Relacja z trybun: Mieli walczyć o mistrzostwo, na murawie wciąż dziadostwo

Debiut nowej legijnej flagi na meczu z Lechem przy Ł3 - fot. Woytek / Legionisci.com

Po wygranej z Szachtarem można było się łudzić, że nasz zespół wykona kolejny krok do przodu i w końcu wygra ligowe spotkanie z drużyną walczącą o mistrzostwo. Niestety, znów zostaliśmy sprowadzeni na ziemię - rumuński trener nadal jest przekonany, że punkty zdobywa ten, kto dłużej utrzymuje się przy piłce. Wszystkie miejsca na trybunach zostały wyprzedane ze sporym wyprzedzeniem. 

REKLAMA

Była gorąca atmosfera, głośny doping, wzajemne uprzejmości, a nawet pozdrowienia kibica po drugiej stronie muru wysłane przez fanatyków z Łazienkowskiej i Bułgarskiej.


O ile w czwartek w Krakowie było naprawdę ciepło i na trybunach wiele osób dopingowało w samych koszulkach, w niedzielę było już typowo jesiennie - zimno, deszczowo, a w trakcie meczu także wietrznie. Choć i to nie przeszkodziło sporej grupie fanatyków z Żylety, by pod koniec spotkania pozbyć się koszulek. 


 


Dla fanów Lecha był to pierwszy od dwóch lat legalny wyjazd na nasz stadion. Przypomnijmy, że ostatnio "Kolejorz" obecny był na zakazie w sektorze gości dzięki naszej uprzejmości. Lechici do Warszawy przyjechali raptem trzy dni po meczu na Gibraltarze. Do stolicy przybyli pociągiem specjalnym w bardzo dobrej liczbie. Na naszym stadionie zasiedli odpowiednio wcześniej. W sektorze gości wywiesili 10 flag: Sprawa Honoru, Lech Poznań Pyrlandia Forever, Reprezentujesz KKS Lech, Poznań Fanatics, Lech Poznań Skinheads, Ratajscy Fanatycy, Grunwald, Wildeccy Fanatycy 08, Pleszewcscy Fanatycy. Ponadto wywiesili transparent "Fuck Antifa", PDW dla kibiców ŁKS-u oraz płótna PDW dla własnych fanów, a także flagę Norwegii dla legionisty przebywającego po drugiej stronie muru.

Dobrych kilkanaście minut przed rozpoczęciem meczu rozpoczęła się wymiana uprzejmości. Lechici próbowali prowokować przyśpiewką "Gdzie twoje berło?". Z naszej strony poleciała cała gama antylechickich przyśpiewek. Czyli mecz Legia - Lech w normalnych okolicznościach przyrody. Przypomnijmy, że kiedy ostatnio lechici gościli przy Ł3 - na zakazie - obie strony nie ubliżały sobie wzajemnie. Teraz było już "normalnie", ale też bez przesadnej ilości bluzgów. W skali całego spotkania można rzec, że bluzgów było niewiele. W pierwszej połowie pojawiły się wrzuty z naszej strony na zgody KKS-u: Arkę ("Co to jest za drużyna...") i ŁKS ("Trzyliterowa..."). Były także okrzyki "Zawsze i wszędzie..." w związku z zakazami stadionowymi, przez które część legijnej braci nie może pojawiać się na trybunach. Później również pojawiły się bluzgi na  Haniora.


Legia Warszawa - Lech Poznań sektor gości
fot. Mishka / Legionisci.com

Kiedy po jednej ze skutecznych interwencji w defensywie, "August" cieszył się z zatrzymania gracza Lecha, usłyszał z Żylety skandowanie "Rafał Augustyniak". Dawno niesłyszane. Kilka razy kiedy arbiter podejmował niekorzystne naszym zdaniem decyzje, jechaliśmy z nim równo. Niosło się m.in. "polscy sędziowie...", czy "j... sędziego i całą rodzinę jego". Dwukrotnie w trakcie meczu śpiewaliśmy na dwie strony, machając przy tym szalami. 

Na murawie nic się nie zmieniało. Legia miała raptem parę sytuacji, a kupiony za 3 miliony euro drewniany napastnik po raz kolejny nie pokazał nic. Podobnie jak wielu jego kolegów z drużyny. Mimo wszystko staraliśmy się nakręcić zespół by walczył z całych sił o zwycięstwo. "Legia walcząca, Legia walcząca do końca" - niosło się z naszej strony. Na kwadrans przed końcem ryknęliśmy "Gdybym jeszcze raz...", a dobrych kilka minut później, pozbywając się koszulek, śpiewaliśmy "Nie poddawaj się, ukochana ma...". Marzenia o zwycięskim golu okazały się płonne i spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem.


