Artur Boruc- fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Legia - Celtic: Zamieszanie z cenami biletów. Boruc zaprasza

Redakcja, źródło: Legionisci.com

20 lipca odbędzie się towarzyskie spotkanie Legii Warszawa z Celtikiem FC, które będzie jednocześnie oficjalnym pożegnaniem kończącego piłkarską karierę Artura Boruca. Część kibiców negatywnie zareagowała na ceny biletów na ten mecz, ustalone przez klub, a ultrasi Legii wydali w tej sprawie komunikat. W niedzielę Krzysztof Stanowski z Kanału Sportowego na twitterze stwierdził, że ceny biletów mogłyby być niższe, gdyby Artur Boruc obniżył swoje wynagrodzenie za występ w tym spotkaniu.

Następnie do sprawy w sposób lakoniczny odniósł się także sam Boruc, który w krótkim filmie zaprosił do przyjścia na stadion: "Chciałbym szybko zakończyć biletowo-cenową aferę internetową. Chciałbym tylko jedno wyjaśnić... tu nie ma co kur... wyjaśniać. Jeśli masz ochotę przyjść na mecz - zapraszam bardzo serdecznie. Jeśli nie - dziękuję, baw się dobrze w domu".







BILETY NA MECZ LEGIA - CELTIC #KINGsPARTY

Pierwszeństwo zakupu będą miały osoby posiadające karnet na sezon 2022/23. Od momentu rozpoczęcia sprzedaży tj od 1 lipca od godz. 16.00 do 6 lipca do godz. 23:59 będziemy prowadzili zamkniętą sprzedaż. Klubowi zależy na tym, aby ci, którzy jeszcze nie kupili karnetu mogli to zrobić i co ważne mogli zasiąść na King’s Party na stadionie na swoim miejscu. Karnetowicze otrzymają również 30% zniżki na bilety. Po zakończeniu sprzedaży zamkniętej miejsca karnetowe zostaną puszczone do sprzedaży i o wszystkim decydować będzie kolejność zakupionego biletu. Zakup biletu będzie można dokonać online, na stronie bilety.legia.com lub stacjonarnie w Punkcie Obsługi Kibica.

"Wszyscy chcielibyśmy, aby tego dnia stadion zapełnił się do ostatniego miejsca. Mecz z Celtikiem będzie wyjątkową , jedyną okazją do pożegnania jednego z nas - Legionisty, uwielbianego w kibicowskiej społeczności i zawsze oddanego warszawskiej drużynie. Jak sama nazwa wskazuje - King’s Party, to nie tylko moment ostatniego pożegnania Króla Artura, ale również wspólnej, legijnej zabawy. Niech atmosfera tego święta będzie odczuwalna w całym mieście, nie tylko na trybunach naszego stadionu" - zaprasza klub.

Osoby posiadające karnet senior oraz karnet "bez barier" wejdą na stadion w ramach swojego karnetu. Kibice zgłaszający się po pojedyncze bilety (dotyczy karnetów senior i "bez barier") otrzymają rabat 50% na to wydarzenie. Dzieci do lat 7. wchodzą na mecz za darmo.

Cennik biletów na mecz Legia - Celtic

Schemat stadionu

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (116)

+dodaj komentarz
Hhjn - 07.07.2022 / 23:16, *.160.93

Prawdziwa legenda to by zasponsorowała taki mecz a nie chciała jeszcze na nim zarobić. Cwaniactwo. Zwykły grajek pod publike

odpowiedz
Ja - 08.07.2022 / 03:59, *.vectranet.pl

@Hhjn: ehe. Może jeszcze chcesz zimnego króla na obie połowy, wagon szlugów i dwa razy ostrą baraninę na grubym? A, no i krzesełka twardawe, to przyda się też poduszeczka.

odpowiedz
gazza - 07.07.2022 / 20:45, *.inetia.pl

Mecz pożegnalny to powinien mieć Vukovic a nie Boruc !
Dla mnie bohaterem sezonu został trener który uratował nasz klub przed spadkiem.
Boruc też się do tego przyczynił i chwała mu za to ale jego postawa w ostatnich meczach i chamski wpis na temat meczu pożegnalnego nie robią go gwiazdą Legii , niestey lecz zwykłym robolem który odwala szychtę i ma gdzieś klub...

odpowiedz
Mario - 07.07.2022 / 15:50, *.atman.pl

Problem zaczyna się od tego, że drużyna z 54 miejsca w rankingu UEFA to w Polsce niesamowita atrakcja :D Ceny na towarzyski mecz z taką drużyną to jakaś abstrakcja do zaakceptowania tylko w tym kraju.

odpowiedz
Kootzki - 07.07.2022 / 14:50, *.81.98

Szczerze mowiac to nie wiem o co ten caly zamet. Mecze benefisowe sa organizowane dla wielu zasluzonych pilkarzy w wielu zagranicznych klubach (tzw. "testemonials"). W takich meczach czesto biora udzial byłe gwiazdy, bilety kosztuja tak ja na normalny mecz (czyli sporo) a dochod jest przeznaczany dla Beneficjenta dla ktorego mecz jest grany. Pare ladnych baniek w twardej walucie mozna obskoczyc.
Ja traktuje tam mecz tak: jest to sposob na podzekowanie Arturowi za caloksztalt. poza oklaskami i skandowaniem, to takze pare zlotych. To troche tak jak idac na wesele dajesz pare zeta w kopercie mlodym na nowa droge zycia. Zwykle jest to sporo wiecej niz dostales w formie sali, obiadu i gorzaly na stole. Prezent po prostu. Ktos sie na to obraza? Jesli tak, to chyba niewielu.
Ja uwazam, ze Artur zasluzyl na prezent od nas wszystkich. Nawet jesli z Warta dal ciala i dal wielu powod do wyzycia sie.
Wiec ja jego tweeta odczytuje tak: kto chce przyjsc i dac mi prezent, a przy okazji zobaczyc mistrza Szkocji w akcji - zapraszam. Reszcie dziekuje i zycze milego dnia. Tyle w temacie.

odpowiedz
Marysin - 08.07.2022 / 13:11, *.187.2

@Kootzki: Głos rozsądku. Pozdrawiam

odpowiedz
Kaktus - 07.07.2022 / 14:35, *.play-internet.pl

Odchodzisz z firmy, a ta aby cię uhonorować organizuje ci imprezę pożegnalną. Mówisz, ok przyjdę, ale mi za nią zapłacicie...
Taka to jest sytuacja i taka miłość do klubu...

odpowiedz
Ja - 08.07.2022 / 03:55, *.vectranet.pl

@Kaktus: a klub piłkarski to firma? Myślałem, że choćby herb, rzesze kibiców i dziesiątki lat tradycji, ale jak widać podejście Mioduskiego udziela się całej masie ludzi...

