fot. Piotr Galas

XD

Widzew chce grać z Legią na Stadionie Narodowym

Woytek

Prezes Widzewa Łódź, Mateusz Dróżdż poinformował, że chciałby ligowe rewanżowe spotkanie z Legią Warszawa rozegrać na Stadionie Narodowym. "Takie próby podjęliśmy, ale ze względu na wiele czynników może być to trudne" - napisał na Twitterze.



Pomysł zrodził się po jesiennym meczu obydwu klubów, rozegranym w Łodzi przy komplecie publiczności (17045 osób). Działacze łódzkiego klubu twierdzą, że zainteresowanie biletami było ponad trzy razy większe.
- Oceniliśmy je na 60 tysiące chętnych. Dlatego powstała taka idea, by zorganizować spotkanie na dużo większym obiekcie. Decydujący głos należy oczywiście do Legii, bo jest gospodarzem rewanżu. To byłoby jednak wielkie wydarzenie i prestiż dla Ekstraklasy - mówi Marcin Tarociński, rzecznik Widzewa na łamach sport.interia.pl.

Dróżdż poszedł jeszcze o krok dalej i dokonał już wstępnego podziału biletów na mecz - ok. 20 tysięcy dla fanów łódzkiego klubu, a ok. 40 tysięcy dla kibiców Legii.

Obiekt narodowy może pomieścić niespełna 60 000 osób. Wydaje nam się, że łódzcy działacze "nieco" rozpędzili się w swoich dalekosiężnych planach... Godnym pomysłem do rozważenia wydaje się taki, by kolejne domowe spotkanie z Legią Widzew rozegrał na stadionie ŁKS-u, gdzie zmieści się nieco więcej osób. Pomijamy już fakt, że na Stadionie Narodowym nie ma obecnie możliwości organizacji żadnych wydarzeń i nie wiadomo, kiedy będzie on gotowy do ponownego użytku.

Spotkanie Legii z Widzewem zaplanowano na ostatni weekend lutego.


REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (115)

+dodaj komentarz
grzesiek - 15.12.2022 / 16:08, *.centertel.pl

Obiektywnie patrząc ilość widzów która chodzi na ich mecze jak na miasto Łódź może robić pewnego rodzaju wrażenie. Może szykują coś ekstra. My potrafiliśmy w 4000 do wrocka pojechać. Myślę że jakby dobrze rozreklamować ten mecz. Z naszej strony można by liczyć na 30 tys osób a z ich strony na jakieś 5000 maks . Ale np w majówkę jakby te zespoły spotkały się w finale PP wtedy narodowy mógłby się cały zapełnić...

odpowiedz
super pomył - 15.12.2022 / 15:53, *.vectranet.pl

Widzew będzie ogarniał nam organizacyjnie nasze mecze domowe w Warszawie za friko

odpowiedz
Bazyl - 15.12.2022 / 12:29, *.chello.pl

O jakie 2500 się prezes podnieca? Tylko łazienkowska.

odpowiedz
Piotrek Ochota - 15.12.2022 / 09:44, *.t-mobile.pl

Jednak Widzew to stan umysłu.

odpowiedz
javed - 15.12.2022 / 01:05, *.supermedia.pl

Czemu nie na Wembley? Jak rozmach to rozmach.

odpowiedz
Arek - 14.12.2022 / 23:38, *.tpnet.pl

Zapamiętajcie sobie widzewiaczki:

- Legia swoje mecze rozgrywa na swoim stadionie mieszczącym się przy ulicy Łazienkowskiej 3. I na tym można by zakończyć dyskusje. Jak chcieliście mieć stadion na 60000, trzeba było sobie wybudować stadion na 60000. Zapełniał on by się raz do roku, ale to i tak dobrze.

odpowiedz
Kulfon - 14.12.2022 / 22:37, *.play-internet.pl

Co za bzdura. Jak beda gospodarzem to moga wynajac. Powodzenia. Megalomania i tyle. Zreszta u nas mamy 30 tys miejsc. To sporo. I nam wystarcza.

