Czesław Michniewicz rozpoczął pracę z drużyną - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Tylko u nas

Nowy trener, odwołany trening, dron - napięty poniedziałek w Legii

Woytek, źródło: Legionisci.com

Poniedziałek był bardzo intensywnym dniem w Legii Warszawa. Przed południem posadę stracił Aleksandar Vuković, a jego następcą został Czesław Michniewicz. Pierwotnie drużyna miała trenować o godzinie 17:30 w Legia Training Center, ale tuż po 17 z biura prasowego klubu otrzymaliśmy informację, że zajęcia zostały odwołane.

Mimo to wybraliśmy się do ośrodka treningowego i okazało się, że zawodnicy byli obecni, a po pożegnaniu z dotychczasowym trenerem część z nich wyjechała.

Fotoreportaż z treningu - 31 zdjęć Woytka

W kuluarach krąży nawet plotka, że zespół i sztab stanęli murem za Vukoviciem, stąd możliwe zamieszanie związane z treningiem. Ostatecznie jednak przed godziną 18 wszyscy ponownie stawili się w LTC. Na miejscu cały czas był Czesław Michniewicz, a trenerzy mieli osobną odprawę z dyrektorem sportowym Radosławem Kucharskim. Na parkingu nowy szkoleniowiec odbył krótką pogawędkę z Piotrem Włodarczykiem, a następnie dołączył do piłkarzy, którzy w międzyczasie wyszli na trening. Wszystko nadzorował osobiście prezes i właściciel Dariusz Mioduski.

fot. Woytek / Legionisci.com fot. Woytek / Legionisci.com
Czesłach Michniewicz rozmawia z "Włodarem", a asystent Kamil Potrykus rozpakowuje samochód - fot. Woytek

W pierwszych zajęciach pod wodzą nowego szkoleniowca zajęciach uczestniczyło 26 zawodników. Zabrakło Artura Boruca, Cezarego  Miszty, Wojciecha Muzyka i Kacpra Kostorza, a indywidualnie ćwiczył Mateusz Hołownia. Obecni byli wszyscy asystenci Vukovicia (Saganowski, Radunović, Mucha, Dowhań, Bortnik). Na początku kilka słów piłkarzom przekazał Michniewicz, a rozgrzewkę tradycyjnie przeprowadził Łukasz Bortnik. Następnie zespół został podzielony na dwie jedenastki i został rozegrany mecz, który z powietrza rejestrował dron od dawna używany na treningach przez nowego szkoleniowieca mistrzów Polski. Jego operatorem był asystent Kamil Potrykus.

Różowi: Tobiasz - Karbownik, Jędrzejczyk, Wieteska, Mladenović (Stolarski) - Rosołek, Gwilia, Slisz, Valencia, Wszołek - Pekhart

Szarzy: Cierzniak - Juranović, Lewczuk, Remy (Astiz), Luis Rocha - Kapustka, Antolić, Andre Martins, Kante, Luquinhas - Rafael Lopes. grał także Cholewiak

W przerwie gierki Czesław Michniewicz przekazał zawodnikom pierwsze wskazówki taktyczne i informacje dotyczące sposobu, w jaki chce grać. Po treningu dłuższą chwilę rozmawiał z Jędrzejczykiem i Wieteską. We wtorek legioniści mają trenować o godzinie 18:30, ale nie wykluczamy, że nastąpią jakieś zmiany i odbędą się zajęcia w grupach.

Fotoreportaż z treningu - 31 zdjęć Woytka

fot. Woytek / Legionisci.com fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com fot. Woytek / Legionisci.com

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (159)

+dodaj komentarz
Zosi3k - 22.09.2020 / 22:58, *.virginm.net

Czyli stawiamy na młodzież...centrum młodzieżowe już jest, trener dla młodzieży też... Czego jeszcze brakuje ?

odpowiedz
Nieciecza - 22.09.2020 / 22:03, *.com.pl

Wszystko to jedna wielka układanka biznesowa. Ludzie Vuko jest już dogadany z Termalica i tam będzie trenerem załatwił mu to sam prezes który kupował kostkę brukową do LTC!

odpowiedz
JACUNHO - 22.09.2020 / 21:09, *.kampinostelco.pl

Do wszystkich którzy żałują odejścia Vuko:
Panowie nie to żebym był złośliwy i się wymądrzał , ale z wyboru Vuko nie byłem zwolennikiem takiego rozwiązania. Po przeszłych perypetiach z naszymi trenerami, wolałem poczekać z oceną co z tego będzie. Tak też jest i tym razem.
No i co? Niestety ale Vuko nie zdał u mnie egzaminu. Owszem szczęście się do nas uśmiechnęło i dostaliśmy to co nam należne, ale czy to tak super wyglądało? 11 porażek, niektóre z wielkim powodem do wstydu, czy hanibnie przegrany PP z Craxą. To jest sport i owszem można przegrać,ale ten spektakl w Krakowie ośmieszył nas kibiców i nasz klub. Nie rozumiem tych, którzy twierdzą że mecz z Cracovią został oddany w zamian za MP. Przecież to jest teza korupcjogenna!! Dobrze szanujące się drużyny walczą o wszystko, mając do tego tylu zawodników że można to wszystko pogodzić, ale do tego potrzeba organizatora gry jakim jest odpowiedni trener. Smuci mnie taki minimalizm bo przegrać po uczciwie rzetelnej walce to żaden wstyd, ale kluczyć co bardziej się opłaca,tego nie mogę zrozumieć. Przecież temu towarzystwu płaci się ogromne pieniądze, nie mówiąc jak bardzo oszukuje się tych od których najwięcej zależy
Reasumując
Czekam co wniesie p. Michniewicz, a że życzę mu jak najlepiej to tylko dlatego żeby w końcu ukrucić te wszystkie upokorzenia, których nabawiliśmy się ostatnimi czasy. Pozdrawiam wszystkich z elką w sercu a nie w kieszeni




odpowiedz
Artur - 22.09.2020 / 19:13, *.25.51

A mnie zastanawia jedno. Jak Kaczorowski spiewał 'legła warszawa' to było oburzenie. Jak Czesio razem z nim, to nikt tego teraz nie podnosi. A jak nie wierzycie, to włączcie sobie yt i popisy chórzysty Kaczorowskiego.

odpowiedz
Obcy - 22.09.2020 / 18:52, *.t-mobile.pl

Nasz pan prezes mnie przeraża. Zaczyna się obracać w kręgach osób mających korupcyjne zarzuty.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 22.09.2020 / 18:29, *.orange.pl

Niezależnie do tego, jakie mamy zdanie na temat zmiany trenera, a jest tych opinii mnóstwo i są skrajnie różne, powinniśmy dać szansę wykazania się Michniewiczowi i poczekania do końca roku na to, czy wreszcie ktoś wypracuje STYL gry Legii. Jeżeli nastąpią zmiany na plus - oczywiście trzeba czasu, to będą perspektywy na lepsze czasy. Nie chodzi o ogromny postęp, bo to nie będzie łatwe, ale o jakieś podstawy, dające nadzieję. Zmiana się dokonała, i czy ktoś uważa, że jset ona dobra, czy zła, nie zmieni to faktu, że ternerem Legii jest Czesław Michniewicz. Do wczoraj mozna było dywagować, kto będzie, dzisiaj można pytać - co będzie? O tym sie przekonamy wkrótce. Jedno mnie na razie cieszy - wierzę, że nowy trener nie da sobie skakać po pagonach, a to jest ważne w takim klubiem, jak Legia. Bo robienie otrzęsin wózkiem w szatni, od początku wydawało mi się poronione. To nie jest piaskownica, gdzie niemowlak bawi się z kolegami bączkiem, puszczając go na placu zabaw...Oczywiście, to nie znaczy, że radość po wygranej ma być zabroniona, ale musi być jakiś odpowiedni dystans między trenerem a zawodnikami.

odpowiedz
tekken (L) - 22.09.2020 / 18:48, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: Dobrze powiedziane. Też tak myślę. Wyniki i styl gry szybko wszystko określą.