odpowiedz
kaktus - 08.07.2022 / 11:36, *.orange.pl

@Ja :
Opis firmy był aby pokazać sytuację w stosunku do normalnego człowieka. W odniesieniu do klubu piłkarskiego to jeszcze gorzej... znacznie gorzej
Od lat wszędzie mówiłeś, że kochasz ten klub i że zrobisz dla niego wszystko.
Klub che cię uhonorować, organizując mecz pożegnalny, a ty mówisz ok, pojawię się na nim, ale mi za niego zapłaćcie...
Sorry, ale kto tu komu robi łaskę???
Boruc powinien zagrać w takim meczu za darmo, a zysk z tego meczu powinien powędrować na jakiś cel społeczny...
Sorry, ale jak dla mnie to Boruc pokazał samej Legii i jej kibicom wyprostowany środkowy palec. Dlatego nie wybieram się na ten mecz, niech spada...

odpowiedz
Zbyszek - 07.07.2022 / 01:24, *.mmppsystems.sk

Boruc pokazał właśnie środkowy palec wszystkim nam swoim głupkowatym komentarzem. Najpierw fochy z niby bolącymi plecami, potem idiotyczna czerwona kartka i niewyparzona gęba a teraz jeszcze dawajcie kasę głupole...
Mam nadzieje, że tym razem to my pokażemu mu środkowy palec.
Jak to ładnie już ktoś tutaj napisał: na szacunek pracujesz całe życie, a możesz go stracić w sekundy

odpowiedz
Ja - 07.07.2022 / 13:52, *.vectranet.pl

@Zbyszek: Boruc tylko powiedział, że kto chce, ten przyjdzie, a kto nie, ten nie. Środkowy palec pokazujecie sobie sami, wierząc w brednie dzbannikarzy-celebrytów bez żadnej weryfikacji i pomyślunku. Nie różnicie się niczym od tego motłochu, który wrzuca wszystkich kibiców do jednego worka pod wpływem artykułu z GW.

odpowiedz
prawda - 06.07.2022 / 11:29, *.160.93

Już kilkanaście osób powiedziało mi że nie idzie na ten mecz, który ma służyć dorobieniu się kasy wiadomo komu - to żaden mecz pożegnalny to mecz wyciągnięcia kasy. NIE WCHODZIMY W TO!

odpowiedz
Ja - 07.07.2022 / 04:23, *.vectranet.pl

@prawda: super, odkryłeś że właściciel Legii ciągnie z nas hajs. Podpowiem Ci coś: na meczach ligowych, europejskich i o Puchar sołtysa też ściąga. Róbcie z kolegami bojkot!

odpowiedz
e(L)o - 06.07.2022 / 06:16, *.plus.pl

Boruc jest gorszy od pudla. Mecz pożegnalny,a ten pazerny gość jeszcze chce ekstra kasę...
Płacimy za to żeby borucowi w kieszeni się zgadzało -stąd takie ceny

odpowiedz
Ja - 07.07.2022 / 04:25, *.vectranet.pl

@e(L)o: Stanowski, skończ już pisać z tych trollkont, Najman Cię woła spod budynku Rakowa! Znowu parę złotych na dzieciaczkach z podstawówek i licbaz przytulicie.

odpowiedz
speede SnD - 05.07.2022 / 23:44, *..

kiedys bardzo dobry bramkarz, a obecnie BURAK i pajac a nie bramkarz.
Mimo ze mam karnet to nie zamierzam dopłacać do tego cyrku.

A król Artur honoru nie ma..............

odpowiedz
gazza - 05.07.2022 / 17:49, *.centertel.pl

Czy Boruc moglby sie odniesc do Stanowskiego ??? Bierze pieniadze za mecz czy nie ? Proste pytanie...

odpowiedz
dezet - 06.07.2022 / 20:57, *.waw.pl

@gazza: no przecież potwierdził, że nie ma co wyjaśniać, więc tak.

odpowiedz
gazza - 05.07.2022 / 17:44, *.centertel.pl

Bardzo nieladna odpowiedz Boruca.
Zupelnie jakby popieral Miodka i jego chore ceny biletow...
Ja w to nie wchodze...

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 05.07.2022 / 11:07, *.play-internet.pl

Cóż,Artur pewnie nie zna powiedzenia,że "na twarz pracuje się przez całe życie,a można ją stracić w sekundę" .I nie chodzi o ten "mecz pożegnalny",bo jaka jest prawda w tym temacie,to się nie dowiemy nigdy,gdyż mioduski jest mistrzem w manipulowaniu ludźmi-wszak to korpoświnia,a ci,to wiadoma rzecz-,prawdy Ci nie powiedzą.Boruc,który mógł mieć swoje miejsce wśród "legend Legii" ,stracił taką możliwość przez kombinowanie,jak tu nie grać,a brać hajsy."Kontuzja pleców",oraz "leczenie jej" na Greckich wyspach,zaraz potem "uraz palca",a na koniec " mocno kontrowersyjna czerwona kartka" -wszystko to,idąc logicznym ciągiem,wskazuje na to,że Arturek to kombinator.I o ile by te wszystkie "zdarzenia" miały miejsce w czasie,gdy Legia by miała spokój w tabeli,to jeszcze to zachowanie można by było określić " nie popieram,ale rozumiem" ,bo co by nie mówić,to (podobno) miodek wystukał Boruca na kasę z pucharów.Ale w momencie,gdy sytuacja Legii była tragiczna i potrzebna była akcja "wszystkie ręce na pokład",to "King" wywalił kalafiora i zwyczajnie uciekł od odpowiedzialności......Cóż,jeszcze raz powtarzam-szkoda,bo akurat idoli w Legii brakuje,jak nigdy dotąd,bo teraz to naprawdę nie ma "z kim się identyfikować" chociażby z tego względu,że zanim poznasz nazwisko zawodnika,to już go nie ma w Legii.....Ech-zdziadziało to wszystko i to dzięki mioduskiemu.

odpowiedz
grzesiek - 05.07.2022 / 12:24, *.centertel.pl

@FOREVER LEGIA : ja nie wiem co wy macie z kontuzjami. Kontuzja to kontuzja. Nikt nie gra z kontuzja. A co do obecnej sytuacji z bilwtami zapraszam do przeczytania mojwgo poprzedniego wpisu

odpowiedz
floyd - 05.07.2022 / 13:00, *.t-mobile.pl

@FOREVER LEGIA : nic dodać, nic ująć. Taka jest różnica między Legionista Vuko, który schował dumę do kieszeni i podjął się ratowania Legii, a Arturkiem, któremu to wisiało i kasa była najważniejsza.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 05.07.2022 / 13:56, *.play-internet.pl

@grzesiek: Czytałem Twój poprzedni wpis i.......nie zgadzam się z Tobą.A co do "kontuzji",to przecież nawet Czesław M. nie wiedział,że Artur ma "uraz pleców" i był szczerze zaskoczony,że Boruc nie pojawił się na treningu.

