REKLAMA

Astana lub Spartaks Jurmala rywalem Legii w 3. rundzie el. Ligi Mistrzów

Mishka, źródło: Legionisci.com - Wiadomość archiwalna

Zwycięzca meczu FK Astana - Spartaks Jurmala będzie rywalem Legii Warszawa w 3. rundzie eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Spotkania odbędą się 25 lub 26 lipca na wyjeździe i 1 lub 2 sierpnia w Warszawie. W pierwszym meczu, rozgrywanym na Łotwie, Astana wygrała 1-0.

FK Astana został założony w styczniu 2009 roku i do czerwca 2011 roku występował pod nazwą Łokomotiw Astana. W ostatnich trzech sezonach Kazachowie nieźle radzili sobie w europejskich pucharach. To zespół szczególnie groźny w meczach u siebie. Na 17 meczów zanotowali 8 zwycięstw, 7 remisów i 2 porażki. Ostatni raz zwycięstwo w Astanie wywalczył Villarreal w sezonie 2014/15. W dwunastu kolejnych spotkaniach FK Astana nie przegrała przed własną publicznością.

Sezon 2014/15
Liga Europy (dom, wyjazd)
1. runda el. - Piunik Erywań (2-0, 4-1)
2. runda el. - Hapoel Tel Awiw (3-0, 0-1)
3. runda el. - AIK Solna (1-1, 3-0)
4. runda el. - Villarreal (0-3, 0-4)

Sezon 2015/16
Liga Mistrzów (dom, wyjazd)
2. runda el. - Maribor (3-1, 0-1)
3. runda el. - HJK Helsinki (4-3, 0-0)
4. runda el. - APOEL Nikozja (1-0, 1-1)
Faza grupowa - Benfica (2-2, 0-2)
Faza grupowa - Atletico Madryt (0-0, 0-4)
Faza grupowa - Galatasaray SK (2-2, 1-1)
FK Astana zajął ostatnie miejsce w grupie.

Sezon 2016/17
Liga Mistrzów (dom, wyjazd):
2. runda el. - Żalgiris Wilno (2-1, 0-0)
3. runda el. - Celtic FC (1-1, 1-2)
Liga Europy (dom, wyjazd):
4. runda el. - BATE Borysów (2-0, 2-2)
Faza grupowa - Olympiakos (1-1, 1-4)
Faza grupowa - APOEL Nikozja (2-1, 1-2)
Faza grupowa - BSC Young Boys (0-0, 0-3)
FK Astana zajął ostatnie miejsce w grupie.

* * *

Spartaks Jurmala został założony na początku 2007 roku i debiutował w trzeciej lidze łotewskiej. Spartaks od razu awansował do II ligi, w której spędził cztery kolejne sezony. W 2011 roku awansował do najwyższej klasy rozgrywkowej i od tamtej pory występuje w Virsliga. Od roku 2012 Spartaks zajmował kolejno 5., 7., 6., 5. miejsce w tabeli, a w sezonie 2016 po raz pierwszy wywalczył mistrzostwo Łotwy. Potencjalni rywale Legii mają minimalne doświadczenie w rozgrywkach międzynarodowych.

Sezon 2015/16
Liga Europy (dom, wyjazd)
1. runda el. - Buducnosst Podgorica (0-0, 3-1)
2. runda el. - Vojvodina Nowy Sad (1-1, 0-3)

Sezon 2016/17
Liga Europy (dom, wyjazd)
1. runda el. - Dinamo Mińsk (0-2, 1-2)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (91)

+dodaj komentarz
Do oooo - 18.07.2017 / 09:28, *..162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Miało być na końcu Legia-Ajax 0-0

odpowiedz
Do oooo - 17.07.2017 / 22:59, *..162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Nie ma podniety, gdyby tak patrzeć to Legia-Real 3-3, Legia-Sporting 1-0, Legia-Celtic 4-1, Legia-Real 0-0.

