Ondrej Duda trafiony kamieniem - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Walkower dla Legii i dyskwalifikacja Albańczyków?

Woytek, źródło: Legionisci.com - Wiadomość archiwalna

Spotkanie FK Kukesi - Legia Warszawa zakończy się walkowerem dla drużyny ze stolicy. Mecz został przerwany po tym, jak kamieniem z trybun został trafiony Ondrej Duda. Kiedy fani gospodarzy opuścili trybuny przedstawiciele klubu naciskali na delegata, by spotkanie było kontynuowane, ale ten pozostał niewzruszony. Na 99% nie odbędzie się także spotkanie rewanżowe - tak sugeruje regulamin UEFA. Decyzja zostanie podjęta prawdopodobnie jutro.

"Jeżeli klub odmówi gry lub jest odpowiedzialny za to, że mecz się nie odbył lub nie został dokończony, Komisja Dyscyplinarna UEFA zarządza walkower i dyskwalifikuje klub, który zawinił" - czytamy w przepisach UEFA. Ponadto FK Kukesi otrzyma 10 tys. euro kary.



REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (79)

+dodaj komentarz
do OwcA - 31.07.2015 / 17:19, *..dynamic.chello.pl

mecz przerwany, czyli dostaniesz zwrot stawki

odpowiedz
o(L)dboy - 31.07.2015 / 13:48, *..119

dlatego lepsze 2:1 bo bedą mieli jeszcze nadzieję na awans. Wtedy im walniemy szybko kilka brameczek i pozamiatane a oni nie bedą już mieli ochotę grać. Dlatego takie rzeczy trzeba załatwiać na boisku.

odpowiedz
genzo - 31.07.2015 / 13:22, *..play-internet.pl

oLdboy może i masz rację ale weź pod uwagę, że w rewanżu albany mogą ciąć nas równo z trawą bo i tak już są za furtką (0-3) a to nie jest nam potrzebne.... a to dziki naród (pomijam ofensywę bo to braziliana).

I po raz kolejny zapytam redakcję co z Tomkiem Jodłowcem??
proszę o info!!

odpowiedz
dino - 31.07.2015 / 13:10, *..static.ip.netia.com.pl

o(L)dboy ma rację, nie czaicie, że to nie o to chodzi, że było 1-2 (a nie, że mogłoby być 1-5 gdyby nie to zdarzenie, choć równie dobrze 2-2 też, kto wie) tylko o zasady? Skoro my nie zaakceptowaliśmy zwycięstwa przy zielonym stoliku rok temu, to sami dajmy przykład, jeżeli by tak było, to chyba bylibyśmy kandydatem do nagrody fair-play roku w sporcie na świecie.

Sami mamy dużo za uszami, więc dajmy przykład i szansę Albańczykom, LetFootballWin w każdym przypadku, a nie jak tylko nam jest wygodnie.

odpowiedz
o(L)dboy - 31.07.2015 / 12:59, *..119

sytuacja moze inna, ale efekt ten sam, wynik ustalony przy stoliku. A rok temu się upieraliśmy, że sami nigdy nie chcielibyśmy przyjąc tak ustalonego wyniku nawet korzystnego. Sęk w tym, że zaraz wszyscy zapomną o tym kamieniu i dudzie a będą po prostu pamiętać, że przeszlismy do kolejnej rundy bez gry praktycznie. I zaraz będzie gadka jaka to UEFA sprawiedliwa. Nie chcę tego. F**k UEFA.

2-1 złe do kontynuacji u nas? Każdy kto tak pisze to chyba się boi że albańczycy to u nas odrobia...a jeśli tak to znaczy, że uważa, że jesteśmy od Kukesi gorsi i przyfarciło się nam, to trzeba brać 3-0 bo wtedy na pewno nie odpadniemy. Ja uważam, że bez 3-0 łaskawie otrzymanego od UEFY pojedziemy kilkoma brameczkami Kukesi.

