nawet tam byłbyś tylko drugi.

odpowiedz
Zły krasnolud - 08.10.2019 / 11:39, *.234.121

@lhm: pięknie to ująłeś

odpowiedz
Take The (L) - 08.10.2019 / 14:01, *.vectranet.pl

@lhm: 1 byłby Vuko

odpowiedz
tomiacab - 08.10.2019 / 09:58, *.234.121

Jak już wyjdą pierwsi młodzi piłkarze z akademii, to ciekaw jestem, kto będzie chciał kupić wychowanków z akademii jakiegoś średniaka ekstraklasy? On tworzy jakąś korpoutopię w swojej głowie iw tym pływa.

odpowiedz
dino - 08.10.2019 / 11:33, *.108.201

@tomiacab:
Lech ma taka akademie, owsze, raz na jakis czas sprzeda pilkarza za pare baniek, ale generalnie sukcesow nie odnosza zadnych, ale to tak jest, pudlowi nie wychodzi absolutnie nic to wrzuca temat Akademii w perspektywie 5-10 lat, o zgrozo, niektorzy naiwni to łykają i wyrazaja poparcie dla prezesa za długofalowe myslenie

odpowiedz
Mario - 09.10.2019 / 14:43, *.172.71

@dino: owszem, sprzeda raz na jakiś czas. Zobacz natomiast na skład pierwszej drużyny lecha, ilu chłopaków z ich akademi gra w pierwszej drużynie, strzela bramki i w każdym meczu gryzie trawę za klub i barwy klubowe...

odpowiedz
Lopez - 08.10.2019 / 09:35, *.tpnet.pl

Niestety staliśmy się Ekstraklapowym przeciętniskiem... Taka była wizja Miodka i dopiął swego dość szybko

odpowiedz
jasio865 - 08.10.2019 / 09:02, *.com.pl

Jeśli nie są ważne wyniki to proszę zmniejszyć ceny biletów za mecz!!!a tak na poważnie to my płacimy za mecze pierwszej druzyny , ale zapewniam ,rozumiemy aż za dobrze że poświęcono mecze z Rangersami by Kulenovicia sprzedać!!!to nie ja zatrudniłem Jozaka ,Klaufuricia -piłkarskich trenerów- uczniów ,bez doświadczenia w NAJLEPSZYM POLSKIM KLUBIE!!!TO PREZES!!!Może i nie rozumiemy dlaczego szlak bałkański się nie udał!!!szlak handlu!!!!bo o to chodzi prezesowi!!Tylko o handel!!!mnie się wydaje że sztandarem klubu jest pierwsza drużyna i......WYNIKI TEJŻE!!!to napędza koniunkturę wszelką ,reklamy ,sponsorów a nie odwrotnie!!!nie rozumiemy że trzeba tylko handlować!!!tak ,to prawda!!!NAM ZALEŻY NA WIELKIEJ LEGII-TEGO TEŻ NIE ROZUMIEMY???

odpowiedz
kibic emeryt - 08.10.2019 / 08:33, *.tpnet.pl

Jedno jest pewne pozbycie się Carlitosa to pomysł prezesa a wykonawcą był Vokovic .Celem było załatanie dziury budżetowej i pozbycie się piłkarza z dużym kontraktem .Wnioskować można że wyniki są drugorzędne i na razie bez względu na wszystko trener zostanie .Reszty działań prezesa kompletnie nie rozumie bo za chwile pożegnamy się z pucharem Polski a ligę skończymy na miejscu nie gwarantującym grę w Europejskich pucharach .Spadek frekwencji a nawet bojkot kibiców to straty kolejnych milionów i to ze wszystkich źródeł . O co w tym wszystkim chodzi ???

odpowiedz
Po(L)ubiony - 08.10.2019 / 08:03, *.chello.pl

Wzorowa strategia korporacyjna: nie odpowiadam na oczekiwania rynku, ale sam tak formatuję klienta, by kupił to, co mam mu do zaproponowania. Jakość gry, atrakcyjność widowiska, wyniki - wszystko to furda, kupujcie marzenia o wielkości za 5 -10 lat. No i ta chęć uspołecznienia kosztów, a prywatyzacji zysków.... Jan Kulczyk zmartwychwstał.

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 08.10.2019 / 09:36, *.t-mobile.pl

@Po(L)ubiony: Napisałeś: "Wzorowa strategia korporacyjna: nie odpowiadam na oczekiwania rynku, ale sam tak formatuję klienta, by kupił to, co mam mu do zaproponowania".

Dokładnie tak! Trafiłeś w sedno Kolego. Dlatego od jakiegoś czasu piszę w komentarzach, że jesteśmy świadkami zjawiska tresury (o zgrozo - skutecznej) niektórych kibiców naszej Legii przez korpocwaniaków. Niektórzy, tutaj w komentarzach, oburzyli się na mnie, że użyłem tego zwrotu "tresura kibiców", ale teraz chyba już nikt nie ma co do tego wątpliwości. Ty użyłeś zwrotu "formatowanie", a ja nazywam rzeczy po imieniu - "propagandowa tresura kibiców przez korpocwaniaków". Pozdrawiam i gratuluję trafnego komentarza.

odpowiedz
dino - 08.10.2019 / 09:45, *.108.201

@Po(L)ubiony:
Gorzej, jakbym słuchal sp Waltera

odpowiedz
Greg - 08.10.2019 / 07:48, *.t-mobile.pl

O czym o tu pie....I?

odpowiedz
Typ - 08.10.2019 / 07:03, *.play-internet.pl

Musza przyjsc suche lata żeby później było lepiej tak zawsze w świecie futbolu bylo i będzie.litosci pseudokibice odpuścicie troche zaijcie sie tez czyms innym to Wam ulży

odpowiedz
MANIEK38 - 08.10.2019 / 06:25, *.centertel.pl

SPOKOJNIE ZA 25 30 LAT LEGIA BEDZIE MISTRZEM POLSKI CZEKAJCIE CIERPLIWIE KU...WA CZY ON SOBIE JAJA ROBI CZY POWAZNIE GADA???

odpowiedz
Warszawiak 1234 - 08.10.2019 / 05:41, *.chello.pl

Panie Prezesie. Jakos ciezko nam w to wszystko uwierzyc. Nawet z tymi pilkarzami ktorymi dysponuje Vukovic powinnien byc lepszy wynik w tabeli. Kompromitacja sztabu szkoleniowego.

odpowiedz
Śmieszek - 08.10.2019 / 00:30, *.chello.pl

Skoro Mioduski wspiera Vukovicia, to już pewnie następny trener ma kupiony bilet do Warszawy :P

odpowiedz
LewLegia - 07.10.2019 / 21:48, *.net.pl

K... Wa on chce tu zostać jeszcze długie lata. Pusty stadion to go zmusi do szybszego sprzedania klubu. Jaki to młot jest z niego, że aż żal go słuchać.

odpowiedz
Info Z 10 -tej Ręki - 07.10.2019 / 21:09, *.t-mobile.pl

Według nie potwierdzonych wieści , A .Vuković od 10 -10-2019 przestaję pełnić funkcję trenera Legii . W jego miejsce rozważa się 3 kandydatury, jedną z nich jest A. Nawałka (Nawalka) .

odpowiedz
@ - 08.10.2019 / 15:18, *.vectranet.pl

@Info Z 10 -tej Ręki : jedynie Magda G. może zrobić rewolucje z tymi ogórami !

odpowiedz
Zdzicho - 07.10.2019 / 20:36, *.tpnet.pl

Jak sie nie ma kasy na prawdziwego trenera to sie mowi, ze obecny ma spokój a jak ma spokoj to znaczy ze pudel akceptuje takie dziadostwo

odpowiedz
Andrzej - 07.10.2019 / 19:57, *.plus.pl

Jak można mówić takie bzdury że Pojedynczy wynik meczu nie jest najważniejszym kryterium oceny, jaki pojedynczy wynik, kurcze o co tu chodzi, pojedynczy wynik wygląda choćby tak ostatnie 5 spotkań, 4 pkt i 3 bramki strzelone, 11 spotkań w lidze i 4 porażki, 19 spotkań w sezonie i 19 bramek strzelonych.

