Transfery | Radość Dominika Nagya z Żyletą - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Nagy na celowniku Fiorentiny i Montpellier

Woytek, źródło: bama.hu

Jeszcze tej zimy barwy klubowe może zmienić Dominik Nagy. Węgrem interesują się zachodnie kluby, a mistrzowie Polski raczej nie będą robili zawodnikowi problemów z odejściem, jeżeli na stole pojawi się konkretna oferta.

Jesienią Nagy cieszył się dużym zaufaniem Ricardo Sa Pinty. W sumie zagrał w 25 meczach i zdobył 4 gole. Był najczęściej asystującym piłkarzem stołecznej drużyny - 6 asyst.

W rozmowie z bama.hu 23-letni skrzydłowy potwierdził, że prawdziwe są informacje o zainteresowaniu jego osobą włoskiej Fiorentiny.

- To prawda, ale wiem, że kluby jeszcze się nie porozumiały. Zainteresowanie wyraził także francuski Montpellier i jeden klub z Rosji. Na razie nie wiem co się ze mną stanie w najbliższych tygodniach. Dziewięciu na dziesięciu zawodników na pewno bez zastanowienia zdecydowało by się na przejście do Fiorentiny, ale ja chcę podjąć rozsądną decyzję.Chcę grać, to jest dla mnie najważniejsze - mówi Dominik Nagy.

Węgier jest zadowolony z pobytu w Warszawie:
- Uwielbiam to nowoczesne, piękne miasto. Mam węgierską dziewczynę, która mieszka ze mną. Spędzam dużo czasu z kolegami z drużyny. Legia to profesjonalny klub - gram dużo, jestem szczęśliwy.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (29)

+dodaj komentarz
brylant warszawski piorun - 03.01.2019 / 14:49, *..tktelekom.pl

Moim skromnym zdaniem różnica między Leśnym, a Miodkiem jest taka, że Leśnego urządzało sprowadzanie szrotu bez liczenia się z kosztami, a limitem marzeń było sprowadzenie sobie grajka pokroju Nikolicia na maks 2 sezony i liczenie na farta, że z LM i LE uzbiera się na pokrycie długów.
Taktyka Leśnego skazywała nas na tkwienie w europejskim przeciętniactwie, do usranej śmierci liczylibyśmy na to, że euroszrot wypali i fazę grupową LM.
Z naszymi warunkami finansowymi nie kupimy sobie porządnych grajków i moim zdaniem to Leśny zrobił z Legii Ciechocinek dla niespełnionych murzynów.
Berg, Hasi, blondi w loczkach, Żewłakow, Ebenenge, Jóźwiak, Żyro, Kosecki - te osoby przychodzą mi jako pierwsze na myśl, gdy wspominam kadencję Leśnego i ciepło mi się na myśl o nich nie robi wcale.
Mioduski przejął klub w trudnym momencie i nie ma doświadczenia w zarządaniu klubem piłkarskim, ale przynajmniej:
- postarał się zbilansować wydatki (nie jesteśmy Realem, któremu będą długi umarzać, bliżej nam do Wisły)
- ma chociaż jakąś wizję klubu, który może z wychowanków zrobić zarówno trzon zespołu, jak i metodę na zarobek.
To co bardziej ambitne ma wyższy poziom trudności i ja Mioduskiemu kibicuję i nie będę go jechał tylko dlatego, że coś nie wychodzi na starcie.
Generalnie póki co Mioduski wyniki ma gorsze od Leśnego, ale nie rozumiem ludzi, którzy koralika wynoszą pod niebiosa, a na Mioduskim wieszają psy, tak bardzo Was satysfakcjonowała ta faza grupowa LE? Ja bym wolał, żeby Legia przez 2-3 sezony była ligowym przeciętniakiem nawet i stanęła na nogi, niż kontynuację Legii za Korala.

