Czesław Michniewicz - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Konferencja pomeczowa

Michniewicz: Jest żal, ale nie ma załamania

Mishka, źródło: Legionisci.com

Czesław Michniewicz (trener Legii): Mecz rozpoczął się tak, jak tego oczekiwaliśmy. Podeszliśmy do przeciwnika bardzo wysoko, wysoko odbieraliśmy piłkę, stwarzaliśmy sobie sytuacje, akcje były płynne, szybko zdobyliśmy bramkę. Wydawało się, że wszystko jest pod kontrolą. Jeden nasz słabszy moment w pierwszej połowie, rzut rożny, którego można było uniknąć, i straciliśmy bramkę. Potem gra nie wyglądała już tak dobrze, ale przeciwnik nie stwarzał sobie w tym czasie zbyt wielu sytuacji.

Po przerwie wróciliśmy do gry, znowu przeważaliśmy, zdobyliśmy bramkę na 2-1. Naszym największym problemem w tym spotkaniu było to, że mając tyle sytuacji bramkowych po płynnych akcjach, dobrych rozwiązaniach, nie byliśmy w stanie strzelić trzeciej bramki, która prawdopodobnie przesądziłaby o losach meczu. Podobnie było przy stanie 1-0. Okazji było dużo, naszym problemem była tylko skuteczność. Reszta funkcjonowała dobrze. Nikt za to punktów nie przyznaje. Graliśmy u siebie, straciliśmy dwa punkty i na pewno nie tak wyobrażaliśmy sobie dzisiejszy wieczór. Jest żal, ale nie ma załamania, bo momentami gra była bardzo dobra, momentami dobra, a te dwa słabsze momenty wykorzystał przeciwnik i dlatego straciliśmy punkty.

SONDAJak oceniasz pracę Czesława Michniewicza na stanowisku trenera Legii?

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (46)

+dodaj komentarz
tomiacab - 02.12.2020 / 08:24, *.233.47

Ktos ostatnio podawal mi jako kontrargument, to ze za vuko były wysokie wyniki. Za vuko , to druzyna czlapala, nie było sprintów, agresywnego doskoku do obrońców, a teraz zaczyna być to widać. Łatwo jest dobijać rywala gdy ma się go na kolanach. Przy obecnej skuteczności w sytuacjach podbramkowych, za vuko umorzyli byśmy wiele z tych meczów, bo sytuacji było jak na lekarstwo.

odpowiedz
MK - 03.12.2020 / 11:48, *.187.2

@tomiacab: Nie zgadzam się. Najlepszą grę Legii w ostatnich latach oglądaliśmy zeszłej jesieni za Vuko właśnie. Nie wiem ile w tym zasługi nowego trenera, a ile starego, że Legia zaczyna wyglądać coraz lepiej

odpowiedz
TeDe85 - 01.12.2020 / 21:58, *.chello.pl

Nie chcę być przesadnym pesymistą, ale początki Jacka Magiery czy Vuko też dawały postęp w grze i czasami miły dla oka futbol...

odpowiedz
tomiacab - 02.12.2020 / 08:20, *.233.47

@TeDe85: z tymze Michniewicz ma twardszą rękę i druzyna się nie rozbestwii. Macierze to pudel rozsprzedawał skład, a vukovic przyjął taktykę bronienia zespołu i pojedynczo każdego z graczy, co by nie robili. To mogło prowadzić tylko do jednego.

odpowiedz
Semper Fi - 01.12.2020 / 08:31, *.chello.pl

Mecz dobry. Porzadnych akcji wch j. Legia zaczyna w koncu wysoki pressing i klepke. To ze wszystko nie do konca jest jak nalezy, sorry, to nie kur a Real.
Ale postepy widac golym okiem.
Michniewicz mam nadzieje, ze zastapi godnie Magiere. Bo tylko Magiera mu dorownywal. Reszta ostatnich trenerow to byla padaka.

odpowiedz
Kosa - 01.12.2020 / 06:18, *.centertel.pl

Panowie nie marudzić tylko drzeć mordy i kibicować przed telewizorem tak żeby was w całym bloku i na osiedlu słyszeli. Tylko LEGIA

odpowiedz
AAA - 30.11.2020 / 23:31, *.chello.pl

Do niejaki Grzesiek:za Vuko m.in dobrze grał Gwilia....naprawdę?Do stand up się nadajesz,ten spowalniacz gry z "celnym " strzałem kiedykolwiek w Legii grał dobrze?
Jesteś znawca futbolu na poziomie galaktycznym....

