Ivan Obradović - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Agra i Obradović w rezerwach. Angulo lub Świerczok za Niezgodę?

Woytek, źródło: przegladsportowy.pl, sport.tvp.pl

9 stycznia piłkarze Legii wrócą z urlopów, ale już teraz pojawiają się pierwsze informacje dotyczące ruchów kadrowych w stołecznym klubie. Przegląd Sportowy poinformował, że Salvador Agra i Ivan Obradović decyzją sztabu szkoleniowego nie polecą na zgrupowanie do Turcji. Obradović trafił na Łazienkowską latem 2019 roku. Do tej pory nie zdążył zadebiutować w pierwszej drużynie, a jest jednym z najlepiej opłacanych zawodników. Legia chce pozbyć się Dominika Nagya i nie przedłuży wygasającej w czerwcu umowy z Luisem Rochą.

Według informacji sport.tvp.pl na tureckie zgrupowanie ma polecieć trzech juniorów: Ariel Mosór, Nikodem Niski i Radosław Cielemęcki.

Przy Łazienkowskiej zastanawiają się też kim ewentualnie zastąpić Jarosława Niezgodę, który wzbudza największe zainteresowanie na rynku i może być trudno go zatrzymać. W grę wchodzi Igor Angulo z Górnika Zabrze. 35-letniemu Hiszpanowi w czerwcu kończy się kontrakt z zabrzanami, zawodnik liczy na dwuletnią umowę, a Górnik raczej nie spełni jego oczekiwań. "Gdyby zabrakło porozumienia z Angulo i Górnikiem, Legia sprowadzi za Niezgodę sprowadzić młodszego od Angulo, polskiego napastnika" - czytamy w PS. Aktualnie w Ekstraklasie nie ma takiego, który strzeliłby połowę tego, co w tym sezonie zdobył Niezgoda. Według informacji dziennikarzy w grę wchodzi także Jakub Świerczok, który obecnie występuje w Łudogorcu Razgrad. W obecnym sezonie strzelił 9 goli w 25 meczach.

Klub nadal negocjuje kontraktu z Andre Martinsem i Cafu, ale na razie nie doszło ostatecznych porozumień i podpisów.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (129)

+dodaj komentarz
Kibic(L) - 06.01.2020 / 23:39, *.icpnet.pl

Sprzedac Niezgode i za te kasę wykupić z Lecha Gytkjera. Najlepsza z możliwych opcji.

odpowiedz
Mat - 07.01.2020 / 11:21, *.com.pl

@Kibic(L) : Dokładnie tak, czyli utarta ścieżka prosto z Niemiec. Tak Bayern się wzmacnia kosztem największych przeciwników.

odpowiedz
Mat - 06.01.2020 / 21:01, *.com.pl

Angulo byłby dobry. Niektórych kupuje się na lata, a innych na rok dla natychmiastowego efektu. Nam jest potrzebny taki typ jak Podbrożny który w odpowiednim miejscu dołoży nogę i/lub wykorzysta sam na sam, a to na 100% umie Angulo.

odpowiedz
Janek - 06.01.2020 / 18:17, *.play-internet.pl

Pomijając zastępstwo. Proponuję zwrócić uwagę na 17-letniego kostarykanina Manfred Ugalde. na TM za 200 tys. euro zanim weźmie go ktoś z Hiszpanii czy Portugalii. Tam sobie nie pogra, a u nas mógłby stać się podstawowym napastnikiem w parę miesięcy jak nie tygodni z perspektywą opchnięcia gościa dalej na zachód. Do tego młody, a trzeba włożyć żeby wyciągnąć kasę w przyszłości.

Jak Odra Opole poszukiwała napastnika to proponowałem im gościa (zanim przyszedł do Europy chodzi o Andre Luisa z Ypiranga, wtedy nie był wyceniany na TM, dopiero po wypożyczeniu do Figueirense wyceniony na 100 tys euro) który na zapleczu 1 ligi portugalskiej w tym sezonie strzelił 9 bramek w 14 meczach. A jak tam snajperzy z Opola i lokata w strefie spadkowej? :D do wyciągnięcia wtedy za czapkę gruszek pewnie był, możliwe że nadal nadwyrężając budżet, ale trzeba się rozwijać a nie wegetować. Bo jak nie mieli kasy na jego ściągnięcie to lepiej niech połowa klubów zlikwiduje profesjonalne sekcje piłki i za mniejsze pieniądze inwestują w kosza, ręczną, siatkę lub hokej.
U nas w Polsce działa jakiś skauting zagraniczny? Raczej nie bo sądząc po opiniach znajomych z okręgówek gdzie "obserwatorzy" w naszym kraju, obserwując naszych rodaków wolą przegadać przez telefon pół meczu stojąc plecami do murawy.

Angulo i Świerczok? Tak to takie oczywiste :D szkoda że nie Wilczek. Pierwszy za stary, a drugi ma lepiej płacone w Bułgarii.

Jakby ściągali młodych zza granicy do ogrania w rezerwach to mielibyśmy dziesiątki Karbowników tyle że z innym paszportem.

Zobaczcie jak to robi austriacki Red Bull Salzburg i kto grywa u nich w rezerwach w Lifering. Taki Patson Daka był do wyciągnięcia przed mistrzostwami Afryki do lat 20 w Zambii jeszcze przed turniejem, na turnieju potwierdził jedynie swoją klasę. Z takimi zawodnikami liga może nie byłaby jak Bundesliga, ale znacznie lepsza. Obecnie wyceniany na 5 mln. Ja oglądałem mistrzostwa, a Polscy skauci byli na turnieju? Wątpię. Ale młodzież turniejową obserwuje się na miesiące przed turniejem aby nikt nie sprzątną ich sprzed nosa.