odpowiedz
kibic emeryt - 02.01.2019 / 12:47, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Myśląc o przyszłości Legii nie możemy zapomnieć że Mioduski pożyczył Legii ponad 40 mln i będzie chciał je odzyskać .Zostanie sprzedany każdy za którego klub weźmie parę mln euro .Nagy dla mnie już nie jest nasz .Zobaczycie czy nie mam racji .Paradoksem jest to że jeszcze parę miesięcy temu byłby oddany za czapkę gruszek .Takich ekspertów i doradców ma Prezes i ja w nich widzę główne zło naszego klubu . Faktem jest jednak że to Mioduski ich sobie dobrał !!PANOWIE, KOLEDZY,KIBICE MUSIMY SOBIE ZDAĆ SPRAWĘ ŻE GDYBY NIE POŻYCZKA PREZESA DZISIAJ BYLIBYŚMY W IDENTYCZNEJ SYTUACJI JAK WISŁA I TO JEST PRZERAŻAJĄCE

odpowiedz
tekken (L) - 31.12.2018 / 10:42, *..dynamic.chello.pl

W tym sezonie zaczął grac całkiem, całkiem. Zależy ile oferują. Za dobrą kasę sprzedałbym. Niech idzie dalej się rozwija.

odpowiedz
lhm - 29.12.2018 / 20:59, *..dynamic-ra-10.vectranet.pl

wrt napisał: "W każdym z ostatnich 4 fatalnych dwumeczów zabrakło jednej bramki do awansu, to wina Miodka, że napastnicy pudłowali a Antolic, Vesovic czy Pazdan łapali czerwone kartki ?"
Tak, to wina Miodka. Nie potrafił znaleźć w przerwie między sezonami trenera z prawdziwego zdarzenia. A później jeszcze to idiotyczne blokowanie gry Jędrzejczyka... jedno i drugie zapewne z "oszczędności", ale jak mówi stare, mądre przysłowie - Chytry dwa razy traci.

odpowiedz
zduneq do oLaf - 29.12.2018 / 13:52, *..adsl.inetia.pl

Jak był rozłam we władzach to stawałem po stronie Miodka i póki co dalej stoję ale masz rację co do różnicy między zwycięstwem a przegraną.Po za tym 4x 1 bramka np. ze Spartakiem i z Geenk czy innym europejskim średniakiem to tak jak 20 bramek z Dudelange.
Jak to mówią, drugi jest pierwszym przegranym

odpowiedz
oLaf - 28.12.2018 / 22:37, *..dynamic-ra-02.vectranet.pl

Panowie, nie ma co się kłócić, bo obaj macie rację.

Za Miodka "minimalnie 4 razy nie awansowaliśmy, zabrakło 4 x 1 bramki"... rzeczywiście, własnie taka jest różnica między zwycięstwem a porażką... ta "tylko 1 bramka" powoduje że mamy 40 000 000 zł straty....

Za Lesnego były super sukcesy, ale po części to też sukces Miodka - po prostu w 3-kę (z Wandzlem) dobrze się dobrali - jeden marketingowo, drugi księgowo, a 3-ci nie wiem od czego był ; )

Szkoda że nie ma Leśnego i Wandzla bo byłóby 38 mln zł więcej ale jak się nie mogli dogadać .... to szorujemy po dnie el. (!!!) LE : (

odpowiedz
@Zduneq - 28.12.2018 / 21:48, *..static.ip.netia.com.pl

Dokładnie to to. U nas oni wymiatali bo mamy baaaaardzo średni poziom natomiast w lepszych ligach są prawie takimi średniakami jaki np Kucharczyk

odpowiedz
tomiacab - 28.12.2018 / 21:07, *..play-internet.pl

Na tą chwilę jest warty więcej niż Szymi

odpowiedz
Juri - 28.12.2018 / 19:12, *..neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie jest gorszy od Szymańskiego 8mln € to minimum.

odpowiedz
ANTY OSET, AAA, HUGON, e(L)o - 28.12.2018 / 18:03, *..adsl.inetia.pl

Zaczyna się zjazd w dół !

odpowiedz
Zyga - 28.12.2018 / 16:19, *..71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Zaporowo 10 bani brać tylko.

odpowiedz
Wolfik - 28.12.2018 / 15:14, *..dynamic.mm.pl

Cóż, pewnie Dominika już nie zobaczymy, wszak kasę trzeba jakoś odzyskać. Taka już rola biedaków, sprzedaje się to, na co jest zapotrzebowanie w danej chwili. Nagy i tak pograłby u nas maksymalnie z sezon lub pół (jeśli notowałby dobre występy). Może z jakieś 1,5 euro za niego wyciągną....

odpowiedz
:D - 28.12.2018 / 14:37, *..219.ipv4.supernova.orange.pl

Chce zobaczyć tych komentujących jak zarządzają klubem bez kasy :D

odpowiedz
zduneq do kibic - 28.12.2018 / 14:05, *..adsl.inetia.pl

Dokładnie o tym samym chciałem napisać.Wszyscy pisali o VOO że to grubasek na wysokim kontrakcie, o Prijo było pisane że to ananas z 10 zespołu z tureckich pastwisk, to samo było o NIkoliciu.