odpowiedz
Cyniek - 14.12.2022 / 21:30, *.heldenvannu.net

Proponuję na Marakanie

odpowiedz
Emigrant - 14.12.2022 / 19:28, *.belgacom.be

Dla mnie mecz Legii z Widzewem to jedyny prawdziwy klasyk. Oba kluby jako jedyne grały w półfinale Pucharu Europy i Lidze Mistrzów. Tak myślę, że oba kluby mają najwięcej sympatyków. Dla takiego meczu na Narodowym warto przylecieć z emigracji. Pozdro dla normalnych

odpowiedz
Duchnice - 14.12.2022 / 18:42, *.centertel.pl

To może niech widzew zagra na śląskim z Legia?! Albo nie sportowa awansują w pucharze polski i wtedy niech sobie przyjeżdzają! Smechu warte!

odpowiedz
Rkt - 14.12.2022 / 17:39, *.play-internet.pl

A skąd uzbierają 20 tyś. widzewiaków chętnych na wyjazd do Warszawy?

odpowiedz
M. - 14.12.2022 / 17:55, *.chello.pl

@Rkt: Przecież to była by cała koalicja WRWE plus z 6 innych mniejszych ekip, przydupasów tej specyficznej koalicji,a po naszej stronie tak samo zgody.To byłby mecz,który mógłby przejść do historii i nie chodzi o wydarzenia na boisku ;) Oczywiście psy wiedziałyby o tym i nie dopuśli do takiego meczu,więc całe to wydarzenie w sferze fantacji i trybu przypuszczającego

odpowiedz
baum - 15.12.2022 / 12:41, *.chello.pl

Taaa może 200 tysięcy? Ograniczony narodowy pewno i do tego 5% sektorowe gości to wyjdzie śmiech na sali. Więcej szumu jak tego warte.

odpowiedz
stara szkoła fanatyków - 14.12.2022 / 17:31, *.chello.pl

To niech widzew następny mecz u siebie z Legią zagra w Gdańsku,zamiast na tym 15 tysiecznym kurniku,przy stacji niciarniana,widzew jako gospodarz weźmie 30 tys biletów,nam niech dadzą 10 tys biletów.W cenie biletu wycieczka po mąciaka i klubów nocnych na ul.Długiej.Pasuje widzewiaki?

odpowiedz
aric - 14.12.2022 / 15:07, *.t-mobile.pl

Przesadzaja ci dzislacze z Lodzi raczej 12 tys.Łodz 42 tysLegia 6tys.Buforowe sektory . Walter tw.Mewa koleżka 7ydka Urbacha vel Urbana zmarł pamietacie " jeszcze jeden jeszcze jeden" jak zmarl kiedys komuch Wejchert wykruszają sie powoli czerwone pająki.

odpowiedz
wyjazdowicz - 14.12.2022 / 14:45, *.46.47

proponuje mecz z Lechem Poznań przenieść na Olympiastadion, Berlin o pojemnosci 74 475 z czego Lech bierze 50tys. my 24,475 bez buforów bezwzglednie i z piwem powyzej 3%

odpowiedz
Kibic05 - 14.12.2022 / 14:41, *.chello.pl

Ciekawe ile prezes widzewa miał promili.

odpowiedz
Pino(L) - 14.12.2022 / 14:29, *.vectranet.pl

Narodowy z tego co kojarzę został zamknięty przez usterkę czy coś. Stwarzał niebezpieczeństwo. Problem został rozwiązany?

odpowiedz
Tusk steel , - 14.12.2022 / 17:19, *.vectranet.pl

@Pino(L): Ty tak rozwiązałem już ,a tak na poważnie podobno jest już sprawny ,ten bubel

odpowiedz
Phoenix(L)k - 16.12.2022 / 10:16, *.centertel.pl

@Pino(L):

Nie... i jeszcze długo, długo nie... obecnie tylko najemcy mogą wchodzić do pomieszczeń biurowych...

odpowiedz
Wyrwikufel - 14.12.2022 / 13:57, *.netfala.pl

Walter to ten który radził aby jeść łyżką a nie chochlą.

