Jarosław Przybył, Konrad Paśniewski i Edward Iordanescu - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA
REKLAMA

Kontrowersyjny karny dla Rakowa. Przybył: Decyzja mogła być tylko jedna

Woytek, źródło: meczyki.pl

Wiele kontrowersji w sobotnim meczu wzbudziła sytuacja z końcówki pierwszej połowy, gdy po interwencji VAR, sędzia Jarosław Przybył zmienił decyzję z boiska i podyktował rzut karny dla Rakowa Częstochowa. W niedzielę arbiter wypowiedział się na ten temat w programie Meczyki.pl.



- W pierwszym tempie widziałem, że doszło do kontaktu i wydawało się z perspektywy boiska, że ręka Stojanovicia po kontakcie z Arseniciem była ułożona naturalnie. Byłem dobrze ustawiony i tak to zinterpretowałem. Natomiast analiza VAR wymaga spojrzenia w szczegółach i posługiwania się  kryteriami - powiedział Przybył, a następnie dodał:


 


- Cała sytuacja wyglądała tak: Zawodnik Legii od początku wyskoczył z ręką nienaturalnie uniesioną do góry i wziął na siebie ryzyko tej interwencji. Zawodnik Rakowa patrzył na piłkę, a widząc naskakującego na niego przeciwnika, wystawił rękę – my to nazywamy „na zderzak” – żeby zamortyzować zderzenie. Nie ma wątpliwości, że ręka była poza obrysem ciała, ułożona w sposób nienaturalny – to oznacza przewinienie. Jedyną moją wątpliwością z boiska było, czy ułożenie ręki Arsenicia nie spowodowało faulu na zawodniku Legii. Ale moim zdaniem nie – to była forma zabezpieczenia się. 

- Z perspektywy boiska rzeczywiście można było odnieść wrażenie, że to Arsenić popchnął rywala. Ale w całej sekwencji Stojanović wyskoczył w jego kierunku z ręką wysoko w górze, wpadł na niego i na jego rękę. Oczekiwał miękkiego faulu, ale przelicytował. Decyzja mogła być tylko jedna: rzut karny.

- Gdybym dzisiaj jeszcze raz zobaczył tę sytuację, musiałbym podjąć taką samą decyzję. Czy doszło do zagrania piłki ręką? Tak, ewidentnie. Po drugie – czy Arsenić zrobił coś więcej, co można by uznać za przewinienie? Moim zdaniem nie. On po prostu wystawił rękę, widząc że rywal na niego skacze.  Nie widzę dodatkowego ruchu Arsenicia w stronę przeciwnika.


- Zadam pytanie odwrotne – wyobraźmy sobie, że ta sytuacja dzieje się w polu karnym Rakowa. Stojanović wyskakuje, spada na tak ustawioną rękę Arsenicia – jest rzut karny dla Legii? Przecież to była zwykła ochrona zdrowia i należy to zrozumieć.

- Kapitan Legii Bartosz Kapustka zgłaszał przede wszystkim wątpliwości związane z wcześniejszym wątpliwym faulem na Tudora na Kapuadim, po którym doszło do tej sytuacji. Wytłumaczyłem mu jednak, że tego jednak protokół VAR nie obejmuje, bo akcja została wznowiona już rzutem wolnym.




Dodatkową kwestią poruszoną przy rzucie karnym dla Rakowa, było przedwczesne wbiegnięcie w szesnastkę Imada Rondicia. Tu jednak przepisy nie pozostawiają złudzeń - karny został uznany prawidłowo:



zachowanie zawodników

Bramka

Nie ma bramki

Przedwczesne wkroczenie zawodnika drużyny atakującej

Wpływ: powtórzenie

Brak wpływu: bramka

Wpływ: rzut wolny pośredni
Brak wpływu: rzut nie powtarza się
Przedwczesne wkroczenie zawodnika drużyny broniącej

Wpływ: bramka

Brak wpływu:bramka

Wpływ: powtórzenie rzutu
Brak wpływu: rzut nie powtarza się
Przedwczesne wkroczenie zawodników drużyny broniącej i atakującej