Nie wymądrzam się bo wspomnieni zawodnicy nie są wielkimi gwiazdami, ale są młodzi i jest z nich pożytek a my kopmy się po czołach.

odpowiedz
Jasiek - 06.01.2020 / 20:01, *.chello.pl

@Janek: napisz ksiazke

odpowiedz
Janek - 06.01.2020 / 20:05, *.play-internet.pl

@Janek: przepraszam Patson Daka jest wyceniany o 3 mln euro więcej niż podałem, a jeszcze niedawno chłop biegał po spalonej trawie Afryki.

odpowiedz
Adamowicz ale nie paweł - 06.01.2020 / 10:46, *.jmdi.pl

Ljuboja byłby lepszy

odpowiedz
LWL - 06.01.2020 / 09:22, *.tpnet.pl

Najlepiej by bylo gdyby do Kante dolaczyl Carlitos ! "LEGIA " !!

odpowiedz
Nie ma konieczności sprowadzać napastnika. - 05.01.2020 / 23:39, *.chello.pl

Nawet jeśli Niezgoda odejdzie, nie ma sensu sprowadzać przeciętnego napastnika. Jest Kante który strzela sporo goli, Rosołek też fajnie sie pokazuje i w odwecie jest też Sanogo. Wolałbym dać im szanse i ew. sprowadzić konkretnego napastnika za pół roku.

odpowiedz
:) - 06.01.2020 / 08:12, *.chello.pl

@Nie ma konieczności sprowadzać napastnika.: to jest poezja i miód na uszy Mioduskiego

odpowiedz
:) - 06.01.2020 / 11:03, *.chello.pl

@Nie ma konieczności sprowadzać napastnika.: tylko co oznacza slowo w odwecie???

odpowiedz
LGZ - 05.01.2020 / 20:30, *.tpnet.pl

Lepszy Nikolic jak Angulo zdecydowanie i mlodszy wiekiem !!!

odpowiedz
ZGL - 05.01.2020 / 19:22, *.tpnet.pl

Jorge Felix do LEGII a Igor Angulo mogl byc wczesniej a ja sie skonczylo to wiemy !!!

odpowiedz
Leszek - 05.01.2020 / 17:58, *.116.74

To Ja sie pytam gdzie oferta dla Nikolica Ponoć jest wolnym piłkarzem sam się opowiadał ze z USA chce wrucic do Legi
Dawać Nikolica !!!!!!!

odpowiedz
Profesor zycia - 05.01.2020 / 18:53, *.chello.pl

@Leszek : nie ma kasy

odpowiedz
:) - 05.01.2020 / 16:16, *.chello.pl

Skad w was ludzie tyle jadu?

odpowiedz
... - 05.01.2020 / 16:00, *.master.pl

Może Saganowski wróci do gry ??

odpowiedz
Elquatro - 05.01.2020 / 16:14, *.chello.pl

@...: ale czerstwe

odpowiedz
radi - 05.01.2020 / 16:21, *.orange.pl

@...: za 3-4 lata jak najbardziej... bardzo dobry chłopak ;] Jeszcze namieszają razem z Żewłakiem jr

odpowiedz
Praga - 05.01.2020 / 03:08, *.chello.pl

Agra,Obradović out.Świerczok może Angulo za stary to kogo.No sorry moja teściowa też ma swoje lata.Na obronę i bramkę 1 liga bo szmat nie puszcza.Może ja

odpowiedz
Zu(L)us - 05.01.2020 / 01:22, *.centertel.pl

Daj elkaesiaka Taniej i może być pożytek. Z całym szacunkiem. Sorki

odpowiedz
Zu(L)us - 05.01.2020 / 01:12, *.centertel.pl

Angulo aut.35 lat emeryt za jaką kase.Miodu opamietaj się. Proszę

odpowiedz
Mojo jojo - 05.01.2020 / 01:01, *.t-mobile.pl

Angulo moze i tak ale 8 lat temu teraz to emeryt ! moze jeszcze peszko czy kałużny :D

odpowiedz
(L) - 04.01.2020 / 16:32, *.vectranet.pl

Ten obradovic jest a tak fatalny ?? Jak dostaje tyle kasy to niech zapierd..a. Posadzic go na ławce ( niestety kosztem kogoś) moze wejdzie dwa, trzy razy coś tak pokaże i ktoś go kupi. Trzeba się pozbywać takiego szrotu, bo lepiej dać więcej młodemu, żeby trawę gryzł. Jak tak można wyrzucać pieniądze w błoto, a co do Angulo to 2 lata za późno. Jakby go wziąć za grosze i niedużo płacić mu to na rok możnaby go wziąć. Coś tam potrafi. Z Karbownikiem mógłby fajnie pograć, ale to nie jest grajek na 1 napadziora. Ehhh co tu się dzieje

odpowiedz
dejne3 - 04.01.2020 / 18:24, *.plus.pl

@(L): Panie Dariusza M,czy Pan nie widzi kogo zatrudnia w tym swoim sztabie i kogo oni kupują taki Obciachowicz nie rozegrał nawet minuty w pierwszej Legii ,kasę tuli nic nie robiąc.-Z takim doświadczeniem korporacyjne jani Pan posiada w innej firmie tychej dwóch Obciachowicz i ten co go sprowadżołnierzy strzelił by juź trawe w terenach zielonychyba, otwróż oczy i popędu ich w pi.........u Natomiast Angelo to jest dobry u siebie w Zabrzu, emerytów nam nie potrzeb juź go cała e klapa zna dobrze i wie na co go stać Świerczewskiego ma 28 lat i to jest dobry ruch w stronę Legii

odpowiedz
Eduardo - 05.01.2020 / 10:56, *.centertel.pl

@dejne3: niestety niewiele da się zrozumieć z Twojej wypowiedzi. Nie czytasz tego co piszesz?

