Jarosław Niezgoda - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Transfer

Midtjylland ponownie chce Niezgodę

Woytek

FC Midtjylland negocjuje z Legią pozyskanie Jarosława Niezgody. Duński klub już latem był zainteresowany pozyskaniem 23-letniego napastnika, ale transfer nie doszedł do skutku. Jak poinformował na Twitterze janekx89 trwają zaawansowane negocjacje między klubami.

Z obserwacji obozowych wynika, że "Jaro" nie będzie miał zbyt wielu szans na grę u Ricardo Sa Pinto. O miano pierwszego napastnika rywalizują Carlitos i Sandro Kulenović.

Ile Duńczycy będą mogli zapłacić za Niezgodę? Ich dotychczasowy rekord transferowy to 2,5 mln euro - trudno sobie wyobrazić, by za gracza po półrocznym rozbracie z poważną piłką, byli w stanie zapłacić więcej.

W kwietniu 2018 Niezgoda przedłużył kontrakt z Legią do czerwca 2022 roku.







REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (75)

+dodaj komentarz
LK - 31.01.2019 / 20:39, *.mm.pl

Pan treneiro z Portugalii pozbywa się kolejnego Polaka. Wara od Niezgody, pewnie chce ściągnąć kolejnego portugalczyka. Na głowę chyba upadł jeszcze niech pozbędzie się Szymańskiego, Jędrzejczyka i może Wieteski wtedy będzie (L) cudzoziemska. Może niech szukają oszczędności i zysków wśród najemników od Kepcji...

odpowiedz
Znawca - 31.01.2019 / 12:37, *.centertel.pl

Sprzedac jak najszybciej i kupić jakiegoś ABDEBDE

odpowiedz
tomiacab - 31.01.2019 / 11:46, *.237.15

Sprzedaż Niezgody teraz będzie największym błędem tego okna transferowego. Max wypożyczenie.

odpowiedz
tekken (L) - 30.01.2019 / 19:10, *.chello.pl

Niezgoda ma strzeleckiego nosa.Myślę, ze to lepszy napastnik niż Piątek.
Komu my będziemy kibicować Portugalczykom? Masakra jakaś.

odpowiedz
R - 31.01.2019 / 06:18, *.tpnet.pl

@tekken (L): jak kibicujesz poszczególnym grajkom a nie klubowi to gratuluje. Piłkarz jest jak dzivka

odpowiedz
tekken (L) - 31.01.2019 / 10:43, *.230.92

@R: Kibicuje Legii z polskimi piłkarzami. Samymi zagraniczniakami sukcesu nie osiągniemy -obym się mylił, ale parę klubów w Ekstraklasie już to przetestowało. Nie każdy piłkarz jest jak dzivka nie uogólniaj.

odpowiedz
lhm - 01.02.2019 / 01:07, *.vectranet.pl

@tekken (L): Naprawdę myślisz, że Niezgoda jest lepszy od Piątka?

odpowiedz
tekken (L) - 01.02.2019 / 10:00, *.230.92

@lhm: Tak umiejętności ma większe, ale tez istotne jest zdrowie.

odpowiedz
JanuszLegia - 01.02.2019 / 12:03, *.chello.pl

@tekken (L): Piątek ma lepszego nosa, lepiej umie się znaleźć w sytuacji i jest bardziej skuteczny. Do tego swietnie gra głową, dużo lepiej niż Jarek.

Najslabszym elementem Piątka jest technika, kontrola nad piłką, dokladne podania, ale i w tym Niezgoda nie jest lepszy. A cechy snajpera Piątek ma na najwyzszym poziomie.

Ale może i Jarek się wyrobi, dopiero 23 lata.

odpowiedz
tekken (L) - 01.02.2019 / 18:04, *.chello.pl

@JanuszLegia: Zgodzę się Piątek gra lepiej głową, ale pozostałe elementy moim zdaniem jest słabszy.

odpowiedz
bolo - 30.01.2019 / 17:47, *.inetia.pl

Tego Sa Pinto jeszcze będziecie przeklinać podczas meczów. Ten prawie-trener gdziekolwiek się pojawił zawsze za sobą zostawiał spaloną ziemię. Tzw.czyszczenie szatni jest po prostu nabijaniem swojej kabzy.Agenci piłkarzy płacą spore sumy za zatrudnienie jak i zwolnienie piłkarza. Zwolniony polak robi miejsce jakiejś "gwiazdeczce" portugalskiej. Robił tak wcześniej,robi to w Legii. Gra Legii to brak stylu,polotu,oraz nadmiar szczęścia.O taktyce nie wspominam gdyż jest to coś obcego dla tego pana z Portugalii. Latem ,mam nadzieję,już będzie tylko koszmarnym wspomnieniem.