odpowiedz
aa - 15.07.2017 / 12:19, *..promax.media.pl

Same Janusze tu chyba piszą. Nie wiem jaki poziom gry prezentuje Astana ale w obecnej formie i składzie Legia nie ma szans na awans. Po pierwsze brak napastnika który by cokolwiek ogarniał - absorbował, prowokował obrońców a jak nadarzy się okazja to strzelił gola.
Po drugie brak skrzydłowych - fajnie że Hlousek atakuje ale nie ma go wtedy w obronie a kluby z Kazachstanu sporo atakują skrzydłami.
Po trzecie środek obrony. Te murzynki i skośnoocy napastnicy Astany wkręcą Dąbrowskiego w murawę jak Messi Boatenga. Pazdan o ile będzie grał nie prezentuje w tym roku takiej formy jak rok temu.

A za Astaną przemawia dodatkowo ich specyficzny teren czyli: temperatura ze 35 stopni w cieniu, sztuczna murawa, bardzo agresywny i prowokancki styl gry na co nie reagują sędziowie (coś podobnego było w meczu reprezentacji rok temu). Czyli teoretycznie mozemy stamtąd przynieść nieodrabialny wynik 0-3 choć nawet 0-2 będzie praktycznie nie do odwrócenia.

odpowiedz
Misiek - 15.07.2017 / 09:49, *..dynamic.mm.pl

Spartak też miał sztuczną murawę... I jak się skończyło....:)

odpowiedz
Kajtus Czarodziej - 14.07.2017 / 22:35, *..range109-156.btcentralplus.com

Dzieki za info, nie wiedzialem o zniesieniu wiz dla Polakow! :o) Nie powinienem tak ostro domagac sie niedpopuszczenia Kazachstanu do rozgrywek uefa bez sprawdzenia czy nadal wymagaja od nas wiz ;o)))

odpowiedz
do Kajtus Carodziej - 14.07.2017 / 20:19, *..172.ipv4.supernova.orange.pl

Kazachstan zniósł wizy m.in. dla obywateli RP.
"Z dniem 01.01.2017 r. obywatele polscy udający się do Kazachstanu na okres pobytu do 30 dni nie muszą posiadać wizy wjazdowej. Obowiązek wizowy został zniesiony przy pobytach turystycznych i biznesowych, natomiast nadal wymagana jest wiza w przypadku przyjazdu do Kazachstanu do pracy lub na naukę, prowadzenie działalności misyjnej i wykonywanie pracy kierowcy w transporcie międzynarodowym."

odpowiedz
ja do Xyz - 14.07.2017 / 19:14, *..dynamic.chello.pl

A teraz zobacz na tabelę polskiej ekstraklasy i pomyśl.

odpowiedz
johnny - 14.07.2017 / 18:33, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Przypominam tylko, że ta FK Astana grała w LM dwa sezony temu, także radze się zastanowić dwa razy zanim pomyślicie że to łatwy przeciwnik.

odpowiedz
k. - 14.07.2017 / 18:02, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Do płaczków mi daleko ale strasznie ciężki rywal i trudny teren. Remis bramkowy u nich biorę w ciemno.

odpowiedz
(L)odz - 14.07.2017 / 17:46, *..toya.net.pl

Jesli chcemy grac w elitarnych rozgrywkach grupowych LM to nie mozna czuc strachu przed Klubem Astana(Kazachstan),sorry ,szacunek dla rywala zawsze,zdroworozsądkowe podejście do obu spotkań a powinno byc ok.Nikt nie mówił ze bedzie łatwo ,ale na Boga to jest Mistrz Kazachstanu!!!.Skoro LEGIA była rozstawiona to jest wyzej w klasyfikacj i,mamy rewanż w stolicy i to jest atut,oczywiscie są to papierowe spekulacje,ale to My zagramy dalej.