odpowiedz
sprite - 04.01.2020 / 16:19, *.play-internet.pl

Angulo?? ten emeryt...

odpowiedz
:) - 04.01.2020 / 17:13, *.chello.pl

@sprite: jeśli koniecznie odczuwasz potrzebę zaistnienia zrób coś pożytecznego i nie pisz.

odpowiedz
Maszkin - 04.01.2020 / 16:15, *.chello.pl

Dobre informacje :) wreszcie ktoś odpali tych pseudograjków tj. Agra, Rocha, Obradovic...brakuje jeszcze do zestawu Remego...

Co do Angulo - to nie jest 1.04 żeby sobie takie żarty robić z kibiców...

odpowiedz
Scvv - 04.01.2020 / 15:56, *.centertel.pl

Czy to nie czas by TB wypłacili należne Obrado?

odpowiedz
:) - 04.01.2020 / 17:16, *.chello.pl

@Scvv: i czym sie popisujesz? Swoim kretyństwem?

odpowiedz
Scvv - 05.01.2020 / 11:48, *.centertel.pl

@:) : zupełnie tak jak twoja matka i ojciec pokazujac ciebie sąsiadom.

odpowiedz
:) - 05.01.2020 / 16:56, *.chello.pl

:)

odpowiedz
Jamnik - 06.01.2020 / 16:23, *.centertel.pl

@Scvv: zadzwoń do nich, chyba czekają na rozkazy od takich internetowych speców

odpowiedz
Prezes - 04.01.2020 / 12:47, *.chello.pl

Za Niezgodę proponowałbym Wellingtona Carvalho z Portimonense.

odpowiedz
:) - 04.01.2020 / 17:23, *.chello.pl

@Prezes: masz jeszcze jakies propozycje w ten deseń?

odpowiedz
Autor - 04.01.2020 / 11:26, *.master.pl

Pinokio do rezerw !!

odpowiedz
WWL - 04.01.2020 / 10:09, *.play-internet.pl

Większość newsów transferowych opieracie na PS.
To wszystko każdy już na PS czytał,nic od siebie nie potraficie dodać?
Jeśli nie macie swoich legijnych źródeł to powinniście zmienić nazwę serwisu na STATYŚCI.COM

odpowiedz
AJG - 04.01.2020 / 10:15, *.t-mobile.pl

@WWL: przesadzasz!Nie każdy czyta PS .Tutaj masz wyselekcjonowane informacje dotyczące Legii.

odpowiedz
oLaf - 04.01.2020 / 14:36, *.vectranet.pl

@AJG: ja nie czytam PS (czytałem kiedyś ale w zimie to bez sensu bo 95% info o transferach to bzdury z palca wyssane) , więc może być ta kopia info.

A Angulo to ma sens tylko po to żeby Kurnik spadł do 2 ligi, czy jak to się zwie ; )

odpowiedz
Arkadiusz - 04.01.2020 / 06:00, *.cyfrowypolsat.pl

Tak to syn Piotra Mosóra. Środkowy obrońca.

odpowiedz
cwks - 04.01.2020 / 05:45, *.vectranet.pl

ariel mosór to syn piotrka? na jakiej pozycji gra?

odpowiedz
W-wa - 03.01.2020 / 23:52, *.chello.pl

Klub robi swoje a my swoje.
L

odpowiedz
Mistrz - 03.01.2020 / 23:17, *.orange.pl

Trzeba nam takich graczy jak Wszołek. Gościu wchodzi do drużyny i gra bardzo dobre mecze. Szkoda Jarka ale jest młody i należy mu się transfer żeby się dalej rozwijał. Niestety ale jak w przyszłym sezonie już nie będzie taki bramkostrzelny to większość osób będzie go hejtowac.

odpowiedz
Luki - 03.01.2020 / 21:54, *.sky.com

Myślę że Vuko z Kuchym coś znajdą, szczerze to trochę szok np. Wszolek mega transfer, Gwila też elegancko wszedł do drużyny, wiadomo Novikovas różnie, ale myślę że kolo trochę ma pecha i dlatego bo chęci ma... A Lewczuk? No chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć :-) ogólnie widać jakiś kierunek którego od meczu z Celtikiem nie było...

odpowiedz
MDOER - 05.01.2020 / 12:07, *.ip-point.pl

@Luki :

Jakim Kuchym. Ogarnij się, Kuchy to był jeden MK118 i gra u Ruskich.

odpowiedz
Luki - 03.01.2020 / 21:46, *.sky.com

Angulo przypomina mi trochę Ljubo :-)

odpowiedz
I tak powiem, ze polowe.... - 03.01.2020 / 22:36, *.chello.pl

@Luki : a mi Gwilia Damięckiego

odpowiedz
Wolfik - 03.01.2020 / 21:22, *.mm.pl

Czyli raczej pozamiatane, Jarka na wiosnę prawdopodobnie w barwach Legii nie zobaczymy. Pytanie za ile odejdzie i kto ewentualnie go zastąpi. Angulo....autora tego pomysłu mógłbym zabić śmiechem. Może i kilka bramek strzeli, lecz Europy to my z nim nie zawojujemy. Swojego czasu był pomysł z innym Hiszpanem, z Gliwic. Ten pomysł również wydawał mi się śmieszny, aczkolwiek Jorge Felix jest młodszy. W Świerczoka średnio wierzę, ale z tych trzech nazwisk byłaby to najlepsza opcja. Tak czy owak znowu zanosi się na zmiany. Niestety.

