Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Michał Pazdan - fot. Hagi / Legionisci.com
Michał Pazdan - fot. Hagi / Legionisci.com
Poniedziałek, 28 maja 2018 r. godz. 12:38

Jest zainteresowanie Pazdanem i Jędrzejczykiem

Woytek

Tomasz Ćwiąkała z Eleven poinformował na Twitterze, że pojawiło się zainteresowanie dwoma zawodnikami Legii Warszawa. O Michała Pazdana pytały trzy kluby Ligue 1 i dwa tureckie, a do Rosji może wrócić Artur Jędrzejczyk. Na razie jednak nie ma żadnych konkretów. "Jędza" nie pali się do wyjazdu, a Pazdan ma jeszcze rok umowy ze stołecznym klubem.









Komentarze: (45)

wkz, 28.05.2018 12:45:29 - *.159

Jędza idź jak najdalej pasożycie i nie rób z kibiców idiotów swoją postawą na boisku. W ogóle Ci nie zależy taki jesteś "Legionista"

eth, 28.05.2018 12:47:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jędza (niestety) jest tak słaby, że nikogo nie powinno interesować czy on się pali, czy nie, do wyjazdu. Nam to by się opłacało sprzedać go nawet za pół-darmo. Samo uwolnienie pieniędzy z jego pensji dałoby głęboką ulgę naszej księgowej, a kaska poszłaby na pensje dla 2-3 nowych fajnych piłkarzy.

PS. Wraz z nim w prezencie oddać brazylijskiego snajpera z Chorwacji.
PPS. Mam też nadzieję, że nikomu nie przyjdzie do głowy sprzedaż Hamalainena, Kuchego, Malarza, Szymańskiego, czy Niezgody (choć ten ostatni mówił niedawno, że to jeszcze nie pora na wyjazd).

t., 28.05.2018 12:55:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Jędza nie powinien nigdy wracać, jak go ktoś kupi to będzie mistrzostwo świata. W siną dal...

umpire do eth, 28.05.2018 12:57:38 - *.static.chello.pl

Ale nie zmusisz Jędzy do podpisania kontraktu z innym klubem. On ma ważny konktrakt z Legią, więc nawet jak się kluby dogadają, to on może to zupełnie olać i Legia dalej będzie mu płacić.

brasu, 28.05.2018 12:58:07 - *.85

Pazdana troche szkoda. Jak na nasze warunki to solidny obronca.
Jedrzejczyka chyba kazdy pozbylby sie bez zalu. Tylko ze ma tyle ambicji co kopczynski. wazne by kasa sie zgadzala.

no i kolejny problem sie pojawia. mialy byc uzupelnienie skladu a tu znow szykuje sie przebudowa:

bramkarze:
malarz, majecki, kudrjavcevs

obroncy:
srodek: remy, astiz, wieteska, zyro, na wszelki wypadek jeszcze jeden by sie przydał. astiz swoje lata ma, a wieteska czy zyro nie wiadomo czy odpala
lewa strona: hlousek... hmmm... reca i ten jung wzmcnili by konkurencje
prawa: vesocic, turzyniecki, nawotka

pomocnicy:
defensywny: mr panasonic
srodkowy: szymanski, antolic, cafu... moze zurkowski w miejsce maczynskiego
ofensywni: tu by warto bylo jakiegos grajka na poziomie kupic w miejsce pasquata. chlopak mial przeblyski ale w dluzszym okresie raczej nic wielkiego nie wniosl. zostanie wiec hamalainen i kwietniewski.
lewoskrzydlowy: kucharczyk, i.. no wlasnie i kto jeszcze? moze kapustka? a moze jednak warto powalczyc o kurzawe?
prawoskrzydlowy: radovic, michalak i jak cwierkaja wroble frankowski - wec biedy by nie bylo

napastnicy:
wszyscy wiedza ze jest tylko niezgoda, wiec drugi potrzebny od zaraz. w zeszlym roku odpuscili piatka w tym juz nie do wyciagniecia... a szkoda

wiec wbrew pozorom letnie okienko moze byc rownie interesujace jak zimowe.
do pracy!

