fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Nie będzie ceremonii medalowej w Poznaniu

Woytek, źródło: Ekstraklasa SA

W dniu 15 maja odbyły się rozmowy z udziałem przedstawicieli Lecha Poznań, Legii Warszawa, Jagiellonii Białystok oraz Ekstraklasy S.A. Po wysłuchaniu argumentów klubów podjęto decyzję, że w sytuacji, gdyby mistrzem Polski została Legia Warszawa, ceremonia wręczenia trofeum i złotych medali nie odbędzie się w Poznaniu, lecz zostanie przeprowadzona zaraz po powrocie zawodników i sztabu szkoleniowego do Warszawy.

Szczegóły ewentualnej ceremonii zostaną podane przez Legię w porozumieniu z Ekstraklasą S.A.

Jednocześnie Lech Poznań zobowiązał się do podjęcia wszelkich niezbędnych działań, mających na celu zapewnienie zawodnikom, sztabowi trenerskiemu oraz kibicom maksymalnie szybkiego opuszczenia stadionu. Dzięki temu przedstawiciele Legii mogliby jak najszybciej dotrzeć do Warszawy, by tam móc uczestniczyć w ceremonii.

Jednocześnie Ekstraklasa S.A. informuje, że w przypadku wywalczenia tytułu mistrzowskiego przez Jagiellonię Białystok, ceremonia wręczenia trofeum dla Jagiellonii odbędzie się w Białymstoku bezpośrednio po zakończeniu zawodów.

Podczas ceremonii mistrzowskiej zostaną wręczone: trofeum oraz komplet 45 medali dla zawodników, sztabu szkoleniowego oraz innych przedstawicieli Mistrza Polski.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (105)

+dodaj komentarz
b - 17.05.2018 / 10:15, *..16-1.cable.virginm.net

KKS Adas Mialczynski powinien wreszcie pogodzic sie ze swoja rola, dramat jakie tam musza buraki ( podziemne pomarancze ) kibicowac. Nawet hRutkowscy sie ich wstydza pokazac w C+, moze niech ta stacja zrezygnuje z transmisji i kasy dla "mocninapodium"

odpowiedz
rkw1916 - 17.05.2018 / 01:28, *..unknown.vectranet.pl

Nie mówiąc już o tym, że to jest, ku*wa jakieś nieporozumienie, powinniśmy poczekać z celebracją na powrót fanatyków (którzy na bank nie zdążą przed piłkarzami). Choćby i do 1 w nocy, jak będzie trzeba. Bo oni kupili bilet m.in po to, żeby właśnie zobaczyć na żywo, jak korona zostaje w Warszawie. (Oczywiście zakładam, że ogramy Amicę Wronki).

odpowiedz
z - 16.05.2018 / 20:15, *..centertel.pl

Sugeruję aby piłkarze odbierali puchar pod którymś z Warszawskich dworców aby kibice ktorzy wroca z wyjazdu mogli od razu brać udział w ceremonii ;)

odpowiedz
kibolzPodhala - 16.05.2018 / 19:56, *..092.073.pools.vodafone-ip.de

kizwa jeszcze nic wygralismy pyry stana na glowie by z nami wygrac... a wystarczylo z zaglebiem nie przegrac i juy by bylo po swietowaniu

odpowiedz
Rafał N. - 16.05.2018 / 19:40, *..71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Ale cyrk. Niby tacy poważni ci wszyscy panowie w garniturach, a taką szopkę odwalają. Może jeszcze niech wyślą medale pocztą każdemu piłkarzowi? Istny cyrk.

odpowiedz
kolo - 16.05.2018 / 17:45, *..61

Dlaczego u Nas nie dochodziło do skandalu na stadionie jak Superpuchar odbierała np Arka ???

odpowiedz
Jerz z Potoku' - 16.05.2018 / 16:25, *..dynamic.chello.pl

@ Obiektywny - bardzo słuszny życiowo, ale mocno odosobniony głos przytomnego Kibica. Brawo!

odpowiedz
Maccc - 16.05.2018 / 16:24, *..178

czyli co, mecz o 18, skonczy sie pewnie po 20, to zespol przyjedzie do Warszawy ok 23, wiec ceremonia o ktorej? o 24 na stadionie Legii? smieszne to

odpowiedz
Obiektywnie - 16.05.2018 / 12:53, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Skandalem jest ta decyzja, ale póki co mecz musi się najpierw odbyć, większość komentarzy grzmi i jest to zrozumiałe, ale trzeba pamiętać, że Legia nie ma jeszcze zagwarantowanego mistrzostwa. Podejrzewam jedynie, że komisja sama niepotrzebnie podgrzała atmosferę przed tym meczem, przez co może być gorąco i na trybunach i na boisku, nie zdziwię się jeśli te pseudo "względy bezpieczeństwa" doprowadzą do tego, że mecz może być przerwany, bo na trybunach będą się działy różne rzeczy!