odpowiedz
grzesiek - 05.07.2022 / 15:35, *.centertel.pl

@floyd: jesli uwazacie ze z bolem plecow w wieku 40 lat by bronil lepiej od miszty to gratuluje. Kontuzjowany zawodnik na boisku to ogromne obciazenie dla calej druzyny. Lepiej grac w 10 niz z kontuzjowanym.

odpowiedz
Kibol78 - 05.07.2022 / 23:32, *.chello.pl

@floyd: psy szczekają karawana jedzie dalej , g.... wiecie i ferment siejecie, dzieci nesotrady . Zamiast przed komputerem siedzieć idźcie na plac zabaw lub boisko :)

odpowiedz
Do redakcji - 05.07.2022 / 10:57, *.waw.pl

Moglibyscie zrobic artykul o pozegniu Deyny - mecz z City? Moglby byc ciekawy temat. Mialem nawet wycinki z Razem Ale przy przeporowadzkach zgubiłem. Pozdrawiam.

odpowiedz
grzesiek - 05.07.2022 / 08:48, *.centertel.pl

Wczoraj sprawę przemyślałem.
To nie Boruc ustalał te ceny biletów tylko klub. To klub za pewne rowniez wyszedl z inicjatywą do boruca zeby taki mecz zorganizowac wiec boruc zazadal za to pieniedzy. Od cala historia. Jakby boruc wiedzial ze takie deogie bilety beda i bedzie mogl je obnizyc poprzez swoje wynagrodzenie to pewnie by je obnizyl.
Tyle w temacie. Wczoraj pocisnalem po arturze ale nieslusznie. Stanowski jak zwykle kombinuje

odpowiedz
Stara Żyleta - 05.07.2022 / 12:36, *.edu.pl

@grzesiek:
gdyby wasza firma zaproponowała wam imprezę pożegnalną na waszą cześć, to powiedzielibyście "ok, może wezmę w tym udział, jeśli mi zapłacicie pół rocznej pensji"? Piłkarze wracają do klubów, z którymi się utożsamiają, żeby móc pograć przed ulubioną publicznością i wspomóc SWÓJ klub. Przykłady z polskiej ligi to Błaszczykowski (klasa w porównaniu do AB) czy Podolski.

A jak Boruc pomógł Legii w ostatnim sezonie? Ile kasy za to wziął? I ta chora sytuacja z fochem i nieopłaceniem kary za czerwoną kartkę. Naprawdę cieszyłem się na jego powrót, niestety okazało się, że utrzymanie WAGs jest drogie i ważniejsze od szacunku dla klubu.

Na mecz nie idę, Boruca już pożegnałem, na trybunie w Glasgow...

odpowiedz
Ja - 05.07.2022 / 13:20, *.play-internet.pl

@Stara Żyleta: pół rocznej pensji? Skąd te rewelacje? Od pajaca Stanowskiego z weszło? Ludzie, wstrzymajcie swoje konie, naprawdę, bo zaraz ktoś walnie, że Boruc bierze za swoje pożegnanie 10 mln, staje się właścicielem kart zawodniczych połowy składu i w pakiecie dostaje też psa pudla o imieniu Dariusz.

Jak pomógł Boruc? Wybronił nam choćby awans do LE i oba mecze ze Spartakiem, łatając błędy obronne naszych nieogarów. Potem miał kontuzję. Kary nie zapłacił, bo na charakter, jego zdaniem się nie należała, to nie zabulił. Nie przypominam sobie, żeby ktoś robił w 90 jazdę na Kowala, który za swoją wypowiedź na temat ukradzionego w 93 roku mistrzostwa też oberwał od pzpn karę i do dzisiaj jej nie uiścił. Tak się czasami zdarza i tyle. Z kolei przywoływanie przykładu Błaszczykowskiego, który zagrał w Wiśle parę średnich meczów i potem zrobił sobie z klubu prywatny folwark z bratem i wujkiem, czym zrzucił go ligę niżej nie wygląda za korzystnie. A Podolski w Górniku też za darmo nie gra.

Skoro na mecz nie idziesz, nie idź. Każdy ma wolny wybór.

odpowiedz
Ja - 05.07.2022 / 13:23, *.play-internet.pl

@grzesiek: nareszcie jakiś głos rozsądku, brawo. Gdyby każdy z pisaniem komentarza wstrzymywał się do momentu, aż go do końca przemyśli i emocje opadną, to komentarze na Legionistach byłyby 100x lepsze.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 05.07.2022 / 17:47, *.play-internet.pl

@grzesiek: Taaa,Boruc nic o niczym nie wiedział.I pewnie do tej pory nie wie,bo "nie obniżył swojego wynagrodzenia".I wogóle to klub wszystko zorganizował poza plecami Artura,a ten miał się dowiedzieć,że będzie na Legii "King Party" pół godziny przed meczem,w którym zresztą ma grać.Co za pierdoły pociskasz-Bożesz ty mój .....

odpowiedz
Antoni Czyżak - 05.07.2022 / 08:20, *.hostmein.net

Totalna kompromitacja Boruca. Miałeś ... złoty róg...

odpowiedz
Daro - 04.07.2022 / 22:47, *.stansat.pl

Janusze i cebularze o kilka złotych dla naszego klubu się będą miesiąc napinać... Żal że z takimi na trybunie później trzeba stać.

odpowiedz
Opoor - 05.07.2022 / 08:38, *..

@Daro: to nie o kilka złotych dla klubu się rozchodzi, a o sporo złotych dla tego twojego Kinga. Nie myl pojęć.

odpowiedz
dino - 05.07.2022 / 08:57, *.plus.pl

@Daro:
Dla Klubu wydalbym i 150 zl na bilet dla Burger Kinga i Mioduskiego 0

odpowiedz
gazza - 05.07.2022 / 17:53, *.centertel.pl

@dino: Dokladnie tak.

odpowiedz
13 - 04.07.2022 / 22:10, *.205.123

A ja tam wjezdzam na Żyletę i chocby bylo Nas 100 to rozje...y na cale gardło- Dziekujemy.
Dzieki Tobie Artur ja stalem sie lepszym człowiekiem. Trzymaj fason. Walka do konca.

odpowiedz
Czarek - 06.07.2022 / 17:13, *.centertel.pl

@13: Strach się bać.

odpowiedz
hajdukL - 04.07.2022 / 21:03, *.plus.pl

Ideały już dawno się sprzedały. Ten dodatkowo zdziecinniał.