Wpływ: powtórzenie rzutu

Brak wpływu: bramka

Wpływ: powtórzenie rzutu
Brak wpływu: rzut nie powtarza się




  
     


REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (72)

+dodaj komentarz
🙂 😊 😃 😁 😂 🤣 😇 😉 😜 😎 😍 🤩 😤 🤨 😐 🤔 🧐 🥳 😟 ☹️ 😢 😭 😡 🤬 🤯 👍 👎 💪 👏 🤝 🖐 🙏 🎉 👀 🤡 💩 ☠️ ❤️ 🤍 💚 🖤 🔥 💥 🚀 🔴 ⚪️ 🟢 ⚫️ ⭐️ ⚽️ 🏀 🏉 🏐 🥇 🥈 🥉 🏅 🏆 🍺 🍻 🕯

robert szenfeld - 23.09.2025 / 07:40, *.com.pl

Papszun malo w galoty nie popuścił po karnym . Nie istnieli na własnym boisku, aż się musiała ta sędziowska miernota nad tymi patałachami zlitować . Taki ,, sędzia,, w okręgówce by ze stadionu nie uciekł nawet pod eskortą gdyby gwizdnął takiego drukowanego karnego.

odpowiedz
Hugon - 22.09.2025 / 23:39, *.vectranet.pl

Ciekawi mnie jak przybył wyskakuje do góry to ręce trzyma w majtach czy podnosi do góry,żeby Arsenic nie odepchnął to Stojanowicz zagrał by głową i tyle w temacie.

odpowiedz
singspiel - 22.09.2025 / 23:31, *.7.83

wyraźnie widać atak na zawodnika Legii. Ten wyskakuje, rywal nie jest zainteresowany piłką, tylko pcha go ręką, powodując upadek. Jeśli tak Przybył rozumie zasady gry w piłkę, to jest to rasowy debil

odpowiedz
Egon - 22.09.2025 / 16:10, *.waw.pl

Tu nie ma co, co drugi mecz szukać na siłę usprawiedliwień, tylko trzeba zacząć lepiej grać.

odpowiedz
Chudy Grubas - 22.09.2025 / 15:45, *.play-internet.pl

No dobra, broni się jak umie i można jego argumenty przyjąć jako coś co broni jego decyzję, tyle że mało osób zauważa że do faulu doszło sekundę wcześniej gdzie zawodnik rakowa robi delikatne przesunięcie legionisty podczas wyskoku i to już wtedy Stojanović traci koordynację.

odpowiedz
grzesiek - 22.09.2025 / 14:17, *.centertel.pl

kiedyś gorsze rzeczy drukowali :)

odpowiedz
PLBBOY - 22.09.2025 / 12:40, *.play-internet.pl

Przybył - pracownik drukarni.

odpowiedz
CR_BOY - 22.09.2025 / 12:21, *.157.245

Co za bzdury!!!

Stojanovic wyskakuje do góry pionowo do piłki (nie w bok na napastnika). Ręce ma naturalnie wystawione w takim skoku. I w powietrzu medalik go popycha podchodząc pod Stojanovica i przy tym wpada na niego , to nie jest walka o piłkę gdzie 2 zawodników wyskakuje do góry, (fauluje) ... a ten broniąc się przed upadkiem nawiguje ciało ręką. Piła spada zupełnie przypadkowo mu na rękę. Piłka nie leci w światło bramki, nie ma żadnego zagrożenia.

W życiu większej bzdury nie widziałem i po wypowiedziach w/w nie słyszałem. 🤬

odpowiedz
Afro - 22.09.2025 / 23:43, *.plus.pl

@CR_BOY: Pełna zgoda. Przybył 💩💩💩

odpowiedz
exsa - 22.09.2025 / 09:43, *.orange.pl

Stojanovic faulowany przez Arsenica a pilka spadla na reke i to ma byc rzut karny z drugiej strony jak to by wygladalo gdyby faulowal pilkarz "L" w polu karnym to bez VAR podyktowal rzut karny, celowo tej reki nie zrobil ale Sedzia nie mial watpliwosci wiec wiecej nie powinien sedziowac meczow "LEGII" jak P.Frankowski !!!

