fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Legia chce płacić zawodnikom 20 tys. zł brutto

Woytek, źródło: przegladsportowy.pl

Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że zarząd Legii prowadzi rozmowy z piłkarzami na temat obniżenia wypłat, ale nie doszło do porozumienia. Kolejne dni nie przyniosły w tym temacie rozstrzygnięcia, ale poznajemy coraz więcej szczegółów.

Przegląd Sportowy poinformował, że klub chce płacić maksymalnie 20 tysięcy złotych miesięcznie brutto. W praktyce oznacza to dla większości dużo większą obniżkę niż zarekomendowane przez radę nadzorczą Ekstraklasy 50 procent.

"Z pozostałych 50 procent należnej zawodnikom kwoty klub chce płacić maksymalnie 20 tys. zł miesięcznie. Brutto. Resztę „zamrozić” z gwarancją wypłaty, kiedy sytuacja się unormuje. " - informuje przegladsportowy.pl.

Piłkarze zgadzają się obniżyć kontrakty, ale nie na aż tak dużą redukcję. Większość zawodników zarabia dużo więcej niż 40 tys. zł miesięcznie i w wielu przypadkach obniżka mogłaby wynieść nawet 80% kontraktu. Przykład: Jeżeli zawodnik zarabia 100 tys. zł miesięcznie, to 50 tys. zł zostałoby obcięte, a 30 tys. zł z pozostałych 50 tys. zł "zamrożone".
"Piłkarze tłumaczą, że z powodu wcześniejszych inwestycji, mających na celu zabezpieczenie przyszłości, raty kredytowe znacznie przekraczają kwotę zaproponowaną przez Legię" - pisze "PS".

Dalsze negocjacje mają być prowadzone we wtorek.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (168)

+dodaj komentarz
Adamowicz ale nie paweł - 12.04.2020 / 11:19, *.centertel.pl

To skandal jak można zabierać $ które mają zapisane w kontraktach apeluje do piłkarzy
ZBOJKOTUJCIE nie wychodźcie na boiska.


Ps.17go idziemy na wybory

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 11.04.2020 / 13:22, *.play-internet.pl

Niestety,ale nikt nie lubi,gdy mu się obniża wynagrodzenie.Tyle,że do tej pory z reguły skutki recesji dotykały ludzi z " niższych warstw społecznych",bo to nam kazano zaciskać pasa,bo "piniędzy nie ma i nie będzie",a cwelebryci,piłkarze,prezesi,oraz reszta "nadzwyczajnej kasty" w niewielkim stopniu jej doświadczała.Teraz nagle się okazało,że "wobec pandemii,(prawie) wszyscy są równi"i dlatego jest kwik i ból dupy,gdyż "możni tego świata" spadli z raju i yebnęli dupskiem o ziemię,a to baaaardzo boli.Ciężko będzie im się odnaleźć w nowej rzeczywistości,ponieważ życie ponad stan naprawdę mocno uzależnia i faktycznie,rezygnacja z dotychczasowego poziomu życia jest często ponad ich siły.Co do piłkarzy Legii,nie oczekuję żadnej"obywatelskiej postawy",bo to tylko nam-kibicom zależy na dobru Legii,a zawodnicy?-cóż,dla nich to jest wyłącznie zakład pracy,i jak się tylko nadarzy okazja,to spakują mandżur i zostawią tonący okręt na pastwę losu.A swoją drogą ciekaw jestem,czy któryś z "Legionistów" cokolwiek dorzucił do jakiejkolwiek zbiórki chociaż 10 zł?.Wątpię.

odpowiedz
quad74 - 11.04.2020 / 11:37, *.chello.pl

Pazerność piłkarzy powinna zostać ukarana brakiem dopingu.

odpowiedz
tekken (L) - 11.04.2020 / 09:09, *.chello.pl

Zaraz zaraz przecież my kibice nie rezygnujemy ze stacji, które pokazują mecze, chociaż ich nie pokazują to kasa powinna być dla klubów jak zawsze.

odpowiedz
dawid91 - 10.04.2020 / 16:41, *.play-internet.pl

jak ja się ciesze że nie utrzymuje g*wna zwanego piłką nożną ze swoich pieniedzy. tv nie mam na meczze nie chodzę, jedynie "kibicuje" sledząc tabelę i relacje LL

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 10.04.2020 / 11:58, *.plus.pl

Z pewnego źródła: w dniu 01.04.2021 wszyscy agenci piłkarzy i pracownicy klubu którzy negocjowali i uczestniczyli w podpisywaniu kontraktów spotkają się w celu dobrowolnego oddania 80% z zawieranych umów.

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 10.04.2020 / 11:16, *.plus.pl

I jeszcze temat uzdrowienia wynagrodzeń piłkarzy na rynku krajowym.Już to gdzieś pisałem i posużyłem się przykładem misia z filmu Miś.Nieważne że ten miś jest słomiany i będzie kosztował gigantyczne pieniądze nie ważne że ten miś niczemu nie służy ważne żeby na nim zarobić jak najwięcej.
I teraz, im więcej będzie zarabiał krajowy piłkarz tym za większe pieniądze będzie można sprowadzać zagranicznych pseudo grajków. Im wyższy kontakt tym większe zarobki dla managerów i osób blisko związanych z nimi.
Odchodzą prezesi odchodzą trenerzy odchodzą piłkarze a managerowie byli są i będą. To oni kształtują piłkarski rynek.

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 10.04.2020 / 10:59, *.plus.pl

Uważam że kwestia wynagrodzenia piłkarzy jest tylko tematem zastępczym. Może warto przyjrzeć się wynagrodzeniom menagerom i wszystkim osobom kręcących się wokół Legii. Tak naprawdę to oni najwięcej wyciągają z klubu.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 10.04.2020 / 08:23, *.play-internet.pl

Dla mnie coś tu śmierdzi wałkiem na kilometr.Mija może drugi miesiąc recesji i nagle się okazuje,że......nikt qrwa nie ma pieniędzy.Piłkarze,piosenkarze,aktorzy,prezesi korporacji,budżety państw-oni nie mają.To gdzie są te miliardy Euro(Dolarów,Funtów itp),którymi ci co ich teraz nie mają,tak rześko dopiero co obracali i kto tą forsę schował do kieszeni?.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 10.04.2020 / 08:13, *.play-internet.pl

Świat sportu,ale przecież nie tylko sportu,bo

odpowiedz
obiektywnie - 08.04.2020 / 21:45, *.chello.pl

Pajacyki pilkarzyki! Oni niby nie mają? Przez rok pseudo grajek zarabia tyle co zwyczajny czlowiek przez 15 lat. Sciemnianie o tym jak szybko koncza kariery itd. Rozumiem bywają wybitni, ilu ich w Legii! Opublikować liste najemników ktorzy sie buntują.

odpowiedz
Tak - 16.04.2020 / 14:24, *.centertel.pl

@obiektywnie: j.w.

odpowiedz
Polak - 08.04.2020 / 21:11, *.centertel.pl

A czemu większość z Was zakłada, że jak skończy się wirus, to wszystko wróci do normalności? Tysiące Warszawiaków straciło już pracę. Setki rysięcy w Polsce. Prawdopodobnie w ciągu pół roku będzie ppnad milion bezrobotnych... czemu większość, razem z piłkarzami i Prezesem zakładają, że na stadionie uda się utrzymać frekwencję? A może z 13 tysięcy fanów za pół roku zostanie na trybunach 6? Elka zawsze bęszje w sercu, ale o wiele mniej osób będzie stać na karnety czy bilety... ktoś o tym myśli? A sponsorzy? Pokończą się kontrakty sponsorskie a za coś trzeba się odbić... telewizka też nie będzie skłonna tyle płacić... spójrzcie. Życie zaczęło kręcić się wokół pieniędzy... a ile osób napisało tutaj, boże jak ja tęsknie za meczem albo jak ja bym pooglądał już naszych zawodników na murawie... ta cała sytuacja obrzydza ogłądanie tych pazernych zawodniķów. Przemyślcie czy nie warto kiedyś zamiast na tą spiralę biznesu wybrać się czasami na legijną koszykówkę czy sekcje młodzieżowe...

odpowiedz
SzB - 09.04.2020 / 12:32, *.pljtelecom.pl

@Polak:
Obrzydzenie do tego całego interesu jest już w wielu z nas od dawna, pudrowane dobrą zabawą i atmosferą na trybunach (choć ten kto jest z Legią dłużej, ten widzi, że to nie jest to samo co choćby 3 lata temu), teraz zrobiło się ciężej i ludzie też zaczynają patrzeć na wszystko szerzej widząc więcej.