odpowiedz
podobno - 22.09.2020 / 18:19, *.chello.pl

podobno szarzy wygrali ;) to mowi o poziomie pierwszej 11

odpowiedz
bronek49 - 22.09.2020 / 17:23, *.chello.pl

dlaczego nie popędzili Bortnika który jest odpowiedzialny za przygot owanie fizyczne a widac było wyrażnie że to szwankuje dlatego powinien odejść razem z Vukowicem

odpowiedz
Autor - 22.09.2020 / 16:23, *.vectranet.pl

i po co rozpuszczacie klamstwa o jakims buncie, o jakiejs bzdurnej solidarnosci z vuko? kazdy co ma troche rozumu wie, ze to brednie

odpowiedz
boban - 22.09.2020 / 16:21, *.vectranet.pl

Mam takie wrażenie,że Vuko przesadził z kumpelskim podejściem do zawodników.Trener musi być przede wszystkim szefem i musi zachować dystans i wymagać.Trener nie może mieć sympatii i antypatii ale musi oceniać obiektywnie każdego zawodnika,a kolegowanie na pewno to bardzo utrudnia

odpowiedz
Sobo(L)ew - 22.09.2020 / 15:30, *.255.243

NORMALNIE JAK STADO BARANÓW SIĘ ZACHOWUJECIE, I WY MACIE CZELNOŚĆ NAZYWAĆ KIBICAMI (L)EGII??? WIECZNIE NIC WAM NIE PASUJE : PIŁKARZ Z ZAGRANICY PRZYCHODZI ŹLE, PRZYCHODZI Z POLSKI ŹLE, NOWY TRENER TEŻ ŹLE. JAK STADO BARANÓW TYLKO NARZEKAĆ POTRAFICIE JAK STARE BABY.

odpowiedz
griff - 22.09.2020 / 16:42, *.chello.pl

@Sobo(L)ew: Ty myślisz, że to kibice Legii krytykują? Robią to prowincjonalne dzbany z innych rejonów kraju podający się za kibiców Legii. Taka kiepska prowokacja-całkiem jak w ruskim Olgino. Lej na nich.

odpowiedz
LEGIA WND - 22.09.2020 / 22:39, *.centertel.pl

@griff: JEDNO MIASTO... JEDEN KLUB... TYLKO LEGIA WARSZAWA....

odpowiedz
Semper Fi - 22.09.2020 / 15:00, *.play-internet.pl

Teraz jest tak.
Nowy trener, dobry z czysta opinia u Nas i powazaniem na rynku, z pewnym warsztatem.
Jesli pilkarzyki beda sprawiac dupne wrazenie, to poleca glowy, albo nie beda grac.
Wiec w ich interesie bedzie zapier...ac..
Zobaczymy tylko jak mocno...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 22.09.2020 / 14:09, *.orange.pl

Co to znaczy, że piłkarze stanęli po stronie Vuko? Wam chyba odbiło. Bez obrazy - dostajecie ogromne pieniądze (według mnie zbyt duże, za taką grę), macie tylko jedno zadanie - powtórze za byłym treneram - zapier... i nikt Was nie bedzie pytał o zdanie, co chcecie, jak chcecie, i gdzie chcecie. DO ROBOTY I MA BYĆ AWANS DO PUCHARÓW. Bo jak nie, to możecie zapier... na pośredniak...

odpowiedz
Paul Visco - 22.09.2020 / 14:41, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: Ty nic nie wiesz jak funkcjonuje klub piłkarski . Z jednym się z Tobą zgodzę . Mają zapie.... tylko Ty myślisz że oni grają na złość albo na swoją niekorzyść bądź CH... wie z jakiego powodu . A to Trener odpowiada jak gra drużyna a i Prezes wchodzi w kompetencję trenera i też ulega presji opinii publicznej

odpowiedz
Leśny Dziadek - 22.09.2020 / 14:56, *.centertel.pl

@Paul Visco: O wlascicielu, trenerze itp. pisalem wczesniej. To czy sie znam na prowadzenie klubu to inna sprawa i nie ma to zadnego znaczenia. Nie wiem też, co Ty robisz w zyciu zawodowym i malo mnie to obchodzi. Ja natomiast prowadze dzialanosc i swoich Klientow traktuje po Krolewsku. Niezaleznie od tego, kto i ile pieniedzy u mnie zostawia. Nie beda tlumaczyl, na czym to polega, bo to tez nie ma znaczenia. Nie bede sie godzil na takie miny, jak na zdjeciach chlopcow, ktorym ja rowniez place, ogladajac te miernej jakosci widowiska. Oczywiscie nie musze, ale chce widziec Legie, ktorej jestem kibicem od dziecka, poukladana i zorganizowana, na ile to mozliwe przy takich funduszach. A skoro pilkarzyki robia laske, to pakowac mandzur i wypad z klubu.

odpowiedz
Cult⚽️King - 22.09.2020 / 15:29, *.amazonaws.com

@Leśny Dziadek: Ci co stanęli już przegrani u Cześka.....

odpowiedz
Autor - 22.09.2020 / 16:32, *.vectranet.pl

@Paul Visco: to Ty nie wiesz raczej, od zawsze w wielu klubach swiata wystepowalo granie przeciw trenerowi i an jego zwolnienie - to zadna nowosc. Nie piernicz tez o uleganiu presji przez trenera czy prezesa, bo to bzdury

odpowiedz
lob - 22.09.2020 / 16:55, *.t-mobile.pl

@Leśny Dziadek: Mają te tłuste koty zapiera... c i wygrywać. Biorą po 100 tyś. na miesiąc, a paru jeszcze więcej i buntu im się zachciewa. Buntowników odstawić do rezerw, kapitana Jedze pozbawić opaski. Ze starymi kotami nie przedłużać umów, tzn. Boruc, Astiz, Antolic, Nagy, Lewczuk, Remy, Cierzniak, Martins, Rocha. Szkoda tak długiego kontraktu Peckharda, Jedzy to też Vuco załatwił do emerytury granie. Kante też bez żalu pożegnać. ????

odpowiedz
Center1916 - 22.09.2020 / 17:28, *.tpnet.pl

@Paul Visco: Zwolnili Go albo u buka postawili może jedno i drugie .A teraz franka przycięli że niby murem stanęli .Zobaczycie jak teraz będą wygrywać z handicap -em

odpowiedz
Fafik (L) - 23.09.2020 / 00:10, *.play-internet.pl

@Leśny Dziadek: wiesz ogólnie się z tym zgodzę co napisałeś:
"Bez obrazy - dostajecie ogromne pieniądze (według mnie zbyt duże, za taką grę), macie tylko jedno zadanie - powtórze za byłym treneram - zapier... i nikt Was nie bedzie pytał o zdanie, co chcecie, jak chcecie, i gdzie chcecie. DO ROBOTY I MA BYĆ AWANS DO PUCHARÓW. Bo jak nie, to możecie zapier... na pośredniak..."
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że w zachodnich klubach, szczególnie tych tych najbardziej bogatych, tych co zdobyły co najmniej kilka / kilkanaście razy mistrza swojego kraju, każdy jeden prezes ma takie wymagania co do zawodników i trenera i oczekiwania co do osiąganych lepszych wyników w pucharach? I kibice tak samo? A mimo to kluby bardziej utytuowane, z większą historią mimo to jednak odpadają w eliminacjach?

odpowiedz
Fafik (L) - 23.09.2020 / 00:19, *.play-internet.pl

@Leśny Dziadek: Odnośnie tego co napisałeś to ja to widzę tak, że kopacze wykazali solidarność ze zwolnionym trenerem, z krwi i kości Legionistą, ze słabymi ostatnio wynikami ale zwolnionego na rzecz... celebryty.. którego wyniki wkrótce wszyscy ocenimy... I wcale nie widzę w tym nic złego, że "zeszli" z treningu, w tym, że byli zżyci z dotychczasowym trenerem.. bo tak samo pracownicy mogą być mocno zżyciu z przełożonym, który był "swój człowiek" ale nie wypracował "normy" narzuconej przez zarząd... co nie znaczy, że złym menadżerem był bo na wyniki ma wpływ wiele rzeczy.. niezależnie od jego ostatnich wyników trenerskich VUKO zapisał się mocno w historii klubu i trzeba to szanować... szanować go jako zawodnika, jako trenera, jak również to (a może przede wszystkim), że zawodnicy niezależnie od wieku, obywatelstwa i stażu tak go szanują...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 23.09.2020 / 15:17, *.orange.pl

@Fafik (L): A wyobrażasz sobie, że awansują wszyscy..? Nie chodzi o to, że ktoś przegra, chodzi o styl porażki. Uważam, że nawet z tą kasą, którą ma właściciel Legii, z obecnym składem powinniśmy grać przywoicie. A tego zabrakło. Mnie nawet nie powinno obchodzić, kto za to odpowiada, natomiast gdy włączam Tv, albo idę na stadion i płacę, chciałbym zobaczyć poukładny taktycznie, dobrze przygotowany fizycznie zespół. A jeżeli chodzi o szacunek - jeżeli ktoś nie szanuje kibiców, na konferencjach prasowych zwyczajnie BREDZI, opowiadając takie farmazony, że szok. Jeżeli ktoś próbuje robić ze mnie idiotę, niezależnie od tego, co i dla kogo zrobił, kto i za co go szanuje, ja dla takich ludzi szacunku mieć nie będę. I nie pisz, że muszę, bo nie muszę i nie będę musiał.

odpowiedz
Paul Visco - 22.09.2020 / 13:56, *.chello.pl

Tak to się kończy gdy Vuko posłuchał rozkazów aby grać 2 napastnikami . Teraz krótka analiza czemu tak się to wszystko potoczyło .