odpowiedz
oko - 31.07.2015 / 12:44, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

nie chcialbym byc w skorze tego typa co rzucil kamieniem, juz prezes mafiozo kukesi pewnie za nim poslal swoich żolnierzy

odpowiedz
Bolek3 - 31.07.2015 / 12:14, *..hsd1.fl.comcast.net

zgadza się, powinien być rewanż, let football win :-)

odpowiedz
AAA - 31.07.2015 / 11:37, *..play-internet.pl

do oldboy-idź sie zdrzemnij

odpowiedz
77/82 - 31.07.2015 / 11:34, *..dynamic.chello.pl

@o(L)dboy: jakie 2:1?! Czy ty się dobrze czujesz? Do końcaca meczu pozostało prawie 40 minut, przez które spokojnie mogliśmy jeszcze coś strzelić. Za takie coś tylko walkower i nawet nie porównuj tego do celticu, bo to zupełnie inna sytuacja. Sami oberwaliśmy swego czasu za Vetrę i mówi sie trudno. To samo Wisła z Parmą.

odpowiedz
ja - 31.07.2015 / 11:31, *..play-internet.pl

mecz powinien być dokończony nie rozumiem delegata nic groźnego już się później nie działo, szkoda bo rywalizacja powinna być rozstrzygana na murawie

odpowiedz
TMR - 31.07.2015 / 11:30, *..elartnet.pl

Dobrze, że ten z mikrofonem nie przyp... delegatowi. Miał chyba na to ochotę.

odpowiedz
ja do o(L)dboy - 31.07.2015 / 11:06, *..dynamic.chello.pl

Dokładnie tak powinien klub zrobić.
Jak tak nie zrobi to znaczy, że nie liczy się sportowa rywalizacja, cała ta akcja letfootballwin była o kant ..., a teraz sami siedzą cicho czyli prawie syndrom kalego.

Klub powinien napisać, że im przykro z tego incydentu i że chciałby zaprosić Albańczyków na rewanż, żeby zobaczyli jak wygląda piękny stadion i wspaniały doping oraz, że chce rostrzygnąć rywalizację na boisku dlatego chce utrzymania wyniku pierwszego meczu na 2:1.

A wynik przerwanego meczu może zostać utrzymany, a nie tylko walkower 3:0 (chociaż niby jeśli wynik był większy, ale to jest przepis, który otwiera furtkę i taki list napisać by można było).


letfootballwin

odpowiedz
o(L)dboy - 31.07.2015 / 10:52, *..119

myślę, że spokojnie dałoby się utrzymać 1:2. W tego rodzaju sprawach bardzo ważny jest głos drugiej drużyny i UEFA bierze to pod uwagę. Sęk w tym, że nikt przecież nigdy się nie wychyla bo po co jak można wygrac walkowerem i nie grać rewanżu. Bergowi to na rekę. Ale pamiętajmy, że tak samo cichutko siedział Celtic rok temu. Moze wyjdzmy przed szereg i zaproponujmy UEFie jakieś rozwiązanie. Pokazmy że chcemy grać a nie ustalać nic przy stoliku. Czyli utrzymać 1:2 i rewanż.

odpowiedz
Arek - 31.07.2015 / 10:44, *..adsl.inetia.pl

To przynajmniej tydzień odpoczynku będą mieli, bo z tego co pamiętam po tym rewanżu z Wisłą mają grać. Ktoś tu przyrównuje obecną sytuację do tej z przed roku, ja myślę, że tu nie ma co porównywać. Już prędzej do Wilna. My Celtic zlaliśmy aż miło i dostaliśmy walkowera, bo Bereszyński wszedł na 3 min. na boisko i ja nie wiem czy on przez ten czas piłkę dotknął. Żeby nie było ja tam też wolałbym rozstrzygnięcie na boisku. Nawet jak będzie ten walkower to niech ten rewanż zagrają chociażby dlatego, że bilety są w sprzedaży i ktoś tam już je wykupił. A Albańce? pewnie w Warszawie byśmy ich pocisnęli, więc moim zdaniem mimo wszystko ten rewanż powinien się odbyć.

odpowiedz
(L)odz - 31.07.2015 / 10:33, *..toya.net.pl

Dorabianie jakiejs ideologii to czegoś co jest faktem nie ma sensu i mija sie z prawdą. Ta jest oczywista ,takie stadiony jak ten w Tiranie czy powinien być wogóle dopuszczony do rozgrywek ?Kto o zdrowych zmysłach sadza Kibiców przyjezdnych praktycznie obok Kibiców miejscowych,w jakich rozgrywkach to ma miejsce? Po trzecie z trybun leciały różne przedmioty juz w pierwszej połowie ,a kamien rzucony w Dudę ,był zdarzeniem pochodnym i zamierzonym tak jak poprzednie rzeczy które leciały w strone piłkarzy LEGII.Walkower i tyle po temacie .Oczywiście piłkarze nigdy nie sa winni ,ale wiadomo jak uefa podchodzi to tego typu zdarzń.