odpowiedz
Baron - 08.04.2020 / 16:51, *.chello.pl

A może prezesiku napierw byś zapłacił zaległą pensje zawodnikom, zanim zaczniesz coś wymagać od piłkarzy. Miodek jeden wielki cwaniaczek

odpowiedz
Piotrek - 08.04.2020 / 14:33, *.centertel.pl

20 000,00 zł miesięcznie brutto jak żyć panie prezesie (czyt. Mioduski)

odpowiedz
News⚽️Legia - 08.04.2020 / 13:42, *.70.36

Teraz bêdzie trudniej ze wszystkim ,jeśli grajâ unas tylko dla kasy a Mistrz jest na drugim planie?to nigdy to nie wyjdzie panie Jêdza I reszta piłkarskich bogackich...,

odpowiedz
Wolfik - 08.04.2020 / 11:50, *.mm.pl

Pieniądze w piłce dawno już przekroczyły granice absurdu. W polskiej piłce również. Zarobki po kilkanaście tysięcy złotych za fakt kopania się po czole w 30-ej lidze Europy skutecznie niektórym wyprały mózgi z myślenia. Ludzie ci są w większości oderwani od rzeczywistości codziennego zycia. Jeśli po latach ukazują się wywiady piłkarzy opowiadających jakie to kwoty potrafili przepier... w jeden wieczór to czego wymagamy? Solidarności i zrozumienia? Skoro jeden z drugim nigdy nie musiał oszczędzać czy wybierać - kupić teraz drukarkę dziecku czy nowe buty żonie?

Z drugiej strony... nikt nie lubi dostawac mniej. To nie jest ich wina, że nie mogą świadczyć pracy. A ktos im te pieniadze zagwarantował. Jest kontrakt. Nie ważne, czy należą się takie czy inne kwoty. Jest podpis.

Powtarzam, ta sytuacja paradoksalnie może uzdrowić chorą sytuacje jaka panuje w polskiej piłce. Wszystko zależy od solidarności klubów i ich działania. Jeśli w naszej lidze zarobki piłkarzy stanowią ponad 70% kosztów a w niemieckiej 53% to może jest czas na przewartościowanie myślenia? W pucharach i tak nie gramy, więc za co płacić jednemu czy drugiemu po 50-100tys, zwłaszcza że - jak pokazuje życie - i tak za te kwoty moga nie przeżyć w polskich warunkach....

Jak dla mnie mogą iść w pi...u. Już widzę, jak ustawiają się po nich tabuny chętnych. Zwłaszcza teraz...

odpowiedz
SzB - 08.04.2020 / 11:57, *.pljtelecom.pl

@Wolfik:
Dla mnie idealne podsumowanie, ja zgadzam się z tym w 100%, nowotwór sprawił, że płace rozrosły się do kwot skandalicznych, ale ktoś na to pozwolił i niech teraz żre co sobie zafundował i na co pozwolił. Tak jak piszesz, może to będzie przyczynek żeby wreszcie z tym szambem zrobić porządek.

odpowiedz
News⚽️Legia - 08.04.2020 / 13:50, *.70.36

@Wolfik: Właśnie o to chodzi,virus zabija ale I zmienia świat,otwiera tematy ktòre były nie do ruszenia....

odpowiedz
Jerz z Potoku - 08.04.2020 / 14:44, *.chello.pl

@Wolfik:
Świetnie napisane, merytorycznie i soczyście!
Szczególnie trzeba docenić to, że w tych koszmarnych czasach, komuś jeszcze się chce...
Serdeczności

odpowiedz
Roberto - 09.04.2020 / 02:14, *.t-mobile.pl

@Wolfik: Podpisuje się wszystkimi kończynami pod tym co napisałeś...

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 09.04.2020 / 13:35, *.t-mobile.pl

@Wolfik: Masz w 100 proc. rację kolego. Pozdrawiam.

odpowiedz
News⚽️Legia - 10.04.2020 / 13:59, *.200.97

@Wolfik: a co na to ekspert Krzeszczu?

odpowiedz
Biała Łapa - 10.04.2020 / 22:35, *.chello.pl

@News⚽️Legia:
Kolego, od @Krzeszczu, to Ty się...odtul.
Nomen omen, jakim trzeba być intelektualnym parweniuszem, aby w czasie pandemii kierować się tak niskimi pobudkami.
Jeżeli mienisz się kibicem Legii, to zamilcz i to na dłużej, albowiem obecnie kalasz nasz klub i jego dobre imię.

odpowiedz
News⚽️Legia - 11.04.2020 / 13:58, *.193.127

@Biała Łapa: Kolego ...biała łapa? a może Pan Japa ...nie miałem nic złośliwego na myślii,tylko stèskniłem sie za jego mádrościami,zawsze były dyskusje na plus I minus ,a jego opinni brak,wièc jeśli robisz za papuge za niego to twòj cyrk I twoja białe małpy

odpowiedz
K...wa - 08.04.2020 / 11:19, *.virginm.net

słabo to inwestowanie w przyszłość wygląda hahaha.

odpowiedz
edze - 08.04.2020 / 07:28, *.chello.pl

Uważam, że piłkarze nie powinni mieć kontraktów a mieć zarejestrowaną JDG.
Może by ich to wyrwało ze świata marzeń i snów do rzeczywistości. Peron to im mocno odjechał.
Klub zlecałby im prace do wykonania w różnych obszarach. Nie pracują - nie dostają kasy, zawieszają jdg, mają kontuzje - leczą się w ramach NFZ albo za swoje.

odpowiedz
:) - 08.04.2020 / 10:41, *.chello.pl

@edze: na szczęście masz gie do gadania

odpowiedz
tomiacab - 08.04.2020 / 05:56, *.virginm.net

Jeśli ktoś nie jest w stanie dla dobra Legii zamrozic części pensji, to powinien być wyprowadzony za kudły do byśmy wyjściowej z Ł3 i nigdy nie zostać tam wypuszczony. Biedaki qrwa się znaleźli. Ja musiałem przestać płacić kredyt, żeby mieć na jedzenie i alimenty, bo bank nie odroczy mi spłacania rat, z tego powodu, że zostały mi już tylko dwie do zamknięcia pożyczki. W uk póki co nie ma żadnej pomocy, trzeba czekać do czerwca, a tu koszty życia dużo wyższe niż w Polsce. Po miesiącu nie ma juz z czego zapłacić za wynajem mieszkania, a są ludzie księży mają gorzej. A te qurwy, bo inaczej tego nazwać nie można, nie są w stanie poczekać na część kasy dla dobra Legii. Niech pudel opublikuje nazwiska tych którzy się nie zgadzają i zostawi ich w ręce kibiców. Juz my doceniamy ich "poświęcenie" dla (L). Do zobaczenia na Ł3, piłkarzyki, pajacyki. A niech rolki któryś pocałuje eLkę po stabilnym golu, to powinien wpi...ol dostać.

odpowiedz
tomiacab - 08.04.2020 / 06:06, *.virginm.net

Każdy kto tu jest od dłuższego czasu wie, że nie jestem zwolennikiem pudla, ale na jego miejscu, zdjął bym z koszulek (L), do czasu pozbycia się z klubu, tych którzy mają w dupach jego przetrwanie. W tren sposób pokazał bym, że nie są godni. Najlepiej gdyby zdjąć tylko z koszulek tych, którzy na to zasługują swoją postawą w kryzysie. Niech jedni grają z eLką, a drudzy in blanco na piersi.

odpowiedz
Racja - 08.04.2020 / 07:01, *.t-mobile.pl

@tomiacab:
To prawda dawać nazwiska zrobimy z nich pośmiewiska!

odpowiedz
ToJeAmelinium. - 08.04.2020 / 11:13, *.plus.pl

@tomiacab: W jakim ty świecie człowieku żyjesz w nibylandi ? Poświęcenie dla pracodawcy, przecież dla nich to jest zwykły zakład pracy co ich może obchodzić dobro klubu może z małymi wyjątkami. Śmieszy mnie takie naiwne myślenie że jak ktoś przychodzi do Legii to musi życie niemal za ten klub oddać. Klub piłkarski jest biznesem jak każdy inny, piękne romantyczne czasy już dawno przeminęły. I bynajmniej nie staje po stronie przepłacanych gwiazdeczek którym się w dupach poprzewracało od dobrobytu i nie są w stanie przeżyć za mniej niż 20 tysi miesięcznie.

