fot. Kamil / Legionisci.com
REKLAMA

Zwolnienia w Legii, negocjacje z piłkarzami

Woytek, źródło: Legionisci.com

Wiele firm boryka się obecnie z dużymi problemami finansowymi. Niestety kłopoty nie omijają także biur przy Łazienkowskiej 3. Od ponad dwóch tygodni zdecydowana większość pracowników klubu pracuje zdalnie.

Według naszych informacji z końcem marca zarząd klubu zdecydował o zwolnieniu ponad 20 osób, a pozostali muszą liczyć się ze znacznym obcięciem pensji (o 50%) na co najmniej 3 miesiące. Najprawdopodobniej wynika z tego to, że w klubie zakładają iż zespół wróci do gry najwcześniej w lipcu. Zarząd Legii także obniżył sobie wypłaty o 50%.

Przedstawiciele klubu prowadzą także negocjacje z pierwszą drużyną. Do wczoraj nie osiągnięto jednak porozumienia, czyli na ten moment zawodnicy nie przyjęli propozycji przygotowanej przez zarząd.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (194)

+dodaj komentarz
Marta - 07.04.2020 / 16:44, *.vectranet.pl

Do nie dawna pracowałam w Legii. Odpowiadałam za kilka rzeczy kolejno w kilku działach. Dano mi do zrozumienia że nie jestem potrzebna a tak naprawdę nie miałam komu "pomagać" ani ktoś nawet mnie nie chciał w pracy...

odpowiedz
Orino - 07.04.2020 / 13:06, *.plus.pl

Czytam te komentarze i nie wierzę, że tylu ludzi ma dalej mentalność PRLu. Jak to łatwo odejmować innym wynagrodzenie tylko dlatego, że mają więcej niż inni.

odpowiedz
Radek - 07.04.2020 / 09:46, *.versatel.nl

Abstrahując od pensji piłkarzy - bardzo dobrze że uszczuplili zatrudnienie z tych 250 etatów. Poleciał marketing odpowiedzialny m.in za zastępowanie herbu eLką ; "Mocno Legia" ; nazwę komercyjną stadionu ; bilbordy w miastach zwaśnionych z Warszawą. Może wymiana kadry po wirusie wyjdzie na dobre..

odpowiedz
radzio - 06.04.2020 / 14:00, *.inetia.pl

Cała Legia zawsze razem? No to piłkarzyki to pokazały. Kiedy wróci normalność liczę na jakieś "konkretne" podziękowania w ich stronę.

odpowiedz
esaper - 06.04.2020 / 14:29, *.247.212

@radzio:
Cała Legia zawsze razem ? Cała Wisła zawsze razem. Uczcie się od naszej Biedoty...

odpowiedz
Piłkarze to zwykle pedały - 06.04.2020 / 13:49, *.chello.pl

Jej.. e piłkarzyki ogarnijcie sie, zwalniają ludzi którzy zarabiają po 4 tysiące miesięcznie a tym kur..m bo inaczej nie można ich nazwać ciezko cos oddac bo niunie w domu nie będą miały na "waciki".
Pokazaliacie Swoje prawdziwe oblicze w ciężkich czasach i wiadomo ze nie można na Was liczy. Klub upadnie , ludzie będą zdychac z głodu ale najwazniejszy jest piłkarzyk, gardzę Wami i liczę że ludzie pokroju Jedrzejczyka itp co miesięcznie klepia po 200tysi ze się opamietaja. A jak nie to klub da sobie radę a tych pseudokopaczy wypier.... na zbity pysk z adnotacją "uwaga na tych śmieci, zwykle wkłady do koszulek. Trzymajcie Się Bracia i bądźcie zdrowi , wy i wasze rodziny(L)

odpowiedz
kwiatek80(L) J-no - 06.04.2020 / 07:17, *.com.pl

Piłkarze przesadzaja, są jak najemnicy, chyba wszystkiego nie przechulali, całkiem dobrze zarabiają chyba jak by im ktoś obniżył pensje przez jakiś czas dali by rade, ja się pytam gdzie jest,trener Vukovic, kapitan Jędza(mówią o sobie Legioniści,wierzę że tak jest) i nie potrzęsą szatnią i nie dadzą przykładu i nie umieją zrozumieć że klub potrzebuje pomocy żeby nie było gorzej

odpowiedz
:(( - 06.04.2020 / 12:22, *.vectranet.pl

@kwiatek80(L) J-no : Piłkarze mieli szansę się pokazać z dobrej strony, ale jak widać wyszło jak zawsze.
Trzeba sobie zadać pytanie, czy w takim razie powinniśmy szanować takich ludzi?
Błaszczykowski był w stanie dać swoje pieniądze na pomoc i teraz i wczśniej Wiśle.
Ale jak widać u nas to nie działa.

odpowiedz
Micha(L) - 06.04.2020 / 01:05, *.chello.pl

loczek - klasy napisałby tak - ' WON z Legii". ale ja napiszę tak: Legia to nie korpo. to ludzie - szanuj ich, albo.........j:

odpowiedz
Micha(L) - 06.04.2020 / 01:02, *.chello.pl

loczek nie da kasy, ale Wy Panowie Piłkarze...?

odpowiedz
Micha(L) - 06.04.2020 / 01:01, *.chello.pl

lipa Panie Prezesie, ...lipa

odpowiedz
Sss - 06.04.2020 / 00:24, *.t-mobile.pl

Właśnie dlatego Legia to My....już od dłuższego czasu o żadnym piłkarzu niestety nie mogę powiedzieć że jestem jego idolem....ostatnim który mi imponował umiejętnościami był chyba Daniel Ljuboja....

odpowiedz
Cil - 06.04.2020 / 16:23, *.36.50

@Sss: Chyba raczej, że "jest moim idiolem"

odpowiedz
Ja1916 - 06.04.2020 / 00:10, *.centertel.pl

Wstyd Panowie piłkarze, wstyd. Tyle osób straciło pracę, albo zarabia marne grosze, Ci co stracili nie mają jak teraz nowej znaleźć. Ale dla was najważniejsze drogie fury i wille.

odpowiedz
Jeden plus - 06.04.2020 / 00:23, *.155.252

@Ja1916: w takich okolicznościach przyrody ,piłKarz nie do poZnania...,jeden plus virusa to że świat sie uczy.. I otwiera szerzej oczy...

odpowiedz
sed - 05.04.2020 / 22:21, *.com.pl

Czy ktoś z "kumatych" może mi wytłumaczyć następującą rzecz:
nasze drogie wkłady do koszulek są na kontrakcie. Zgodnie z kodeksem cywilnym:
Art. 495. KC
Niezawiniona niemożliwość spełnienia świadczenia
§ 1.
Jeżeli jedno ze świadczeń wzajemnych stało się niemożliwe wskutek okoliczności, za które żadna ze stron odpowiedzialności nie ponosi, strona, która miała to świadczenie spełnić, nie może żądać świadczenia wzajemnego, a w wypadku, gdy je już otrzymała, obowiązana jest do zwrotu według przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu.

W skrócie - z niezawinionej przyczyny piłkarz nie może świadczyć usługi, więc nie należy mu się ŻADNE WYNAGRODZENIE jeśli tylko jest na kontrakcie, a nie umowie o pracę.

Więc jak to możliwe, że się nie zgadzają na obniżkę pensji?

odpowiedz
Tomek Mokotów - 06.04.2020 / 08:17, *.play-internet.pl

@sed:

Generalnie, prowadzone są negocjacje z piłkarzami. Lepiej najpierw ponegocjować niż ciąć.

Druga sprawa: punkt KC o którym piszesz mógłby zostać równie dobrze wykorzystany podczqs kontuzji piłkarza. Niezawiniona absencja - kontuzja i obcięcie pensji do zera...

To chyba tak nie działa.

odpowiedz
sed - 06.04.2020 / 12:44, *.com.pl

@Tomek Mokotów : No chyba nie do końca. Kontuzja to naturalne następstwo wykonywania zawodu - z punktu widzenia BHP zwyczajny wypadek w pracy, więc czy kontrakt, czy umowa o pracę należy się wynagrodzenie.