odpowiedz
Afro - 22.09.2025 / 13:09, *.plus.pl

@exsa: Dokładnie to chciałem napisać 👍

odpowiedz
fan1956 - 22.09.2025 / 08:58, *.plus.pl

Przybył to menda anty LEGIJNA !!!

odpowiedz
Pusia - 21.09.2025 / 21:36, *.vectranet.pl

Przybył wszyscy wiemy kim ty jesteś i jak ci na imię. Lepiej na stadionie Legii już się nie pokazuj.

odpowiedz
Stinki - 21.09.2025 / 22:29, *.play.pl

@Pusia: A czemu ma sie nie pokazywać co mu zrobisz ?

odpowiedz
m57 - 22.09.2025 / 06:06, *.play.pl

@Stinki: nic mu nie zrobi, Po prostu dla wszystkich byłoby lepiej, gdyby Przybył zniknął z polskiej piłki.

odpowiedz
Mac - 22.09.2025 / 20:14, *.190.40

@Stinki:

odpowiedz
WoLa - 21.09.2025 / 21:04, *.centertel.pl

Nie zawsze mecz będzie sędziował Marciniak który jest gwarantem trzech punktów dla nas, no przyjdzie dzień że zawiną go jak Fryzjera kiedy ale narazie trzeba korzystać z sytuacji jak można

odpowiedz
targówek - 21.09.2025 / 23:16, *.orange.pl

@WoLa: co ty mądry jesteś :) merytoryczny i w ogóle, z jedną drobną uwagą, ty nie jesteś z Woli ,chyba że Chorzelowskiej !

odpowiedz
curragh - 22.09.2025 / 23:33, *.7.83

@WoLa: Marciniak często dyktował karne przeciwko nam. trudno nazwać to pomocą

odpowiedz
Beton - 21.09.2025 / 20:38, *.play.pl

to Ty masz nienaturalnie ułożony łeb na szyi. Błędy się zdarzają każdemu ale trzeba umieć się do nich przyznać a nie opowiadać farmazony.

odpowiedz
Kamień - 21.09.2025 / 19:14, *.play.pl

Szczerze to po trzeciej powtórce co do błędu sędziego nie byłem już taki pewny. Ale Lyczmański zaraz wszystko wyjaśni :-) choć nie zawsze ma rację :-)

odpowiedz
Sobal 74 - 21.09.2025 / 18:02, *.t-mobile.pl

Karny bardzo wątpliwy Jestem pewien jakby zamiast Legii grała jakąkolwiek inna drużyna karnego by niebylo

odpowiedz
Bronek 49 - 21.09.2025 / 16:43, *.vectranet.pl

Karny wątpliwy Legia zagrała słabo ze słabym Rakowem ,czy wreszcie trener posadzi na ławie Vinagre on w każdym meczu jest jednym z najsłabszych piłkarzy. Legia na 16 strzaów tylko dwa celne ,Legioniści nie robią postępów i w tym przypadku niestety to wina trenera nie jest taki dobry jak kibice myśleli , 2 tygodnie przerwy na reprezentacje a on daje 4 dni wolnego zamiast ćwiczyć skuteczność.

odpowiedz
Ekspert po 6 browarach z Biedronki - 21.09.2025 / 17:36, *.play.pl

@Bronek 49: hahahaha a w ile czasu powienien zrobic z nich maszyne? Ile czasu się to robi i skąd to wiesz? Ty zawsze piszesz coś o czym nie masz pojęcia ? Czy po prostu nawalileś się kasztelanami i wylewasz swój ból życia?

odpowiedz
geds - 21.09.2025 / 16:16, *.play.pl

i dotąd ciemniaku nie zobaczył że całe ciało Stojanovicia odleciało do tyłu w skutek zdecydowanego odepchnięcia Bie zobaczył aktywnego ruchu ręką, a nie żadnego zderzaka, Arsenicia, bo krętacz nie chciał zobaczyć.