odpowiedz
Gocław - 16.05.2018 / 12:16, *..dynamic.chello.pl

Jeśli to tak ma być, to całym sercem kibicuje "sportowej" Legii, żeby już żadna drużyna, nigdy nie odbierała medali na stadionie Legii.

odpowiedz
wo(L)a - 16.05.2018 / 11:52, *..22

aby uprzedzić hejt.. Jestem kibicem Legii od ponad 40 lat. Pamiętam zgody z Wisłą K. , Śląskiem, Zawiszą.. Pamiętam pożegnalny mecz Kazia Deyny..Pamiętam PP w Częstochowie.. i wiem, że piłka jest nieprzewidywalna. Dlatego !.. Nie zakładajmy z góry , że Legia wygra mecz.. Lepiej się mile zaskoczyć niż rozczarować.. W głębi serca jednak jestem przekonany, żę LEGIA MISTRZ ..

odpowiedz
Kamyk - 16.05.2018 / 10:32, *..play-internet.pl

W tym mezaliansie wszyscy są przeciwko (L) to taka forma wywarcia presji na zawodnikach przed decydującym spotkaniem w Poznaniu i oby tylko to nie odbiło się to nam czkawką . Olać te idiotyczne i głupawe decyzje co do formy świętowania MP a dopiero po jego zdobyciu niech będzie feta jak się patrzy , bo "zmowa" przeciwko LEGII jest widoczna na każdym kroku i oby to nie odbiło się czkawką . Powodzenia
'L" .

odpowiedz
Kamyk - 16.05.2018 / 10:24, *..play-internet.pl

W tym mezaliansie wszyscy są przeciwko (L) to taka forma wywarcia presji na zawodnikach przed decydującym spotkaniem w Poznaniu i oby tylko to nie odbiło się to nam czkawką . Olać te idiotyczne i głupawe decyzje co do formy świętowania MP a dopiero po jego zdobyciu niech będzie feta jak się patrzy , bo "zmowa" przeciwko LEGII jest widoczna na każdym kroku i oby to nie odbiło się czkawką . Powodzenia
'L" .

odpowiedz
mietowy - 16.05.2018 / 10:14, *..kra.warszawa.supermedia.pl

Puchar za mistrzostwo świata też dostaną Niemcy w Berlinie żeby nie prowokować Moskwy ?

odpowiedz
Micha - 16.05.2018 / 09:51, *..static.ip.netia.com.pl

Panowie, spokojnie. Zdobądźmy mistrza, po raz pierwszy w historii trzeci raz z rzędu, potem wypijmy hektrolitry Królewskiego, a potem... będziemy śmiać się i drwić z Lecha. NS powinni postarać się wtedy o odpowiednią oprawę meczu z Lechem w przyszłym sezonie.
Ale najpierw mistrz... bo nasi już kilka razy spaprali ostatnią prostą w swojej historii.

odpowiedz
word!up - 16.05.2018 / 09:42, *..adsl.inetia.pl

Taka ceremonia to oczywiście prztyczek na pyrowy kinol ale z drugiej strony bezsens. Lepiej odbierać medale w przyjemnej warszawskiej atmosferze niż wrogiej ziemniaczanej.

odpowiedz
Kamień - 16.05.2018 / 08:05, *..dynamic.chello.pl

@ Rynek - tak, masz rację potem się dowiedziałem, że mają kilka kopii pucharu i medali... Ciekawe co się dzieje z tymi niewykorzystanymi, przetapiają je?

odpowiedz
Gruby - 16.05.2018 / 08:00, *..play-internet.pl

Wręczenia medali nie będzie aby nie prowokować kibiców Lecha. Tak się składa, że często sędziowie swoimi decyzjami także prowokują publiczność. Więc bądźmy konsekwentni i umówmy się, że w Poznaniu mecze będą bez sędziów. Przecież nie można prowokować poznańskiej publiczności.

odpowiedz
Majki - 16.05.2018 / 07:44, *..56

W przypadku zdobycia mistrzostwa, klub powinien zbojkotować galę ekstraklasy

odpowiedz
Rado - 16.05.2018 / 07:43, *..play-internet.pl

Powiem krótko: cały czas była mowa o tym, że wręczenie medali Legionistom na stadionie lecha może sprowokować kibiców gospodarzy. Ale nikt nie wziął pod uwagę tego, że w tym momencie jest to prowokacja w stosunku do kibiców Legii... i teraz to oni mogą na tą prowokację odpowiedzieć z sektora gości... każdy kij ma 2 końce...