Czasem Vuko może robić rzeczy, które nie są optymalne tu i teraz, ale są odpowiednie z punktu widzenia rozwoju klubu i przyszłości, jaka przyszłość i rozwój klubu, poprzez niszczenie zawodników jak Carlitos czy Kulenovic. Oczy bolą od oglądania Nagy czy Novikovasa a żadnej szansy nie dostaje Kostorz, czemu Karbownik nie gra na środku zamiast Antolica.

Wiele rzeczy można pisać co jest przeciwne słowom Mioduskiego jak i Vukovica.

odpowiedz
Juri - 07.10.2019 / 21:07, *.inetia.pl

@Andrzej: 100% poparcia w tym tekście.

odpowiedz
News⚽️Legia - 07.10.2019 / 19:42, *.204.33

Kibice chcá powrotu Banasika!Tylko on wie co to praca w Legii I czego oczekujá kibice!stawia Tylko na Polakòw,młodych zdolnych!

odpowiedz
Mojo jojo - 07.10.2019 / 18:58, *.t-mobile.pl

Vuko Szacunek!! ale z taką grą to walka o srodek tabeli :( Darek Ogarnij sie!!!

odpowiedz
Dziadek - 07.10.2019 / 18:52, *.net.pl

To ja nie wiem czy dożyję tej wielkiej Legii...

odpowiedz
lol - 07.10.2019 / 18:40, *.amazonaws.com

Panie Mioduski moze kibice dadzą sobie spokój z chodzeniem na dziadostwo.

odpowiedz
bronek49 - 07.10.2019 / 18:37, *.chello.pl

Mioduski jak chcesz czekać 5 lub 10 lat to wypad z Legii, niech kibice przestaną przychodzić na mecze i ładować kase w dupsko tych miernych piłkarzy i prezesa i bardzo słabego sztabu szkoleniowego i medycznego wtedy szybko zmieni zdanie

odpowiedz
Kiwi - 07.10.2019 / 18:33, *.com.pl

Za 5 albo 10 lat Legia będzie najlepsza w Polsce ? Czyli co przez najbliższe lata dupa blada nic nie wygramy. Brawo Mioduski wypad z Legii.

odpowiedz
Mateusz z Gór - 07.10.2019 / 18:24, *.inetia.pl

Czy ta wypowiedź nie jest aby przyznaniem się do tego, że wyniki nie są najważniejsze i np. taki Kulenović rzeczywiście był promowany na siłę?

Bo ja tak to odbieram i muszę się trzymać oparcia, żeby nie spaść z krzesła. Legia nic nie wygra u tego Pana. Wiadomo, zawsze jakieś krajowe trofeum w tej śmiesznej lidze może wpaść, ale to nie jest podejście na zasadzie budujemy mocny zespół, to jest podejście cokolwiek będzie to i tak bez znaczenia, bo chcemy się rozwijać poza sportowo. Tak się nie da. Pomijając, że jest to debilne tak się zwyczajnie nie da. Ten zespół nie ma przyszłości, a Mioduski przekona się o tym, kiedy będzie już za późno - z piękną akademią, pustym stadionem i kadrą, która będzie się prezentować jak Polska u-20. To nie futbol manager, a akademia może być co najwyżej dodatkiem. To nie ma prawa na siebie zarobić, ani stanowić podstawy budowy zespołu. To tylko bardzo ważny dodatek do stabilnie budowanego zespołu. Ale bez stabilnie budowanego zespołu taki dodatek nic nie da, poza generowaniem kosztów. Czy Barcelona zarabia na akademii? NIE. Jej piłkarze odchodzą za grosze do największych klubów na świecie. Czy Barcelona stawia na młodzież? TAK - w szczególnych przypadkach, gdy 1 na 1000 chłopaków ma coś więcej niż talent. I Legia podobnie. Może sobie sprzedać raz w roku chłopaka z akademii i raz w roku kogoś dokooptować do składu. UZUPEŁNIĆ SKŁAD I DODAĆ COŚ DO BUDŻETU POPRZEZ SPRZEDAŻ. Podstawą jednak jest solidna sportowa i zrównoważona budowa zespołu, która jak widać w obecnej strategii Legii wcale nie stanowi podstawy. Bez podstawy projekt je...e. Legią sterują więksi idioci niż myślałem.

odpowiedz
Kukurukuku - 07.10.2019 / 18:03, *.telenor.se

A więc wyniki nie są ważne, ważny jest tylko handel żywym towarem, co sezon nowymi koszulkami i ściąganie frajerów na nasz cudowny stadion, po co nam piłkarze i trener z prawdziwego zdarzenia, cudowny stadion z piwem i hamburgerami, oraz z kolorowymi obrazkami w ramach oprawy zupełnie wystarczy.

odpowiedz
BOGUMIŁ ZIEMNODORSKI - 07.10.2019 / 18:00, *.play-internet.pl

MIODUCH TO ITI BIS!
WON DZIADU Z LEGII!

odpowiedz
Sig - 07.10.2019 / 17:38, *.centertel.pl

Vuko spakowany

odpowiedz
no wreszcie - 07.10.2019 / 17:32, *.centertel.pl

No wreszcie, jasna deklaracja prezesa. Panowie dni Vuko sa policzone. Miodek niddy nie mowi calymi zdaniami. A cale zdanie brzmi " trener ma spokoj.... z trenowaniem Legii,czas na nastepny eksperyment;) "

odpowiedz
Tom - 07.10.2019 / 19:45, *.jmdi.pl

@no wreszcie: nie byłbym taki pewny

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 07.10.2019 / 17:30, *.t-mobile.pl

Tak właśnie wygląda tresura propagandowa niektórych kibiców naszej Legii. Najpierw było ITIowskie "jedzmy małą łyżeczką", później były propagandowe kocopoły Leśnego, iż rzekomo buduje solidnego średniaka europejskiego, a teraz już jest jazda po bandzie: za 5-10 lat będziemy najlepsi w Polsce. I wiem, że są tzw. "prawdziwi kibice", którzy tę żenującą propagandę wezmą za dobrą monetę i będą nabijać kabzę korpocwaniakom - na tym polega propagandowa tresura niektórych kibiców. Wiecie co mi ta gadka o tym, że za 5-10 lat będziemy potęgą, przypomina? Scenę, gdy Stanisław Anioł w kultowym serialu "Alternatywy 4", do płaczącej żony Miećki, rozpaczającej że został zdegradowany na ciecia w bloku z pasją i patosem w głosie jej tłumaczy: najpierw schodzimy w dół, aby się odbić w górę! Kiedyś tutaj, w komentarzach postawiłem taką tezę, że od czasów wejścia ITI na Ł3 przez Leśnego aż po Mioduskiego nasza Legia, to taka piłkarska wersja "Klubu lokatora", jaki w "Alternatywy 4" zrobił Stanisław Anioł. Okazuje się, że włodarz naszego klubu używa nawet takiej samej retoryki jak gospodarz domu z serialu w reżyserii Stanisława Barei. No ale tak jak już wielokrotnie pisałem: przynajmniej można się z tego serdecznie pośmiać. Stanisław Bareja, gdyby żył miałby sporo tematów i inspiracji do nakręcenia serialu komediowego o produktach piłkarskopodobnych, oj miałby...

odpowiedz
Marian Wola - 07.10.2019 / 23:21, *.chello.pl

@Saska Kępa (L): przeciez on wyraznie powiedzial, ze za 10 lat bedziemy najlepsi w Polsce, skad wziales ta potege?