Legia Warszawa - Lech Poznań flaga Żyleta
fot. Mishka / Legionisci.com

Straciliśmy punkty po raz ósmy w tym sezonie (na 12 meczów!) ligowym. Takie wyniki odpowiadają co najwyżej rumuńskiemu szkoleniowcowi, który znów w durny sposób tłumaczył amatorkę, którą musimy oglądać co kilka dni od wielu tygodni. Gra piłkarzy polegająca na utrzymywaniu się przy piłce zdecydowanie nie przypadła kibicom do gustu, czemu Żyleta dała wyraz skandując "Legia grać, k... mać", kiedy tylko piłkarze podeszli pod naszą trybunę. "Hej Legio chcemy mistrzostwa" - usłyszeli po chwili. Choć tak naprawdę nasze oczekiwania wydają się dziś z kosmosu - wydaje się, że prędzej czeka nas walka o utrzymanie aniżeli o mistrzowski tytuł. Po przepaleniu rekordowej ilości euro na transfery, czy kolejnych darmozjadów w sztabie... 

Przed nami czwartkowy mecz w Pucharze Polski z Pogonią, na który "Portowcy" przyjadą pociągiem specjalnym. Później zaś z powodu zakazu wyjazdowego (za antysemickie okrzyki) nie będzie nam dane pojechać na stadion Widzewa.


Legia Warszawa - Lech Poznań flaga Białołęka
fot. Mishka / Legionisci.com


P.S. Na meczu zadebiutowały dwie legijne flagi - płótno "Białołęka" z frazą "Szacunek, oddanie, godna postawa. Dzielnica wierna Legii Warszawa", a także 28-metrowa flaga "Legia Warszawa" (z hasłem pisanym gotykiem), z buldogiem po środku obok legijnego herbu.

Frekwencja: 26 498
Kibiców gości: ok. 1400
Flagi gości: 10

Autor: Bodziach


 



Legia Warszawa 0-0 Lech Poznań - Mishka / 62 zdjęcia 
Legia Warszawa 0-0 Lech Poznań - Piotr Galas / 69 zdjęć 
Legia Warszawa 0-0 Lech Poznań - Maciek Gronau / 62 zdjęcia 
Legia Warszawa 0-0 Lech Poznań - Kamil Marciniak / 28 zdjęć 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (46)

+dodaj komentarz
🙂 😊 😃 😁 😂 🤣 😇 😉 😜 😎 😍 🤩 😤 🤨 😐 🤔 🧐 🥳 😟 ☹️ 😢 😭 😡 🤬 🤯 👍 👎 💪 👏 🤝 🖐 🙏 🎉 👀 🤡 💩 ☠️ ❤️ 🤍 💚 🖤 🔥 💥 🚀 🔴 ⚪️ 🟢 ⚫️ ⭐️ ⚽️ 🏀 🏉 🏐 🥇 🥈 🥉 🏅 🏆 🍺 🍻 🕯

Plaskacz - 30.10.2025 / 22:46, *.net.pl

Oooo, Sendzia Rzurek i ta pani od kuultuury.

odpowiedz
Kornik - 29.10.2025 / 22:52, *.plus.pl

Sędziowie już wytypowali kto mistrz, i robią wszystko

odpowiedz
upadek - 29.10.2025 / 21:46, *.inetia.pl

Miodek zadowolony , pelny stadion...
On pluje nam w twarz a my udajemy ze pada deszcz...

odpowiedz
Wuj z wynikami - 29.10.2025 / 16:29, *.orange.pl

tylko miszczostwo !!!!!!!!!11

odpowiedz
Wyrwikufel - 28.10.2025 / 23:41, *.vectranet.pl

Siedziałem blisko sektora gości na sektorze 225. Łach słabo wypadł w porównaniu do innych ekip, które też miałem możliwość oglądać i słuchać z bliska. Żyleta dobrze słyszalna, choć siłą rzeczy łach był lepiej słyszalny z uwagi na bliskość.
Niestety berło i korona już nam odjechały w tym sezonie więc takie łachy mogą się ponapinać w tym temacie. Nie umniejsza to jednak faktu, że to Legia najczęściej dzierżyła berło i koronę w Polsce i to pewnie szybko się nie zmieni 😁

odpowiedz
Ach - 29.10.2025 / 17:20, *.tpnet.pl

@Wyrwikufel: Górnik nie może zdobyć Mistrzostwa w tym sezonie , nie może . Oby nie zdobyli punktów jesienią - i póżniej .

