Tomas Pekhart - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Pekhart zakażony koronawirusem

Wiśnia, źródło: Legia.com

Podczas pobytu na zgrupowaniu reprezentacji Czech Tomas Pekhart przeszedł badanie na obecność koronawirusa. Test dał wynik pozytywny, przez co napastnik musi poddać się izolacji. Wcześniejsze testy wykonywane w Polsce nie wykazały u Pekharta zakażenia.

Zawodnik Legii był powołany do swojej reprezentacji narodowej na mecze z Niemcami (11.11), Izraelem (15.11) i Słowacją (18.11).

Przed rozpoczęciem treningów z kadrą narodową czeska federacja, zgodnie z o obowiązującymi przepisami, koordynowała badania zawodników pod kątem wirusa SARS-CoV-2. Wynik testu Tomasa Pekharta był ujemny i pozwolił na jego treningi z reprezentacją. Kolejne badanie przeprowadzone zostało przed meczem z drużyną Niemiec i w tym wypadku wynik okazał się pozytywny. Zawodnik czuje się dobrze i pozostaje pod stałą obserwacją sztabu medycznego. - czytamy w komunikacie Legii.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (49)

+dodaj komentarz
MARKUS - 12.11.2020 / 21:02, *.t-mobile.pl

ostatni test z dzisiejszego dnia jest zdrowy

odpowiedz
MARKUS - 12.11.2020 / 20:10, *.t-mobile.pl

CYRK dziwne że u Leszka jest okej

odpowiedz
TgjzL - 12.11.2020 / 23:00, *.co.uk

@MARKUS : jest tak samo jak wszędzie tylko że robia 3 tesy jesli 3 wyjda + to izoluja , jesli jeden + a dwa - to gra normalnie .

odpowiedz
B72 - 12.11.2020 / 19:24, *.virginm.net

Nie zakażony, tylko po covid . Wiem z wlasnego otoczenia ,że po przejsciu tego wirusa wyniki pozytywne z negatywnymi wymiennie moga pojawiać się az do 4 miesięcy . Najwazniejsze ,że nie zaraza tu od 7 dni przed do 11 po wystapieniu objawów.

odpowiedz
Bolas - 11.11.2020 / 20:02, *.chello.pl

Przypomnę wam że te test są robione w KLINICE, jeżeli myślicie że Mioduski sam im wymazy pobiera to nie wiem co z wami.

odpowiedz
Walkower z Wartą - 11.11.2020 / 19:11, *.vectranet.pl

Za koronawirusa u Pekharta

odpowiedz
Arek - 11.11.2020 / 14:36, *.tpnet.pl

I właśnie tyle warte są te testy. Naliczyłem, że 5 testów miał i na 5 testów 1 pozytywny.

odpowiedz
zaba285 - 11.11.2020 / 13:52, *.116.118

jak im ciągle robią te testy, to na sto testów któryś wyjdzie w końcu pozytywny i "mamy śmiertelnie chorego"

odpowiedz
Do redakcji - 11.11.2020 / 11:49, *.168.73

Możecie zrobić taka tabelkę Covidowa który z zawodnikow przeszedł już zakażenie?Bo człowiek już się gubi w tym wszystkim,kto zagra,a kto zaraz zachoruje.Jezeli to niezgodne z RODO to piszcie Artur B;Bartosz K. itd.

odpowiedz
On - 11.11.2020 / 12:48, *.futuro.pl

@Do redakcji: I po co jak Covidem można zarazić się kilka razy a nie raz. Nie ma znaczenia że ktoś już go przeszedł.

odpowiedz
jacq - 11.11.2020 / 16:08, *.tpnet.pl

@On: Niekoniecznie,przypadki ponownych zakażeń są dość rzadkie.Do tego muszą upłynąć,według obecnych danych min.3 miesięcy od pierwszego zakażenia.Więc ci,co dopiero co wyzdrowieli są w miarę bezpieczni.