Niestety nie stać Legii( i nie było i nie będzie stać) na sprowadzanie gości którzy grają(ale grają a nie są na liście płac) w czołowych drużynach ligi Belgiskiej, Duńskiej czy Holenderskiej dlatego sprowadza się 10 "anansów" z nadzieją że trafi się 2-3 dobrych gości a reszta da sobie radę w naszej śmiesznej lidze.
Dla przypomnienia zarówno VOO i Moulin przyszli ZA Hasim.Ale jak sprawdzicie ich kariery to VOO wyladował w Genk a Moulin w Turcji.U nas "wybitni" to takie przeciętniaki na zachodzie.Nikolic w MLS.

odpowiedz
Kibic - 28.12.2018 / 12:29, *..dynamic.chello.pl

Przypominam ze na Vadisa wszyscy jak jeden maz psioczyli. Wszyscy gadaliscie jakie to drewno i ze ledwo sie porusza itd

odpowiedz
wrt - 28.12.2018 / 12:17, *..play-internet.pl

ok rozumiem wasze racje, nie chce mi się aż tak zagłębiać , mam nadzieję ,że to przesada i bez Leśnego też w końcu awansujemy, tylko jedno: za Leśnego nie trzeba się było wstydzić ? sportowo to był wielki wstyd w eliminacjach i z Borusią, tak samo jak z Astaną czy Trnavą tylko fart bo awans, sportowo było super z Celticiem racja ,ale wstyd był na cały świat za tą amatorkę, skoro Mioduski odpowiada za amatorkę Pazdana , Antolica itd to Leśnodorski za Ostrowską tym bardziej skoro to sprawy pozaboiskowe

odpowiedz
do wrt - 28.12.2018 / 12:02, *..228

jak nie rozumiesz czemu przypisuje sie sukcesy Leśnemu a teraz porażki Midoustemu to Ci wytłumaczę.
Kiedy w klubie prezesem był Leśny a kudłaty był tylko właścicielem to o wszystkim decydował Leśny i to pod Leśnego rządami mieliśmy najlepszy okres
po 2000r. Transfery, LM i regularną grę w LE.
Oczywiście zdarzały się wpadki transferowe i inne ( mecz z Cweltikiem) ale
generalnie jak by wszystko podsumować to był najlepszy okres po 2000r.

Leśny zarobił tyle kasy że pazerny Kudłaty zdołał za tą kasę spłacić udziałowców.
Pod pretekstem złego rządzenia Leśnego został sam właścicielem i prezesem
ale niestety nie ma o tym pojęcia ( Leśny też się uczył ale miał jaja )
Za Midoustego jest tylko stagnacja i robienie dobrego PR i marketingu by w przyszłości sprzedać klub za jak największą kasę ( nie mówię że Leśny też nie mógł mieć takie go planu )
Nie widzisz tego że obecny prezes nie pasuje do prowadzenia klubu piłkarskiego?
Jak na razie jedynym plusem jest zatrudnienie Pinto który z tego szrotu wyciska maxa. Reszta decyzji to same porażki . O zdobyciu Mistrza i PP nie mówię bo
dla Legii to obowiązek w tej lidze. Za Leśnego nie wstydziliśmy się w Europie.
Mieliśmy takie emocje i będą wspomnienia do końca życia.
Za Miodka jak na razie nie powąchaliśmy Europy a to jest właśnie kwintesencja
piłki pod względem sportowym i kibicowskim.