odpowiedz
@Dickson Chotowski - 16.05.2018 / 07:31, *..dynamic.gprs.plus.pl

Ale co Ty śpiewasz? Bo w oryginale to trochę inaczej idzie...

odpowiedz
Do Jola - 16.05.2018 / 07:09, *..208

Kochana jeśli jaga przegra, to Legia nic nie musi. Zostanie mistrzem. Nie siej fermentu że my musimy wygrać a oni przegrać, bo to nie prawda. Niezależnie od wyniku Jagi nam wystarczy remis.

odpowiedz
lysy - 16.05.2018 / 07:07, *..adsl.inetia.pl

Skandal i tyle !!!

odpowiedz
Do Robert - 16.05.2018 / 07:06, *..208

Ty tak poważnie? Wow taki mądry się urodziłeś czy po specjalnej szkole jesteś?

odpowiedz
Marek - 16.05.2018 / 07:04, *..dynamic.gprs.plus.pl

J.bac to. Skupmy się na meczu. L!

odpowiedz
Tom - 16.05.2018 / 02:09, *..play-internet.pl

Panowie, ochłońcie trochę, zapomnieliście o akcji w PP w 2004r, o wjeździe w sektor Jagi czy Dortmundu ? To było profesjonalne zabezpieczenie i organizacja, także zanim wszystkich dookoła obrzucicie błotem spójrzcie najpierw na siebie...

odpowiedz
maru26 - 16.05.2018 / 00:54, *..internetdsl.tpnet.pl

Dajcie jakieś namiary na wolne bilety na wyjazd do poznania

odpowiedz
Jerz z Potoku - 16.05.2018 / 00:27, *..dynamic.chello.pl

@ Kajtus Czarodziej - szanowny Kolego, przestaniesz się dziwić, że ESA podjęła taką kuriozalną decyzję, gdy uświadomisz sobie m.in., iż przewodniczącym tego piłkarskiego konwektyklu SA. jest prezes Lecha Poznań. Kibice (czyt.: kibole) "porosili" chrzestnego ojca ziemniaczanego i on - uruchomiwszy stosowne mechanizmy decyzyjne - przystał na to i spowodował ich przegłosowanie.
Nie ma sensu rozdzierać szat nad tym "cyrkusem", natomiast warto zapamiętać na przyszłość (być może niedaleką) skandaliczne zachowanie i takie a nie inne głosowanie "paziów" ekstraklasowych pod dyktando prezesa trzeciej piłkarskiej potęgi klubowej.
Lokalne uprzedzenia, niemoc logistyczna i prywatne interesiki zdecydowanie wygrały z szeroko rozumianym duchem sportu. Ale czy to pierwszy taki przypadek? Osobiście wątpię.

odpowiedz
Arek - 16.05.2018 / 00:02, *..free.aero2.net.pl

Wyglada, ze mieniacy się zachodem to tylko trzeci świat.

odpowiedz
Kajtus Czarodziej - 15.05.2018 / 23:46, *..22.threembb.co.uk

Sorry ale jesli te badziewiaki nie potrafia zapenic bezpieczenstwa w czasie dekoracji to reakcja ekstraklasy powinna byc natychmiastowa i zdecydowana. W takim przypadku lech powinien dostac zakaz wpuszczania wlasnych kibicow albo jesli chca ich wpuscic to mecz powinien byc rozegrany na neutralnym stadionie! Niestety u nas na kazdym kroku badziewie wszedzie sie wciska a organy ktore temu powinny przeciwdzialac udaja ze nic sie nie dzieje! Jeszcze ten caly cyrk sie nazywa ekstraklasa! Zart!!! Klasy to nie ma tu zadnej!!!!! Dziwie sie tylko sponsorom ligi. ja jakbym duze pieniadze zainwestowal i by mi taki numer wycieli to od razu bym zereal kontrakt i niech sobie szukaja innego frajera zeby im ta zenade firmowal! Nie wiem tez jakim cudem Legia sie na to zgadza??????? Ja na miejscu Miodka bym jasno powiedzial, bedzie Mistrz, ma byc dekoracja! A jak nie to walkower!!!!! Kiedy w koncu ten pajac zacznie szanowac swoj Klub?????