1. Krótka przerwa -brak przygotowania motorycznego -kondycyjnego (przykładów wiele w każdej lidze , kluby co grają w Europejskich eliminacjach , odpuściły ligę na rzecz awansu, nawet Piast , Lech )

2. Wiele transferów -Jednakże brak najważniejszych (STOPER) Remy i Jędza to za mało a i tak są w słabej formie .

3 . Wielu nowych kompletnie nie wkomponowali się w system gry , a już grali w 1 składzie .

4 .Zmiana systemu gry z dwoma napastnikami wtedy kiedy nie można było grać dwoma . (z DWOMA grać powinni grać z ogórkami) .3-5-2 z takim GKS B. , Warta P. i takimi podobnymi , aby ich przyzwyczajać do tego systemu . A tak szło 2 napastników na każdy mecz .

5. Zbyt duża ingerencja Miodulskiego w kompetencję Vuko i zbyt duża uległość Vuko od Miodulskiego

6. Zbyt dużo Miodulski spędził na komentarzach , czytająć że to Legia powinna grać dwoma napastnikami (po chwili Legia grała 2 napatnikami -co nie grała tak od przynajmniej 3 lat ) oczekując że 2 napastników to dwa razy więcej bramek

Legia powinna grać 2 napastnikami , lecz dopiero gdy zaczną dobrze pracować a i też nie z każdym rywalem . Należy tak ustawić zespółł aby czasem grali z dwoma obrońcami z tyłu z szybkimi wahadłami .

Poza tym pomysł na Legię Vuko miał i był to pomysł bardzo efektowny , 4-5-1 .
Winą przede wszystkim trzeba obarczyć WAS -KOMENTUJĄĆ I wypisujących w większości bzdury oraz ludzi Miodulskiego odpowiedzialni za posty i kontrolę takich stron jak Ta .

Lepszego trenera teraz absolutnie NIE MAMY . Z polskich to tylko Magiera , Broź , może Probierz . Ew. Strejlau -komentuje mecze , dobry analityk , na pewno orientuję się jaka mają myśl taktyczną Ci wielcy trenerzy

odpowiedz
singspiel - 22.09.2020 / 14:18, *.atman.pl

@Paul Visco: Strejlau? jego wiedza to lata 90.te. teraz to sympatyczny dziadunio opowiadający fajne żarty i przysypiający na antenie

odpowiedz
Livescore - 22.09.2020 / 14:41, *.centertel.pl

@Paul Visco: kolego 2 napastnikami można i można 3... Ale trzeba wtedy mieć dobra 4 obrońców co wiedzą co i jak zagrać i bramkarza co wie jak ustawić zespół dodam że potrzebni wtedy obrońcy skrzydłowi pomocnicy i defensywny co biega a nie śpi a nie laga do przodu może coś tam zgramy i coś wpadnie...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 22.09.2020 / 15:00, *.centertel.pl

@Paul Visco: Analiza nie wnoszaca kompletnie nic nowego do sprawy. A polecanie na trenera pana S, to jakis totalny odjazd chorego umyslu...

odpowiedz
Autor - 22.09.2020 / 16:38, *.vectranet.pl

@Paul Visco: Strejlau? Na łeb Ci coś upadło? jeden z głupszych pomyslow jakie mozna miec

odpowiedz
Syn trenera - 22.09.2020 / 13:27, *.plus.pl

Hehe wstawili się za trenerem ja też bym się za swoim majstrem, kierownikiem, dyrektorem wstawił jakbym nic nie robił i dostawał taka wielka pensje. Może teraz zaczną normalnie trenować... Oby przeszli Drite, potem będzie lepiej...

odpowiedz
Rado - 22.09.2020 / 13:20, *.47.118

Dla mnie skład na teraz:
Cierzniak - Juranović, Jędrzejczyk, Lewczuk, Mladenović - Antolić, Ślisz, Wszołek, Karbownik, Luquinhas - Rafael Lopes

odpowiedz
Cis - 22.09.2020 / 13:49, *.centertel.pl

@Rado: Lewczuk zawieszony a kartki.

odpowiedz
Jan - 22.09.2020 / 13:12, *.t-mobile.pl

Widzę, że Saganik utrzymał robotę, honorowo mógłby podziękować .... no cóż, no i kiero cwaniak dalej pracuje masakra.

odpowiedz
Adam - 22.09.2020 / 13:15, *.play-internet.pl

@Jan: Może teraz pójdzie w ślady Vuko? Z dwa, trzy razy trener tymczasowy, potem szansa jako pierwszy i zwolnienie. A potem następny, i następny, i następny.

odpowiedz
kami(L)praga - 22.09.2020 / 13:22, *.centertel.pl

@Jan: Asystent trenera to uczen czyli jak J.M poleciał to Vuco miał odejsć honorowo nie bo trener jest odpowiedzialny za wszystko asystent sie uczy trenerki wyciaga wnioski z błedow innych szkoleniowców Vuco od tez paru trenerow dogladal :p

odpowiedz
Autor - 22.09.2020 / 17:07, *.vectranet.pl

@kami(L)praga: taaa, i tak sie uczyl i dogladał, ze sie nic nie nauczyl

odpowiedz
Majkel - 22.09.2020 / 13:03, *.mm.pl

Dla mnie kontrowersyjna decyzja ale dobra. Miałem kiedyś kiero w robocie co był spoko typem i każdy od sprzątaczki po dyrektorów wiedział, że z nim ta fabryka nie upadnie. Łebski, kumaty, sprzedaż w miarę rosła. Ale dwa wnioski :każdy wiedział, że ta firma nie upadnie i sprzedaż w miarę rosła co potwierdzały twarde dane. Tylko, że pan prezes miał kompleks poprzedniego który o wiele mniejszymi nakładami , zasobami ludzkimi i wysiłkiem osiągnął nieporównywalnie wiele więcej. Bunt w załodze polegał na tym, że człowiek który dawał serducho firmie zostawał po godzinach czy w weekendy nie został w ogóle pożegnany. Zero dziękuję ani nic. Przez kolejne 3 miesiące firma bardziej wtopiła niż kiedykolwiek wcześniej. Mioduski miej honor wyjdź do ludzi powiedz prawdę i realizuj nowy projekt ale z czystym sumieniem. Nie niszcz legend, nie wyzywaj, nie szukaj kozłów ofiarnych tam gdzie ich nie ma. Vuko wieLki szacun za te wszystkie lata. Michniewicz powodzenia.

odpowiedz
eduardo - 22.09.2020 / 13:01, *.249.78

pilkarzyki-pajacyki sie wstawili za trenerem? To trzeba bylo wstawic sie za trenerem na boisku

odpowiedz
bolo - 22.09.2020 / 12:41, *.inetia.pl

Zaczyna się ! Ten gość prowadzi repr.U 23 i to Wam nie przeszkadza?. A ci piłkarze(?) wiedzą ze wakacje się skończyły i teraz trzeba zacząć trenować . Stąd ten opór materii.Nigdy nie było dobrze jeśli trenerem był kolega.Mam nadzieję że już nigdy nie usłyszę od trenera Legii źe przeciwnik Nas niczym nie zaskoczył.Natomiast tych którzy tak szybko chcą wsadzać ludzi do mamra namawiam aby rozejrzeli się wokół siebie czy spośród swoich bliskich nie ma pospolitych przestępców.

odpowiedz
Stan - 22.09.2020 / 12:48, *.vectranet.pl

@bolo: vacikow pełno jest

odpowiedz
czizys - 22.09.2020 / 12:31, *.135.90

Lipa! Jakis zgrzyt byl w LTC... Pilkarze wstawili soie za trenerem? Ze co? Co to ma znaczyc haha. Balkanska koalicja wspiera sie wzajemnie? A jezeli sie buntuja tzn ze z Vuko bylo im wygodnie. Mioduski do czego ty doprowadzilas?? Kuchy z Malarzem byli zli to zamiast nich wypelniles szatnie balkanskimi odpowiednikami. Twoja tania mysl wykonawcza zgubi cie predzej czy pozniej (oby predzej). Mordy glowa do gory... jeszcze z rok i nie bedzie zadnych zawyzonych kontraktow w klubie poniewaz beda grac wychowankowie.. I jestem przekonany ze zatrudnienie Michniewicza jest krokiem zaplanowanym wlasnie dlatego ze ma doswiadczenie w pracy z mlodymi pilkarzami... Wiec podpowiedz dla nas wszystkich jak rysuje sie najblizsza przyszlosc klubu. Masc na bol dupy zacznie byc sprzedawana w Warszawie z sukcem jak w poznaniu. Boze chron nas przed Mioduskim!!