odpowiedz
tomiacab - 11.04.2020 / 10:06, *.virginm.net

@ToJeAmelinium.: a w jakim ty żyjesz z tymi piłkarzykami? Ja w świecie wartości kibicowskich,a te tumany nie rozumieją, ze jak nie pozwolą odroczyć (nikt im tego nie chce zabrać) i w innych klubach podobne tumany bede się tak samo zastawiać, to w ich świecie, niedługo zabraknie pracodawcow a oni beda mogli iść sobie pokopac na orliku, bo przetrwają najsilniejsze klby,a oni do tekich się nigdy nie załapia. Myśl. To nie boli. Amelinium da się spawać i malowac.

odpowiedz
tomiacab - 08.04.2020 / 05:20, *.virginm.net

Trzeba być dobrym ćwierćwałkiem, żeby przy takich zarobkach, brać kredyty.

odpowiedz
tomiacab - 08.04.2020 / 05:24, *.virginm.net

W dodatku wykonując zawód, w którym kariera może się urwać jak hejnał, wraz z poważną kontuzja. Dobrze ktoś napisał w jednym z pierwszych komentarzy, że nie są to najbardziej inteligentni ludzie.

odpowiedz
Wolfik - 08.04.2020 / 11:37, *.mm.pl

@tomiacab: Wiesz Kolego.... my ze swoimi zarobkami bierzemy kredyt na mieszkanie 50-80m2, oni na 200m2. My kupimy mebla za 8 tys. oni za 80tys. Jak powiedział klasyk..."Ty tego nie zrozumiesz, to jest inny świat".

Pogodynka w byle TV wyciąga za 5 minut czytania z kartki tyle, co my na miesiąc. Dlatego każde zmiany w kasie odczuwają bardziej, bo nie są nauczeni liczenia.

odpowiedz
tomek - 08.04.2020 / 13:36, *.plus.pl

@tomiacab: duża cześć z nich zakłada swoje biznesy na które potrzebuje gotówki a ty co najwyżej mozesz oddać butelki do skupu.

odpowiedz
edze - 08.04.2020 / 03:43, *.chello.pl

Za co niby? Za siedzenie w domu?
Groteskowe tłumaczenie o ratach kredytowych.
Serio przy takich zarobkach biorą kredyty?! Mogli żyć za równowartość średniej krajowej a resztę odkładać.
Mają brutalną i przyśpieszoną lekcje ekonomii.

odpowiedz
Kasztan - 07.04.2020 / 23:52, *.47.103

To klub ma upaść bo karwie syny mają inwestycje na przyszłość?!?!
Pogonić i batem przez plecy na drogę

odpowiedz
Tch - 07.04.2020 / 23:07, *.upc.ch

Boze dzieki Ci, ze ta sytauacja nie miala miejsca za Lesnodorskiefo bo przy tych rozdmuchanuch jego pensjach zostalby z nas popiół

odpowiedz
filand - 07.04.2020 / 21:59, *.t-mobile.pl

Kłania się wartość pieniądza w czasie.
Po drugie kto doradzał zawodnikom inwestycje obarczone ogromnym ryzykiem? Narazie więcej pytań nie mam i wracam do pracy jako robotnik finansowy na NYSE. Dywidenda głupki dywidenda...

odpowiedz
20 ty powinna być kwotą na normalne czasy na dziś powinni po 5 tys dostawać . - 07.04.2020 / 21:12, *.com.pl

Na poziom naszej Ekstraklasy to 20 tys. piłkarz z naszej ligi powinien normalnie taką pensję dostawać , za taki poziom więcej nie powinni w ekstraklasie gwiazdorom płacić .

odpowiedz
Ja1916 - 07.04.2020 / 22:43, *.centertel.pl

@20 ty powinna być kwotą na normalne czasy na dziś powinni po 5 tys dostawać .:
Święte słowa. Nie wiem jakim cudem dostają taką kasę, gdzie nie są w stanie amatorskich klubów często.

odpowiedz
Maciek - 07.04.2020 / 20:38, *.centertel.pl

Maja racje, no kurde trochę to na bezczelna cisną

odpowiedz
Do biedronki - 07.04.2020 / 20:28, *.virginm.net

Wypożyczyć ich do marketów na kasę !!

odpowiedz
warszawski słoik - 07.04.2020 / 19:29, *.209.144

Chyba nikt nie rozumie że rozwiązanie kontraktu bądz wyrzucenie piłkarza wiąże się z wypłaceniem mu pełnego kontraktu, więc kto będzie stratny. Loczek zostanie bez pieniędzy i zawodników a każdy sąd uzna rację zawodników

odpowiedz
Elquatro - 07.04.2020 / 19:15, *.chello.pl

Chytry 3 razy traci panie Szopen

odpowiedz
Szopen - 10.04.2020 / 00:16, *.chello.pl

@Elquatro:
Do tej pory daję radę.

odpowiedz
... - 07.04.2020 / 19:01, *.centertel.pl

To wypad z klubu piłkarzyki.
Co to za tłumaczenie kredytami, skoro można je zawiesić teraz.
Każdy chciałby być w ich super ciężkiej sytuacji i zarabiać te 20 brutto.

odpowiedz
Maciek - 07.04.2020 / 18:40, *.centertel.pl

Ci pilkarze są jak wirus. Zżerają żywiciela

odpowiedz
Hensab - 07.04.2020 / 18:28, *.t-mobile.pl

Panie Prezesie niech pan sie nie cofa niech odchodza jak im zle w Legii dosc tego ,oni nie maja zadnego serca dla klubu i ludzi pracujacych dla nich I klubu

odpowiedz
W{L}S - 07.04.2020 / 17:34, *.orange.pl

Tomas Pekhart biega po ulicach

odpowiedz
Kirkor - 07.04.2020 / 17:21, *.orange.pl

United we stand, divided we fall
Cała Legia zawsze razem
Legia, Legia, Legia
Miszcz, Miszcz, Miszcz
Aejaooo
Aejaooo

odpowiedz
XXX - 07.04.2020 / 18:06, *.250.82

@Kirkor: Lepiej weź się za książki "miszczu".

odpowiedz
Antek - 07.04.2020 / 16:28, *.rr.com

Najemnicy tak sie zachowuja

odpowiedz
m - 07.04.2020 / 16:22, *.chello.pl

Wyje ać ich wszystkich, znajdziemy podobnym mistrzów pod każdym sklepem.

odpowiedz
Pont - 07.04.2020 / 20:49, *.chello.pl

@m: będzie ich na pęczki i będzie duży wybór jak kluby niektóre zbankrutują

odpowiedz
in - 07.04.2020 / 21:50, *.ckmediator.pl

@m: w 3 lub 2 lidze połowe takich młodych biega i to za 1/4 kasy ,ale nie maja dobrego managera który by ich wprowadził - wywalić połowę

odpowiedz
:( - 07.04.2020 / 16:10, *.vectranet.pl

20k brutto za siedzenie na dupie i granie na playstation?
Powinni jeszcze z pocałowaniem w rękę to brać.
W dupach się poprzewracało.
Cały naród cierpi, wszędzie cięcia i zwolnienia, a oni nic nie robią i jeszcze im mało??
no k...

odpowiedz
przemek - 07.04.2020 / 15:42, *.play-internet.pl

ja proponuje zrzutkę dla naszych gwiazd, myślę że z mojego zasiłku dla bezrobotnych (straciłem prace dzieki wirusowi) na pewno przekaże sporą część bo oni zbiednieją jak dostanie tylko jakies 20 000 ,przecież za takie pieniadze to ja sie nie dziwie ze oni nawet ze spartakiem trnava czy z potęgą z kazachstanu astana nie potrafią wygrać . Troche pokory może

odpowiedz
Bdgeheh - 07.04.2020 / 14:27, *.chello.pl

Piłkarze mają kontrakty i to ich dobra wola czy obniżą sobie pensje czy nie. Możecie sobie pisać jak są marni itp., ale tak jak was szef może zwolnić z dnia na dzień, tak piłkarz zwolniony z kontraktu i tak musi otrzymać całość wynagrodzenia. Więc Mioduski powinien teraz błagać ich o pomoc, bo jest na przegranej pozycji. A czy pomogą to ich indywidualna sprawa, bo to nie ich wina że podpisali takie kontrakty. Sytuacja obnaża Mioduskiego, że nie ma żadnego zaplecza finansowego i musi się ratować zwolnieniami pracowników i błaganiem piłkarzy by uratował swój biznes. Przepłaca piłkarzy, to teraz ma problem.