odpowiedz
Korwinista - 14.12.2022 / 12:31, *.t-mobile.pl

Niech napiszą do Czajkowskiego,on załatwi mecz w Berlinie

odpowiedz
Kermit - 14.12.2022 / 13:01, *.chello.pl

@Korwinista: 0! to i dziewczynka z konfy się przyplątała?

odpowiedz
Rocker - 14.12.2022 / 13:34, *.186.163

@Korwinista:
Czajkowski to miał wieści dla nas w 1955, zapamiętaj to

odpowiedz
McA - 14.12.2022 / 15:52, *.tpnet.pl

@stefan: o znalazł się obrońca Rafałka. żenujący jesteś i wciskasz ten żenujący kit, myślisz że ktoś to kupi?

odpowiedz
Miasto dupiarza Rafałka - 14.12.2022 / 12:07, *.play-internet.pl

To Staruch wykrakał z tym Walterem:)

odpowiedz
Miasto dupiarza Rafałka - 14.12.2022 / 12:47, *.play-internet.pl

@Mycior: nie,na meczu z Wartą żegnaliśmy Tow.Urbana(transparent) i była też zarzucana przyśpiewka dla Tow.Waltera.

odpowiedz
Rytm - 14.12.2022 / 11:58, *.atman.pl

Hahahahaha dobre.
Legia ma grać na Ł3 i koniec kropka.

odpowiedz
Zielarski - 14.12.2022 / 11:27, *.co.uk

Coś mocnego w Łodzi na sylwestra przywieźli

odpowiedz
Gregor - 14.12.2022 / 11:09, *.kabel-deutschland.de

A czemu nie na Maracanie?

odpowiedz
sedm - 14.12.2022 / 10:09, *.tpnet.pl

Niech SPI...LAJĄ sami dali jesienią pare biletów a teraz chcą grać na narodowy , proszę bardzo w przyszły sezonie jak mecz gospodarzami meczu w Łodzi możemy wtedy grać na narodowym. Poza tym narodowy na razie nie nadaje się do żadnego grania. Łódzki cwaniaczki

odpowiedz
Sławek - 14.12.2022 / 09:53, *.aster.pl

Pomysł do lekkiej modyfikacji, następny mecz Widzew-Legia niech łodzianie zorganizują na Narodowym. Dla nas niech dadzą te 20 tysięcy biletów, sami pewnie zapełnią pozostałe miejsca;) w końcu głównym problemem jest to że ICH stadion jest za mały;)

odpowiedz
Wyrwikufel - 14.12.2022 / 09:48, *.netfala.pl

Może ficef będzie nas podejmował w przyszłym sezonie na stadionie łacha?

odpowiedz
kaktus - 14.12.2022 / 09:46, *.orange.pl

Nie ma sprawy. Możemy spokojnie przenieść spotkanie z Łodzi na stadion Narodowy...
Jakoś się w przyszłym sezonie dogadamy ;)

odpowiedz
Jurek - 14.12.2022 / 09:39, *.tropolys.de

Czyżby do Łodzi nie dotarła wiadomość że stadion nie nadaje się do użytku?

odpowiedz
Jaro - 14.12.2022 / 05:42, *.206.63

Zły pomysł LEGIA ma własny stadion i są gosodarzami tego spotkania w lutym więc powinno się go rozegrać tam gdzie powinno czyli na Ł3

odpowiedz
KIBIC WIDZEWA - 14.12.2022 / 00:45, *.net.pl

20.000 biletów dla kibiców Widzewa to była propozycja intratna finansowo dla Legii. Tyle bez problemu pojechałoby na mecz do Warszawy. Dla Widzewa korzystna marketingowo. Jeżeli jesteście w stanie wypełnić pozostałę 40.000 to w czym problem? Niech będzie pełny stadion. Żadnych burd nie będzie z tytułu 20.000 ponieważ ilość idiotów jest stała i żaden normalny kibic Widzewa nie rzuca koszem na śmieci, może co najwyżej wypić z Wami piwko po meczu

odpowiedz
Uchoodśledzia - 14.12.2022 / 02:29, *.chello.pl

@KIBIC WIDZEWA: eBay widzew

odpowiedz
Buchos76 - 14.12.2022 / 02:51, *.chello.pl

@KIBIC WIDZEWA: bzdura, stadion na Łazienkowskiej to własność Legii, Narodowy trzeba by wynająć. Nie masz bladego pojęcia o kosztach.