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 08.10.2019 / 09:37, *.t-mobile.pl

@Marian Wola : Najlepsi, czyli potęga na krajowym podwórku. Dodam, że na krajowym podwórku, a więc...w jednej z najsłabszych lig w Europie.

odpowiedz
hrabia pruski - 07.10.2019 / 17:20, *.vectranet.pl

a ja mówię... bojkot!

odpowiedz
Greg61 - 07.10.2019 / 17:14, *.tpnet.pl

Tu chodzi aby sprzedać Legię ale po wybudowaniu tego ośrodka tzw treningowego. dlatego trzyma Vukovica i jego broni

odpowiedz
FFA - 07.10.2019 / 17:02, *.vectranet.pl

Tak, tylko bez wyników pierwszego zespołu nie będzie pieniędzy na te wspaniałe inwestycje

odpowiedz
Hiszpan - 07.10.2019 / 16:26, *.play-internet.pl

W dowolnym tłumaczeniu. Wali mnie ten sezon. Kibice mam Was w dupie. Mam wywalone na ten sezon. Liczy się tylko akademia będę zarabiał hajs pchajac młodych chłopaków gdziekolwiek. Vuko jest spoko. Wykonuje każde polecenie. Wieteska może zawalic jeszcze z 10 bramek Majecki też. Sa na sprzedaż jak Sandro więc muszą grać. Show must go on.

odpowiedz
Nareszcie - 07.10.2019 / 16:23, *.t-mobile.pl

No i nareszcie po vujowiczu.

odpowiedz
Gocław - 07.10.2019 / 16:12, *.chello.pl

Hehe, dobrego stryczka w nos dostaliśmy, jako kibice Legii, od naszego prezesa :)
Piękna szpileczka - pochylcie głowy i „dziękuję bardzo” dla ITI :).

Jakby ktoś nie załapał, to językiem ludzi kulturalnych, prezes pokazał nam właśnie gest Kozakiewicza :) .

odpowiedz
Lagerta - 07.10.2019 / 16:02, *.144.83

Oni mają romans

odpowiedz
XX - 07.10.2019 / 15:58, *.mm.pl

Jak w korpo mówią, że ktoś ma pełne wsparcie zarządu, to znaczy, że już dawno ktoś jest dogadany na jego miejsce. To jak w mafii pocałunek śmierci.

odpowiedz
word!up - 07.10.2019 / 15:55, *.inetia.pl

W sumie to co tu wymagać od Vukovica skoro 3/4 grajków obecnych w składzie nie nadaje się do gry.

odpowiedz
as - 07.10.2019 / 15:54, *.chello.pl

Dzień dobry Mioduski i Vuković won z Legii wpi....du

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 07.10.2019 / 15:20, *.amazonaws.com

Nie poddawaj sie............la la la la la !!!!!!!!!!!

odpowiedz
... - 07.10.2019 / 17:45, *.vectranet.pl

@MIODUSKI OUT !!!!!: znowu przegrana la la.. znowu przegrana i tak przez 5 do 10lat

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 07.10.2019 / 15:19, *.amazonaws.com

Mioduski wyp.......z Legii zlodzieju i nieudaczniku !!!!!

odpowiedz
(L) - 07.10.2019 / 15:18, *.inetia.pl

Banasika się pozbyli i ten w Radomiaku szaleje na zapleczu ekstrapaki. Tu pinokiowa miernota, takie typowe drewno.

odpowiedz
dziadek - 07.10.2019 / 15:08, *.play-internet.pl

Zasłona opadła. Za 5-10 lat mamy zacząć grać w piłkę, prawi prezes. Kibice powinni odpowiedzieć, nogami. Nie przychodząc już na stadion. A słowami powinni prezesa pocieszyć, tak jak on kibiców pocieszył. WRÓCIMY ZA te 5-10 LAT. PAPATKI.

PUSTY STADION.

odpowiedz
zenek - 07.10.2019 / 14:41, *.plus.pl

Magiera tez mial mieć spokój,a trzy tygodnie póżniej nasz super prezes go pożegnał

odpowiedz
Normalny człowiek - 07.10.2019 / 14:34, *.net.pl

Niestety, ale ja w to nie wierze.
Wiele razy już Pan mówił różne rzeczy, a prawda jest taka, że zaliczamy systematyczny zjazd w dół. A my tego nie chcemy! Tutaj nikt nie będzie czekał 5 czy dziesięć lat na ewentualną realizację Pańskiej wizji, która nota bene jest bardzo niepewna. To nie tak działa
To nie jest firma do zarabiania pieniędzy, przynajmniej nie od razu. To jest klub piłkarski i tutaj trzeba mieć jaja, żeby to wszystko poprowadzić.Trzeba coś dać ludziom, żeby oni się w to angażowali, wspierali, żyli tym. Wtedy tacy ludzie stają się wiernymi klientami. I tylko w takim przypadku można wspólnie osiągać sukcesy, zarówno sportowe, jak i komercyjne. Ale proszę pamiętać, że te dwie rzeczy zawsze muszą iść w parze.
Pan tymczasem chciałby zarabiać, a ludziom nie dać nic. To nie wypali. Ludzie sie odwracają, bo za przeproszeniem serwuje Pan kibicom DZIADOSTWO (np. kilku ostatnich trenerów, obecny skład, wyniki w Europie, brak mistrzostwa w lidze amatorskiej, etc...)
Pan jest stworzony do innych interesów, nie do prowadzenia Legii Warszawa. Nie czuje Pan tego. Dobrze by było, żeby Pan to zrozumiał.
Myślę, że czas stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie, że to nie wyszło. Tak czasami bywa.
Szkoda też, że cały czas nagina Pan rzeczywistość. Nie tędy droga. Ma Pan doświadczenie w biznesie i powinien Pan wiedzieć, że najgorsza rzecz, to mówienie nieprawdy, którą łatwo zweryfikować. To się obraca przeciw.
Panie Prezesie, my naprawdę życzymy Panu sukcesów, tylko mamy wrażenie, że Pan Nam nie życzy niczego...My tutaj chcemy być z Legii dumni. Chcemy przeżywać z nią wielkie chwile, a nie kopać się po czołach i zastanawiać, czy za chwil kilka nie przyjedzie na Nasz stadion jakaś Termalika i nie pojedzie z Nami 3:0...

odpowiedz
WIdzar - 07.10.2019 / 14:25, *.omnitec.pl

Lubie takie wywiady jak Prezes mówi, że trener ma spkój to raczej musi się powoli pakować ;)

odpowiedz
Mietek - 07.10.2019 / 14:24, *.play-internet.pl

Mioduski won z Legii ! Nie moge na ten jego ryj pudlowaty juz patrzec. Na dno nasz klub stacza

odpowiedz
tomiacab - 07.10.2019 / 14:18, *.144.83

A czy przypadkiem nie mówiłeś w czerwcu że to okienko i ta runda to ostatnia szansa kucharskiego?

odpowiedz
Zły krasnolud - 07.10.2019 / 14:11, *.144.83

Ja robię bojkot, a kto chce dokładać pudlowi do interesu, który polega na sportowym zarżnięciu Legii, to niech sobie chodzi na ten cyrk, kupuje koszulki i popija stadionową colę.

odpowiedz
tomtomtom - 07.10.2019 / 14:10, *.btcentralplus.com

Tak dokladnie, wpier..... ol 2:0 to jest rozwój drużyny.... Nie wstanę tak będę leżał la la la la la la lala la

odpowiedz
Łubudubu - 07.10.2019 / 13:43, *.144.83

Ch.. z wynikami, jedziemy z tymi transferami.... to śpiewałen ja, darek em.

odpowiedz
Szyszko - 07.10.2019 / 13:38, *.tpnet.pl

zwracam tylko uwagę, że na końcu takiego bajzlu są zawsze kibice, którzy po przekroczeniu granicy nędzy sportowej i rozpaczy potrafią przez długie lata być bardzo uciążliwi i nie takich gigantów zniechęcić do bycia w tyk klubie. Podobnie jak posiadanie dobrego trenera są to prawdy oczywiste, wielokrotnie sprawdzone, ale jak toś się uczyć nie potrafi to życzę powodzenia

odpowiedz
BiaLy - 07.10.2019 / 13:35, *.orange.pl

Dlaczego pudel robi z nas idiotów a Żyleta cały czas śpiewa nasz hymn „Nie poddawaj się...”. ? Kiedyś było „nic się nie stało, Polacy nic się nie stało”. Teraz mamy „nie poddawaj się...”. JPD!!! Bojkot!

odpowiedz
Piknik(L) - 07.10.2019 / 13:25, *.plus.pl

Trener Radomiaka Dariusz Banasik widziany w Wawie! Na miejsce Vuko

odpowiedz
Pit - 07.10.2019 / 13:08, *.net.pl

Zaczynamy akcję " PUSTY STADION".