odpowiedz
Bartosz83 - 07.04.2020 / 17:23, *.lukman.pl

@Bdgeheh: Tak zgadza się. Tylko sytuacja jest taka ,że jest zmuszony przepłacać , aby klub walczył o mistrzostwo. No chyba ,że jako kibice zgodzimy się , że będzie u nas grać czterech doświadczonych np. Jankowski , Zbozień itp. a reszta młodzież. Wtedy będziemy przy dobrych wiatrach w okolicach miejsc 8-10 i klub będzie zarabiał na sprzedaży i tym samym się utrzymywał bez długu . Wyobrażam już sobie frekwencję na poziomie 8-10 tysięcy.

odpowiedz
Baron - 07.04.2020 / 17:31, *.chello.pl

@Bdgeheh:
Wpis trafiony w punkt. Cała ta sytuacja pokazuje że Miodek finansowo jest pusty.Nasz klub żyje z dnia na dzień. Wystarczy miesięcy bez grania i wpływów od sponsorów i jesteśmy na poziomie Lechii z wypłatami

odpowiedz
SzB - 07.04.2020 / 14:06, *.pljtelecom.pl

Ja mimo, że uważam ten cały piłkarski cyrk jakim jest Ekstraklasa (i w ogóle cała piłka nożna na świecie) za mocno przepłacony i wręcz pieniądze w to wkładane to marnotrastwo- widać to wyraźnie wobec takich sytuacji jak obecny kryzys. Piłkarze zarabiają znacznie za dużo, niewspółmiernie do tego ile ich praca warta jest dla społeczeństwa (dużo lepiej oceniam ich naprawdę świetne akcje dla dzieci, czy jakąkolwiek inną pomoc niż to jak pracują na boisku:)) i to jaki poziom atrakcyjności, emocji ich wyczyny dają.
Nie rozumiem też kolegów, którzy oczekują od piłkarzy, że z miłości do klubu będą rezygnować/ograniczać pensje- takich piłkarzy to mogliśmy sobie marzyć za małolata w podstawówce, czasy są zupełnie inne i dorosły człowiek chyba wie, że zapewnienia piłkarzy w tej kwestii to można włożyć między bajki. Jedyne "romantyczne" i idealstyczne podejście do tematu zostało tylko na trybunach i to też z biegiem lat widać, że zaczyna wygasać, a jak wygaśnie zupełnie to ta cała polska piłka j...nie, bo tak jak pisałem, wartość takiej "rozrywki" jest co najmniej mierna.
Z drugiej strony trzeba spojrzeć też na to, co działo się w klubie za obecnego zarządu. Widoczna była tendencja a la "Janusz handlarz "- tanio kupić, sprzedać drogo, oszczędzać jak się da i udawać potęgę. Jak się skończyło, każdy widział, więc można się domyślać, że teraz kosztem piłkarzy, góra bezwzględnie chce suchą ręką przez to przejść i teraz sprawdzają jak daleko mogą się posunąć.
Podsumowując, mam nadzieję, że po tej pandemii skończy się tworzenie piramidy płac w tym chorym tworze jakim jest piłka nożna.

odpowiedz
Legia Mistrz 2020 - 07.04.2020 / 13:54, *.55.14

Mimo, że Mioduskiego nie lubię to tutaj 100% poparcia. Do piłkarzyków jedna uwaga jak przysłużycie się w dalszej perspektywie do upadku Legii to będziecie mieli do czynienia z Nami.

odpowiedz
roben66 - 07.04.2020 / 14:24, *.com.pl

@Legia Mistrz 2020: co za brednie wypisujesz , jeśli Legia upadnie to tylko będzie wina gołodupca Mioduskiego , który nie ma żadnego szacunku dla pracownika Typowy kapitalistyczny cwaniak Teraz bez rozmowy z piłkarzami obcina im 50% wynagrodzenia , choć na tą chwile zalega od lutego z wypłatami

odpowiedz
Odp - 07.04.2020 / 14:36, *.plus.pl

@Legia Mistrz 2020: a wy to kto?

odpowiedz
Eee??? - 07.04.2020 / 12:08, *.chello.pl

To już przetancowal 30 milionów????

odpowiedz
Więcej wazeliny ,cumaci - 07.04.2020 / 11:59, *.vectranet.pl

Heeee

odpowiedz
Mistrz - 07.04.2020 / 11:15, *.centertel.pl

Czy te pseudopilkarzyny nie mają oszczędności? Czy oni żyją od 1 do 1? Ja pier... zarabiają tyle kasy a w czasach globalnego kryzysu i zaistniałej sutyacji nie potrafią się dogadać z zarządem. Wiecznie mało i mało

odpowiedz
Dastin - 07.04.2020 / 12:02, *.play-internet.pl

Czy te pseudoprezes nie ma oszczędności? Czy on żyje od 1 do 1? Ja pier... zarabia tyle kasy a w czasach globalnego kryzysu i zaistniałej sutyacji nie potrafią się dogadać z z piłkarzami. Wiecznie mało i mało

odpowiedz
Elquatro - 07.04.2020 / 10:49, *.chello.pl

Takie wasze dywagacje jak u wiejskiego filozofa, mioduski płaci teraz za chytrość 3 razy. Brawo piłkarze bo może go naucza szacunku do pieniędza i do ludzi. No i 3/4 komentujących to widać gołym okiem że znacie mistrzowski skład polonii z sezonu 2000/2001....

odpowiedz
Alan - 07.04.2020 / 11:13, *.t-mobile.pl

@Elquatro:
Ja tam dawno wymazalem z pamięci sezon 2000/2001 jak widać Ty pamiętasz go doskonale wiec o czym to świadczy ?
Komentarze oddają nastroje wśród kibiców a jeśli Tobie się nie podobają to masz z tym problem nie jesteś wyrocznia by inni mieli myśleć jak Ty.

odpowiedz
Elquatro - 07.04.2020 / 12:04, *.chello.pl

@Alan: a ty znasz skład a nastroje to może mieć panna

odpowiedz
edze - 08.04.2020 / 03:51, *.chello.pl

@Elquatro: ok boomer

odpowiedz
Pilkarz-Sprzedawczyk - 07.04.2020 / 10:47, *.tpnet.pl

Nowe Audi w leasingu - 4 000
Paliwo do auta - 3 000
Mieszkanie tymczasowe wynajem - 4 000
Panna na utrzymaniu - 6 000
Rata kredytu za wille w Konstancinie - 8 000
Kosmetyczka - 2 000
Fryzjer - 1 500
Wybielanie zębów - 2 500
Zapas renomowanego żelu 1 000
A to dopiero początek...

odpowiedz
odp - 07.04.2020 / 11:11, *.orange.pl

@Pilkarz-Sprzedawczyk: może trzeba ich uświadomić, że
- raty zawieszone (przynajmniej częściowo)
- kosmetyczka, fryzjer zamknięte

odpowiedz
Maciek - 07.04.2020 / 11:24, *.mm.pl

@Pilkarz-Sprzedawczyk: Paliwo za 3000 zł? Kiedy teraz paliwo jest po 4 zł / litr? 750 litrów miesięcznie? Ile tysięcy kilometrów miesięcznie oni niby jeżdzą?

odpowiedz
Marcin - 07.04.2020 / 13:52, *.151.5

Wszystko pozamykane
- utrzymanie pijawki + 5000 w kieszeni(żreć coś musi)
- zawiesić raty +4000 w kieszeni
- paliwo +2000 w kieszeni(bo siedzimy w domu)
- kosmetyczka,fryzjer,żel +5000 w kieszeni

Można?można!Jakoś biedaki przezyja te 3 miesiace.Odbiją sobie mistrzostwem i awansem do Ligi Mistrzów.Maja taki plus że maja taki zawód że pieniadze leża na murawie.

odpowiedz
zawierciok - 07.04.2020 / 10:45, *.amazonaws.com

.....GFIAZDKI....pier...one.... za 20k brutto, czyli ok. 13-14k na rękę i nie potrafią PRZEŻYĆ w czasach gdzie sie na dupie w domu siedzi... brak słów....