odpowiedz
Kipkorir - 31.07.2015 / 10:21, *..dynamic.chello.pl

1:2 raczej nie można utrzymać. Za ten mecz walkower - to oczywista sprawa, ale rewanż w Warszawie jak najbardziej.

odpowiedz
dario - 31.07.2015 / 10:18, *..kalisz.mm.pl

NIKO, NIKO, .... kałaszNIKOw :-)))

odpowiedz
Wojtek - 31.07.2015 / 08:58, *..dynamic.chello.pl

Szkoda by było żeby rewanż się nie odbył. Bo co Ci albańscy piłkarze się Boga ducha winni za zachowanie rodaków na stadionie. Powinni mieć szanse na rewanż, nawet jeśli Legia dostanie za pierwszy mecz walkower.

odpowiedz
jatoona - 31.07.2015 / 08:51, *..214

lepiej żeby mecz u nas się nie odbył. rewanż za zachowanie, rewanżem ale po co nam problemy i zawieszenie w rozgrywkach. bez sensu. lepiej skupić się na dalszym etapie rozgrywek

odpowiedz
o(L)dboy - 31.07.2015 / 08:31, *..119

a ja tam się trochę solidaryzuję z grajkami Kukesi i chciałbym by wszystko odbyło się na boisku. Goście przebrneli 2 rundy by zagrać z nami zagrać i to nie ich wina, że są jakieś poj...y na trybunach. Pamietajmy co głosiliśmy po Celticu, że wszystko powinno odbywać się na boisku a nie przy stoliku. Jestem za tym, żeby utrzymać 2-1 dla nas i normalnie grać rewanż. Leśny powienien taki postulat do UEFY zgłosić i pokazać, że to co głosiliśmy rok temu to nie tylko śpiewka jakaś.

odpowiedz
bell - 31.07.2015 / 07:48, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Spokojnie, nam też dadzą karę i to większą niż 10 tys. zobaczycie. Uefa ma tak samo jak PZPN - kara zależna od widzimisię. A co do rewanżu to mógłby się odbyć, raz że zdobędziemy punkty do rankingu, dwa że chce poprostu mecz... Tylko warunek taki, żeby tego bydła tam nie wpuszczać na nasz piękny stadion, bo gnoju naniosą.

odpowiedz
Popek - 31.07.2015 / 07:41, *..icpnet.pl

To jest Gang Albanii krótka piłka , kamień kokaina i siłka!!!

odpowiedz
OwcA - 31.07.2015 / 07:09, *..dynamic.chello.pl

A ja mam inne pytanie... Mam nadzieję pomożecie ... Postawiłem kasę na Legie handicap 1:0 przy walkowerze zakład mi wszędzie czy kasę mi oddadzą ??

odpowiedz
PFC - 31.07.2015 / 06:41, *..play-internet.pl

Najwazniejsze ze Dudzie Nic poza rozcieciem sie nie stalo ....

odpowiedz
Ango(L) - 31.07.2015 / 06:03, *..dynamic.chello.pl

rewanżu nie będzie. Prezes L. powinien zadbać o kozak przeciwnika na czwartek z wyższej półki na sparing. Sądzę, że nie byłoby to takie trudne, dla nas dobry mecz na żywo, dla klubu jakieś pieniądze, dla piłkarzy kolejne przetarcie z lepszymi, dla przyjezdnych też lepszy prestiż w sparingu, lepszy niż bez publiki etc.

eLo

odpowiedz
Pa.blo - 31.07.2015 / 04:48, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Dziwię się, że stadion prawie pusty, a kibiców jednych od drugich dzieliło około 20 metrów i kilku policjantów. Takich klubów nie powinno dopuszczać się do europejskich pucharów. Ciekawe co z naszymi kibicami, czy bezpiecznie dotarli na lotnisko.

odpowiedz
tomaszek1 - 31.07.2015 / 04:19, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Walkower dla Legii i wyrzucernie Albańczykó z pucharów europejskich czyli nie ma rewanżu tak jak z Legią postąpili jak kibole Legii weszli na płytę boisku w Wilnie!!!