odpowiedz
treq - 14.07.2017 / 17:18, *..170

Za bardzo trzepiecie portkami, nie jesteśmy 4-to ligowym zespołem żeby się bać, to my jesteśmy faworytami ;)

odpowiedz
Lukasz - 14.07.2017 / 17:16, *..centertel.pl

Po co te pier...enie "popatrzcie na ich wynik". Patrze i czytam : ostatnie miejsce w grupie caly czas. To chyba oni powinni robić w portki przed druzyna ktora raz na dwa lata awansuje do pucharów na wiosne

odpowiedz
Krzeszczu - 14.07.2017 / 16:33, *..cust.bredband2.com

@ @rek i Arek: Popieram!
Ale "Mocno Legia"? To mi sie kojarzy z Ferdkiem Kiepskim "Mocne Full" :-))

Pzdr.

odpowiedz
@rek do Arek - 14.07.2017 / 16:29, *..dynamic.chello.pl

Popieram w 100%... Hak w smak tym wszystkim płaczkom... Niby chcą, aby (L)egia grała w jakiejś mocnej grupie z tuzami piłkarskimi, a zapominają iż po drodze musimy rozjechać 3 słabsze zespoły... Po to mamy dość przyzwoity współczynnik UEFA, aby być rozstawionym... A skoro Astana nie ma takiego współczynnika, to oznacza iż są mimo wszystko słabsi od nas... Walić ich transfery i petrodolary... Nie trzepać na zapas ze strachu portami... Mocno (L)egia... Pozdro (L)

odpowiedz
Leron - 14.07.2017 / 16:28, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Ciężki przeciwnik ale nie można oczekiwać, że będziemy grać cąły czas z totalnymi ogórkami ...

odpowiedz
Luk - 14.07.2017 / 16:16, *..dynamic.gprs.plus.pl

I co z tego że zrobili zakupów na 10 mln. euro Legia z takimi ogórami jak chce grać w LM to powinna wygrać dwa mecze...a tamci będą musieli się zgeać a na to już za późno...

odpowiedz
Kajtus Czarodziej - 14.07.2017 / 15:49, *..range109-156.btcentralplus.com

Te letnie mecze w kwalfikacjach mnie wkurzaja coraz bardziej! Dzisiaj losowanie, mecz w kazachstanie za 11 lub 12 dni! To jest totalne kure....!!!!! Takie kraje jak kazachstan powinny byc niedopuszczone do rozgrywek jesli nie zapewniom kibicom powiedzmy 5 dniowego pobytu bezwizowego z okazji meczu! To jest totalnie niepowazne ze ja mam teraz biegac i zalatwiac wize kazachska, pomijajac jej koszt!!! Przepadnie mi kolejny wyjazd do tego odleglego kraju z przyczyn 'biurokratycznych'! Szkoda ze mecz nie jest za 5 dni, moze wtedy i druzyna by nie poleciala bo by nie zdazyli wiz wyrobic.. PARODIA!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz
do Xyz - 14.07.2017 / 15:39, *..91.static.bait.pl

mylisz rankingi, tu stosowny:

http://www.90minut.pl/news/276/news2767438-Europejskie-puchary-2017-2018---symulacja.html

do rozstawienia chyba dwie z drużyn stojących wyżej muszą odpaść.

odpowiedz
Arek - 14.07.2017 / 15:32, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

I jak zwykle. Płaczki płaczą, jakbyśmy barcelonę trafili, a to tylko Astana. Napinacie się w necie, Legia to, Legia tamto, a sracie przed mistrzem Kazachstanu? No ludzie!!! W takim razie z czym my do tej ligi mistrzów? Wiadomo, łatwo nie będzie: odległość, sztuczna murawa, ale jak ktoś już wspominał też graliśmy w tej lm, i to całkiem niedawno z dobrym skutkiem, więc nie bardzo rozumiem tego strachu. Jak chcemy to powtórzyć, to taką Astanę trzeba wywalić i tyle. A jak się to nie uda, znaczy nie zasługujemy na lm i koniec.