Niech te "pajacyki" chcac zarabiać 100% swojego wynagrodzenia pójdzie do pracy w szpitalu przy COVID-19.... tylko, że 100% wynagrodzenia ratownika medycznego nijak się ma z 20k brutto zaproponowanym przez Klub
Przecież w domu się nudzą....

odpowiedz
Marcin - 07.04.2020 / 10:21, *.151.5

Mioduski powinnien grać ostro i bez strachu żeby ratować klub.To piłkarze stoją obecnie na straconej pozycji.Dla tych co się nie zgodzą, trzeba powiedzieć że dostana całość do końca kontraktu,ale więcej w Legii nie zagrają.Ciekawe co zrobia,jak rok albo wiecej nie bedą grać w piłkę i kto ich potem przygarnie.Nowy kontrakt w najlepszych warunkach będzie mniejszy o 50%(w niektórych przypadkach 70%).Nie ma litości,jak nie potrafia sie poświecić na 3 miesiące dla dobra klubu.Niech patrzą na Juventus,Borussię itp.Panie prezesie nie cofaj się!!!

odpowiedz
Zlb82 - 07.04.2020 / 12:42, *.t-mobile.pl

@Marcin: Drogi kolego a nie pomyślałeś czemu w niby najbogatszym klubie Polski, najlepiej zarządzanym pseudo prezes chcę zrobić aż tak ogromne cięcia? Grajki boją się zamrażalki bo może się okazać że loczek zawinie się i kapusty nie będzie. To raz. Druga sprawa. Widać gołym okiem w jakiej zapaści finansowej jest klub!!! A cały czas była śpiewka że jak to u Nas jest dobrze. Mówiąc krótko, piłkarze nie chcą się zgodzić na tak drastyczne obniżki bo widzą od środka jaka jest lipa, i najprawdopodobniej tego sosu nigdy nie zobaczą, albo prezesina jeszcze bardziej Legie zadłuży. Tak czy siak jest baaardzo źle. Tylko czekać jak to wszystko pier.... ZDRÓWKA BRACIA, I ALELLUJA!

odpowiedz
Pont - 07.04.2020 / 20:58, *.chello.pl

@Zlb82 : a za co ma płacić. Nie ma grania to nie ma zarobku. Wróci gra będzie zarobek i kasa się znajdzie. A o piłkarzy to się nie martw. Zakładam się że będą stać w kolejce żeby grać w Legii jak będzie po epidemii. Dużo wolnych bez kontraku się pojawi latem. Taki Kozluj na przykład

odpowiedz
Piotr (L) - 07.04.2020 / 09:52, *.centertel.pl

20 tysięcy I jeszcze narzekają ja pier.....ole z głodu nie umra przez te 4 miesiące. Niech zobaczą ile zarabia zwykły Kowalski dopiero by się załamali. No tak bo nie będzie za co poszaleć i wydać kilkanaście tysięcy w jeden dzień.

odpowiedz
Gregor - 07.04.2020 / 08:46, *.kabel-deutschland.de

20 tysięcy za kopanie piłki? Gdzie mam złożyć cv?

A tak na poważnie 50 procent to 50 procent. Oni żyją na trochę innym poziomie i wbrew pozorom te 10000 czy 20000 robi różnicę

odpowiedz
Elquatro - 07.04.2020 / 08:10, *.chello.pl

Widzę że wielu z bredzacych tu od rzeczy zna mistrzowski skład poloni z sezonu 2000/2001

odpowiedz
edze - 08.04.2020 / 03:56, *.chello.pl

@Elquatro: ok boomer

odpowiedz
Tomek - 07.04.2020 / 07:51, *.113.189

Mioduski jak zwykle pazerny. Skoro jest mowa o 50% to na tyle się piłkarze zgadzają, a ten kombinuje. Nie to że bronię piłkarzy ale Mioduski to kombinator i kłamczuch więc pozostałych zamrożonych pieniędzy zawodnicy nigdy by nie dostali i dlatego im się nie dziwię, że chcą mieć wszystko spisane na papierze a Mioduski nie chce tego podpisać.

odpowiedz
Wstyd - 07.04.2020 / 07:48, *.chello.pl

Ja bym bardziej obciął za rażące obniżenie poziomu sportowego. Od ponad miesiąca nie wygrali żadnego meczu, nie strzelili żadnej bramki! Ba, nawet na treningu nie byli! A poważniej mówiąc, to wstyd, że problemem są najlepiej zarabiający. Tłumaczenie się kredytami też bez sensu bo KAŻDY może wnioskować o wakacji kredytowe. W przypadku większych kwot zresztą banki są bardziej skłonne do negocjacji. Wstyd! A teraz kopacze do kopania dołów na budowie akademii! 20 000!!!

odpowiedz
Sony - 07.04.2020 / 07:31, *.chello.pl

Nadszedł taki czas, kiedy się okaże, kto jest dziwką, a kto Legijnym Piłkarzem

odpowiedz
qqq - 07.04.2020 / 09:20, *.241.34

@Sony : hahahahahahahah :D

odpowiedz
Darek - 07.04.2020 / 06:37, *.t-ipconnect.de

Zwykły człowiek zarabia kilka tysiecy zlotych i jeszcze mu obcinają pensje.I musi się zgodzić,zacisnąć pasa by mieć prace gdy cała ta zaraza minie.
A piłkarze którzy zarabiaja milion zł rocznie albo jeszcze wiecej nie zgadzają się na obniżkę pensji na 4 miesiące.Bo co z głodu poumierają?
Każdy z nich ma zapewne miliony na koncie,po 3 samochody,4 mieszkania i do tego jakaś kamienica i jeszcze chcą doprowadzić własnego pracodawcę do bankructwa.
I to wszystko nie z winy klubu.
Leżą teraz w domach jak przyslowiowy byk w koniczynie,nic nie robią a chcą brać całość.Bezczelni.
Jak chce się mieć dobrą drużynę trzeba dobrze zapłacić.Czesto u nas powtarza się takie powiedzenie.
Nie ma sianka nie ma granka.
W obecnej sytuacji ja bym to powiedzenie odwrócił.
Nie ma granka nie ma sianka.
20 tysięcy za leżenie. ujem do góry i nic nie robienie to dla nich mało.Popie.doliło się we łbach od tego dobrobytu.

odpowiedz
Odp - 07.04.2020 / 07:23, *.domynet.pl

@Darek : na barykady ludu roboczy ...

odpowiedz
Rafał - 07.04.2020 / 02:51, *.chello.pl

Trochę sporo chcą im zabrać. 50% uważam że jest ok, ale 80% to jednak lekka przeginka. Futbol futbolem, ale oni mają rodziny...

odpowiedz
News⚽️Legia - 07.04.2020 / 02:20, *.188.151

Wiadomość z ostatniej chwili,Nssz Prezesio przekaże mediom że kilku zawodników niezgodzi sie na warunki, reszta w tym najmniej zarabiajáca grupa zgodzi sie na propozycje klubu a do tego zakomunikuje o pomocy szpitalom i razem medialnie bédzie wspierać potrzebujácych pod hasłem -Cała Legia Razem! W Walce z Virusem!

odpowiedz
Lukas - 07.04.2020 / 01:26, *.chello.pl

Czy zawodnicy trenują w klubie? Czy grają mecze? Czy biorą udział w akcjach marketingowych klubu? Bo jeśli dobrze rozumiem siedzą w domu i nie trenują. W związku z tym za co ma być wypłacane wynagrodzenie powyżej 20k? Tak swoją droga to jest zabawne ze szeregowy Kowalski ma podpisać aneks na minimalna albo won z pracy a tutaj jeszcze 20k nie pasuje za nic nie robienie. Jeśli to kruczek prawny to po pandemii należy go naprawić by w przyszłości nie było takich kwiatków.

odpowiedz
Zlb82 - 07.04.2020 / 01:11, *.t-mobile.pl

Teraz wychodzi gdzie loczek doprowadził Nasz klub. Jest taka lipa że... brak słów. Grajki zgodziłyby się na obniżki, ale zamrażać? Jest baaardzo źle!

odpowiedz
J90 - 07.04.2020 / 13:38, *.249.78

@Zlb82: Ale co takiego loczek tutaj zrobił, bo nie rozumiem? Sprowadził koronawirusa?

odpowiedz
Arek - 07.04.2020 / 01:04, *.tpnet.pl

A ja im się nie dziwię. Nie przypominam sobie, żeby ekstraklasa rekomendowała zamrażarki, lodówki, czy inny agd. Miała być obniżka 50% i o taką uchwałę płakał Mioduski do gazet. Fajnie jest się napinać w necie, ale prawda jest taka, że ta uchwała żadnego mrożenia nie przewidywała. Jak się umawia na 50%, to 50% i tyle. Dogadali by się już dawno, gdyby nie ta cała zamrażarka. Można sobie założyć, że latem ktoś odejdzie. Jaką ma gwarancję, że Mioduski otworzy zamrażarkę i wypłaci to co mu się należy z kontraktu? Ja tu nikogo nie chcę bronić, czy nie bronić, ale uważam, że przyda się jakieś umiarkowanie w ocenie tego wszystkiego, a nie hejt z góry na dół.

odpowiedz
zduneq - 07.04.2020 / 01:26, *.play-internet.pl

@Arek:
Pewnie, lepiej zgarnąć za nic nie robienie pełna pulę i uwalić klub bo "biednych" piłkarzy nie stać na życie przez 3-4miesiace gzie latami zarabiali 30-40 koła/miesiąc.