odpowiedz
korek - 31.07.2015 / 03:04, *..free.aero2.net.pl

Dzicz to mało piwiedziane, jak można rzucać w piłkarza kamieniem to brak honoru. Chcą mogą sie bić z innymi huliganami. Ale fra..rzy bd mieli trraz nauczke. Ich ukochany klub przez idiotow traci szanse gry. Szkoda ze nie przyjada do nas to by ich kto oklepal na miescie. Jedno jest na plus: Legia w 4 rundzie el.

odpowiedz
tomiacab - 31.07.2015 / 01:18, *..centertel.pl

od dziś uefa lubi Legię :)

a tak poważnie to chciałem napisać żeby się tu niektórzy nie rozplakali. żenada mam nadzieję że wy tylko w necie jesteście kibicami (L)

odpowiedz
do Bielany, - 31.07.2015 / 00:45, *..smtvsat.pl

Nie ma porównania. Liga Mistrzów przeszła nam kogo nosa, pomimo tego, że kara Bereszyńskiego została odbyta. Nie wiem jak UEFA mogła nam to zrobić.

odpowiedz
Lysy_LBM - 31.07.2015 / 00:32, *..play-internet.pl

Ludzie co w z tymi pkt do rankingu? Za 3 runde to się dostaje tyle że nawet nie zauważycie że coś przybyło! A do tego w eliminacjach dostaje się pkt za awans a nie za poszczególne mecze więc nawet jak nie zagramy rewanżu to nic noe stracimy!

odpowiedz
b - 31.07.2015 / 00:24, *..play-internet.pl

10 tysi?? To lepiej przypier.. komuś kamieniem w łeb niż wywiesić swastyke??

odpowiedz
gekon - 31.07.2015 / 00:21, *..dynamic.chello.pl

Kuchy, brawo za przytomność, plus wkur.ie Dudy 10/10.

odpowiedz
Oko - 31.07.2015 / 00:12, *..dynamic.mm.pl

"Chyba nie będą udawać że nic się nie stało" http://likepin.pl/21215/bede-udawac/

odpowiedz
123 - 31.07.2015 / 00:09, *..centertel.pl

@bunio to była zapałka. taaaaaa ka duża pokazał kuchy

odpowiedz
Legionista 1955 - 31.07.2015 / 00:02, *..158.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Wyrazy współczucia dla Ondreja i naszej ekipy. Pozdrowienia i wyrazy szacunku! Wracajcie cało i bezpiecznie.
A do wszystkich tutaj oburzonych: pamiętacie Wilno? pamiętacie zadymę w Lockeren? Może naszym zadymiarzom Tirana da choć trochę do myślenia? Może wreszcie zauważą jak bardzo szkodzą swojej(?) drużynie.
Chciałbym, żeby nie doszło do rewanżu. Bo jeszcze Legia będzie musiała zapłacić karę za "burdy rewanżowe", albo może byłby walkower dla Kukesi? Znając poziom co niektórych myślę, że to całkiem realne.

odpowiedz
rob Legia - 30.07.2015 / 23:47, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

trzeba wierzyc napewno przy lazienkowskiej bedzie 3-0

odpowiedz
S. - 30.07.2015 / 23:46, *..dynamic.chello.pl

Początkowo byłem przekonany, że do rewanżu nie dojdzie, ale teraz nie jestem pewien jak UEFA to zinterpretuje. Gdyby winą za przerwanie obarczyli jednoznacznie Albańców to sprawa jest jasna - walkower i wykluczenie. Ale teraz Albańce wyciagneli zdjęcie Nikolicia, który ciesząc się pokazuje "eLkę" w kierunku naszych kibiców. Problem w tym, że ten gest jest bardzo podobny do gestu "Tri prsta" - gestu używanego przez Serbów. Albańce mogli nie policzyć palców (w końcu nie muszą umieć liczyć do trzech) i mogli uznać ten gest za prowokację, po czym w kierunku Niko posypały się butelki z wodą itp.