odpowiedz
Tomek - 28.12.2018 / 11:56, *..189

Ok może trochę się nie zrozumieliśmy. Ja pisałem o różnicach w osiągnięciach drużyn za poszczególnych prezesów. Leśnodorski też nie był ideałem ale w zestawieniu z Mioduskim to wygląda jak zestawienie profesjonalisty z amatorem. Leśnodorski dużo jako prezes ryzykował i co tu za wiele gadać sprzyjało mu szczęście. Za jego prezesury gra w pucharach była regularna i z tym się każdy zgodzi. Póki co za prezesury Mioduskiego też jest regularność a więc brak pucharów (mam tutaj na myśli fazę grupową) . Leśny podejmował ryzyko i jak widać mu to się opłaciło. Mioduski nim coś zrobi to będzie myślał i myślał a potem będzie już za późno. Moje zdanie jest takie, że za prezesury Mioduskiego Legia nawet nie zbliży się do osiągnięć jakie Legia miała za prezesury Leśnodorskiego. Zdecydowanie wolę ryzyko jakie podejmował Leśnodorski i regularną grę w fazie grupowej LE niż zastanawianie się Mioduskiego i brak europejskich pucharów. Mistrzostwo czy PP ani dla jednego ani dla drugiego nie są żadnych wielkim wyznacznikiem jako prezesów Legii. Różnica a co za tym idzie i fajne pieniądze to europejskie puchary. Coś czego od dwóch lat nie jesteśmy w stanie osiągnąć a przeciwników uważam mieliśmy bardzo podobnych do tych kiedy awansowaliśmy do magicznej dla nas już LM.

odpowiedz
wrt - 28.12.2018 / 11:39, *..play-internet.pl

do Tomek: nie za bardzo się rozumiemy, ja mówię jaki to ułamek , fart ,że jedna bramka, a ty podkreślasz ,że to jest właśnie ta różnica, ale racja z tym, że Mioduski trochę przesadza z tą biedą i kiepskim zarządzaniem wcześniej, wyszedłem na jego adwokata a nie o to mi chodziło tylko jak wcześniej napisałem, rolę farta w tworzeniu mitów, nie rozumiem dlaczego sukcesy przypisuje się Leśnodorskiemu , a porażki tylko Mioduskiemu, także transferowe, pozostaje liczyć na to, że będą dalsze sukcesy, jeśli nie będzie już żadnych ,a obstawiam,że przez najbliższe 10 lat, będą co najmniej takie jak przez ostatnie 10, to sam uwierzę w mit o super prezesie

odpowiedz
wrt - 28.12.2018 / 11:25, *..play-internet.pl

do jawor: z faktami różnie bywa, chodziło mi o tworzenie mitów i rolę farta w tym wszystkim, sam tworzysz mity bo Spartak był za ITI, a różnicę między tamtą Legią a tą z tegorocznych czy zeszłorocznych eliminacji oczywiście widzę, identyczna jak różnica między Legią z ówczesnych eliminacji z tą późniejszą po Hasim, tylko co to ma do rzeczy, jak chodzi o fart i mit?

odpowiedz
Tomek - 28.12.2018 / 10:58, *..189

Oczywiście jaj najbardziej Mioduski wtedy też był w klubie i jemu też ten awans do LM można przypisać. Tyle że to Mioduski gada że Leśnodorski źle prowadził klub, że wysokie kontrakty podpisywał itd. Więc pytam się gdzie wtedy był Mioduski? Otóż był w klubie, był większościowym udziałowcem więc pytanie czemu wtedy się nie odzywał, że Leśny źle prowadzi klub? Nie odzywał się dlatego bo to co robił Leśny, czyli regularna gra w fazie grupowej europejskich pucharów przynosiła zyski panu Mioduskiemu. Wtedy wszystko mu się zgadzało i siedział cicho. Tak samo jak oskarża że to Leśnodorski zostawił Legię biedą. Tutaj znowu pojawia się pytanie gdzie wtedy był Mioduski? Co dobre to on a co złe to Leśnodorski... W momencie zakończenia prezesury przez Leśnodorskiego a rozpoczęcia prezesury przez Mioduskiego, sprawozdanie finansowe wykazało że na koncie jest 15 mln zł więc opowiadanie głupot przez Mioduskiego, że Leśny zostawił Legię biedną jest wyssane z palca. Zgodzę się, że za Leśnego były też różne niewypały transferowe ale byli też tacy zawodnicy jak Vadis, jak Gulherme, jak Nikolic, jak Prujovic czy Duda. I tak jak wrt piszesz Leśnemu wtedy tej jednej bramki nie brakowało, czego nie możesz powiedzieć o Mioduskim. Miduskiemu od dwóch lat brakuje tej "jednej bramki" aby zagrać w fazie grupowej europejskich pucharów. To jest ta różnica między Mioduskim jako prezesem a Leśnorodkim jako prezesem. Legia nie zarabia na zdobywaniu mistrzostwa tylko na awansie do fazy grupowej pucharów, coś czego od dwóch lat czyli za samodzielnej prezesury Mioduskiego nie widzieliśmy. Wcześniej było to zjawisko regularne.