odpowiedz
FWK - 15.05.2018 / 23:28, *..play-internet.pl

Poznanskie k... Oddajcie ludziom za bilety ktorzy zdecydowali mimo tak wielkiego zagrozenia odwiedzic wasz stadion dopingowac swoj ukochany klub i ewentualnie tam celebrowac zdobycie Mistrza!

odpowiedz
Robert - 15.05.2018 / 23:20, *..play-internet.pl

Mecz o puchar polski powinien być na stadionie narodowym od tego nazwa obowiązuje i zobowiązuje bo to bedzie mistrz polski przecież a nie regionalny i z ceremonią nie byłoby problemów

odpowiedz
Juras - 15.05.2018 / 22:26, *..dynamic-ra-02.vectranet.pl

Brak slow na ta amatorszczyzne i kompromitacje.No ale nie dziwi mnie nic.Skoro mozna bylo bez udowodnienia winy okrasc nas w 93,skoro oststnia sprawa bialostocka przechodzi bezkarnie,to i bedziemy miec do czynienia coraz czesciej z taka bezczelnoscia.obludnik Boniek cos tam poudaje,a tak naprawde to oni wszyscy wstydu nie maja.
Wielu ludzi studzi slusznie emocje,bysmy nie dzielili skory itd.Zgadzam sie z tym oczywiscie.Aczkolwiek trzeba brac pewne rzeczy pod uwage i byc na nie przygotowanym.Dlatego nie widzi mi sie swietowanie mistrza bez wyjazdowiczow.Sam do Poznania sie nie wybieram,ale Ci ktorzy tam jada maja swiete prawo tez swietowac w Warszawie.Dlatego,jesli bedziemy mistrzem,a wierze ze bedziemy!to czy nie mozna zrobic dekoracji np.w poniedzialek wieczorem na spokojnie jak juz wszyscy wroca?Niech klub rozwazy taka opcje bo przeciez znajac zycie transport powrotny zamelduje sie w srodku nocy w Warszawie.W poprzednich latach nie jest tajemnica,ze grupy kibicowskie w porozumieniu z klubem organizowaly fety na starowce,bylo to zglaszane miastu i wszystko wychodzilo dobrze,bylo to elegancko ogarniete.Nie wyobrazam sobie innej opcji,dlatego wydaje mi sie ze najlepsza opcja jest zrobienie dekoracji w poniedziałek by kazdy mogl byc,a potem wspolnie na starowke.Pozdro.Legia Mistrz!

odpowiedz
mietek - 15.05.2018 / 22:24, *..internetia.net.pl

@Zlb: Jedyny, który zauważył, że jeszcze mistrzostwa nie obroniliśmy.

odpowiedz
Legia fan - 15.05.2018 / 22:14, *..play-internet.pl

Obejrzą, obejrzą.. Jakoś nie wyobrażam sobie sytuacji w której piłkarze by mieli świętować, a 2000 fanatyków jest w pociagu.

odpowiedz
Mariot85 - 15.05.2018 / 22:00, *..multi.internet.cyfrowypolsat.pl

No i 2 tysiacNokibiców zagorzałych nie oglądnie ceremoni bo za nim dojadą pociągiem bedzie po wszystkim

odpowiedz
imchotep - 15.05.2018 / 21:57, *..dynamic.mm.pl

Najpierw Jagiellonia nie wpuszcza kibiców Legii a teraz Lech nie pozwala wręczyć ewentualnego trofeum. to ma być profesjonalizm?? Dziwny sposób.... Pamiętam kiedy Lech odbierał Puchar Polski na Ł3 i jakoś nikt nie trąbił że nie może. Śląsk, Zawisza, Lech czy Arka też odbierały trofeum za Superpuchar w Warszawie i problemu nie było. Teraz jest bo co?? bo Legia może to trofeum odebrać w Poznaniu??? A może chodzi o coś innego; że Legia jest w tym sezonie słaba to chyba każdy widzi i tutaj pojawia się problem, ze ta słaba Legia wygrywa może wygrać mistrzostwo.Więc jak słaby jest Lech skoro nie potrafił wygrać mistrza kiedy Legia jest tak słaba??? Owszem wiem, że wszystko może się tak potoczyć, że to Jagiellonia będzie świętowała u siebie, ale myślę że piłkarze i trenerzy oraz kibice powinni pokazać klasę na boisku i trybunach. Najlepsze rozwiązanie to wywalczyć to trofeum na boisku w Poznaniu nie oglądać się drugi rok z rzędu na Białystok. Wtedy ból będzie jeszcze większy a i smak mistrzostwa wyjątkowy.