choć jakby nie naciągać przepisów, to i tak wina leży po stronie klubu Kukasi:
- zła organizacja meczu, bo przy tak dużym stadionie sektor gości umieścili kilkanaście metrów od sektora kiboli gospodarzy. Oba łuki za bramkami stały puste, aż dziw, że nikt z UEFA nie zrócił na to uwagi, a przecież ktoś dopuścił ten stadion w takiej konfiguracji do rozgrywek międzynarodowej.
- nawet jeśli gest odebrali za prowokacyjny to nie usprawiedliwia rzucania niebezpiecznych przedmiotów na murawę. W normalnych ligach gesty które są nawet bezsprzecznie prowokacyjne nie powodują lawiny kamieni w kierunku piłkarzy. Bardziej prowokacyjnym gestem niż "eLka" jest chociażby uciszanie kibiców (za które nikt nie karze)

odpowiedz
77/82 - 30.07.2015 / 23:44, *..dynamic.chello.pl

@e(L): i co nam to da? Chcesz to sam się do nich pucuj. Jedyne na czym powinno nam ewentualnie zależeć to dyskwalifikacja dla albańskich klubów na kilka lat, żeby uniknąć na przyszłość takich wyjazdów, które ani sportowo ani kibicowsko atrakcyjne nie są, a jedynie ryzykujemy zdrowie piłkarzy. Kary finansowe mam gdzieś, nie przybędzie mi od tego, że UEFA Mafia się wzbogaci na jakichś Albańczykach.

odpowiedz
(L)eszek - 30.07.2015 / 23:43, *..dynamic.chello.pl

ja mysle ze ze to ja nóż w głowie Dino Baggio :) Kuchar Mistrz! :)
a Duda oby bez urazu! JESTES GIT!

odpowiedz
L'kowiec - 30.07.2015 / 23:41, *..bb.sky.com

Ponoć ucho kibicowi legii...

odpowiedz
yannek - 30.07.2015 / 23:35, *..warszawa.vectranet.pl

Szkoda chłopaków z Kukes... Pierwszy raz osiągnęli coś wielkiego (na miarę swoich możliwości oczywiście) i nie dostaną szansy nawet powalczyć. Żal patrzeć na ich dziennikarzy-pasjonatów wobec "wielkiego ch... delegata".

10 lat temu my mieliśmy tak samo - staraliśmy się budować wizerunek Wielkiej Legii, a garstka debili "budowała" swój. 8 lat temu, gdy nas wyrzucali z intertoto za Vetrę, przed jakimkolwiek przyjazdem do Albanii przestrzegały wszystkie media i ministerstwa, a w Shkodrze na każdym skrzyżowaniu były sterty śmieci. A gdy Wisłę wyrzucali za rzucenie nożami, to do Albanii nie było wjazdu dla nikogo...

Kraj - izolowany przez dziesiątki lat - rozwija się, cywilizuje i otwiera. A Kukes to naprawdę pięknie położone miasto...

odpowiedz
77/82 - 30.07.2015 / 23:28, *..dynamic.chello.pl

@Wioro: a jak ma wyglądać? Wydaje mi się, że tak samo jak w przypadku normalnego zwycięstwa. Tak samo naliczane są przecież punkty dla drużyn które nie grają w danej rundzie (bo zaczynają eliminacje później, albo jak w przypadku LM w ogóle w nich nie uczestniczą bo mają awans z automatu), nie widzę problemu.

odpowiedz
guleg - 30.07.2015 / 23:28, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

ale takiego s.....na co p.....ol Dude t kryminal jak to by u nas sie stalo to od razu monitoring a u nich!!!!!!

odpowiedz
Kobi - 30.07.2015 / 23:26, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

@xyz
podbijam Twoje pytanie i liczę na odpowiedź

odpowiedz
reds - 30.07.2015 / 23:24, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

powinnismy dostac puchar uefa jako zadoscuczynienie

odpowiedz
Zenuś - 30.07.2015 / 23:22, *..opera-mini.net

To po części wina albańskiej prasy która twierdziła że neonaziści z Polski przyjadą

odpowiedz
sojer - 30.07.2015 / 23:22, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

,, Gdyby rewanż się nie odbył, do rankingu krajowego zostanie wliczony tylko rezultat pierwszego spotkania.
"

odpowiedz
e(L) - 30.07.2015 / 23:21, *..cm-5-8d.dynamic.ziggo.nl

moim zdaniem Leśny powinien pisać do UEFA o w uj większą karę za to a nie 10k ;) tyle to My dostajemy za błahe przewinienia ;) i nie powinno mieć to znaczenia że to biedny klub ;) w studiu była mowa o tym że ich właściciel za wygraną z nami ma klubowi wypłacić 200k ojro więc stać go na karę :) szkoda tylko meczu u Nas... ale z drugiej strony chłopaki odpoczną sobie :)

odpowiedz
kordes - 30.07.2015 / 23:21, *..dynamic.chello.pl

@Wioro , Jeżeli dobrze rozumiem, Mogiel z 90 minut napisał, że za ten mecz punkty będą, natomiast za rewanż, jeśli się nie odbędzie, punktów do rankingu nie będzie.

