fot. Woytek / Legionisci.com

Dodatkowa sprzedaż biletów na mecz z Bodø/Glimt dla osób zaszczepionych

Redakcja, źródło: Legionisci.com

W środę, 14 lipca o godzinie 20:00 na stadionie przy ulicy Łazienkowskiej rozpocznie się rewanżowy mecz Legii Warszawa z FK Bodø/Glimt w ramach 1. rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Klub poinformował, że we wtorek, 13 lipca o godz. 14:00 rozpocznie się dodatkowa sprzedaż zamknięta biletów tylko dla osób zaszczepionych.

Kupując bilet, kibic musi zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu. Bilety będą dostępne w systemie online.

WYNIKI SONDYCzy Legia awansuje do 2. rundy eliminacji Ligi Mistrzów?
SUMA GŁOSÓW: 24020
START: 15.06.2021 / KONIEC: 14.07.2021


Cennik biletów na mecz Legia Warszawa - FK Bodø/Glimt

Schemat stadionu Legii Warszawa

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (82)

+dodaj komentarz
realista - 10.08.2021 / 17:53, *.mm.pl

Tylko nasz lekarz ma prawo dostępu do danych o zdrowiu. Jeśli instytucja niemedyczna je sprawdza lub gromadzi, to robi to nielegalnie. To są dane wrażliwe. Jest RODO, jest tajemnica lekarska.

odpowiedz
Lukas - 13.07.2021 / 23:10, *.chello.pl

Bardzo dobrze że są dodatkowe bilety dla zaszczepionych - dzięki temu będzie fajna frekwencja.

odpowiedz
Cinek - 13.07.2021 / 16:22, *.plus.pl

Do redakcji. Czy można bilet zakupić w kasie, czy tylko online.

odpowiedz
Bodzio - 13.07.2021 / 14:15, *.orange.pl

20 lat pseudo edukacji zrobiło swoje. Pandemia, szczepionki....strach się bać co jeszcze wymyślą.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 13.07.2021 / 12:07, *.chello.pl

Do tych pajaców, co piszą o "segregacji": klub piłkarski organizuje swą działalność na zasadzie dobrowolności. Może zabronić przychodzić pijanym, niezaszczepionym, stadionowym bandytom, a nawet kibicom przyjezdnych. Nie ma obowiązku gwarantowania miejsca na trybunach.Nawet do tramwaju, nie wszyscy chętni mogą wejść. Do klubów przy Mazowieckiej, też. Calm down.

odpowiedz
dag - 13.07.2021 / 12:11, *.chello.pl

@Po(L)ubiony: dokładnie tak, nie ma obowiązku przychodzenia na stadion.
We Francji od sierpnia nie wejdziesz do knajpy bez szczepienia.

odpowiedz
prawnik - 13.07.2021 / 15:16, *.plus.pl

@Po(L)ubiony: nie znam takiej zasady.

odpowiedz
ajx - 13.07.2021 / 16:29, *.chello.pl

@Po(L)ubiony: co za bełkot. Każda działalność na terenie Polski może sobie ustalać regulaminy ale w ramach polskiego prawa i nie ma czegos takiego jak odmowa sprzedaży ze względu na to że ktoś sobie czegoś nie wstrzyknął. Za takie coś można pozwać przedsiębiorce i żądać odszkodowania. I były takie właśnie sytuacje juz z pozywaniem sprzedawcow za odmowe sprzedazy przez brak szmaty na twarzy.

odpowiedz
V - 13.07.2021 / 11:28, *.232.48

Covid apartheid

odpowiedz
Zniesmaczony - 13.07.2021 / 03:17, *.optonline.net

Patrzac na glosowanie, to niezle stado trolli przesiaduje na legionistach.

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 13.07.2021 / 10:03, *.chello.pl

@Zniesmaczony: cała Polska tu wchodzi, żeby popatrzeć na MISTRZA, bo u nich tylko wieje sandałem.

odpowiedz
olew - 13.07.2021 / 02:20, *.vectranet.pl

Będzie więcej biletów na mecz Legii. Pewnie ktoś kupi, pójdzie i zobaczy kolejne zwycięstwo nad drwalami z Norwegii. No tragedia ...

odpowiedz
Zniesmaczony - 13.07.2021 / 03:19, *.optonline.net

@olew: Masz przed soba jakaś ściane ?
No to rozbieg i...

odpowiedz
olew - 13.07.2021 / 04:14, *.vectranet.pl

@Zniesmaczony: i ?