Mamy teraz np. zamknięte siłownie i one nie mogą pobierać opłat za karnety jeśli właściciel karnetu się na to nie zgodzi (jeśli pobierają mimo braku zgody, to jest to przestępstwo)

odpowiedz
Wolfik - 05.04.2020 / 18:03, *.plus.pl

Albo to dobry pretekst by zwolnić osoby, które pracę miały po znajomości i za wiele do klubu nie wnosili.

odpowiedz
Wolfik - 05.04.2020 / 17:02, *.mm.pl

W klubie, gdzie wynagrodzenia piłkarzy stanowią ponad 70% kosztów zwalnianie pracowników to strzał w kolano. Wszyscy pracownicy bowiem są od tego, by stworzyć piłkarzom odpowiednie warunki pracy a ich wynagrodzenia to ułamek kwoty całkowitej. Panowie piłkarze powinni sami wystąpić z propozycją obniżenia swoich - niemałych przecież wynagrodzeń mając z tyłu głowy własnie tych ludzi. Jeśli klub nie jest dla nich tylko bankomatem, takie działanie pokazałoby że traktują ten klub poważnie. Niestety, tak nie jest.

Mam nadzieję, że sytuacja z pandemią wyprostuje również sprawy podejścia zawodników do klubów w których grają i przewartościują ich wartość. Gdy kluby będą bankrutować (a będą, czego przykładem jest słowacka Żilina) na rynku pojawi się sporo piłkarzy "do wzięcia". Co w konsekwencji spowoduje obniżenie ich wartości i żądań finansowych.

Pytanie: gdzie znajdzie zajęcie 30-letni piłkarz Legii z pensja w okolicy 80-130 tys/miesiąc??? I za ile? Na to pytanie powinni sobie co niektórzy odpowiedzieć. Pacie na szkło w tych okolicznościach nie jest chyba najważniejsze.

odpowiedz
Winyl - 05.04.2020 / 13:11, *.play-internet.pl

https://www.wisla.krakow.pl/aktualnosci/aktualnosci/solidarne-redukcje-wynagrodzen-w-wisle-krakow

odpowiedz
Adamowicz ale nie paweł - 05.04.2020 / 10:39, *.centertel.pl

Cavani będzie wolnym zawodnikiem to może by przyszedł

odpowiedz
Artic - 05.04.2020 / 07:55, *.t-mobile.pl

Prosze bardzo w Cracovii Filipiak nie wywalil pracownikow na bruk mozna mozna! a ten "nasz" Chopin korpo prezio swego czasu dyrek u Kulczyka 40 osob bruk ale jest wlascicielem Legii i moze robic co chce.

odpowiedz
vadisodjidjiaofoe - 05.04.2020 / 12:24, *.247.121

@Artic: może w końcu te trolle Pudla, które tu ciągle szarpią mnie za nogawki, wytrzeźwieją i przejrzą na oczy.

odpowiedz
zduneq@gmail.com - 06.04.2020 / 09:23, *.play-internet.pl

@Artic: przeczytaj jeszcze raz artykuł to może się dowiesz czemu polecieli ludzie z biura

odpowiedz
Artic - 07.04.2020 / 06:20, *.t-mobile.pl

@zduneq@gmail.com:Mistrzuniu Jest napisane zostala zwol.grupa 40osob z marketingu i mediow myslis mistrzuniu ze oni zarabiali tyle ile kopacz udajacy przyglupa a kuty na cztery glowy Jedrzejczyk??? Pomysl???

odpowiedz
Aj@wallonin - 04.04.2020 / 23:58, *.t-mobile.pl

mam nadzieję, że nie zwolnią trenerów z legiasoccerschool... bo to dopiero będzie tragedia w przyszłości...

odpowiedz
Najwyższy prezes narodu - 04.04.2020 / 14:47, *.t-mobile.pl

Postojowe 2080 zyla proponuje, bez podatku, nieozusowane, czysto na łapę.

odpowiedz
gazza - 04.04.2020 / 11:19, *.inetia.pl

Zamiast obniżyć piłkarzom , to ten wywala pracowników...
Mioduski OUT

odpowiedz
kermit - 04.04.2020 / 14:43, *.chello.pl

@gazza: zwalnia bo może. Piłkarze mają zarobki zapisane w kontraktach i muszą się ZGODZIĆ na ich obniżenie. Z pracownikiem jest łato, okres wypowiedzenia i do widzenia.

odpowiedz
Duarte - 03.04.2020 / 22:55, *.play-internet.pl

Większość dostaje co najmniej 60.000 zł. Gdyby zabrać im nawet 50% pozostałoby im tylko 30.000 zł miesięcznie. Faktycznie nie mieliby z czego żyć.

odpowiedz
asdgdh - 03.04.2020 / 19:59, *.orange.pl

Piłkarze powinni zejść z pensji chociaż na tyle, aby nie trzeba było zwalniać ludzi, co zarabiają po 3-4k

odpowiedz
zombi - 03.04.2020 / 20:51, *.play-internet.pl

@asdgdh: słusznie prawisz

odpowiedz
Masz rację ,myślę ,że jak się skończy wirus to kopacze usłyszą ci są warci - 04.04.2020 / 10:13, *.vectranet.pl

@asdgdh: oby niedlugo

odpowiedz
wawerr - 03.04.2020 / 17:23, *.tpnet.pl

Miodek to korporacyjna menda , ludzie się nie liczą tylko słupki, wykresy i hajs.

odpowiedz
News⚽️Legia - 03.04.2020 / 16:43, *.94.111

Artur Jędrzejczyk - 200 tysięcy zł
Domagoj Antolić - 150 tysięcy zł
Marko Vesović - 113 tysięcy zł
Arvydas Novikovas - 100 tysięcy zł
Radosław Cierzniak - 60 tysięcy zł
Paweł Stolarski - 60 tysięcy zł
Igor Lewczuk - 60 tysięcy zł
Mariusz Wieteska - 40 tysięcy zł
Michał Karbownik 12 tysięcy miesięcznie Wychodzi na to że zarobki powyżej 100 tyś to 50% ciécia , a poniżej tego 30% Michałowi Karbownikowi dałbym podwyżke 1 tysiaka wiécej!

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 03.04.2020 / 17:19, *.btcentralplus.com

@News⚽️Legia: A nasz ukochany prezes ??

odpowiedz
Arek - 03.04.2020 / 19:29, *.t-mobile.pl

@MIODUSKI OUT !!!!!: a "trener" ??

odpowiedz
News⚽️Legia - 03.04.2020 / 21:28, *.94.111

@Arek: Ciécia,ciécia panowie i panie...

odpowiedz
In - 03.04.2020 / 21:36, *.centertel.pl

@News⚽️Legia: Wypierdzilic polowe to są szmaciarze

odpowiedz
News⚽️Legia - 04.04.2020 / 00:38, *.94.111

@In: Pravda,prawda,true.....

odpowiedz
olo - 05.04.2020 / 17:34, *.tpnet.pl

@News⚽️Legia:
Informacje z dupy, ale warto zabłysnąć

odpowiedz
Browar - 05.04.2020 / 19:32, *.mm.pl

@MIODUSKI OUT !!!!!: on jest właścicielem więc teraz g... zarabia a płacić musi

odpowiedz
To jesteś z dupy - 05.04.2020 / 20:42, *.155.252

@olo: I zabłysnołeś...

odpowiedz
Jesteś z dupy ... - 05.04.2020 / 20:58, *.155.252

@MIODUSKI OUT !!!!!: Naszego Miodoustnego można kochać i nienawidzić , czyż nie?

odpowiedz
Sim - 08.04.2020 / 01:56, *.67.239

@MIODUSKI OUT !!!!!: jeszcze nie zatrybiles? Ja pier..le co za gamon

odpowiedz
Okulista - 03.04.2020 / 15:39, *.t-mobile.pl

Mam nadzieje ze to juz koniec ekstraklapy i przestana do mnie przylazic masowo pacjenci z bolem oczu.

odpowiedz
pacjent - 03.04.2020 / 21:14, *.elartnet.pl

@Okulista: Panie doktorze, jak pije herbatę, to mnie oko boli

odpowiedz
Psychiatra - 04.04.2020 / 17:55, *.chello.pl

@pacjent: To wyjmij Pan łyżeczkę...;-)

odpowiedz
Fajnysebol - 05.04.2020 / 08:44, *.play-internet.pl

@Psychiatra: je...em:))

odpowiedz
Bu"L"i - 03.04.2020 / 15:10, *.inetia.pl

No to teraz panowie piłkarze będą targać za sobą walizki ze sprzętem, po treningach i meczach swoje prać, suszyć itp. Pomiędzy treningami kosić trawę, rysować linie zakładać siatki itp. Może wówczas nabiorą szacunku dla pracowników technicznych.