odpowiedz
Rafciu - 03.01.2020 / 21:41, *.centertel.pl

@Wolfik: Panie Wolfik. Ljuboje,Vadisa też Pan zabijał śmiechem??? Jak widać w Naszej Legii sprzedają ale pieniędzy nie dadzą więcej na solidniejsze transfery żeby wszystkich zadowoliły. Niestety. Chcemy mistrzostwa to numer 1. A kto Nam może to zapewnić??? Z całym szacunkiem Np Rosołek ??? Angulo to bardzo dobry pomysł tak jak inni sprawdzeni już w lidze czy LEGII jestem na tak także z Carlitosem chociaż wiem że osoby decyzyjne nie. Tutaj trzeba cały czas wygranych meczów i transferów na bieżąco dokonywanych z głową, rozsądkiem i potrzebą chwili także.

odpowiedz
Wolfik - 03.01.2020 / 21:49, *.mm.pl

@Rafciu: Kolego drogi. Ljuboja to był zawodnik o uznanej marce, takiego w naszej lidze nigdy potem nie było. Vadis był zdecydowanie młodszy a i tak potrzebował czasu by brylować w lidze. Angulo nie jest ani Vadisem ani Ljuboja. Nie jest nawet Carlitosem. To, co dobre (w miarę) na Górnik niekoniecznie sprawdzi się u nas. Tak, uważam że Rosołek byłby lepszą opcją. Nie gramy w lidze oldbojów, gramy o MP a nie o utrzymanie.

odpowiedz
Rafciu - 03.01.2020 / 22:15, *.centertel.pl

@Wolfik: Chcemy mistrzostwa. Zdobędziemy z całym szacunkiem młodzieżą ??? Kulenovic miał dużo szans pytanie dlaczego... Rosołek może da radę wziąć więcej na barki. Od początku bardzo kibicowałem Kante jak przyszedł do Nas. I co z Nim zrobili ??? Wypożyczyli bez sensu wrócił i pokazuje co potrafi. Kolejny Carlitos. Chciał u Nas grać starał się i co dostał strzał od pseudo Vuko trenera. Ibra też gwiazdorzy i co z tego pokazuje klasę ,nastepny Suarez . Wiem powiesz gdzie tu porownujesz... Ale co nie jest tak ??? jaka liga tacy piłkarze ???

odpowiedz
Adas - 03.01.2020 / 21:13, *.inetia.pl

Nikolic jest wolny, brać go!!!

odpowiedz
Wilanow - 03.01.2020 / 18:55, *.tpnet.pl

Mam nadzieję, że ktoś zablokuje ewentualny transfer Angulo do Legii. Przecież to nie ma najmniejszego sensu. jak chcecie 30 proletniego dziadka to ściągnijcie Ibrę :)

odpowiedz
Dolny Mokotów - 03.01.2020 / 20:30, *.chello.pl

@Wilanow: twoje "chcecie" sugeruje ze zbladziles gdzies po drodze z bialegostoku lub z poznania, nie powinnienes dzielic sie swoimi refleksjami na temat warszawskiej Legii.

odpowiedz
Rafciu - 03.01.2020 / 22:36, *.centertel.pl

@Dolny Mokotów : o Ljuboi też tak mówiłeś co o Angulo. Oczywiście powiesz że nie...

odpowiedz
Dolny Mokotów - 03.01.2020 / 22:39, *.chello.pl

@Rafciu: chyba cie głowa szczypie fafik

odpowiedz
Wilanow - 04.01.2020 / 10:24, *.tpnet.pl

@Dolny Mokotów : zbłądziłem ze Służewca na Wilanów. I mam pytanie na serio uważasz, że Angulo byłby wzmocnieniem?! Jeżeli tak to pakuj się do dziadków na Podlasie na ferie, mój ty "znafco" :)

odpowiedz
:) - 04.01.2020 / 17:22, *.chello.pl

@Wilanow: no to jak sie gubisz miedzy SLZ a Wilanowem to varsavianista jestes ze hej. Pewnie wnuczek Jana 3 Sobieskiego.

odpowiedz
Wilanow - 05.01.2020 / 09:30, *.tpnet.pl

@:) : Pozdrawiam i obyśmy wygrali MP

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 03.01.2020 / 18:53, *.play-internet.pl

Ubezwłasnowolnić Mioduskiego-natychmiast!!!!!

odpowiedz
wiewiks - 03.01.2020 / 18:52, *.plus.pl

Po odejściu Niezgody najrozsądniej byłoby wyrwać Zagłębiu młodego Białka, który bardzo dobrze rokuje i byłaby to zarazem inwestycja na przyszłość...

odpowiedz
Mietek - 03.01.2020 / 18:50, *.play-internet.pl

Powinien ktoś ponieść karę za transfer Obradovica i tak wysokie zarobki dla niego ! Kasa w błoto wyrzucana !!!

odpowiedz
Elquatro - 03.01.2020 / 20:33, *.chello.pl

@Mietek: no ja bym pogonil juz dawno tego kucharskiego całego, a zeby wbic do szatni i palić ojca sukcesikow zbijajac piateczki to pierwszy, szybszy niz Kubica

odpowiedz
Hugon - 04.01.2020 / 23:17, *.vectranet.pl

@Mietek: Obradowićia chciał Vuko

odpowiedz
Barabasz - 03.01.2020 / 18:48, *.chello.pl

Macoumba Kandji mega napadzior z Senegalu jest do łyknięcia w niewielkim pieniądzu. Opchnąć Jarosława Szklanego z 7 grubych klocków i jest mega zastępstwo!
Co robią Kucharski i Miodulski w tym temacie?

