Konrad Matuszewski - fot. Maciej Frydrych / Legionisci.com

Matuszewski blisko Warty Poznań

Maciej Frydrych, źródło: TVP Sport

Jak poinformował TVP Sport, Warta Poznań chce pozyskać Konrada Matuszewskiego. Obrońca jest zawodnikiem Legii, jednak nigdy nie wystąpił w pierwszej drużynie.

Matuszewski z Legią związany jest od 2014 roku. Grał w młodzieżowych zespołach "Wojskowych" oraz w trzecioligowych rezerwach. Ostatnio był wypożyczony do pierwszoligowej Odry Opole, w której barwach rozegrał 29 meczów. Wcześniej grał również w pierwszoligowych Wigrach Suwałki.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (15)

+dodaj komentarz
Tauber - 30.06.2021 / 15:59, *.chello.pl

widocznie uznali że facet urodzony w Bremie ma większy potencjał
niż człowiek z Polski

odpowiedz
norbi - 30.06.2021 / 19:33, *.play-internet.pl

@Tauber: Bo ma, pozdrawiam.

odpowiedz
L - 30.06.2021 / 15:53, *.tpnet.pl

Matuszewski jest w Legii od 2014

odpowiedz
ar2r - 30.06.2021 / 15:45, *.chello.pl

Matuszewski do Legii przyszedł w 2014 roku,a nie 2017.

odpowiedz
Wolfik - 30.06.2021 / 15:10, *.mm.pl

Wypożyczenie czy transfer? Swoją drogą ciekawe zjawisko. Wypożyczony obrońca Legii rozegrał w 1-3 lidze 80% spotkań ligowych więc i jakieś doświadczenie zebrał, a to było chyba celem owego wypożyczenia. Tymczasem wymianiamy go na obrońcę, który wystąpił w kilku zaledwie spotkaniach ex łapiąc margilane ilości minut.

Ponieważ mój umysł nie ogarnia tego typu ruchów kadrowych, może któś z szanowych Kolegów wytłumaczy mi, o co w tym chodzi?

odpowiedz
bum - 30.06.2021 / 15:27, *.virginm.net

@Wolfik: Morda bo to wszystko jest zakrecone jak loki miodka... nihooya nie ogarniesz ocb! ;)

odpowiedz
Arek - 30.06.2021 / 15:32, *.tpnet.pl

@Wolfik: no ja też nie ogarniam. Ale fakt jest taki, że my szukaliśmy stopera, a ten Matuszewski to boczny obrońca. W sumie, to ja myślałem, że wejdzie do kadry i powalczy z Mladenem. A tu jakaś wymiana się zanosi. No przynajmniej tak to wygląda.

odpowiedz
Marianek - 30.06.2021 / 15:45, *.145.2

@Wolfik: Tego sensownie nie da się wytłumaczyć.

odpowiedz
Ratmsoad - 30.06.2021 / 16:06, *.elomza.pl

@Wolfik:
Ja również zastanawiam się dlaczego nie jest zmiennikiem dla Mladenovicia, którego na dzień dzisiejszy nie mamy. Jeżeli odejdzie to mam nadzieje, ze transfer definitywny z opcja odkupienia, tak jak Wieteska kiedyś.

