fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Trwa sprzedaż

Bilety na mecz z Lechem Poznań

źródło: Legia Warszawa

W piątek rozpoczęła się sprzedaż biletów na mecz z Lechem Poznań, który odbędzie się w sobotę, 19 października o godzinie 17:30 na stadionie przy Łazienkowskiej 3. W trakcie pierwszych 48 godzin sprzedaży biletów (do 13 października, 10:59) można skorzystać z 30% zniżki. Co więcej, pierwsze 1000 ulgowych biletów na Żyletę, kibice do 26. roku życia, mogą nabyć za jedyne 5 zł.

KUP BILET NA MECZ Z LECHEM

Punkty stacjonarne sprzedaży biletów czynne będą w następujących terminach:
- kasy klubu przy ul. Łazienkowskiej 3 - czynne od poniedziałku do piątku w godz. 11:00-19:00, w soboty w godz. 10:00-17:00, a także w niedziele w godz. 10:00-16:00;

- wyspa w Centrum Handlowym M1 w Markach - czynna codziennie w godz. 11:00-20:00 z wyłączeniem świąt oraz niedziel niehandlowych;

- Fan Corner Legii Warszawa w Centrum Handlowym "Janki" - czynny codziennie w godz. 9:00-21:00 z wyłączeniem świąt oraz niedziel niehandlowych;

Na 2 dni przed meczem z kasy będą otwarte w godz. 8:00-21:00. W dniu meczu kasy klubu i POK otwarte są od godz. 8:00 do rozpoczęcia II połowy spotkania.

Do zakupu biletu nie jest konieczne posiadanie kart kibica.


fot. Legia Warszawa
fot. Legia Warszawa


przeczytaj więcej o:
REKLAMASklep Imperium
REKLAMA

Komentarze (138)

+dodaj komentarz
Samu - 17.10.2019 / 20:56, *.proxad.net

Wiem, że off i nie ten temat, ale ktoś przypomina Choto. Wywiad https://igol.pl/dickson-choto/

odpowiedz
Legionista - 17.10.2019 / 11:31, *.vectranet.pl

Kupilem przez przypadek bilet ulgowy, a nie posiadam ulgi. Czy przy bramkach jest szansa, ze mnie puszcza? Miał ktos kiedys taką sytuacje?
Prosze o odpowiedz, z gory dziekuje
#LegiaMistrz

odpowiedz
zibi - 17.10.2019 / 04:38, *.icpnet.pl

mialbyc pusty stadion ale na pyry sie tak mobilizujemy jak oni na nas.. a sie z nich smiejemy..do boju

odpowiedz
bzenczek - 16.10.2019 / 23:58, *.centertel.pl

ceny jak na bundeslige xd 95zeta 1 kat :D zart

odpowiedz
News⚽️Legia - 16.10.2019 / 16:59, *.204.120

To piéknie!pełne trybuny!a na nich gorácy Meksyk!Cały!stadion!w!barwach!Legii!

odpowiedz
News⚽️Legia - 15.10.2019 / 22:59, *.94.107

Jaki jest stan na dziś ...sprzedanych bilecików?

odpowiedz
s-s - 16.10.2019 / 16:25, *.play-internet.pl

@News⚽️Legia: Idą jak świeże bułeczki maślane, zniża zrobiła swoje, liczę że będzie nadkomplet.

odpowiedz
News⚽️Legia - 16.10.2019 / 17:00, *.204.120

@s-s: Dzièki!

odpowiedz
Lutek - 15.10.2019 / 19:51, *.vectranet.pl

Tytuł powinien brzmieć "Bilety na mecz z ku.wami".

odpowiedz
Elquatro - 16.10.2019 / 18:49, *.chello.pl

@Lutek: haha dobre

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 11:41, *.128.88

Po drugie pudel w to nie zainwestował. Akademia powstaje częściowo z dotacji unijnych, a częściowo z dofinansowania od ministerstwa sportu. Widzę, że kompletnie nie wiesz o czym piszesz, ale wydaje ci się, że jesteś prometeuszem.

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 14:12, *.128.88

@tomiacab: to miała być druga odp. do Dyk

odpowiedz
Dyk - 15.10.2019 / 17:55, *.t-mobile.pl

@tomiacab: jesteś pewien? To potwierdź proszę, że inwestycję wartą 80 mln, po uzyskaniu kilkunastu milionów dotacji z Ministerstwa, w pozostałej części sfinansowała UE :). Zapewne też wystarczyło kliknąć myszką i w tydzień pieniądze na koncie.

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 18:02, *.virginm.net

@Dyk : tak jestem, bo to nie jest żadna tajemnica skąd wzięły się pieniądze na akademię. Mona było wyczytać to nawet na tej stronie.

odpowiedz
Dyk - 15.10.2019 / 07:36, *.t-mobile.pl

@Gocław, @Forever Legia, @SzB, do wszystkich: widzę, że wielu z Was ma wiedzę, historię kibicowania itd., ale jakoś nikt nie wspomniał o tym co powstaje właśnie w Grodzisku. Muszę to napisać czy może jednak wiecie? Tak, Aaaakaaadeeemiaaaa i dodam, że nie Pana Kleksa ;), a dokładnie infrastruktura z prawdziwego zdarzenia, bo przecież akademia już niby jest. To ma większe znaczenie niż nawet kilka sezonów z rzędu w Lidze mistrzów. Tam będzie odbywała się produkcja naszych własnych Legionistów, co w przyszłości zaowocuje tym, że nie będziemy musieli pytać czy...wróci do Legii 50-letni Nikolic, bo przez 20 lat nikt z zaciągu zagranicznego nie potrafił strzelać. W tych ciężkich czasach zawziął się i zainwestował w to DM i to jemu należy bić brawo, no ale rozumiem, że dla wielu z Was liczy się tu i teraz.

odpowiedz
dino - 15.10.2019 / 08:19, *.vectranet.pl

@Dyk :
Takie akademie maja od lat Lech i Zagłębie Lubin jakoś nie sprzedaja piłkarzy za miliony (Lech czasem kogoś opchnie) a sukcesów nawet w ekstraklapie żadnych. Nie wystarczy sama akademia trzeba ją jeszcze mądrze prowadzić a przy tym wlascicielu mam pewne wątpliwości

odpowiedz
zdzichu - 15.10.2019 / 10:53, *.play-internet.pl

@Dyk : panie Dariuszu a coś o pierwszej drużynie Pan nam napisze,bo akademia to melodia przyszłości, a dziś jest nieciekawie

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 11:38, *.128.88

@Dyk : To Cię poinformuje, że nie w Grodzisku, a w Książenicach.

odpowiedz
Gocław - 15.10.2019 / 14:46, *.chello.pl

@Dyk :

Ja między wierszami wspomniałem o akademii, jak pisałem żeby JESZCZE w prezesa tortem nie rzucać :)

Z tą akademią, to podobno będzie tak, że jak Pan Mioduski przetnie wstęgę na start akademii, to w tym samym momencie prezes Boniek ("Cała Zielonka..."), wręczy dożywotnią mistrzowską paterę, a prezesi wszystkich pozostałych klubów Ekstraklasy będą krzyczeć zza pleców prezesa Bońka "Mistrz, mistrz, Legia mistrz". :)