odpowiedz
Livescore - 22.09.2020 / 12:36, *.centertel.pl

@czizys: mam takie same wrażenie, ale... Lepiej teraz wywalić to towarzystwo wzajemnej adoracji niż cierpieć jeszcze kilka lat...

odpowiedz
M. - 22.09.2020 / 12:41, *.net.pl

@czizys: przestan juz z tym Kucharczykiem. Nie dosc ze drewniak to jeszcze prostak

odpowiedz
czizys - 22.09.2020 / 12:51, *.135.90

@M.: przestan JUZ z tym Kucharczykiem? Nie wiem ocb tobie. Wez przeczytaj moj komentarz raz jeszcze ;)

odpowiedz
Zbyszek - 22.09.2020 / 13:38, *.plus.pl

@czizys: Z tego co mówi Czesio to zatrudniali go "na wariata". Legia grała padlinę już w rundzie finałowej poprzedniego sezonu, ale jakoś nikt wtedy na poważnie nie zaczął analizować totalnego spadku formy drużyny. Pokazuje to jak "profesjonalny" jest nasz klub. Generalnie to chyba działają na zasadzie: "może jakoś to będzie" a jak się nie uda to będziemy się martwić potem.
Masakra !!!

odpowiedz
hajdukL - 22.09.2020 / 12:29, *.77.242

Decyzja o zwolnieniu Vuko to dla mnie nieporozumienie. Zastąpienie go człowiekiem o takiej przeszłości to już dramat. Pan Miodousty przegiął pałę, zakpił z siebie, z Vuko, ze mnie, pewnie z wielu z nas i to nie pierwszy raz. Jak dla mnie to już chyba nic nie jest w stanie przywrócić zaufania i szacunku do jego osoby.
P.S. Jestem bardzo ciekawy przywitania i zachowania trybun w stosunku do nowego trenera, a co za tym idzie do właściciela-prezesa czy kim on tam jeszcze jest w tej burdelowej korporacji.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 22.09.2020 / 11:48, *.chello.pl

Koleżanki i koledzy! Walnijcie się w głowy (to do koleżanek) i we łby (do kolegów)! Jeszcze Czesiek jednego meczu nie poprowadził, czy jednego dnia treningowego, a już go lżycie? Prawie wszyscy byliśmy zgodni: Vuko się nie nadaje, przyszedł nowy trener, uspokójmy atmosferę! Tu chodzi o Legię!

odpowiedz
el fryzjero - 22.09.2020 / 11:31, *.t-mobile.pl

Jak mówił klasyk: prezesie tu nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić.

odpowiedz
Roma - 22.09.2020 / 11:28, *.plus.pl

Mocno zastanawiające jest to, że do bardzo ważnego meczu zostało 3 dni, a "po pożegnaniu z dotychczasowym trenerem część z nich wyjechała". No faktycznie - profesjonaliści.

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 11:00, *.centertel.pl

"W lutym 2009 roku Michniewicz dobrowolnie zgłosił się do wrocławskiego oddziału prokuratury krajowej prowadzącego śledztwo w sprawie korupcji w polskim futbolu. Złożył zeznania z wydarzeń z okresu jego pracy w Lechu. Opowiedział, jak to w AUTOKARZE dzielił pieniądze, tajemniczą premię za wygrany mecz z podtekstami – niestety, nie pamiętał, jaka to była kwota (drużyna ze sztabem piła w autokarze alkohol). Miały to być dolary amerykańskie. Miały to być pieniądze od innych klubów, które dzięki zwycięstwu Lecha mogły utrzymać się w lidze (zeznania Michniewicza w wywiadzie z twórcą bloga Piłkarska mafia Dominikiem Pankiem). "-dla niezorientowanych,chwalących nowego trenera.

odpowiedz
lob - 22.09.2020 / 11:14, *.chello.pl

@SEBO(L): Przestań to w kółko powielać i przypominać..........Było, minęło. Odpokutował. Teraz całe życie będziesz mu to wypominał ??? Dla mnie to może i siedzieć 10 lat. wyjść z puchy i postawić ten klub na nogi, żeby dobrze grali i wygrywali..............

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 11:36, *.centertel.pl

@lob: a jesteś pewien, że drugi raz tego nie zrobi,chcąc komuś pomóc? Np. wystawiając "dziwny",słabszy skład?

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 11:45, *.centertel.pl

@lob: I jeszcze jedno: gdy wyjdzie z puchy ten od afery z Amber Gold,kryjący innych winnych,to powiedz tym wszystkim ludziom,co potracili czasem dorobek życia i nie zobaczą już swoich pieniędzy: "Było,minęło, odpokutował. Będziecie całe życie mu wypominać?"

odpowiedz
Kar - 22.09.2020 / 13:02, *.orange.pl

@SEBO(L): Łoł drużyna dostała kasę za wygrany mecz. Co za korupcja!!!! Jak takie akcje były jawne to poza kwestią etyczną nie było problemu. Ale faktycznie płacenie trenerom i drużynom za wygrywanie to skandal! Inna sprawa, że to żenujące że w PL trzeba dodatkowo motywować drużyny żeby grały w piłkę.
Gdyby przyjąć to rozumowanie Pogoń powinna zostać zdegradowana do IV ligi za wieczne odpuszczanie grup mistrzowskich..

odpowiedz
ZieLaj - 22.09.2020 / 16:31, *.play-internet.pl

@SEBO(L): jeżeli jest tak jak mówisz to może to nieetyczne ale wzięli pieniądze za to że nie odpuścili. O ile sobie przypominam Legia oferowała kilka lat temu pieniądze Wiśle (chyba milion ) żeby ta wygrała w Poznaniu i wtedy Legia mogła być mistrzem

odpowiedz
lob - 22.09.2020 / 10:45, *.chello.pl

Buntowników wy..., przesunąć do rezerw..........Banda leni po 100 tyś. zł na miesiąc zarabia, z leszczami w dupę dostaje i jeszcze im się buntów zachciewa. Lenie patentowane. Pozbyć się ich przy pierwszej , lepszej okazji. Nie przedłużać kontraktów z Antolicem i innymi leniami. Błąd to przedłużenie kontraktu z Jędzą..........

odpowiedz
Proszę - 22.09.2020 / 10:29, *.centertel.pl

Czesiu weź się za tą bandę panienek grubasów i patalachow albo zaczną biegać albo wypad do rezerw, niech rusz te tłuste dupy i zaczną coś grać a nie pierwszy celny strzał w 50 minucie! Co to ma być o zgrozo...

odpowiedz
711 zgłoś się - 22.09.2020 / 10:36, *.t-mobile.pl

@Proszę : Czesiu kupi meczyk i po co treningi

odpowiedz
711 - 22.09.2020 / 10:22, *.master.pl

Dlaczego pan jezcze nie siedzi?

odpowiedz
L - 22.09.2020 / 12:18, *.tpnet.pl

@711: A kim ty jesteś żeby ludzi do więzienia wsadzać?

odpowiedz
155 - 22.09.2020 / 10:14, *.207.60

1. Legia odpadła w DRUGIEJ fazie el. LM przegrywając U SIEBIE z OMONIA. (myślę, że oczekiwania były takie, że dojdzie do 4. rundy el., a absolutnym minium była trzecia)
2. Górnik w 47 minucie wygrywał z Legią W WARSZAWIE 3:0.
3. Trener Vukovic wiele razy w wywiadach powiedział (między wierszami albo wprost) "oczekiwania są zbyt wygórowane"; "nie jest tak źle" itd.
Tu musiało powstać pytanie: co daje większą szansę na awans do fazy grupowej L.E. w tym roku. Pozostawienie na stanowisku trenera Vukovica (przynajmniej jeszcze do czwartku) czy też natychmiastowe zastąpienie go kimś innym (biorąc pod uwagę, że już w czwartek jest kluczowy mecz). Pytanie wymagające szybkiej odpowiedzi......