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 21.09.2025 / 16:03, *.t-mobile.pl

Ja zawsze piszę, "Przybył i wypaczył", i jak wodzę nic się nie zmienia, marny sędzia, a do tego nienawidzi Legii. Pewnie ma problem, że urodził się w jakieś zawszonej wsi a nie w Wielkiej Warszawie. 🤔

odpowiedz
Okęciak - 21.09.2025 / 17:49, *.play-internet.pl

@PiotrŻo(L)iborz: dokładnie, podzielam opinię szanownego kolegi.

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 22.09.2025 / 06:59, *.play-internet.pl

@Okęciak: Pan Adam Leczmański powiedział , że karny nie powinien być odgwizdany, i tyle w temacie.

odpowiedz
Dariusz - 21.09.2025 / 15:45, *.play-internet.pl

Gość nie potrafi przyznać się do błędu i tyle w temacie.

odpowiedz
Anty pzpn - 21.09.2025 / 15:30, *.centertel.pl

Jego sędziowanie jest takim samym poziomie jak tego nieudacznika sylwestrzaka proponuję drużynie i całemu zarządowi nie przybijać z tym panem piątki przy następnym meczu który będzie nam sędziował nie jest godzien tego ciekawe jak wtedy się poczuje mizerny sędzina!!!

odpowiedz
kacperek - 21.09.2025 / 14:05, *.play.pl

Jakby to bylo u rakowa w polu tez nie powinno byc karnego dla Legii , wydrukował karny po to zeby liga byla ciekawsza !! Zobaczymy kogo dadzą na mecz Legia-baba i lech vs rakow bo tez bedzie sie dzialo w tych meczach !

odpowiedz
Ikis - 21.09.2025 / 13:51, *.plus.pl

Sytuacja wygląda tak: Przybył z Kluczborka, 70 km od Częstochowy. To mu zaburza postrzeganie w meczach Rakowa... Tylko dlaczego jest wyznaczany na mecze Rakowa w Częstochowie? Bo w kolegium sędziów jest bajzel i nikt nie dość, że nie rządzi to i nie myśli?

odpowiedz
Micha - 21.09.2025 / 13:42, *.interwan.pl

Chyba wszyscy oglądali inną powtórkę niż ten kretyn. Kto tu w kogo wjeżdża, ja się pytam??? No pytam się 🤬🤬🤬🤬

odpowiedz
Okęciak - 21.09.2025 / 13:38, *.play-internet.pl

Panie przybył, wystawienie ręki żeby się obronić przed skaczącym zawodnikiem to jedno, czym innym jest odepchnięcie skaczącego zawodnika. Na powtórce wyraźnie widać że po kontakcie Arsenic po prostu odpycha piłkarza Legii a to jest po prostu faul. Oczywiście będzie Pan bronił swojej tezy w zaparte, mimo że wszyscy eksperci mówią że dał Pan ciała, jak trzeba drukować to trzeba i potem trzeba iść w zaparte, w pełni Pana rozumiem.

odpowiedz
Dimas - 21.09.2025 / 13:35, *.play-internet.pl

Co za zbzdury chłop został pchnięty w powietrzu, tam jest odepchnięcie a nie jakiś zderzak tępaku, obejrzyj sobie ten mecz jak gwizdałeś ile wyjść skrzydłem Wszołka skasowałeś - wyszedł na czysto - faul nawet komentatorów zadziwiłeś, zderzenie ze sobą obrońcow Rakowa znów idziemy z atakiem w przewadze - gwizdek, poziom sedziowania naprawdę niski, każdy kontakt z zawodnikami Rakowa ich łapki w górze - faul.