Dyk, ale jak piszesz o produkcji tych super zawodników z akademii, to masz świadomość, że trenerów do tej akademii, będzie wybierała ta sama osoba, która zatrudniła Jozaka i Klafurica ? :)

Jak mamy bić brawo prezesowi za akademię, jak po kolejnych haniebnych porażkach, odruchowo nam się ręce w pięści zaciskają? :)

A teraz poważniej.
Dyk napisał:
"...to ma większe znaczenie niż nawet kilka sezonów z rzędu w Lidze Mistrzów"

Moim zdaniem, bardzo się mylisz, Panie Dyk. Dokładnie jak nasz prezes. A tu jest główny problem.
Po kilku sezonach z rzędu w LM, z której dostajesz za sam awans około dwudziestu kilku milionów euro, możesz wybudować taką akademię i to jeszcze z tą różnicą, że za kasę z klubu ;). O profitach wizerunkowych grania kilka lat w pucharach chyba nie muszę pisać. Tak jak akademia z pewnością popycha klub do przodu, tak ustawiczny brak fazy grupowej EuroPucharów nieproporcjonalnie bardziej hamuje rozwój klubu.

Poruszyłeś temat Nikolica i transferów przychodzących.
Dobrego piłkarza, którego chcemy potencjalnie kupić interesuje to, czy Legia gra w pucharach i czy nie jest aktualnie na 9. miejscu w 28 lidze Europy, a nie czy za 10 lat wyskoczy (lub nie!), z akademii następca Leszka Pisza.
A może naszą wizją ;) jest już szukanie piłkarzy, dla których nie liczy się... tu i teraz? :)

Jaką wartość rynkową ma młody zawodnik, którego chcemy sprzedać z akademii, jak klub od lat nie gra w LM? W Dinamie Zagrzeb coś o tym wiedzą.
U nas, żeby wyrównać finansowo brak jednego awansu do LM, musisz sprzedać ponad 4 Szymańskich. Każdego roku. A jak akademia "zbuduje" jednego takiego Szymańskiego w roku, to będzie jej bardzo dobry wynik.

Nikt normalny nie zabiera Panu Mioduskiemu tego, że akademia powstaje dzięki jego skutecznym zabiegom (nie mylić z finansowaniem) w gabinetach polityków, radnych, bankowców itp. W tym Pan Mioduski jest dobry albo może nawet bardzo dobry. I tego powinien się trzymać.
A pion sportowy oddać komuś, kto nie zatrudni na stanowisko trenera Klafurica, Novikovasa na piłkarza i nie wyprodukuje czarnej koszulki Legii.

Dyk, czy dla Ciebie naprawdę nie liczy się "tu i teraz"? Jak Twój komentarz nie jest sponsorowany, to nie widzę w Twoim myśleniu logiki.

Co Twoim zdaniem mamy odkrzyknąć Wiśle Płock przy stanie 0:4 na Łazienkowskiej, jak ci śpiewają "Na kolana"?
Bójcie się chamy, my akademię stawiamy?

Czy Ty osobiście masz zamiar znosić porażki i upokorzenia przez 5 lub 10 lat, czekając na akademię?
Jeśli tak, to i Ty i prezes musicie wiedzieć, że:

"...będąc w Legii nie możemy k**** przegrywać (...) i tak grać."

odpowiedz
dino - 15.10.2019 / 15:46, *.amazonaws.com

@Dyk :
W ogóle zapytaj takich kicow Lecha co by woleli: kilka sezonow w Lidze Mistrzow czy Akademie, blagam, jak to nie jest wpis fana Mioduskiego to współczuje. On nam specjalnie mydli oczy ta Akademia Przyszłosci zebysmy nie patrzyli na to co jest teraz (bryndza lekko rzecz ujmujac)

odpowiedz
Dyk - 15.10.2019 / 17:46, *.t-mobile.pl

@tomiacab: a to sorry, ja pisałem o tej w Grodzisku :D.

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 17:58, *.virginm.net

@Dyk : no to Cię poinformuję, ze w Grodzisku nie powstaje żadna akademia Legii

odpowiedz
tomiacab - 15.10.2019 / 18:01, *.virginm.net

@Gocław: Pięknie to wyłożyłeś. Masz 100% racji, ja nie mam siły tłumaczyć ułomniakom tak oczywistych rzeczy bo mnie kur..ca bierze, a to co napisałeś, należy kopiować i wklejać każdemu tłukowi, który myśli, ze akademia nas wyniesie na topowy poziom, a miodek dokłada do interesu i jego 5, 10 lat to nie jest gra na czas, żebyśmy mu pozwolili golić Legie z kasy uzbrajając się w cierpliwosć.

odpowiedz
tomiacab - 16.10.2019 / 07:59, *.144.182

@dino: To są tępaki, którzy posiadają w życiu codziennym ofiarami naiwnych pułapek zalanych przez oszustów. Ja mogę takiemu Dyk, też obiecać, że za 10 lat wpłacę mu okrągły milion złotych na jego konto, jeśli przez te 10 laty będzie mi wypłacał na moje 200zl miesięcznie. Takie są właśnie obietnice miodka względem kibiców. Przyjmijcie 10 lat sportowych upokorzeń, a ja za sprawą akademii wynagrodzę waszą cierpliwość dając wam wielką Legię. No trzeba mieć chyba max 7 lat żeby móc to łyknąć.

odpowiedz
Cesio - 14.10.2019 / 11:59, *.centertel.pl

To ktoś idzie na ten " mecz"?
Życzę "emocji"

odpowiedz
jo - 15.10.2019 / 06:48, *.tpnet.pl

@Cesio: idą Ci, którzy chodzą na Legię. Chodzili gdy broniła się przed spadkiem, gdy była w środku tabeli i gdy wygrywała wszystko. Tym się od ciebie różnimy, że nie jesteśmy kibicami sukcesu.

odpowiedz
Cesio - 17.10.2019 / 00:20, *.com.pl

@jo: kolego jeżeli mogę tak się do ciebie zwrócić.Ja na LEGIĘ CHODZĘ OD 1967(miałem wtedy 11 lat),bez względu na to cze byli mistrzem ,cz nie a twego ojca pewnie na świecie nie było.Pewnie w życiu nie widziałeś jak LEGIA pięknie grała.Teraz gra gówniany piach za ,który (oglądając ) słono płacę i mam prawo do tego ,żeby o tym mówić,a z tego co można wyczytać z twojego wpisu to robisz dużo wiatru i tym sìę różnimy.Dla ciebie,każdy kto mówi prawdę o drewniakach ,jakich dziś mamy w Legii to nie jest dla cibie kibic prawdziwy,tylko kibic sukcesu.Nic bardziej mylnego..Podrawiam i mam nadzieję ,ze tak jak Tobie i mnie zależy na tym abyLEGIA ZAWSZE WIELKĄ BYŁA

odpowiedz
Nie ma co beki z innych kręcić jak tacy sami jesteśmy jak reszta ,,, - 13.10.2019 / 18:33, *.206.121