odpowiedz
Przemek - 04.07.2022 / 20:53, *.t-mobile.pl

Dla mnie Artut Boruc nie jest i nie był żadną legendą Legii , ale to jest oczywiście moje skromne zdanie. I zdanie to miałem od dawna a nie od wczoraj czy też od meczu z Wartą. Chociaż po tym meczu z Wartą a szczególnie po tym jak postąpił w zakresie nałożonej na niego kary to należy mu się raczej solidna nagana a nie huczne pożegnanie. Oczywiście szacunek dla Artura za rozegrane mecze i zdobyte tytuły mistrzowskie. Trzeba przyznać, że trzymał odpowiedni poziom na boisku. Ale ten cały cyrk z " legendą króla Artuta" i Kings Party to naprawdę gruba przesada. Kończąc więc, nie wybierałem się na ten mecz, a po tej kolejnej żenującej kompromitacji dla wizerunku naszej ukochanej Legii nawet nie zamierzam tego oglądać w tv.

odpowiedz
jezus - 06.07.2022 / 00:00, *.vectranet.pl

@Przemek: zgadza sie, dla mnie to kompromitacja nazywac go legenda czy ikona

odpowiedz
Frugo - 04.07.2022 / 20:45, *.160.118

Tak myślę i trochę nie chce mi się wierzyć że to z chęci osiągnięcia korzyści finansowej, może zysk zostanie przekazany przez Artura na jakiś szczytny cel by zwieńczyć karierę pomagając,
nie chce pucować bo nie po to się pomaga żeby robić z Siebie dobrodzieja zresztą jeśli teraz by powiedział to wyszło by że pod naciskiem przekazał żeby nie pie...lili. Czy to moja naiwność?

odpowiedz
olew - 04.07.2022 / 22:09, *.vectranet.pl

@Frugo: naiwność, albo gorzej chęć zamącenia dość klarownej sytuacji

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 19:58, *.play-internet.pl

Osoby, które tutaj komentują, to w przeważającej większości ludzie, którzy chcą zjeść ciastko i mieć ciastko. Chcieliby charakternych piłkarzy związanych z Legią, ale jednocześnie, kiedy ktokolwiek z kopaczy odważy się głośno wyrazić swoje zdanie, odsądzają go od czci i wiary. Chcieliby Polaków, ale jednocześnie cieszą się z każdego odejścia Polaka z drużyny. Wytykają każde potknięcie m.in. Miszcie, wcześniej Kuchemu, Szymańskiemu czy Praszelikowi, a skórokopom z Luksemburga, przeciętnym Chorwatom, czy innym bambusom dają kredyty zaufania na lata i płaczą wniebogłosy kiedy odejdą. Nawet jeśli wspomniani zagrali 4 dobre mecze na dwa sezony. I piszą coś o "ciemnych czasach Borysiuków i Łukasików". Przykładów mógłbym jeszcze sporo mnożyć, ale już mi się nie chce, więc powiem jedno. Boruc bardzo dobrze przemówił Wam do rozumu: chcecie - przyjdźcie, a jak nie, to droga wolna. Zapewniam, że nikt nie będzie po Was płakał, a jak mieliście do Artura jakieś żale, to trzeba było je wylać na meczu z Cracovią na Żylecie, była do tego idealna okazja.

A ten, kto wierzy w brednie celebryckiej pseudodziennikarzyny Stanowskiej, że ceny biletów są wysokie przez gażę Artura, niech się stuknie w łeb. Chociaż pewnie i to za wiele nie pomoże...

odpowiedz
olew - 04.07.2022 / 22:16, *.vectranet.pl

@Ja: Czy Artur ma forsę za ten mecz ; jęśli ma - koniec dyskusji o cenie biletów. Wg mojej intuicji Artur ma forsę za ten mecz. I żeby było jasne , ja idę na Legie i Celtów , nie na Boruca, którego lubię , ale nie cenię .

odpowiedz
Ja - 05.07.2022 / 12:53, *.play-internet.pl

@olew: nawet jeśli ma, to co z tego? Pozostali też raczej charytatywnie nie zagrają. Niemniej, jeśli ktoś myśli że gdyby Boruc nie brał kasy za ten mecz, to ceny byłyby odczuwalnie mniejsze, to z ch*ja (lub Stana, jak kto woli) spadł.

odpowiedz
olew - 05.07.2022 / 16:30, *.vectranet.pl

@Ja: Inni nie biorą kasy za ten mecz. Artur bierze...

odpowiedz
Dziwne by to było - 04.07.2022 / 19:51, *.plus.pl

To Boruc bierze jakieś pieniądze za grę z Celticiem ?

odpowiedz
asad - 04.07.2022 / 19:28, *.com.pl

Jaka Legenda!!?? Jaka Król!!?? Zwykła złotówa!!!!!!!!!!

odpowiedz
Autor - 04.07.2022 / 18:58, *.play-internet.pl

Ja chyba pójdę przez ciekawość ,jak zareaguje Żyleta

odpowiedz
Muchito - 04.07.2022 / 18:31, *.vectranet.pl

B(or)uc i tyle. Już sam fakt, że gość w swoim wystąpieniu zapraszającym na mecz, przeklina tylko o nim świadczy. Niestety negatywnie...

odpowiedz
Świetojebli.y sie znalazł.......bo przeklina. - 05.07.2022 / 11:54, *.centertel.pl

@Muchito:

odpowiedz
Ding - 04.07.2022 / 18:28, *.chello.pl

Co raz częściej mam wrażenie, że hasło "Żyleta jest zawsze z wami" powinno być zastąpione na "Dej!"

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 20:03, *.play-internet.pl

@Ding: osoby piszące komentarze na tym portalu w zdecydowanej większości nie mają nic wspólnego z Żyletą.

odpowiedz
Sebo(L) - 04.07.2022 / 18:27, *.vectranet.pl

Taki mecz pożegnanie to tak jak toś tu słusznie zauważył powinno być piłkarskie świeto,festyn. Festyn w dobrym tego słowa znaczeniu.Pod stadionem rozstawione stoiska z klubowymi pamiątkami,piwne ogródki z grillem,spotkania z dawnymi i obecnymi piłkarzami,z którymi można zrobić sobie fotę,wziąć autograf,zamienić kilka zdań.Dla wielu młodszych kibiców przeżycie było by niezapomniane.Po całym tym zamieszaniu,do którego odniósł się sam Boruc pozostaje duży niesmak.Coś poszło tu nie tak...

odpowiedz
Biała siła - 04.07.2022 / 20:24, *.t-mobile.pl

@Sebo(L): Od dłuższego czasu coś idzie nie tak i końca nie widać .niestety .

odpowiedz
Legion - 04.07.2022 / 17:49, *.chello.pl

Boruc w kwestii tego meczu się totalnie skompromitował i niech się sam się pawi na tym swoim "King's party". Jakimś absolutnym horrendum jest, żeby gość za swój pożegnalny mecz miał dostawać kasę. Zdaje się, że pożegnalny mecz to się dla kogoś robi w podziękowaniu i docenieniu jego zasług i samo zorganizowanie dla kogoś takiego meczu jest wyróżnieniem, a nie jeszcze dodatkowo płacenie mu za to. Bez gaży nie zagra? To nie, żaden problem. Klub typowi udostępnia stadion, godnego przeciwnika a ten jeszcze chce na tym zarobić. I jeszcze pretensja do kibiców, że się oburzają za zupełnie absurdalne ceny za wejście (absurdalne częściowo przez samego zainteresowanego). Nara Boruc, baw się sam. Dla mnie żadną legendą nie jesteś tylko zwykłym burakiem. A jak ci mało pieniędzy, to może niech ten pasożyt co z tobą mieszka pójdzie do jakiejś pracy, a nie tylko wydaje.