odpowiedz
edze - 08.04.2020 / 04:03, *.chello.pl

@Arek: Nie musi odchodzić przecież w okresie wakacyjnym. Po wywalczonym mistrzostwie Polski wskazane jest bowiem zdyskontowanie okazji i walka w eliminacjach LM :)
A jak jest "skoczkiem" bez lojalności względem klubu to jego wybór. Wolny rynek.

odpowiedz
Kobo(L)t - 07.04.2020 / 00:53, *.centertel.pl

Na serio dziwicie się, że piłkarze walczą o swoje z kontraktów ? Tutaj beda normalne targi - prezes bedzie chciał jak najwięcej urwać, przenieść na inny okres, a piłkarze dostać jak najwięcej. Sytuacje są różne, jedni mają kontrakty długie, inni krótkie, dla jednych to ostatni porządny kontrakt etc. To samo będą chcieli urwać sponsorzy. Jak nie jestem fanem Mioduskiego tak teraz ma okazję się wykazać, aby klub nie zatonał. A co do samych piłkarzy 20k na przeżycie wystarczy, ja potrafię zrozumieć, że niektórzy inwestuja nawet 50-60% swoich dochodów, z drugiej strony banki też już zawieszają kredyty. Do tego piłkarze bardzo czesto dostaja wypłaty nieregularnie - nie powinno to mieć miejsca, ale taka specyfika tej branży. Nie pozostaje nic innego jak się dogadać z korzyścia dla wszystkich.

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 07.04.2020 / 00:36, *.t-mobile.pl

Koronawirus zweryfikował dwie kwestie: to, że Pan Mioduski nawijał wszystkim makaron na uszy, że buduje klub z wizją i lepszą przyszłością. Minęło raptem kilka tygodni od zawieszenia gier i okazuje się, że klub finansowo ledwo zipi. Koronawirus obnażył brutalną i bolesną prawdę. Co do produktów piłkarskopodobnych, to nie ma się co rozpisywać. Wielokrotnie o nich pisałem, a ich obecna postawa tylko potwierdziła to, co wiele razy pisałem. I tylko naszej Legii, klubu z taką tradycją i historią żal...

odpowiedz
Kristof - 07.04.2020 / 00:04, *.ziggo.nl

Tym gwiazdeczkom to sie nawet nie nalezy 2000 zl! ktory pilkarz biezrze cos na raty???

odpowiedz
zduneq - 07.04.2020 / 01:29, *.play-internet.pl

@Kristof:
Taki który kupuje 3 apartamenty nad morzem, 3 w górach i 3 mieszkania w Warszawie.

odpowiedz
Artic - 07.04.2020 / 07:35, *.t-mobile.pl

@zduneq: No i bardzo dobrze za zainwestowal a nie jak np.Janczyk przechlal tylko teraz trzeba kredycik splacac a miodzio nie da tyle co kontrakcie bo sie nie gra tylko lezy do gory h..i sie kołko zamyka jak z tego wybrnac ???? Takie problemy z kredytami ma teraz tysiace ludzi w Polsce nie tylko kopacze.

odpowiedz
in - 06.04.2020 / 23:59, *.ckmediator.pl

po 2000 pln i won z tymi szmaciarzami

odpowiedz
775 - 06.04.2020 / 22:11, *.orange.pl

Tacy biznesmeni a nie potrafią zrozumieć, że podcinają gałąź na której siedzą. Niech klub im zapłaci 100% a za miesiąc zbankrutuje i wszyscy polecą na bruk, zostając z niczym. Co więcej takich klubów w Europie będzie dużo, nie ma co się łudzić na łatwe znalezienie nowego pracodawcy, na rynku transferowym podaż znacznie przewyższy popyt. Dodajmy do tego, że nikt nie wie jak długo potrwa przerwa, czy nowy sezon ruszy zgodnie z terminarzem, czy będzie można grać z kibicami na stadionie, jakie będą propozycje finansowe sponsorów i tak dalej. Kluby, jak wszystkie firmy, będą musiały od nowa założyć budżety roczne i zredefiniować strategie długofalowe i w tej sytuacji piłkarze powinni robić co można aby zabezpieczyć działanie klubu bo to po prostu ich interes. Swoją drogą, to skoro wielu z nich ma tak wysokie zobowiązania związane z kredytami inwestycyjnymi to zapewne inwestują w nieruchomości, jeśli tak, to z pewnością posiadają też dochody z wynajmu tych nieruchomości które pokrywają, lub są zbliżone do rat kredytu.

odpowiedz
MartinMix - 06.04.2020 / 21:16, *.63.110

Legia w obecnej sytuacji traci najwięcej ze wszystkich drużyn w Polsce - renegocjacje umów sposorskich, brak wpływów z biletów, sprzedaży gadżetów - za loże i karnety klub będzie musiał zwracać kasę. Trzeba też pamiętać, że Legia płaci zawodnikom zdecydowanie najwięcej. Miesięczne utrzymanie klubu to około 10 mln zł a teraz nawet więcej bo Legia buduje jeszcze bazę treningową. Jak widać po komentarzach kibice zupełnie nie zdają sobie sprawy w jakiej sytuacji jest klub.
Ps. Pieniądze z transferów poszły na spłatę starych długów. Teraz klub będzie miał nowe długi. Niestety taka jest teraz rzeczywistość.

odpowiedz
Antek - 06.04.2020 / 21:08, *.rr.com

To Kibice Im placa pokazali prawdziwe oblicze

odpowiedz
Jarosłaf Jurczag - 06.04.2020 / 20:28, *.chello.pl

Niestety prezes D. Mioduski bez koronawirusa ledwo wiązał koniec z końcem, a obecna pandemia pogrąża klub w jeszcze większych długach. Pracownicy klubowi rok rocznie są zwalniani celem obniżania kosztów z powodu braku e. pucharów i przeszacowania budżetu. Dziś klub nie ma żadnej poduszki finansowej, stąd grupowe zwolnienia w klubie wśród pracowników różnych szczebli. Niestety obecna sytuacja doprowadzi do kolejnych zwolnień, chyba, że ludzie zaczną pracować za 2000 brutto. Pracownicy biurowi powinni solidarnie z pilkarzami obciąć pensje o 50 %, a kolejne 30 % zamrozić. Cała Legia zawsze razem. Szkoda, że nie ma już Sz. MIlilczanowskiego, on by ten kryzys uratował. W pół roku zwolnił dziesiątki osób w klubie, później zwolnił tych których zatrudnił, a na końcu sam został zwolniony. Mioduski miał nosa do niego, takich ludzi brakuje dziś w klubie. Przebojowych, bezpardonowych, szczerych i stawiających dobro klubu ponad wszystko i wszystkich.

odpowiedz
Cult⚽️Legia and Friends Forever - 06.04.2020 / 21:01, *.188.151

@Jarosłaf Jurczag: Wiele wypowiedzi i opinni kibicòw w czasie tak trudnym dla nas wszystkich,warto bespośrednio przekazywać na twitter do prezesa,on musi poczytać...cała Legia razem!

odpowiedz
Adi - 06.04.2020 / 20:23, *.play-internet.pl

Kto nigdy nie miał firmy lub nie zarabiał takich pieniedzy nie zrozumie piłkarzy co tu wiecej pisać

odpowiedz
Abcd - 06.04.2020 / 20:58, *.t-mobile.pl

@Adi: nie zgodzę się.
Kto ma głowę na karku i potrafi mądrze dysponować swoimi finansami nie ma takich problemów. Akurat ludziom którzy prowadzą swoje firmy można współczuć. Jakie Ci piłkarze mają zobowiązania oprócz spłat swoich domów, apartamentów, aut? Pewnie rozliczają się ze swoimi kontrahentami, muszą opłacić swoich pracowników, zapłacić czynsze za wynajmowane lokale itp. Rzeczywiście można chłopakom współczuć.

odpowiedz
Adi - 06.04.2020 / 21:25, *.play-internet.pl

@Abcd: masz wiecej kasy wiecej inwestujesz bo nie trzymasz pod poduszką.kariera pilkarza jest krotka kazdy chce zabezpieczyć te pieniadze na poczet swojej rodziny wiec inwestuje np w nieruchomości.zaciagasz kredyt ma 5 mln bo masz takie gwarancję finansowe bo zarabiasz 100 tys.Tetaz zarabiasz 20 tys a bank co na to?