odpowiedz
775 - 03.04.2020 / 13:09, *.orange.pl

Może wreszcie coś się pozmienia w tym sporcie. Zawsze dziwiło mnie to, dlaczego sportowcy zarabiają takie pieniądze. I nie chodzi mi absolutnie o jakąś zazdrość tylko o szacunek do innych ludzi, mam na myśli to, że na sukces tego piłkarza pracują setki ludzi a to on spija śmietankę i zgarnia niemal całą stawkę dla siebie. Poczynając od takiego pana Mietka który grabi trawę na boisku i je podlewa, kasjera który sprzedaje bilety na mecz, panią która sprzedaje piwo w budzie na stadionie i setki innych osób których średnie wynagrodzenie to 2500 na rękę. Nieważne kim są ci ludzie, ale ważne, że ciężko pracują, na pewno ciężej niż panowie piłkarze. I OK, rozumiem, że to nie komuna gdzie teoretycznie każdy ma mieć po równo, ale też nie może być tak że jeden zarabia 40x więcej od drugiego po czym ten pierwszy traci pracę żeby ten drugi mógł dostać swoje 100 czy 200 tysięcy. Aha, podejrzewam, że nawet podczas epidemii gdy piłkarz siedzi w domu to pan Mietek i tak musi grabić i podlewać boisko.

odpowiedz
D - 03.04.2020 / 14:04, *.virginm.net

@775: pilkarz siedzi w domu podczas epidemii ale tez musi cwiczyc,trzymac diete itp

A poza tym podsumowujac Twoj wpis zacytuje klasyk "nie ma rownych i rowniejszych"..... jak to sie ma do rzeczywistosci trybun a teraz sytuacji "pracownik klubu vs pilkarz" to kazdy kto chodzi na Ł3 wie i widzi

odpowiedz
Tomek - 03.04.2020 / 19:40, *.plus.pl

@775: popieram

odpowiedz
Do 775 - 03.04.2020 / 21:43, *.chello.pl

Może piłkarze zarabiają więcej od Pana od grabienia bo grabienie nie miałoby sensu gdyby piłkarz nie grał na tym grabionym boisku? kto robi show ten zarabia.

odpowiedz
775 - 05.04.2020 / 11:38, *.orange.pl

@Do 775: Masz rację, mniej więcej o tym piszę, jedni potrzebują drugich. Tylko nie powinno być tak, że ci którzy kreują się na gwiazdorów i biorą 40x więcej od średniej wypłaty szeregowych pracowników są teraz zamknięci na jakiekolwiek ustępstwa. Naprawdę nikt nie zbiednieje jak zamiast 100 tysięcy weźmie 50 przez 2 miesiące, a brak współpracy w tym temacie wiąże się ze zwolnieniami tych najniższych. Gdyby piłkarze zarabiali po 3x czy nawet 7x tyle co szeregowi pracownicy to łatwiej byłoby ustabilizować sytuację i nie musiałoby dochodzić do przypadków zwolnień. Co więcej, tak jak napisałem, ci z pracowników którzy zostali w firmie nadal pracują i to za 50% pensji. Piłkarze nie pracują (z całym szacunkiem, ale trzymanie diety i kilkadziesiąt minut dziennie na stacjonarnym rowerze to nie jest praca) a chcą 100%.

odpowiedz
Tak - 03.04.2020 / 11:38, *.centertel.pl

Cała Legia zawsze razem ale tylko do wrzucania do puszek.

odpowiedz
No cóż.. - 03.04.2020 / 11:23, *.chello.pl

Z samego szacunku do kibiców i klubu powinni się na częściową obniżkę zgodzić. 50% z ich stawek to wciąż bardzo dużo, zwłaszcza za siedzenie w domu i granie na playstation..

odpowiedz
Marcin(L) - 03.04.2020 / 11:21, *.chello.pl

Dziwia mnie ludzie ktorzy pisza ze pilkarz zarabia tyle i nikt mu nie ma prawa nic obnizyc itd... Czasy niestety sa jakie sa i nic na to nie poradzimy... Dam wam prosty przyklad... Moj przyklad a wiec
Pracuje w firmie 10 lat na normalnie umowie zarabiam w zaleznosci od dni roboczych i czy uda zrobic sie jakis weekend od 2700 do 3000 zl na reke... Teraz niestety sa takie czasy ze i my w firmie mamy postuj wiec nie zarabiam 100% wyplaty tylko 85% kazdy z was mniej wiecej sobie moze przeliczyc ile teraz moge dostac wyplaty... I ile mi zostanie na zycie... Po oplaceniu wszystkiego a co tam zostanie mi mysle kolo 400, 500zl zalezy ile dostane wyplaty... I nie siedze na dupie i nie placze ze mi 15% wzieli z wyplaty bo wiem ze niestety zeby to wszystko mialo rece i nogi i zebym nie stracil pracy to musieli tak zrobic... A wy za przeproszeniem pier...... Jak to im moga obnizyc 50% z ich zarobkow... Przeciez oni nie zarabiaja tyle co ja im z tych 50% zostanie tyle kasy ze nie beda musieli sobie czegos od pyska ujac zeby przezyc od wyplaty do wyplaty... Wiec nie broncie ich bo sie tam chyba niektorym gwiazdorka w dup... Poprzewracalo...
Tyle

odpowiedz
Kumaty wladeczek - 03.04.2020 / 14:06, *.virginm.net

@Marcin(L): nie obchodza mnie Twoje wydatki i żale, mogles zostac pilkarzem to bys teraz mial 100 koła za siedzenie przed LG Oled 95" ze zmrozona maciora i playstation faken hahaha

odpowiedz
Ty jesteś jednak ,guupi - 03.04.2020 / 15:17, *.vectranet.pl

@Kumaty wladeczek: nie kumaty, a gupi

odpowiedz
Zięciu - 04.04.2020 / 18:01, *.chello.pl

@Kumaty wladeczek: Władeczku, odstaw maciorę, bo on wcale się nie żalił właśnie...

odpowiedz
Marcin(L) - 06.04.2020 / 14:08, *.chello.pl

@Kumaty wladeczek: widze nick to strasznie przypadkowy... bo kumaty to ty nie jesteś... nie żale się tylko chciałem przedstawić jak sytuacja ma się z sytuacja finansowa piłkarza a zwykłego "robola" dla tego podałem swój przykład... widzisz jestem uczciwym człowiekiem podałem ci jak na tycy swoje zarobki itd a ty już nawet w nicku kłaniesz "Kumaczu" ale nie będę sie tłumaczył bo widzę że wszyscy zrozumieli tylko nie ty

odpowiedz
bep - 03.04.2020 / 09:05, *.chello.pl

Kudłąty, weź chłopie skorzystaj z okazji i sam się zwolnij z Legii! Ty i twoje nieudolne pozorowane działąnia jesteście największym obciążeniem dla jej budżetu! Żeby nawiększy i najbardziej rozpoznawalny klub w Polsce przez trzy lata nie mógł znaleźć strategicznego sponsora? To już powoli zaczyna wyglądać na sabotaż...

odpowiedz
antyanty - 03.04.2020 / 11:14, *.centertel.pl

@bep: Chlopie. Zanim coś napiszesz to wez sprawdz pojecia w slowniku. Masz z tym ewidentny problem. Strategicznym sponsorem jest sam wlasciciel, co on szuka kogoś kto kupi klub? Moze ci chodzi o nazwę stadionu? Nie ma chętnych by placić dobre pieniadze, więc nic dziwnego. Co najwyzej moze wejsc do klubu partner, udzialowiec mniejszosciowy, ktoremu Miodek odsprzeda 30
% udzialow za podwyzszenie kapitalu zakladowego spolki Legia.
Legia ma sponsora tytularnego na koszulkach Fortuna.
Nazwa stadionu miala być dogadana z miastem Warszawa 5 mln zwolnienia z podatkow rocznie za reklamę stolicy. Ale nic nie slychac w tej sprawie.
Nawet twoj Boguś gowno zrobil w tej sprawie. więc ochlon i lecz się:)
PS. Miodek oraz jego zona z fundacji nie pobierają wynagrodzeń z klubu.