odpowiedz
grzesiek - 01.12.2020 / 13:02, *.centertel.pl

@AAA: gwilia wygral klasyfikacje kanadyjska. Moze nie byl najlepszym pillarzem ALE BYL NAJWAZNIEJSZYM OGNIWEM W DRUZYNIE Vuko. A terax mamy lepszy sklad bocznych obroncow srodek pomocy napastnika bramkarza i co z tego ???marne 2:2 z ostatnia latarnia tabeli u szczytu formy bo w listopadzie zazwyczaj gramy najlepiej.

odpowiedz
Stan - 30.11.2020 / 23:06, *.vectranet.pl

Może to i dobrze taki zimny prysznic ,nic nie jest dane ,trzeba wywalczyć ,wyszarpac ,a nie na chodzonego

odpowiedz
LewLegia - 30.11.2020 / 22:07, *.net.pl

Żal i nie tylko , raczej wk...ie, że nosisz dres z L ką . WYPAD

odpowiedz
MARKUS - 30.11.2020 / 20:36, *.t-mobile.pl

Wiekowi obrońcy, brak zmian , brak kondycji , zero taktyki , legendarny bramkarz , napastnik wolny jak wóz z węglem załamania nie ma ale cieszyć nie ma z czego I szkoda że nie ma oceny dla trenera a powinna być

odpowiedz
bronek49 - 30.11.2020 / 19:10, *.chello.pl

a ja się pytam trenera ma pięć zmian a korzysta tylko z dwóch przecież było widać żev Legia siadła kondycyjnie trzymanie słabego Wszołka cały mecz ,Pekkart poza karnym i jednym strzale głową słabo wpuszczanie słabego Ślisza to osłabienie drużyny ,a szczególnie wykańcznie akcji i ostatnie podanie to kryminał 11 rzutów rożnych i zadnego zagrożenia co oni robią na treningach

odpowiedz
WIDZ - 01.12.2020 / 00:16, *.chello.pl

@bronek49: Póki co, zapamiętaj, że nasz zawodnik nazywa się Slisz, a nie Ślisz.

odpowiedz
trollu - 30.11.2020 / 14:53, *.vectranet.pl

a czy trener mógłby się wytłumaczyć z zachowania naszych piłkarzy po strzelonym golu na 2-1 bo ja np jestem bardzo ciekawy czy oddanie całkowicie piłki piastowi było zaleceniem trenera czy po prostu piłkarze sami z siebie się tak rozluźnili,żeby nie napisać olali już mecz

odpowiedz
Stan - 30.11.2020 / 23:34, *.vectranet.pl

@trollu: yyy to znany trik 711

odpowiedz
GL - 30.11.2020 / 11:57, *.tpnet.pl

Skutecznosc z meczu na mecz nie ulega poprawie !!

odpowiedz
SF - 30.11.2020 / 11:52, *.tpnet.pl

Grajac u siebie z ostatnim zespolem w tabeli i dwukrotnym prowadzeniu tracimy lidera a powinnismy pojsc za ciosem !!

odpowiedz
WL - 30.11.2020 / 11:48, *.tpnet.pl

Miszta na bramke !!

odpowiedz
Że co takiego??? - 30.11.2020 / 20:14, *.tpnet.pl

@WL: Serio uważasz że obroniłby tamte dwa strzały??? Jeśli tak to chyba nigdy w piłke nie grałeś.

odpowiedz
kibic pozytywny - 30.11.2020 / 11:29, *.t-mobile.pl

uważam że to był na prawde fajny mecz naszej druzyny, dużo akcji, pressingu. Zawiodła skuteczność i brakowało kilka ostatnich podań ale przyjemnie się to oglądało, jest oczywiście kilka rzeczy do poprawy ale widać że fizycznie lepiej zaczęli wyglądać. oby tak dalej i będzie dobrze

odpowiedz
Po(L)ubiony - 30.11.2020 / 08:22, *.chello.pl

Tutti fratelli e sorelli po szalu: bez paniki! Czesiek ma kontakt z bazą, wyciąga wnioski, ale co dalej? Łatwo domagać się zmian, ale ławka jest słaba. Lopes, Valencia, Antolovic, Gwilia, są w stanie grać regularnie na dobrym poziomie? Pekhart ma liczne wady, poza brakiem przyspieszenia, nie umie wyjść do piłki, uparcie ładując się w pole zawodnika kryjącego - to dlatego Luqi podawał mu niecelnie.
Piast zaczyna grać nieźle, taka jest cecha ligi, że możesz trafić na ekipę w dołku, albo w szczycie formy. Pyry ogoliły wcześniej Piast 4:0, ale dziś dostałīby w ryj. No i Miszta powinien stanąć na bramce.