odpowiedz
eth - 14.07.2017 / 15:26, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

@Javox: nie martw się, mylisz się :)

odpowiedz
rdz - 14.07.2017 / 15:15, *..static.ip.netia.com.pl

klucz do awansu to będzie nieprzegranie meczu w astanie , bo u siebie Legia powinna wygrać.

odpowiedz
Do placzkow MAJACYCH pojecie o pilce - 14.07.2017 / 15:02, *..centertel.pl

Tylko sie nie Pos..ajcie ze strachu.

odpowiedz
Mr T - 14.07.2017 / 14:46, *..dynamic.gprs.plus.pl

Astana bylaby dosc ciezkim rywalem.

odpowiedz
Xyz - 14.07.2017 / 14:25, *..centertel.pl

Co wy z tym Bate? Legia w rankingu jest 61 Bate 80

odpowiedz
tomiacab - 14.07.2017 / 14:16, *..184

Gitarra. Na tą listę chciałem abyśmy trafili. Szczęście Nam sprzyja póki co.

odpowiedz
Javox - 14.07.2017 / 14:16, *..157

I tak się skończyła przygoda Legii w pucharach. No ziobro mać! Najgorszy rywal z możliwych. Na wyjeździe dostaniemy ze 3 bramy, u siebie też w plecy. Żadnych, najmniejszych szans. Zapiszcie sobie moje słowa. Bardzo ale to bardzo chciałbym się mylić.

odpowiedz
t do Miecik83 - 14.07.2017 / 14:05, *..mac.edu.pl

ale błysnąłeś...
dobrze że ktoś z Redakcji ci odpisał, bo byś pewnie szukał godziny w necie...

odpowiedz
do Kamil - 14.07.2017 / 14:02, *..74

sory ale akurat Atletico jest na podobnym poziomie co Real

dziwi mnie natomiast fakt, ze nie peklismy przed borusja czy realem a tu ludzie sikaja ze nie przejdziemy astany. bedzie ciezko ale damy rade

odpowiedz
Krzeszczu - 14.07.2017 / 14:00, *..cust.bredband2.com

@ bialy7: jesli odpadniemy w 3ej rundzie, to bedziemy sie kwalifikowac w 4ej LE.
Jesli odpadniemy w 4ej rundzie kwal LM, to mamy automatycznie miejsce w grupie w LE.

Tak przynajmniej bylo do zeszlego roku, wiec jesli sie nie pozmienialo, to tak powinno byc i teraz.

Redakcjo, myle sie?

Redakcja (LL!): Dokładnie tak jest.

odpowiedz
Jim - 14.07.2017 / 13:59, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Jak się chce grać w fazie grupowej to takich przeciwników się przechodzi ale na co obecnie stać ten zespół to chyba mało kto wie co nie zmienia faktu że będzie ciężka batalia.

odpowiedz
@Osa - 14.07.2017 / 13:26, *..dynamic.chello.pl

nie tylko Celtic, Atletico, Benfica ale jeszcze np APOEL tam poległ...

odpowiedz
Miecik83 - 14.07.2017 / 13:26, *..43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Redakcjo:
Wiadomo kiedy bedzie wiadomo date i godzine mecze 3rundy czy uefa ustali to dopiero po rewanżu z finami

Redakcja (LL!): Raczej ciężko podać datę i godzinę, skoro nie wiadomo, kto z kim gra :)

odpowiedz
Terry - 14.07.2017 / 13:24, *..centertel.pl

Trudny rywal. Mało kto wygrywa w tej Astanie.

odpowiedz
Kamil - 14.07.2017 / 13:22, *..play-internet.pl

Do Mar

Przestańcie się jarać ich wynikami w LM.Przypominam,że my też w LM graliśmy i to nie z Atletico a z Realem i wyszlismy z tej grupy.