odpowiedz
Alchim - 11.11.2020 / 11:00, *.chello.pl

Mało dezynfekcji i znanego zapobiegania przed infekcja i mamy kolejny przykład . Siup w dziup kielona i bedziesz chodził jak Tadek z Żoliborza :)

odpowiedz
(L)egia - 11.11.2020 / 10:32, *.virginm.net

Cyrk.

odpowiedz
Rozcak - 11.11.2020 / 12:03, *.125.111

@(L)egia: Cyrk to jest z testami !!!!! To nie są teorie spiskowe !!!!! https://www.youtube.com/watch?v=ONdKhALMtLs

odpowiedz
Kibic(L) - 11.11.2020 / 23:15, *.net.pl

@Rozcak:
Kolego, przyjrzyj się dobrze na filmie, że są dwa testy. Czy na pewno na koniec pokazywany jest ten, do którego nalano soku? Poza tym gdybyś miał wiedzę laboratoryjna widziałbyś, że ph ma bardzo ważne znaczenie w testach a odczyn kwaśny soku może po prostu spowodowac taka reakcje jaka widać na filmiku. Ale ratownicy mają prawo tego nie wiedzieć. I na koniec. To co widzisz to testy antygenowe, które raczej stosuje się do testów przesiewowych ponieważ są mniej skuteczne. Statystyki, które widzisz na co dzień dotyczą testów PCR. To są testy laboratoryjne, wykonywane przez fachowców i są mega czule bo wykazują najmniejsze ślady dna wirusa. Ryzyko pomyłki to jest mniej więcej 1% i związane jest bardziej z jakością pobierania metarialu niż z błędem samego testu. Tyle w temacie.

odpowiedz
wawa 12 - 11.11.2020 / 09:22, *.chello.pl

ale zazarte komentarze w sprawie Covidu, sami sie klocicie ze soba a poj.... Rzad sie smieje i zamyka Gospodarke, czekam na ten czas gdy nie bedzie zadnego komentarza w sprawie zarazenia jakiegokolwiek czlowieka na tym poj..... lichwiarskim, meczacym, zalosnym, oszukanczym, Zasranym, Swiecie 2020.2021 , pytanie? kto komu placi za testy ? gdzie splywa kasa za kazdy test? skonczylem Covidowy smierdzacy temat

odpowiedz
Rozcak - 11.11.2020 / 12:08, *.125.111

@wawa 12: Masz 100 % racji. Tu jest tego potwierdzenie. https://www.youtube.com/watch?v=ONdKhALMtLs

odpowiedz
bzura7 - 11.11.2020 / 09:10, *.play-internet.pl

Do:Leśny Dziadek - w końcu ktoś mądrze napisał, pozdrawiam!

odpowiedz
Leśny Dziadek - 11.11.2020 / 09:01, *.centertel.pl

Ludzie chorowali, choruja i beda chorowac, na rozne choroby. Przerazajace jest cos innego. Badania robione juz dawno temu wykazaly, ze 90% ludzi nie jest w stanie zrozumiec przeczytanego tekstu. Jak widze ten proces postepuje. Co tu nie jest jasne? Pierwszy test, zrobiony w Czechach dal wynik negatywny. I to powinno przerwac wszystkie dywagacje (przepraszam za trudne slowo dla niektorych), wszystkie teorie spiskowe na temat testow robionych przez Legie. Ale nie, trzeba szukac, trzeba zablysnac tzw. ,,syndromem zlotego zeba,,. Niektorym sie kukulka w zegarze poprzestawiala i wyszla
zagadac druga strona. I zamiast kukac, puscila smierdzacego baka...

odpowiedz
oLaf - 11.11.2020 / 15:02, *.vectranet.pl

@Leśny Dziadek: masz rację!!! Jedyny plus to to że nasz wiekowy Czech do swojego olbrzymiego przebiegu (przynajmniej tak wygląda) nie doda 30 kolejnych kilometrów i odpocznie sobie do meczów Legii. (nie cierpię sytuacji gdy gracz w Legii "nie gra bo kontuzja" etc. a na kadre to leci z wywieszonym ozorem i po 3-ch meczach wraca "zmęczony na cały miesiąc"...