odpowiedz
tomi - 14.12.2022 / 02:56, *.chello.pl

@KIBIC WIDZEWA: Ale o czym ty mówisz? chłopie wiesz co piszesz?,policja nie wyraziłaby zgody nawet na 12 tys biletów dla was,a ty i twoi koledzy po szalu śnicie o 20 tys.Czy zdajesz sobie sprawe,że jeśli was i zgód przyjechałoby 20 tys ludu do Warszawy.To w okolicach stadionu policja musiałaby ściągnąć swoich ludzi z pewnie 5 województw.Czy wiesz o czym piszesz? Dlatego nikt na to nie wyrazi zgody.Żaden normalny urzędnik.

Zejdź na ziemie !

odpowiedz
Jack(L) - 14.12.2022 / 03:06, *.t-mobile.pl

@KIBIC WIDZEWA: Trzeba było zaproponować wcześniej że mecz gdy wy będziecie gospodarzem rozegramy na większym stadionie a nie w kurniku. U was ten mecz był za mało prestiżowy? A w Stolicy to już jest dla was prestiż??? Drużynę i kibiców może i macie na poziomie Ekstraklasy ale działacze to chyba nadal 3 liga.Moja propozycja poproście by rewanż odbył się na Camp Nou a zyskami i biletami podzielimy się po równo;)))))

odpowiedz
Bdbdb - 14.12.2022 / 04:41, *.t-mobile.pl

@KIBIC WIDZEWA: w tym problem , że Narodowy jest wyłączony z użytkownika .

odpowiedz
Urs72 - 14.12.2022 / 09:45, *.chello.pl

@Buchos76: własność Legii ? Kto zapłacił za budowę stadionu Legii prywacjarzowi z ITI ?

odpowiedz
Micha(L) - 14.12.2022 / 00:25, *.chello.pl

niech sobie stadion wybudują w Łodzi na 60 tys. - jaki problem? A taki, że to mecz z Legią:) My gramy na Łazienkowskiej 3!!!

odpowiedz
tomi - 13.12.2022 / 23:41, *.chello.pl

Taaaaa 20 tys biletów dostanie widzew,a jutro zamiast śniegu spadnie złoty deszcz.
Psiarnia zapewne przyklaśnie temu pomysłowi,rodem z baśni Andersena i zapewni czartery z Fabrycznej i Kaliskiej buahaha.

odpowiedz
poPuLaRyzaTor piŁki nożnej - 13.12.2022 / 23:20, *.57.106

Pomysł dobry vzemu nie?! ale w Chorzowie w Warszawie tyZlko na Lwgii bo Narodowy budowany przez prorosyjskie władze rozpada sie, wiêc obezna władza poeinna go rozebrać a w miejsce jego postawić noeoczesny 109 tysiécznik bo takie ibecnie jest zapotrzebowanie✨⚽️✨

odpowiedz
Buchos76 - 14.12.2022 / 02:53, *.chello.pl

@poPuLaRyzaTor piŁki nożnej: obecna władza powinna zainwestować w edukację, jak widać na powyższym...

odpowiedz
Afro - 14.12.2022 / 09:17, *.orange.pl

@poPuLaRyzaTor piŁki nożnej:

odpowiedz
popuLaryzaTor piłeczki koPanej - 15.12.2022 / 00:11, *.57.22

@Buchos76 : PoPuLaryzaTor piłeczki Kochanej✨⚽️✨

odpowiedz
mzr - 13.12.2022 / 23:17, *.net.pl

Jeśli mecz będzie mogło obejrzeć więcej naszych kibiców i zarobimy więcej to jestem za. Nie wspominając o tym ilu uśpionych kibiców mogłoby znów złapać bakcyla bo spodziewam się gorącej atmosfery na trybunach i gładkiego zwycięstwa na boisku.