odpowiedz
maaciekw - 15.05.2018 / 21:39, *..net-serwis.pl

powinni o 12 grac, żeby można było normalnie świętować w Warszawie

odpowiedz
1410 - 15.05.2018 / 21:24, *..warszawa.vectranet.pl

Co to jest za drużyna, co pyrę w herbie ma,to k***a do j*****a, Lexhz

odpowiedz
Yogi - 15.05.2018 / 21:22, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Pyry bialorus, bez zasad, bez honoru. Z drugiej strony je...c ich wszystkich swieto na Ł³ i na Starym Miescie. Legia Mistrz!!! Zaorac to ziemniaczane pole!!! Niech ich boli jeszcze bardziej.

odpowiedz
Darek - 15.05.2018 / 21:21, *..dip0.t-ipconnect.de

Taki przyklad idzie z gory od organizatora rozgrywek to nie dziwmy sie ze ta liga to jeden wielki syf.Kazdy robi co mu sie podoba.

odpowiedz
@Jola - 15.05.2018 / 21:15, *..centertel.pl

Nie siej fernentu.wystarczy remis

odpowiedz
FWK - 15.05.2018 / 21:06, *..play-internet.pl

W poznaniu najlepszy scenariusz to replay z '93! To by wam pasowalo! Zero honoru! Jeb.. Was poznanskie psy!

odpowiedz
zz - 15.05.2018 / 21:06, *..play-internet.pl

(odpukać) w razie czego samolotem by leciał puchar z medalami na trasie Poznań-Białystok czy mają dwa zestawy? ktos w temacie?

odpowiedz
Zlb - 15.05.2018 / 21:05, *..120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kur....niech pierw będzie Mistrz!!!Bo widze że niektórzy już są po meczu z pyrami! !!!

odpowiedz
kuba - 15.05.2018 / 20:52, *..dynamic.chello.pl

I to pokazuje jakim jest, profesjonalnym klubem Lech z Poznania. A do tego jaki jest dalej, niestety poziom Ekstraklasy, w której własny klub boi się kiboli. Ceremonia powinna się odbyć, a klub u którego przeciwnik sięga po mistrzostwo powinien zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla wszystkich. Kibice, którym to nie odpowiada niech opuszczą stadion. I mogę się założyć, że szybko by opustoszał. Oni po prostu nie są w stanie przeboleć tego, że klub Legia z Warszawy zdobędzie (mam nadzieję) u nich mistrza i tyle. I jeśli nie są w stanie zapewnić czegokolwiek na swoim stadionie to co oni robią w ogóle w najwyższej klasie rozgrywkowej!?.

odpowiedz
yyy - 15.05.2018 / 20:42, *..dynamic.chello.pl

@rzygi1984 coś ci się z tym "wice-" pos*ało...

odpowiedz
brouziak - 15.05.2018 / 20:31, *..internetdsl.tpnet.pl

kraina kwitnącej bulwy. co boli Częstochowa 80 ? no to REplay

odpowiedz
@doElk - 15.05.2018 / 20:31, *..2

Spier...do Elku i nie rób wioski w stolicy słoiku

odpowiedz
eLka - 15.05.2018 / 20:25, *..multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Walkower dla Legii i zakaz wyjazdu kibiców Lecha na mecze wyjazdowe.

odpowiedz
Dean - 15.05.2018 / 20:24, *..play-internet.pl

Ta liga to dno. Decyzje tych komisji to skandal. Spółka eklapa do likwidacji. Brak słów...

odpowiedz
Rafał - 15.05.2018 / 20:16, *..105.ipv4.supernova.orange.pl

Teraz już nam pewność że piłkarze Legii wyjdą na ten mecz bardzo zmotywowani i pokażą Lechowi klasę piłkarską a swoim kibicom osłodzą fakt że na dekorację i Puchar będzie trzeba poczekać do powrotu do Warszawy.

odpowiedz
Rafał - 15.05.2018 / 20:15, *..105.ipv4.supernova.orange.pl

Teraz już nam pewność że piłkarze Legii wyjdą na ten mecz bardzo zmotywowani i pokażą Lechowi klasę piłkarską a swoim kibicom osłodzą fakt że na dekorację i Puchar będzie trzeba poczekać do powrotu do Warszawy.

odpowiedz
Anziolek - 15.05.2018 / 20:12, *..play-internet.pl

Sprawa dotyczy złotych medali dla Legii. A jeśli to Jaga zostanie mistrzem to gdzie legionistom zostaną wręczone srebrne medale? Wtedy wrażliwym i uczuciowym kibicom Lecha już nie będzie przeszkadzało? Może i tak, w sumie do złota przyzwyczajeni nie są.