odpowiedz
Danie(L) - 30.06.2021 / 16:50, *.centertel.pl

@Wolfik: co tu jest do ogarnięcia? jesteśmy na początku drogi w szkoleniu młodych, dużo pracy przed nami bo na razie trudno wskazać kogoś kto odszedł od nas przedwcześnie i naprawdę odpalił. Walukiewicz drogo poszedł do Włoch, ale zdaje się, że tam przepadnie. Mamy kilkunastu absolwentów w 1 lidze, w paru miejscach w ekstraklasie, ale żaden z nich nie jest naszym marzeniem. O tym Matuszewskim to czytałem tylko tu, że jest. Nic o nim nie wiem, nikt go nie chwalił, nie przymierzał itp. Niech idzie do Warty może się odnajdzie. My raczej chcemy kogoś naprawdę ogarniętego bo to jest Legia... Pewnie za kilka lat będzie lepiej, bo wszędzie budowa takiej akademii to 10-20 lat zanim powstanie coś na kształt fabryki młodych talentów. Na razie musimy mądrze kupować.
Na marginesie, był czas, że mielimy ok 20 ludzi na kontraktach i wypożyczeniach, a to Pietrzyk, a to Szczepaniak, a to Michalak, a to Matuszewski. Oni są i gdzieś grają, ale czas pokazał, że nie żałujemy oddania. Ja przynajmniej nie żałuję żadnego z nich

odpowiedz
Leo - 30.06.2021 / 17:41, *.play-internet.pl

@Arek:młodego stopera też oddaliśmy jest nim Ariel Mosór

odpowiedz
Wolfik - 30.06.2021 / 21:48, *.mm.pl

@Danie(L): Kolego, przyjąłbym Twój tok rozumowania, gdybyśmy sprowadzili zawodnika jak sam okresliłeś "ogarnietego", kogoś pokroju Bartka Slisza. Ale my sprowadzamy kompletnego "noname" a oddajemy (znowu) zawodnika którego wcześniej wychowujemy i wysyłamy na wypożyczenie - czyli mamy (w zamysle) plan na jego rozwój. Wybacz, ale ja tu sensu nie widzę.

odpowiedz
Danie(L) - 01.07.2021 / 09:34, *.centertel.pl

@Wolfik: no więc pokaż mi kogo oddaliśmy, a ten odpalił gdzie indziej - na razie to są przeciętniacy. Mają prawo marzyć o grze w piłkę na wysokim poziomie i mają prawo sprawdzić się gdzie indziej. Trzymam kciuki. Matuszewski póki co nie daje podstaw do tego żeby go trzymać za Mladena. Nie wiem kogo masz na myśli pisząc kompletnego "noname" bo na lewe wahadło wg mnie ciągle szukamy. A od biedy może tam zagrać Jura, albo nawet Hołownia.
Ja życzę chłopakowi jak najlepiej, mega kariery i w ogóle. Natomiast na dziś nie widzę go w Legii. Nigdy nie trenował z jedynką, nigdy nie był sprawdzany, średnio spisywał się na wypożyczeniach - ja nie widzę podstaw. Mam natomiast wrażenie, że płaczemy po każdym dzieciaku co to idzie w świat. To jest Legia, tutaj masz jedną, dwie szanse i wchodzisz z drzwiami albo właśnie idziesz w świat.

Po prostu nie narzekajmy dla samego narzekania, tutaj od dawna zbyt często pojawia się krytyka dla sztuki. Bo weźmy np takiego Mosóra, ja się może nie znam, parę razy go w rezerwach widziałem, ale stawiam tezę, że on kariery nie zrobi. Będzie takim ligowym kopaczem jakich wielu, potem sobie na Cypr wyjedzie. Ale gdy odchodzi to się lament zaczyna bo to prawie przecież jest Varane gdyby mu szansę dać... No nie, panowie, litości. Miał 4 czy 5 lat i nikogo nie zachwycił. Jeszcze raz, to jest Legia, przedszkola są gdzie indziej.

odpowiedz
Wolfik - 01.07.2021 / 13:12, *.mm.pl

@Danie(L): Chyba nie do końca zrozumiałes, co tak naprawdę mam na myśli. Zgadzam się co do nazwisk. Zgadzam się, że nie ma po kim płakać, takie są fakty. Mnie chodzi jedynie o to, że nie mamy żadnego pomysłu na naszych wychowanków, albo - co też mozliwe - nie umiemy wsród młodzieży znależć ludzi rokujących nadzieję na coś więcej niż przecietnośc.