odpowiedz
grzesiek - 30.11.2020 / 08:55, *.centertel.pl

@Po(L)ubiony: antolic gwilia grali dobrze za vukovicia czyli rezerwowi u michniewicza. A zamiast pekharta vuko kante i tez dawal rade z nim w ataku chociaz na pewno gorszy od pekharda:)

odpowiedz
tomiacab - 30.11.2020 / 11:42, *.237.10

@grzesiek: to porównaj wyniki w lidze tych dwóch Michniewicz 5Z 2R 0P. Vukovic 2Z 0R 2P

odpowiedz
tomiacab - 30.11.2020 / 11:52, *.237.10

I za vukovicia człapali, a za Cześka jyuz biegają

odpowiedz
grzesiek - 01.12.2020 / 13:08, *.centertel.pl

@tomiacab: sorry ale na prawde rozbawiles mnie swoja wypowiedzia.
Jak mozna porownywac start sezonu czyli sierpien i wrzesien do pazdziernika i listopada. Sierpien i wrzesien zawszw gramy piach i nie zmieni tego zaden trener. Poczwtki sezonu nigdy fizycznie fobrze nie wygladali pilkarze nie wugadaja i nie bede wygladac.

A jak porownasz okazale zwyciestwa vuko m.in 7:0 z wisla , 5:1 z goenikiem czy 4:0 z jaga. Z meczenie. Buły michniewicza po 1:0?? Zobaczysz ze Micuniewicz nogdy nie wygra taka roznica bramek. Jakby spotkaly sie druzyna vuko u szczytu formy z fruzyna michniewicza u szczytu formy. Wygralby vuko. Moze sam niedlugo zobaczysz ze mam racje. Pozdro

odpowiedz
Kolko - 30.11.2020 / 07:09, *.t-mobile.pl

Pan trener ewidentnie boi się robić zmian.. Już kilka meczów wcześniej np Pekhart i Wszolek oddychali rękawami a tu zero reakcji..

odpowiedz
Hugon - 29.11.2020 / 23:44, *.vectranet.pl

Cesiu twój wybór nr 1 w bramce to katastrofa grubas przy golu na 1-1 stoi przyspawany do linii piłka leci jak pęknięty kondon na piąty metr a gruby stoi w środku bramki jak nowicjusz ,bramkarz z takim doświadczeniem przynajmniej powinien się dobrze ustawić jak mu się nie chce wychodzić do dośrodkowań, wygrany mecz remisujemy przez grubego.

odpowiedz
(L)egia - 30.11.2020 / 01:16, *.virginm.net

@Hugon: spieprzaj dziadu.

odpowiedz
tomiacab - 30.11.2020 / 08:44, *.237.10

@(L)egia: z całym szacunkiem dla Boruca, ale Miszta powinien być nr1. Druga bramka , to dość trudny strzał do obrony ale Boruc stoi bez reakcji. Ja wiem ze Miszta by tam leciał. Widać po jedynej sytuacji ficefa w pucharze. Piłka minęła długi skupek ale on tam leciał, szybka reakcja, a gruby wiadomo , ze nie zdążyłem dygnąć. Z drugiej strony Artur jak chce utrzymać szacunek, to moglby podejsc z szacunkiem do klubu i zadbać o siebie. Zaczynam podejrzewać ze ma on w kontrakcie ilość zapewnionych występów. Niech w takim razie odhacza jak najszybciej swoje i robi miejsce dla chlopaka. Póki co Miszta robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Czego brakowało Majeckiemu, o Muzyka to nawet nie powinienem wspominac

odpowiedz
Po(L)ubiony - 30.11.2020 / 11:09, *.chello.pl

@tomiacab: Też uważam, że Miszta zdobyłby dla nas parę punktów. Boruc jest jednym z najsłabszych bramkarzy w lidze. Trudno wskazać gorszego. Czas na Misztę.

odpowiedz
Arek - 29.11.2020 / 23:17, *.tpnet.pl

Czesiek! Co tam się dzieje u Was? Za Vuko, jak strzelali bramkę, to szli po następną. A tu, bramka i wycofywanie się. Wcale się nie dziwię, że Boruc tam sadził. Bo miał rację.

odpowiedz
zduneq - 29.11.2020 / 22:56, *.play-internet.pl

jest Boruc= strata punktów.Nie ma Boruca = komplet punktów
przypadek?