odpowiedz
miłośnik historii - 12.11.2020 / 20:57, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: kiedyś można było zabłysnąć jedynie srebrnym zębem. Takie były czasy. Nie pamiętasz?

odpowiedz
Jaro - 11.11.2020 / 08:31, *.tpnet.pl

A Miodek milczy, pewnie wywiera presję żeby wyniki były negatywne nawet przy widocznych objawach, wyjdzie to i będzie afera podejrzewam...

odpowiedz
Kamień - 11.11.2020 / 08:06, *.chello.pl

w ogóle czytaliście ten tekst? Po przyjeździe do Czech i badaniu przed treningami wynik był UJEMNY. Dopiero po treningach okazał się dodatni.

odpowiedz
Fgggg - 11.11.2020 / 08:26, *.chello.pl

@Kamień: czytaliśmy, drugi zawodnik pojechał na zgrupowanie reprezy i drugiemu wykryli koronkę, której sztab medyczny Legii nie wyłapał. Sami kombinatorzy i cwaniak i.

odpowiedz
OLaf - 11.11.2020 / 07:47, *.tpnet.pl

Podobno Miodek zakupił testy na chińskim bazarku żeby zawsze dawały wynik negatywny...

odpowiedz
Autor - 11.11.2020 / 07:01, *.virginm.net

Szkoda to komentować w ogóle....
Kto teraz uwierzy, że całe
zamieszanie z nim w przerwie meczu z wartą to było tylko zamieszanie? Nikt!
Kurva cyrk

odpowiedz
Rytm - 11.11.2020 / 07:31, *.centertel.pl

@Autor: cyrk to jest ale z tymi testami. Nie można im w ogóle ufać.

odpowiedz
Zbycho(L) - 11.11.2020 / 06:59, *.chello.pl

Ja też zmam przykład, w którym pewna osoba wykonała testy w odstępie kilku minut jeden po drugim i wyniki wyszły diametralnie różne. Trzeba mieć trochę szczęścia, żeby nie natrafić na wadliwy test.

odpowiedz
pierdoletić - 11.11.2020 / 08:05, *.chello.pl

@Zbycho(L): dupa jasiu pierdzi stasiu. na pewno nie robił wymazu i testu za 500 zł w odstepie tych kilku minut mądralo, tylko zwykły test na przeciwciała z apteki, który wykrywa wirusa nawet w soku tymbark.

odpowiedz
Negatywny - 11.11.2020 / 08:33, *.com.pl

@pierdoletić: Z wymazu test też może przekłamać wynik. Wiem o przypadku kiedy gość robił conajmniej dwa razy w odstępie kilku dni. Co ciekawe oba wyszły negatywne. A typa tak sponiewierało, że ledwie się rusza. Objawy książkowe.

odpowiedz
Darek - 11.11.2020 / 06:58, *.t-ipconnect.de

Wszyscy powinni się zarazić i wyzdrowieć jak Wszołek czy Kapustka.Na wiosnę bedzie spokój.Wszyscy będą po wirusie i wszyscy będą gotowi do gry.I szczepionka nie bedzie potrzebna bo organizm sam zwalczy wirusa i się uodporni.

odpowiedz
Ginpasterz - 11.11.2020 / 07:49, *.202.44

@Darek : W zupełności masz rację, ale będą osoby które będą potrzebowały pomocy medycznej i sprzętu a jak im braknie to będą umierać. Więc pewnie wszyscy muszą to przejść tylko w długim wymiarze czasu.

odpowiedz
Kamień - 11.11.2020 / 08:04, *.chello.pl

@Darek :
gówno prawda.. już jest sporo przypadków powtórnego zarażenia...

odpowiedz
pierdoletić - 11.11.2020 / 08:06, *.chello.pl

@Darek : przeciwciała masz do 6 miesięcy, można zachorować wielokrotnie.