odpowiedz
Widelec - 07.10.2019 / 13:03, *.207.181

Z tego wywiadu wynika że najlepiej w ogóle wycofać Legie z rozgrywek i wrócić za 10 lat jak wyniki będą ważne i Legia będzie najlepsza w Polsce(ale osiągnięcie),koleś jest po prostu głupi albo ma debili za doradców bo ja już nie umiem tego inaczej wytłumaczyć Ps.a Vuko już wczoraj wieczorem powinien na kopach wrócić na Bałkany i więcej przy Ł3 się nie pokazywać

odpowiedz
Bl 1916 - 07.10.2019 / 13:03, *.centertel.pl

4 punkty straty do lidera Panowie zero optymizmu mistrzostwo to się w maju zdobywa a nie październiku nie ważne jak się zaczyna ważne jak się kończy optymizmu i wiary więcej

odpowiedz
jam ci - 07.10.2019 / 17:48, *.62.92

@Bl 1916: w maju to będziesz płakał ze zabrakło "dwóch" punktów
dziś tylko 4 punkty straty a w grudniu dwanaście

odpowiedz
bronek49 - 07.10.2019 / 13:01, *.chello.pl

Panie Modulski jeżeli trener z tak grającą drużyną ma spokój to sprzedaj tą legie i nie zawracaj sobie glowy tym co nie umiesz robić ,my nie chcemy oglądać takiej parodi futbolu i sciąganiu do drużyny zagranicznych miernot,najwięcej płacisz za zawodników i to słabych i dostają wysokie kontrakty.Już kibice z całej Polski śmieją się z tej drużyny i kibiców ,dlatego my już spokoju nie mamy i zacznij się liczyć z kibicami jeżeli tobie nie przeszkadza taka gra Legii to niech wstęp będzie darmowy i nie wyciągaj kasy od kibiców

odpowiedz
Darek - 07.10.2019 / 12:50, *.chello.pl

Człowieku ogarnij się jak tak dalej pójdzie to Legia będzie grała w drugiej ósemce
zwolnij tego dziada , który nie potrafi ułożyć drużyny ile będzie miał tych szans
My chcemy LEGII z dawnych lat

odpowiedz
Lopez - 07.10.2019 / 12:43, *.tpnet.pl

Halo, czy leci z nami pilot??? Miodek czy ty wiesz co ty robisz? Bo chyba raczej będziesz jak dziecko we mgle...

odpowiedz
Gosc - 07.10.2019 / 12:41, *.chello.pl

Za 5-10 lat Legia ma być najlepszym klubem w Polsce..?

odpowiedz
News⚽️Legia - 07.10.2019 / 12:31, *.135.68

Za pięć, dziesięć lat Legia będzie najlepszym klubem w Polsce – w dużej mierze dzięki temu projektowi - dodaje właściciel stołecznego

odpowiedz
Podajpiwo - 07.10.2019 / 12:30, *.tpnet.pl

jasne, to tak jakbyśmy wszyscy żyli wg. Maksymy: c.uj z pieniędzmi,wazne że robota jest.

odpowiedz
Ginpasterz - 07.10.2019 / 12:26, *.204.214

Już nie jeden miał spokój, ale czy ew. porażka z Amicą zresztą wstydliwa 0:3 nie zaburzy tego spokoju. Pytanie tylko kto w zamian? Chyba, że celem jest pierwsza ósemka i max druga runda el. LE. Wtedy niech jest jak jest.
Brak słów

odpowiedz
Oyeyku - 07.10.2019 / 12:25, *.holding1.pl

Optymistyczne jest w tej wpowiedzi to, iż przed zwolnieniem poprzedników też zapewniał wszystkich, że trenejro mogą spać spokojnie :-)

odpowiedz
Marek - 07.10.2019 / 12:23, *.gov.pl

Takie tuzy jak Fornalik czy Stokowiec wycierają Vukovicem podłogę, nawet debiutant Sobolewski tobi wynik, a nasz geniusz taktyki daje 2 dni wolnego, wyciaga wnioski i cieżej pracuje i tak co kolejke.

odpowiedz
stary trener - 07.10.2019 / 12:17, *.vectranet.pl

to smutne 61 lat chodze na LEGIE i zawsze bylem przeciwny roznym protestom godzacym w klub ktoremu kibicuje i ktory kocham miloscia bezgraniczna popieralem i popieram Prezesa ale ...... jak dlugo mozna ufac doradcom ktorzy widza za napisem LEGIA....... kase i nic wiecej oraz tego osobnika /podobno z genami LEGII i korony / ktory niestety nie sprawdzil sie - przegral i przegrywa wszystko mimo to jest dalej pseudotrenerem dlatego apeluje do Prezesa - nie zatrudniaj amatorow kopaczy lecz wydaj rozsadnie swoja kase na TRENERA z prawdziwego zdarzenia a jesli nie zrozumiales to- CZAS NA AKCJE TYCH CO PRAWDZIWIE KOCHAJA KLUB I PUSTE TRYBUNY - moze to otworzy oczy Prezesowi -wystarczy amatorow na stanowisku trenera - lepiej zaplacic za fachowca niz za amatora z genami !!!

odpowiedz
otto - 07.10.2019 / 12:10, *.246.2

Czyli po kolejnej porażce w następnym meczu Vukovic leci na pysk. W sumie dobrze, szkoda że tak późno. Z drugiej strony nie wierzę, że Mioduski zatrudni profesjonalnego trenera, znów będzie cudował z jakimiś uczącymi się fachu trenerami pokroju Sa Pinto, czy Berga.

odpowiedz
lol - 07.10.2019 / 12:08, *.amazonaws.com

najlepsza chyba w okręgówce :/ - zapomnial dodac

odpowiedz
Kamuflaż - 07.10.2019 / 12:07, *.tpnet.pl

Pusty stadion, zmusi tego pana do działania, on nie rozumie i nie zrozumie kibica, bo nim nigdy nie był. To cwany i zimny drań łasy tylko na pieniądze, skoro nie będzie dopływu gotówki z biletów, karnetów itd, pójdzie po rozum ale tylko do czasu, by załagodzić sytuację!

Słuchaj zakuty łbie pełniący obowiązki prezesa Legii: my kibice Legii jesteśmy niezadowoleni z sytuacji jaka ma miejsce w klubie pod pana rządami, "produkt" jaki nam pan serwuje jest nie do przyjęcia zaakceptowania dla prawdziwego kibica, bo zaprzecza wszelkim zdrowym zasadom sportu i rywalizacji. Jesteśmy zmuszeni działać zanim stanie się "tragedia", a takich w polskiej piłce klubowej było wiele. Dlatego zawieszamy doping i przestajemy chodzić na mecze do czasu, aż wszystko wróci do stanu normalnie funkcjonującego klubu. Kibic ma prawo decydować komu i za co płaci, nie na odwrót! Utopia jaką nas pan karmi od czasu samodzielnego przejęcia klubu, ewoluowała w stronę bardziej niebezpiecznych zachowań czyt. patologii, dlatego my kibice "prawdziwi" mający dobro klubu na pierwszym miejscu , mówimy stanowczo NIE. Upływ kibiców będzie widoczny już od najbliższego spotkania z Amicą Poznań, i będzie trwał do czasu, kiedy Legia ponownie zacznie przypominać klub, a nie jarmark. Życzymy szybkiego zrozumienia sytuacji, szkoda by na tak ładnym stadionie hulał tylko wiatr!