odpowiedz
On - 04.01.2020 / 09:33, *.centertel.pl

@Barabasz: puknij sie w glowe...widziales jego statystyki? 20 klubow juz mial,w zadnym nie pogral,a ilosc bramek w granicy 6 hahahaha

odpowiedz
Kibolek - 03.01.2020 / 18:46, *.telefonica.de

MIODUSKI największy frajer NOWEGO ROKU . Angulo do LEGII emeryt rencista prawie zaraz do tego kolejny obcokrajowiec. To lepszy był Carlitos którego Pinokio wytransferowal na siłę. Kolejne mistrzostwo zaprzepascicie amatorzy jeszcze z 5 piłkarzy z podstawowego musi odejść to będzie wzmocnienie. MIODUSKI WONT

odpowiedz
Jack - 03.01.2020 / 23:00, *.plus.pl

@Kibolek: widzę, że języki obce opanowane

odpowiedz
Mat88 - 04.01.2020 / 02:31, *.t-mobile.pl

@Kibolek: Legia Warszawa BĘDZIE Mistrzem Polski w sezonie 2019/2020.
Odezwij się w Tej sprawie, po ostatniej kolejce sezonu.

odpowiedz
lol - 03.01.2020 / 18:32, *.amazonaws.com

sprzedac wszystko i szukac w okregowkach

odpowiedz
Szmu(L)ki - 03.01.2020 / 18:29, *.inetia.pl

Przypominam, że Milan ostatnio wziął 38letniego napastnika jako wybawiciela klubu ;-)

Ten Angulo akurat z lepszą pomocą jeszcze 2 sezony by ładował po 15 bramek na sezon. W eliminacjach pucharów ogórasów też byłby z stanie ukuć. Wszystko zależy od tego jak piłkarz o siebie dba. Taki CR7 ma bodajże 34 lata, a wyskok do piłki ma taki, że to poezja (mecz z Sampdoria).

odpowiedz
pol - 03.01.2020 / 17:54, *.chello.pl

Niedojda pinokio,niedojda loczek.
Chcą ściągnąć przeciętnego emeryta ,albo ogórka z Bułgarii,który grał w .......ogófrkowatych klubach polskich.
Ależ będziemy potęgą piłkarską.

odpowiedz
Darek - 03.01.2020 / 17:52, *.t-ipconnect.de

I co pół roku to samo.Tych lepszych sprzedadzą by były pieniadze na wyplaty dla tych co nic nie grają.Kilku do rezerw.Kilku nie chce przedłużyć kontraktu.Za chwile odejdzie 7 pilkarzy.Przyjdzie kolejnych 8 z czego jak dobrze pojdzie dwóch bedzie nadawać się do pierwszego skladu.
Najwazniejsze to stabilizacja.

odpowiedz
Gizior - 03.01.2020 / 17:34, *.alfa-system.net

No angulo to bez jaj za stary to wolę niko a swierczok to najlepszy wybór Polak i to z dobrym rocznikiem

odpowiedz
Po(L)ubiony - 03.01.2020 / 17:30, *.chello.pl

Świerczok - dobry pomysł. A skoro dobry - to Lokowaty go nie zrealizuje. Furmiego też nie wezmą.

odpowiedz
ale jaja - 03.01.2020 / 17:17, *.pognet.pl

co to ma k... być z czym na Europę z 35 latkiem to jakiś żart
Dać do napadu Wszołka i chłopak pozamiata ekstraklasę

odpowiedz
Genialny pomysłodawca - 03.01.2020 / 16:42, *.plus.pl

Wyjście jest proste, trzeba zrobić telewizyjne talent show "Legia szuka napastnika". Zgłosi się sporo kucharzy, kelnerów i malarzy, z których na pewno wybierzemy jakiś talent typu Roksana Węgiel lub Viki Gabor.

odpowiedz
Elquatro - 03.01.2020 / 17:14, *.chello.pl

@Genialny pomysłodawca: czerstwe

odpowiedz
Siwy - 03.01.2020 / 16:41, *.as43234.net

Nikolic do wzięcia. Pewnie pensja spora ale jak prezes pozbędzie się kilku paralitykow to i na jego pensje będzie. Z Carlitosem na pół roku też szło by się dogadać. To wszystko w przypadku odejścia Niezgody. Poza tym dać szansę młodym z rezerw i akademii. Powinni Kowala zapytać jakie mamy talenty w lidze-Kowal gra w FM 20

odpowiedz
Rafix - 03.01.2020 / 16:14, *.chello.pl

Dla Vuko Angulo ok, ale Carlitos nie pasuje do koncepcji.

odpowiedz
znawca - 03.01.2020 / 16:12, *.amazonaws.com

Ivan w rezerwach? Vuko woon

odpowiedz
I tak powiem, ze polowe.... - 03.01.2020 / 17:16, *.chello.pl

@znawca: co już żeś wrócił po swietach do stolicy???

odpowiedz
Scvv - 03.01.2020 / 17:34, *.centertel.pl

@I tak powiem, ze polowe.... : 10/10 :D

odpowiedz
Tygrys europy - 03.01.2020 / 15:39, *.interq.pl

Bartosz Białek i Alan Czerwiński z Zagłebia. Furman i Merebaszwili z Wisły P. Michał Kucharczyk.

odpowiedz
Pablo33 - 03.01.2020 / 15:37, *.com.pl

Angulo nie przyjdzie, poczytajcie komentarze prezesa na Twitterze na ten temat

"Byłbym zdziwiony"