Trochę więcej wiary w Swoich zawodników ;)

odpowiedz
Piotr - 14.07.2017 / 13:07, *..143.ipv4.supernova.orange.pl

Ludzie, o czym wy tu piszecie..
Fakt, kibicowsko tragedia, kawał drogi, ale sportowo takich rywali Legia musi bez strachu ogrywać jeżeli chce grać przynajmniej w LE.

odpowiedz
ja - 14.07.2017 / 13:07, *..dynamic.chello.pl

Mówiłem, że przez te ściemy z podziałem to znowu trafimy na zespół z Azji.
Masakra.

odpowiedz
77/82 - 14.07.2017 / 13:01, *..dynamic.chello.pl

Patrząc na to jak ostatnimi czasy graliśmy u siebie (czyt. tragicznie) taki rywal to najgorsze możliwe losowanie. Jeżeli tam chociaż nie zremisujemy (najlepiej bramkowo) to będzie kaplica. Z drugiej strony w zeszłym sezonie na wyjazdach szło nam nieźle, więc może uda się wywieźć dobry wynik i doczłapać na Ł3 do następnej rundy.

odpowiedz
sovva - 14.07.2017 / 13:01, *..centertel.pl

W Astsnie nie potrafiły wygrać takie marki jak Atletico, Benfica, Celtic, APOEL... Raczej mamy mizerne szanse. Trzeba tam walczyć na całego chociaż o bramkowy remis i u nas nie stracić bramki. Do tego gralismy rok temu w LM i Astana na pewno przez to nas potraktuje poważnie więc nie będzie taryfy ulgowej... A mogło być tak pięknie jakbyśmy trafili Islandię lub Wyspy Owcze...

odpowiedz
bialy7 - 14.07.2017 / 12:54, *..98

Odpadający z III rundy kwalifikacji LM gra dalej w IV rundzie kwalifikacji LE??? Ktoć wie?

odpowiedz
matus007 - 14.07.2017 / 12:50, *..play-internet.pl

Legia wygra !!! jest moc

odpowiedz
Sebo(L) - 14.07.2017 / 12:48, *..play-internet.pl

Prawda jest taka,że niedługo Kazachstan będzie drugimi Chinami, oczywiście jeśli chodzi o transfery do ichniejszych klubów. Azerowie i Kazachowie zaczynają inwestować ogromne pieniądze w kluby piłkarskie i te stają się coraz mocniejsze. Widać to z roku na rok. To już nie kluby sprzed 7-10 lat kiedy jechało się po zwycięstwo jak "po swoje". Będzie bardzo ciężka przeprawa i należy mieć tylko nadzieję,że górą będzie doświadczenie z LM Legionistów,którzy grali z mega mocnymi rywalami.

odpowiedz
ja do weres - 14.07.2017 / 12:46, *..189

Człowieku weź sobie sprawdź wartość poszczególnych zawodników Astany a nie klepiesz bzdury. do Valencii odszedł bez kwoty odstępnego Nemanja Maksimovic, którego wartość rynkowa to 3 mln Euro

odpowiedz
Mar - 14.07.2017 / 12:46, *..235

Szanowni Kibice ! Zerknijcie na ich wyniki w grupie (Liga Mistrzów 2015/2016). To nie są leszcze. A na wyjazd to trzeb bedzie ostro spiąć poślady żeby nie ptzyjechać na tarczy

odpowiedz
do Janusz - 14.07.2017 / 12:44, *..109

Wiadomo, Polska perłą świata! Co za ignorant.

odpowiedz
aaa - 14.07.2017 / 12:41, *..dynamic.chello.pl

Kiedyś z Warszawy kuroswał pociąg przez Astane chyba 4 dni jechal ale nie wiem czy jeszcze kursuje.