odpowiedz
Rock tonight - 28.10.2025 / 21:55, *.tpnet.pl

Od jakiegoś czasu różni dziwni ''zniesmaczeni''próbują nas tu rozmiękczać . Niejaki floyd po meczu z Szachtarem coś tu chromolił , teraz zbulwersowany AIK Solna ... Odnoszę wrażenie że te typy chcą nas osłabić i ośmieszyć , chcą żebyśmy ''uśmiechali się do całego świata''i żeby można było nas regularnie bezkarnie obrażać , a my żebyśmy wcale nie reagowali na trybunach . I chyba żebyśmy jeszcze ich pozdrawiali (?!) , tych niedobrych innych ... Kultura nie jest zła , lecz to prowincja z Lecha albo z innych prowincjonalnych regionów obrażają nas pierwsi zazwyczaj - do nich pretensje że są niekulturalni . Tyle lat nas obrażają różne frajery że po prostu odpłacamy im tym samym . Ps. Pozdrawiam porządną i ogarniętą prowincję , czyli tę którzy nas szanują . Dla was szacunek .

odpowiedz
Arek - 29.10.2025 / 18:32, *.tpnet.pl

@Rock tonight: o to to. Nic dodać, nic ująć. Ja pisałem, że jakieś dziwaki próbują tu wjeżdżać, bo im bluzgi nie pasują, albo relacje Bodziacha. A on pisze, jak pisze, od zawsze. Pozdrawiam.

odpowiedz
Cezar. - 29.10.2025 / 19:25, *.centertel.pl

@Rock tonight: brawo,tak właśnie jest jak napisałeś i o to w tym wszystkim chodzi, więc zbyt mocne samobiczowanie po słabszych meczach to dla nich woda na młyn,na to czekają,musimy mieć we wszystkim jakiś umiar,tutaj piątej kolumny niestety nie brakuje.przybieraja różne maski,nie można dać się im podpuszczać 😎❤️🤍💚.

odpowiedz
Rock tonight - 29.10.2025 / 22:26, *.tpnet.pl

@Arek: Pozdrawiam . Obyśmy jutro wygrali (może lepiej bez dogrywki i bez serii rzutów karnych) . 🙂 Może Rajowicz jutro strzeli , stara się chłop i nic , ostatnio . Może jutro .

odpowiedz
Rock tonight - 29.10.2025 / 22:32, *.tpnet.pl

@Cezar.: Ave Cezar . 🙂 Jutro awans , bądźmy dobrej myśli .

odpowiedz
Frytka - 28.10.2025 / 20:45, *.play.pl

A dzie wspomnienia o gosciu co przegonil pol sektora lecha jak wskoczył na boisko????

odpowiedz
Keczup - 29.10.2025 / 07:27, *.play.pl

@Frytka: Podobno gonil ich do samego pociagu ale uciekli ;)

odpowiedz
Koneser polskiej piłki klubowej - 28.10.2025 / 19:39, *.plus.pl

LICZY się tylko mistrzostwo! 😂

odpowiedz
Arek - 28.10.2025 / 18:42, *.tpnet.pl

Jakie antysemickie? najwyżej, antywidzewskie. Już niech nie przesadzają.

odpowiedz
Joanna Senyszyn - 28.10.2025 / 18:29, *.play-internet.pl

Jeździć musimy jeździć będziemy!

odpowiedz
Sos bol. - 28.10.2025 / 18:02, *.vectranet.pl

Do Celje szykuje się konkret wyjazd! :) w Slovenii Nas jeszcze nie było :) Chorwacja rzut beret, można kąpiel zaliczyć w listopadzie:p na wyjazdy jeździmy, dobrze się bawimy!

odpowiedz
RYSIOKIB - 28.10.2025 / 17:04, *.play.pl

Brak oprawy z Lechem-brak widowiska
A tak pytam że jak Ultrasi zbierali to jest szykowana oprawa na czwartkowy mecz z Pogonią bo mam kupione bilety na ten mecz i liczę na coś. Pozdrawiam

odpowiedz
moguai - 28.10.2025 / 19:18, *.t-mobile.pl

@RYSIOKIB:
Mordo skoro masz bilet to na bank oprawa będzie

odpowiedz
Macik82 - 28.10.2025 / 16:44, *.play.pl

Lech dobra konkretna ekipa trzymająca poziom

odpowiedz
Darek - 28.10.2025 / 16:22, *.t-mobile.pl

Mamy tyle sektorówek i z nich nie korzystamy. Leżą latami w magazynie by wyjąć jedną z nich raz na rok.