odpowiedz
Do wrt - 28.12.2018 / 10:56, *..centertel.pl

Ja nikogo nie osądzam tylko stwierdzam fakty. Za Leśnego była LE za Miodka nie ma. Za Leśnego można było połączyć grę w Ekstraklasie, Pucharze Polski i Lidze Europy i to z sukcesami, za Miodka PP i Ekstraklasa to jak narazie max. Już nie wspomnę że długo nie zobaczymy Legii grającej na wiosnę w Europie. Tyle w temacie. Pozdrawiam

odpowiedz
jawor100 - 28.12.2018 / 10:48, *..centertel.pl

Do wart:Bardzo dziwię się że nie dostrzegasz różnicy w jakości naszej drużyny za prezesury Leśnego a obecnej.Vadis,Moulen,Gui,Orlando Sa i tak można wymieniać.Co rok liga grupowa ligi Europy,Liga Mistrzów,kapitalne mecze z Celtikiem ( pomijam jak to się skończyło poza boiskiem) oceniam grę na boisku,kapitalne mecze ze Sportingiem, Spartakiem Moskwa,a tacy rywale jak Lokeren,Trabzon,Trencin itp. byli zjadani.Z czym do gości.Obecna kadra Lęgi jest najsłabsza od 5-ciu lat i żadne zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni to są FAKTY

odpowiedz
wrt - 28.12.2018 / 10:42, *..play-internet.pl

dziwne, że takie mity nie powstają o Hasim i zostaje ,że Leśnodorski był super prezesem bo awansował do LM a Hasi był kiepskim trenerem bo słabo grali , co za absurd, a tak w ogóle o nowych rządach najlepiej świadczą 4 mistrzostwa w 5 lat najlepszy wynik w historii, ok farta trochę w tym było i niemocy konkurencji ale gadanie, że najlepszym podsumowaniem rządów Mioduskiego jest 2 lata bez pucharów jest dziwne, jakby z poprzednimi awansami nie miał nic wspólnego

odpowiedz
wrt - 28.12.2018 / 09:57, *..play-internet.pl

do Tomek: za Leśnego też było dużo wtop transferowych, a fartowny awans do LM w czym sprawia, że niby lepiej prowadził klub, tzn współprowadził bo Mioduski był i tak głównym włascicielem. W każdym z ostatnich 4 fatalnych dwumeczów zabrakło jednej bramki do awansu, to wina Miodka, że napastnicy pudłowali a Antolic, Vesovic czy Pazdan łapali czerwone kartki ? Z zespołem klasy Dundalk spotkali się wcześniej i wygrali wyraźniej (Cork), to fart ,że wtedy taki zespół był w ostatniej rundzie eliminacji i śmieszne jest tworzenie mitów, że za Leśnego to była LM więc był lepszym prezesem

odpowiedz
Tomek do Cyniek - 28.12.2018 / 09:39, *..189

Kolego jeszcze nikt nie został sprzedany ale chyba nie spodziewasz się niczego innego skoro pan Mioduski nie ma kasy. Sprzeda Szymańskiego, Nagya, a kupi, a w zasadzie wypożyczy wynalazki z drugiej ligi tureckiej czy gości którzy przez ostatni rok zagrali z 200 minut. Był czas żeby do tego przywyknąć, przykładem takich transferów mogą być Pasquato, Eduardo, Ilioski, Sadiku czy Hildeberto. Nie nastawiaj się na cud, że Mioduski kupi zawodników którzy będą robić nawet w połowie taką różnicę jak swego czasu robił Vadis. Dwa lata bez pucharów to podsumowanie tego jak Mioduski prowadzi ten klub

odpowiedz
Adi - 28.12.2018 / 09:37, *..opera-mini.net

Mysle ze pójdzie za 2mln €

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 28.12.2018 / 09:36, *..play-internet.pl

Piłkarski komis.

odpowiedz
Cyniek - 28.12.2018 / 09:27, *..play-internet.pl

Zaczyna się świąteczną wysprzedasz

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.