odpowiedz
Kuba - 03.04.2020 / 14:04, *.t-mobile.pl

@bep: Wiesz dlaczego nie ma strategicznego sponsora? Bo nie wybudowano boisk treningowych pod stadionem, od strony Czerniakowskiej. Puste pole tyle lat... Sponsor będzie jak będą boiska treningowe, to takie proste.

odpowiedz
Alex Morgan - 03.04.2020 / 18:34, *.t-mobile.pl

@Kuba: Rozmawiałam z potencjalnym sponsorem, który powiedział, że pierwszym i głównym czynnikiem są boiska od strony Czerniakowskiej. Przejdź się naokoło stadionu (nie po trybunach, tylko poza ogrodzeniem) jako szary człowiek, ten widok nie napawa optymizmem: zniszczone, zbyt wąskie chodniki, jak na imprezy masowe (Łazienkowska do Myśliwieckiej). Oczywiście sam front stadionu jest super (kasy, bar, fanstore). Nieźle to wygląda od strony kanałku i przy wejściach na trybuny (od wschodu) ale już od strony samej ul. Czerniakowskiej dramat, pusta, ogrodzona polana, nierówny chodnik, krzaki. To stąd najlepiej widać stadion, również z ulicy (jako kierowca). Wiele jest niegospodarności, a sponsor nie chce się z tym utożsamiać. Oczywiście są to rzeczy, które leżą w gestii Miasta, ale tu jest potrzebna wspólna praca i wspólny cel: dobro sportu, dobro Legii i dobro Warszawy.

odpowiedz
bep - 04.04.2020 / 23:26, *.chello.pl

@antyanty: Doucz się i potem dopiero przemyśl i komentuj, bo się kompromitujesz takimi wypowiedziami. Akurat kudłaty jest tak karwia strategiczny, jak moja codzienna poranna kupa...

odpowiedz
Krasnal - 03.04.2020 / 08:51, *.telkab.pl

Pare klubow upadnie...to kolejka do Legii sie ustawi...teraz sa nowe czasy panowie piłkarzyki.

odpowiedz
Zyga - 05.04.2020 / 08:54, *.t-mobile.pl

@Krasnal: a co to Legia ma zakopany kontener diamentów gdzieś na Agrykoli?

odpowiedz
Typo - 03.04.2020 / 07:20, *.play-internet.pl

Kazdy grosz potrzebny ale kary do uefa kibice powinni klubowi oddać

odpowiedz
Meteor - 03.04.2020 / 16:02, *.chello.pl

@Typo: Jakie niby kary ? Kiedy Legia ostatni raz dostała kary od Uefa i ile tego było ?

odpowiedz
Jaca - 04.04.2020 / 01:37, *.play-internet.pl

@Meteor: 70 tys euro za ostatnie mecze w Europie. A to że było to w minione wakacje to już kwestia tego że Legia nie potrafi przejść eliminacji.

odpowiedz
Rafał - 03.04.2020 / 02:24, *.chello.pl

I teraz właśnie widać, jak Legię traktują cudzoziemcy.
Ja bym dla tego klubu grał za darmo, bo go kocham. Wielu jest takich jak ja, tylko że nas gdzieś po drodze system szkolenia wypluł i się nie przebiliśmy. Szkoda!
Może bym nie był Lewandowskim, ale serducha nikt by mi nie odmówił.
Co to znaczy, że piłkarze nie chcą zejść z zarobków, pierdząc w stołki w domach???
Rozgonić w pi..u i po wakacjach zagramy Rosołkami i innymi Karbownikami. Oni na pewno dla Legii gotowi są poświęcić się troszkę, bo później klub im to odda, gdy pojawi się dobra opcja dla nich.

odpowiedz
On (L) - 03.04.2020 / 18:09, *.25.51

@Rafał: hahha to graj i pracuj dla Legii za darmo, kto ci broni? rzuc prace, rodzine, dom i powiedz Prezesowi, ze jestes na jego posylki za darmo:)

odpowiedz
Szyszko - 03.04.2020 / 00:18, *.chello.pl

W rezerwach Obradovic postawi mocne veto. Tak mocne jak jego rola w Legii i intuicja tego co go ściągał...

odpowiedz
admate - 03.04.2020 / 00:09, *.orange.pl

Niech podadzą, kto nie chce obniżki pensji. Za to powinni dostać to, co po meczu z Lechem

Ja obstawiam tych, co się nie łapią nawet na ławkę, a dużo zarabiają.

odpowiedz
admate - 03.04.2020 / 00:06, *.orange.pl

Co innego obniżyć 50% z 100.000zł miesięcznie, a co innego z 3.000zł na 1.500zł

Zarząd, jak ma na koncie i tak kilka mln, może pracować kilka miesięcy za min. krajową. Wtedy żadnej szeregowy pracownik nie zostałby zwolniony ani nie obniżonoby pensji.

odpowiedz
pytania o $€£ hajsy - 02.04.2020 / 23:35, *.mm.pl

4 tyg nie graja i juz zwalniaja ludzi?! to klub nie ma oszczednosci zeby pracownikom (ktorych pensje nie sa jakies wysokie) zaplacic chociaz przez 3 miesiace? przed swietami zwalniaja- kopacze nie wstyd wam jakbyscie zeszli z tych np 100 tys na 50 tys to posady tych ludzi byly by moze uratowane!!

odpowiedz
j - 02.04.2020 / 23:46, *.chello.pl

@pytania o $€£ hajsy: 3/4 zespołu to jakieś kozie bobki z Bahrajnu, myślisz, że ich obchodzą polscy pracownicy?

odpowiedz
xaxax121 - 03.04.2020 / 11:16, *.centertel.pl

@pytania o $€£ hajsy: zapytaj pajacu dlaczego Barcelona, Juventus, Bayern zwalniają, obnizają pensje w klubach pilkarzy. Ba Legia to potega ma nieskonczony budżet:)

odpowiedz
PND - 02.04.2020 / 23:10, *.chello.pl

Czemu zarządzacie kasa kogokolwiek NIC NIKT NIE MUSI, każdy ma swoje zobowiązania jak zarabia 100 tys miesięcznie to ma pełne prawo je przepier...c i Nic Wam do tego jak ja zarabiam 3 to też mogę i ani Ci co zarabiają 100 nie muszą odkładać i ja również

odpowiedz
Radzisz - 03.04.2020 / 08:11, *.com.pl

@PND: dokładnie, ale potem też nikt nie ma prawa biadolić, że nie ma kasy

odpowiedz
Zdzicho - 02.04.2020 / 23:09, *.tpnet.pl

Cała wspólczesna piłka to pasożyty. Tylko kasa i tyle. Against Modern Football. Jakis sens maja jeszcze lokalne druzyny na wioskach. Kopia dla przyjemnosci dla kilkunastu zapalencow z bimberkiem na trybunach. Podle czasy a pilka to syf

odpowiedz
Tomek - 03.04.2020 / 00:41, *.virginm.net

@Zdzicho: to czemu ogladasz ta zepsuta pilke klubowa, wez z Wladeczkiem maciore, czapke uszatke i jedz na wioche ogladac 8lige F klase hahahaha faken!

odpowiedz
Mistrz - 02.04.2020 / 22:46, *.centertel.pl

Ciekawe ile chcieli im już uwalić z pensji skoro piłkarze się nie zgodzili. W Gdańsku też piłkarze się nie zgadzają. Także będę teraz negocjować do lipca aż się rozgrywki zaczną być może na nowo.

odpowiedz
Kozioł - 02.04.2020 / 22:30, *.t-mobile.pl

Loczek nagle taki cwany? Jak na razie to się nie odbył jeden mecz u Nas a ten skomli od tygodni żeby mu pomóc bo bankrutuje. Widać jak stabilny finansowo jest klub skoro jak widać funkcjonuje od pierwszego do pierwszego! Pokazał jaki ma szacunek do szeregowych pracowników!

odpowiedz
MoonRock - 02.04.2020 / 22:58, *.tpnet.pl

@Kozioł: nie kumasz podstawowych zasad prowadzenia każdej działalności gospodarczej, prawda? A wiesz skąd Legia bierze największą część swoich przychodow? A ile meczów Legii w tym sezonie jeszcze zobaczysz w TV?
Połącz kropki...