odpowiedz
Lol - 13.12.2022 / 23:13, *.137.180

60 tysięcy kibiców Widzewa lol, i wtedy się obudzili.

odpowiedz
Anty Kosta - 13.12.2022 / 22:53, *.play-internet.pl

Jak macie za mały stadion i duże zainteresowanie to dobudujcie trybuny z kontenerów w przyszłym tygodniu będą do odebrania w Katarze :)

odpowiedz
Miś na miarę naszych czasów - 13.12.2022 / 22:51, *.play-internet.pl

Tak samo realny pomysł jak to że UEFA przyzna Ukrainie ME lub MŚ jako gospodarz a mecze będą rozgrywane u nas bo u nich wojna.

odpowiedz
Koneser polskiej piłki klubowej - 13.12.2022 / 22:50, *.plus.pl

To akurat dobry pomysł, kibicowsko byłoby to kozackie, jestem za

odpowiedz
Wieczny fan Mioduskiego - 13.12.2022 / 22:46, *.play-internet.pl

Takie rzeczy tylko w naszym kraju:) prezes drużyny gości decyduje gdzie zagrają z gospodarzami i dzieli bilety he. Tego nawet Bareja by nie wymyślił :)

odpowiedz
Maverick - 13.12.2022 / 22:45, *.vectranet.pl

Hahahahahahha to sobie wymyślili.Wielkie wydarzenie to może w lodzi ale nie w Warszawie.Rozumiem ze kiedyś Widzew był mocny jak legia.To owszem,na tamte czasy można by takie coś wprowadzić. Choć uważam ze jeśli grać na Narodowym to tylko derby regionu.Jeśli grała by Polonia to tak. Zagrać z nimi na Narodowym.Ale nie z Widzewem. Ta drużyna jest dopiero beniaminkiem,a na miano grania w elicie musi sobie na to zasłużyć. Nawet Lech,bądź raków które są głównym kandydatem do mistrzostwa podobnie jak legia nie wymyśliły takiej bzdury jak łodziaki.Wiec uważam ze pomysł chybiony. Do tego jeszcze podział na bilety w skali 2/3.Może jak legia pojedzie na stadion Widzewa to może tez zażąda takiego podziału hahaha

odpowiedz
Ja - 14.12.2022 / 09:19, *.vectranet.pl

@Maverick: z ksp na Narodowym, przysoliłeś. Dziewczęta, nawet za czasów ekstraklasy, nie potrafiły zapełnić 6 tysięcznego kurnika, a miałyby przyjść w 20-30 tysięcy na Narodowy? Zejdź na ziemię. Z resztą domem Legii Warszawa jest Łazienkowska 3. Na bublu za miliard niech grają orły Czesia i Zenek Martyniuk.

odpowiedz
Hh - 13.12.2022 / 22:45, *.ciechanow24.pl

XD ?!

odpowiedz
Koneser polskiej piłki klubowej - 13.12.2022 / 22:36, *.plus.pl

Kategoria newsa "XD" :) przypadek?

odpowiedz
(L) - 13.12.2022 / 21:32, *.ilabs.pl

Naród wybrany z Łodzi wygnany?

odpowiedz
olew - 13.12.2022 / 21:13, *.vectranet.pl

facet bredzi, kręci i marzy, na narodowym to widzew może grać swoje mecze domowe, zaś wyjazdowe z nami - zawsze na Ł3 !!!

odpowiedz
ws - 13.12.2022 / 21:11, *.chello.pl

Nie mamnic przeciwko aby zorganizowali w przyszłym sezonie mecz z Legią jako gospodarze na Narodowym

odpowiedz
Januszek - 13.12.2022 / 21:09, *.chello.pl

Nie wiem czy bysmy byliw w stanie zaplniec narodowy w polowie no chyba ze ze zgodami….ostatni frekwncja nie powala

odpowiedz
SEBO(L) - 13.12.2022 / 21:01, *.chello.pl

A może miał na myśli Narodowy w Chorzowie? Ale to jest stadion narodu śląskiego,więc mogą mieć obiekcje... ;)

odpowiedz
grzesiek - 13.12.2022 / 19:20, *.centertel.pl

takie mecze klasyki można by rozgrywać na narodowym, oczywiście reklamując je odpowiednio w całej Warszawie.