odpowiedz
kowaL - 14.07.2017 / 12:40, *..centertel.pl

bardzo, bardzo trudny rywal, to jest górna półka, gorzej trafić nie mogli, do tego tam się gra na jakimś sztucznym g..... i sędziowie na maksa drukują pod kazachów, tam nie ma żadnej kontroli, bo kto by z ueafa leciał przez pół świata???!!!! Chyba że stanie się jakiś cud i ściągniemy Nikolica i Rybusa

odpowiedz
Osa - 14.07.2017 / 12:38, *..dynamic.chello.pl

w ASTANIE rok i dwa lata temu nie potrafiły tam wygrać takie marki jak Celtic jak Atletico czy Benfica..
Bardzo dobrze że pierwszy mecz gramy u nich..

odpowiedz
Barti1916 - 14.07.2017 / 12:35, *..dynamic.chello.pl

Piłkarsko ciężko, ogarnąć tam wyjazd w kilkanaście dni bardzo ciężko, więc baaardzo kiepskie losowanie :(

odpowiedz
do lw73 - 14.07.2017 / 12:35, *..static.chello.pl

święta prawda !!

odpowiedz
ja - 14.07.2017 / 12:32, *..189

Wy tak na poważnie z tą Astaną? Po pierwsze to wcale jeszcze nie awansowali a po drugie jak awansują to lLegia ich i tak spokojnie ogra. Jeżeli wy boicie się takich przeciwników to po co marzycie o LM?

odpowiedz
aaa - 14.07.2017 / 12:31, *..dynamic.chello.pl

Zdaje się że w Astanie jest taka sama sztuczna nawierzchnia jak była rok temu w Trencinie

odpowiedz
olo - 14.07.2017 / 12:31, *..dynamic-ww-10.vectranet.pl

Robimy im mecz rewanżowy o 21.oo

To dla nich środek nocy ;-)

odpowiedz
Wojtas - 14.07.2017 / 12:30, *..137

Kibicowsko padaka w sensie daleki drogi wyjazd. Pilkarsko też padaka trudny rywal. Nasza reprezentacja straciła tam punkty, gorąco sucho sztuczna murawa. Astana w poprzednim sezonie wyeliminowala BATE czy odpadła z Celtic po wynikach 1:1, 2:1. Z drugiej strony jak myślimy o budowaniu zespołu na miarę Europy i LM trzeba ich wciągnąć!!!!

odpowiedz
mons - 14.07.2017 / 12:26, *..dynamic.chello.pl

SLAVIA-BATE
REWELACJA !!
ROZTAWIENIE w IV rundzie coraz bardziej realne !!

odpowiedz
eth - 14.07.2017 / 12:26, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

@Nique, wiadomo, 1. mecz u nich, drugi u nas

Jako że z Astaną może być dogrywka, bo możemy ich nie przejść "z marszu", dlatego proszę aby ktoś pomyślał i nie dał tego rewanżu u nas o jakiejś 20.45 tylko o 19-19.30!

odpowiedz
Juri - 14.07.2017 / 12:26, *..centertel.pl

Bułka z masłem. Nie ma się czego obawiać.
Szczerze to najtrudniejszy rywal w tej rundzie.
Legia Pany.

odpowiedz
@ weres - 14.07.2017 / 12:26, *..sieradz.vectranet.pl

Sam jesteś Januszem! Cały skład Astany to na teraz 18 mln euro.
10 mln to może wydali, ale razem w całej swojej historii!
Ech Janek Janek ogórku!

odpowiedz
Krzeszczu - 14.07.2017 / 12:25, *..cust.bredband2.com

@ Nique: wiadomo.
Rewanz w Warszawie.