odpowiedz
Ciecia osoba w Państwie - 03.04.2020 / 00:36, *.chello.pl

@MoonRock : A ile pieniędzy przytulił za transfery? Połącz kreski!!!

odpowiedz
MoonRock - 03.04.2020 / 01:34, *.tpnet.pl

@Ciecia osoba w Państwie: zbyt mało żeby klub był zyskowny. Wyszła mi myszka miki...

odpowiedz
Kozioł - 03.04.2020 / 08:49, *.t-mobile.pl

@MoonRock :
Szanowny Balcerowiczu gospodarki, Legia największą część przychodu bierze od Canal+ za prawa do transmisji. Należy pamiętać jednak iż w tym sezonie 2/3 przynależnej sumy Legia już dostała. Problemem jest to że 80% budżetu klubu idzie na pensje graczy.

odpowiedz
Bl1916 - 02.04.2020 / 21:16, *.chello.pl

Nie 20 zwolniono tylko ponad 40 osób

odpowiedz
Anty-Korpo-hieny - 02.04.2020 / 19:46, *.chello.pl

Typowa korpo-hiena u sterów więc będą zwolnienia porządne, piłkarzom też chce pojechać po całości. Tylko kumple prezesi zasługują na pełne gaże.

odpowiedz
fox - 04.04.2020 / 15:27, *.chello.pl

@Anty-Korpo-hieny: zarząd jako pierwszy obciął swoje wynagrodzenie w połowie marca o 50%. 40 osób na bruk reszta pracowników obniżka o połowę a piłkarze nie chcą się zgodzić na 50% pensji na czas kryzysu, jak wznowione zostaną rozgrywki to znowu mają pełne wynagrodzenie. mentalność kopaczy lepiej niech teraz mi płacą 100% czy łaskawie zgodzę się na 70% zarobków doprowadzę klub do bankructwa a na jesieni razem z resztą innych piłkarzyków z innych klubów na bezrobociu będę wgryzać się w tynk ze ściany. z końcem marca już zaczęły się pierwsze zwolnienia w zakładach pracy a za pół roku możemy mieć 10% bezrobocie. 70% przedsiębiorców planuje cięcia pensji i redukcję personelu żeby przetrwać. dłuższa przerwa w grze to więcej upadających klubów i nadpodaż kopaczy na rynku i problem ze znalezieniem nie tylko nowego klubu ale i zwyklej pracy na etacie. a jakie oni mają kwalifikacje zawodowe poza graniem w piłkę, co potrafią innego robić? jak ktoś pisze że legia jest słabo zarządzana bo nie ma oszczędności to zastanówcie się kto ma. dla przykładu liga niemiecka jak nie dokończy sezonu to kilkanaście zespołów z dwóch najwyższych poziomów rozgrywek będzie na skraju bankructwa a one przecież są dobrze zarządzane. liga włoska jak nie dogra sezonu do końca, tam może być dopiero bieda i pogrom. jeżeli ktoś prowadzi własną działalność gospodarczą to też często biznes funkcjonuje na zasadzie od pierwszego do pierwszego. dla przykładu hotelarze i gastronomia jak do lata nie ruszy gospodarka to dla nich będzie katastrofa. we włoszech bezrobocie już jest na takim poziomie że ludzie okradają sklepy nie dla zysku ale po prostu z głodu.

odpowiedz
Ewelina - 02.04.2020 / 19:45, *.play-internet.pl

Mam nadzieję, że poznamy nazwiska tych którzy nie zauważają powodu aby mieć obniżoną pensję. Oczekiwałam, że zespół sam wyjdzie z inicjatywą obniżenia poborów.

odpowiedz
D - 03.04.2020 / 00:44, *.virginm.net

@Ewelina: a Ty bys zeszla z pensji w swojej szwalni gdyby Ci maszyna nawalila i moglabys pobory miec za friko siedzac na tylku???

odpowiedz
dino - 04.04.2020 / 08:17, *.plus.pl

@D:
Piłkarze nie pracują i nie zarabiają jak w szwalni, nic nie zrozumiałeś

odpowiedz
Ole ola - 02.04.2020 / 19:29, *.chello.pl

Portal pierwsza klasa. Zawsze po dodaniu komentarza wyświetla mi się napis: Dziękujemy za dodanie komentarza! Pełna kulturka i szacuneczek dla człowieka. Brawo panowie i pięknie panie!

odpowiedz
Elquatro - 02.04.2020 / 19:19, *.chello.pl

Podobno pilkarzy w rozmowach reprezentuje Obradovic.

odpowiedz
Meteor - 02.04.2020 / 19:36, *.chello.pl

@Elquatro: To twardy i nieugięty negocjator - zawsze postawi na swoim i jak to się mówi ,,moje będzie na wierzchu" :D

odpowiedz
Juri - 02.04.2020 / 19:05, *.inetia.pl

Proszę podać pseudonimy piłkarzy co nie chcą się zgodzić.

odpowiedz
:) - 02.04.2020 / 19:18, *.chello.pl

@Juri: uu ale jesteś groźny

odpowiedz
Gagarin - 03.04.2020 / 06:12, *.kompex.pl

@:) : ruska mafia człowieku

odpowiedz
Pokazać charakter - 02.04.2020 / 19:00, *.com.pl

W takiej sytuacji za zawodnicy sami powinni wyjść z propozycją , że do czasu epidemii i zawieszają wypłaty dla siebie dla dobra klubu .

odpowiedz
Radzio - 02.04.2020 / 18:47, *.play-internet.pl

Gwiazdeczki nie chcą zejść z pensji? To zapraszamy od jutra na treningi, w końcu do czegoś się zobowiązali...

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 02.04.2020 / 18:27, *.btcentralplus.com

Liga Belgijska zakonczona. Mistrzem zostal Club Brugge. A wiec na co czekamy.........Mistrz, mistrz Legia mistrz !!!! Troche pociechy na te arcytrudne czasy.

odpowiedz
L56 - 02.04.2020 / 17:47, *.t-mobile.pl

Wywalić wszystkich bez wyjątku, za pół roku pod drzwiami będzie stało pół Europy
żeby dać zarabiać na życie kopaniem piłki.
To co było do marca już nigdy nie wróci!

odpowiedz
19(L)16 - 02.04.2020 / 19:08, *.chello.pl

@L56: Wszyscy na starówkę :)

odpowiedz
Kristof - 02.04.2020 / 16:46, *.ziggo.nl

Powinni wszystkich piłkarzyków zwolnić. Niech idą pracować do Biedronki lub Lidla.Darmozjady jedne.Tylko by doili Legie.

odpowiedz
TeBe - 02.04.2020 / 16:20, *.chello.pl

Znów się trzeba przejść do garażu

odpowiedz
JEDZA - 02.04.2020 / 16:13, *.t-mobile.pl

Ja na żadne obniżki sie nie zgadzam! musze za coś ciągnąć deweloperke. budynki same sie nie zbudują! poza tym trzeba odkładać na emeryturke - kariera pilkarza nie trwa wiecznie. Niech prezes wezmie postojowe od rządu, a nie od nas piłkarzy.

odpowiedz
Luki - 03.04.2020 / 13:46, *.centertel.pl

@JEDZA: kogo to gówno obchodzi co ty masz

odpowiedz
zosi3k - 02.04.2020 / 16:13, *.virginm.net

ZOBACZCIE JAK SIE ZACHOWAL FABIANSKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRAC Z NIEGO PRZYKLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz
Mioduski - 02.04.2020 / 16:03, *.chello.pl

Zwolnij prezesa
Mioduski
Zwolnij prezesa refren/zwrotka x4

odpowiedz
Czaro11 - 02.04.2020 / 17:48, *.chello.pl

@Mioduski: Prezes nie pobiera pensji w Legii, zwalniac go nie ma po co.

odpowiedz
Mr Koperta ze Szczecina - 02.04.2020 / 19:48, *.chello.pl

@Czaro11: Jest po co, przez niego same długi Legia ma!!!!

odpowiedz
jo - 03.04.2020 / 07:15, *.tpnet.pl

@Mioduski: wy tak serio ??? Chcecie zwolnić właściciela będącego jednocześnie prezesem ??? Zróbcie sobie testy bo chyba gorączkujecie i to bardzo mocno.