odpowiedz
Prawda - 11.11.2020 / 08:12, *.vectranet.pl

@Ginpasterz: Szansa na taki scenariusz wynosi 0.002%. Już większa jest szansa że zginą wypadku bo "aż" 0.0035% a na to, że popełnią samobójstwo jest aż 7 krotnie wyższa i wynosi 0.014%. Także zabierzmy wszystkim samochody i dajmy izolatki z 24 godzinnym monitoringiem bez dostępu do narzędzi mogących posłużyć przy ewentualnym samobójstwie...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 11.11.2020 / 09:11, *.centertel.pl

@Darek : Rowniez na gruzlice, cholere, ebole, tyfus, hiv oraz wszystkie inne choroby obecnie dostepne na rynku. I beda mieli spokoj, wiekszosc juz na zawsze. Po prostu super pomysl...

odpowiedz
1909 - 11.11.2020 / 06:30, *.media.pl

Wzmocnienie kadry republiki czeskiej!!!

odpowiedz
Alan - 11.11.2020 / 06:09, *.t-mobile.pl

Czyli to o czym pisaly inne media po meczu z Wartą......

odpowiedz
Sied(L0ce - 11.11.2020 / 06:02, *.com.pl

loteria poprostu , wyjdzie jak wyjdzie

odpowiedz
ziom - 11.11.2020 / 05:14, *.chello.pl

zajebiste mamy te testy w takim razie... gość 8 dni temu zgłosił brak węchu, więc wiadomo że na 99% miał koroniaka, zrobili mu od tamtej pory chyba 3 testy, na żadnym nic nie wyszło, pojechał do czech i od razu muka... mioduski chyba po taniości ciążówki kupił, a przy okazji mniejsza szansa ze cos wykryją...

odpowiedz
F - 11.11.2020 / 07:27, *.amazonaws.com

@ziom:

odpowiedz
Dnodna - 11.11.2020 / 03:03, *.chello.pl

Jeszce ktos wire year w to mowi Nash scrabbles medyczny ?

odpowiedz
Alex Morgan - 11.11.2020 / 09:48, *.t-mobile.pl

@Dnodna: Yeah, I do!

odpowiedz
Pawel - 11.11.2020 / 02:30, *.play-internet.pl

Moze i lepiej ze teraz przechodzi jak jest przerwa na reprezentacje...

odpowiedz
Jerz z Potoku - 11.11.2020 / 02:23, *.chello.pl

Nie, żebym się czepiał, ale...
Po niefortunnej wypowiedzi trenera CM, po meczu z Wartą - tego samego dnia wieczorem - Pekhart został poddany kolejnemu testowi na covid, który miał potwierdzić, że jest on zdrowy, a klub macierzysty przestrzega reżymu sanitarnego zaordynowanego przez Zespół Medyczny PZPN. Ponoć wynik kontroli był ujemny, co miało zamknąć buzię wszelkim malkontentom i osobom źle życzącą Legii. Teoretycznie (i chwilowo) wszystko się wyjaśniło, a legijny sztab medyczny mógł odsapnąć od rozpętanej nagonki za stosowaną przez niego samowolę i odstępstwa w tym zakresie od wymogów PZPN.
Tymczasem mija kolejnych klika dni i nasz napastnik ponownie zostaje poddany przedmiotowemu testowi, którego wynik nie zostaje niezwłocznie upubliczniony. Wreszcie rzeczony piłkarz przechodzi kolejny test przedmeczowy (wymóg 24 h dla gospodarzy) i...nie zostaje zgłoszony do składu na mecz z Lechem. Ta dość zagadkowa absencja Czecha w najbardziej prestiżowym meczu sezonu próbuje być "wyjaśniona" przez naszego szkoleniowca, w wywiadzie udzielonym stacji Canal+, w ramach programu Liga+Exta emitowanego w niedzielny wieczór. Otóż, nasz niezmordowany (pijarowsko) trener stwierdza w nim m.in., iż poprzedni (czyt.: pn.-pt.) wynik testu Tomasa był "niejednoznaczny", a powtórzony nazajutrz dał wynik ujemny. Jednak legijny sztab szkoleniowy otrzymał go zbyt późno, aby [zdrowego] piłkarza można było zgłosić do składu meczowego z Poznaniakami.
W tym miejscu zwracam szanownym Kolegom uwagę na fakt, iż zwrot (termin): "niejednoznaczny wynik testu" - nie pojawił się w prowadzonej przez Legię publicznej narracji w tej sprawie, w okresie: poniedziałkowy wieczór - niedzielny wieczór, tj. przez 6. dni (!) Czy to był tylko przypadek, czy też świadome mataczenie przez legijny Zespół Medyczny?
I jakby tego było mało, to [zdrowy] Tomas Pekhart na początku tego tygodnia zostaje powołany do czeskiej kadry reprezentacyjnej, przechodzi rutynowy test na obecność koronawirusa i uzyskuje wynik...pozytywny. Czy trzeba jeszcze coś dodawać do tego co spróbowałem opisać i zasugerować?
Kalamburowe serdeczności