odpowiedz
Szymon - 29.11.2020 / 23:21, *.chello.pl

@zduneq: w tym równaniu brakuje drugiego asa zwanego Jędzą

odpowiedz
KibicL - 29.11.2020 / 22:37, *.vectranet.pl

Nie mam nic do Boruca ale uważam, że powinien co najwyżej pełnić rolę zmiennika a nie grać za zasługi. Porównajcie jego sylwetkę i Bufona, nasz Artek to jak zawodnik MMA. Również drugi Artur zwany Jędzą powoli kończy resurs w Legii jak kiedyś Rzeżniczak. Nie ma na co czekać, nadchodzi czas na zmianę. Chyba, że chcecie więcej takich baboli jak w poprzednim meczu?

odpowiedz
(L)egia - 30.11.2020 / 01:58, *.virginm.net

@KibicL: zdarzają mu się błędy, ale przypomnij sobie jakie strzały wyciągał w wygranym meczu z Lechem 1:2. Chyba jednak coś do niego masz.

odpowiedz
Aaa - 29.11.2020 / 22:31, *.play-internet.pl

To jest skandal, aby pseudotrener umoczony w aferę korupcyjną mógł wykonywać zawód, a tym bardziej był trenerem Naszej Legii. Prezesie opamiętaj się i zwolnij go, a następnie podaj się do dymisji.

odpowiedz
ANTY - MICHNIEWICZ Chórzysta 711 - 30.11.2020 / 18:54, *.stansat.pl

@Aaa: Popieram popieram popieram wyzjazd z chórzystą Michniewiczem mam tylko jedno słowo do niego wypie.........lać do Posrania !!!!

odpowiedz
L - 30.11.2020 / 20:16, *.tpnet.pl

@Aaa: Wszystkich zwolnić tylko kogo zatrudnić znawco?

odpowiedz
Fan.Grotyńskiego - 29.11.2020 / 22:27, *.chello.pl

Wszołek był do zmiany,Lui zmarnował trzy kontry.Marne trener reaguje.

odpowiedz
AAA - 29.11.2020 / 22:09, *.chello.pl

Nie ma załamania?
Ty wiesz jaki klub trenujesz czy nie doczytałeś umowy?
Po coś zdjął Karbownika,po coś tak długo trzymał na placu mega defensywnie grającego Martinsa?
Legia przy wyniku 2-1 to nie Zagłębie L,czy inny Wstydzew ,ma atakować a nie bronić wyniku !
Chyba nie za bardzo ogarniasz w jakim jesteś punkcie.

odpowiedz
Pawełek - 29.11.2020 / 22:06, *.vectranet.pl

Chcemy trenera a nie poznańskiego frajera!

Zero taktyki, zero pomyślunku!

odpowiedz
oLaf - 29.11.2020 / 21:58, *.vectranet.pl

nie ma załamania młotku???

Piast pokazał jak należy grać gry jest się słabszym i zdominowanym - 4 akcje w meczu, 3 strzały i 2 bramki!!!

A co Ty pokazałeś z el. LE ???? 0:3. i tyle w temacie.

Średnia drużyna a w ostatnich 5-ciu meczach z Piastem mamy 3 porażki i 2 remisy, mając - niby - najlepszych w Polsce zawodników!

odpowiedz
LE - 29.11.2020 / 22:07, *.orange.pl

@oLaf: A co miał zrobić z drużyną przez parę dni? W tym meczu walczyli i jeden z lepszych meczy. Szkoda straty punktów ale zagrali ładnie i walczyli poprostu nie chciało wpaść.

odpowiedz
Moro - 30.11.2020 / 11:37, *.237.10

@oLaf: ty jesteś j...niety?

odpowiedz
oLaf - 30.11.2020 / 13:23, *.vectranet.pl

@Moro: a Ty (chamie, do kogoś nieznajomego pisze się z dużej litery, chyba że z chlewa piszesz, to odpuszczam ; ) jesteś chłopczyną do bicia? Czyli to samo co Legia w el. LE od 4 lat !!!

Ja mam tego ( ''głaskania po główkach" piłkarzyn i trenera) dosyć!

odpowiedz
Szymon - 29.11.2020 / 21:29, *.chello.pl

Czesiu musisz zmienić taktykę po strzeleniu bramki aby cisnąć psa dalej do obsrania. Do strzelenia bramki było ok a potem czujnik. Jędza na ławę bo ani nie bronią nawet strzelić nie potrafi.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.