Czy Michniewicz to jest dobry kimś innym tego NIE WIEM. Chciałbym tylko zauważyć, że odkąd pamiętam, to JEDYNI trenerzy, którzy są wspominani jednoznacznie/glownie dobrze (PODCZAS jak byli trenerami, a nie potem), to trenerzy, którzy byli stosunkowo krótko (Okuka, Czerczesow)

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 11:08, *.111.95

@155: Kolega raczy sobie przypomnieć kadrę którą miał do dyspozycji trener. A przy sędziowaniu które miała Omonia to Legia mogłaby śmiało walczyć i wygrać z Bayernem.

odpowiedz
Adam - 22.09.2020 / 13:28, *.play-internet.pl

@Morda: Nie, nie. Zostawmy tego sędziego w spokoju. Co robił każdy widział, ale drużyna jest sama sobie winna. Bez błędów sędziego, a z taką grą może byśmy się przeczołgali dalej. Z błędami sędziego, ale grając dobrze, to my przeszlibyśmy dalej.

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 18:31, *.111.95

@Adam: Zgadzam się. Graliśmy słabo. W osłabionym składzie nie byliśmy zdecydowanie lepsi. Tylko, że ktoś kto pociąga za sznurki tego nie rozumie i przy takiej samej grze i przy takim samym składzie ale gdyby Legia przeszła Omonię Vuković dalej byłby trenerem. Na tym polega cały problem. Decyzje o zwolnieniach trenerów nie są podejmowane racjonalnie więc trzeba ludziom przypominać, że za oszustwa trzeba karać oszustów. A to nie Vuković oszukał. To nie drużyna oszukała. To sędzia. A czy sędzie ponosi konsekwencje? Nie. Belgowie nas nienawidzą tak na marginesie.

odpowiedz
Obcy - 22.09.2020 / 09:54, *.t-mobile.pl

To będzie kolejna zła decyzja naszego prezesa. On się na tym nie zna. Działa bez ładu. Trener powinien być rozliczony po rundzie, albo chociaż po eliminacjach do pucharów. Według logiki naszego prezesa Piast już powinien zwolnić trenera. Ale tam mają do niego zaufanie i wiedzą,że zespół w końcu odpali.

odpowiedz
ej - 22.09.2020 / 08:45, *.chello.pl

Jedybe zasadne odejscie trenera ostatnich lat z Legii to te Czerczesowa bo po prostu chcieli go do kadry Rosji a wszystkie inne to po prostu bezmyślne działania. Berg z Omonią dziś jest wyżej niż my...

odpowiedz
Juri - 22.09.2020 / 08:39, *.centertel.pl

Vuko trzymaj się. Powodzenia w nowym klubie.
Dzięki za wszystko.

odpowiedz
terrs - 22.09.2020 / 08:30, *.centertel.pl

Jedynym bardzo dobrym polskim trenerem w naszej lidze jest Fornalik. Wiele razy z drużynami które nie mają takiej kasy pokazał jak sie robi drużynę i w Ruchu i w Piaście. Piast jest teraz na dnie, ale nikt nie wyrzuca Fornalika. Zobaczycie gdzie będzie Piast. Przeżyją kryzys i wyjdą mocniejsi Bo tam szefowie to nie takie rozdygotane, histeryczne galarety jak Mioduski.

odpowiedz
lux - 22.09.2020 / 09:18, *.chello.pl

@terrs: to teraz wyobraź sobie co by było, gdybyśmy my byli tam, gdzie Piast teraz. U nas nie ma czasu na kryzysy i to jest ten problem.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 22.09.2020 / 09:20, *.chello.pl

@terrs: Piast zdobył w czterech meczach JEDEN punkt! Z Legii już by po takim starcie wyleciał.

odpowiedz
Sasza - 22.09.2020 / 10:10, *.chello.pl

@terrs: Porównaj sobie koszty funkcjonowania Piasta i Legii. Chcemy mieć koszty jak Piast? OK ale wtedy będziemy mieli MP raz na 20 lat a o fazie grupowej LM czy nawet LE możemy zapomnieć. Drużyna wygrywająca regularnie ligę musi kosztować a żadna skarbonka nie jest bez dna, skądś trzeba te kasę czerpać. Tworzy się błędne koło, które powoduje, że żaden trener nie ma czasu na powolne budowanie drużyny bo wszystko jest potrzebne na już.

odpowiedz
123leg - 22.09.2020 / 08:04, *.chello.pl

Panowie, spokojnie bedzie na kogo je... po meczykach, pozdro albo druzyna albo zlepek

odpowiedz
Romeo - 22.09.2020 / 08:01, *.chello.pl

Dlaczego on ma być trenerem?

A dlaczego chcieliśmy Nawalke, później Brzeczka.
Przeciez w tym nie ma żadnej logiki.

odpowiedz
Rafix - 22.09.2020 / 11:45, *.chello.pl

@Romeo: bo teraz jest moda na Michniewicza

odpowiedz
griff - 22.09.2020 / 07:55, *.chello.pl

A się burki prowincjonalne rozszczekały. Boli dupa, że łatwe punkciki się skończą? I dobrze. Ma boleć. Jeśli chodzi o przekręty to fagasy z Bidastoku, Poznania i Krakowa powinny stulić ryje i przypomnieć sobie jakie wałki u nich były robione. Panie Czesiu-rób Pan swoje, na trolli z prowincji wywal Pan interes a naszych spacerowiczów ciśnij Pan do zaniku tętna, żeby znów zaczęli wyglądać i grać jak na Mistrzów Polski przystało.Jazda z frajernią! Moc jest z nami!

odpowiedz
Po(L)ubiony - 22.09.2020 / 09:15, *.chello.pl

@griff: 1000% racji! Była debata, podjęto decyzję, czas na działanie. Tylko Legia!

odpowiedz
Norbert - 22.09.2020 / 23:02, *.centertel.pl

@griff: masz racje, du..... ma boleć a p. Czesiu niech robi swoje

odpowiedz
Po(L)ubiony - 22.09.2020 / 07:38, *.chello.pl

TYm, którzy pamiętają o Czesławie 711, gratuluję pamięci. Czy znajdzie się ktoś, kto zagwarantuje własną głową, że w ekstraklapie, jest jakiś trener/drużyna/zawodnik, która NIGDY nie była uwikłana w proceder ustawiania meczu.

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 11:04, *.centertel.pl

@Po(L)ubiony: Wiesz,że nawet Legia była zamieszana w aferę korupcujną? Nie, pewnie nie wiesz. Górnik Łęczna 3 lub 4 razy próbował zrobić wygraną w ten sposób. Dwa razy skutecznie. O takie zamieszanie Ci chodziło?

odpowiedz
Jimmy L - 22.09.2020 / 07:13, *.d1-online.com

Pytam tych co są za Michniewiczem, dlaczego on ma być naszym trenerem, jego sukcesy?

odpowiedz
tekken (L) - 22.09.2020 / 09:08, *.230.92

@Jimmy L: Dlatego,że już został wybrany i teraz trzeba dać mu szanse. Gościu umie podciągać słabe zespoły. Zobaczymy, czy da sobie rade w lepszym.

odpowiedz
Bens(L) - 22.09.2020 / 09:38, *.centertel.pl

@Jimmy L:Mistrzostwo Polski, Puchar Polski, Dwa superpuchary i awans do MME z U-21.. teraz będzie drugi.. można się o wszystko przy*ebac, ale nie o to że jest złym Trenerem..

odpowiedz
xxc - 22.09.2020 / 10:09, *.126.81

@Bens(L): jak na 19 lat pracy trenerskiej to faktycznie mega sukcesy!

odpowiedz
Bens(L) - 22.09.2020 / 23:11, *.centertel.pl

@xxc: zrób kurs trenerski i zapraszam do zawodu:) oceniać jest łatwo.. czołowych ekip to on nie prowadził więc wyniki miał conajmniej dobre wszędzie gdzie pracował..

odpowiedz
P. - 22.09.2020 / 07:04, *.net.pl

Stanowcze NIE dla sprzedawczyka w Legii!!

odpowiedz
Kkk - 22.09.2020 / 07:04, *.icpnet.pl

Może będziecie sie śmiać, ale uważam że podolinski był by lepszym rozwiązaniem

odpowiedz
Mjuzik - 22.09.2020 / 07:29, *.play-internet.pl

@Kkk: hahahahahaha

odpowiedz
Szpic - 22.09.2020 / 07:03, *.chello.pl

Kiedy ja kibicowałem Legii większości tych co tu się produkują jeszcze nie było nawet w planach. Napiszę co myślę o trenerze Vuko. Gra Legii pod jego wodzą nie była skażona żadną myślą taktyczną i o ile na początku jego pracy widać było jakieś zaczątki pomysłu na drużynę, tak po okresie przerwy pandemicznej to była po prostu katastrofa. Do tego jego wypowiedzi publiczne, które były sprzeczne z tym co wszyscy widzieli na boisku (szczególnie wk....ła mnie ta o nudnej piłce w okresie meczu w Płocku). Nie jestem pewny czy Cz. Michniewicz to dobry wybór, ale na Czerczesowa nie ma szans póki co.

odpowiedz
wnuczek - 22.09.2020 / 09:20, *.chello.pl

wracaj do łóżka dziadku!

odpowiedz
Pawciu - 22.09.2020 / 06:50, *.net.pl

Taaa staneli...
Kucharczyk tez miesiac temu klepal Vuko po plecach a wczoraj pelna szydera.

odpowiedz
garry - 22.09.2020 / 08:33, *.centertel.pl

@Pawciu:
kucharczyk zrobił z siebie mendę bez klasy. Mam nadzieję że więcej tu nie wróci. Akurat ten pajac powinien pamiętać ile razy jego wyśmiewali kibice za nieudolne panowanie nad piłką i dlatego że Legionista, trzeba go było bronić. Parówa bez honoru!!!