odpowiedz
brawo @rek - 15.05.2018 / 20:10, *..play-internet.pl

Jak zawsze byłeś najlepszy, najszybszy i najlepiej poinformowany! Brawo N@rcyzie!

odpowiedz
Ewelina - 15.05.2018 / 19:59, *..play-internet.pl

Zastanawiam się czy żyjemy w Europie czy Republice Bananowej. Nie było żadnego problemu aby u nas medale odbierali Arka Gdynia czy Zawisza Bydgoszcz. Jeśli władze klubu Amika Wronki nie potrafią zabezpieczyć meczu to niech zajmą się czymś innym. Posiadanie klubu w Ekstraklasie nie jest obowiązkowe.

odpowiedz
Legionista80 - 15.05.2018 / 19:58, *..play-internet.pl

Hama powinien tym dzuewczynkom pokazac na dzien dobry elke a mimo brakow medali powinni dostac atrapy od kibicow Legii i utrzec nosa lamom;)

odpowiedz
Rynek - 15.05.2018 / 19:58, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie potrzeba zadnego smiglowac bo jest kilka kopi pucharu, bedzie czekal puchar w bialymstoku i jak sie teraz okazuje w Warszawie na pilkarzy i sztab po powrocie z poznania

odpowiedz
jola - 15.05.2018 / 19:58, *..125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Jeszcze nie mamy mistrza a wy już płaczecie że nie zdążycie na fetę najpierw musimy wygrać w Poznaniu a Jagielonia przegrać z Wisłą

odpowiedz
ocho(L) - 15.05.2018 / 19:57, *..dynamic.chello.pl

@rek, wiesz kiedy jest mecz? Czy jesteś już nawalony?
Przeczytaj -ze zrozumieniem- swoje głupoty o niedzieli.

odpowiedz
Marcin 1986L - 15.05.2018 / 19:55, *..netfala.pl

Pamiętajmy że najpierw musimy zdobyć to mistrzostwo, bo jak narazie wszystkie komentarze, które tu czytam brzmią tak jak byśmy juz mieli to mistrzostwo i tylko łach nie pozwala nam go odebrac u siebie.

odpowiedz
Misiek - 15.05.2018 / 19:54, *..154.ipv4.supernova.orange.pl

Po zdobyciu mistrzostwa nikogo nie wpuszczać z ekstraklasy na lazienkowska w wyniku nie zapewnienia bezpieczeństwa

odpowiedz
Lukasz - 15.05.2018 / 19:53, *..dynamic.mm.pl

Powiew zachodu i nowoczesności z Poznania

odpowiedz
Misiek - 15.05.2018 / 19:50, *..154.ipv4.supernova.orange.pl

Teraz dopiero będzie gorąco w poznaniu

odpowiedz
Arek - 15.05.2018 / 19:47, *..dynamic.chello.pl

Kpina. Brak poszaniwania podstawowych zasad...

odpowiedz
Gienek - 15.05.2018 / 19:46, *..play-internet.pl

Poznańskie śmiecie i tak będą poniżeni do granic możliwości, jeśli Legia zdobędzie tytuł na ich stadionie. Medale i puchar to tylko symbole, a zabawa w sektorze gości będzie słyszalna w całej pyrlandii. Trzymam kciuki oby tak się stało.

odpowiedz
Ziggy1984 - 15.05.2018 / 19:45, *..play-internet.pl

Cały Poznań będzie fetował wicemistrzostwo Legii !!!

odpowiedz
SEBO(L) - 15.05.2018 / 19:45, *..play-internet.pl

Poszukajmy plusów tej sytuacji. Bardziej nie mogli zmobilizować naszych piłkarzy do walki, niż taką decyzją. Tą decyzją pokazali, że są chłopczykami z gilem pod nosem. A nasi piłkarze po golu (oby ich padło dla nas jak najwięcej) powinni pokazywać w stronę kibiców tego burackiego klubu (L)-ki . Niech się wku.wiają i wbiegają na boisko. O tym ,że nie można pokazywać takiego gestu, nic nie ma w przepisach...

odpowiedz
Misiek - 15.05.2018 / 19:45, *..154.ipv4.supernova.orange.pl

Nie wpuszczać na ł3 kibiców przyjezdnych

odpowiedz
P85 - 15.05.2018 / 19:44, *..dynamic.chello.pl

Od tej pory tłumacząc się względami bezpieczeństwa nie pozwolić odbierać jakiegokolwiek trofeum na naszym stadionie. (choć życzą nam aby taka sytuacja nigdy nam się przydarzyło) jak już robić cyrk to na całego!!