odpowiedz
stop segregacji - 13.07.2021 / 00:59, *.chello.pl

Ciekawe co na to wszystko tzw decyzyjni kumaci? Ja mam nadzieję że jako kibice L nie damy się tak zeszmacić i dzielić, bo ,,Cała Legia Zawsze Razem"! To wszystko w świetle prawa jest nielegalne - od początku mniemanej pandemii nie wprowadzono stanu wyjątkowego, by ludzi w jakikolwiek sposób ograniczać i każdy ma prawo żyć, tak jak przed tzw pandemią. Wszelkie tzw rozporządzenia wygłaszane na konferencjach nie maja prawnej podstawy, co wykazują wyroki w sprawach przedsiębiorców, którzy nie stosowali się do nich podczas tzw lockdown-ów i teraz pozywają funkcjonariuszy, którzy zamiast stać na straży prawa począwszy od najwyższego aktu tj Konstytucji, działali na podstawie wygłąszanych na konferencjach pisowskich rozporządzeń [które - żeby nie było wątpliwości popiera też i cała banda pookrągłostołowa w sejmie, na czele z opozycją totalną (tą co tak często na ustach ma hasło "konstytucja"), oprócz Konfederacji]. Każdy jest wolny, a tajemnica lekarska i prawo do prywatności gwarantuje mu że nikt nie może zaglądać w to jakie medykamenty przyjmuje, czy w jakich eksperymentach medycznych uczestniczy, a tym bardziej, by jeszcze dzięki temu ktokolwiek miał dostawać kosztem innych przywileje. Może jeszcze opaska na ramię dla nieszczepionych? Tu przychodzą do głowy obrazki z najgorszych czasów świata, gdzie segregowano ludzi i kazano np im jeździć oddzielnym tramwajem. Skoro ten preparat jest taki świetny to nie rozumiem, czego nadal boją się ci co go przyjęli? Czemu ten preparat wymaga takiego marketingu i takich działań segregacyjnych? Dobry produkt sprzeda się sam, bo jest dobry. To tak jak z żywnością - w tv ciągle reklamują niezdrowe żarcie, stosując różne chwyty,by odbiorca pomyślał że chce to skonsumować.I niestety, tak trochę jest z tym preparatem, który usilnie chce się ludziom wcisnąć. A co jest naprawdę dobre i zdrowe nie wymaga reklamy bo to jakie jest, jest najlepszą reklamą samą w sobie. Problem jest taki, że tu nie wiemy nic, bo preparat jest WARUNKOWO dopuszczony do stosowania i nie przeszedł pełnej fazy testów klinicznych, więc nawet wskazanym byłoby, aby mniej więcej połowa społeczeństwa nie przyjęła go dopóki nie poznamy wszystkich skutków i nie zobaczymy, która grupa ma się lepiej zdrowotnie za kilka lat. I pisanie, że to nie jest segregacja, bo klub chce po prostu, by mogło wejść więcej ludzi jest nieuzasadnione, gdyż może zaraz na konferencji minister wygłosi że od jutra tylko dziabnięci mogą wejść na stadiony i wtedy co powiecie?

odpowiedz
olew - 13.07.2021 / 02:18, *.vectranet.pl

@stop segregacji: tu się pisze o Legii ! człowieku ! tu nawet można bredzić, co jak widać lubisz, ale o L E G I I !!!

odpowiedz
rx2 - 13.07.2021 / 03:58, *.centertel.pl

@olew: przcież jest o Legii, o tym ze klub decydujac sie na taka sprzedaż zamknieta tylko dla ludzi co przyjeli jakas substancje dyskryminuje pozostałych kibiców.

odpowiedz
Antyberg - 13.07.2021 / 06:51, *.orange.pl

@stop segregacji: Bardzo dobrze napisane! Zgadzam się w 100%!

odpowiedz
adek - 13.07.2021 / 07:43, *.tpnet.pl

@rx2: Ale w dalszym ciągu to dyskryminujesz się sam, nikt ci nie broni się zaszczepić.