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 05:53, *.chello.pl

Wstyd,ku.wa,przed ludźmi mieć takiego telefonistę za trenera. Dajcie mu jeszcze Woźniaka z kadry do pomocy.

odpowiedz
Marko - 22.09.2020 / 09:13, *.tpnet.pl

@SEBO(L): wstyd mieć takiego kibica jak Ty!

odpowiedz
SEBO(L) - 22.09.2020 / 10:08, *.centertel.pl

@Marko: Wstyd ci pajacu odpisywać, ale jeśli bronisz korupcji w sporcie,to jesteś zwykłą sprzedajną parówą bez honoru.

odpowiedz
Kuba - 22.09.2020 / 12:17, *.t-mobile.pl

@SEBO(L): Lata 90-te, początek 2000-ch, to był początek kapitalizmu w Polsce, wszyscy orali jak mogli ze swoim biznesem (także sportowym), liczyła się tylko kasa. Obecnie nie ma już korupcji w polskim sporcie, jest bardziej gonitwa za wynikami, trofeami, nikt nie sprzedaje dzisiaj meczy.

odpowiedz
adz - 22.09.2020 / 05:30, *.jmdi.pl

#muremzavuko

odpowiedz
impra - 22.09.2020 / 04:26, *.plus.pl

Poszli opić zmianę trenera. Zawsze to jakie święto.

odpowiedz
Leo - 22.09.2020 / 04:17, *.orange.pl

Cel sportowy na który powołuje się Dariusz M. był w trakcie realizacji przez Aleksandara Vukowicia - mistrz zdobyty, a z pucharów jeszcze nie odpadliśmy. Czy prezes chciał zadziałać zachowawczo, dla celu sportowego? Moim zdaniem Dariusz M wyciągnął wniosek z poprzedniej jesieni. Jaki ? Pomyślał, że zwalniając trenera nie dopuści by znowu z niego szydziły trybuny, by to na nim wieszano psy, że zamknie usta krytykom. Swoje błędy decyzyjne w sposobie zarządzania klubem piłkarskim przykryje głową Aleksandara Vukowicia. Tym samym pokazał irracjonalizm swoich decyzji. Najpierw przedłuża kontrakt o 2 lata, potem ogłasza, że pozyskuje zawodników których chce trener, a na koniec lekką ręką się go pozbywa. Dariuszowi M marzy się być rekinem. Nie dostrzega jednak, że jest tylko szczupakiem.
P.s. Umarł Krół, niech żyje Król. Powodzenia!

odpowiedz
... - 22.09.2020 / 02:09, *.master.pl

711 :D

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 22.09.2020 / 00:44, *.cyfrowypolsat.pl

Jestem przekonany że Legii nie jest potrzebny trener ani żaden sztab, medycy, psychologowie itp.Wystarczy kasę z ich wynagrodzenia przeznaczyć na system motywacyjny. Za każdy wygrany mecz kasa z tych ludków do podziału i będą śmigać z prędkością światła na wysokości lamperii.

odpowiedz
Legia - 22.09.2020 / 00:32, *.as13285.net

Oby Ci się powiodło z tym wyborem panie M.

odpowiedz
Jogurt - 22.09.2020 / 00:07, *.chello.pl

Po treningu zadzwonił do fryzjera ...

odpowiedz
varsovian - 21.09.2020 / 23:47, *.orange.pl

Od Artura to trzy ch. w bok andrzeje.

odpowiedz
Mów mi Andrzej - 21.09.2020 / 23:51, *.t-mobile.pl

@varsovian: a co, opier...asz z nim kebaby?

odpowiedz
zlb - 21.09.2020 / 23:35, *.t-mobile.pl

Hiszpani reszta wynalazków wara od żywej legendy Legii jaka jest A.B.Nie wiem gdzie sie uchowaliscie i wychowaliscie ale ma bank nie na Ł3.Nie pozdrawiam.

odpowiedz
Hiszpan - 22.09.2020 / 06:05, *.telnaptelecom.pl

@zlb: Żywa legenda to powinna zapier.. na boisku a nie wpie... kebsy.

odpowiedz
Kajtus Czarodziej - 21.09.2020 / 23:35, *.co.uk

To jest dramat! Na kazdym meczu powinny byc transparenty ze nie akceptujemy przekupnego czesia u nas!!! Delegacja Kibicow powinna sie wybrac do miodka i mu to wytlumaczyc... i to szybko!

odpowiedz
Mariusz - 21.09.2020 / 23:34, *.chello.pl

MUREM ZA VUKO!!!
Nie chcemy Czesława 711 Chórzysty, wypad!

odpowiedz
... - 22.09.2020 / 02:07, *.master.pl

@Mariusz: haha za PINOKIO

odpowiedz
p. - 21.09.2020 / 23:26, *.tpnet.pl

Czesław 711 za Legionistę z krwi i kości... Brawo k....!

odpowiedz
X - 22.09.2020 / 00:45, *.virginm.net

@p.: nie, to jest profesjonalista za amatora wuefiste, tak to rozumuj

odpowiedz
Murzyn - 21.09.2020 / 23:20, *.plus.pl

Czarno to widzę!!

odpowiedz
Morda - 21.09.2020 / 23:07, *.3.245

Proponuję model z Katalonii. Jest nas wielu a Legia wcale nie taka droga. Wtedy będziemy mogli wyrzucić prawdziwy problem czyli nieudacznika za sterem.

odpowiedz
xyz - 21.09.2020 / 23:17, *.tpnet.pl

@Morda: właśnie w ramach tego modelu zatrudnili sobie takiego nieudacznika, że Miodek to od niego mógłby się jeszcze dużo uczyć ;) A i zwolnić go nie mogą :)

odpowiedz
Morda - 21.09.2020 / 23:21, *.3.245

@xyz: Zwolnić nie mogą ale za rok mają wybory. Kibice nie mogą zwalniać prezesa powinni pod prostu go cyklicznie wybierać. W ten sposób ten człowiek będzie ponosił odpowiedzialność. Taka kadencja może trwać 3-4 lata. To wystarczy.

odpowiedz
Morda - 21.09.2020 / 23:26, *.3.245

@xyz: I żeby nie było. Mi zależy tylko na klubie. Do wczoraj wieczorem dawałem Mioduskiemu szansę. Nie krytykowałem publicznie a nawet czasem chwaliłem bo nie wszystko robi źle. Można powiedzieć, że nawet dużo robi dobrze. Widziałem w nim jednak zagrożenie. Kontraktem na 2 lata uśpił moją czujność. Mioduski nie uczy się i nie wyciąga wniosków. Mioduski musi odejść.

odpowiedz
xyz - 22.09.2020 / 00:25, *.tpnet.pl

@Morda: Mniejsza o Miodka, bo to jest dłuższy wywód, natomiast co do samej instytucji prezesa - modele są różne i żaden z nich się nie sprawdzi, jeżeli nie będzie odpowiednich ludzi. Patrz Bayern - przecież tam ci sami ludzie rządzą od XX lat i jak wszystko hula. Real, to samo - II kadencja Pereza jest ok, Barcelona - Laporta 7 lat itp.itd.. Problem u nas jest taki, że nie ma dobrych prezesów - odpowiednich ludzi na to stanowisko. PL liga działa na zasadach (około)wolnorynkowych od 30 lat - ilu było dobrych prezesów - ale nie takich co przyszli, zrobili wyniki i prawie doprowadzili klub do bankructwa (np. Pawelec/Grajewski, Cupiał, Romanowski). Myślę, myślę i w sumie to tylko Leśny mi przychodzi do głowy (chociaż nie jestem jego fanem) - klub był w kryzysie jak przychodził, jak odchodził był na topie (teoretycznym, bo jednak trochę teren spalony (wysokie/długie kontrakty/zbyt pozytywny budżet itp.) zostawiał). I jaka jest gwarancja, że znalazłby się zamiast Miodka ktoś kto ma wiedzę/pojęcie, skoro takich osób u nas w piłce nie było od 30 lat? Według mnie bliska zeru.