odpowiedz
...L... - 30.07.2015 / 23:19, *..dynamic.chello.pl

Najpierw kwiatami ... poźniej kamieniami ... co kraj to obyczaj

odpowiedz
UKASZ - 30.07.2015 / 23:17, *..dynamic-ww-1.vectranet.pl

co to za ludzie tu piszą , najlepszy ten od sprawiedliwości za Celtic .......

odpowiedz
snk - 30.07.2015 / 23:17, *..centertel.pl

(do JANUSZ) pisze się CHŁOPAKOM ty skończony idioto. IDIOTO, bo nie znać języka polskiego może jedynie ignorant i idiota - na pewno nie POLAK. Mam w dupie, czy umiesz ANG, GER, RUS itp, jak nie znasz języka swoich dziadków.

odpowiedz
sLg - 30.07.2015 / 23:17, *..sochaczew.vectranet.pl

To Lesny wku...ny troche kasy przejdzie obok nosa. Nic za transmisje i z dnia meczowego w rewanżu. Ale tych kozo....ców z automatu wyrzucic z pucharów jedyne rozwiazanie

odpowiedz
Wojtasowski - 30.07.2015 / 23:17, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Tak, Celtic dostał za walkower z zeszłego roku punkty, więc nie widzę możliwości, by Legia nie dostała. To się traktuje normalnie jak odbyty mecz z wynikiem 0:3. Tak samo w I lidze wszystkie zespoły dostały trójkę za "mecz" z pewnym robotniczym klubikiem.

odpowiedz
Od speców z TT - 30.07.2015 / 23:16, *..dynamic.chello.pl

Jeżeli rewanż się nie odbędzie (a raczej tak będzie), to do rankingu krajowego będzie się liczył tylko pierwszy mecz.
@mogiel90 w rankingu klubowym to i tak praktycznie bez znaczenia. Liczy się tylko awans lub odpadnięcie (ale też 20% krajowego).

odpowiedz
Piękny Donald Platformiany - 30.07.2015 / 23:14, *..mobile.sferia.net

śmieszą mnie te komentarze, a zwłaszcza nazywanie Albanii krajem 3 świata i jazdy po ich kibicach, nie żebym ich bronił ale tak z czystej ciekawości niech ci co obrażają odniosą się do wspaniałego, cudownego, pełnego klasy i kultury zachowania naszych ''kibiców'' w Wilnie parę lat temu....

odpowiedz
ja do xavier bohanegra - 30.07.2015 / 23:11, *..dynamic.chello.pl

o czym ty pie...?
Z celtikiem wygraliśmy i tamten walkower to była dla nas sytuacja skrajnie niekorzystna, a tutaj albańce przegrywali u siebie, więc i im i nam to niczego nie zmienia, bo to my byśmy awansowali, a oni odpadli.

Natomiast rzucanie czymkolwiek (chyba, że śnieżka, która nic nie może zrobić) w stronę innego człowieka jest chore, czy to kamień czy raca czy piłkarz czy kibic przeciwnej drużyny.


Ogólnie cały ten mecz od transmisji, po grę i zakończenie tego spotkania to jakaś parodia.

A teraz wyobraźcie sobie co mówią o Polsce, bo jeszcze pamiętają, że u nas w Polsce piłkarz został trafiony w głowę ... nożem.

odpowiedz
77/82 - 30.07.2015 / 23:10, *..dynamic.chello.pl

@bunio: byłeś tam, widziałeś? Jak na razie to jest słowo przeciwko słowu. Zresztą nieważne czym dostał Duda, bo Kucharczyk tego kamienia wielkości pięści nie wyjął z kieszeni, więc i kamienie w kierunku piłkarzy leciały. Teraz podobno te bydlaki chcą wznowić mecz... Ręce opadają. A odnośnie wykluczenia bydlaków z rozgrywek, to tylko przypomnę, że my za Vetrę też oberwaliśmy dwa walkowery, Zarówno w niedokończonym meczu wyjazdowym, jak i w niedoszłym rewanżu. Fajnie byłoby ich oklepać na boisku, ale bez jaj. Szkoda zdrowia i nerwów na takie mecze z barbarzyńcami.