Mówi się , że kibice z innych drużyn przychodzą na Legię w komplecie na swoich stadionach . To tak jak my na Lecha na innych meczach znów będzie po 10 tys.
Nie ma się co śmiać z innych jak sami lepsi nie jesteśmy .

odpowiedz
Elquatro - 14.10.2019 / 07:58, *.chello.pl

W Warszawie chodzi sie na Legie, nie na jakies przyjezdne klubiki.

odpowiedz
RS6 - 14.10.2019 / 13:02, *.zus.pl

@Nie ma co beki z innych kręcić jak tacy sami jesteśmy jak reszta ,,,:
Idziesz chłopie na Legię a nie na jakiś tam klub ! 200 tysięcy kart kibica zostało wyrobionych, a nie potrafimy zapełnić 30k. przez takich pikników.

odpowiedz
lhm - 14.10.2019 / 13:06, *.153.161

@Elquatro: Wszędzie - w Warszawie również - chodzi się na "przyjezdne klubiki".

odpowiedz
Elquatro - 16.10.2019 / 14:28, *.chello.pl

@lhm: to chyba u ciebie i wsrod takich jak ty, klawe chlopaki mowia ze ide, idziemy na Legie

odpowiedz
dino - 13.10.2019 / 18:31, *.vtelecom.pl

Moze to jakas promocja na pozegnanie Aco bo prezes juz szuka nastepcy
http://futbol.pl/news/547924_Bulgar_glownym_kandydatem_do_zastapienia_Vukovicia_w_Legii_Ukrainiec_i_Rosjanin_tez_brani_pod_uwage?fbclid=IwAR0De0lYPN44lYSIT6rmvZbMJkAIgLOSH3vTs_exTih6dOUzd2ZOnZOJMU8

odpowiedz
Łukasz - 13.10.2019 / 15:54, *.tpnet.pl

Witam
Wie może ktoś ile zostało jeszcze biletów na żylete i czy mógłby ktoś podać jakaś strone

odpowiedz
Gocław - 13.10.2019 / 12:29, *.chello.pl

Akcja pusty stadion, odbywa się jedynie w Waszych głowach ;). Prawie tydzień przed meczem jest już bliżej kompletu, niż pustego stadionu :). Nie będzie Was - jak widać, już są inni.

Zastanówcie się na spokojnie co robicie. Nie podoba Wam się prezes, nie podoba się trener plus kilku zawodników i jaka jest Wasza reakcja? - obejrzę przed tv i zmasakruję ich wszystkich potem w komentarzach na LegiaLive :). I jeszcze kilku z Was napisało o tym w tonie, jakby byli bohaterami i ratowali ten klub :).

Zastanówcie się co takim zachowaniem wygraliście, gdyż na moje oko, to Waszą postawę wszyscy w klubie mają głęboko w d...e ;). A z kolei na Wasze miejsce przychodzi coraz więcej przyjezdnych i przypadkowych zjadaczy popcornu.

Tylko z buzią pełną popcornu (albo siedząc w domu przed tv) na Novikovasa/prezesa/trenera gwizdać się nie da...

odpowiedz
tom24 - 13.10.2019 / 12:52, *.play-internet.pl

@Gocław: Zastanów się co Ty robisz. Prezes Twoje gwizdy na stadionie ma głęboko w d... Ważne jest dla niego, że przyszedłeś na mecz i zapłaciłeś za bilet, a potem to możesz sobie gwizdać i nawet stać na głowie. Ważne, że kasa się zgadza. Dalsze płacenie za bilety i oglądanie tego "widowiska" jest akceptacją tej bylejakości. Chodźcie, płaćcie i nic się nie zmieni przez lata.

odpowiedz
Gocław - 13.10.2019 / 13:26, *.chello.pl

@tom24:

Twój bilet kupił już ktoś inny, więc prezes kasę otrzymał. Dodatkowo ma na stadionie spokojnego oglądacza, który nie jest aż tak bardzo zaangażowany w życie klubu jak Ty. Kto przegrał?

odpowiedz
SzB - 13.10.2019 / 13:53, *.play-internet.pl

@Gocław:
Przegrywa ruch kibicowski na Legii, bo prezio ma coraz spokojniejszych Januszy na trybunach i oglądaczy, jak to określiłeś. Moim zdaniem to nie fatalne wyniki sprawiają, że zaangazowani i długoletni kibice stają się obojętni i nie chcą dopłacać Mioduskiemu, a sytuacja na trybunach, gdzie w zasadzie wszystko jest ok, nikt nie zdaje się zauważać problemu rozwałki na każdym poziomie, co potwierdza tylko tezy tłustych prezesów piłkarskich, że kibic jest od kibicowania i ma zamknąć mordę.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 13.10.2019 / 13:57, *.play-internet.pl

@Gocław: Dobrze napisany post,z tym że....Po pierwsze:Nie zapominaj,że to jednak mecz z Lechem,więc tak czy inaczej "chłopców w rurkach,co przychodzą na moje miejsce" będzie więcej,niż zazwyczaj,bo nie przypuszczam,że na mecz z Płockiem ktokolwiek by się zabijał o bilety.Po drugie sam Mioduski widzi,że coś tu nie gra,bo odkąd pamiętam,a jeżdżę na Legię od '83 roku,nie było tylu obniżek,promocji i h.g.w czego jeszcze,żeby tylko ludzie na mecz przyszli.Po trzecie,to nawet,jak "wymieni kibiców na nowy lepszy model",to ci właśnie nowi,co z fanatyzmem nie mają nic wspólnego,po trzeciej z rzędu porażce,po takim meczu jak np w Gliwicach,zwyczajnie hooooy na to położą i czas wolny z dupeczką spędzą sobie gdzie indziej.I tak naprawdę,to nie chodzi o to,żeby "Mioduski won",tylko trzeba go zmusić,żeby sukces finansowy nie wykluczał sukcesu sportowego,bo jak narazie,to koleś inwestuje minimalne kwoty,albo i za darmo bierze "piłkarzy",a potem nawet,(a może przede wszystkim) kosztem poziomu sportowego instaluje ich za przyzwoleniem A.V.do pierwszej drużyny,bo idzie na handel.Nikt przecież-przynajmniej o zdrowym podejściu do sportu-a raczej biznesu,nie zabrania zrabiania pieniędzy przez właściciela.Tylko nie kosztem jakości i renomy jaką jeszcze,choć w coraz mniejszym stopniu,posiadamy.Pozdrawiam myślących.AVE LEGIA.

odpowiedz
Lesny Dziadek - 13.10.2019 / 14:28, *.play-internet.pl

@Gocław: Pozyjemy, zobaczymy. Niech idzie, kto chce, nic mi do tego. Ja wole isc na spacer lub obejrzec dobry film. Zastanawiam sie tylko, jaki bedzie nastroj po meczu z Lechem...Ps. Zadnego wyniku nie sugeruje. Zwykla ciekawosc...