odpowiedz
do weres - 14.07.2017 / 12:25, *..free.aero2.net.pl

Co ty pierdo##? jeden zawodnik poszedł za free do Valencii i wielkie halo a co do 10mln to do Leche też trafiły gwiazdy za grube miliony,a wczoraj było widać ile są warci

odpowiedz
janush - 14.07.2017 / 12:25, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

lepszy Spartak niz astana

odpowiedz
zaniepokojony - 14.07.2017 / 12:24, *..centertel.pl

Strasznie marne losowanie i pod względem kibicowskim i sportowym. Rywal z d..., a i tak możemy odpaść. W Astanie raczej walka o remis i trzeba u siebie rozstrzygnąć rywalizacje. Z nimi wszyscy się męczą i było nie było grali w LM sezon czy dwa przed nami. Biorąc pod uwagę że rok temu był na tym etapie Trencin to teraz jest naprawde poprzeczka bardzo wysoko zawieszona. Szklda ze nie trafilismy na parę Hafnarfjoerdur/Vikingur, już byśmy mogli się cieszyć z fazy gr LE i myslec o IV rundzie el.LM i skupic sie na Ekstraklasie zeby w koncu nie gubic pkt na starcie ligi, a tak to czeka nas piekelnie ciężka przeprawa na trudnym terenie...

odpowiedz
robochłop - 14.07.2017 / 12:24, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

nienajgorsze losowanie , mogliśmy trafić na Slavię , Malmoe lub Rosenborg ...Astana to niestety znowu daleki wyjazd , pewnie znowu nienormalne temperatury...ale ważne że rewanż u siebie...ponadto Slavia zawalczy z Bate i w przypadku jej zwycięstwa odpada nam ważny rywal do rozstawienia w IV rundzie , bo Bate nas wyprzedza w rankingu....ogólnie jest nieżle , choć mogło być jeszcze lepiej...jednak my jesteśmy Legia i po prostu musimy pokonywać takie przeszkody i tyle....

odpowiedz
oooo - 14.07.2017 / 12:24, *..dynamic.chello.pl

Wyniki z ostatnich 3 lat w europejskich pucharach
Astana- Benfica 2:2
Astana-Atlético Madrid 0:0
Astana-Žalgiris 2:1
Astana-Celtic 1:1

odpowiedz
L_Felipe - 14.07.2017 / 12:24, *..246

Odleglosc tragedia, gorzej byc nie moglo :( sportowo dam rade ale po ciezkim dwumeczu. Bedzie czarter? Oby nie lecial nad rosja ;)

odpowiedz
Nique - 14.07.2017 / 12:21, *..14

Nie wiadomo, czy pierwszy mecz będzie w Kazachstanie, a rewanż w Warszawie. Przecież rywalizacja jeszcze nie jest rozstrzygnięta...

odpowiedz
kibic - 14.07.2017 / 12:21, *..177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Będzie ciężki dwumecz z Astaną. Dosyć bogaty klub, prawie jak Legia. No i bardzo trudny teren. :-/

odpowiedz
lw73 - 14.07.2017 / 12:21, *..dynamic.chello.pl

No jak mamy się obawiać tych potęg to po co się pchać do LM???

odpowiedz
maaciekw - 14.07.2017 / 12:20, *..18

to już wiadomo, że na pewno w Kazachstanie? :)

odpowiedz
w(L)kp - 14.07.2017 / 12:20, *..multi.internet.cyfrowypolsat.pl

lepszy rywal MAMY 1mecz WYJAZDOWY!!!! wiec jest super Astane trza przejsc jak mamy grac chociazby w LE albol LM

odpowiedz
jawor100 - 14.07.2017 / 12:20, *..centertel.pl

Nie jest żle,będzie LM

odpowiedz
ja - 14.07.2017 / 12:20, *..dynamic.chello.pl

Astana.. to już Azja.. 4000 km..