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 08:21, *.tpnet.pl

@adek: Pomysl zanim cos napiszesz - jezeli szpryca jest dobrowolna, to znaczy, ze nie powinny sie z nia wiazac ani zadne benefity, ani zadne restrykcje. To bardzo proste, rozumiesz? Jezeli jednak dla zaszczepionych sa ustalane jakies przywileje, to znaczy ze mamy doczynienia z segregacja ludzi na lepszych i gorszych. A niewatpliwie zamknieta sprzedaz dodatkowej puli biletow przez klub tylko dla osob zaszczepionych jest przejawem takiej segregacji sanitarnej. W dodatku jest to nielegalne w swietle polskiego prawa, z Konstytucją na czele.

odpowiedz
Jano - 13.07.2021 / 08:56, *.orange.pl

@Kaz87: to że szpryca jest dobrowolna nie oznacza że ma nie dawać korzyści lub ułatwień, to jest jak z prawem jazdy chcesz jeździć samochodem, musisz je zrobić, w wielu krajach wprowadzają takie selekcje i to się będzie upowszechniać, nie musisz się szczepić ani stosować do reżimów ale wtedy musisz się liczyć z tym że gdzieś nie wejdziesz, nie wsiądziesz itd. Do wielu krajów nie wjedziesz bez kwarantanny jeśli nie jesteś zaszczepiony itd itd weź pozwij wszystkich do sądu o segregację i już! A co do dziabniętych wchodzących na stadiony nikt nic nie powie bo każdy normalny człowiek chce pójść na mecz czy inną imprezę i czuć się tam bezpiecznie, Toż komuniści (co by o nich nie mówić) obowiązkowymi szczepieniami zlikwidowali niektóre choroby zakaźne (odra,gruźlica itp) a "mądrzy" antyszczepionkowcy spowodowali że owe choroby coraz częściej powracają, pół biedy byłoby gdyby tylko oni chorowali i pakowali się w zaświaty, ale niestety narażają też innych przez swoją głupotę, w tym przypadku jest tak samo !znam takiego co gadał jak ty , zmądrzał jak mu płuco po covidzie wycięli i drugie ledwie działa (czeka na liście dawców) a też wszystko miał w d.... i wrzeszczał że to ściema i spisek

odpowiedz
jo - 13.07.2021 / 09:08, *.sekocin.pl

@stop segregacji: powiedz to bliskim tych, którzy przez wirusa umarli.

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 09:15, *.tpnet.pl

@Jano: Szkoda z Toba nawet polemizowac, bo widzę, ze Ci media mozg pezeflancowaly na druga strone... Co ty w ogole porownujesz? Prawo jazdy do dopuszczonego warunkowo preparatu genetycznego o nieznanych powiklaniach w krotkim i długim okresie i nieznanej skutecznosci? W dodatku na chorobe ktora raz jest grypa, raz przeziębieniem, a raz sraczka... To jest tragikomedia. I ja tez znam ludzi ktorzy umierali na choroby pluc na wiele lat przed era covida - przykladowo moj dziadek 13 lat temu. I nie jestem zadnym antyszczepionkowcem, jestem zaszczepiony na wszystkie choroby ktore wymieniles, moje dzieci takze szczepia sie zgodnie z kalendarzem. Jednak nie pozwole sobie wstrzykiwac jakiejs substancji, tylko po to, żeby tłuste misie z "fizera" mogly nabic sobie kase. Wszystko co sie w okol nas toczy od 2 lat, to gigantyczna manipulacja, propaganda i inzynieria spoleczna. Trzeba byc naprawde niemadrym, zeby po 2 layach sluchania i oglądania tych bzdur, nadal wierzyc w medialny przekaz i lykac to jak pelikan. Ale oczywiście jak ktos chce to niech się szczepi, nawet 7 dawkami. Tylko jak juz bedziesz bezpieczny, to daj spokoj tym ktorzy w ta propagande nie wierza. Stop segregacji sanitarnej.

odpowiedz
Paweł - 13.07.2021 / 10:04, *.com.pl

@stop segregacji: blablanla... nudni już jesteście anty szczepionkowcy. Sam napisałeś, że nikt nie ma prawa sprawdzić czy jesteś szczepiony czy nie i nikt tego na Legii nie będzie sprawdzał. Gdybyś miał odrobinę oleju w głowie, a nie korwinową paćkę, to byś sobie kupił bilet zaznaczając, że jesteś zaszczepiony i miałbyś to głęboko w dupie, bo i tak nikt tego nie sprawdzi. Ale ty wolisz się rozpisywać o manipulacji, kumatych i innych teoriach, które nic nie wnoszą do tematu meczu LEGII WARSZAWA.
Nie mówiąc już nawet o tym, że każdy komu chociaż trochę zależy na Legii już dawno bilet ma kupiony. Jak widać, takich kibiców wcale tak wielu nie ma.