odpowiedz
Misiek - 15.05.2018 / 19:43, *..154.ipv4.supernova.orange.pl

J...ć ich medale nie przyjmowac

odpowiedz
@rek do do... - 15.05.2018 / 19:43, *..dynamic.chello.pl

Napij się łyk zimnej wody... Pomaga... Pozdro (L)

odpowiedz
Juri - 15.05.2018 / 19:42, *..adsl.inetia.pl

Żenada.

odpowiedz
do @Elk - 15.05.2018 / 19:41, *..centertel.pl

Z takiej metropolii w której ludzie maja trochę honoru. A nie slowiczego miasteczka rodem z NRD...

odpowiedz
do @rek - 15.05.2018 / 19:38, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

tak wszystko sie sprawdza co napisales megalomanie. pod kazdym artykulem jest twoj wpis ze to juz wczesniej przewidziales. tak zakochanego w sobie typa to jeszcze nie widzialem

odpowiedz
bie(L)sko - 15.05.2018 / 19:37, *..bielskobiala.vectranet.pl

...czyli rozumiem jeżeli Polska na MS w Rosji zdobędzie złoty medal, to możemy mieć ceremonię wręczenia na pod pałacem kultury w Warszawie, gdyby się rosjanom nie podobało. LEGIA MISTRZ HEJ

odpowiedz
@Elk - 15.05.2018 / 19:36, *..dynamic.mm.pl

A ty z jakiej metropolii pochodzisz?

odpowiedz
Mlbets - 15.05.2018 / 19:35, *..centertel.pl

Nic wielkiego sie nie stalo. Rozumiem ze dla nas chodzilo to zeby wbic szpile pyrom, ale tak serio... ja tam wole zeby medale chlopaki odebrali w Warszawie

odpowiedz
olew - 15.05.2018 / 19:35, *..warszawa.vectranet.pl

to jest dno, poznań powinien grać w lidze kazachskiej albo turkmeńskiej, Boże co oni Ci uczynili !!!

odpowiedz
Elk - 15.05.2018 / 19:30, *..124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Dno k...., poznan to wieś zabita dechami

odpowiedz
Misza_Praga - 15.05.2018 / 19:30, *..dynamic.gprs.plus.pl

PATOLOGIA!!!!

odpowiedz
@rek - 15.05.2018 / 19:29, *..dynamic.chello.pl

Czyli jednak sprawdził się mój poranny scenariusz... A zatem w niedzielę Warszawa nie śpi...:))) Pozdro (L)

odpowiedz
Surmi - 15.05.2018 / 19:27, *..77.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Powiem jak były trener lecha - to jest cirkus

odpowiedz
@Kamień - 15.05.2018 / 19:26, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Rok temu też helikopter był w pogotowiu, więc tym razem też będzie koczował po środku trasy

odpowiedz
xyz - 15.05.2018 / 19:24, *..19-1.cable.virginm.net

Osoby ktore pojada do Poznania na mecz bankowo nie zdaza wrocic przed pilkarzami.

Cyrk i zenada. Legia nie powinna wziac udzialu w gali ekstraklapy w takim razie.

Teraz juz chyba nigdy nie wejdziemy na stadion w Bialymstoku, bo zawsze sie znajdzie jakis glupi powod jesli nie ma zadnych reperkusji.

Oddalilismy sie mocno od cywilizacji.

odpowiedz
Gizior - 15.05.2018 / 19:24, *..128

Zarząd legii odrazu powinien powiedzieć ze nie życzy w sobie i do puści jak z nigdy żeby kto kolwiek na lazienkowskiej odbierał medale i Puchar za mistrza i tak samo w meczu o super puchar też nie będzie medali i puchary jeśli legia nie wygra...

odpowiedz
Luk - 15.05.2018 / 19:21, *..dynamic.chello.pl

To powinien być walkower!

odpowiedz
Bear - 15.05.2018 / 19:20, *..127.ipv4.supernova.orange.pl

Jakbwidac są równi i równiejsi w tej zaściankowej lidze.
W dalszym ciągu jest przyzwolenie na działania Jagiellonia odnośnie bezprawnego niebwpiszczania kibiców Legii na stadion a teraz sytuacja w Poznaniu.. Ekstraklasa się kompromituje , i staje się niewiarygodna.
Legio, proszę Cię, spuść łomot tym burakom z prowincji.. niech cała Polska wie kto jest mistrzem i kto jest ich Stolica.

odpowiedz
to je skandaloza i cirkus - 15.05.2018 / 19:18, *..242.ipv4.supernova.orange.pl

To e-klapa się s...wiła przed całą Polską...Amatorów i matołów banda!
To ma być sport?