odpowiedz
Kasztelan - 13.10.2019 / 16:14, *.inetia.pl

@Gocław:
Powinni do biletu dokładać taką naklejkę z napisem "Frajer" by każdy kibic przez meczem mógł ją sobie nakleić na czole !
więcej takich kibiców jak ty a Legia spadnie do 1 ligi - Już teraz poziom na boisku i na trybunach jest żenujący.

odpowiedz
SzB - 13.10.2019 / 17:27, *.play-internet.pl

@Gocław:
Te wszystkie pompatycznie brzmiące hasła w stylu "Na dobre i na złe" możnaby uskuteczniać w razie naprawdę dramatycznej sytuacji- utrata sponsora, degradacja do niższej klasy rozgrywkowej, nagłe bankructwo, wtedy to ja rozumiem, że kto się odwróci od klubu to ch... ale nie w sytuacji gdy ktoś po prostu bawi się klubem i ma jeszcze czelność mówić, że kibice to tylko wymagają.... Za stary jestem i za dużo już widziałem żeby wierzyć w takie bajki.

odpowiedz
Gocław - 13.10.2019 / 18:22, *.chello.pl

@SzB

;|
Pomijając "problemy" ruchu kibicowskiego ;), nikt nikomu indywidualnie nie zabrania przyjść na stadion i wygwizdać Novikovasa, któremu nie chcę się powalczyć o wychodzącą za boisko piłkę lub wyszydzić 6 stratę Gwilii w pierwszej połowie.

Odnośnie Twojego drugiego wpisu, wszystko się zgadza, tylko jakie jest wyjście z tej sytuacji? Piszesz o tym w komentarzach, po meczu przed TV czy idziesz na stadion i dajesz odczuć swoje niezadowolenie?

@Forever Legia

Odnośnie punktu pierwszego. Zdecydowanie większy szum medialny mogą takie gwizdy wywołać podczas meczu z Lechem (mecz w otwartej TV), niż Płockiem, dlatego tym bardziej na taki mecz powinni chodzić ci, którym zależy na zmianach.

Dwa. Jeśli cena wyjściowa biletu na najtańszą trybunę wynosi momentami 55zł, to potem łatwo o "promocję" ;)

Odnośnie punktu trzeciego. Tak trochę żartem, w Manchesterze też tak myśleli, ale już założyli swój nowy klub, bo im ludzie w turbanach boisko zasłaniali ;). Daleko jesteśmy od tego, ale jak ludzie kibicujący od 83' nie będą przychodzić i reagować na to, co się aktualnie dzieje, to kto będzie?

Zgadzam się z Tobą, żeby (jeszcze) nie rzucać w prezesa tortem, ale przy 9. miejscu w tabeli nie możemy, nie chodzić na stadion i zupełnie nie reagować, jak ostatnio z Lechią.

"Zamiast w domu jeść i popuszczać pasa, przyjdź na stadion i rzuć kurczakiem w Novikovasa" :)

A tak poważnie, to nie jestem za tym, żeby: "j...ć wszystko, race na boisko", ale gwizdy, szydera i przede wszystkim - ciągła presja na zwycięstwo - tego brak.

@Lesny Dziadek

Idziesz na spacer lub oglądasz dobry film, jak Legia gra swój mecz, a potem zastanawiasz się jakie nastroje panują po takim meczu w komentarzach? :). I to jest według Ciebie logiczne? Jak i komu ma to pomóc?

@kasztan

Ty kasztan, to weź wydrukuj kilka takich naklejek (zapewniam, że nie musi być ich dużo) i zacznij rozdawać pod stadionem przed meczem. A ogólnie twój wpis i argumenty, to poziom wybitny.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 13.10.2019 / 20:40, *.play-internet.pl

@Gocław: Niby racja-.....bo jak nie my,to kto?.Tylko jednej rzeczy nie wziąłeś pod uwagę.A mianowicie takiej,że te moje pogwizdywania,czy nawet wyzywanie piłkarzy/działaczy/sztabu szkoleniowego tak naprawdę nie przyniosą żadnego efektu,dopóki "decyzyjni" będą prowadzili swoją grę.A o ile mi wiadomo,to N.S.y,czy tam inne L.T.M.y również łowią ryby w tej mętnej wodzie,co ją tak Mioduski zamącił,więc na ich reakcję przeciw prezesowi nie mamy co liczyć.A bez tejże reakcji......tak jak wcześniej napisałem-mogę sobie pogwizdać,czy nawet kogoś tam zwyzywać.Uważam więc,że jedyną metodą na to,żeby Mioduski zaczął Legię traktować inaczei,niż tylko "źródełko"z którego czerpie,póki nie wyschnie,jest odcięcie typa od dochodów.Wtedy albo się ogarnie i "wspólnymi siłami" z kibicami coś wykombinuje,albo pozbędzie się Legii,niczym gorącego kartofla,a wtedy może ktoś z innym,bardziej proklubowym nastawieniem się pojawi.No cóż,najgorsze jest nic nie robići narzekać,że się nic nie zmienia.

odpowiedz
Gocław - 13.10.2019 / 23:38, *.chello.pl

@FOREVER LEGIA:

Jak kasa odpłynie, jak na każdy mecz z atrakcyjniejszym rywalem biletów nie ma prawie tydzień wcześniej? :) I to jak się okazuje, niezależnie od wyników. Ostatnio 3 porażki w 4 meczach ligowych. A przecież, to nawet nie jest jakiś mocny piłkarsko i atrakcyjnie grający Lech.

Chyba nikt poważny nie pomyślał o jakiekolwiek "walce" z Żyletą :) czy też wyzywaniu/ubliżaniu komukolwiek z piłkarzy czy sztabu. Szydera czy gwizdy, to nie ubliżanie.

Reszta tego co poniżej, to już nie jest personalnie do Ciebie Forever Legia :) .

Przyjdź na mecz i jak nie śpiewasz, to chociaż reaguj na wydarzenia na boisku, nic więcej :).

Daj na stadionie 10% swojej złości z komentarzy w internecie :). Krzyknij szydercze ole, jak Antolic po raz 17 podaje do Lewczuka, zamiast do przodu. Nikt nie lubi być wyszydzany, jak robi to 2000 osób, a już zwłaszcza zagłaskani piłkarze.
Lepsze 40 sekund gwizdów po przegranym meczu, niż potem 400 komentarzy w internecie. Nikogo to nie obchodzi, co napiszemy w komentarzach i że ktoś powie, że nie był na meczu, bo był na spacerze.