odpowiedz
Jano - 13.07.2021 / 10:53, *.orange.pl

@Kaz87: wiesz co schowaj swoje mądrości dla takich jak ty ok, nieprzebadane bla bla bla w to że ci zaszkodzi, że wyrosną ci czółki i dodatkowa para nóg wierzysz bez badań i testów? Jak cię łeb boli to łykasz tabletki a podejrzewam że ani raz nie przeczytałeś ulotki, ktoś ci coś nagadał i w to wierzysz a zarzucasz innym że są naiwni, nie szczep się nikt cię nie zmusza, ale licz się z tym że nie będziesz miał dostępu lub będzie on utrudniony i nic ci nie pomoże twoje "stop segregacji"

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 11:23, *.tpnet.pl

@Jano: Dlatego mówię, że z Tobą nie ma co polemizować, ponieważ Twój rozwój intelektualny jest na poziomie ameby. Nie potrafisz merytorycznie odnieść się do argumentów czy wątpliwości, a jedynie obrażasz. Odpowiedz mi chociaż na jedno pytanie - jeżeli jesteś zaczepiony, to czego się boisz...? Przecież ten cudowny, przebadany na wszelkie sposoby i ultra bezpieczny eliksir Cię ochroni - więc dlaczego chcesz ograniczać życie ludziom którzy nie chcą się szprycować? Przecież nie stanowię dla Ciebie zagrożenia, ponieważ jesteś zabezpieczony? Czy może jednak tak do końca nie ufasz preparatowi który dałeś sobie wstrzyknąć...? :)

odpowiedz
krasnal - 13.07.2021 / 11:37, *.orange.pl

@jo : powiedz to bliskim co umarli przez szczepionkę !

odpowiedz
kami - 13.07.2021 / 12:51, *.com.pl

@krasnal: ok, powiem, tylko nikogo takiego nie znam. A zmarłych na covid niestety kilku znam :(

odpowiedz
miłosz - 13.07.2021 / 13:08, *.com.pl

Przykro patrzeć, że wśród braci po szalu jest tak wielu prostych, niewykształconych ludzi :( No, ale cóż, taka jest smutna prawda o większości kibiców. Niestety, ale tylko osoby o niskim ilorazie inteligencji wypisują takie anty-szczepionkowe teorie i bzdury o segregacji. Mówię to z autopsji, bo wszyscy znajomi z wyższym wykształceniem, które na co dzień są inteligentne się zaszczepiły, a osoby, które zakończyły naukę na maturze lub nie grzeszą wrodzoną inteligencją są przeciwne i to nie dlatego że zgłębiły temat i mają ku temu argumenty. Oni nawet nie próbują dowiedzieć się jak działają szczepionki i poznać opinię naukowców, tylko powtarzają puste frazesy zasłyszane od znajomych.
Słuchajcie naukowców, weryfikujcie każdą informację w wielu źródłach, a wtedy będziecie bliżej prawdy. Nie zamykajcie się na naukę, bo kolega albo grupa na fb mówi co innego. Inaczej po co kazać naszym dzieciom się uczyć, skoro później nie słuchamy tych, którzy dany temat studiują latami?
Brawo dla klubu za próbę zwiększenia frekwencji mimo głupich rządowych obostrzeń. Pozdro dla wszystkich kibiców - nie tylko tych mądrych :)

odpowiedz
M4b - 13.07.2021 / 14:36, *.play-internet.pl

@stop segregacji: mam wrażenie że nie rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi. Osoby zaszczepione NIE WLICZAJĄ się do limitu osób które mogą brać udział w imprezie masowej. Co to oznacza ? Oznacza to tyle że osoba zaszczepiona kupując bilet NIE ZMNIEJSZA puli dostępnych biletów dla tych którzy się nie zaszczepili. Dzięki temu na trybuny może wejść dużo więcej osób - limit nieszczepionych + tylu zaszczepionych ilu stadion pomieści. Teraz mi odpowiedz - czy to dobrze dla kibicowskiej braci że klub znalazł sposób jak zapełnić cały stadion czy jednak źle ??? I gdzie tu widzisz segregację ?

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 15:38, *.tpnet.pl

@M4b: Mam wrażenie, że piszesz i nie wiesz o czym piszesz. Przecież sam sobie przeczysz człowieku. Słyszałeś o jakiś limitach ze względu na status szczepień 2 lata temu, 5 lat temu, 10 lat temu...? Zrozum, że sam pomysł takich limitów jest już sam w sobie ową segregację sanitarną, której w ogóle nie powinno być.