Inna sprawa, że graliśmy tak na 70% możliwości, nie był to dobry mecz conajwyżej otarty o solidny, Rakow widać że w dołku, ale przy powiedzmy wyrównanym poziomie wystarczyło marne sędziowanie i punkty strocone, naprawdę pomijając karny - poziom sędziowania żenujacy akurat my na tym straciliśmy, innym razem ktoś inny - nie można wyrównywać meczu takim sędziowaniem jaki był może przydałby się odpoczynek ?

odpowiedz
kaktus - 21.09.2025 / 13:17, *.orange.pl

Przybył... Karny karnym, ale wytłumacz mi gdzie tu widzisz faul... oraz na kim...
https://x.com/m_kryszkiewicz/status/1969481942925005151
Oraz tu... Legionista to mu prawie rękę urwał 🤣
https://x.com/m_kryszkiewicz/status/1969483101957980214

odpowiedz
kaktus - 21.09.2025 / 13:12, *.orange.pl

Uczciwy sędzia. Wziął kasę za karnego to się wywiązał...

odpowiedz
Optymistycznie - 21.09.2025 / 21:47, *.vectranet.pl

@kaktus: No to jest to ,konkretne wyjaśnienie ,brawo🙂

odpowiedz
Wolfik - 21.09.2025 / 13:04, *.play.pl

Oglądając mecze to czasami mam wrażenie, że sędziowie są zupełnie gdzie indziej. Coraz gorzej to wygląda. Interpretacji tyle, ilu sędziów. Gwizdanie urojonych fauli to norma. A potem płacz, bo na pucharach sędziowie nie gwiżdżą gdy zawodnik przewraca się pod wpływem powietrza jak Tudor.

odpowiedz
Ju(L)ius - 21.09.2025 / 12:50, *.t-mobile.pl

To było pewne..... jest przybył, jest coś na niekorzyść Legii......

odpowiedz
Trampek - 21.09.2025 / 12:42, *.orange.pl

W cywilizowanych federacjach piłkarskich sędzia taki byłby co najmniej zawieszony w wykonywaniu swoich czynności. A u nas zapewne dostanie pochwałę i złożony wniosek do UEFA o sędziowanie w ....europejskich rozgrywkach. Na WARZE było widać wyraźnie ,że zawodnik został ODEPCHNIĘTY i ratując się przed upadkiem machał rękoma i w trym czasie piłka trafiła w rękę. Najpierw była PRZYCZYNA a później był SKUTEK . Nie SUCHE przepisy. Parafrazując ... zabicie arcyksięcia było PRZYCZYNĄ , co było SKUTKIEM wybuchu pierwszej wojny światowej. Ale tej parafrazy i tak ten sędzia nie zrozumie !!!

odpowiedz
Syn Barnaby - 21.09.2025 / 13:11, *.orange.pl

@Trampek: Jakie federacje masz na myśli? Sędzia, który się pomyli jest zazwyczaj chroniony przez swoje otoczenie.

odpowiedz
Trampek - 21.09.2025 / 21:17, *.orange.pl

@Syn Barnaby: Cywilizowane !!! Jedną z nich wymienił komentator podpisujący się "Legionista"

odpowiedz
Syn Barnaby - 21.09.2025 / 22:14, *.orange.pl

@Trampek: Czyli angielska? Przecież Anglicy to beznadziejni sędziowie i tyczy się to wielu sportów, nie tylko piłki. Czy wyciągają konsekwencje? No raczej też starają się nie dostrzegać problemu. Te same ogórki sędziują w kółko.

odpowiedz
Trampek - 22.09.2025 / 16:31, *.orange.pl

@Syn Barnaby: Byłeś. Widziałeś na żywo mecze LIGI ANGIELSKIEJ ? Pojedź i zobacz na ŻYWO derby Londynu , Manchesteru . Liverpoolu . Zauważysz różnice w sędziowaniu. Ale "federacje cywilizowane " to nie tylko angielska .A poza tym co rozumiesz pod pojęciem "federacja" . Pewnie mylisz pojęcia pod tym pojęciem.

odpowiedz
Syn Barnaby - 22.09.2025 / 22:05, *.orange.pl

@Trampek: dla mnie angielska piłka jest nudna. Sędziowanie najsłabsze i gorsze nawet niż w Hiszpanii. Domyślam się że pijesz do przyzwolenia na ignorowanie fauli celem utrzymania tempa gry. Cóż, jednym się to podoba a dla mnie faul to faul.

odpowiedz
Mchr - 21.09.2025 / 12:39, *.orange.pl

..uja na niego nadkakuje. Arsenić się od razu pakuje d...ą nie mając zamiaru walczyć o piłkę. Nogę stawia pod Stojanovićem.