Ale Świerczok super pomysł. Furmana też dobrze wziąć, może na Euro pojechać. Wartość dla drużyny + ew kasa później z transferu

odpowiedz
Kibic (L) - 03.01.2020 / 15:24, *.lsas.aero

Ivan Obradović to pomysł naszego fachowca z stroju magazyniera .....
To nie on głosił o DNA

odpowiedz
czyli tumanie - 03.01.2020 / 15:29, *.chello.pl

@Kibic (L): wielu chlopakow pracuje jako pracownicy magazynowi, cos sugerujesz? potomku wiatru i kurzu

odpowiedz
Sputnik 44 - 03.01.2020 / 15:40, *.cyfrowypolsat.pl

@Kibic (L): jeśli już ch.. wiesz to chociaż nad językiem polskim popracuj...

odpowiedz
Marek - 03.01.2020 / 16:54, *.t-mobile.pl

@Kibic (L): Wiesz ze to dyrektor sportowy przeprowadza transfer a nie Vukovic?

odpowiedz
Kibic(L) - 04.01.2020 / 17:22, *.centertel.pl

@Sputnik 44:
... wal sie napinaczu internetowy
.... jak to twój autorytet to wydziargaj sobie inicjały w pachwinie tego tumana z bałkanów

odpowiedz
:) - 04.01.2020 / 17:32, *.chello.pl

@Kibic(L): wyjazd stad typie i to już, nie ma cie

odpowiedz
Kibic(L) - 05.01.2020 / 05:00, *.vectranet.pl

@:) :
Bez spinki bo pielucha będzie ci potrzebna

odpowiedz
Kibic(L) - 05.01.2020 / 09:12, *.vectranet.pl

@czyli tumanie:
Sluchaj tumanie jak to się podpisujesz wystarczy czytać ze zrozumieniem chodzi mi o magazyniera Klubu Legia ( bo innych magazynierów pracujacych w dresach z Herbem KLUBU LEGIA nie widzialem) twój idol ktory swego czasu jako zawodnik nie przeszedł z Legii do wisły kraków tylko dlatego że skisła z niego zrezygnowała i od tamtej pory ma ksywę pinokio za swój zakłamany charakter... jak nie posiada wystarczajacej wiedzy jako trener powinien sie od czasu do czasu stosownie ubrać...

odpowiedz
Syjon85 - 03.01.2020 / 15:18, *.plus.pl

Angulo to raczej odpada, wiem, że nikomu nie można odbierać szansy by się pokazać, jednak ma On kilka lat za dużo na karku. Chciałbym zobaczy jak najwięcej polskich graczy, ale dających jakość porównywalną chodź by z Wszołkiem. Pytanie jak to tym życzeń odniesie się rzeczywistość

odpowiedz
Bartua - 03.01.2020 / 15:16, *.centertel.pl

Jak już mamy taki wybór brać Świerczka chłopak jest jeszcze w dobrym wieku może coś z niego jeszcze być a co nam z 35 letniego Angulo do rezerwy jak tamte Grajki..

odpowiedz
Lukadz1335 - 03.01.2020 / 15:10, *.t-mobile.pl

Nikolic jest do wzięcia

odpowiedz
yyy? - 03.01.2020 / 15:31, *.chello.pl

@Lukadz1335: aha

odpowiedz
loczek - 03.01.2020 / 14:54, *.telkab.pl

Angulo jest na pol roku, na tu i teraz zeby kto mial strzelac...jak nie sciagnal oczywiscie Swierszczoka...do lata poszukaja spokojnie nowego napadziora...ktos teraz na juz musi wejsc i musi strzelac.

odpowiedz
Prezio - 03.01.2020 / 14:52, *.tpnet.pl

Koniecznie Sprzedać Majeckiego i sprowadzić Malarza sprzedać wszystkich którzy sa na liście zainteresowań musimy się zbroić na puchary jesteśmy wielkim Klubem!!!

odpowiedz
Juzzziooo - 03.01.2020 / 14:50, *.chello.pl

Brać Angulo, Furmana i Czerwińskiego.

Trzeba coś wygrywać a nie słuchać bajek o tworzeniu zespołu z młodych. Nie da się młodymi nic ugrac

odpowiedz
EBR82 - 03.01.2020 / 14:26, *.tpnet.pl

Orlando Sa!!!

odpowiedz
Tomek - 03.01.2020 / 14:29, *.113.189

@EBR82 : Pisałem to niżej, Orlando Sa ma zerwanego achillesa

odpowiedz
:) - 03.01.2020 / 16:34, *.chello.pl

@Tomek: moze cie rozczaruje i zburze świat ale w dupie to mamy co pisales niżej i co jeszcze napiszesz wyżej :)

odpowiedz
Tomek - 03.01.2020 / 14:24, *.113.189

Panie DM a może jeszcze raz ściągniesz Eduardo? To był wielki kocur i robił różnicę w Legii... pomysły DM oraz jego przydupasów co pół roku są coraz bardziej głupsze. Mam jeden pomysł, może niech DM wróci tam skąd przyszedł czyli niech sam idzie w piz... tzn. do USA

odpowiedz
tuzo - 03.01.2020 / 14:19, *.tpnet.pl

Orlando Sa, Nikolić, Carlitos. Tyle można powiedzieć w temacie. No ale Vuko wie swoje.