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 15:47, *.tpnet.pl

@miłosz: Kolejny, który jedynie obraża ludzi... Ja jestem po studiach wyższych, mówię w 3 językach poza polskim i gram dla przyjemności na pianinie - też jestem niewykształconym idiotą w Twoim przekonaniu? Znam wielu tzw. ludzi "wykształconych" którzy się zaczepili oraz wielu tzw. "wykształconych" którzy się nie zaszczepili. I vice versa, więc co ma piernik do wiatraka? Chodzi o dobrowolność szczepień na covid, brak przymusu oraz brak benefitów i restrykcji z tym związanych. Poza tym oczywiście, że są naukowcy czy lekarze, którzy kwestionują zasadność szczepień z różnych powodów i to nie tylko w Polsce. Tylko ich się nie dopuszcza do głosu w mediach głównego nurtu. A nawet jak przypadkiem uda im się gdzieś wypowiedzieć to zaraz są mieszani z błotem i obrażani. Jest tylko jedna oficjalna i słuszna linia covidowej propagandy, nie ma dyskusji, nie ma zdań odrębnych. Cogito ergo sum - podstawowa zasada myślącego człowieka, która w przypadku plandemii absolutnie nie jest stosowana.

odpowiedz
M4b - 13.07.2021 / 15:49, *.play-internet.pl

@Kaz87: Ale to nie Klub to wymyślił a musi działać w ramach obowiązujących przepisów. A te na dzisiaj są jakie są. Zatem Klub szuka sposobu jak umożliwić wejście na stadion możliwie największej ilości Kibiców. Zatem robi źle czy jednak może dobrze szukając wyjścia z sytuacji w której został postawiony ?

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 16:08, *.tpnet.pl

@M4b: Moim zdaniem każdy kto ulega presji i bezprawnym wymysłom rządzących robi źle, ponieważ w taki sposób legitymizuje wymysły panujących, które stoją w oczywistej sprzeczności z szeregiem ustaw oraz z podstawowymi prawami człowieka. Dzisiaj niezaszczepiony ma limit miejsc na stadionie, jutro nie wjedzie tam w ogóle, pojutrze nie zrobi zakupów w sklepie, a potem co...? Profesor "Glut" już mówił o "przymusowych" izolatoriach dla tych którzy nie przyjmą tej "dobrowolnej" szczepionki... Zatem jeżeli nie będzie społecznego sprzeciwu wobec takich pomysłów, to skończymy bardzo źle. A pamiętaj jeszcze, że szpryca ma termin ważności - 12 miesięcy, możesz to znaleźć w swoim certyfikacie szczepienia. Czyli za rok będziesz się musiał ukłuć kolejny raz czy dwa, żeby mieć ważny certyfikat. To jest ten nowy wspaniały świat, w jakim będziemy żyć?

odpowiedz
M4b - 13.07.2021 / 16:19, *.play-internet.pl

@Kaz87: OK, ale w tym wypadku - mówimy o Klubie - oczywiście Klub może tego nie robić, tylko że wtedy wejdzie na stadion "garstka" kibiców.
A tak może ich wejść w praktyce cały stadion.
Zatem ???
Co jest lepsze dla nas ?
To że Klub jednak poszuka jak wpuścić więcej ludzi czy powie - NIE i większej ilości biletów nie będzie ?
I nie mówimy tu o tym co wymyślają tam na górze bo na to mamy niewielki wpływ. Mówimy o tym jak z tym żyć na naszym poziomie zwykłego szarego człowieka - jak w praktyce na swoją korzyść wykorzystać to co można.

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 17:08, *.tpnet.pl

@M4b: Rozumiem, że aspekt ekonomiczny jest dla Ciebie najważniejszy, przyjmuje że masz taki punkt widzenia i go szanuje. Z drugiej strony limit obecnie to bodajże 50% kibiców, czyli realnie niewiele mniej niż przeważnie pojawia się na Ł3. Może akurat na Bodo będzie większe obłożenie, chociaż jak dla mnie to dalej nie jest argument za segregacją. Skoro na Wembley mogło być w niedzielę 70 tysięcy ludzi bez restrykcji, to u nas też one nie są potrzebne. Reasumując, kluby powinny wymuszać na władzach 100% obłożenia stadionów, bez żadnych nieuzasadnionych podziałów na zaszczepionych i niezaszczepionych. Tak, żeby było normalnie jak jeszcze 2 sezony temu.

odpowiedz
DeltaAlfa_i_0mega - 13.07.2021 / 17:30, *.centertel.pl

@miłosz: po "szczypawki" lecą tylko "wyksztalceni" przez telewizory. Wyłącz tv, a pandemia zniknie. Teraz już mają tak część ludzi w garści, że tylko w tv ogłoszą kolejną dawkę to baranki będą biec jak na promocje do Lidla bez żadnego zastanowienia.