odpowiedz
Trampek - 07.10.2019 / 12:06, *.247.90

Cytat:"Gdy widzę, że coś nie działa, to wolę działać i spróbować innego rozwiązania." Jak się ma ta wypowiedź Pana Dariusza Mioduskiego w rozmowie z Przeglądem Sportowym. do rzeczywistości która wygląda tak,że w ostatnich pięciu meczach LEGIA "zaliczyła 3 porażki, jeden remis i jedną wygraną to jest tyle samo ,co będąca na 15 miejscu w tabeli e-klapy Korona Kielce.Przy tym należy dodać , że jest to tendencja spadkowa w wykonaniu zespołu LEGII. Czy jeszcze raz tu przytoczone pańskie słowa zaczerpnięte z konkurencyjnego portalu Legii Net cytat: "Sytuacja się stabilizuje, zaczynamy rozumieć, o co nam chodzi. " oddają rzeczywistość tendencji spadkowej LEGII - w której zaczyna Pan rozumieć ,że chodzi Panu o zachowanie tendencji spadkowej LEGII. Tylko proszę nie mówić,że są to słowa wyrwane z kontekstu, gdyż przytoczone cytaty są całymi zdaniami,a nie fragmentami zdań . Co Pan powie jeszcze,jeżeli LEGIA - " z pomysłami" Vukowica zaliczy kolejną wpadkę w PP z Widzewem. Czy jest to w kalkulowane w pańską stabilizującą się sytuacje , którą jak pan określa zaczyna rozumieć ? Najwyższy czas , aby podjął pan męską decyzję w dwu tygodniowej przerwie w rozgrywkach - bo jest to jedyna okazja, aby "uratować" LEGIĘ przed pucharowym blamażem oraz groźbą spadku LEGII do niższej klasy rozgrywek. Jeżeli Pan gra w szach / a powinien znać Pan przynajmniej zasady gry/ to powinien Pan wiedzieć że obserwujący z boku kibic grę dwóch arcymistrzów widzi więcej niż każdy z nich z osobna.Niech Pan "zdejmie maskę " - która przysłania pole widzenia RZECZYWISTOŚCI co powoduje,że górą bierze BUJANIE W OBŁOKACH odnośnie aktualnej sytuacji w LEGII gdzie zamiast 15 punktów w pięciu ostatnich meczach ,LEGIA zdobywa 4 punkty to jest tyle co przedostatnia drużyna aktualnej tabeli. Czy na tym polega Pańska stabilizacja ?- Pytam retorycznie .

odpowiedz
SzB - 07.10.2019 / 12:03, *.play-internet.pl

Po tym wywiadzie stwierdzam się tylko jak bardzo rozkładany jest klub. Ja do tego swoich pieniędzy i obecności nie przyłożę. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony trybun w kolejnym meczu można już chyba będzie interpretować jako sabotaż i jakiś rodzaj zmowy z tym.... Szkoda słów....

odpowiedz
(L)eon - 07.10.2019 / 12:00, *.plus.pl

Niestety ale przepowiadałem to już dawno że tak będzie wtedy mnie tylko obrażali wyzywali że żaden że mnie kibic tylko że jak większość obecnej żylety jeszcze w gacie robiła to ja jeżdziłem za tym klubem po radzionkowach jaworznach lublinach warunkach i innych grodziskach no ale ja się nie znam a wy dalej kasę pudlowi zapełniajcie śpiewając nie poddawaj się

odpowiedz
Rafał - 07.10.2019 / 11:42, *.144.254

Jak ten człowiek się pogrąża to szkoda gadać.Tak obrzydził oglądanie meczów Legii mi,że nie da się tego w żaden racjonalny sposób wytłumaczyć.On nas doprowadzi do tragedii!

odpowiedz
Patatajpatataj - 07.10.2019 / 11:36, *.chello.pl

Wyniki są przecież nieważne, kasa ma się zgadzać i to wszystko za nasze pieniądze. Puste trybuny i Patataj patataj, czyli powtórka z iti do skutku, to chyba jedyne sensowne rozwiązanie, niestety..... Stop korpo-hienom w Legii !!!!

odpowiedz
News⚽️Legia - 07.10.2019 / 11:35, *.135.68

To jak !?a jeśli amika nas w domu ogra to dalej trener bédzie miał spokòj?!prosze odpowiedzieć Mr Mioduski!

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 11:43, *.108.201

@News⚽️Legia:
"Działają procesy wewnętrzne. Z czasem wszyscy mogą uznać, że tak musiało być, ale… wcale nie musiało." D. Mioduski (wywiad z dziś)

odpowiedz
Sebek - 07.10.2019 / 14:39, *.vectranet.pl

@News⚽️Legia: Nie jeśli nas ogra tylko ile nas ogra.Bo wpier...l coś czuję będzie na 100%.

odpowiedz
oLaf - 07.10.2019 / 11:33, *.vectranet.pl

oj... piknie mówi Miodek i ja mu nawet wierzę : ) - co z tego skoro przy najwyższym w Polsce budżecie wyprzedza nas np. Wisłą Płock.... wszystko pięknie tylko NIE MA GRY!!!

Wyniki "mniej niż zero" (Mistrzostwo , PP, LE ) , a styl gry beznadziejny. Piast który się wyprzedał ogrywa nas 2:0.... ja mam dość tych upokorzeń!

odpowiedz
e(L)o - 07.10.2019 / 11:31, *.vectranet.pl

Nabieram pewności, że pudel trzyma vuko tylko dlatego, że zgodził sie udawać trenera za najniższą krajową!

odpowiedz
Lesny Dziadek - 07.10.2019 / 11:29, *.play-internet.pl

Ten czlowiek w zyciu slowa prawdy nie powiedzial. Nie oczekujmy cudow, ze nagle to zrobi. To jest ewidentna ,,gra na czas,,. A tu nawet 100 lat nie pomoze. Spojrzmy realnie na ostatnie 3 lata. Czy cokolwiek bylo robione z glowa? Mam zapomniec, co pan spier... przez te 3 lata i czekac dalej???? Na co, sie pytam? Przeciez nawet teraz tracimy czas. Pinokio opowiada takie brednie i tak ustawia zespol, ktory juz calkowicie rozbil, ze nic z tego nie bedzie. Mozna robic blady, ale jezeli sie je ciagle powtarza, i kolejny raz te same i znowu, o czym to swiadczy...? No tak, ale mamy czekac 10 lat i znosic z pokora kolejne upokorzenia. Gratuluje dobrego humoru. A rzeczywistosc jest taka, ze klamstwo goni klamstwo i z klamstwa wyrasta kolejne klamstwo...

odpowiedz
Rebel - 07.10.2019 / 11:18, *.23.42

No i widzicie drogie dzieci? W sporcie wyniki wcale nie są najważniejsze. I z tak motywacyjnym przesłaniem naszego znakomitego prezesa zakończmy już ten sezon.

odpowiedz
Super - 07.10.2019 / 11:12, *.chello.pl

Trener ma spokój, Miodulski ma kasę, a trybuny śpiewają swoją ulubioną piosenkę "nie poddawaj się".

Jest super.

odpowiedz
FC - 07.10.2019 / 14:39, *.chello.pl

@Super: 100%

odpowiedz
DARO - 07.10.2019 / 11:08, *.knc.pl

jak tak dalej pójdzie to 1 liga

odpowiedz
Kibic LEGII od 53 lat - 07.10.2019 / 11:06, *.nile-online.net

ale pier.....isz pudlu - ale ja też mam spokoj i na Legię przez ciebie i twojego pupilk vukovica juz nie chodze - "pie.....cie" się obydwaj dalej !!!!!
Zyleta - obudzcie się !! do ku.....y jasnej a nie drzyjcie sie bezmyslnie jak dostajemy wpier...l w kazdym meczu !!!!

odpowiedz
Kieł - 07.10.2019 / 11:54, *.tpnet.pl

@Kibic LEGII od 53 lat: Przecież liczy się właśnie darcie mordy i podskakiwanie. No i oprawy. Do tego lansik na żylecie i ew parę liści na lewo i prawo. Wynik są zupełnie nieistotne. Dla niektórych oczywiście.

odpowiedz
pol - 07.10.2019 / 11:04, *.chello.pl

Trenerzyna i prezesina..................siebie warci

odpowiedz
Kibic LEGII od 53 lat - 07.10.2019 / 11:16, *.nile-online.net

@pol: Dokladnie !!! a niedawno mowil, ze LEGIA w kazdym sezonie powinna walczyc o mistrza a teraz ze za 5-10 lat Jedyna metoda to nie przychodzic na stadion zeby nim wstrzasnac ale dopoki Zyleta bezmyslnie mu kibicuje to gratuluję . Dla niego liczy sie tylko kasa Panowie !!!!!!

odpowiedz
lob - 07.10.2019 / 10:59, *.chello.pl

Sprzedaj Legie................nie masz pojęcia o piłce fircyku..........

odpowiedz
Mario - 07.10.2019 / 10:57, *.timplus.net

Czytaj, ma spokój, bo wykonuje rozkazy prezesa. Trzeba było promować słabego Kulenovica, to wykonał. Trzeba było pozbyć się Carlitosa żeby zejść z kosztów, to zrobił to. Legia w sercu ? Raczej chłodna kalkulacja trenera, że jak wszystko wykona, to utrzyma stanowisko.