Drużyna wygwizdana przez swoich kibiców - ani piłkarze, ani trener, ani prezes, nie lubią czytać takich nagłówków w mediach równie mocno, jak my nie chcemy oglądać już takiej gry Novikovasa, Nagy, Remiego i reszty.

odpowiedz
Zdzicho - 14.10.2019 / 07:52, *.tpnet.pl

@SzB: nie oszukujmy sie i tak wszystko zmierza do tego, ze bedzie jak w Anglii. No moze nie w krawatach jak do teatru ale raczej bez szalika chociaz juz jest trend bez szala, wiadomo kumaci.... sami sie przykladamy do zabijania ultras. Kiedys bez szalika niedopomyslenia

odpowiedz
Cesio - 14.10.2019 / 12:07, *.centertel.pl

@Kasztelan: Nic dodać ,nic ująć

odpowiedz
Hg - 14.10.2019 / 15:42, *.chello.pl

@Lesny Dziadek: spieprzaj dziadu

odpowiedz
Zachodni styl - 13.10.2019 / 10:56, *.icpnet.pl

Akcja pusty stadion a tęczowe chłopaki jak zwykle są na tak ale nie na Lecha. Pa ja ce !

odpowiedz
(L) - 13.10.2019 / 09:47, *.ilabs.pl

Toż to Amica Wronki

odpowiedz
pol - 13.10.2019 / 08:18, *.chello.pl

.......nie z lechem,ale z amicą

odpowiedz
News⚽️Legia - 13.10.2019 / 04:10, *.193.11

Wystarczy całe 90 minut jak na starej Żylecie Dobrych Chłopakòw lat 90,wspomnienia Sukcesów Legii to nauka dla Świata Sportu I Kibicowania...Ultras✨⚽️✨

odpowiedz
Yeti - 13.10.2019 / 01:55, *.vectranet.pl

Ja ide na mecz zeby wrzucic lecha kur.e kolejorza do morza. Niech ta ku.wa topi sie!

odpowiedz
Krzychu Ochota - 13.10.2019 / 00:25, *.plus.pl

5 mistrzostw w 6 sezonów i widzę że co po niektórym to się w dupach przewraca,przychodzi słabszy sezon jeden drugi i tyle, grają jak leszcze i jest słaby trener ,ale klub trzeba wspierać na dobre i złe i zapier....ć na mecze i dawać z siebie wszystko!!dla Legii....dla Warszawy!! Kibice sukcesu

odpowiedz
Legia Warszawa - 13.10.2019 / 11:47, *.chello.pl

@Krzychu Ochota: klub trzeba też chronić przed niechybnym bankructwem, to też jest postawa prawdziwego kibica Legii. Tak jak za iti był bojkot to teraz staje się też coraz bardziej sensowny, tu chodzi o dobro klubu ciołku

odpowiedz
Krzychu Ochota - 13.10.2019 / 13:40, *.plus.pl

@Legia Warszawa: sam jesteś ciołkiem durniu

odpowiedz
lhm - 14.10.2019 / 01:18, *.t-mobile.pl

@Krzychu Ochota:
Niestety Krzychu, ty jesteś ciołkiem. Wyobraź sobie, że twoją ukochaną zaatakował pasożyt. Patrzysz jak ona słabnie i nic nie robisz. Mówisz nic się stało. Karmisz i udajesz, że nie widzisz, że ona coraz słabsza a on ma się świetnie...
To taka przenośnia... wątpię żebyś załapał. To właśnie dzieje się teraz z Legią. Jedyna rada - nie karmić pasożyta, tylko go wyciąć. Zadbać o ukochaną.
Ale cóż, mecz z Lechem... Janusze przyjdą bo to modne, fajne. Cyknąć fotkę, pochwalić się na fejsach czy instagramach.

odpowiedz
DawidL - 17.10.2019 / 11:32, *.play-internet.pl

@Krzychu Ochota: Prawde napisałeś w dupach się poprzewracało i to grubo .I jeszcze ci którzy nie przyjdą na mecz obrażają tych co chcą iść .Frajerskie czasy internetowych mądrali.Idz na mecz i tam pokaż swoje wk@rwienie na sytuację ok ale nie iść ? Co to jest ? (L)

odpowiedz
LewLegia - 12.10.2019 / 23:20, *.net.pl

jednej złotóweczki na chore ruchy prezesa frajera, za ciężko pracuję żeby robić na patałachów, którzy niszczą systematycznie Legie.
Żon można mieć kilka, przyjaciół też, ale Klub ma się jeden i kto go niszczy ten wróg, a wrogowi nie daje się kasy tylko kopa.

odpowiedz
sprite - 12.10.2019 / 22:55, *.play-internet.pl

Czy istnieje choć trochę szansy ,że Nikolić bedzie strzelał dla Legii, onet podał że odchodzi z Chicago?

odpowiedz
Widelec - 12.10.2019 / 21:53, *.207.181

nawet złotówki się na ten cyrk teraz nie dołożę,nie ma nawet takiej opcji za bardzo mi na Legii zależy żeby sponsorować tych miodków i vukowiciów którzy niszczą nasz Klub

odpowiedz
T - 12.10.2019 / 21:25, *.centertel.pl

Nikolic jest wolny
Brać go do Legii

odpowiedz
gazza - 12.10.2019 / 21:01, *.inetia.pl

Kto nie kocha Legii to pójdzie na mecz jak ten zombi...

odpowiedz
Kalbar - 12.10.2019 / 21:37, *.chello.pl

@gazza: A ty kochający będziesz siedział przed telewizorem.

odpowiedz
Kibic - 12.10.2019 / 20:44, *.239.105

A gdzie ta akcja pusty stadion?

odpowiedz
Kalbar - 12.10.2019 / 21:35, *.chello.pl

@Kibic: Teraz jest akcja pełny stadion!

odpowiedz
tom24 - 13.10.2019 / 10:57, *.play-internet.pl

@Kalbar: A powinna być akcja pusty stadion. Inaczej nic się nie zmieni na lepsze, a w następnych sezonach może być jeszcze gorzej, ale jak się jest klakierem prezesa to się tego nie zrozumie.

odpowiedz
Kolega bukmacher - 12.10.2019 / 20:10, *.plus.pl

Spokojnie ilu was by nie było i tak wynik ma być z góry ustawiony, tym razem nasza mafia bukmachersko pzpn i kolegium sedziowskim ustaliła wynik 2 do 1 dla Legii chyba że pójdzie grubo na live to 2do 2!

odpowiedz
Pit - 12.10.2019 / 19:47, *.net.pl

A my z kolegami, kibicami Legii , od 40 lat, bojkotujemy ten kiepski cyrk. Nie pozwolimy sobie na traktowanie nas kibiców jak idiotów. Dość niszczenia naszego klubu. Każdy kto idzie na ten mecz wspiera i przyczynia się do upadku naszego Klubu.

odpowiedz
Grzegorz - 14.10.2019 / 15:25, *.com.pl

@Pit : lecz się.

odpowiedz
Kamieniarz - 12.10.2019 / 19:24, *.chello.pl

Już po wyjeździe do Łodzi remont sektora gości podziękujcie Rudemu

odpowiedz
Elquatro - 12.10.2019 / 18:27, *.chello.pl

Co poniektore puste glowy to powinny wziac przyklad z kibicow ruchu chorzow kropka

odpowiedz
Gocław - 13.10.2019 / 12:43, *.chello.pl

@Elquatro:

... za uchem, to zgoda Widzewa z Ruchem :)

odpowiedz
Plaskacz - 12.10.2019 / 14:17, *.chello.pl

Dycha taniej niż na Lechię. Się porobiło xD

odpowiedz
Legia Warszawa - 12.10.2019 / 11:51, *.chello.pl

a już miałem napisać że jestem w szoku że żaden karneciarz nie płacze... :) nie ma siły będą jęczeć, a zdjęcie bardzo wymowne, szykuje się bojkot

odpowiedz
Kalbar - 12.10.2019 / 11:32, *.chello.pl

Każdy jęczy, a już prawie 2/3 Żylety sprzedane. Będą może jakieś promocje dla karnetowiczów? Bo za Mioduskiego taniej wychodzą pojedyncze bilety niż karnet.

odpowiedz
ase - 12.10.2019 / 10:27, *.orange.pl

szkoda nerwów na to badziewie .

odpowiedz
Mag - 12.10.2019 / 09:53, *.play-internet.pl

Lech przyjedzie puknie nas przy Ł3, potem nas puknie gdzieś w lesie przy autostradzie a skorumpowana Żyleta nawet nie pierdnie przeciwko Loczkowi i Pinokiowi.Bedzie tylko śpiewać ,,nie poddawaj się...bo kasa Pudla się przydaje.

odpowiedz
Tadek - 12.10.2019 / 10:21, *.vectranet.pl

@Mag: Lech to sobie może puknąć jagodzianki przy autostradzie. A przy Ł3 jestem spokojny o wygraną Legii. Vuko i cały zespół wiedzą, że wtopa z amiką u siebie przelała by czarę goryczy i nikt nie wie jakie byłyby decyzje kudłatego.

odpowiedz
MP(L)87 - 12.10.2019 / 10:43, *.virginm.net

@Tadek: Poki co to pukaja Legie nawet Ci co nie mogli przez 60 lat (np craxa na L3) . Legie mozna porownac do ogarnietego typa z osiedla ktory przechodzac przy osiedlowym sklepie dawal kolegszkom z podworka pare groszy i byl nie doscignionym przykladem. Ale nagle cos sie poj... i sam lezy pod tym sklepem jak zul a tamci sie raduja i sikaja jeszcze na niego dlatego ze osiagnal ich poziom. Kazdy chce Legii utrzec nosa i w momencie jakim sie znalazla bedzie to dla nich nie opisana satysfakcja. Wiec i motywacje maja lepsza. No a Legia? heh wyglada jakby jej to pasowalo. Kibice wkoncu maja dosc a nie dobitki biernie patrzacy jak ich klub jest rozpier...any w pyl i nie kontaktujacy z rzeczywistoscia to zwykle lebiegi. Zamiast sie wyzywac nawzajem czas otworzyc slepia i dzialac jak na kibicowska brac przystalo! Elo!

odpowiedz
Szary człowieka - 12.10.2019 / 13:38, *.vectranet.pl

@Tadek: Kolego porównaj zatrudnienie piłkarza do szarego pracownika.Skoro piłkarze przegrywają mecz za meczem i nic się nie dzieje.Nie ma kar,przesunięcie do rezerw,zmian trenera. Jest git.W normalnej robocie za chałturę szef by wypier....ił.A tutaj nawet kibice biją brawo.Niech Lech wygra i wtedy się zacznie wreszcie rewolucja.Na rynku jest masa trenerów.Byle by nie z zagranicy bo znowu szrot sprowadzi.

odpowiedz
Jurek - 12.10.2019 / 16:41, *.tropolys.de

@Tadek: oh puknie nas, puknie...

odpowiedz
Kokos - 12.10.2019 / 09:25, *.chello.pl

Chodzenie na Legię przypomina coraz bardziej wchodzenie do własnej sypialni gdzie lumpy rżną twoją żonę,a ty nic nie możesz zrobić... ewentualnie zanucić "nie poddawaj się ukochana ma..."

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 12.10.2019 / 11:43, *.play-internet.pl

@Kokos: Dobre.A ja bym porównał chodzenie na Legię,do oglądania filmu,gdzie wiemy,że grają w nim hooooyowi aktorzy,scenariusz nie trzyma się kupy,a reżyser jest tylko po to,żeby gostek,co wykłada pieniądze na produkcję tego gówna,mógł wypromować kilka produktów,które zamierza sprzedać.A widzowie za takie coś płacą,a co najśmieszniejsze jest to,że po takim filmie wychodzą"rozczarowani jego poziomem".Wali mi to sadomasochizmem.

odpowiedz
Plaskacz - 12.10.2019 / 14:14, *.chello.pl

@Kokos: rozwaliłeś system xD.
Albo na polskie komedie romantyczne z Szycem, Karolakiem i Cielecką.

odpowiedz
Gocław - 14.10.2019 / 16:40, *.chello.pl

@Plaskacz:

Kokos napisał, że jak lumpy gwałcą jemu żonę, to on nic nie może zrobić (!), więc nie ma zamiaru już nigdy wchodzić do swojej sypialni i to jest rozwalony system? :)

To raczej system rozwalił Was :)

odpowiedz
Kokos - 14.10.2019 / 22:05, *.chello.pl

@Gocław: Już wiem dlaczego w szkole mówili jak ważne jest czytanie ze zrozumieniem...

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 12.10.2019 / 09:14, *.play-internet.pl

Takie mecze to poprostu "must" dla każdego prawdziwego Legionisty, kibice sukcesu mogą zostać w domu, przynajmniej nie będą powodować wytłumienia dopingu swoją biernością na trybunach. Zrozumcie, że na Legie przychodzi się dla drużyny a nie dla prezesa. Jest jaki jest, próbuje działać długofalowo, tak jak jest to robione w innych klubach. Można, oczywiście ryzykować i próbować ściągać drogich zawodników ale to nie da gwarancji sukcesu. Tak naprawdę, dobra oraz zgrana drużyna może więcej niż zlepek grajacych pod siebie indywidualności, a na gwiazdy poprostu nas nie stać.

odpowiedz
Lesny Dziadek - 12.10.2019 / 10:04, *.play-internet.pl

@PiotrŻo(L)iborz: A druzyne buduje kto? Zwirek i Muchomorek, czy moze Wodnik Szuwarek? Kto odpowiada za obecny stan zawalowy klubu? Bede kibicowal az do smierci Legii, ale nie bede milczal i udawal, ze wszystko jest ok, gdy tak nie jest. I to niestety Ty nie rozumiesz, i to wielu spraw. Ale dobrze sie baw, spiewajac ulubiona piesn millenialsow ,,nie poddawaj sie...,,

odpowiedz
tomiacab - 12.10.2019 / 10:36, *.virginm.net

@PiotrŻo(L)iborz: Zgrana drużyna? Co okienko to zawirowania transferowe. Odchodzą najlepsi, przychodzą obradovicie.

odpowiedz
peru123 - 12.10.2019 / 11:17, *.chello.pl

@PiotrŻo(L)iborz: rozumiał bym to jeżeli mielibyśmy taki sam budżet jak inni, a mamy 2, może 3 razy większy niż inni, chodziłem na mecze jak ligę zdominowała wisła, ale miała wtedy budżet i zarządzanie na wyższym poziomie, teraz u Nas jest kasa, stadion, tylko prezesem jest facet który nie uczy się na własnych błędach, płaci zawodnikom ,a żałuje na sztab szkoleniowy już leci 3 rok, jak to ma się kuśwa udać.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 12.10.2019 / 12:08, *.play-internet.pl