odpowiedz
B72 - 13.07.2021 / 18:17, *.virginm.net

@Kaz87: cos usłyszałeś od Ziemkiewicza i wyłączyłeś myślenie, bo po co myśleć samemu niech myślą za mnie inni ( ja wole myśleć sam ) .

odpowiedz
Jano - 13.07.2021 / 18:39, *.orange.pl

@Kaz87: za takiego inteligenta się podajesz, opowiadasz że jesteś urażony, ale ciągle ciągniesz te same bzdury które powtarzają tacy jak ty. Zrozum człowieku że nie po to są szczepionki żeby 1 człowiek był bezpieczny, chodzi o odporność populacyjną, niestety wielu takich jak ty uważa że całą resztę mogą mieć w d... byle wyszło na jego. Jak nie uzyskamy odporności populacyjnej, ciągle szpitale będą zapchane ciągle będą lockdowny, I gdyby takie rzeczy działy się tylko w PL to ok rząd wymyśla, ale tak jest na całym świecie i powinna być segregacja i to jak najskuteczniejsza, bo jeśli ktoś nie ma empatii i zrozumienia dla innych to niech będzie odsunięty od nich! Tak jak palacze , chcesz palić wypad z lokalu na zewnątrz! tak samo powinno i będzie z ludźmi którzy mają w nosie innych!

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 20:52, *.t-mobile.pl

@B72: Ziemkiewicza owszem tez slyszalem, podobnie jak i dziesiatki jezeli nie setki naukowcow i lekarzy o zdecydowanie wyzszym autorytecie i kompetencjach niz on. Wielu ma inne zdanie o plandemii, niz jedynie sluszna propaganda lansowana w tvp, tvn, polsacie i calej reszcie medialnego syfu. Tylko niestety masowo usuwa sie wszelkie odrebne opinie z twittera, facebooka czy youtuba, a do mediow zaprasza sie wyselekcjonowanych gosci, w sumie na okragla tych samych, gadajacych to samo od prawie 2 lat - ze zaraz przyjdzie kolejna fala i nas zmiecie. I tutaj widzisz - myslenie polega na tym, ze sie w takiej sytuacji, porownuje sie argumenty obydwu stron i mozna wyciagnac wnioski. Ty uwazasz, ze myslisz, poniewaz naogladales sie propagandy w tv. Jezeli na tym opiera sie Twoja madrosc to gratuluje.

odpowiedz
Kaz87 - 13.07.2021 / 21:01, *.t-mobile.pl

@Jano : a to widze, ze jakas nowa teorie lansujesz, moze rozwiniesz temat albo jakies badania przedstawisz? Bo ja na razie spotkalem sie jedynie z propagandowym pseudonaukowym przekazem, ze jak sie zaszczepisz "fizerem" to będziesz mial x% wieksza szanse na lagodny przebieg covida. Natomiast w przypadku innnej szprycy, to % jest inny. A jezeli trafisz na delte, to masz jeszcze inny, mniejszy % szansy, ze bedzie git. Chyba, ze trafisz na lambde albo nie daj Boze na jakas Omege, to juz chyba nic Ci nie pomoże :) No chyba, ze 3 i 4 dawke od "fizera" sobie zaaplikujesz to moze jednak bedzie w porzadku. A tak na serio, zanim nie bylo szczepionek, to DDM mial Cie uchronic przed covidem, ale teraz to już tylko szczepionka. Bo teraz sa mutacje, ktore co ciekawe, zaczely byc nagłaśniane dopiero jak wynaleziono szczepionki, wczesniej nikt o mutacjach w mediach nie krzyczal, a teraz to co dzien to jakas nowa i jeszcze grozniejsza od tej wczesniejszej :) Wierzcie dalej w ta swoja propagande i szczepcie sie do konca zycia, ja Wam nie bronie. Oddam za darmo swoje dawki, bierzcie i szczepcie sie. Tylko odczepcie sie orzy okazji od innych, ktorzy mysla inaczej.

odpowiedz
Do AAA - 13.07.2021 / 00:02, *.tpnet.pl

Dlaczego mnie obrażasz pseudo inteligencie. Zgadzam sie, ze to sa wolne wybory ludzi i nikomu ich nie bronie. Chcesz to sie szprycuj nawet 10 razy. Ale jezeli to jest wolny wybor kazdego czlowieka, to dlaczego wprowadza sie przywileje dla tycb którzy sie podjeli? Dlaczego segreguje sie ludzi na lepszych i gorszych, skoro jest dobrowolnosc? Pomyslales o tym przez moment trollu, czy tylko obrazac potrafisz?