odpowiedz
SzB - 04.07.2022 / 18:10, *.netfala.pl

@Legion:
Mnie to kojarzy się z głośnym festiwalem muzycznym pewnego "filantropa" na którym kapele grają charytatywnie, ale niektóre jednak chajs przytulają :).

odpowiedz
BIELANY - 04.07.2022 / 18:21, *.chello.pl

@Legion: gościu to jedna wielka kompromitacja.z jego filmiku wychodzi ze przyjdź na mecz to jesteś gość a jak nie to wypier.... jaka "legenda" takie pożegnanie.

odpowiedz
Heeee - 04.07.2022 / 17:37, *.t-mobile.pl

Czy może być normalnie ,pod wodzą dyletanta NIE .

odpowiedz
bronek49 - 04.07.2022 / 16:54, *.chello.pl

ja uważam że Boruc nie jest żadną legendą to idol żylety on pograł w Legii jako pierwszy bramkarz trzy lata ,legendą to piłkarze którzy prawie całą kariere grali w Legii a jest ich naprawde sporo jak Deyna , Brychczy ,Zieliński Grotyński i jeszcze sporo można by wymienić.

odpowiedz
grzesiek - 04.07.2022 / 17:02, *.centertel.pl

@bronek49: niestety legendy mają to do siebie ze czesto zmarnują na koniec swoj dobry wizerunek. Na boisku byli bezkonkurencyjni ale myslicie ze taki Deyna w zyciu prywatnym to byl wzorem do naslasowania?

odpowiedz
Wycior - 04.07.2022 / 20:41, *.vectranet.pl

@grzesiek: podobno chodził na panienki i lubił wychylić. Tak bardzo różnił się od nas?? Kochaliśmy go za jego piłkarski geniusz, nie szukaliśmy wzoru do naśladowania. To tyle w temacie Kazika.

odpowiedz
grzesiek - 04.07.2022 / 16:46, *.centertel.pl

Nawet jakby teraz bilety puscili po 10 zl to i tak nie pojde.
Legenda wspolczesnych czasow. Pamietam jaka jazda byla po Radoviciu jak odszedl do chin, ale po borubarze nie bedzie jazdy mino ze za ostatni mecz rozegrany dla kibicow zazadal uj wie ile kasy

odpowiedz
Juri - 04.07.2022 / 15:39, *.centertel.pl

Życie ,tu nie ma co wyjaśniać.
Kto może i chce to przyjdzie. .

odpowiedz
Micha - 04.07.2022 / 15:07, *.10.98

Boruc, jak i cały klub przyburaczyli nieźle w temacie.
Ja nie idę. Bez żalu, zapewne z obu stron ;-)

odpowiedz
Franio - 04.07.2022 / 15:01, *.tpnet.pl

Legenda? Jedno mistrzostwo, ciut ponad sto meczy, postura wieprza, wyłożenie laski w ostatnim sezonie w walce o utrzymanie - chociaż to chyba na dobre wyszlo, bo z nim w bramce i szatni byłoby gorzej. Niech sobie szabelką macha na żylecie

odpowiedz
Roma - 04.07.2022 / 14:58, *.plus.pl

Trudno iść pod prąd (mam na myśli tutejsze komentarze ) , ale moim zdaniem Boruc ma rację. Gdyby nie postawa kierownictwa klubu i zawiść ówczesnego trenera, Boruc mógłby się normalnie pożegnać po meczu z Cracovią. A raczej to klub miałby okazję pożegnać Boruca, bo podejrzewam, że akurat Boruc to się z Legią nie będzie żegnać. Ktoś wymyślił mecz pożegnalny, to niech weźmie na siebie koszty z tym związane, a nie próbuje je przerzucić na kibiców. Dla mnie Boruc to Legionista i zdania nie zmienię. A Legia przetrwa nawet Mioduskiego.

odpowiedz
Frugo - 04.07.2022 / 14:55, *.55.105

Mordy Legendy to były kiedyś, kiedy sport był uprawiany Z MIŁOŚCI DO BARW, RYWALIZACJI, SZACUNKU, CHWAŁY, ANNAŁÓW HISTORII, a przede wszystkimi kiedy te wartości były ważniejsze niż pieniądze teraz już takich czasów nie ma. Nie liczy się żeby być tylko żeby mieć.

odpowiedz
(L) - 04.07.2022 / 14:39, *.com.pl

Ok, zostanę w domu. Dzięki za rozwianie wątpliwości Królu.

odpowiedz
Vuko - 04.07.2022 / 14:11, *.tpnet.pl

Zarobić musi pudel a i grubemu trzeba się dorzucić do przeprowadzki do Kalifornii. Jelenie przyjdą, bo przecież król artur.... debilem trzeba byc

odpowiedz
antyk - 04.07.2022 / 14:08, *.com.pl

Ważne że "kumaci" wchodzą za darmo, ktoś musi za nich zapłacić.Ja tam Artura zawsze szanowałem i szanuje nadal,pier.lnął debilizm,no niestety taki już jest a na mecz nie idę bo po prostu nie lubię być dymany w dupę i tyle.

odpowiedz
Kobo(L)T - 04.07.2022 / 13:39, *.98.22

Serio wy tutaj tego pajaca cytujecie. Nagle staje po stronie Pudla, a robi to tylko wtedy gdy może dojechać nas kibiców.
Gdyby Boruc wziął 100 tysi za mecz to jest 3 zł dopłaty do kazdego biletu przy 30 tysiącach i 5 zł dopłaty przy 20 tysiącach.
Niech każdy sobie oceni jak chce. Organizatorem jest Legia, a nie Boruc.
Ja oceniam tak:
Pożegnanie komercyjne to i występ komercyjny.

odpowiedz
(L) - 04.07.2022 / 13:16, *.plus.pl

Legenda chce dyskretnie i kameralnie się pożegnać,tzn.nie chce nas i ma nas w d...e.Cóż...tu nie ma co kur.. wyjaśniać.

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 13:59, *.play-internet.pl

@(L): ile masz klas? Bo rozumienia ze słuchu uczą jakoś w pierwszej klasie podstawówki. Won na k6

odpowiedz
(L) - 04.07.2022 / 17:12, *.plus.pl

@Ja: szczylu jak ja zacząłem chodzić na Łazienkowską to Ciebie nie było w planach,a jeśli zaś chodzi o wykształcenie to jest na 100% wyższe od twojego i sam se w..j na k6.