odpowiedz
:) - 03.01.2020 / 14:23, *.chello.pl

@tuzo: idioto jeden, mioduski nie sypnie kasa na Sa Nikolicia Prijovica nikogo pokroju Vadisa czy Guilherme, ty i reszta idiotow niech to zapamięta

odpowiedz
Tomek - 03.01.2020 / 14:29, *.113.189

@:) : Nawet jakby miał kasę to Sa ma zerwane ścięgno achilesa, Nikolic sam powiedział że teraz raczej nie ma opcji powrotu do Legii, a Carlitos to wiadomo że przeszkodą jest Vuko (a tak poważnie do Mioduski bo to on kazał wystawiać Kulawego w ataku, tak samo jak każe wystawiać beznadziejnego Majeckiego w bramce)

odpowiedz
Gepetto - 03.01.2020 / 18:50, *.chello.pl

@Tomek: Carlitos nie może przyjść do naszej ligi. Przepisy. Pozdro

odpowiedz
Puta madre - 03.01.2020 / 22:41, *.chello.pl

@Gepetto: Mioduski zabronil mu a nie przepisy

odpowiedz
SEBO(L) - 03.01.2020 / 14:12, *.centertel.pl

Kolejny transfer z cyklu " zaległości fizyczne"... A kto daje takiemu zawodnikowi kontrakt, skoro nie prowadzi się profesjonalnie ? Z daleka czuć lenia. Dlaczego płaci się całą pensję? Nie miałeś chłopie kontuzji,to masz 2 tygodnie,by trenować z resztą drużyny. Jeśli nie,to płacimy ci 30% i to wszystko. A tak... gruba pensja regularnie na koncie,samochód, mieszkanie,opieka lekarska,masaże... Bajka. Całoroczny Wakacyjny Klub Seniora Legia nadal ma się dobrze...

odpowiedz
Wolfik - 03.01.2020 / 21:25, *.mm.pl

@SEBO(L): A potem są zaległości finansowe. I nie ma kogo wystawić. Polityka prezesa Mioduskiego w całej krasie.

odpowiedz
Kkleg - 03.01.2020 / 14:12, *.com.pl

Brać Orlando Sa , Furmana,

odpowiedz
XXX - 03.01.2020 / 14:19, *.t-mobile.pl

@Kkleg:
Przy Vuko dużych nawzisk nie będzie w Legii .On się boi takich graczy ,bo dla nich trener Legii to żaden autorytet w świecie piłki !

odpowiedz
MP(L)87 - 03.01.2020 / 13:57, *.virginm.net

"...zastąpić Jarosława Niezgodę, który wzbudza największe zainteresowanie na rynku i może być trudno go zatrzymać"
Haha a nasz prezes tam pewnie lukratywne kontrakty szykuje ! Wszystko zrobi zeby go nie sprzedawac :D Akurat w tej kwestii klub nie musi nam nic tlumaczyc bo wiadomo jak jest. Odejdzie kazdy za ktorego odpowiednio zaplaca... i tyle. U nas niema zadnej wizji dlugofalowej. Patrzcie e jeszcze sie przedluzaja rozmowy z Cafu i Martins'em. Oni zapewne chca podwyzek a DM wiadomo... wszystko trzyma dla Niezgody zeby tylko nie odszedl hehe.
Kabarety sie szykuja. Ja sie nie zdziwie jak z druzyny juz po tym okienku zostanie nawet nie szkielet. A do lata to juz Ci co nie zostana sprzedani i nie dostana solidnych podwyzek to sami uciekna. Trzon sportowy Legii i jej wlasciciel to porazka. Jakbym na to nie patrzyl i nie wazne z ktorej strony to zawsze wychodzi na jedno. Ze DM jedynie ogalaca ten klub powolutku a dziura finansowa rosnie. Gdzie wszystkie zyski? A sypia sie do prywatnych kieszenie pozniej kibicom sie tlumaczy ze hajsu nie ma ze nie starczylo na utrzymanie klubu hehe. I w polsce to samo od zalania dziejow. A my spiewamy ze jestesmy potega.... ja prdl hehe.

odpowiedz
Książę Nocy - 03.01.2020 / 14:07, *.inetia.pl

@MP(L)87: Dlatego nie można wykluczać, że DM to czyjś słup finansowy. Ludzie związani z ITI mogli odejść z Legii, tak samo jak komuna odeszła z Polski (patrz PO-PIS-SLD i cała ta banda), czyli nie odejść wcale ale przypudrować się dla niepoznaki.

odpowiedz
Mateusz - 03.01.2020 / 16:26, *.tpnet.pl

@MP(L)87: nie, hehe

odpowiedz
Wolfik - 03.01.2020 / 21:38, *.mm.pl

@Książę Nocy: Z tezą o komunie zgadzam się całkowicie, ale to inny temat. Jeśli chodzi o DM to sądzę jednak, że jego ego nie pozwala mu oddać sterów klubu w ręce kogoś, kto się na tym zna. Prezesa, czy dyrektora sportowego nie mamy od czasów tzw. konfliktu właścicielskiego.

odpowiedz
Książę Nocy - 03.01.2020 / 13:26, *.inetia.pl

Powiem Wam tak moi mili... Coby nie mówić o pewnym szkodniku w kierownictwie Legii, to decyzja o odejściu na końcu zależy wyłącznie od Jarka. Nie wiem dlaczego nie zabrał jeszcze stanowczego głosu w tej sprawie. W końcu powinno mu zależeć by zdobyć tytuł MP i nastrzelać jak najwięcej bramek i (przynajmniej tyle robiąc dla siebie) podnieść swoją wartość, nie mówiąc o czystej chęci awansu z drużyną do LE. Mam nadzieję, że nie myśli za niego Citko.. Wybór MLS przez Jarka świadczyłby wyłącznie o pójściu na łatwiznę, bo quasi-liga. Życzę mu żeby stawiał taki opór przed odejściem jak Piątek w Milanie :D A tak na serio to jak Niezgoda powie NIE to nigdzie nie odejdzie, choćby skały srały. Pozdro kumaci.