odpowiedz
Abcd - 07.04.2020 / 00:25, *.t-mobile.pl

@Adi: można by tu dużo gdybać, jeżeli kupuje się nieruchomość za 5 mln to nie po to by ją fotografować tylko po to by generowała przychody, zarabiała co najmniej na siebie. Oczywiście można też prowadzić w nich różnego rodzaju biznes i tutaj po części mogę próbować zrozumieć, że ten biznes jest wstrzymany i tu pojawiają się koszta, jednak bardziej prawdopodobne wydaje się, że po prostu walczą o swoje klepnięte w kontrakcie pieniądze i nie mają zamiaru się tutaj nadzwyczaj solidaryzować. Nie mam pojęcia w co chłopaki tak inwestują, chyba w bitcoiny. Dla mnie nie są to złote interesy jeśli ich sytuacja po okrojeniu pensji staje się nagle taka krytyczna. Miejmy nadzieję, że dojdą do porozumienia a my nie będziemy musieli robić zbiórki na każdego z osobna by mieli co do garnuszka włożyć.

odpowiedz
oLaf - 06.04.2020 / 20:04, *.vectranet.pl

to są nędzne piłkarzyny !!! nie pracują i 50% z np. 140 000zł (w tym część odroczona, ale dostaną) to dla nich mało!!! By popracowali w szpitalu teraz za 3000zł to by szybko zrozumieli co 98% Polaków czuje!!

odpowiedz
bum - 06.04.2020 / 20:02, *.135.90

Mioduski haha i jego bezwstydna chciwosc... k... te 50 procent to ja rozumiem ale 80??? Poebalo tego goscia. Powtarzam ze za jakis czas zaden porzadny pilkarz nie bedzie chcial tu grac... Klub ma coraz gorsa renome

odpowiedz
MartinMix - 06.04.2020 / 21:06, *.63.110

@bum: ale o co Ci chodzi? Przecież te 25% to ma być zamrożone a nie umorzone/obcięte.

odpowiedz
Zlb82 - 07.04.2020 / 01:17, *.t-mobile.pl

@bum: Mordo on nie ma wyboru, stoi pod ścianą. Teraz wychodzi jakie farmazony wszystkim żenił jak to u Nas kolorowo!!! Oj źle będzie. Aby tylko za upadkiem sportowym nie posypała się reszta!!! Pamiętajcie Bracia... ZA LEGIE PÓJDĘ W KAŻDY CZAS, CZY CZAS DOBRY CZY CZAS ZŁY...

odpowiedz
bum - 07.04.2020 / 11:45, *.virginm.net

@MartinMix: 50% maja stracic bezpowrotnie a drugie 50% ma byc podzielone na pol i polowa zamrozona.... Stary to sie nie trzyma kupy.... W tej sytuacji staje za pilkarzami jak nigdy. Oni maja zobowiazania i kredyty na innym poziomie niz ktos kto zarabia 2tys zl miesiecznie. Pilkarze ze zgnojonymi umyslami to beda wraki pilkarzy oraz bezambitne pacholki na boisku. Wiec to nie jest wyjscie bo wszystcy na tym straca. A co do zamrozenia tych pieniedzy to wiadomo co bedzie pozniej heee

odpowiedz
bum - 07.04.2020 / 20:10, *.135.90

@Zlb82 : Dokladnie.... klub od lat sie nie rozwija, nie buduje zaplecza... hajs znika i tylko dlug coraz wiekszy. Przeciez to nie jest mozliwe. Jedynym logicznym jest wyjasnienie ze pieniadze sa wyprowadzane z klubu na prywatne konta mioduskich. Zreszta legalnie na pewno ma to poukladane. Lajza wyssala klub a sie trafila sytuacja podbramkowa ktorej nie przywidzial i kolejne szambo wybija. Mordo masz racje mroczne czasy nadchodza

odpowiedz
Juri - 06.04.2020 / 19:43, *.inetia.pl

Fortuna

odpowiedz
Bydlę nie ham - 06.04.2020 / 19:14, *.3s.pl

Jest szansa że tak zostanie?
Do tego premie:
Za 90 minut
Za gola
Za czyste konto
Za zwycięstwo 3 bramkami
Itd.
Jest szansa wtedy za podniesienie tej zepsutej kasty...

odpowiedz
Quic - 06.04.2020 / 18:53, *.chello.pl

Miesiąc przestoju a nasz przemądrzaly prezesi nie ma już kasy. To są piłkarskie jaja. Ja rozumiem że liga nie gra i piłkarze nie pracują. Ale żeby pracodawca po takim krótkim czasie, nie był wypłacalny i skamlał o obniżenie wypłat dla zawodników, dramat nie Prezes

odpowiedz
Ciecia osoba w Państwie - 06.04.2020 / 19:38, *.chello.pl

@Quic: Kasę to on ma, tylko jak zwykle próbuje jak najwięcej z tej sytuacji wydoić dla siebie.

odpowiedz
j - 06.04.2020 / 18:50, *.chello.pl

Na co zaciąga kredyt człowiek, który zarabia 100 tys. złotych MIESIĘCZNIE? Przecież to jakiś pic na wodę.

odpowiedz
Md - 06.04.2020 / 19:51, *.supermedia.pl

@j: skoro tak uwazasz to znaczy ze nigdy takich pieniedzy nie miales i nigdy miec nie bedziesz.

odpowiedz
oLaf - 06.04.2020 / 20:09, *.vectranet.pl

@Md: nie bądz złośliwy - nawet jak kupi willę za 3 mln zł to spłącić ją może na luzie w 5 lat (uwzględniając premie etc.).

Nie masz pojęcia o czym mówisz - problem jest tylko wtedy gdy się chodzi do kasyna (vide młódy Kosecki 30 000zł w 1 dzień) lub ciągnie kokę. I tu jest problem naszych piłkarzy.

odpowiedz
Abcd - 06.04.2020 / 21:11, *.t-mobile.pl

@oLaf: otóż to. Proboje znaleźć wytłumaczenie dla piłkarzy bo zawsze staram się podchodzić do wszystkiego obiektywnie ale niestety słabo to wszystko wygląda.

odpowiedz
gazza - 06.04.2020 / 18:26, *.inetia.pl

Skoro nie pracują to nie powinni dostawać ani grosza !
Piłkarzyki - pajacyki !

odpowiedz
nie poddawać się - 06.04.2020 / 17:17, *.209.144

Piłkarze nie dajcie się !!!! Należy się wam , a do Pana Panie Mioduski chciał Pan zdominować całą ligę,być potentatem skupować wszystkich najlepszych zawodników w Polsce a tu jeden miesiąc i już jesteście bankrutami. Polski Bayern śmiechu warte. A do wszystkich którym z Was zgodziłby się na obniżkę płac na 20 tys zarabiając 100 albo i wiecej tys.

odpowiedz
1410 - 06.04.2020 / 17:39, *.vectranet.pl

@nie poddawać się:
Dla ciebie liczy się dobro klubu czy kopaczy? Załadujesz mi mieszkańcem pewnego dużego miasta na zachodzie naszego kraju, mającego ciągoty do DDRu

odpowiedz
:) - 06.04.2020 / 19:17, *.plus.pl

@nie poddawać się: ale ty pajac jesteś

odpowiedz
tomiacab - 08.04.2020 / 05:41, *.virginm.net

@nie poddawać się: Umiesz czytać ze zrozumieniem? Pytanie retoryczne, bo widzę że nie potrafisz. Mowa jest o odroczeniu tych 30% , a nie o obniżeniu zarobków. Myślę, że jeśli nie stać ich na wstrzymanie dla dobra klubu, to My kibice, powinniśmy prowadzić ich do bramy wyjściowej, kopa w dupe i wypi....ć z Ł3!

odpowiedz
Roma - 06.04.2020 / 17:01, *.plus.pl

A tyle się naczytałem tutaj, jaki to biznesmen z naszego prezesa, jaką świetlaną ma wizję budowy wielkiej Legii. Wystarczył miesiąc bez dochodów i już brak pieniędzy na wywiązanie się z zawartych umów? Najpierw "żebranie" u Bońka, teraz rezygnacja przez piłkarzy ( z których przecież żyje ) z połowy dochodów to za mało. Rozumiem jakby się to działo po 3 miesiącach bezczynności, ale już po miesiącu?

odpowiedz
Peter - 06.04.2020 / 16:56, *.vectranet.pl

Biedaki, ja na postojowym zarobię maks 1700 zł. I nie płaczę, tylko cieszę się że będę miał gdzie wrócić jak się tej syf skończy. Tysiące Polaków nie ma już do czego...