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 21.09.2025 / 12:24, *.cyfrowypolsat.pl

Przybył i wydrukował.

odpowiedz
Zgred - 21.09.2025 / 12:19, *.as13285.net

Powiedz ile przytuliles za te wapno. Jeśli miałbyś drugi raz podjąć decyzję też bys wziął w łapę

odpowiedz
Legionista - 21.09.2025 / 12:19, *.net.pl

Pachołku pzpn, pierwszą połowę gwizdałeś pod gospodarzy, oglądałem parę razy sporne sytuacje, sam oglądnij, może nie mam racji, jestem małym, nędznym, złamasem.

odpowiedz
Darek - 21.09.2025 / 12:03, *.tpnet.pl

Dla mnie karny z d...y. Bez różnicy czy była ręką czy nie to Raków z tej akcji i tak by nic nie ugrał.
I pytanie do sędziego.
Czy można wyskakiwać do góry z rękami trzymanymi do dołu?

odpowiedz
CZELCHAKA - 21.09.2025 / 12:02, *.play-internet.pl

Chłop pomylił człowieka z łososiem

odpowiedz
KAMI(L) - 21.09.2025 / 11:58, *.play.pl

Co za ch*j, nawet nie udaje. Drukarz jak ten pies z Zabrza Małek

odpowiedz
Kg 1916 - 21.09.2025 / 11:56, *.t-mobile.pl

Jak można mieć rękę naturalnie przy wyskoku do góry. Przybył nagraj filmik jak ty skaczesz do góry z rękami przy ciele!!!

odpowiedz
Kud(L)aty68 - 21.09.2025 / 11:53, *.play.pl

Jedyny komentarz na temat sędziego Przybyła musiałby zawierać słowa powszechnie uznane za obelżywe, więc - bez komentarza. A krótko? Wałek jak stąd do tamtąd.

odpowiedz
q@q.pl - 21.09.2025 / 11:50, *.jmdi.pl

Oprócz ręki proponuję wszystkim twierdzącym że ewidentny karny, zwrócić uwagę na biodro i kolano Arsenica. Jak podchodzi pod Stojanovicia. To się nazywa potocznie stołek i w każdej sytuacji jest interpretowane jako faul.... Przybył to takie sam nieudaj jak Frankowski. A że Legii nie lubi, to wie cała Polska. Włącznie z knurami z kolegium sędziów...

odpowiedz
Legionista - 21.09.2025 / 11:40, *.centertel.pl

Ciekawe jak to by wyglądało np. w meczu Premier League w derbach Liverpoolu 😁😁 sędzia by był od razu odsunięty na kilka męczy 😁😁 Ale u nas w eklapie niestety wszystko jest możliwe

odpowiedz
Przybył i wydrukował - 21.09.2025 / 11:33, *.play.pl

ŻE CO KU*WA?!

"- Z perspektywy boiska rzeczywiście można było odnieść wrażenie, że to Arsenić popchnął rywala. Ale w całej sekwencji Stojanović wyskoczył w jego kierunku z ręką wysoko w górze, wpadł na niego i na jego rękę. Oczekiwał miękkiego faulu, ale przelicytował."

No wyskoczyl w jego kierunku z reka wysoko w gorze bo najpierw zostal POPCHNIETY i szukal rownowagi, Przeciez on nawet nie widzial popchniecia przed wysokokiem ogladajac to na varze. Hahahhahahahahahahaha.