odpowiedz
grzesiek - 03.01.2020 / 13:33, *.centertel.pl

@Książę Nocy: MLS słaba liga???

pozdro kumaty

odpowiedz
Książę Nocy - 03.01.2020 / 14:04, *.inetia.pl

@grzesiek: Nie ku*wa mocna...

odpowiedz
Marcin - 03.01.2020 / 14:07, *.151.5

@grzesiek: Masz rację,i mam podobne zdanie.Nie wiem co siedzi w głowie Jarka,ale po 1 dobrej rundzie i chyba przez chciwość menagera stracił kontakt z rzeczywistością.Nie mam pojęcia dlaczego teraz chce odchodzić,ale odpowiedź jest tylko jedna-kasa.Po 1.Może zostać Mistrzem Polski(więcej w naszej klubowej piłce nie da się wygrać).Po 2.Może zostać królem strzelców i jakoś się zapisać w kartach historii Legii i Ekstraklasy.Po 3.Jeżeli utrzyma forme to może pojechać na Euro,sezon w USA rusza później,więc raczej jest bez szans na powołanie.Po 4.Jeżeli by został i udało by sie wejść z Legią do fazy grupowej pucharów,to jego cena by była wyższa i napewno by dostał lepszy kontrakt.W Ameryce dużo boisk jest ze sztuczną nawierzchnią,więc z jego problemami to po 10 kolejkach witamy na L4.Jarek nie idź tą drogą.

odpowiedz
tomiacab - 03.01.2020 / 14:10, *.play-internet.pl

@grzesiek: Gdzie przeczytałeś, że słaba? Quazi-liga nie musi oznaczać słabej. Jak nie rozumiesz niektórych słów, to daruj sobie komentarze. Liga z której nie można spaść, ani awansować drogą sportową, jest quzi ligą i jest to jak najbardziej trafne określenie. Mocną to też zresztą nie jest.

odpowiedz
Książę Nocy - 03.01.2020 / 14:23, *.inetia.pl

@Marcin: Dokładnie Kolego, otóż to. Same logiczne przesłanki żeby zostać tu, a naprzeciw na prawdę słabe argumenty by odejść. Dodałbym jeszcze, że jakby na prawdę cisnęli go na odejście z Legii, to powinien im ktoś wytłumaczyć, że można go również w sierpniu 2020 sprzedać (jak już Legia będzie hipotetycznie w grupie LE). Wydaje mi się też, że koledzy powyżej to bardziej zajarani ameryczką i całą otoczką jej żałosnej ligi i poziomem trybun, niż zajęci racjonalnym myśleniem.. Nie powinni też pouczać co do pisowni i znaczenia słów, skoro sami robią błędy (ale to tak żeby moje było na wierzchu :P) .

odpowiedz
MP(L)87 - 03.01.2020 / 15:10, *.virginm.net

@grzesiek: cienka jak barszcz.... To ze paru kotow z europy tam czmycha to nie oznaczaze liga jest dobra. Pilka nozna w stanach to chyba nawet nie trzecia dyscyplina narodowa. Aczkolwiek populacja kraju i jego mozliwosci mowia ze ta liga moze byc mocna... Ale zeby sie rozwinela to narod musi tego pragnac i dazyc ale u nich kazdy dzieciak marzy zeby zagrac w football ale amerykanski. Dla porownania masz przyklad Nikolicia ktory tam pojechal z ekstraklasy i tak samo strzelal brameczki ja w polsce :)

odpowiedz
Wolfik - 03.01.2020 / 21:35, *.mm.pl

@Książę Nocy: A mnie się wydaje, że w klubie robią dokładnie na odwrót niż nakazuje zdrowy rozsądek. Podobnie było latem. Co stało na przeszkodzie by takiego Sebastiana Szymańskiego zostawić w zespole do meczów z Rangersami? Może pomógłby wywalczyć awans, a wówczas wpadłoby trochę kasy za awans? Teraz podobnie. Rozsądek podpowiada, by niczego nie zmieniać a późną wiosną będziemy się cieszyć z MP.

Kiedyś nazwałeś mnie "zakompleksionym", bo napisałem że w Polsce najważniejsze jest parcie na szkło. A sprzedaż ważnego ogniwa w ważnym okresie za takie właśnie zjawisko uważam. Nie jesteśmy jedyni naturalnie (vide Piast i sprawa Valencji) ale tą droga niczego solidnego się nie zbuduje.

odpowiedz
Ryj - 04.01.2020 / 01:12, *.com.pl

@Marcin: 1. Mistrzem zostać nie koniecznie musi. 2. Też nie musi, wystarczy że złapie kontuzję i Ekstraklasowy paździerz do końca życia. 3. Widzisz go w kadrze z taką konkurencją? 4. Patrz pkt. 1 + zeszłoroczne puchary.
On już swoje lata ma, to nie Karbownik, więc nie jest dziwne, że myśli o tych ofertach realnie.

odpowiedz
Krytykant_zawodowiec - 03.01.2020 / 13:24, *.vectranet.pl

Agra pomylka co do pilkarza
Obradovic pomylka co do czlowieka
Mozna? Mozna w przeciwienstwie do tego co mowil trener

odpowiedz
tomiacab - 03.01.2020 / 14:06, *.play-internet.pl

@Krytykant_zawodowiec: Dokładnie. Pinokio i jego puste słowa. Śmiech na sali z tym Angulo. Trzeba było go brać 1,5 roku temu, a nie po zakończeniu kariery, bo teraz będzie za darmo. Każdy piłkarz ma emeryturze byłby darmowy.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.