odpowiedz
Darek - 06.04.2020 / 17:41, *.137.131

@Peter: zgadzam się, 100 % racja

odpowiedz
BIE(L)ANY - 06.04.2020 / 18:53, *.jmdi.pl

@Peter: RACJA W 100%

odpowiedz
skrzat - 06.04.2020 / 20:16, *.cyfrowypolsat.pl

@Peter: Popieram.Kryzys dotyka wszystkich bez wyjatku.Co maja powiedziec ludzie ktorzy maja hipoteke.Jak te kopacze sie prowadzą ze nie mają pieniędzy.....MASAKRA

odpowiedz
News⚽️Legia - 06.04.2020 / 16:39, *.188.151

Obecna ekipa Vuka nie daje gwarancji gry w lidze czèpionòw,to dobry momènt aby Miodek postawił vabank na młodzież z akademii ,teraz albo nigdy !i tylko wychowankowie!

odpowiedz
KLanik - 06.04.2020 / 18:11, *.chello.pl

@News⚽️Legia: Dokładnie, tylko młodzi zdolni wychowankowie. Pozbyć się zagranicznego szrotu, którego nikt nie chce. 20 tysięcy zarobków w kryzysie i oni nie chcą grać? Pożegnać się z kiepskimi gwiazdorkami.

odpowiedz
Yaya Banana do Legii - 06.04.2020 / 16:28, *.inetia.pl

Kupić Yaya Banana. Świetny obrońca i łatwo bedzie go wyciągnąć z Grecji bo tam kryzys

odpowiedz
Muchito - 06.04.2020 / 16:43, *.centertel.pl

@Yaya Banana do Legii: a na jaką pozycję jest ten cały Jaja Banana ?

odpowiedz
L - 06.04.2020 / 16:56, *.tpnet.pl

@Muchito: Każda! To taki kozak jest ten banana ze i na bramce i w ataku zagra.

odpowiedz
;) - 06.04.2020 / 17:39, *.centertel.pl

@L: hahaha nie wiem czy poważnie się tak nazywa ale ciężko mi sobie wyobrazić go w naszej drużynie .... kto strzelił bramkę ? Banana !

odpowiedz
Marian - 06.04.2020 / 16:27, *.centertel.pl

Dawać ich wszystkich na sie pomaga i problem rozwiązany

odpowiedz
Sim - 06.04.2020 / 16:21, *.btireland.net

A do tej pory co robili z pieniedzmi??? Zyli od wypłaty do wypłaty??? Poza tym w obecnej sytuacji nie widze problemu jesli ktos ma jakies zobowiazania kredytowe czy leasingowe niech negocjuje nowe warunki spłaty, wiadomo że nikt im tego nie podaruje ale z odroczeniem płatności nie widze problemu, tak jak Legia chce to uregulować w późniejszym terminie. Niech spostawia sie w sytuacji tych ktorzy zostali zwolnieni badz czekaja na zwolnienie, nie wydaje mi sie zeby zarabiali jak piłkarze i pewnie dla wiekszosci to było jedyne zródło dochodu. CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM???? Żałosne piz.y

odpowiedz
Adek - 06.04.2020 / 17:57, *.centertel.pl

@Sim: przy dzisiejszej inflacji i ogolnej wartości PLN nie kalkuluje się odkładanie na konto oszczędnościowe czy lokaty.. zdecydowanie lepiej wychodzi inwestowanie np w nieruchomości, i nie dziw się że sporo osób tak robi, co mi po lokacie z której wyciągnę parę groszy jak w momencie zakończenia siła nabywczą będzie taka sama lub niższa jak przed założeniem. Niestety ktoś kto nie myśli przyszłościowo nie ogarnie tego...

odpowiedz
Sim - 06.04.2020 / 22:19, *.btireland.net

@Adek: Przeczytałes calość nie tylko tylko pierwsze dwa zdania? Za duzo do ogarniecia?

odpowiedz
Elquatro - 06.04.2020 / 16:21, *.chello.pl

Obradović: ''to ja ci dorzuce 5000 brutto i sam se rób"

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 06.04.2020 / 16:18, *.btcentralplus.com

Mioduski i Zarzad tez 20,000 brutto ??.......

odpowiedz
Sim - 06.04.2020 / 16:23, *.btireland.net

@MIODUSKI OUT !!!!!: czytaj ze rozumieniem...Mioduski nie pobiera pieniedzy tepaku

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!! - 06.04.2020 / 21:49, *.btcentralplus.com

@Sim: A zarzad tepaku ?? Chyba wiesz debilu co to jest zarzad ??!!

odpowiedz
Sim - 06.04.2020 / 22:17, *.btireland.net

@MIODUSKI OUT !!!!: jednak tepak....Napisales Mioduski i Zarzad...to napisalem Ci tepaku ze Mioduki nie bierze o zarzadzie nic nie wspominalem....ogarniasz?

odpowiedz
Zły krasnolud - 08.04.2020 / 05:31, *.virginm.net

@Sim: hahaha. Mioduski pracuje za darmo? No to jednak ktos tu jesteś tępak. Filantrop qrwa miodek, nie dość, że dokłada ze swych, to i nic nie pobiera. Nie ubliżakcie sami sobie.

odpowiedz
:) - 06.04.2020 / 16:13, *.chello.pl

to już przetańczył te 8 baniek euro?

odpowiedz
Meteor - 06.04.2020 / 16:08, *.t-mobile.pl

Przy takich zarobkach po co im kredyty; żeby tylko sobie historię kredytową wyrobić ? Samemu sobie w takiej sytuacji można sporo klopsu odłożyć na apartamenty, domy czy co tam sobie powymyślali. Przecież, zawód piłkarza nie jest aż taki pewny - ,,dzisiaj" gra, za pół roku może być już bez klubu - i pytanie co wtedy z kredytem :D. Normalną pracą tyle nie zarobi na raty :D

odpowiedz
Abcd - 06.04.2020 / 15:53, *.t-mobile.pl

... Tych ogromnych pieniędzy. Nie pisze z żadnej zazdrosci/zawiści ale tak to jest jak malolat bez doświadczenia życiowego nagle zarabia kolosalne pieniądze. Leasingi, krecha na apartament no i się żyje jak "gościu" chyba, że przyjdzie kryzysowa sytuacja jak w tej chwili i zaczynają się problemy.

odpowiedz
hooper983 - 06.04.2020 / 15:53, *.as13285.net

Nie jedyni placa kredyty, pajce bez jaj.

odpowiedz
T - 06.04.2020 / 15:52, *.chello.pl

Najwyższy czas na to by wprowadzić pułap zarobków tak jak w USA
Albo zrobić ta ligę pół zawodowa

odpowiedz
Abcd - 06.04.2020 / 15:48, *.t-mobile.pl

Myślę, że większość nie zdaje sobie sprawy, że nie będą wiecznie zarabiać tych

odpowiedz
L - 06.04.2020 / 15:43, *.a2mobile.pl

Wstydu nie mają ,jak kluby padną zostaną na lodzie . Piłkarzyki zrozumcie to

odpowiedz
ŁZRV - 06.04.2020 / 15:40, *.chello.pl

No patrzcie jacy z tych naszych kopaczy-bogaczy biznesmeni! Każdy odbył chyba weekendowy kurs inwestowania w przyszłość.

odpowiedz
zz - 06.04.2020 / 16:09, *.chello.pl

@ŁZRV: te "inwestycje w przyszłość" to u większości pewnie leasingi drogich samochodów, ewentualnie kredyty mieszkaniowe, ale tu raczej u tych starszych i ci, o ile mają dwie szare komórki to jakiś zapas środków mają.

Mimo wszystko, przy całej mojej pogardzie dla kopaczy i tego co sobą reprezentują, to wymóg obcięcia o 50% jest racjonalny. To co proponuje Legia racjonalne nie jest niestety. Im więcej się zarabia, tym więcej się wydaje. Jeżeli jesteś jeszcze młodym gościem bez szkoły, co to i za bystry nie jest, jak to wielu piłkarzy, to tym bardziej żyjesz na pokaz. Dlatego nagły spadek dochodów jest bolesny dla nich. Z drugiej strony - dla kogo nie jest bolesny, bo nawet jeżeli gospodarujesz odpowiedzialnie, to i tak cię taka systuacja może zastać w różnym momencie twojego życia.
Sprawa jest naprawdę prosta - chcą zatrzymać zawodników, to powinni iść w kierunku 50%. Chcą, żeby skład im się posypał - niech forusją swój plan...

odpowiedz
noirot - 06.04.2020 / 15:39, *.209.144

odjechali lidze na kilka lat biedaki nawet za luty nie zapłacili

odpowiedz
Radom L - 06.04.2020 / 15:37, *.vectranet.pl

Biedaki

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.