I to wszystko po padolino Tudora i wolnym i typ mowi cos o miekkich faulach i jeszcze zadowolony, ze var tego nie mogl sprawdzic. Hahahahahahahaha. Trzymajcie mnie XDDDD

I typ jeszcze odwraca sytuacje i pyta czy to bylby faul na karnego. Ku*wa mac! To jak uwazal, ze nie ma faulu i to meska gra to jakim cudem dal karnego za reke, skoro byla ulozona naturalnie! Pilka mu spadla z gory na reke, w ktora nie mogl trafic glowa bo byl przestawiony. Przeciez to kwintesencja przypadkowej reki. Nie ma faulu? OK, ale za co karny jak reka przypadkowa.

odpowiedz
Ibik - 21.09.2025 / 11:28, *.cdn77.com

Bezczelny drukarz, przekręt

odpowiedz
JE..AĆ PZPZ - 21.09.2025 / 11:27, *.play.pl

Druk sezonu

odpowiedz
e(L)zone - 21.09.2025 / 11:23, *.interkam.pl

Moim zdaniem kontrowersji nie ma.Arsenić nie odpychał na tyle mocno by gwizdać faul(raczej położył tylko rękę),a ręka Stojanovicia była poza obrysem i dotknięcie było ewidentnie.Nie szukajmy tu winy sedziego,tymbardziej jak Przybył mówi,że drugi raz podjąłby taką samą decyzję.Bardziej skupmy sie na słabej postawie naszego zespołu. Z taką grą cieżko będzie o mistrzostwo.

odpowiedz
Traktor - 21.09.2025 / 11:38, *.net.pl

@e(L)zone: Kompromitujesz się. Zewsząd słychać oburzenie, a ty postanowiłeś być oryginalny. Poczytaj co piszą na większości portali. Nikt nie broni decyzji tego pajaca.

odpowiedz
L - 21.09.2025 / 11:42, *.play.pl

@e(L)zone: Przestan sie, dzbanie, kompromitowac tu ciagle. Slaba gra?! Rakow nie istnial, 60% posiadania pilki, 500 podan, 16 strzalow, kontrola meczu. Wygralismy to 1-0 na trudnym wyjezdzie a ty cos pier**lisz o slabej postawie?

Jak, ku*wa nei ma kontrowersji?! Przeciez tu faul byl wczesniej, przy odepchnieciu, a ta sedziowska ku*wa w ogole o tym nie mowi tylko o tym drugim zdarzeniu. Nawet nie widzial tego odepchniecia najpierw. Poza jakim obrysem?! Naturalnie ulozona reka jak cie rywal 2 razy odpycha a ty wyskakujesz do pilki, w odroznieniu od rywala, ktory nie jest zainteresowany pilka. To jest normalny obrys jak wyskakujesz do glowy i nie trafiasz pilki glowa bo cie rywal odepchnal.

"nie odpychal na tyle mocno". Nie widzialem, ze w ogole mozna odpychac kogos bez konsekwencji. Zwlaszcza przy wyskoku, co skutkuje tym, ze pilakrz nie trafia glowa tylko pilka spada mu na reke. W kazdej sytuacji to drukarnia. Albo faul, albo przypadkowa reka. Nie ma innej interpretacji tutaj.

Po 3 kojarzysz czerwien na Jose Kante z Piastem i Kapustki z Radomiakiem? Tam nawet faulu nie bylo a byly czerwone bo po zagraniu pilki przypadkowo ktos ucierpial. Pamietasz karnego z Lublinie jak Kovacevic MUSNĄŁ twarz rywala zagrywajac tez pilke? Pamietasz kto sedziowal wszystkie 3 mecze?

Po 4 kojarzysz po czym byl ten karny? Po jakim "faulu" na Tudorze? Gosc z glodu padl - faul. A dla ciebie miekkich fauli nie gwizdzemy ale jak Tudor padl bez kontaktu to juz nie widzisz? Wygralsimy ten mecz spokojnie. 1-0 i pelna kontrola, rywal bez sytuacji. Na trudnym terenie.