odpowiedz
mw - 30.07.2015 / 23:09, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

A jak nasi kibice? Bezpieczni?

odpowiedz
Eldo - 30.07.2015 / 23:09, *..dynamic.chello.pl

Walkower oznacza weryfikacje wyniku meczu na 3-0 dla Legii czyli kasujemy punkty do rankingu tak jak za normalne zwyciestwo.

odpowiedz
Wioro - 30.07.2015 / 23:01, *..play-internet.pl

Podbijam pytanie jak kwestia pkt przy walkowerze w klasyfikacji zespołowej i narodowej i przy dyskwalifikacji pasterzy?

odpowiedz
xavier bohanegra - 30.07.2015 / 23:01, *..dynamic.chello.pl

i bardzo dobrze.Sprawiedliwosc musi byc.Rok temu my z Celticem do tyłu,teraz z tymi dzikusami do przodu.Co sie odwlecze to nie uciecze...
Oby tak do fazy grupowej

odpowiedz
Janusz - 30.07.2015 / 23:00, *..warszawa.vectranet.pl

10k kary ? Powinni oddac chlopaka koszty dojazdu, za bilety i ewentalne hotele !

odpowiedz
bunio - 30.07.2015 / 22:55, *..114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

To była zapalniczka

odpowiedz
Bielany - 30.07.2015 / 22:53, *..mobile.sferia.net

Elo602 - dobre pytanie. Szanowna REDAKCJO - można na Was liczyć?

odpowiedz
xxz - 30.07.2015 / 22:52, *..play-internet.pl

A jak by był w Warszawie walkower w drugą stronę to co? Wygra ten kto ma mmniejszą dziurę w glowie?

odpowiedz
Dickson Chotowski - 30.07.2015 / 22:51, *..range86-153.btcentralplus.com

Dowiadujemy sie ze za bezpieczenstwo w albanii odpowiada jakas pani Ostrowska.

odpowiedz
Blacharz - 30.07.2015 / 22:50, *..dynamic.chello.pl

Niech zapłacą 5 milionów euro odszkodowania za Dudę - kto teraz kupi klepanego Andrzeja?

odpowiedz
Kamil M - 30.07.2015 / 22:49, *..dynamic.gprs.plus.pl

Teraz najważniejsze jest zdrowie Ondreja Dudy. Ondrej zdrowia i dalszej dobrej gry dla Legii Warszawa !.

odpowiedz
Dickson Chotowski - 30.07.2015 / 22:48, *..range86-153.btcentralplus.com

Ze strony twittera Kolodziejczyka: Szczury chca dokonczyc mecz bo nie ma kibicow....a Legia juz na lotnisku !!

odpowiedz
targowek - 30.07.2015 / 22:48, *..dynamic.gprs.plus.pl

Dobre wieści.Skupić się na lidze będzie można.

odpowiedz
BARAN - 30.07.2015 / 22:48, *..play-internet.pl

Stado kóz na trybuny i spokój murowany

odpowiedz
(L)egionista - 30.07.2015 / 22:47, *..dynamic.gprs.plus.pl

takie zespoły wogóle nie powinny być dopuszczane do meczy, a oni się kłócą że teraz będzie bezpiecznie, nie wiem jak to skomentować :/

odpowiedz
Lol - 30.07.2015 / 22:47, *..dynamic.chello.pl

10 tys euro ? Pozdro my za race dostawalosmy wiecej a oni za narazenie zdrowia i zycia 10k smiech na sali

odpowiedz
sll - 30.07.2015 / 22:45, *..play-internet.pl

Szkoda byśmy ugoscili albanczykow

odpowiedz
elo620 - 30.07.2015 / 22:44, *..dynamic.chello.pl

Redakcjo, a co z punktami w rankingu? Czy Legia dostanie je za dwa mecze jako wygrane?

odpowiedz
umpire - 30.07.2015 / 22:44, *..dynamic.chello.pl

to się chłopaki przynajmniej nie zmęczą..

odpowiedz
(L)Łomża(L) - 30.07.2015 / 22:43, *..lomza.vectranet.pl

Walkower rozumiem, ale lipa gdyby mecz w Warszawie miał się nie odbyć.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.