odpowiedz
RYSIOKIB - 28.10.2025 / 16:52, *.play.pl

@Darek: Właśnie, Redakcjo może napiszecie do Nieznanych Sprawców żeby coś z tym zrobili🤔😜

odpowiedz
Darek - 28.10.2025 / 16:11, *.t-mobile.pl

Oto skutki 90 minutowej presji,która ponoć ma sens.
Hej Legio tylko mistrzostwo😂😂😂

odpowiedz
Legiak83 - 28.10.2025 / 15:26, *.supermedia.pl

Co by nie mówić Lech to charakterna ekipa. Nigdy nie bylo problemów żebyśmy my do nich wchodzili na zakazie jak i oni u nas. Drugą taką ekipą jest Zagłębie Lubin, ale oni to przynajmniej dla mnie to neutral.

odpowiedz
Kibic Legii od 1975 - 28.10.2025 / 14:58, *.t-mobile.pl

Z tym właścicielem już na dobre można żegnać się z mistrzostwami w kolejnych latach. Bo nawet jak cudem jakiś trener z prawdziwego zdarzenia będzie chętny tu przyjść, paru piłkarzy odpali, będzie lepsza gra i wyniki to po sezonie Kudlaty wyprzeda najlepszych piłkarzy, a na ich miejsce sprowadzi Rajoviciow, Colakow. Stajanow, Krasnikich, Chodynow i Kunów i będziemy dalej bawić się w obiecanki-cacanki, żeby tylko kibice nabierali się na zakup biletów, koszulek, piwa i kiełbasy.
Ja już mam taką naturę, że jak mnie raz ktoś świadomie oszuka to już mu nie wierzę. A Kudlaty oszukuje co roku. Jakim trzeba być zaślepionym człowiekiem, żeby temu oszustowi jeszcze w cokolwiek wierzyć.

odpowiedz
Rumcajs - 28.10.2025 / 13:06, *.246.27

Na trybunach też. Jaki doping taka gra. Kibice nie zainteresowani meczem i piłkarze też.

odpowiedz
L - 28.10.2025 / 12:56, *.play.pl

Uwielbiam te przyspiewke "gdzie twoje berło" spiewana TYLKO do nas a nie do kazdego. Pokazuje to, ze to nasze mistrzostwo i nalezy do nas. "gdzie twoje mistrzostwo". Spiewaja kibice mistrza, jakby cieszyli sie, że my go nie mamy a nie, że oni go mają. Genialne :d Dobrze, ze my nie spiewamy gdzie twoje berło bedac mistrzem bo bym sie ze wstydu spalil. Na szczescie, wszyscy wiedza do kogo takie cos sie spiewa i do kogo nalezy tytuł mistrza :)

Swoja droga spiewanie tego bedac w srodku tabeli nastepnego sezonu po kompromitacji na Gibraltarze? Mocne :D

My nigdy nie spiewalismy bedac mistrzem "gdzie twoje berło". A do nas tak spiewaja. Znamienne.

Lech jak zwykle ze slabiutkim dopingiem, napinajacy sie glownie po meczu jak stadion opustoszal i puste trybuny nie zgluszyły. Znacznie lepiej prezentuja sie u nas slaskie ekipy. W Lechu glownie kibice sukcesu, małolaty i przeżywacze tego co na boisku. Jak tam sie nie ukalda to doping cichutki, co pokazuje slabiutka jak na nich liczba. Przegrali z Gibraltarem i juz brak kompletu na wyjazd sezonu.

odpowiedz
Alan - 28.10.2025 / 13:28, *.centertel.pl

@L:

Ty raczej nie mow nic o komplecie na wyjazdach bo to co sie dzieje u Nas pod tym wzgledem to jest jeszcze słabsze niz gra pilkarzy.....