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 19:20, *.play-internet.pl

@(L): Ojoj, chyba raczej podstawowe, skoro się tak oburzyłeś :D Gdzie Ci Boruc powiedział tumanie, że nie chce kibiców na swoim pożegnaniu? Przewietrz się, wróć do komputera i spróbuj odpowiedzieć bez piany na ustach. A o wiek nikt nie pytał.

odpowiedz
legenda... - 04.07.2022 / 12:48, *.ap-media.pl

i takiej właśnie ,,legende" uhonorowali NS-i na meczu z cracovią. Za to Vuko nawet dziękuję nie usłyszał a przecież jak sami napisali w komunikacie była to ,,okazja do wykonania gestu, podziękowania ludziom za trwanie przy klubie w tragicznie-beznadziejnym poprzednim sezonie" który tylko dzięki Vukoviciowi nie skończył się tak jak dla wisły. Dostał za to transpartent żeby się nie wpier... , za to że chciał jak najlepiej dla druzyny. Brawo ...

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 13:56, *.play-internet.pl

@legenda...: czemu kłamiesz? Transparent dla Vuko był dużo wcześniej, i za to, że zamiast zająć się swoją robotą, to cisnął kibicom za wyrażanie dezaprobaty wobec działań Mioduskiego. Czego z resztą wszyscy tutaj komentujący domagali się od października. Dokształć się, zamiast pisać pierdy.

odpowiedz
legenda - 04.07.2022 / 16:03, *.t-mobile.pl

@Ja:

haha piszesz o dokształcaniu się a nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że transparent był na meczu z cracovia, napisałem że w tamtym spotkaniu podziękowali Borucowi. Kłamiesz ty mówiąc, że cisnął kibiców a jedynie powiedział że tego nie rozumie - bo taka jest prawda, złość można wyrazić bluzgają na loczka, za złe zarządzanie. Piłkarze starali się ( przynajmniej w rundzie wiosennej ) i jak ktoś miał rozum i chcial utrzymania to starał się przynajmniej im nie przeszkadzać. A jak ktoś chciał im przeszkadzać to powinien usiąść na sektorze gości.

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 19:29, *.play-internet.pl

@legenda: napisałeś dokładnie tak:

"(...) tylko dzięki Vukoviciowi nie skończył się tak jak dla wisły. Dostał za to transpartent żeby się nie wpier... , za to że chciał jak najlepiej dla druzyny."

Z tego zdania jasno wynika, że w zamian za utrzymanie dostał transparent o sobie, co jest nieprawdą. Z kolei z wypowiedzią Vuko o osobach krytykujących co najmniej grubo przeinaczasz, bo wypowiedź była akurat po meczu, kiedy piłkarzom dostawało się najmniej (w przeciwieństwie do Loko i zarządu). Z kolei jeśli mistrz Polski gra o utrzymanie i po raz kolejny reprezentuje sobą piach, to nie widzę powodu, dla którego nie miałbym takiej drużyny po kolejnej porażce wygwizdać. Tyle.

odpowiedz
Kujawiak - 04.07.2022 / 12:42, *.vectranet.pl

Bardzo słabe zachowanie gościa, którego plakat kilkanaście lat temu miałem powieszony nad łóżkiem, no cóż, nie ma już idoli.

odpowiedz
Franz - 04.07.2022 / 12:42, *.chello.pl

Boruc nie pogrążaj się, jeszcze Ci mało hajsu na koncie? Zostań w domu i pomachaj swoją szabelką, którą niedawno dostałeś.

odpowiedz
asfas - 04.07.2022 / 12:26, *.160.93

Szkoda kasy - zostaje w domu

odpowiedz
Darek - 04.07.2022 / 12:13, *.tpnet.pl

Powinno być święto. Meczyk, piwko, kiełbaska. Bilety po 20 zł a dla dzieci po 5 zł. Przyszło by dużo ludzi, pogoda ładna. Wyjdzie z tego dupa blada i puste trybuny. Chytry traci dwa razy.

odpowiedz
grzesiek - 04.07.2022 / 12:02, *.centertel.pl

Był zbujem a został ujem.
Pod żadnym pozorem nie rozumiem chęci zarobienia pieniędzy na swoim meczu pozegnalnym. Dno i tyle. Niech wypierlala do USA.
Legenda niestety to tak jak z syrenami kurła niby istniały a nikt ich nie widział

odpowiedz
Radzisz - 04.07.2022 / 11:50, *.com.pl

Nie mo co sobie dawać pluć w twarz. Mam nadzieje, że będą pustki.

odpowiedz
Jekl - 04.07.2022 / 11:27, *.orange.pl

No strasznie zabawna ta spirala cenowa co? Wszystko drożenie i ludzie przez to mają mniej pieniędzy na wydatki, a ponieważ wszystko składowe drożeje to i ceny produktów drożeją, jak na przykład bilety bo i utrzymanie wszystkiego podrożało i pieniędzy mniej, a jednocześnie ludzie nie mają pieniędzy na takie rzeczy bo im przeżera to wszystko inne.

Śmieszne, że niektórzy "kibice" teraz się obudzili z ręką w nocniku, naprawdę tyle czasu łączyli "kibicowanie" z polityką i teraz im efekty polityki zabijają "kibicowanie". Gratuluje!

Artur dobrze powiedział: chcesz go pożegnać - wpadaj na mecz, nie chcesz - siedź w domu.

odpowiedz
WiernyKibicZwycięskichDrużyn. - 04.07.2022 / 11:26, *.19.184

To jest jakaś koszmarna żenada, robić takiemu przeciętnemu piłkarzowi pożegnanie i jeszcze żądać za to takie pieniądze. Wstyd.

odpowiedz
Artur B(or)uc - 04.07.2022 / 11:00, *.as13285.net

Chciałbym tylko jedno wyjaśnić... tu nie ma co kur... wyjaśniać
Też mi legenda

odpowiedz
Po(L)ubiony - 04.07.2022 / 10:53, *.164.84

Dziwna polityka Herry and Co. Pożegnalny mecz Boruca z Celtikiem, powinien być czymś w rodzaju festynu - święta futbolu w stolicy, ze 100% frekwencją, imprezami wokół korony etc. Słowem - wakacje! Pozwoliłoby to zatrzeć (przynajmniej częściowo) kiepskie wrażenie ubiegłego sezonu. Ceny biletów jak najniższe, najlepiej jednakowe, bez względu na sektor, po to by pokazać, że jesteśmy jedną, legijną rodziną. Ale to wymaga roboty, pomysłu i jeszcze raz roboty. Po ch...j się męczyć? Windujemy ceny biletów i zasiadamy z szampanem w VIP-owskiej loży!

odpowiedz
seven - 04.07.2022 / 16:04, *.chello.pl

@Po(L)ubiony: czytałeś tekst? To rzuca trochę inne światło na "politykę Herry and Co." i jeszcze wyjdzie na to, że NS będą musieli zrewidować swoje oświadczenie. Smutne, jeśli okaże się to prawdą, a najwyraźniej prawdą jest.