Potrzeba:
1. Nowa "10" za Vadisa lub.. Prjovica.. bo 2 sezony temu to on grał "za plecami" Nikolicia
2. Środkowego obrońce za Rzeźniczaka i ewentualnie Pazdana
3. Drugiego nowego napastnika gdyby Sadiku się nie sprawdził - już nie tacy napastnicy łamali sobie zęby w Legii - przykład Blanco

odpowiedz
(L)odz - 14.07.2017 / 12:19, *..toya.net.pl

Odleglościowo -bardzo daleko,sportowo -spokojnie przechodzimy.

odpowiedz
leg-fan - 14.07.2017 / 12:19, *..warszawa.vectranet.pl

Bardzo trudny teren. Sztuczna murawa, 30 tys. stadion wypelniony fanatykami, stała tendencja słabej formy sędziów na tym stadionie... Pare znanych nazwisk w składzie. Oprócz Slavii to drugi najgroźniejszy przeciwnik.

odpowiedz
mG - 14.07.2017 / 12:18, *..2

Ciężki wyjazd...ale przejdziemy ich!

odpowiedz
Jaro44 - 14.07.2017 / 12:18, *..dynamic.chello.pl

No i fajnie.Dadzą rade

odpowiedz
(L)eszek - 14.07.2017 / 12:18, *..50

Będzie pod górkę. Petrodolary kontra Polskie Złotówki...

odpowiedz
JANUSZ - 14.07.2017 / 12:17, *..66

JAK ZWYKLE... KAUKAZ, KAZACHOWIE ALBO INNY RUSKI MOTŁOCH.

A Z DRUGIEJ STRONY PUSTA FINLANDIA ALBO ZAŚCIANKOWA ŁOTWA.

PADAKA STRASZNA

odpowiedz
eMeRKa - 14.07.2017 / 12:17, *..20

Dobre losowanie. Wolałbym aby Łotysze w rewanżu przycisnęli i awansowali.

odpowiedz
Alo - 14.07.2017 / 12:17, *..211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Pilkarsko jeden z gorszych przeciwnikow z czego jestem zadowolony. Problemem jest jedynie odleglosc.

odpowiedz
kielon - 14.07.2017 / 12:16, *..134

przej...ane losowanie :/

odpowiedz
Jata doiler - 14.07.2017 / 12:16, *..play-internet.pl

I po balu panno lalu

odpowiedz
b - 14.07.2017 / 12:16, *..16-1.cable.virginm.net

Moglo byc lepiej, ale nie jest zle. ....... rywal spokojnie w naszym zasiegu.

odpowiedz
całkiem całkiem - 14.07.2017 / 12:16, *..free.aero2.net.pl

nie ma tragedii,już lepsza Astana niż jakie Malmo lub inny Rosenborg.Remis na wyjeździe,wygrywamy u Siebie i 4 runda

odpowiedz
Dżendżejczyk - 14.07.2017 / 12:16, *..dynamic.gprs.plus.pl

Boraty tak dobrze kopią?

odpowiedz
ehh - 14.07.2017 / 12:15, *..dynamic.chello.pl

W Astanie na pewno nie wygramy. Nie tacy jak my tam pkt tracili. No i pamiętamy mecz naszej kadry. Specyficzny i ciężki teren.

odpowiedz
legiamistrz - 14.07.2017 / 12:15, *..246

najwazniejsze ze nie slavia! nie będzie łatwo ale damy rade!

odpowiedz
weres - 14.07.2017 / 12:15, *..87.revdns.net.pulawy.pl

Januszy nie mających pojęcia o piłce informuję, że w tym okienku do Astany trafili zawodnicy warci 10 mln euro, a ich zawodnik nie trafił do grecji czy do mls tylko do valenci.

odpowiedz
wslo - 14.07.2017 / 12:14, *..play-internet.pl

Znowu Łotwa. Ooo Palanga:)

odpowiedz
ups - 14.07.2017 / 12:12, *..dynamic.chello.pl

Bardzo ciężki teren !!

odpowiedz
Draft - 14.07.2017 / 12:12, *..dab.02.net

Najgorzej jak moglo byc! Ale poprzednioroczne losowanie trzeba bylo splacic

odpowiedz
Ktoś - 14.07.2017 / 12:11, *..227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

No i git!!!!!!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.