odpowiedz
Kubi - 22.09.2020 / 09:01, *.play-internet.pl

@Morda: przejmij klub wyłóż że skarbonki 200mln i możesz sobie rządzić

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 11:07, *.111.95

@Kubi: A skąd 200 milonów co ? Zapomnialeś za ile kupili Legie od ITI? Jakie 200, tam nawet 10 nie było. Poza tym ja nie chcę być prezesem bo się pewnie bym nie sprawdził na takim stanowisku. Ja chcę żeby prezes był wybierany przez ludzi którym zależy na klubie. I tak, chcę kupić jakiś procent akcji po to żeby mieć prawo głosu w wyborach.


@xyz:

"Problem u nas jest taki, że nie ma dobrych prezesów - odpowiednich ludzi na to stanowisko."

Dlatego, że prezesem może zostać tylko określony typ człowieka. Jeżeli prezesa wybierasz, to on nie musi być bogaty tylko musi przekonać Cię, że się zna. Kto mógłby być prezesem (To przykład a nie propozycja ;) )? Radosław Kucharski zaczynał w Legii od samego dołu. Teraz jest dyrektorem sportowym. Jeżeli się sprawdzi a wg mnie sprawdza się, to czemu miałby nie dostać szansy na jeszcze wyższym stanowisku? Jego zawodem od wielu lat jest wybieranie ludzi odpowiednich na stanowisko. Niech oprócz trenerów i piłkarzy wybierze również marketingowców i księgowych. Nie sprawdzi się? Za 4 lata ktoś inny. Takie rzeczy możliwe są tylko kiedy właściciel nie jest tożsamy z prezesem. Twierdzenie, że nie znajdziesz ludzi z kompetencjami zakrawa trochę o nasze typowe narodowe narzekactwo i umniejszanie własnej wartości. Oni są. Po prostu nie wszyscy są milionerami którzy chcą się bawić w piłkę. A co do porównania Koralika i Pudla... cóż sam nie wiem. Może po prostu za dużo słyszałem z nieoficjalnych źródeł coś się działo za Leśnego... Obaj zrobili dużo dobrego dla Legii i obaj pokazali, że Legia ich przerosła. Tak to podsumuję.

odpowiedz
xyz - 22.09.2020 / 14:47, *.tpnet.pl

@Morda: no właśnie - 4 lata i out, jak mu nie pójdzie - Miodek jest prezesem samodzielnym (oficjalnie), jakoś od 2017 (wiki mówi, że marca 2017 - nie chce mi się dalej sprawdzać - wydaje mi się, że sezon 2017 kończył Leśny na czele) - a więc jeszcze trochę zostało.
To narzekanie wynika stąd, że mieliśmy już model prezesów wskazanych przez właścicieli i nic specjalnego z tego nie wyniknęło. W modelu katalońskim, nie jest do końca tak, że prezes nie ma kasy - sam z siebie może nie mieć, ale musi mieć odpowiednich sponsorów. Dodatkowo jednak trzeba zwrócić uwagę na proporcję i warunki zewnętrzne - Barcelona to jest globalna korporacja, na której interesach można zbić kokosy, nie w naszej małej, podwórkowej skali, ale właśnie skali globalnej. To jest też klub, w którym protest 5-10 tys. kibiców na nikim nie zrobi wrażenia. A u nas, jakie masz profity z bycia prezesem? Ani to pomocne w dalszej karierze (chyba, że tak poukładasz sobie klocki jak Leśny), ani kokosów z tego nie ma, a na dodatek musisz działać tak, żeby ci zaraz nie zaczęli robić protestów i babrać się w tym całym bagienku polskiej piłki nożnej. A więc zostają tylko sami ideowcy albo osoby syte. I efekt jest taki, że trzeba wybierać wśród Radków Kucharskich, którego szanuję i uważam, że robi dużo dobrego i co więcej z roku na rok, coraz lepszego, ale na prezesa to jednak za wysokie progi.

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 17:23, *.111.95

@xyz: Wystarczy, że dasz dobre wynagrodzenie i profesjonalni ideowcy się znajdą.

Wierzysz w to, że Mioduski po kolejnej klęsce usunie się w cień? Ja nawet byłbym za tym, żeby w pierwszej kadencji Mioduski był tym prezesem (tylko w skróconej). Być może presja wyborów powstrzymywałaby go przed nieprzemyślanymi ruchami i byłby dobrym prezesem? Musi być jakichś mechanizm nacisku na prezesa a najbardziej cywilizowanych wyjściem są demokratyczne wybory udziałowców

odpowiedz
Fryzjer - 21.09.2020 / 23:05, *.t-mobile.pl

Teraz każdy mecz wygracie

odpowiedz
Mateusz z Gór - 21.09.2020 / 23:00, *.orange.pl

O, widzę nowy napastnik już w dresie!

odpowiedz
Morda - 21.09.2020 / 22:53, *.3.245

Mioduski out nieudaczniku. Kilka dni do meczu w LE a ten rozwala drużynę. Jak przegrają eliminacje będzie to tylko TWOJA wina prezesie tysiąclecia.

odpowiedz
zlb - 21.09.2020 / 23:21, *.t-mobile.pl

@Morda: Dokładnie Mordo!!!Jakim przygłupem trzeba być żeby zwalniać trenera po 4 kolejkach,przed walka o LE.Brawo prezesino od siedmiu boleści.

odpowiedz
Morda - 21.09.2020 / 23:57, *.3.245

@zlb: Lubiłem Vuko ale jakby przegrał puchary a forma Legii by nie rosła to musiałby odejść. Taka kolej rzeczy i sypmatie się nie liczą bo liczy się Legia. To co robi Mioduski to jest przesada. Od pewnego czasu uważałem go za zagrożenie. Pokazał jednak że się uczy. Wytrzymał kryzys w zeszłym roku bez zwalania trenera, nowy kontrakt, wzmocnienia jakieś nawet.... Teraz przekreślił to wszystko i udowodnił, że po prostu się do tego nie nadaje. Mioduski musi odejść.

odpowiedz
Bens(L) - 22.09.2020 / 07:11, *.centertel.pl

@Morda: kryzys ma to do Siebie że trwa chwilę i widać jakiekolwiek symptomy poprawy.. a L grała beznadziejnie od momentu wznowienia rozgrywek.. a w tym sezonie to już apogeum nieudolności.. ile można czekać na choćby jeden dobry mecz? Laga na Peckharta? Żadnej organizacji w defensywie? Tego nie da się nie zauważyć.. Vuko stracił kontrole, bo na atmosferce możesz dobrze zacząć, ale długo nie pocoagniesz.. i kwestia narzekania na "Pudla" - jego pieniądze, jego prawo.. jak ktoś chce to na pewno można kupić udziały i mieć możliwość działania.. zachęcam:)

odpowiedz
Piotrek - 22.09.2020 / 07:39, *.gigainternet.pl

@Bens(L): dokładnie popieram w 100%; chcecie tak jak w Wiśle Kraków po cupiale? Zastanawiać się czy damy radę sie utrzymać w lidze? Pełne poparcie dla Prezesa

odpowiedz
stephanozz - 22.09.2020 / 09:39, *.centertel.pl

@Bens(L): najgorsze jest to, że OK obrał taktykę, żeby grać na Peckharta, ale do jasnej... jeśli coś nie przynosi efektu, to się to zmienia...
Niestety Vuko nie potrafił wpoić zawodnikom przejścia między taktykami (przynajmniej ja tego nie zauważyłem. Legia powinna grać głównie kombinacyjnie, a wysoki napastnik wykorzystywany przy stałych fragmentach. Całą taktyka nie może być na nim oparta.
Niemniej uważam, że nie powinien zostać zwolniony. Wg mnie to był trener na lata i to by wróciło szybko na właściwe tory.
Problemem u nas jest brak porządnego psychologa w sztabie. W meczu z Omonią to było widać, że oni się bali zaatakować... Ludzie, to tylko jakiś klub z wysepki... przydusić i zadusić... Umiejętności mają (może oprócz Stolarskiego)...