odpowiedz
News⚽️Legia and Friends Forever ! - 02.04.2020 / 15:50, *.188.187

To jedyna szansa aby pozbyć sie słabych z wysokimi kontraktami a zostawić dobrych i młodych Polskich piłkarzy,czas przewietrzyć zarzád i szatnie!Mr Mioduski!

odpowiedz
Marian - 02.04.2020 / 15:49, *.chello.pl

Czy piłkarze przeżyją jakoś bez kasy przez kilka miesięcy?Wiadomo my zwykli ludzie śpimy na kasie,100 tyś co miesiąc,jest z czego żyć,a piłkarze....

odpowiedz
Brat - 02.04.2020 / 15:35, *.chello.pl

Piłkarzyki, nie wstyd Wam??!! Zarabiacie po 100 tys miesięcznie i więcej a nie chcecie zejść z zarobków ani trochę i uratować tym samym przed zwolnieniem z pracy zwykłych pracowników administracyjnych Klubu, sprzątaczki itd, którzy pewnie nie mają nawet 1/20 tego co Wy łachudry!!
Zwykła banda najemników, która tylko zamierza doić Legię! Będziemy o tym pamiętać!

odpowiedz
Z - 02.04.2020 / 15:46, *.virginm.net

@Brat: ciekawe czy ty bys zszedl ze swojej pensji np w magazynie zeby uratowac ciecia co otwiera szlaban

odpowiedz
Brat - 02.04.2020 / 15:51, *.chello.pl

@Z: człowieku, o czym Ty mówisz? To są goście, którzy zarabiają po 100 tys zł i więcej miesięcznie z gwarancją tego, że jak się pandemia skończy to dalej będą zarabiali chore pieniądze dla przeciętnego zjadacza chleba. Co im się stanie jak jeden z drugim odpuszczą sobie chociaz 30% na 3 miesiące dzięki czemu być może uratują pracę ludziom, którym bez tej pracy świat się zawali?? Pomyśl trochę!

odpowiedz
Z - 02.04.2020 / 16:00, *.virginm.net

@Brat: czlowieku Ty pomysl, mogles zostac pilkarzem, kazdy ma rowne szanse na starcie, pewnie wolales pic alpagi a teraz robic fizycznie i jeczysz jak baba, oni poszli w futbol,wynegocjowali takie umowy i tyle zarabiaja na ile sie postarali,to nie komuna gdzie wszyscy maja po rowno, walczyliscie o kapitaluzm i wolny rynek a teraz jeczycie, tylko rezolutni w kapitaluzmie do czegos dochodza wiec skoncz pierdzielic swoje zale gosciu, ja tez malo zarabiam ale nie wieszam psow na kopaczach bo sami doszli do tego co maja, tez mogles gdybys chcial

odpowiedz
Drupol - 02.04.2020 / 16:06, *.plus.pl

@Z: ale dostają tak dużą kasę za grę, nie za siedzenie w domu.

odpowiedz
Zyczliwy - 02.04.2020 / 16:35, *.chello.pl

@Z: Nie ma dwóch takich samych osób, tym bardziej nikt nie ma równego statu. Każdy startuje z innej pozycji i zostaje przez geny obdarzony w inny sposób. Pomyśl proszę zanim napiszesz. Pozdrawiam.

odpowiedz
PRAWDA - 02.04.2020 / 17:32, *.vectranet.pl

@Z: Mamy kolego socjalizm a nie kapitalizm
... A to już trochę zmienia postać rzeczy.

odpowiedz
Kuba - 02.04.2020 / 17:37, *.t-mobile.pl

@Brat: Każdy człowiek żyje na takim poziomie, na jaki go stać. Stan posiadania determinuje życiowe poczynania. Co ma zrobić młody sportowiec, gdy nagle dostaje kilkakrotnie razy większą kasę niż jego przeciętny kolega?

odpowiedz
BIE(L)ANY - 02.04.2020 / 21:12, *.plus.pl

@Z: Wiesz co to jest wynagrodzenie postojowe w zakładach pracy? Jak nie ma produkcji, mogą Cię wysłać na urlop postojowy płatny 60% podstawy wynagrodzenia.
Tak samo powinno być w tym przypadku, nie grają, nie trenują czyli nie świadczą usług na rzecz klubu. Sytuacja jest nadzwyczajna, nie ma winy ani klubu, ani zawodnika. Nie zmienia to faktu, że piłkarze nie wykonują pracy.

odpowiedz
dino - 02.04.2020 / 21:19, *.vtelecom.pl

@Z:
W dzisiejszych czasach kazdy musi liczyc sie z utrata zarobkow badz redukcja zatrudnienia. Tu chodzi o to, ze pilkarze zarabiaja kosmiczne pieniadze, a o zadnej obnizce nie chca widocznie slyszec.

odpowiedz
Ja i tylko ja - 03.04.2020 / 12:57, *.virginm.net

@Z: już widzę gościu jak u ciebie w firmie Boss ogłasza spodkania indywidualne z nim w sprawie obniżenia zarobków ( ciekawe jak byś się zachował po takim spodkaniu ) a na nim info że albo rybki albo akwarium czyli zgadzacie się na obniżkę pensji albo on zamyka drzwi interes !

odpowiedz
:) - 02.04.2020 / 15:31, *.chello.pl

Powtórka z lat 90, powrót do młodości!!!!

odpowiedz
coachbiedronka - 02.04.2020 / 14:44, *.stimo.net

Zvonimir Kozluj wolny brac go nie spij prezes ,brac go taki zawodnik jest legii potrzebny

odpowiedz
Miodulski - 02.04.2020 / 15:43, *.virginm.net

@coachbiedronka: po co skoro Legia tnie koszty,a po drugie dogra sezon i wygra lige tym co ma, jak awansuja do pucharow i zarobia to wtedy cos sie kupi

odpowiedz
Gore89 - 02.04.2020 / 14:39, *.t-mobile.pl

A tarcza antykryzysowa! Prezesie nie zwalniaj

odpowiedz
jo - 02.04.2020 / 15:46, *.tpnet.pl

@Gore89: ty wierzysz w te rządowe bzdury. Tarcza to jest pudrowanie pryszcza. Zejdź dziecko na ziemię.

odpowiedz
(L)egiunia Fanatic(L) - 02.04.2020 / 14:34, *.centertel.pl

Kożulji wolny zawodnik, prezesie działaj to jest kawał piłkarza, tym bardziej że po sezonie żegnamy się z Antoliciem. Działajmy póki nie jest za późno bo to okazja.

odpowiedz
As - 02.04.2020 / 14:17, *.chello.pl

Czy naprawdę konieczne było zwolnienie tych 20 osób? Jakie to były stanowiska?

odpowiedz
777 - 02.04.2020 / 14:29, *.chello.pl

@As: Miejmy nadzieję, że wśród nich są prezes i kilku wiceprezesów

odpowiedz
Mrok - 02.04.2020 / 15:00, *.chello.pl

@As: Wg Mioduskiego tam pracuje 500 osób, 20 to dla higieny i motywacji powinno się wymieniać raz na pół roku.

odpowiedz
Ja - 02.04.2020 / 20:10, *.vectranet.pl

@Mrok: więc życzę Ci żeby ciebie zwalniali co pół roku tak dla higieny az dojdziesz do 50 i już nikt cię nie zatrudni

odpowiedz
Mrok - 03.04.2020 / 11:27, *.chello.pl

@Ja : Nie chodzi o zwalnianie "bo trzeba" ale o to aby mieć w zespole najlepszych. Ci zwalniani tez mają wtedy motywację aby się rozwijać bo będą mieli łatwiej. Ja już jestem po 50-tce, nie pękam tylko inwestuję w siebie i mimo stabilnej pracy co najmniej raz w roku jakieś szkolenie do CV mogę dopisać :)

odpowiedz
Kle - 02.04.2020 / 14:06, *.vectranet.pl

Myślę, że jakby zgodzili się zamrozić dużą część pensji, a szybkość wypłaty zamrożonych środków determinowałyby wyniki to byłoby najlepsze rozwiązanie.
1) piłkarz stratny nie będzie, przecież będzie miał obiecane pieniądze, jak dostanie je później to może je mądrzej zagospodaruje
2) piłkarz będzie miał pieniądze na życie, na pewno coś odkładają, a teraz to małe szanse, by robili jakiejolwiek grube inwestycje
3) nie trzeba będzie ciąć etatów tych, którzy w tle pracują na sukces klubu

odpowiedz
Pawel - 02.04.2020 / 13:53, *.orange.pl

Cala Legia zawsze razem, szczegolnie w sytuacji pandemii.

odpowiedz
MK - 02.04.2020 / 20:44, *.vectranet.pl

@Pawel: Brawo

odpowiedz
samarytanin - 02.04.2020 / 13:31, *.t-mobile.pl

szkoda mi kopaczy, nie mogliby im chociaż płacić 20 koła za walenie na Fifie w play station? przecież oni nic innego poza kopaniem i wydawaniem hajsu nie potrafią.

odpowiedz
KOP w KOD - 02.04.2020 / 13:08, *.tpnet.pl

Piłkarze niech nie robią scen. Wszyscy tracimy na COVID. Niech wezmą przykład z Messiego który zgodził sie na obniżke pensji o 70%.