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 11:09, *.108.201

@Mario:
Gdyby pudel byl prezesem Barcelony to sprzedalby Messiego, hajs by sie zgadzal, no i wiadomo, koszty

odpowiedz
Walerek - 07.10.2019 / 10:49, *.netfala.pl

Widać, że nasz prezes ma wizję na kolejne 5-10 lat. Co by nie było, ale mamy prezesa wizjonera lub... marzyciela - jak kto woli.

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 11:05, *.108.201

@Walerek:
Ja bym mu proponowal zaczac od wizji na 5-10 meczy

odpowiedz
Marcin - 07.10.2019 / 10:49, *.amazonaws.com

Jaki pojedyńczy wynik? W ostatnich 5 meczach na 15 możliwych punktów zdobyliśmy 4!!

odpowiedz
Roma - 07.10.2019 / 10:48, *.plus.pl

Widząc w jakim kierunku podąża Legia pod rządami obecnego prezesa, jego słowa "Vuko wie i rozumie, w którym kierunku powinna iść Legia. Wpisuje się w zespół, który na to pracuje", to jak pocałunek śmierci. Najwyraźniej jeszcze kilka lat prezes zamierza mydlić oczy ośrodkiem treningowym. Nie rozumiem dlaczego traktuje to w tych kategoriach : albo dobra drużyna albo ośrodek, przecież z samej sprzedaży zawodników nie da się dokończyć budowy i utrzymać ten ośrodek. A swoją drogą to ciekawe jak będzie wyglądała budowa w Księżenicach, gdy skończą się dotacje i trzeba będzie zacząć wydawać własne ( klubowe ) pieniądze.

odpowiedz
Ast - 07.10.2019 / 10:44, *.centertel.pl

Pocałunek śmierci?

odpowiedz
Zyga - 07.10.2019 / 10:43, *.t-mobile.pl

bileciki, karneciki, menago, handel szrotem i wałek się kręci,

odpowiedz
Po(L)ubiony - 07.10.2019 / 10:38, *.chello.pl

Jeżeli Mioduski uważa, że dla kibiców, ważny jest tylko rezultat.... to długo tu nie wrócę z komentarzem. Szkoda klawiatury.

odpowiedz
ib - 07.10.2019 / 10:38, *.inetia.pl

Panie Mioduski, a co w sporcie się liczy? Czyż nie wynik? Taka gra to wstyd, a tłumaczenia to wręcz obciach. Powiedzcie, że gramy o środek tabeli na koniec sezonu. Wówczas wiele rzeczy będzie zrozumiałe.

odpowiedz
Pawciu - 07.10.2019 / 10:37, *.play-internet.pl

Skoro Mioduski wspiera Vukovicia, to pewnie za chwilę go wyrzuci...

odpowiedz
kibic Legii od zawsze - 07.10.2019 / 10:36, *.chello.pl

Nie podoba mi się to,co aktualnie dzieje się w Legii! Ale szczytem idiotyzmu jest nawoływanie do bojkotu klubu!!!! Bo Legia to coś więcej niż zwykły klub,tylko kibice sukcesu tego nie rozumieją!
Może niech oni więcej nie przychodzą na stadion,bo po co nam,prawdziwym sympatykom Legii mają przeszkadzać....
Krytyka tak, ale konstruktywna a nie obrażanie się na Legię!!!!!

odpowiedz
Lesny Dziadek - 07.10.2019 / 11:32, *.play-internet.pl

@kibic Legii od zawsze: Darek zmien nick, ten juz znamy.

odpowiedz
kibic Legii od zawsze - 07.10.2019 / 11:41, *.chello.pl

@Lesny Dziadek: coś ci się pop...liło! Spieprzaj dziadu:):):)

odpowiedz
Lesny Dziadek - 07.10.2019 / 11:48, *.play-internet.pl

@kibic Legii od zawsze: To jest ta Twoja kultura i ,,konstruktywny dialog,,. Jak niewiele potrzeba, zeby poznac czlowieka. Zaprezentowales sie w cale krasie i dales popis Dariuszu...

odpowiedz
Rafix - 07.10.2019 / 12:16, *.chello.pl

@kibic Legii od zawsze: nikt nie chce bojkotu klubu, tylko jak ktoś niszczy nasz klub to należy w jakiś sposób odpowiedzieć. Bojkot meczy jak najbardziej wskazany. Mozna isc i powspierać drugą drużynę lub młodzież, a nie nabijać kasę Mioduskiemu.

odpowiedz
kibic Legii od zawsze - 07.10.2019 / 16:35, *.chello.pl

@Lesny Dziadek: Nawet nie rozumiesz,co czytasz ani nie pojmujesz znaczenia słów!Szkoda czasu na polemiki z facetem,który nie odróżnia krytyki od dialogu....Żegnaj,Bogusiu.

odpowiedz
Lesny Dziadek - 08.10.2019 / 01:55, *.play-internet.pl

@kibic Legii od zawsze: Moze lubisz usmiechac sie jak konski zad do bata i czekac nie wiadomo na co. Spiewaj dalej ,,nie poddawaj sie,,. Bojkot nie dotyczy klubu, tylko czlowieka, ktory KLAMIE od 3 lat. Ani za 5, ani za 10 lat nie bedzie lepiej. Nie ma takiej opcji z tym czlowiekiem. Chcesz czekac na kolejne baty, czekaj. Ale nie oceniaj zle ludzi, ktorzy chca zrobic...cokolwiek...

odpowiedz
eth - 07.10.2019 / 10:35, *.tpnet.pl

Jak już Mioduski Vukovicia zwolni, to powinien publicznie przeprosić Serba, za to, że go wpuścił na taką minę.

odpowiedz
L - 07.10.2019 / 10:35, *.centertel.pl

5-10 Lat ????????? rynce opadają

odpowiedz
meter - 07.10.2019 / 10:33, *.tpnet.pl

Przecież to co my tu piszemy i tak nic nie da..portal przyjmie każda liczbę komentarzy,tylko co z tego?Czyta to ktoś?W moim życiu są Legioniści i w pracy,i na siłce ,na osiedlu i w życiu prywatnym..wszyscy jesteśmy zgodni.To FARSA!W każdym aspekcie-od kibiców po piłkarzy.Chcecie zmian?Zacznijcie od siebie.Ja:
1.przestaję wrzucać do puszek
2.regularna nieobecność na meczach

Tyle mogę.25 lat na Łazienkowskiej i 1 taki krok z mojej strony.Czuję się zmęczony tym wszystkim.I dymany na każdym polu.STOP!!!!!!

odpowiedz
osa(L) - 07.10.2019 / 12:32, *.t-mobile.pl

@meter: Popieram.
Tyle że takich jak my potrzeba więcej ale po takich wywiadach i stylu drużyny to chyba blisko coraz bliżej....stety i niestety.
Pozdro dla Wszystkich Legionistów, na pohybel korpo-Legii !

odpowiedz
pit - 07.10.2019 / 10:31, *.230.191

Tylko pusty stadion! Ja od poczatku tego sezonu nie byłem na Ł3, bo nie będe wspierał swoją kasą tego, co robi nędzny prezesina z gównianym trenerem. Wczoraj nawet nie oglądałem tej padaki z gliwic, bo wiedziałem z góry, że będzie w plecy i wolałem w tym czasie posprzątać sobie samochody.

odpowiedz
otochodzi - 07.10.2019 / 10:26, *.tpnet.pl

trener ma spokój
a chodzi o to żeby prezes nie miał spokoju ze strony kibiców

odpowiedz
eth - 07.10.2019 / 10:37, *.tpnet.pl

@otochodzi: nie ma na co liczyć. Przy grze ostatnich miesięcy zamiast śpiewać "przyśpiewki zachęcające do zaprzestania prezesowania", my ciągle "Nie poddawaj się", więc...

odpowiedz
bolo - 07.10.2019 / 10:23, *.net.pl

Mioduski: wara Wam kibice od mojej pralni. Jesteście od tego żeby płacić i płakać. A to Wasze "nie poddawaj się" mam głęboko w ...... ,. Tak należy rozumieć słowa właściciela.