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 04.07.2022 / 10:46, *.play-internet.pl

Zawodnik ze ~110 meczami w barwach ma status Legendy i mecz pożegnalny...i jeszcze tak sie zachowuje...
Tu nie ma co komentować...

odpowiedz
yyy - 04.07.2022 / 11:51, *.centertel.pl

@Czwarty Pasek Na Dresie: 100% zgody, elo

odpowiedz
Kibic - 04.07.2022 / 10:34, *.torun.pl

Pamiętam jak miałeś 17 lat i pełno fantazji w głowie. Fajny materiał na reprezentanta kraju się szykował. Udało Ci się tam dojść bez problemu. Na koniec kariery pokłóćisz kibiców i twarz zeszmacirz dla paru groszy? Za 50 lat nikt o tej legendzie pamiętać nie będzie, bo zamieniłeś ją na pare miedziaków. Komu po złości te honorarium? Prezesowi czy kibicom? Wczoraj NS wydają komunikat, a dziś śmiejesz się im prosto w twarz. Nie wiem czy tak się szacunek okazuje za te wszystkie lata ale to Twoje święto dlatego robisz jak chcesz. Miłej zabawy wśród tyłkowłazów ;) im kur... nic nie trzeba wyjaśniać ;)

odpowiedz
(L) - 04.07.2022 / 13:34, *.centertel.pl

@Kibic:
... no nie, tego się po tym człowiekiem nie spodziewałem, mógł nic nie mówić

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 13:46, *.play-internet.pl

@Kibic: obrzydliwy komentarz. Po pierwsze, Artur Boruc jest ostatnią osobą, która skłóca w tej sytuacji kibiców. Mówi Ci jasno - chcesz przyjść, przyjdź. Nie chcesz? Droga wolna. Jest to absolutnie spójne z tym, co mówią NS, którzy nie napisali w swoim oświadczeniu, że bojkotujemy, a pocisnęli klubowi o ceny biletów. Po drugie, osoby słuchające pseudodziennikarzyny Stanowskiej jak świnia grzmotów, są ostatnimi osobami, które mogą wyzywać kogoś od tyłkowłazów. A po trzecie, wracaj już na k6 kasztanie, tam nie dość że ceny biletów przystępne, to jeszcze z PSG zagracie... W Fifie. Bez odbioru

odpowiedz
BIE(L)ANY - 04.07.2022 / 17:46, *.plus.pl

@Ja: Ojej, ale mu pocisnąłeś. To straszne.

odpowiedz
Ja - 04.07.2022 / 19:33, *.play-internet.pl

@BIE(L)ANY: dalej jestem na wyższym poziomie niż Ty ze swoją szyderą, z której śmiejesz się sam w swoich czterech kątach. Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to po prostu milcz.

odpowiedz
Kibic - 04.07.2022 / 20:47, *.torun.pl

@Ja: Ja wiem, że tyłkowłazów troche jest i będą bronić Artura ale co to zmieni? Wśród większośći będzie zapomniany. Reszta kiedyś umrze. Na k6 mam iść, bo wyraziłem swoje zdanie o zachowaniu Boruca, z którym się nie zgadzasz? Kim Ty jesteś, żeby przynależność klubową mi wybierać? Na Ł3 chodziłem już w latach 90 , a wtedy nie było trolli internetowych dlatego pewnie nie mieliśmy okazji się poznać. NS mają pretensje o ceny biletów na które miał wpływ Boruc. Czegoś nie rozumiesz w takim razie? Stanowskiego nie lubie ale to nie znaczy, że mam unikać jego opini na temat tego meczu. Jeśli nie miałby racji, to Boruc by nie wrzucił swojego komentarza... Komentarz pozostawia wiele do życzenia ale miłej zabawy Ci życze. Dla Ciebie proste przesłanie dla mnie buracka odpowiedż na zamieszanie z cenami biletów. Na koniec odnośnie kłócenia kibiców. Ciśniesz mi, choć z tym k6 troche śmiesznie ale z tego mógłnym rozwinąć kłótnie. Jednak wole skupić się na nowym sezonie, który będzie bardzo ciekawy niż odpowiadać na kolejne głupoty:) Mecz mógłbyć świętem, a będzie jak imprezy TVN. Sami swoi :)

odpowiedz
Ja - 05.07.2022 / 04:10, *.vectranet.pl

@Kibic: śmieszne to jest to, że pytasz się mnie kim jestem, bo zasugerowałem Ci prześmiewczo inne, najbliższe miejsce do pójścia na mecz (skoro tu Ci nie odpowiada), a sam zwracasz się personalnie do wielokrotnego reprezentanta Polski, jakbyście pili niegdyś razem wódkę. Gadasz o jakimś sprzedaniu się, traceniu twarzy, śmiesz ferować wyroki, kto zostanie legendą i wypowiadasz się za jakąś mityczną "większość", która tak naprawdę nie stanowi i nie będzie stanowić żadnej siły na trybunach przy Łazienkowskiej, bo ludzi o których piszesz tam najczęściej nie ma lub są od święta. I jeszcze ten nieśmiertelny argument o latach 90, nudne to już jest, tu co drugi wtedy chodził, a co trzeci był na finale PP z Lechem w Częstochowie. Nie wynika z tego absolutnie nic.

Info, że to przez Artura jest drożyzna wyszło tylko od Stanowskiego i nie zostało nigdzie potwierdzone, a to oznacza że należy do takiej informacji podchodzić z potrójna ostrożnością. Stanowski to celebryta, który jest najbardziej znany z wywiadów z głupszymi od siebie i z jechania po każdym ruchu klubu, ponieważ jest nieprzychylny obecnemu właścicielowi z uwagi na bliskie stosunki z poprzednim. Nie ma więc podstaw, by uważać jego jakąkolwiek opinię na temat Legii za prawdę objawioną, ale jeśli chcesz, to kto Ci broni? Jeśli jednak tak robisz, licz się z tym że ktoś to skomentuje po swojemu. A przy okazji, jeśli uważasz, że Artur z przysłowiowym c*ujem w łapie czeka na każdy wpis jakiegoś paparucha uważającego się za wielkiego dziennikarza, żeby tylko odpowiedzieć filmikiem, to dziwnie postrzegasz rzeczywistość.