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 02.04.2020 / 13:24, *.btcentralplus.com

@KOP w KOD: Tylko ze Messi zarabia 1,000,000 juro TYGODNIOWO wiec teraz biedak jakos musi zyc zarabiajac TYLKO 300,000 juro TYGODNIOWO !!!!!!

odpowiedz
kibic - 02.04.2020 / 13:56, *.in-addr.arpa

@MIODUSKI OUT !!!!!:
tylko, ze jego wydatki, to 500'000 juro tygodniowo, bo z niego żyje ze 100 osób, ochrona, kucharze itd...
zarabiasz 5000, wydajesz 5000
zarabiasz 100000, wydajesz z 80000

odpowiedz
As - 02.04.2020 / 14:19, *.chello.pl

@KOP w KOD: a nie słyszałeś jakie są tarcia w Barcelonie? Zarząd musiał błagać piłkarzy żeby zeszli z pensji. A podobno to więcej niż, klub...

odpowiedz
:) - 02.04.2020 / 15:29, *.chello.pl

@As: no dokończ, dokończ cwaniaczku!!!

odpowiedz
maniek78 - 02.04.2020 / 13:06, *.centertel.pl

Piłkarze mogliby oddać trochę swoich pensji dla pracowników wtedy nie musiałoby być zwolnień.Pokazaliby że zindentyfikuja się z tymi ludzmi.Jak przez kilka miesięcy nie potrafią przeżyć bez większej kasy to coś tu jest nie tak.

odpowiedz
Józefowianin - 02.04.2020 / 12:58, *.centertel.pl

Piłkarze powinni zarabiać,najwięcej podnosząc ją za wygrane mecze,wtedy grają jak ktoś dostaje, za grzanie ławy to zajmuje miesce i doi klub.Napradwe nie stać naszych zawodników,żeby te dwadzieścia osób nie zwolnili.

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 02.04.2020 / 12:55, *.btcentralplus.com

LEGIA NIGDY NIE ZGINIE !!

odpowiedz
LegiaPołudnie - 02.04.2020 / 12:16, *.net.pl

Najwyżej zagramy wychowankami. Każdy kryzys jest okazją wdrożenia nowych rozwiązań!

odpowiedz
Kuba - 02.04.2020 / 15:52, *.t-mobile.pl

@LegiaPołudnie: Chciałbym, żeby obecna sytuacja oczyściła kluby z piłkarzy, dla których ważna jest tylko kasa. Marzy mi się, żeby w poszczególnych ligach krajowych grało więcej wychowanków niż obcokrajowców, tak jak to było w zeszłym wieku, zanim pojawiły się międzynarodowe transfery. W klubach Polskich graliby Polacy, we Francuskich - Francuzi, Niemieckich - Niemcy, itd... Futbol klubowy w Europie i na świecie wiele by na tym zyskał, według mnie.

odpowiedz
On L - 02.04.2020 / 17:35, *.25.51

@Kuba: wychowankowie ci sie marza? Ok, ale wtedt przygotuj sie ze amika co roku bedzie zgarniala MP. Bo raczej nie my z naszymi mlodymi...

odpowiedz
Miodulski MUSI ODEJŚĆ - 02.04.2020 / 12:09, *.chello.pl

Pierwszy w kolejce do zwolnienia szkodnik Miodulski, czy jego obejmą cięcia?

odpowiedz
. - 02.04.2020 / 12:17, *.swisscom.ch

@Miodulski MUSI ODEJŚĆ : idioto gdyby nie
Mioduski klub nie miałby środków na funkcjonowanie no chyba ze Ty wyłożysz pieniądze

odpowiedz
Cesio - 02.04.2020 / 12:48, *.com.pl

@Miodulski MUSI ODEJŚĆ :
Przestań się ośmieszać ,albo wypad

odpowiedz
- 02.04.2020 / 14:58, *.plus.pl

@Miodulski MUSI ODEJŚĆ : Ty pajacu a Ty co robiłeś dla Legii po za mąceniem , ja zarabialem 3000 teraz bez premii dostanę z 2300 i co muszę żyć a piłkarze jak im obecna na 3 miesiące to jak to mówią z głodu się jeszcze nikt nie zesral.

odpowiedz
BIE(L)ANY - 02.04.2020 / 21:37, *.plus.pl

@Miodulski MUSI ODEJŚĆ : Kto to jest Miodulski?

odpowiedz
wrt - 02.04.2020 / 22:24, *.vectranet.pl

@BIE(L)ANY : Miodulski to pszczelarz który w przerwie rozgrywek wynajął miejsce na murawie i 6 pasiek tam wstawił żeby pszczółki okoliczne kwiaty zapylały.

odpowiedz
PND - 02.04.2020 / 12:05, *.94.134

Jak zwykle ból dupy polaczkow cebulaczków, że piłkarz dużo zarabia, kto Wam bronił zostać piłkarzem? Zarabiają tyle ile sobie wynegocjują i mnie nie dziwi, że chcą stracić jak najmniej, piłkarzem jest się najczęsciej do 35 roku życia, potem raczej nie idziesz na kasę do lidla ;)

odpowiedz
Artic - 02.04.2020 / 12:53, *.t-mobile.pl

@PND: Pilkarzu albo jestes zona pilkarza lub kims z rodzinki do rzeczy: Nikt ci nie karze lazic po centrach hadlowych i kupowac torebki dla kobity po 2tys.albo jeansy dla siebie po 1tys.Nie musisz tez jezdzic wypasionym audi wystarczy opelek albo fordzik a teraz placz i lament bo kasiore obetna i trza bedzie za 10tys.zyc ludzie musza miech w miech zyc za 2tys.a emeryci za jeszcze mniej JESTESCIE ODERWANI OD RZECZYWISTOSCI WSTRETNI SAMOLUBNI KOPACZE! A jak kariera trwa do 35lat to trzeba odkladac a nie wydawac na to co napisalem powyzej.

odpowiedz
Junak - 02.04.2020 / 13:36, *.centertel.pl

@PND: wszyscy dostaja po tylku. Korona im z glowy nie spadnie jak beda dostawali 50% hajsu przez jakis czas, tak jak szarzy ludzie.

odpowiedz
Artic - 02.04.2020 / 14:39, *.t-mobile.pl

@PND: Ja nie zyje za 2tys. Raczej nie narzekam na brak funduszy ale jak slysze ze jakis kopacz ma problem zeby przezyc przez pare miechow np.za 10 tys. To rece opadaja !

odpowiedz
Bbk - 02.04.2020 / 17:45, *.amazonaws.com

@Artic: tobie proponuje po cieciach presiadz sie z fordzika do trabanta i nieplacz ze ci w biedronce z 1500 zeszli na 800 mogles oszczedzac przez ostatnie lata tak idac twoim tokiem rozumowania

odpowiedz
Bbk - 02.04.2020 / 17:49, *.amazonaws.com

@PND: ale mogli by miec gest i zejsc z pensji samowilnie by naprzyklad wstawic soe za tymi pracownikami zwolnionymi , zwykly ludzki gest na tyle ile moga i powinno to wyjsc od nich z szatni

odpowiedz
Artic - 02.04.2020 / 17:57, *.t-mobile.pl

@Bbk: pier...barany bedziesz wygrany! zyja jak krolowie a teraz placz bo im kontrakty chca pozmiejaszc wstyd!!