odpowiedz
Ziółek - 13.12.2022 / 19:10, *.chello.pl

Chcą z nami grać na Narodowym...nie widzę problemu. Często tam grywamy w majówkę...może nie tą, bo już raz z nami grali w PP ale za rok też będzie okazja.

odpowiedz
M@c - 13.12.2022 / 18:30, *.chello.pl

Czy to już 1 kwietnia?

odpowiedz
bronek49 - 13.12.2022 / 18:28, *.chello.pl

widzew to sobie może pomarzyć , mecz tylko na łazienkowskiej bo tam jest stadion Legii

odpowiedz
Juri - 13.12.2022 / 18:21, *.inetia.pl

Jak będą gospodarzem to mogą i w Tel Aviva organizować.

odpowiedz
grzesiek - 13.12.2022 / 18:02, *.centertel.pl

Śmiechy śmiechami, ale nie jest to wcale taki głupi pomysł.

odpowiedz
Autor nieznany - 13.12.2022 / 22:31, *.plus.pl

@grzesiek: dokladnie

odpowiedz
Anonim 2 - 13.12.2022 / 17:54, *.t-mobile.pl

Jak stadion narodowy jest zamknięty

odpowiedz
1410 - 13.12.2022 / 17:42, *.centertel.pl

Haha, aż sprawdziłem, czy dziś nie jest 1 kwietnia, chcieć to oni sobie mogą ;)

odpowiedz
Alan - 13.12.2022 / 17:36, *.t-mobile.pl

Śmiechy śmiechami ale w Łodzi są 2 silne kluby pod każdym względem kibicowsko które raczej o czub tabeli nie walczą a frekwencję czy to u Siebie czy na wyjazdach szczególnie Widzew ma bardzo dobra.
Ps. U nas np. pod względem frekwencji gdy był słabszy sezon 1 od wielu wielu lat tak dobrze już nie było.

odpowiedz
Plaskacz - 13.12.2022 / 22:32, *.net.pl

@Alan: E tam. Miejskie legendy. ŁKS to stara inteligencko fabrykancka Łódź, z której nic juz nie zostało bo czerwoni przez lata zniszczyli, więc na ŁKS w porywach może 3tyś. A Widzew to chłoporobotnicy i okoliczne wsie aż za Koluszki więc parę tysi się nazbiera jak ruszysz snopowiązałkami po siołach. Łódź to miasto uniwersytecko politechnicznych słoików, mających wywalone na piłkę.

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 22:49, *.aster.pl

@Alan: no u nas jest teraz slaby okres i mamy najwyzsza frekwencje w lidze, rok temu jak sensacyjnie walczylismy o unikniecie spadku to mielismy taka frekwencje jak w sezonach mistrzowskich tak ze znowu sie osmieszyles - normalka u ciebie :d

"szczegolnie widzew ma dobra". Piekne. Nie mogles po prostu napisac, ze TYLKO widzew ma dobra? ŁKS ma kompromitujaca frekwencje u siebie jak na fakt, ze maja nowy stadion. Przestan sie blaznic. I wylewac zal, ze cie kiedys ktos pogonil z wyjazdowiczow i teraz placzesz na kibicow pod kazdym postem, ktory nawet ich nie dotyczy.

odpowiedz
n - 13.12.2022 / 17:33, *.172.71

Skoro chcieliby 20 z 60tys biletów.... to najperw niech dadzą 30% swojego stadionu, czyli jakieś 6 tys miejsc dla nas na mecz u nich.