odpowiedz
:( - 07.10.2019 / 10:20, *.2.28

jpdl prosi się o rozliczenie go z trybun , na dodatek tego jolopa nazywa trenerem:)

odpowiedz
zaba285 - 07.10.2019 / 10:15, *.lukman.pl

trener gra w jednej drużynie z prezesem - jak prezes wydaje rozkaz że Kulenovic ma grać to gra - no i dlatego ma spokój. wyniki nie są najważniejsze... teraz trzeba sprzedać Wieteskę, bo młody i grał na EURO młodzieżowym, więc mimo katastrofalnej formy i zawalenia 2 meczów pewnie będzie grał, wyniki przecież według pudla nie są najważniejsze.

niestety będzie tylko gorzej...

odpowiedz
Mario - 07.10.2019 / 10:09, *.com.pl

Jeśli mioduski mówi teraz, że trener ma spokój, tzn że już niedługo go zwolni

odpowiedz
KibicL - 07.10.2019 / 10:09, *.vectranet.pl

Błąd w samsym założeniu. Przecież nazwanie Vuko trenerem jest obrażające dla całej plejady prawdziwych trenerów. Pan Mioduski powinien użyć raczej sformułowania "praktykant trenerski".

odpowiedz
Darek - 07.10.2019 / 10:54, *.t-ipconnect.de

@KibicL: Niestety ale jest tak jak piszesz.Trener a trener to roznica.Tak samo pilkarz i pilkarz.Porownaj sobie pilkarza z ligi niemieckiej czy angielskiej z pilkarzem z naszej dupoklasy.I jeden i drugi to pilkarz.Ale ten z naszej ligi jest pilkarzem tylko z nazwy.
W ogole pilka nozna na calym swiecie i pilka nozna w Polsce to dwie rozne dyscypliny sportu.

odpowiedz
Silverado - 07.10.2019 / 10:06, *.51.162

Bardzo madrze pan prawi panie Prezesie... motloch pincet plus z zylety i klakierzy za 12 groszy dla ktorych szczytem marzen jest Skoda Superb albo ternowa Dacia xD nie zrozumieja... motloch jak w sredniowieczu powinin widziec do najwyzej stajnie na zawodach.

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 10:29, *.108.201

@Silverado:
Prosze czytaj mundrałku
"Mimo wszystko pierwszy raz od trzech lat widzę, że zaczynamy iść w kierunku, w którym powinniśmy iść. Uwolniliśmy się od ciężaru przeszłości. Mamy czystą kartę, możemy budować zespół tak, jak chcemy. Działają procesy wewnętrzne. Jest tak, jakbym chciał. Z czasem wszyscy mogą uznać, że tak musiało być, ale… wcale nie musiało."
O ja bidny nierozumny...

odpowiedz
Vuko won - 07.10.2019 / 10:04, *.centertel.pl

Hahahaha pudel pakuj się razem z vukoviciem i won z Legii bo hanbicie ten klub i barwy pajace!

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 09:59, *.108.201

Bracia wywiad z legia.net z Mioduskim z dzis czy ktos mozre przetlumaczyc ten korpobełkot
"Mimo wszystko pierwszy raz od trzech lat widzę, że zaczynamy iść w kierunku, w którym powinniśmy iść. Uwolniliśmy się od ciężaru przeszłości. Mamy czystą kartę, możemy budować zespół tak, jak chcemy. Działają procesy wewnętrzne."

odpowiedz
Maciej - 07.10.2019 / 09:50, *.d1-online.com

BOJKOT !.

odpowiedz
Strogow - 07.10.2019 / 09:49, *.chello.pl

Miodek na razie nie zamierzam dalej cię sponsorować i wychodzić na frajera bo ty nim jesteś a nie ja poczekam na lepsze czasy jak nie będzie ciebie i tego nieudacznika jakim jest ten pajac trener dobrze że nie kupiłem karnetu popatrzę na twoją klęskę z satysfakcją jedyną rzeczą jaka mnie boli to że niszczysz mój ukochany klub jakim jest LEGIA którą mam w sercu od dziecka a ty masz w dupie klakierze !!!

odpowiedz
(L)1916(L) - 07.10.2019 / 09:48, *.centertel.pl

On patrzy szeroko A Legia jest głęboko.
Legia idzie w odwrotnym kierunku co trzeba. Nie długo przyjedzie zespół z A-klasy, wygra z 3:0 I pojedzie do siebie . A Ty i ten bałkański ( tutaj sobie wstawcie co chcecie) nadal będziecie mydlić oczy kibicom. Legia gra beznadziejną piłkę .

odpowiedz
Hoh - 07.10.2019 / 09:42, *.centertel.pl

Prezes Leśnodorski>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>fajtłapa Mioduski

odpowiedz
MINA - 07.10.2019 / 09:40, *.chello.pl

Trzeba złożyć na Mioduskiego,zawiadomienie do prokuratury że działa na niekorzyść własnej firmy,sam z klubu nigdy nie odejdzie

odpowiedz
Darek - 07.10.2019 / 09:40, *.t-ipconnect.de

I po co te nerwy?Wystarczy poczekac 5 lat i Legia wygra mistrzostwo Polski.No gora 10 lat.Przeciez prezes by nas nie oklamal.Czy kiedykolwiek powiedział ze zrobi cos a zrobil zupelnie inaczej?No moze raptem kilkadziesiat razy.
A teraz motłoch nie idzie po bilety na mecz z amika zeby prezesowi sie w kieszeni kasa zgadzala.Tylko do tego jestesmy mu potrzebni.
Wiedzial chlop co robil sprzedajac karnety na caly sezon bez mozliwosci zwrotow.
Nie martwie sie do spadku jest lks,arka i korona.Powinnismy sie utrzymac w lidze.

odpowiedz
jarekk - 07.10.2019 / 09:32, *.metrointernet.pl

Co za brednie! Ciśnienie tylko podnosi ludziom.

odpowiedz
MINA - 07.10.2019 / 09:28, *.chello.pl

Mioduski zrobił z Legii pralnie pieniędzy to oczywiste z fajnie prosperującego klubu zrobił jakąś padake.Potrzebuje tzw kosztów

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 09:27, *.108.201

Aha i jeszcze jedno pudel przepros Pana Lesnodorskiego i mianuj go prezesem, to moze sprobujemy odbic sie od dna, od 5 lat mam karnet, w tym tez kupilem (o ja naiwny) ale dam sobie na wstrzymanie 2 mecze (chociaz i tak bede policzony w liczbie widzow przez twoj lewy sposob liczenia kibicow)

odpowiedz
Rafix - 07.10.2019 / 09:27, *.chello.pl

Czytaj.. uj z wynikami, to mój klub i ja chce trzepać kasę, bo jestem biznesmenem, a kibice mam w d.. oni się nie znają.

po tych słowach tylko PUSTY STADION.

Pan biznesmen musi zrozumieć zeby mieć kasę muszą być kibice, żeby byli kibice muszą być wyniki na miarę możliwości, które u nas są największe w Polsce.

Bo nas nie interesuje co dzieje się w działach marketingu, skautingu, medzaringu itd. My chcemy gre i wyniki po to płacimy za bilety.

odpowiedz
Rdzenny - 07.10.2019 / 09:26, *.plus.pl

Dlatego ten golodupiec mioduski nie jest za tym aby po równo sponsorować kluby w dupoklasie boi się że inni lepiej zarządzający za te same hajsy go podbija sportowo i finansowo, golodupcu już nie długo pęknie Ci du... Zobacz co się sdzieje w innych klubach a Ty cofasz się piłkarsko, maszynka do zarabiania hajsu to ma być akademia śmiech na sali...