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 10:56, *.111.95

@Bens(L) i @stephanozz:

Laga na Pekharta? Fakt było kilka takich spotkań. Naprawdę uważacie, ze Vuković miał wybór? Wypiszcie sobie na kartce kto tak naprawdę był bez kontuzji koronawirsów i formie. Okaże się, że z Omonią Legia nie miała połowy wyjściowej 11 a i tak gdyby nie "dobry" sędzia to nawet z taką padaką pewnie by wygrała. Pierwszy raz z Górnikiem Vuko miał zawodników do dyspozycji i co? Była laga na Pekharta? Nie. Mimo tragicznego wyniku gra w ofensywie wyglądała już inaczej.

Błędy w obronie? Jeżeli masz podstawową czwórkę w obronie i wypada Ci z niej czterech zawodników do grania to masz do wyboru kogo? Czwartego stopera i trzeciego prawego obrońcę? Na domiar złego Twój defensywny jest kontuzjowany więc grasz fajnym ale wchodzącym juniorem. Czy to naprawdę jest kwestia taktyki? Przecież wiadomo, że zmiennik jest gorszy. A zmiennik zmiennika?

Brak poprawy? Przegraliśmy 3 mecze. Jeden po kuriozalnych błędach sędziego a drugi z rewelacją sezonu która jest w jakiejś gigantycznej formie. Mamy becz z Jagą za który faktycznie można puścić wiązankę Vukoviciowi. Jak stabilnym emocjonalnie trzeba być, żeby po czymś takim wyrzucić trenera... Wszyscy płakali, że dogrywka poprzedniego sezonu została zorganizowa tak, że się odbije to na przyszłym sezonie. WSZYSCY. No i co? Mieli rację a po 3 meczach z czego za dwa cięzko trenera winić Vuko leci. Błagam. Sam bym go zwolnił ale za miesiąc dwa jeżeli Legia by przegrała LE i dalej grała piach. Nie teraz.

Uważam, że my Legioniści powinniśmy kupić Legię i wybierać prezesa. Ten model działa w wielkich klubach więc nie widzę powodu czemu tutaj nie miałby. I nie "jego pieniądze jego piaskownica". Pędzel Koralik i Pudel kupili Legię za kilka milionów złotych, zapomniałeś już? Układziki a nie pieniążki. Daj mi taką cenę i tydzień na wykonanie przelewu.

odpowiedz
Hugon - 21.09.2020 / 22:44, *.vectranet.pl

Dochodzą słuchy że treningów nie będzie,chodzi o to żeby trener nie schudł.

odpowiedz
:) - 21.09.2020 / 23:02, *.t-mobile.pl

@Hugon: głównie chodzi o stabilną formę Artura

odpowiedz
Yeti - 21.09.2020 / 22:38, *.vectranet.pl

Burdel na kółkach. Mioduski niczego się nie nauczył. Zwalnająć Vukovicia popełnia ten sam błąd który już popełnił. Słabo to widzę... Obym się mylił.

odpowiedz
Cichy Legionista - 21.09.2020 / 22:33, *.151.144

A bramkarze w tym gwiazda Boruc to gdzie? Rozumiem, że są w tak świetnej formie, że nie muszą trenować...

odpowiedz
nowiadomo - 22.09.2020 / 06:13, *.144.102

@Cichy Legionista: mysle, ze to kres Boruca w Legii. Z calym szacunkiem dla legendy Artura, ale jedyna bramka na jakiej moglby stac ze swoja forma to co najwyzej w jakims srednim warszawskim klubie nocnym...

odpowiedz
Cichy Legionista - 22.09.2020 / 10:16, *.plus.pl

@nowiadomo: Artur ma jeszcze refleks co pokazał w pierwszych meczach, ale ma również nadwagę lub po prostu lekko zardzewiał. Trening i rytm meczowy, dobra dieta i śmigał by jeszcze kilka lat. Ale jak się na treningi nie przychodzi, to o czym my tu rozmawiamy...

odpowiedz
Alex Bielany - 21.09.2020 / 22:31, *.chello.pl

Czesiu qrwa jak Kim Dzong Un

odpowiedz
Wolfik - 21.09.2020 / 23:07, *.mm.pl

@Alex Bielany: :D

odpowiedz
1916 - 22.09.2020 / 00:48, *.236.130

@Alex Bielany: gibaj na rurce w Sogo i nie marudz

odpowiedz
Jimmy L - 22.09.2020 / 07:30, *.d1-online.com

@1916: Więcej respektu, ona nosi barwy Legi nie zapominaj Się kolego

odpowiedz
Arek - 21.09.2020 / 22:25, *.t-mobile.pl

michniewicz dawno powinien siedzieć!!!

odpowiedz
Kuchy King - 21.09.2020 / 22:17, *.vectranet.pl

Czesław "711" Michniewicz won!!! Z polskich trenerów tylko Jacek Magiera i Leszek Ojrzyński!

odpowiedz
Kuchyout - 21.09.2020 / 22:48, *.play-internet.pl

@Kuchy King: skompromitowałeś się tym kuchy king jak kuchy dziś XD i tym że magiera to trener.

odpowiedz
Loczek z kroczek - 22.09.2020 / 00:39, *.t-mobile.pl

@Kuchyout: Czy byłeś gwiazdą w b klasie? Czy może za stodołą, czy... nigdzie? Pytam, bo wskazuję na to opinie o trenerze Jacku Magierze.

odpowiedz
Arecki - 21.09.2020 / 22:15, *.plus.pl

Czesław - piłkarze macie za....... ac na boisku jak ten zając.....

odpowiedz
Krzeszczu - 21.09.2020 / 22:18, *.bredband2.com

@Arecki: juz byl taki jeden wielki ekspert od zapier...alaania.

odpowiedz
Gdzie Boruc? - 21.09.2020 / 22:06, *.play-internet.pl

On ma jakieś specjalne przywileje?! To już kolejny trening na którym go nie ma i efekty są jakie są, słaba forma i 10kg nadwagi...

odpowiedz
Podwójny XL na grubym cieście - 21.09.2020 / 23:19, *.chello.pl

@Gdzie Boruc?: nie 10 tylko ponad 20

odpowiedz
Ropa(L) - 21.09.2020 / 22:02, *.187.137

A król Artur co do cholery? Święty? To już chyba kolejny trening w którym nie wziął udziału. Potem widać wyniki na boisku..babol goni babola. Przed każdym strzałem przeciwnika czuję strach czy to obroni.

odpowiedz
Ryj - 21.09.2020 / 22:06, *.47.28

@Ropa(L): ... był u psychologa pewnie, a potem na browarku. Zaraz odpali.

odpowiedz
Ryj - 21.09.2020 / 21:56, *.47.28

Czyli para środkowych to będzie Jędza i Wietes.

odpowiedz
Hiszpan - 21.09.2020 / 22:04, *.telnaptelecom.pl

@Ryj: Jedyna nadzieja ze Czesiek ustawi Wieteskę do pionu.
Czyli sklad:
Cierzniak ( na wiosnę Hładun)
Juranovic Wieteska Jędza Mladenovic
Ślisz Antolic
Wszołek Luki Karbo
Lopes.

odpowiedz
Ryj - 21.09.2020 / 23:49, *.47.28

@Hiszpan: Brzmi jak plan.

odpowiedz
kjjkklj - 22.09.2020 / 07:29, *.com.pl

@Hiszpan: za Antole, Kapustka będzie grał

odpowiedz
Hiszpan - 21.09.2020 / 21:54, *.telnaptelecom.pl

Bortnik i rozgrzewka to jak Gorbaczow i długie pióra. GRUBY AJTUJ z Maca nie dojechał.

odpowiedz
LP7 - 21.09.2020 / 21:52, *.play-internet.pl

Jestem operatorem drona, około 2014 roku miałem pomysł rejestrowania treningów z drona, wysyłałem w tej sprawie maile do Legii, które pozostały bez odpowiedzi. Musiało minąć trochę czasu, zanim pojawił się ktoś, kto nie boi się technologii :)

odpowiedz
Morda - 22.09.2020 / 00:03, *.3.245

@LP7: Operator "drona" nazywa platformę wielowirnikową czyli tzw "quada" czy "hexę" czy po prostu "koptera" DRONEM?

odpowiedz
LP7 - 22.09.2020 / 08:26, *.play-internet.pl

@Morda: wszystkie powyższe spełniają definicję. Nie trzeba bombardować Afganistanu, żeby nazywać się operatorem drona (UAVO)

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.