Bear , 28.05.2018 12:59:58 - *.centertel.pl

Pazdan za wszelka cenę musi zostać.
Jedza może isc

Rako87, 28.05.2018 13:01:23 - *.190.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Juz widze jak Nedza podpisuje kontrakt za mniejszy hajs, nawet jak znajdzie sie glupi klub ktory zaoferuje milion € rocznie za tego paralityka...
To gosc bez honoru i jakiejkolwiek ambicji, wiec byle gdzie aby hajs sie zgadzal, tak jak Krysi...
Ch.. ze bez formy aby pensja sie zgadzala, nawet kosztem braku powolywan i siedzenia na lawce...

MKK, 28.05.2018 13:07:09 - *.2

Jakbym tyle zarabiał. to też bym się nie palił :-)

Ludzik, 28.05.2018 13:21:30 - *.centertel.pl

Jedza nie badz taki. Wez odejdz z Legii jak najdalej. I tak DM chce się Ciebie pozbyc. Potrzebny jestes w Legii jak dziura w moście.

Ponoc Legia chce Frankowskiego z Jagielloni.

Ludzik, 28.05.2018 13:25:23 - *.centertel.pl

@eth
Malarza i Kuchego na pewno nikt nie kupi. Szymanski i Niezgoda na pewno nie zostanie sprzedany. Jedynie Hama nie wiadomo.

@Bear
Pazdan za wszelką cene ma zostac
Jedza za wszelką cene musi odejść.

Ktos pamieta do kiedy w ogole maja kontrakty?

Matt, 28.05.2018 13:35:44 - *.229

To zróbmy tak - krakowskim targiem:

- Pazdan nie na sprzedaż,
- Jędza za darmo pierwszemu kto się zgłosi.

pasuje? :)

Rako87, 28.05.2018 13:36:37 - *.190.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Pazdi jeszcze rok do konca czerwca 2019 wiec max 2 banki dostaniemy za niego i to w najlepszej opcji jak zagra niezle na MS...
Nedza niestety jeszcze 2.5 roku takze nie ma glupiego zeby dac 30 letniemu patalachowi banke oiro kontraktu rocznie, wiec pewnie bedzie pewnie jak z Krychowiakiem w PSG...
Swoja droga ladnie wynegocjowany kontrakt, piach od poczatku powrotu do Legii a zarabia 2 razy tyle co Niezgoda z Szymanskim razem wzieci, masakra...

Czw, 28.05.2018 13:40:30 - *.internetdsl.tpnet.pl

Pazdan zostań

L, 28.05.2018 13:59:05 - *.play-internet.pl

Też nie chce zeby Pazdan odchodził ale chłopaczyna zasłużył na transfer jak nikt inny z naszej ligi. Nigdy nie pajacował i nie udawał wielkiego kibica Legii ale jest świadomy tego w jakim klubie jest i nie raz jeździł na dupie dla naszego klubu. Jeśli odejdzie powinniśmy mu podziękować jako kibice za serce ktore nie raz zostawiał na boisku.

t., 28.05.2018 14:02:20 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

moze powinnismy tu pisac, ze Jedza to zawodnik wart każdych pieniędzy. Inteligentny boczny obrońca, dobrze rozumiejący grę, z dobrym dośrodkowaniem, szybki, waleczny... Michał Anioł prawej obrony. Inaczej dojdzie gdzie nie trzeba ze kibice z nim jada w komentarzach i ch...j strzeli transakcje

Ludzik, 28.05.2018 14:08:16 - *.centertel.pl

Nędzę to niech oddadza nawet za kilka pilek. A Arkowi nie kończy się jakos niedlugo? Nie nial on jakos tak do konca sezonu podpisane? Chyba na Florydzie dostal na kolejne pol roku

KO, 28.05.2018 14:08:23 - *.82

@MKK - jakbym tyle zarabiał, to bym zapier...lał żeby zasłużyć...

FC_ŻYRARDÓW, 28.05.2018 14:08:55 - *.100

Lubię Jędrzejczyka, wiem że to dobry piłkarz ale jego obecna forma to totalna katastrofa. Po prostu nie da się patrzeć i nawet na tle niezbyt silnej LEGII wyróżnia się in minus. Może w końcu się ogarnie ale biorąc pod uwagę że sporo zarabia lepiej chyba byłoby żeby sobie wyjechał.