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 09:18, *.108.201

@Mioduski
Gosciu czy ty jestes uposledzony umyslowo, Legia to nie fabryka zapalniczek pod Pcimiem, gdzie mozesz ludziom kit wciskac jak to za 5-10 lat to bedzie kraina mlekiem i miodem płynąca

odpowiedz
(L) - 07.10.2019 / 09:16, *.2.5

mioduski won! Razem z pinokio.
Musimy zacząć walkę jak za iti.
Ten pudel doprowadzi zespół na skraj przepaści. On naprawdę myśli,że jak zbuduje ośrodek to nagle Legia stanie się Wielkim klubem. Tak samo miało być po LM. Mówili, że odjedziemy wszystkim. Na razie to wszyscy Nas przeganiają.

odpowiedz
walę to - 07.10.2019 / 09:29, *.tpnet.pl

@xaxax1212:
ale kibice mogą się wypiąć na takie coś - takie dymanie przez kopaczy, prezesa i kumatych z żylety
po prostu trzeba przestać przychodzić na stadion
pustki pustki i jeszcze raz pustki

odpowiedz
Wawa (L) - 07.10.2019 / 10:22, *.play-internet.pl

@walę to:
100% racjii,krótko i w punkt.
Pusty stadion,to pozwoli mu zmienić wizję,tylko to.
Pozdro (L).

odpowiedz
loko - 07.10.2019 / 09:14, *.vectranet.pl

pudel taki slowny, ze juz mozna zakladac nowego trenera na lecha

odpowiedz
Fu. CK lgbt - 07.10.2019 / 09:14, *.plus.pl

Skoro trener ma spokój ją też kładę lache na Twój biznes pudel i nie przychodzę na mecze!

odpowiedz
aaa - 07.10.2019 / 09:13, *.orange.pl

ja tez mam już spokój i dałem sobie na luz z meczami , aż chce się wyjść z kina .... i wychodzę .

odpowiedz
Leon - 07.10.2019 / 09:12, *.gov.pl

dziękuję, nie do zobaczenia na trybunach, mnie interesuje wynik a nie szersze spojrzenie które w ciągu 3 lat zmianiało się ilkakrotnie. Amatorzy na kżdym szczeblu.
Czy pamiętacie żeby ktokolwiek z zarzadzających średniej wilekości klubami wypowiedział podobne słowa.

odpowiedz
dino - 07.10.2019 / 09:12, *.108.201

Jezeli Mioduski mowi, ze trener ma spokoj, to znaczy, ze szuka nowego trenera

odpowiedz
Kibic - 07.10.2019 / 09:10, *.inetia.pl

Strzelców brakuje

odpowiedz
Old_fan - 07.10.2019 / 09:05, *.plus.pl

Nie wierzę. Uszczypnijcie mnie...! Przed chwilą mówił , że nasz cel to Liga Mistrzów a teraz ze bedziemy najlepsi w Polsce za 10 lat, może 5?!!????! No to sorry, pudla obudzic moze tylko 0:5 z lachem, i 0:3 w lodzi. Zatem niech tak sie stanie. Tfu...przepraszam ze to napisalem ale nie widze innej mozliwosci. Jakos inni moga ztrudnic trenerow lubin szczecin wroclaw. A my musimy miec teraz pacanke na lancuchu ktora bedzie wystawiac tych kilenowoczow wieteski itp. I budzet bedzie sie krecic. Masakra!!!

odpowiedz
jano - 07.10.2019 / 09:04, *.orange.pl

Aha trener ma spokój czyli............... w domyśle zapomnijcie o mistrzostwie !!!!

odpowiedz
gregor56 - 07.10.2019 / 09:02, *.tpnet.pl

To już wiemy ,że na Legię możemy przyjść za 10 lat ,może wtedy obejrzymy ciekawą i dobrą grę naszej Legii .Ale wtedy kogo to będzie obchodziło.
A wychowankowie Legii będą grali w Piaście i Lechii

odpowiedz
Tomek - 07.10.2019 / 08:57, *.113.189

A ten dalej o tej akademii. Mioduski nas nie interesuje co będzie za 5-10 lat. Nas interesuje to co jest dzisiaj, a dzisiaj dzięki Twojemu zarządzaniu klubem Legia jest w głębokiej i ciemnej dupie. Podniecasz się tą akademią a prawda jest tak że będą z niej wychodzić młodzi pokroju Furmana, Łukasika czy niesamowitego wirtuoza jakim był Żyro, czyli piłkarze którzy za granicą nie znaczyli nic. Mioduski odejdź szkodniku. Panu Leśnodorskiemu to możesz buty czyścic...

odpowiedz
AJG - 07.10.2019 / 09:36, *.chello.pl

@Tomek: Facet,nie jest prawdą,że "nas nie interesuje co będzie za 5 lat"~! Bo właśnie jest odwrotnie.Legia istnieje ponad 100 lat ,ważna jest przyszłość klubu!Furman,Żyro czy łukasik są niezłymi piłkarzami,lepszymi od większości obecnych zawodników ,noszących koszulki Legii - bo nie są oni tego godni,żeby ich nazwać piłkarzami Legii!!!! Mioduski robi masę błędów ale jedno jest plusem -właśnie akademia,która stworzy podstawy stabilności ekonomicznej klubu,przestaniemy być zależni od widzimisię sponsorów!!!!

odpowiedz
Tomek - 07.10.2019 / 10:25, *.113.189

@AJG: Ha ha ha, nieźli piłkarze to byli Gulherme, Moulin, Prijovic, Nikolic, czy Ljuboja itd. a nie Furman, Wolski czy Łukasik. Jakie kariery porobili za granica Wolski, Furman czy Kopczyński? Żeby nie powiedzieć, że żadne to napiszę mizerne. Więc wole takiego wiekowego Ljuboję, czy Vadisa lub Dudę niż takich wychowanków jak Żyro, Furman czy Wolski, którzy dwa razy kopną prosto piłkę i już się o nich mówi,że są zajebistymi talentami i że Bóg wie co jeszcze a jadą za granicę i co? I zagrają ze 3 mecze a potem ławka i powrót do polskiej ligi z podkulonym ogonem i dalej kopią się w czoło. Więc wolę jednego Ljuboje czy Vadisa niż 3 młodych z akademii.

odpowiedz
Lesny Dziadek - 07.10.2019 / 11:40, *.play-internet.pl

@AJG: Zadnej przyszlosci nie widac i nie bedzie. Trzeba wreszcie przejrzec na oczy i zobaczyc, jak to wszystko wyglada. Z tym wlascicielem pedzimy nad przepasc...

odpowiedz
AJG - 07.10.2019 / 13:11, *.chello.pl

@Tomek: Przecież właśnie o to chodzi,żeby wychowywać piłkarzy,na których się zarobi! Tacy wykpiwani przez ciebie zawodnicy byli może za słabi na dobry klub zagraniczny ale w naszej lidze gra wielu wychowanych przez Legię zawodników,za których klub zarabia!Może od czasu do czasu trafi się duży talent za którego zapłacą dużo euro - to własnie stwarza podwaliny pod stabilność finansową-jak w wielu klubach w Europie!!!

odpowiedz
Wariat - 07.10.2019 / 17:49, *.vectranet.pl

@AJG: Problem polega na tym żeby zarabiać na takich zawodnikach to trzeba mieć uznaną markę w Europie i coś prezentować w pucharach (patrz Ajax, Benfica czy Dinamo Zagrzeb), a u nas jak już się jakiś jeden na milion z tej śmiesznej akademii Mioduskiego pojawi to zostanie sprzedany za 2-3 mln Euro, bo tyle Legia znaczy w Europie. Dzięki Mioduskiemu jesteśmy w dupie i to co dla Leśnodorskiego było podłogą to dla Mioduskiego jest sufitem do którego nigdy nie doskoczy

odpowiedz
Gienek - 07.10.2019 / 08:54, *.netfala.pl

Legia będzie najlepszym klubem w Polsce za 5-10 lat? Acha, dziękuję...

odpowiedz
Bubek - 07.10.2019 / 08:53, *.centertel.pl

Szkoda, że 3 lata temu miałeś najlepszy klub w Polsce a wszystko zje|>ales i każesz nam teraz czekać 10lat!!!

odpowiedz
Malinka - 07.10.2019 / 09:01, *.tpnet.pl

@Bubek: Prawdziwy BUBEK........czy nie można ograniczyć wpisy tych z ZimnegoLECHA oraz innych BURAKÓW tych tylko obrażających..Pozdrawiam.

odpowiedz
Bubek - 07.10.2019 / 09:33, *.centertel.pl

@Malinka: Każdemu się cierpliwość kiedyś kończy i u mnie własnie jest ten moment. Nie będę pisał, że jest dobrze bo nie jest. Mieliśmy fajnie poukładany klub, który dobrze grał w piłkę, a co mamy teraz? - Pyt. retoryczne nie odpowiadaj!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.