Z taka gra ciezko o mistrzostwo? A kto gra lepiej? Moze Jagiellonia, ale ją wyjasnimy w srode. Z taka gra jestem pewny. Lech, Rakow graja gorzej. Lech to nawet u siebie z Zaglebiem przegrywa.

odpowiedz
e(L)zone - 21.09.2025 / 12:16, *.interkam.pl

@L: nadrukowałeś się,a ja wczoraj przysypiałem na tym meczu.Dwa strzały na bramkę oddaliśmy.Jak Ty uważasz,że dobrze graliśmy to gratulacje,adwokacie diabła.😂
Karny był "miękki" to fakt,ale należy się liczyć z takimi sytuacjami i nie płakać tylko grać. Tu jest Legia i trzeba strzelać jedną bramkę wiecej i wygrywać, nie płakać jak dzieci.Tak jak ktoś wyżej pisał,raz sędzia pomoże,raz zaszkodzi.To jest normalne.Legii nie przekręcają co kolejkę. Co ma powiedzieć Widzew jak ich w kilku meczach pokrzywdzili? Nikt tego celowo nie robi,a dużo tych karnych jest dyskusyjnych.Trzeba umieć na te wydarzenia zareagować sportowo na boisku.

odpowiedz
Korda - 21.09.2025 / 13:03, *.centertel.pl

@e(L)zone: przy analizie Var-u widać jak zainteresowany piłka jest Arsenic , jeśli typ nie wyskakuje do piłki tylko przeszkadza drugiemu zawodnikowi w zagraniu piłki głową to jest to faul

odpowiedz
e(L)zone - 21.09.2025 / 13:05, *.interkam.pl

@Traktor: ja też nie bronie sędziego,ale np. w lidze włoskiej widziałem takie karne dyktowane za zagrania ręką,że śmiech na sali i to zawsze będzie dyskutowane i wzbudzać kontrowersje.Przepisy są takie,że interpretować można na różny sposoby i sędzia zawsze się wybroni,tak samo jak faul Kapuadiego na Tudorze,gdzie nasz zawodnik ma zupełnie inne warunki fizyczne i jak ocenić czy to było w ramach walki fizycznej,czy już faul?To samo padolino Stojanovicia za co dostał żółtko.Niby jakiśkontakt tam był.Tydzień temu powinien być karny po stemplu Vinagre,czy jeszcze jakaś kontrowersja,że Legii się upiekło. Jednym razem sie upiecze,za za chwilę los to zabierze w następnym meczu.Pomyłki sędziowskie były i będą zawsze.

odpowiedz
Mateusz z Gór - 21.09.2025 / 15:08, *.orange.pl

@Korda: Nawet tak oczywista rzecz nie przeszkadza niby-sędziemu twierdzić inaczej. Poza tym przed tą akcją:
NIE BYŁO FAULU NA TUDORZE.
NIE BYŁO FAULU NA TUDORZE
NIE BYŁO FAULU NA TUDORZE
Wszelkie dywagacje nie mają sensu, bo wcześniej nie było faulu.

odpowiedz
Mateusz z Gór - 21.09.2025 / 15:12, *.orange.pl

@e(L)zone: Chłopie kochany, jak cię lubię, tak nie mogę znieść takich bzdur.
KARNEGO Z RADOMIAKIEM NIE MOGŁO BYĆ, BO WCZEŚNIEJ ZAWODNIK Z RADOMIA BYŁ NA SPALONYM.
Może był faul, ale nie mogło być karnego, na miły Bóg!
Tak samo nie było ręki Stojanovica, bo wcześniej był faul niezainteresowanego piłką zawodnika rakowa.

odpowiedz
e(L)zone - 21.09.2025 / 16:25, *.interkam.pl

@Mateusz z Gór: ok,masz rację! Zgadzam się. 🙂Ja już nie będę komentował tych karnych czy stykowych sytuacji,bo nie jest to moją mocną stroną.A w zaparte nie lubię iść.pozdro.🤝

odpowiedz
Mateusz z Gór - 21.09.2025 / 18:40, *.orange.pl

@e(L)zone: Trzymaj się, stary🍻

odpowiedz
Huwdu - 21.09.2025 / 11:07, *.centertel.pl

Przybyl zlodziej i drukarz, on poprostu nie lubi Legii i zawsze jest jakas kontrowersja przeciwko Legii

odpowiedz
PZPN - 21.09.2025 / 11:07, *.play.pl

niezly farmazon

odpowiedz
REKLAMA
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2025 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.