odpowiedz
PIJAK - 11.11.2020 / 08:12, *.t-mobile.pl

@Jerz z Potoku: Jerz cieciu parkingowy, a przeczytaj jeszcze raz ten news, u pepików PIERWSZY test też był ujemny , więc sugerujesz że oni też mataczą i kolaborują z Miodkiem w sprawie Perkharta ? Gamoniu i poszukiwaczu teorii spiskowych, to te testy są wuja warte i wyniki ich losowe. Wieczny malkonteny, bez pozdrowień

odpowiedz
Leśny Dziadek - 11.11.2020 / 08:51, *.centertel.pl

@Jerz z Potoku: Wracaj na legia net, tam lubia tego typu wpisy - fantasmagorie Tutaj pisza ludzie powazni - konkrety i prawde. I powiedz mamie, zeby przygotowala na obiad fajna zupe, a pozniej jakis deser np budyn malinowy.

odpowiedz
Sasza - 12.11.2020 / 20:55, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: Próżny trud, przecież widać że koleś jest w grupie tych 90%, o której było pisane wcześniej. Po co w ogóle z takimi dyskutować? Niech sobie żyją w tych swoich matrixach na zdrowie :)

odpowiedz
Jerz z Potoku' - 15.11.2020 / 22:47, *.chello.pl

@PIJAK, @Leśny Dziadek i @Sasza:
skoro kurz emocji opadł, to mogę/muszę stwierdzić, że z sugerowaniem świadomego mataczenia wynikami testów TP przez legijny Zespół Medyczny w okresie 2-8 bm. - po prostu przesadziłem. Prawdopodobnie poniosły mnie przedmeczowe emocje zw. z oczekiwanym pojedynkiem z Lechem i dłużąca się niepewność co do ew. występu naszego najskuteczniejszego napastnika. Sorry Koledzy, sorry legijni Medycy i inni Użytkownicy naszego serwisu.
Ps.: uważam jednak, że skoro testy na koronawirusa wykonywane wobec piłkarzy potrafią b. często "zaskakiwać" swoją zmiennością ostatecznego wyniku (tj. ;pozytywny, niejednoznaczny, negatywny) w krótkich odstępach czasu, to dla ograniczenia zbędnych spekulacji w tej materii (vide: mój poprzedni wpis) - polityka informacyjna w tym względzie prowadzona przez klub powinna być transparentna! Owszem, funkcjonują ograniczenia prawne dot. upubliczniania personaliów zakażonego zawodnika, ale nieinformowanie przez 6 dni opinii publicznej (w tym nas kibiców) o fakcie uzyskania niejednoznacznego wyniku testu przez TP, to chyba lekka przesada...
Pomimo wylanego, w nadmiarze, na mnie błotka - pokutne serdeczności

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.