Lech ma ekipę nie do śpiewania a czegoś innego top wiec wiesz co twój strzał to pudło..

odpowiedz
Piotr - 28.10.2025 / 14:03, *.orange.pl

@L: Wystarczy że śpiewacie mistrzem Polski jest Legia, a to było i se ne vrati. Tak, cala Polska śmieje z tego Waszego "dla nas liczy się tylko mistrzostwo", kiedy drużynie bliżej do spadku niż do podium. Jakby to powiedzieć, ego zostało w chmurach, ale czasy się zmieniły 🤯

odpowiedz
Ufg - 28.10.2025 / 14:05, *.vectranet.pl

@Alan: Anal, kogo obchodzą wasze wyjazdowe problemy na widzewie?

odpowiedz
Ka(L)i z Ba(L)i - 28.10.2025 / 15:07, *.t-mobile.pl

@L:
Mylisz się. W latach 90 śpiewaliśmy gdzie twoje berło do widzewa to raz, a doping lecha na przyzwoitym poziomie, a nawet bardzo dobrym..

odpowiedz
Ma Ti - 28.10.2025 / 15:14, *.waw.pl

@L:

Akurat śpiewaliśmy "gdzie twoje berło" w 2013 do Śląska Wrocław...

odpowiedz
Ojej - 28.10.2025 / 15:22, *.t-mobile.pl

@Alan: WRWE czego tu płacze? Może już siadać?

odpowiedz
SŁAWEK(L) - 28.10.2025 / 18:35, *.play-internet.pl

@Ma Ti: jeśli się nie mylę to też śpiewaliśmy do Wisły, a raczej na pewno tylko nie pamiętam roku

odpowiedz
antyksp - 28.10.2025 / 22:20, *.centertel.pl

@SŁAWEK(L):
W 2002

odpowiedz
KAMI(L) - 29.10.2025 / 15:12, *.plus.pl

@SŁAWEK(L): W 2006

odpowiedz
Piter - 28.10.2025 / 12:29, *.centertel.pl

Tak jest. Wyniki nie maja znaczenia , najwazniejsze jest mistrzostwo 🤣 na spadkowym miejscu tez musimy to powtarzac panom pilkarzom 💪

odpowiedz
AIK Solna - 28.10.2025 / 11:40, *.play-internet.pl

Sposób wzajemnego ubliżanie jest pozbawiony klasy, nie ma jakiegoś dowcipu w docinkach, jest tak prostacki, że aż uszy więdną.. A weseli ojcowie z kilkuletnimi dziećmi na rękach drą się do takich rytmów na prostej trybunie. Skoro jest przerwa w bluzganiu na meczach z obecnością powstańców, to chyba jest jakieś wyczucie, że biję od takiego chamstwa PRLem i nie jest godne dawnego o wiele kulturalniejszego pokolenia.

Ogólnie mimo wysokiej klasy w dopingu, to uważam, że czasem bije z tych relacji z trybun za duże zapatrzenie w siebie. Często brakuję w stylu kibicowania spontaniczności - racę mechanicznie odpalane po odliczaniu i koniec emocji. W wielu krajach racę dodają pasji w kibicowaniu, kiedy odpala je się w szale radości po strzelonej bramce lub żeby podgrzać wspólne śpiewy. Nawet w porównaniu z odpaleniem 100 rac na wyliczony krótki moment, te pojedyńcze race ukazują więcej pasji i emocji.
Druga sprawa to machanie flagami na kijach. W Polsce chyba trzeba zapisać machających flagami na jakiś kurs robienia ósemek tymi kijami na flagi, ogólnie to nerwowe machanie w jedną i drugą stronę bardziej przypomina przedstawienie szkolne..

odpowiedz
A. - 28.10.2025 / 12:03, *.rev-217017063001.atman

@AIK Solna: Człowieku to nie jest teatr czy opera, nie podoba to się siedź w domu, a nie na stadionie

odpowiedz
Śpiewać nie gadać - 28.10.2025 / 12:05, *.plus.pl

@AIK Solna: jak ci się nie podoba wyzywanie to ty masz problem nie my 😂

odpowiedz
AIK Solna - 28.10.2025 / 12:58, *.play-internet.pl

Wiadomo, stadion to nie teatr, ale chyba też nie żulernia. Tyle, że tutaj nie chodzi o docinki w ogóle, tylko o ten prostacki sposób. Ale dla wielu taki język to pewnie i w rodzinach normalność. Pamiętam kiedyś czytałem wywiad ze słynnym historykiem Władysławem Siemaszko, który po wielu powojennych latach wrócił do III RP i stwierdził, że to inna Polska niż ta przed wojną, bardziej w mentalności przypominająca PRL. Chyba trochę miał rację. Gdybym przy moim dziadku tej generacji takich meczowych wulgaryzmów używał, to by chyba odszedł od czci i wiary. I Ci ludzie święci nie byli, ale nawet w formie ubliżenia komuś pokazywali więcej klasy i dowcipu.
Trochę dziwny to argument, że stadion to nie teatr i tutaj wolno. Skoro jest OK, to po co się chować przed obecnymi na meczu powstańcami i coś udawać..
Nie rozumiem też argumentu