Przemo, 28.05.2018 14:14:12 - *.itsa.net.pl

szkoda Pazdka ale niech idzie spróbuje troche piłki na świecie i zarobi jakieś godziwe pieniądze

olew, 28.05.2018 14:18:52 - *.warszawa.vectranet.pl

Obaj grali jesienią tragicznie (Pazdan z szeryfem to dramat był), pod koniec ligi zagrali nieźle, Pazdan nawet dobrze. Jak ktoś chce dać kasę za Nich , to moim zdaniem sprzedawać ! Kiedyś odejdą , to niech odejdą za szmal. Proszę bardzo tu piszących o powściągliwość ; można grajków nie lubić , można ich krytykować , ale nie można obrażać !!!. Oni są Legunami !!!

Juri, 28.05.2018 14:43:09 - *.centertel.pl

Plew ma rację.

fridge.raster, 28.05.2018 14:45:00 - *.pwx-net.pl

A zapakować Jędze z Mąką w jeden karton i opchnąć hurtem gdziekolwiek bądź ... a jak się da to i przed mistrzostwami ... bo jak wtopę zaliczą, to będzie trudno ich gdzieś za kasę obgonić.
... Pazdana ciężko będzie przytrzymać - już od jakiegoś czasu przebiera nogami - chociaż jego akurat byłoby mi szkoda.

Do Kristof, 28.05.2018 15:10:25 - *.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Jak, zwykle walnąłeś swoim komentarzem jak łysy grzywką o kant kuli. Gratuluję weny twórczej. Ale może zamiast internetu pobaw się klockami bo twoje teksty są z pupy wzięte (specjalnie piszę delikatnie żeby nie było że demoralizuję dzieci) no i żebyś wiedział o czym piszę. Za każdym razem jak czytam twój wpis i widnieją w nim kluby FCB i RM to wiem masz może 6 lat i jarasz się tymi klubami a o Polskiej piłce nożnej nie wiesz nic.

Ali, 28.05.2018 15:21:04 - *.134

gamonie nie eksperci.

Od zawsze na zawsze (L), 28.05.2018 15:55:34 - *.dyn.optonline.net

To co Jędza odpie...ał w ostatnich meczach, to jakaś katastrofa, mógł kilka razy wylecieć z boiska, odcina mu nieraz prąd.
Nie dziwie sie że nie chce odchodzić z Legii.
Pazdan ogarnął się i to bardzo, ale mysle ze Francja i konkretna oferta bedzie decydować

Kristof, 28.05.2018 16:22:55 - *.cm-12-1a.dynamic.ziggo.nl

DO Kristof@
Widać kto tu ile ma lat.Przede wszystkim "o polskiej piłce" pisze się z malej litery.Wiec idź się jeszcze doucz szóstoklasisto.A Pazdana i Jedrzejczyka,to by nawet nie wzial zespol z siodmej ligi Mongolii.

olew, 28.05.2018 16:29:16 - *.warszawa.vectranet.pl

do @Do Kristof

Kristof jest elementem obcym tego portalu, zawsze nam dogryza i za to go cenimy, no bo mu zależy na nas ... on nie jest młody, ale mały to chyba jest...

krzysia, 28.05.2018 16:34:50 - *.warszawa.vectranet.pl

do @Kristof

W Mongolii są trzy ligi ... , żadna nie nazywa się "siodma"

Mr T, 28.05.2018 17:14:54 - *.dynamic.mm.pl

Ciekawe czy Pazdek bierze pod uwagę zostanie w (L) po otrzymaniu np. 50% podwyżki ...? Szkoda chłopa by było, bo to na ogół pewny punkt naszej 11. W mediach mówią, że menadżer Sobiecha wysyła oferty do klubów. Może jego wypożyczyć? Aa i Frankowski. Na tej pozycji mamy Vesovica, ewentualnie Kucharczyka. Trzech na jedną pozycję? Po co? Nie mówię, że Frankowski zły, ale nie będzie jak ich pomieścić w 11.

jk, 28.05.2018 17:25:56 - *.virtuaoperator.pl

3 w 4 wszystkim marudzącym na Jędzę!