@PiotrŻo(L)iborz: Powiem Ci kolego,że wbrew pozorom.....działasz na szkodę klubu,chodząc na mecze.Drużyna,dla której wg Ciebie przychodzi się na Legię ma wywalone i na wyniki i na to,czy kibice ich lżą,czy zagrzewają do walki.Wystarczy posłuchać piłkarzy,co mają do powiedzenia po porażkach."Nic się nie stało","Mam w tyle,co kibice śpiewają",czy"Nie rozumiem Polskiego,więc nie wiem,co śpiewali na trybunach".Tak naprawdę to jesteś(my) potrzebni tylko i wyłącznie Mioduskiemu i pewnie niektórym z NaS.A jeżeli nie interesuje Cię (Was) wynik meczu-wszak ogólna opinia jest taka,że "hooooy z wynikami,hej Legio jesteśmy z Wami",a każdy ,który ma dość patrzenia,jak Legia jest poniewierana i przez rywali,jak i przez zarządzających klubem,nazywacie "kibicami sukcesu",to może powinniście zacząć chodzić pod Legię np we wtorek,albo w piątek,bo jak wynik nieistotny,to i mecz niepotrzebny.

odpowiedz
peŁKSa - 13.10.2019 / 08:10, *.play-internet.pl

@FOREVER LEGIA: zdecydowanie na tak 100 % racji,wielcy i zagorzali kibice walą na mecze niby w ten sposób pomagają L a tak naprawdę jej szkodzą ! Podrą ryja z hitem "nie poddawaj się" , odpalą kilka "świec" za które ciężką kasę trzeba płacić , rozpieprzą coś i w ich toku myślenia zajefajnie kibicują a tak naprawdę gwałcą "klub" . Pierwszy raz zrobiłem to! na oczach żony podarłem bilet na styki z Pyrlandią i mam wywalone , czas od tego odetchnąć bo tałatajstwa jakie panuje w tym galimatiasie mam do!!!ść. Nikolić by wrócił ale bida nie pozwala na gaże by go zatrudnić , finansowo to gołodupcy prawie...

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 13.10.2019 / 12:52, *.plus.pl

@Lesny Dziadek oraz inni podpisani pod moim postem: na Legię chodzę od 30 lat, i bywały już gorsze czasy, gorsi prezesi oraz zawodnicy a co za tym idzie gorsze miejsca na koniec sezonu. To, że nasz poziom poszedł w dół to macie racje, macie także rację z tym, że mamy słabego trenera oraz przeciętnych zawodników oraz prezesa, który nie chce wydawać kasy ponad stan i prowadzi klub jak korporacje, gdzie budżet musi się zgadzać i być w miarę zbilansowany. Nie mówię, że się z tym zgadzam i że pasuje mi obecna sytuacja i też chciał bym, aby grali u nas świetni zawodnicy oraz, aby drużyna miała super trenera. Ale z drugiej strony jako kibic uważam, że obecność na meczy z Lechem to nasz obowiązek a akcję pusty stadion to można zacząć po tym meczu i to w przypadku gdy rzeczywiście dostaniemy ostro w d...

Pozdrawiam Serdecznie,

Piotr

odpowiedz
Lesny Dziadek - 13.10.2019 / 14:39, *.play-internet.pl

@PiotrŻo(L)iborz: Panie Piotrze, bardzo sie ciesze, ze Legia ma takich kibicow. Generalnie wszystkim nam, ktorzy mamy Legie w sercu zalezy na tym, zeby Legia byla przede wszystkim dobrze zorganizowana. A patrzac na ostatnie 3 lata, nie mam juz zadnych watpliwosci, ze tak nie jest. To, co mowi wlasciciel, zatrudniony przez niego trener???, to jest stek bredni i nie da sie tego zniesc. Powtarzanie tych samych bledow, albo naprawianie ich gorszymi babolami, to jakas porazka. Nie mam sily juz pisac tego wszystkiego, kolejny raz. Dlaczego jest tak zle, skoro mialo byc tak super? Za 5 lat bedzie lepiej, bo? Powstanie akademia? Ktos w to uwierzyl...?

odpowiedz
Wojtas - 12.10.2019 / 09:11, *.net.pl

Mam nadzieję że to ostatni mecz Vukowicza w roli trenera Legii

odpowiedz
MP(L)87 - 12.10.2019 / 09:36, *.virginm.net

@Wojtas: 3 w plecy bez stylu i dowidzenia pinokio.... oby

odpowiedz
Wojtas - 12.10.2019 / 11:02, *.play-internet.pl

@MP(L)87: Taką mam nadzieję Przez tego trenerka tydzień temu dostałem zawału serca.

odpowiedz
Mietek - 12.10.2019 / 09:11, *.vectranet.pl

Bilet zakupiony, mimo że gra Legii nie porywa. Idę drzeć ryja wspierając Legię no i od czasu do czasu pozdrowić znienawidzoną poznańską kur.ę.

odpowiedz
Jurek - 12.10.2019 / 08:38, *.tropolys.de

Kolejną porażkę obejrzę sobie w telewizji.
Szkoda grosza na bilet.

odpowiedz
News⚽️Legia - 12.10.2019 / 00:31, *.200.59

Oprawa musi być mobilizujáca piłkarzy do oddania serca na boisku,oprawa ma być jak przedstawienie teatralne całe 90 minut a nie to co do tej pory,zawsze byliśmy pierwsi w nowych trendach,wiéc do pracy N.S i do projektòw czas,oprawa na całym stadionie a nie tylko Żylety moment,Żyleta prowadzi doping a stadion powtarza cały czas!

odpowiedz
Sztywniutko Tarcho - 11.10.2019 / 21:39, *.t-mobile.pl

Boi się Pudlovic pustych trybun

odpowiedz
Strogow - 11.10.2019 / 20:51, *.chello.pl

Obejrzę w domu z kolegami przy wódzie taniej mnie wyniesie patrzenie ma porażkę

odpowiedz
Elquatro - 11.10.2019 / 20:54, *.chello.pl

@Strogow: no i gitara, wiecej nie przychodz

odpowiedz
Szyszko RIP puszcza pozdrawia - 12.10.2019 / 02:21, *.chello.pl

@Elquatro: co się sadzisz, ma rację. Gonimy niedojdę z L!

odpowiedz
Elquatro - 12.10.2019 / 07:46, *.chello.pl

@Szyszko RIP puszcza pozdrawia: gonic to trzeba kibicow sukcesu takich jak ty i twoj kolega od wodki i tv, wsiadzcie razem na hulajnoge i kierunek mur na konwiktorskiej

odpowiedz
lhm - 12.10.2019 / 22:42, *.vectranet.pl

@Elquatro:
Coś Cię strasznie rajcuje ta Konwiktorska. Często przejeżdżasz tam hulajnogą? Korci Cię, żeby je...ć w ten mur? Zrób to! Może coś się we łbie przestawi.
Jesteś kibicem Legii? Nie przeszkadza Ci, że prezes niszczy ten klub? Że idziemy ruchem jednostajnie przyspieszonym w kierunku dna? OK, masz chęć chodź dalej na mecze i go wspieraj. Ale zrozum tych, którzy mają DOŚĆ i chcą coś zmienić nim będzie za późno.