odpowiedz
1234 - 28.10.2025 / 13:15, *.164.8

@AIK Solna: Dawne pokolenie było kulturalniejsze??? Ty chyba sobie żartujesz!!! Doskonale pamiętam stary stadion, i że jako dziecko będąc na meczach słyszałem niektóre słowa pierwszy raz w życiu 😉. Nie piszę tego jako zarzut, ale jako dowód, że piszesz nieprawdę. Stadion to nie teatr i to jest jego siła. Każdy powinien mieć swój mózg i odróżniać konteksty, sytuacje i okoliczności, ale tego chyba już nie zrozumiesz.

odpowiedz
Chudy Grubas - 28.10.2025 / 14:13, *.78.174

@1234:
Jako prawie 50cio latek potwierdzam że kiedyś używało się mniej wulgaryzmów. Dla przykładu podam przykład mojego dziadka który był starym warszawiakiem i miał dość kwiecistą knajpową mowę, a chyba najcięższe obraźliwe słowo jakie wypadało z jego ust dość często, to słowo bydlak. Bydlakiem okraszał każdego kto mu zalazł za skórę, ale także osoby które dopuściły się jakichś poważnych przestępstw.
Teraz wystarczy posiedzieć trochę na fajku pod korpo, albo u fizoli na zleceniu. Słowa na ka i cha lecą częściej niż przecinki.
Ja też rozumiem sytuacje, miejsca, i kontekst, niektóre miejsca nie są teatrem i nawet czasem warto coś podkreślić soczystym przekleństwem, ale nigdy nie zgodzę się z tym że teraz język jest bardziej kulturalny, nie wspominając już o zachowaniu wobec drugiego człowieka.
Marniejemy pod tym względem z pokolenia na pokolenie.
To oczywiście moje spojrzenie na zmieniające się dekadami społeczeństwo, każdy ma swoje racje.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 29.10.2025 / 07:27, *.play-internet.pl

@AIK Solna: Ha-ja pamiętam,jak na Legii się śpiewało "RTS.....co to jest"....To było jeszcze w połowie lat 80 tych.Faktycznie-od tamtej pory trybuny nam się mocno zwulgaryzowały i czasami ten "festiwal chamstwa" jest trudny do udźwignięcia.Najbardziej mnie uwiera pocisk po sędziach-szczególnie na dwie trybuny np "Marciniaaaaak.Coooooo.?.Ty qrvoooooo".Poziom porównywalny do "z dziewczynami nie tańczymy".Już pomijam fakt,że nasz doping stał się monotonny,bezbarwny i mocno odklejony od wydarzeń na boisku.Mimo nowego stadionu,duźo lepszej akustyki i zdecydowanie większej frekwencji niż 30-40 lat temu,to powróciłbym do czasów ławek na Źylecie natentychmiast....Piłkarze rywali zdecydowanie bardziej się obawiali gry u nas.Teraz "tańczą razem z naszymi kibicami",a jak słyszę od rywali,że"była świetna atmosfera"-to mam poczucie,że trybuny źle wykonały swoje zadanie,bo rywale muszą 💩 po gaciach,a nie zachwycać się "cudowną atmosferą".Zdrówka.

odpowiedz
Domel - 29.10.2025 / 07:27, *.play-internet.pl

@A.: dla każdego masz poradę,żeby siedział w domu?
a wiesz co to konstruktywna krytyka?
przecież gościu siedzi w domu, czyta. sobie komentarze. i od czasu do czasu napisze co mu do głowy przyjdzie. Ty to samo robisz, tylko na porcelanie. a ja czekam na metro.
tracimy czas na marny teatr

odpowiedz
BRL - 29.10.2025 / 18:21, *.centertel.pl

@AIK Solna: masz rację

Ze smutkiem oglądam filmiki na yt z angielskimi przyśpiewkami, które często może u proste i wulgarne, ale nie prymitywne typy "ktoś, co? Ty k...o"

Albo "j... PZPN" lub "f*ck UEFA" jak nam się decyzja sędziego nie spodoba

Żyleta nieraz się zachowuje jak nastolatek z pijackiego domu, Himilsbach miał więcej ogłady.

odpowiedz
REKLAMA
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2025 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.