Tutti Frutti, 28.05.2018 17:28:32 - *.103.tvksmp.pl

Jędza nara, pochwa.
Pazdan jeśli przebiera nóżkami, to sprzedać go. Ale nie za mniej niż 2 mln euro.

Z ostatniej chwili. Baba Jaga dostała rozwolnienia, po tym jak awansowali nasi bracia z Sosnowca. Co teraz zrobi? 2 mecze z niewpuszczonymi kibicami gości? I ewentualne kary finansowe?
Czy jednak zacznie nas wpuszczać?

Ddfff, 28.05.2018 18:22:54 - *.centertel.pl

Pazdan może podpisać kontrakt zaraz po mundialu w jego miejsce dogadany juz jest Damien Le Tallec.

Danie(L), 28.05.2018 19:14:36 - *.play-internet.pl

Kristof nie jaraj tego wiecej ,bo ci nie sprzyja .Idz do lekarza ,moze nie jest za pózno ...Chyba ze jestes nieuleczalny hee.

nieznajomy, 28.05.2018 19:28:22 - *.centertel.pl

chlopaki przestancie pisac tych waszych skladow bo skoro jestescie takimi znawcami to czemu nie robicie trenerki bo tylko sie osmieszacie..nie wazne kto by gral ma reprezentowac barwyNaszej Legii godnie z honorem a wasze typy zostawcie w footbalu manager bo mnie to smieszy

Daw1D, 28.05.2018 20:39:08 - *.dynamic.chello.pl

Prezesie Mioduski! Daj Pan 800 tys euro Pazdanowi za sezon i niech on nigdzie nie odchodzi - zasługuje na taką pensję, a nawet i na milion! Vadisowi proponował Pan podobno tyle po jednym sezonie a Michał już któryś sezon u nas gra i poziom odpowiedni utrzymuje. No ale niestety coś niedawno była mowa że żaden piłkarz nie może kosztować klubu więcej niż 500 tys euro rocznie.

mietek, 28.05.2018 20:52:34 - *.internetia.net.pl

@Daw1D: Ale Pazdanowi nie chodzi tylko o pieniądze. On sam mówił, że chce się spróbować w silniejszej lidze. Więc to nie jest kwestia przepłacenia go za wszelką cenę.

L, 28.05.2018 20:58:00 - *.dynamic-ra-01.vectranet.pl

Jędza nie odejdzie. Nikt mu już nie da takiej emerytury jak Legia.

Wawa, 28.05.2018 22:19:53 - *.play-internet.pl

Odesłać Malarza do oldbojów!

do wkz, 28.05.2018 23:14:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

podpisz się imieniem i nazwiskiem i wtedy wyzywaj... zobaczymy jaki wtedy będziesz kozak...

jim, 29.05.2018 00:44:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jędza kończ Pan

do Brasu, 29.05.2018 01:11:44 - *.static.ip.netia.com.pl

No super koncert życzeń a teraz policz ile to będzie kosztować.

wkz, 29.05.2018 07:20:19 - *.159

do wkz: to poczytaj tu pozostale komentarze-widzisz gdzies jakis pozytywny na temat Jędzy? Gdzie w moim komentarzu jest wyzywanie? "pasożyt"? a jak to inaczej nazwiesz? koles pobiera taaaką kasę a nie daje nic w zamian. taki jesteś obronca Jędzy? wymień w ostatnim czasie jego spektakularne mecze...no jedziesz

Kipkorir, 29.05.2018 10:36:38 - *.dynamic.chello.pl

Pozbycie się Jędzy nawet za darmo to będzie niewątpliwy plus dla budżetu.

@kipkorir, 29.05.2018 17:33:39 - *.static.ip.netia.com.pl

Nie tylko plus dla budżetu ale też duży plus co do jakości gry na boisku dla całej drużyny

Mati , 30.05.2018 07:36:49 - *.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Noo i wielki minus do atmosfery w szatni, taki śmieszek jest nam potrzebny, ktoś z nim kontrakt podpisał więc Legia też niech się z umowy wywiaze

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!