odpowiedz
Misio - 13.12.2022 / 17:33, *.plus.pl

Widać rzetelność dziennikarską... Należqłoby dodać, że Widzew wziąłby dużą część kosztów organizacji meczu na siebie, stąd ich propozycja 20 tys kibiców Widzewa. Po drugie to świetny trik marketingowy dla obu klubów a my chyba nie musimy obawiać się ich kibiców jak i tak będziemy mięli większość. Po trzecie porownanie ich propozycji z tym, zeby w nastepnym sezonie u nich grać na Łksie też jest z d*py bo ich stadiony mają praktycznie taką samą pojemnośc a po drugie oni nie proponują nam grać na stadionie Polonii. Dla mnie pomysł świetny z duża korzyścią również dla nas

odpowiedz
Leśny Dziadek - 13.12.2022 / 20:04, *.t-mobile.pl

@Misio: Również koszt ewentualnych zniszczeń na stadionie i w mieście?

odpowiedz
Misio - 13.12.2022 / 21:01, *.net.pl

@Leśny Dziadek: jakprzyjdzie nam grać z nimi w Pucharze Polski na narodowym to tez tak bedziesz argumentowal? A burdy moga byc zarowno jak ich bedzie 2 tys jaki 20tys

odpowiedz
Leśny Dziadek - 13.12.2022 / 21:25, *.t-mobile.pl

@Misio: I to ma być argument? Zgoda na kolejny taki mecz, gdy nie trzeba tam z nimi grać? Łeb pod topór mamy pchać?

odpowiedz
Pan - 13.12.2022 / 21:26, *.centertel.pl

@Misio: To Dziad który myśli że zabłysnął swoimi tekstami , a jest żenujący

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 22:52, *.aster.pl

@Misio: 1. Ale stadion Łksu jest WIEKSZY, wiec by zmeiscilo sie WIECEJ widzow. Stadion Polonii jest MNIEJSZY. Nie uwazales w szkole na logice?

2. No patrz jacy łaskawcy, chca wziac organizacje meczu w czesci na siebie? W CZESCI? W calosci niech biora skoro chca tam grac bo Legia nie chce, to dlaczego Legia miala by placic chociaz w 1 %?

3. Jakie 20 tys? Od kiedy klub gosci decyduje ile ma dostac biletow?

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 22:55, *.aster.pl

@Misio: wtedy, bystrzaku, organziatorem jest pzpn, a nie Legia. Wlacz mozg chociaz na chwile. Legia mecz u siebie mialaby zagrac na neutralnym a ty piszesz o korzysciach? Przeciez nie mozna sobie wybierac stadionu bo ktos ma widzi mi sie. Legia ma zgloszony Narodowy jako 2 stadion na mecze ligowe? No chyba nie. Czemu Widzew nie organizowal meczu z Legia na Narodowym? Ba! Przeciez podobno na kazdym meczu jest wiecej chetnych niz miejsc to dlaczego nie przeniosa wszystkich swoich meczow na Narodowy?

odpowiedz
Leśny Dziadek - 14.12.2022 / 11:58, *.t-mobile.pl

@Pan: Poszukaj dobrego lekarza. Ten, do którego chodzisz, oszukuje cię od dawna, co do twojego stanu zdrowia psychicznego.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 13.12.2022 / 17:01, *.orange.pl

Świetny pomysł, tylko 2 korekty.
1000 - 3000 biletów dla kibiców Widzewa po 10 000 zł każdy i 3/4 z tej kwoty dla Legii.

odpowiedz
Pan - 13.12.2022 / 17:13, *.centertel.pl

@Leśny Dziadek: wracaj do lasu dziadku

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 17:22, *.t-mobile.pl

@Pan: Wracaj do swojej meliny

odpowiedz
Pan - 13.12.2022 / 18:04, *.centertel.pl

@L Milcz , i pokaż jak mieszkasz na swoich 30 metrach z mamusią lalusiu

odpowiedz
Lesny Dziadek - 13.12.2022 / 19:59, *.orange.pl

@Pan: Lepiej mieszkać na 30 metrach, niż w łódzkim rynsztoku.