O komunikacie NS już się wypowiedziałem i sprawa się nie zmieniła. Jest wku*w na ceny biletów, ale nie ma zapowiedzianego bojkotu ani braku dopingu. A więc, na chwilę obecną można swobodnie napisać: zobaczysz 20 lipca atmosferę z tvnu jak świnia niebo :) I miło mi się zrobiło po tym trollu, już mi tak próbowali na tej stronie dowalić kilkukrotnie i za każdym razem wychodziło na moje.

odpowiedz
(L) - 05.07.2022 / 09:01, *.centertel.pl

@Ja:
... AB mówi tak: masz hajs na bilet, aby mnie pożegnać to jesteś fajny - zapraszam, nie masz - to nie jesteś fajny i bawisz się w domu.
Zero szacunku dla ludzi z małym, własnym budżetem lub małolatów z małym budżetem swoich rodziców.
Tego nie rozumiesz ziomuś!?
Piłkarze żyją w innym świecie jeżeli chodzi o finanse, ale jawny brak szacunku dla osób uboższych, dla których 60 zł robi różnicę.
Masz skromny budżet, a zaraz mecz z ZL, może jakieś wyjazd lub wyprawka szkolna dla dziecka.
Tu nie chodzi o to, że żal wydać na sparing, ale o brak szacunku dla osób ubogich, gorzej sytuowanych. Nie wiem gdzie się wychowałeś, ale np: na warszawskim Grochowie takich osób jest wiele.

odpowiedz
Ja - 05.07.2022 / 13:10, *.play-internet.pl

@(L): nie ma nic o byciu fajnym lub nie, to raz. Dwa, ja też się wychowałem na podwórku i doskonale wiem jak to wygląda. Na Legię większość nigdy nie miała hajsu, wielu chłopakom było ciężko nawet podjechać jednorazowo po kartę kibica za 15 zł, a w dniu meczu wszyscy dziabnięci tym, lub tamtym i jeszcze na Chińczyka na gastrówę uderzali. Nie mówię o jednostkowych przypadkach, kiedy jest komuś naprawdę ciężko, ale większość naprawdę stać na te 2-3 mecze w miesiącu, zwłaszcza że nie gramy w pucharach i odpada sporo spotkań. Trzecie i najważniejsze jest to, że to zarząd ustalał ceny, a nie Artur i pretensje można mieć tylko do zarządu. Też mi się z resztą one nie podobają, gdybym o tym decydował, to machnąłbym po 15 zł od sztuki, niezależnie od sektora. Ale jeszcze bardziej od cen biletów nie podoba mi się nagonka na jednego z ostatnich charakternych piłkarzy występujących na Ł3, w dodatku pod wpływem jednego tweeta pajaca uważającego siebie za wielkiego dziennikarza.

odpowiedz
R. - 04.07.2022 / 10:09, *.chello.pl

Niesmaczne to już jest. To POWINNO być święto, a jest kwas. Takie czasy że każdy trzyma "swoją stronę". Artur ma jeszcze kontrakt? Bo jeśli nie to w sumie rozumiem Jego interesy. Klub zagrał sprytnie - przecież prócz pożegnania od razu załatwił sparing z niezłym przeciwnikiem przed sezonem + przychód meczowy.

Jak napisałem na początku - takie czasy że każdy dba o swój interes - w pełni trzeba to zrozumieć.

Panie Arturze - ja zostaję w domu ze względu na ceny biletów - jak każdy mam ograniczony budżet i muszę wybierać - w tym wypadku wybiorę karnet na zajęcia sportowe. Dziękuję za niezapomniane sportowe emocje i poświęcenie dla Drużyny. Udanego meczu, wszystkiego dobrego i jeszcze raz dziękuję za wszystko.

odpowiedz
(L) - 04.07.2022 / 10:05, *.plus.pl

I co tu k.... wyjaśniać: nie idę

odpowiedz
SEBO(L) - 04.07.2022 / 09:54, *.centertel.pl

Przez swoje emocjonalne zagranie,i wszystko to,co działo się w tej sytuacji później, zostaliśmy z dwoma młodymi bramkarzami w walce o utrzymanie.
Dzięki profesjonalnemu podejściu do swojej pracy - treningu,okazywał nam "szacunek" swoją sylwetką godną bramkarza z B - klasy. Swoim zachowaniem nie poprawiał atmosfery w szatni. Dla 25 tysięcy złotych ch.j położył na pomoc w uniknięciu spadku. A teraz przez jeszcze jakieś "honorarium" za sparing ceny biletów są takie, a nie inne...
Dzięki za te wszystkie lata. Podziękuję z domu.

odpowiedz
Odpowiedź dla bobuca - 04.07.2022 / 09:48, *.plus.pl

Za darmo na Ciebie nie przyszedłbym. Chciałbym tylko to wyjaśnić... tu nie ma co kur... wyjaśniać.

odpowiedz
Dżonny - 04.07.2022 / 09:47, *.t-mobile.pl

jak się komuś nie podoba to niech siedzi w domu. Mi tylko nie pasuje godzina . Mecz powinien być o 20

odpowiedz
Siwy - 04.07.2022 / 09:46, *.sky.com

I taka prawda. Kto chce to przyjdzie na mecz.

odpowiedz
lucho_83 - 04.07.2022 / 09:28, *.virtuaoperator.pl

Pożegnanie Artura było na meczu z Cracovią i reprezentacji z Urugwajem. Nie będę wydawał 6-ciu dych na sparing rezerw Legii z rezerwami Celticu....Sorry Winetou...

odpowiedz
floyd - 04.07.2022 / 09:27, *.t-mobile.pl

I teraz porównajcie sobie postawę tak wyszydzanego u nas Podolskiego oraz naszej „legendy”… komu na sercu leży dobro klubu i honor a komu forsa. Nawet swojego własnego pożegnania nie jest w stanie odpuścić, tak jak nie był w stanie zapłacić honorowo kary za debilne zachowanie.
I brawo Vuko ze odstawił tego pajaca na bok, leć na Florydę i tam się lansuj na insta.

odpowiedz
Olek - 04.07.2022 / 10:55, *.t-mobile.pl

@floyd: 100% racji kolego

odpowiedz
LG - 04.07.2022 / 12:44, *.chello.pl

@floyd: dokładnie taka jest prawda.

odpowiedz
S - 04.07.2022 / 13:21, *.aster.pl

@floyd:
Super przykład! Jeszcze wspomniałbym o Błaszczykowskim, który nie dość że grał za pół darmo to jeszcze z własnej kieszeni wspomagał Wisłę. Chciałem początkowo iść na ten mecz, ale skoro cena wynika z honorarium Boruca, to po tym filmiku wolę sobie spokojnie olać ten event.

odpowiedz
wolny wybór - 04.07.2022 / 13:21, *.jmdi.pl

@floyd: dokładnie tak .
Dla mnie zachowanie słabe , dostał szable na Żylecie i po temacie . Koszty kosztami i Legia spokojnie by dała radę udźwignąć je .
Artur jest zasłużonym piłkarzem w Legii ale do statusu legendy to daleko jeszcze .

odpowiedz
Ja - 07.07.2022 / 04:20, *.vectranet.pl

@S: z własnej kieszeni pomagał Wiśle, hahahah. Szkoda, że potem zrobił sobie prywatny folwark z klubu razem z bratem i wujkiem, co zakończyło się spadkiem do 1 ligi. Broń nas Boże od takich legend.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2022 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.