odpowiedz
Dickson Chotowski - 15.05.2018 / 19:18, *..range86-162.btcentralplus.com

SKANDAL !! J***c Ekstraklape SA !! Stara ku..poj.....lech z poznania !!

odpowiedz
maro - 15.05.2018 / 19:18, *..208

żeby kluby decydowały gdzie mają wręczać medale... żenujące !!! łachy się pos*ały . teraz widać że cała Polska nienawidzi LEGII oprócz oczywiście ich kibiców. Teraz pewnie bedą robić wszystko by kibice Legii nie weszli na pyrlandie

odpowiedz
M3 - 15.05.2018 / 19:18, *..dynamic-ra-01.vectranet.pl

Skoro lech nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa to czemu policja i inne służby pozwalają zorganizować imprezę masową ??? Przecież i jaga i lech powinni być ukarani za swoje pomysły. Czemu p. Boniek na to pozwala ? Czemu my zgadzamy się grać ! Zdobywamy mistrza (oby) i nie zostajemy udekorowani ??? TO JEST SKANDAL !!!

odpowiedz
KBiaLoleka - 15.05.2018 / 19:15, *..dynamic.chello.pl

Czy tylko ja uważam, że powinniśmy mieć swój honor i postawić warunek:
Albo wręczacie na kartoflisku albo nie ma żadnej ceremonii i naszej obecności na gali ekstraklapy?
Podobno nie mamy żadnego środka nacisku ale zawsze możemy samodzielnie sprzedać prawa do meczów Legii.
Już widzę te "miliony", które ktoś zapłaci za prawa do transmisji bez meczów z naszym udziałem.

odpowiedz
Gizior - 15.05.2018 / 19:14, *..128

No to drużyna wróci szybko ale kibice już nie... Więc wyjazd = brak fety w warszawie

odpowiedz
Lugi - 15.05.2018 / 19:14, *..128

Brakuje słów by opisać bezczelność pyrusów... Ale pamiętajcie kanalie...KARMA WRACA!!!

odpowiedz
Balde - 15.05.2018 / 19:13, *..9

W tym momencie ekstrklasa s.a. zalegalizowała dzicz i patologię.

odpowiedz
buLi - 15.05.2018 / 19:13, *..adsl.inetia.pl

To może we Wronkach urządzimy dekorację. Podobno w poznaniu wykupiono stoperan. A tak naprawdę to jeszcze jest 90 minut gry. TYLKO LEGIA.

odpowiedz
borek - 15.05.2018 / 19:12, *..play-internet.pl

Jak tak można Skandal... Jak to kiedyś ktoś powiedział: "Pały jeb...ne ..." Banda tchórzy i nieudaczników we władzach ekstraklapy bez jaj i honoru

odpowiedz
Doru - 15.05.2018 / 19:10, *..play-internet.pl

A co z kibicami którzy będą w poznaniu? Oni nie zobacza wręczenia medali !!! lech powinien dostac kare za to !!!

odpowiedz
Rafalgral - 15.05.2018 / 19:10, *..94.ipv4.supernova.orange.pl

lech ma stadion nie zapewniający bezpieczeństwa gościom to jest walkower nie rozumiem jak L na to się godzi a jezeli esa sama to zrobiła to puchar i medale maja przywieźć na L i wyjazd

odpowiedz
wujo - 15.05.2018 / 19:09, *..dynamic.chello.pl

Pyry sie zesraly.

odpowiedz
wwwojtecky (L) - 15.05.2018 / 19:09, *..play-internet.pl

Upadek zasad, upadek fair play, upadek honoru i godności zatwierdzony na poziomie organizatora rozgrywek...
W tym gnoju mam nadzieje, ze My pozostaniemy sobą - Legią Warszawa, klubem z zasadami!

odpowiedz
Kamień - 15.05.2018 / 19:08, *..dynamic.chello.pl

Mnie zastanawia jedno. Mistrzem będzie Jaga dostaną medale zaraz po meczu, mistrzem Legia dostaną od razu po powrocie do Warszawy. Jak oni zamierzają przetransportować Puchar z Białorusi do Warszawy jak Legia wraca samolotem? No chyba, że mają już przygotowany śmigłowiec...

odpowiedz
zeno - 15.05.2018 / 19:07, *..icpnet.pl

balonik już nadmuchany do granic wytrzymałości, jak je..e to w Radomiu będzie słychać

odpowiedz
(L) - 15.05.2018 / 19:07, *..beskidmedia.pl

wy********ć ich do b klasy jak nie potrafią zapewnić bezpieczeństwa

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.