odpowiedz
jarek - 13.07.2021 / 02:59, *..localhost

@Do AAA:
"dlaczego wprowadza sie przywileje dla tycb którzy sie podjeli? "

Ludzie zaszczepieni maja mniejsze ryzyko zarazenia siebie, a co za tym idzie i innych. Jesli masz w dupie czy sie zaszczepisz to odbierasz to jako przywilej... w innym wypadku jest to dosc logiczna decyzja

odpowiedz
johnny - 13.07.2021 / 08:36, *.chello.pl

@Do AAA: tak samo jest wolny wybór, czy pijesz alkohol, czy nie, ale przywilej prowadzenia samochodu jest tylko dla trzeźwych. Czego nie rozumiesz?? Pijany naraża na wypadek, niezaszczepiony naraża na szybsze rozprzestrzenianie się epidemii i mutowanie wirusa wśród niezaszczepionych (tak wiem, zaraz będzie, że to gówno prawda i szczepionki nas zniszczą).

odpowiedz
Kobo(L)t - 13.07.2021 / 09:42, *.mm.pl

@johnny: Każdy kto opowiada takie brednie jak Ty to bandzior jest. Jak się boisz wirusa to siedź w domu i załóż folie w okna, a pozostałym daj żyć.

odpowiedz
johnny - 13.07.2021 / 10:25, *.chello.pl

@Kobo(L)t: ja się wirusa nie boję, chociaż chorowałem na astmę i dwa razy w życiu mało się nie udusiłem. Chodzi o to, że ludzkie decyzje mają wpływ na zdrowie i życie innych. Dopóki tylko ty możesz zachorować, to sobie choruj, ale jak celowo chodzisz i zarażasz innych śmiertelną chorobą, to już nie jest tylko twój problem. A czy tekst "Jak się boisz wirusa to siedź w domu i załóż folie w okna" nie jest segregacją ludzi? Uważasz, że po ulicach mają prawo chodzić tylko, ci co się nie boją? To pozwólmy jeżdzić pijanym po ulicach, a ci co się ich boją niech siedzą w domu. Taka sama zasada.

odpowiedz
krasnal - 13.07.2021 / 11:50, *.orange.pl

@johnny : Każda choroba jest śmiertelna niedoinformowany Legionisto

odpowiedz
tomiacab - 14.07.2021 / 09:05, *.18.128

@Do AAA: bo mamy nowa formę nazizmu. Tzw korpo medyczny nazizm.

odpowiedz
Kaz87 - 12.07.2021 / 23:18, *.tpnet.pl

Co za zenada... segregacja sanitarna na lepszych i gorszych z powodu "dobrowolnej" szczepionki bedacej w III fazie badan klinicznych... Wstyd dla Legii, ze bierze w tym udzial.

odpowiedz
Mamut - 12.07.2021 / 22:46, *.t-mobile.pl

Segregacje społeczną czas zacząć

odpowiedz
Michał - 12.07.2021 / 21:29, *.centertel.pl

Ile procent Kibiców może wejść na mecz ?

odpowiedz
1410 - 12.07.2021 / 21:03, *.t-mobile.pl

No nie wiem, waham się… a czy będzie sektor tylko dla zaszczepionych? Wtedy być może kupię, ale nie wiem…
Hasło „bezpieczny stadion” nabrało nowego znaczenia

odpowiedz
myślenieNIEboli - 13.07.2021 / 01:08, *.chello.pl

@1410: To po co jest ta szczepionka, skoro chcesz sektor dla zaszczepionych? Chyba kto jest na coś szczepiony to nie powinien się zastanawiać czy stoi w sektorze z ludźmi na to samo szczepionymi, bo przecież jest chroniony.

odpowiedz
yyy - 13.07.2021 / 08:15, *.chello.pl

@myślenieNIEboli: no właśnie jak widać myślenie boli. Powiedz mi, od kiedy ta cała cudotwórcza szczepionka ma chronić przed chorobą? Może jak będziesz miał farta, to łagodniej ją przejdziesz (choć mógłbyś i bez szczepionki).
Cyrk, cyrk, cyrk.

odpowiedz
eryk - 13.07.2021 / 12:01, *.centertel.pl

@yyy: czyli cały sens szczepienia jest żaden.

odpowiedz
Łukasz - 12.07.2021 / 20:58, *.chello.pl

No i super.

odpowiedz
Yesman - 12.07.2021 / 20:46, *.t-mobile.pl

Szczepcie się xd

odpowiedz
Hautausmaa - 12.07.2021 / 23:03, *.plus.pl

@Yesman: jak niewolnicy...