odpowiedz
Pan - 13.12.2022 / 20:01, *.centertel.pl

@Lesny Dziadek: Jestem urodzony w Warszawie i mieszkam w Warszawie, zakompleksiony lalusiu

odpowiedz
Leśny Dziadek - 13.12.2022 / 20:37, *.t-mobile.pl

@Pan: Jedyne co możesz, to pisać. Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz. W ścieku, nie melinie. I radzę chłopcze ochłoń, bo nigdy nie wiesz, z kim piszesz, a możesz się zdziwić...

odpowiedz
Pan - 13.12.2022 / 21:12, *.centertel.pl

@Leśny Dziadek: Nie bądź śmieszny i nie strasz bo takich jak ty to się nie boję . Idź już spać bo ci mamusia zabierze telefon

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 22:57, *.aster.pl

@Pan: w ten sposob leczysz kompleksy czy o co chodzi?

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 22:59, *.aster.pl

@Pan: ale to ty jestes zakompleksiony bo szczekasz pod kazdym jego wpisem, jak 15 latek. Won na polonie.

odpowiedz
Pan - 14.12.2022 / 10:51, *.centertel.pl

@L: Milcz błażniw a jak ci się podoba ten dziad co piszę do mnie o różowych królikach to się z nim umów

odpowiedz
Pan - 14.12.2022 / 11:30, *.centertel.pl

@L: O to mi chodzi żebyś wy.......ł

odpowiedz
Leśny Dziadek - 14.12.2022 / 11:52, *.t-mobile.pl

@Pan : Lecz się na nogi, bo na głowę już za późno.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 14.12.2022 / 11:55, *.t-mobile.pl

@Pan: Jeden widział wszędzie białe myszy, a ty różowe króliki. Nie przejmuj się, to nieszkodliwe.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 14.12.2022 / 15:13, *.orange.pl

@Pan: Spokojnych, zdrowych, pełnych miłości do drugiego człowieka Świąt Bożego Narodzenia.

odpowiedz
Pan - 14.12.2022 / 15:38, *.centertel.pl

@Leśny Dziadek: Nareszcie coś normalnego . Wesołych Świąt

odpowiedz
Żmija - 13.12.2022 / 16:49, *.vectranet.pl

To może niech spotkanie u siebie przeniesie na Ramat Gan - pojemność ponad 41.000!

odpowiedz
Chris - 13.12.2022 / 16:29, *.t-mobile.pl

Z Legią mogą zagrać drugiego mają.

odpowiedz
Hg - 13.12.2022 / 16:25, *.t-mobile.pl

W sumie gdyby to było możliwe to niezła opcja, ale na pewno nie z 20 tysiącami gości, maks 2 tys.

odpowiedz
L - 13.12.2022 / 16:20, *.aster.pl

Chlop jest prezesem klubu ekstraklasy i nie wie, ze stadion narodowy jest wylaczony z uzytku na wiele miesiecy? Co za łeb :d

odpowiedz
Zdzicho - 13.12.2022 / 16:06, *.tpnet.pl

To jak będą gospodarzem w następnym sezonie, nie widzę przeszkód

odpowiedz
ding - 13.12.2022 / 16:05, *.chello.pl

#stopmakingstupidpeoplefamous

odpowiedz
Bućko - 13.12.2022 / 15:57, *.t-mobile.pl

A to narodowy już naprawiony? :D

odpowiedz
ANTYzygo - 13.12.2022 / 15:45, *.vectranet.pl

sezon ogórkowy trwa :-)
i fajny pomysł z tym graniem na stadionie ŁKS, to ma sens ... ;-)

odpowiedz
Le - 13.12.2022 / 18:09, *.versanet.de

@ANTYzygo: ŁKS ma 8 krzesełek wiecej

odpowiedz
e(L)o - 13.12.2022 / 15:44, *.play-internet.pl

pejsowski świr

odpowiedz
FWWM - 13.12.2022 / 15:42, *.orange.pl

XD - najlepszy komentarz w tym temacie. Widzimy się przy Ł3!

odpowiedz
Heh - 13.12.2022 / 15:36, *.geckonet.pl

XD :D

odpowiedz
Mar - 13.12.2022 / 15:35, *.t-mobile.pl

A to1 kwietnia. Gramy w domu!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2023 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.