Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.    Rozumiem, ZAMKNIJ
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Stadion Dolcanu Ząbki - fot. Woytek / Legionisci.com
Stadion Dolcanu Ząbki - fot. Woytek / Legionisci.com
Poniedziałek, 24 października 2016 r. godz. 16:59

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

UYL: Z Realem bez kibiców

Woytek, źródło: legia.com

Spotkanie Legii Warszawa z Realem Madryt w ramach Ligi Młodzieżowej UEFA odbędzie się bez udziału kibiców. Stołeczny klub zdecydował, że ze względów bezpieczeństwa impreza będzie miała charakter zamknięty i nie będzie prowadzona sprzedaż biletów. Mecz odbędzie się 2 listopada o godzinie 16:00 w Ząbkach.



Komentarze: (28)

?!, 24.10.2016 17:08:36 - *.222.plusnet.pte-ag2.dyn.plus.net

Powaznie? Nie planowalem sie tam wybrac ale pewnie niektorzy tak. Moze tak wszystkie mecze i sekcje tym objac! Bedziemy wzorem organizowania bezpiecznych imprez niemasowych!

Brus, 24.10.2016 17:08:38 - *.centertel.pl

Powiem tak Z...y genetyczne w zarządzie .Zamknijcie wszystko

haha, 24.10.2016 17:12:54 - *.128

Zaczyna się wojna? :)
Kolejni polegną, mocniejsi wysiadali przy wojenkach z kibicami.

MA(L)Y, 24.10.2016 17:31:21 - *.dynamic.chello.pl

Paranoja ...

???, 24.10.2016 17:35:29 - *.42

Tak??? To niech napiszą od razu kiedy zwrot za bilety?! Bo trochę już minęło od decyzji...

(L), 24.10.2016 17:36:01 - *.play-internet.pl

Poje..ło ich

kwiczoł, 24.10.2016 17:45:33 - *.centertel.pl

To niech chociaz transmisje na yt zrobia

3er, 24.10.2016 17:53:44 - *.play-internet.pl

Z głowami w zarządzie wszystko w porządku?

mkk, 24.10.2016 17:54:39 - *.centertel.pl

Niech jeszcze granice zamkną, żeby żadne imperialistyczne świnie się nie dostały do kraju :( dramat

Patryk, 24.10.2016 17:57:59 - *.dynamic.chello.pl

Widzę że klub również dobrze się bawi :) Najpierw śmieszna konferencja z lotniska, teraz brak sprzedaży biletów na UYL.

L, 24.10.2016 18:07:48 - *.dynamic.mm.pl

nie wierzę

Krzysztof, 24.10.2016 18:16:02 - *.pljtelecom.pl

Oszczędności, bo kto by przyszedł po wszystkich świętych

majusL@legionista.com, 24.10.2016 18:16:05 - *.77.in-addr.arpa.czajen.pl

Dramat. Jeszcze raz amatorka !!

raul, 24.10.2016 18:16:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

heh świat oszalał ,zeby na juniorów tez blokowac , rżal

kononowicz, 24.10.2016 18:56:24 - *.dynamic.chello.pl

jaki bezsens. zamknijcie wszystko wpi...u, nie bedzie niczego, bawcie sie sami Odechciewa mi sie już kibicować przez ten cyrk który sie ostatnio dzieje :(

Chris, 24.10.2016 19:05:03 - *.dynamic.chello.pl

Zamiast pustych trybun zaprosili by dzieciaki z pobliskich szkół w ramach promocji sportu i zobaczenia młodych chłopaków z (L) i Realu. Była by to fajna frajda dla dzieciaków a trybuny nie były by puste bo sport jest dla ludzi a nie dla zawodników i trenerów.

Anty PO, 24.10.2016 19:14:09 - *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

Ale bzdura !!! Zamiast wspierać ambitnych młodych legionistów, którzy walczą w każdym meczu UYL to jeszcze klub rzuca im kłody pod nogi?

x, 24.10.2016 19:57:31 - *.adsl.inetia.pl

powaliło ich juz do końca.. Kto by miał tam rozrabiać?

m1916s, 24.10.2016 20:06:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bardzo dziwna decyzja ! Taki komunikat to potrafią opublikować w 5 minut. A kiedy jakaś decyzja dotycząca zwrotów za Real ???

cezary_1958, 24.10.2016 20:48:22 - *.centertel.pl

Dzieciaki ze szkół na meczu to fajny pomysł. Czasami lepiej dmuchać na zimne. Real się skarży, Lech się skarży. Zrobiła się moda na skarżenie na L. Najgorsze jest to, że skarżący robią złą markę L i wyprzedzają wydarzenia.
Kownacki to niezbyt mądry, młody człowiek, który swoimi prowokacjami podlizuje się kibicom Lecha. Jak piłkarsko na boisku niewiele może zdziałać, to znalazł sobie "kolorową prasę". Ot, chudy w uszach celebryta. Kiedyś trafi na takiego "Mielcarskiego" i dostanie taką fangę, że nie podniesie się z boiska.

Stefciu , 24.10.2016 21:28:17 - *.centertel.pl

Ze co ? Ze jak ? Dla jakiego bezpieczeństwa ? Dla czyjego ?
Boja sie ze Kuchy wózkiem po morawie bedzie śmigał .. :))

janusz, 24.10.2016 22:23:20 - *.toya.net.pl

NIENORMALNE TO JEST, impreza zamknietą ze względów bezpieczeństwa... śmiech na sali jeśli ktoś nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa na takim meczu....

piecia73, 25.10.2016 06:29:48 - *.dynamic.chello.pl

...a nie boicie sie meczu III ligi z rezerwami Jagi? Zamknijcie wszystkie stacje kolejowe 29.10. mecz o godz 12:00 w Ząbkach

L, 25.10.2016 08:01:23 - *.42

kiedy informacja o zwrotach kasy za mecz z Realem u siebie? chodzi mi o mecz na Ł3.

Jurii, 25.10.2016 09:18:13 - *.adsl.inetia.pl

Piłka nożna dla kibiców!

do kwiczoł, 25.10.2016 10:16:15 - *.internetdsl.tpnet.pl

Transmisja będzie na NSPORT, tak jak to było z poprzednimi meczami.

qqleskoooo, 25.10.2016 14:29:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

pilka nożna dla kibiców !!!

Cult⚽️Legia, 25.10.2016 18:53:47 - *.178

Zamykanie stadionów?to nic nie daje,Domy Dziecka I inne placówki wpuszczać za darmo ,kiepscy włodarze KP Legii

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!