Matuszewski, bo o nim ten temat jest/był w Legii od 2014 roku, czyli SZEŚĆ lat. Czyli przez sześć lat nikt nie poznał, czy bedzie z niego dobry piłkarz, czy tylko kopacz jakich wielu. Niby szkolimy, niby wypożyczamy (czyli coś tam w chłopaku widzimy) a potem bach - i gość odchodzi. To ja pytam, po co grają po kilka lat w rezerwach ludzie, których potem oddajemy, bo się nie nadają? Ile minut dostał Mosór czy Włodarczyk czy Cielemięcki czy Łakomy w ex, by stwierdzić, że to nie ten poziom? Nawet jak wygraliśmy mistrzostwo, nikt ich nie sprawdził, a przeciez az się prosiło by zagrali w meczach o nic, ale jednak na poziomie ex.

Oddajemy jednych a sprowadzamy innych, takich samych - jak Majk Nawrocki. Ma to sens? O to mi głownie chodzi.

odpowiedz
Danie(L) - 01.07.2021 / 17:41, *.centertel.pl

@Wolfik: no właśnie zrozumiałem ;-) dlatego Ci odpisuję, mam wrażenie, że jesteś jedną z niewielu tu osób, z którymi można wymienić konstruktywne uwagi. Większość głównie skupia się na czepianiu się Mioduskiego...
Tu wszystko idzie w dobrą stronę jeśli patrzymy na szkolenie. Tylko oczekiwania są typowo polskie. Na początku wieku byłem w Amsterdamie służbowo, obejrzałem sobie stadion przy okazji (wtedy top), treningi dzieciaków na boiskach obok i przeczytałem, że oni biorą rocznie 2000 dzieciaków, z czego do Ajaxu przebije się 2-3. I oni o tym wiedzą. Teraz to nawet podobno nie ma naborów tylko zawodnik musi się wyróżniać w iinych klubach żeby dostać zaproszenie. Taka jest skuteczność. Jest też różnica, bo oni mają full kasy i sobie ciągną zdolnych z całego świata a nie tylko z Holandii. My nie mamy takich mocy, zapraszamy znacznie mniej i tylko z PL i jeszcze się musimy dzielić z innymi. I są efekty, są światełka, taki Karbownik mi pokazał, że można w Polsce wychować dzieciaka, który szybko biegnie z piłką, ma tę piłkę przy nodze, pod pełną kontrolą i jeszcze umie głowę podnieść.
Czyli też umiemy, też się będziemy rozwijać, ale musi minąć czas, aż się nauczymy powtarzalności tutaj, u nas, w Urszulinie.
A na razie większość odejdzie. Większość nie osiągnie poziomu jakiego tu oczekujemy. I to jest normalne, tak jest wszędzie czy nam się to podoba czy nie. Amsterdam, Salzburg, Lipsk, Madryt - tam jest identycznie. Tak jak u nas. Bierzemy go, szkolimy po naszemu, wypożyczamy, decydujemy - ten nam się nie przyda. To nie oznacza, że nie może grać w piłkę, może i będzie grał, ale nie w Legii. Przynajmniej nie teraz. Bo Legia to Legia. I tak, wolimy oddać Mosóra i przejąć Rose. Wolimy Emrelego niż Warchoła, wolimy Martinsa niż Szczepańskiego, itd.
Oni by wszyscy u nas grali gdybyśmy byli Piastem Gliwice, albo Amicą czy Wartą.
Dla mnie to wszystko jest jak najbardziej ok, bo ja mam oczekiwanie, że z czasem co roku dojdzie do jedynki 1-2 młodych. Na razie to nam się udaje z bramkarzami. I zobacz, właśnie mija 20 lat Dowhania w Legii. Tyle potrzebowaliśmy żeby wypracować model szkolenia bramkarza na własne potrzeby. A zawodnicy z pola muszą dawać więcej od siebie. Byłem w Urszulinie, widziałem, zwiedzałem - bajka. Jak ktoś nie wykorzysta tego, że tam może być to będzie frajerem.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.