odpowiedz
Zaszczepiony - 12.07.2021 / 18:52, *.inetia.pl

Co jeśli już kupiłem i przy zakupie zaznaczyłem, że jestem zaszczepiony? Czy to zwolnione miejsce trafi do sprzedaży? Czy dopiero od teraz zaczną brać pod uwagę czy ktoś jest zaszczepiony?
Na przyszłość może od początku powinny byc takie informacje, ze część biletów trafia do puli zaszczepionych.

odpowiedz
adsasd - 12.07.2021 / 19:21, *.inetia.pl

@Zaszczepiony : Już trafiło

odpowiedz
:) - 12.07.2021 / 18:12, *.chello.pl

znalem typka co ogolnie przychodzil na polnocna, ale kilka razy pojawial sie w sektorze gosci, albo na odwrot juz nie pamietam

odpowiedz
kabojas - 12.07.2021 / 18:34, *.inetia.pl

@:): Niesamowita historia, może nakręcisz o tym film??

odpowiedz
Sputnik 44 - 12.07.2021 / 19:03, *.vectranet.pl

@:): czemu opowiadasz swoje historie w trzeciej osobie słoju??

odpowiedz
SEBO(L) - 12.07.2021 / 19:31, *.chello.pl

@:): " Może czegoś szukał? A może mu coś... za.ebali ?!"

odpowiedz
Arek - 12.07.2021 / 23:16, *.tpnet.pl

@:): może to Twój idol z Górnika.

odpowiedz
olew - 13.07.2021 / 02:23, *.vectranet.pl

@:): zbierał butelki

odpowiedz
hehe - 12.07.2021 / 17:48, *.inetia.pl

Wysyp antyszczepów za 3...2...1...

odpowiedz
qqleskoooo - 12.07.2021 / 20:29, *.chello.pl

@hehe: coś Ci nie pykło covidianinie

odpowiedz
Antyberg - 12.07.2021 / 22:11, *.orange.pl

@hehe: oddam Ci wszystkie moje dwie.. trzy, a nie cztery szczepionki które mi przysługują i się szprycuj, najlepiej jakbyś to robił podczas oglądania wiadomości, najlepsza jest wtedy skuteczność! Segregacja trwa...

odpowiedz
jo - 12.07.2021 / 22:12, *.tpnet.pl

@hehe: paradoksalnie im ich więcej tym ich mniej...

odpowiedz
Bielany - 12.07.2021 / 17:43, *.chello.pl

Segregacja...

odpowiedz
Luk - 12.07.2021 / 18:18, *.play-internet.pl

@Bielany:
Walnij się w pusty cymbał.Osiągneli limit niezaszczepionych to teraz sprzedają miejsca, które mogą zająć zaszczepieni.Będzie więcej osób.

odpowiedz
JaToJa - 12.07.2021 / 18:32, *.chello.pl

@Luk: Dlaczego obrażasz człowieka za napisanie prawdy
Organizator musi przestrzegać prawa- nie ich wina
Segregacja została narzucona przez państwo

odpowiedz
Adix - 12.07.2021 / 18:41, *.play-internet.pl

@Luk: chyba nie do końca tak jest bo na ten moment bilet może nabyć każdy. Do limitu 50% niezaszczepionych na pewno jeszcze sporo brakuje, ale cóż czas zacząć segregację na lepszych i gorszych

odpowiedz
B - 12.07.2021 / 19:43, *.master.pl

@Bielany: jak chcesz lecieć do Afryki to musisz się zaszczepić np. przeciw wściekłym krokodylom. Czy słyszałeś że ktoś mówi o segregacji????

odpowiedz
A - 12.07.2021 / 20:20, *..

@B: idiota

odpowiedz
B - 12.07.2021 / 20:41, *.master.pl

@A: nie musisz się przedstawiać

odpowiedz
oz - 12.07.2021 / 20:51, *.play-internet.pl

@B: Porównujesz Ł3 z Afryką?

odpowiedz
Lw - 12.07.2021 / 20:59, *.t-mobile.pl

@oz: Nie było pandemii i do wielu krajów Ameryki lecąc trzeba było się szczepić. Trochę lodu na glowe anty itd.

odpowiedz
Lukas - 12.07.2021 / 21:48, *.chello.pl

@Lw: Oni nie zrozumieją ale możesz próbować.

odpowiedz
oz - 12.07.2021 / 22:37, *.play-internet.pl

@Lw: Ochłoń chłopie. Znalazł się następny co wyjście na mecz "u siebie" będzie porównywał z wyprawą do krajów malarycznych...

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.