odpowiedz
Rafal - 11.10.2019 / 18:35, *.play-internet.pl

Cztery lata temu mecz z kartoflami byłby hitem, trybuny ładnie by się wypełniły. Teraz... rządy DM doprowadziły do takiej sytuacji, że mało kogo to kręci. Poziom marny, nie ma na kogo popatrzeć. Jeśli Lewczuk nie zagra obok Jedzy jeszcze to prawdopodobne, że przegramy niestety.

odpowiedz
Raf - 11.10.2019 / 18:47, *.play-internet.pl

@Rafal: Jeśli zagra Jędza to walkower mamy pewny, nie wiem czy ogarniasz???

odpowiedz
przestań - 11.10.2019 / 19:02, *.virginm.net

@ Rafi pisać ze sobą!

odpowiedz
Rafal - 12.10.2019 / 19:34, *.play-internet.pl

@przestań : Nie wiem kto to napisał z pewnością nie ja! Pozdro.

odpowiedz
Arek - 11.10.2019 / 18:34, *.tpnet.pl

Chcieliście, to macie.

odpowiedz
Pepe - 11.10.2019 / 18:30, *.chello.pl

Czekam

odpowiedz
Leśny Dziadek - 11.10.2019 / 16:17, *.orange.pl

Chcą Was przekupić...Może jeszcze 500 + dla kibiców...Co za żenada...

odpowiedz
Dziady do piachu - 11.10.2019 / 16:36, *.vectranet.pl

@Leśny Dziadek: Taka żenada, że już prawie 3/4 stadionu wyprzedane (nie licząc żylety, bo tam zawsze są bilety) :]

odpowiedz
"Nie poddawaj się" - 11.10.2019 / 18:02, *.vectranet.pl

@Leśny Dziadek: dres magazyniera gratis

odpowiedz
Lesny Dziadek - 11.10.2019 / 18:56, *.play-internet.pl

@Dziady do piachu: Bardzo dobrze. Bedzie jeszcze glosniej slychac - ,,Nie poddawaj sie. .,,

odpowiedz
Bubu - 11.10.2019 / 21:17, *.t-mobile.pl

@Leśny Dziadek: są co masz do 500+ ja wydaje na edukację dodatkowa ,więc daruj sobie

odpowiedz
antek - 11.10.2019 / 23:22, *.vectranet.pl

@Dziady do piachu: Jakie 3/4 stadionu wyprzedane?
Południowa i VIPowskie. Idź być idiotą gdzie indziej.

odpowiedz
Lol - 12.10.2019 / 01:29, *.play-internet.pl

@Bubu: fajnie. Kolejny głos kupiony za hajs, który wcześniej od ciebie wzięli. Ale lud się cieszy.

odpowiedz
Lesny Dziadek - 12.10.2019 / 09:59, *.play-internet.pl

@Bubu: Zebys dostal 500, najpierw zabiora 700. Takie sa koszty tego programu. Dalej sikasz z radosci?

odpowiedz
Hg - 12.10.2019 / 11:04, *.chello.pl

@Lesny Dziadek: spieprzaj dziadu

odpowiedz
Jimmy L - 12.10.2019 / 11:53, *.t-ipconnect.de

@Lesny Dziadek: obLesny Chcesz pogadac o Neumanie i tym podobnych? Moze oni Ci cos dali?

odpowiedz
Bubu - 12.10.2019 / 12:11, *.t-mobile.pl

@Lol: No mylisz się i to bardzo kolego ,naprawdę bardzo

odpowiedz
Leśny Dziadek - 12.10.2019 / 14:21, *.orange.pl

@Hg: Pogadam z Twoim lekarzem prowadzącym, nie sdostaniesz więcej przepustki z Tworek...

odpowiedz
Kle - 14.10.2019 / 15:01, *.centertel.pl

@antek: prawda jest taka, że w chwili, gdy to piszę to jeszcze 2-3 lata temu zostałyby tylko zwroty. Teraz to można jak w ulęgałkach.

odpowiedz
Pit - 17.10.2019 / 21:02, *.net.pl

@Leśny Dziadek: masz rację.Każdy kibic idący na ten mecz przyczynia się do upadku naszej Legii....

odpowiedz
Cyniek - 11.10.2019 / 16:13, *.play-internet.pl

Jeszcze dwa lata temu żyleta już by była wysprzedana bez żadnych promocji i zachęt

odpowiedz
eth - 12.10.2019 / 11:34, *.t-mobile.pl

@Cyniek: dwa lata temu mieliśmy drużynę i piłkarzy.

odpowiedz
Pamietajcie - 11.10.2019 / 15:50, *.knc.pl

Zaczynamy doping od nie poddawaj się.........

odpowiedz
LewLegia - 11.10.2019 / 14:25, *.net.pl

NIE mamy innej broni z tym miernym i bufoniastym zarządem i właścicielem klubu jak mecze oglądać w pubach i domu. Brak kasy zmusi ich do zostawienia Legii,a jedyne co może nie sknocą to znalezienie bogatego i mądrego nowego właściciela. To jest jedyny ratunek dla naszej Legii te patałachy będą nas tylko mamić i przeciągać śmierć piłkarską klubu jak i upokarzać nas przez wszystkie ,,potęgi,, dupoklasy.

odpowiedz
Luk - 11.10.2019 / 15:42, *.play-internet.pl

@!: w paszczu

odpowiedz
Elquatro - 11.10.2019 / 16:47, *.chello.pl

@LewLegia: wez zrezygnuj, to nie dla ciebie

odpowiedz
tom24 - 11.10.2019 / 16:49, *.play-internet.pl

@!: A tobie w d........!!!!

odpowiedz
Adam - 12.10.2019 / 01:30, *.play-internet.pl

@Elquatro: klakierze pudla - płaci ci, czy robisz to z miłości do jego knagi?

odpowiedz
News⚽️Legia - 11.10.2019 / 14:17, *.200.59

A w przerwie meczu!gość specjalny!Maryla!Rodowicz!i znany z mundialu Hit!Fuutbol!Futbol!można MrMioduski zaprosić Marylke ?można, trzeba tylko chcieć,zawsze robi dobry show!, rozgrzeje atmosfere stadionu!

odpowiedz
Lesny Dziadek - 12.10.2019 / 10:08, *.play-internet.pl

@News⚽️Legia: I wszyscy razem rycza z Maryla ,,Nie poddawaj sie...,,CNN pokaze, jak sie radosnie bawia kibice, nad grobem klubu...

odpowiedz
Hg - 12.10.2019 / 17:19, *.chello.pl

@Lesny Dziadek: spieprzaj dziadu

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.