odpowiedz
PND - 02.04.2020 / 22:54, *.chello.pl

@Artic: gościu jestem magazynierem zarabiam średnio ok 3,5 koła

odpowiedz
Maciej - 03.04.2020 / 09:36, *.centertel.pl

@Artic: rozpierdzielają kase po kasynach a teraz nagle na emeryture zbierają.a i tak jak wrocą na boisko, ustawią 3/4 meczy dla hajsu sprzedajne dziwki

odpowiedz
Roberto - 02.04.2020 / 12:02, *.161.29

Właśnie to jest najgorsze! Dziad transy - zatrudniają pracowników na zlecenia umowy, płacą śmieszne pieniądze i najlepiej wtedy wyrzucić na zbity pysk pracownika bo przecież wirus. Proszę bardzo, strajkują przedsiębiorcy, jadą ulicami Krakowa biznesmeni autami po 80 tys zł w górę, domy, nieruchomości po ponad milion i on ma prawo jęczeć, że jest ciężko i jego dotyka bieda. W Legii? Bardzo podobnie... Jak niżej pisał kolega, w Barcy piłkarze się starają, żeby przysłowiowy ciec który zarabia miesięcznie tyle co Messi na godzinę i on musi utrzymać rodzinę. Tu gwiazdeczki, tylko lansik i kaske, bo nie mają wypłacanych pesji. Ile rodzin, pracowników zakłady chciałoby żyć, żeby pojexhsc 2x w roku na wakacje, no dobra... 1x na wakacje za granicę. O tych ludziach się nie mówi. Polska pilka i wszystkie kluby to jeden wielki szajs. Pan M. Jest stratny, to najlepiej ludiz na bruk wypieprzyć. Jeszcze szanowałem Kubę Rzeźniczaka, ale w tym co napisał, kilka tyg. Temu że przez pandemie nie dostanie premii.... Opadają mi ręce. Weźcie się w garść Piłkarzyki! Pokażcie klasę chociażby na okres pandemii, prezesi tak samo! A na pewno do Was to wróci x2.

odpowiedz
Hdh - 02.04.2020 / 12:46, *.centertel.pl

@Roberto: kto ma prawo jęczeć ? „Biznesmeni” co żyją ponad stan? Myśli się na zapas i zabezpiecza jeśli można, a skoro oni maja hajs na raty za fury Po 80tys. I więcej to mogli wziąć tańszy samochód ,a resztę odkładać na trudne czasy. Rozumiem jak ktoś 2000zl zarabia to może nie mieć z czego odłożyć. „Biznesmen” musi się pokazać co to nie on. Życie ponad stan. Może zaczną myśleć niektórzy po takim kopie w dupe

odpowiedz
Faken - 02.04.2020 / 15:56, *.virginm.net

@Roberto: za komuny zle, kapitalizm i wolny rynek tez zly, to po co bylo tak o niego walczyc zeby teraz swoje zale wylewac, ludzie zdecydujcie sie, macie co chcieliscie, nieobrotni walczyli o o system w ktorym trzeba byc obrotnym zeby cos miec a teraz jecza jak to zle, trzeba bylo siedziec na cieplych panstwowych posadkach gdzie wszyscy byli rowni

odpowiedz
Heh - 02.04.2020 / 17:01, *.centertel.pl

@Pilok: masz 80tys luzem żeby mówić,ze mało? Na kredyt to dają „wszystkim” tylko potem ból ,ze płacić trzeba . Nie obrażaj gamoniu , jak się chce żyć ponad stan to tak jest

odpowiedz
Heh - 02.04.2020 / 17:04, *.centertel.pl

@Pilok: masz luzem 80000zl ? Nie sztuka kupić na kredyt...

odpowiedz
BIE(L)ANY - 02.04.2020 / 21:46, *.plus.pl

@Heh: To ciekawe skąd wziąć na swoje 4 kąty? Z pensji odłożysz? Bez kredytu nie ma szans kupić mieszkania czy domu. No chyba, że dostałeś od tatusia co ma firmę, albo w spadku po dziadkach.

odpowiedz
Nienormalny - 03.04.2020 / 00:53, *.virginm.net

@BIE(L)ANY : albo nauczyles sie jezyka bo nie byles leniwy,wyjechales zagranice i zarobiles,postawiles dom lub kupiles mieszkanie (jak ja). Zapomniales o takiej opcji kolego. Kazdy ma takie same szanse na dobry start tylko troche wysilku a nie wieczne jeczenie....

odpowiedz
Hehe - 03.04.2020 / 08:33, *.t-mobile.pl

@BIE(L)ANY : mówię kolego o samochodach ,a nie o mieszkaniach, a to dwie różne rzeczy. Zamiast kupować audi i Jęczeć ,ze nie ma się na ratę to było kupić forda. Życie ponad stan !

odpowiedz
L - 02.04.2020 / 11:59, *.orange.pl

Przecież piłkarze nie zgodzą się zarabiać głodowych 10 czy 20 tysięcy złotych miesięcznie.

odpowiedz
Magda - 02.04.2020 / 11:56, *.vectranet.pl

Pracowników "biurowych" już wywalali w zeszłym roku.....

odpowiedz
realista - 02.04.2020 / 11:52, *.orange.pl

jak ktorys z pajaców się nie zgodzi na obniżkę, to wypier...ć dyscyplinarnie z klubu. panienki zarabiają takie pieniądze za takie gówno jak grają to jest niepojęte.

odpowiedz
Henio Gagarina 14 - 02.04.2020 / 11:57, *.kompex.pl

@realista: otóż to. Jak ono mogą narzekać jak ludzie zarabiają po 2k i maja przeżyć a Ci z 40-50 czy 80k nie chcą zejść płaczki.

odpowiedz
Krzeszczu - 02.04.2020 / 11:47, *.tele2.se

Wszyscy pilkarze Barcelony zgodzili sie na 70% obnizenia zarobkow tylko po to zeby nikt z zatrudnionych w klubie nie musial przecodzic ciec. Tzn zeby nadal dostawali pelne wynagrodzenie.

Pilkarze Juventusu nie dostana wyplat za marzec, kwiecien, maj i czerwiec (jasli mnie pamiec nie myli).

Czyli ze mozna. Jesli sie tylko chce

odpowiedz
oLaf - 02.04.2020 / 12:14, *.vectranet.pl

@Krzeszczu: dla tych: szacunek. Dla naszych piłkarzy (a wielu zarabia po 100 - 160 000zł miesięcznie!!! ) - nie kompromitujcie się, zależy Wam tylko na pieniądzach, k... jedne.

odpowiedz
Kedar1985 - 02.04.2020 / 11:38, *.tpnet.pl

Już w dużej części firm dochodzi do takich rozwiązań. Albo akceptujesz obniżkę 50% albo out. Co za czasy :(

odpowiedz
Bogusław Kibicowski - 02.04.2020 / 11:26, *.amazonaws.com

moja propozycja to zamrozić 50 % wynagrodzeń i wypłacić kiedy skończymy sezon na 1 miejscu

odpowiedz
BIE(L)ANY - 02.04.2020 / 21:53, *.plus.pl

@Bogusław Kibicowski: Lepiej po awansie do fazy grupowej pucharów, może wtedy się wezmą do roboty.

odpowiedz
jajebie... - 02.04.2020 / 11:26, *.orange.pl

Grajki i zarząd mieliby odrobinę honoru i przy ich zarobkach odpuścić ze 3 pensje

odpowiedz
Nienapasieni - 02.04.2020 / 11:23, *.200.34

kopacze do boju!!!

odpowiedz
71 - 02.04.2020 / 11:20, *.tpnet.pl

Jak tam te necocjacje z piłkarzami

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 02.04.2020 / 11:18, *.btcentralplus.com

A obcięcie pensji dla Mioduskiego i jego rodziny i kumpli w Zarzadzie ?? Przynajmniej 50% !!

odpowiedz
Alan - 02.04.2020 / 10:48, *.t-mobile.pl

Jak zawodnicy są tacy nieugieci to moze niech grają i wypełniają swoje obowiązki zobaczymy czy im równiez Niestraszny Wirus ani nawet Ebola......

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.