odpowiedz
Mar(L)cin - 30.01.2019 / 10:49, *.181.250

Jak go Mioduski opchnie teraz to znów pokaże jaka jest polityka w naszym klubie.Rozumiem sprzedać - oddać starszych graczy ale nie młodych - rozwijających się.Niezgoda musi zostać i grać ma papiery. Nie popełniać w klubie znowu starych błędów.

odpowiedz
JanuszLegia - 01.02.2019 / 12:07, *.chello.pl

@Mar(L)cin: Przecież jest dziura do zasypania, kogoś sprzedać muszą. Jakby sprzedali Szymanskiego za 7 baniek to w sumiebyloby ok. Albo Nagiego za 3-4 powiedzmy.

odpowiedz
Slup - 29.01.2019 / 19:11, *.opera-mini.net

Spokojnie.nikt normalny nie wyjedzie jak się nie gralo od maja.teraz ma okazje sie powoli odbudować.chyba ze ktos zaplaci sporą kwote.

odpowiedz
Snah - 29.01.2019 / 17:27, *.tele2.se

Mi sie styl jego gry podoba. Imię się przepchać i potrafi strzelić celnie. Na minus to drybling. Więcej pokazał niż Chorwat. I w Legni wole polskie drewno od importowanego

odpowiedz
gFqm - 29.01.2019 / 16:48, *.mm.pl

Oczywiście, Niezgoda jak na polskie warunki jest dużym talentem, aczkolwiek nie jeżeli chodzi o dużą piłkę. Chłopak w tym roku skończy 24 lata. W Anglii, Włoszech czy Hiszpanii to już wiek, w którym zawodnik powinien wkraczać na szczyt swoich umiejętności, a nie być uznawanym za talent. Jeżeli kiedyś da się za niego wyciągnąć 5 milionów to byłby super interes. Teraz po półrocznej przerwie 2,5 to jak za niego to dobra oferta.
A co do Walukiewicza to nawet ich nie porównujmy. Chłopak w wieku 18 lat stał się jednym z najlepszych obrońców w ekstraklasie, kiedy Jarek dopiero w wieku 22 lat strzelił te 10 goli w jednym sezonie.
Oprócz tego czy Legia nie powinna dostać % od Walukiewicza za bycie jego macierzystym klubem i fakt, że spędził tam x lat jako junior?

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 18:43, *.mm.pl

@gFqm: Masz racje. Walukiewicz był(jest) wyróżniającą się postacią ligi. Pozostaje pytanie: dlaczego w Pogoni a nie w Legii, gdzie pozbyto się go lekką reką. Nikt się nie poznał?

odpowiedz
gFqm - 29.01.2019 / 19:01, *.mm.pl

@Wolfik: Leśniodorski mówił, że Walukiewicz powiedział, że albo gra albo odchodzi. Legia wtedy była w momencie gdzie nie miała dla niego miejsca w pierwszym składzie, więc pozwoliła mu odejść. Niezadowolony zawodnik to zawodnik bez chęci do gry, więc taki który nic ci nie da jako drużynie. Najwyraźniej się nie poznali, albo Pogoń wyciągnęła z niego to co najlepsze.

odpowiedz
Matt - 29.01.2019 / 16:10, *.tpnet.pl

Niezgoda papiery ma, ale na bycie porządnym ligowcem. Nic powyżej. Nie widzę w jego grze jakiegoś wielkiego talentu, finezji czy zabójczej skuteczności. Widzę jedynie solidność. Moim zdaniem lepsza przyszłość przed Kulenoviciem. Może jego ruchy czasem wydają się niezgrabne, ale jest jakiś bardziej energiczny.

odpowiedz
Mati - 31.01.2019 / 20:26, *.chello.pl

@Matt: to samo mówiono o Piątku Lewandowskim Piszczku etc

odpowiedz
Kubeł zimnej wody - 29.01.2019 / 14:43, *.play-internet.pl

Wreszcie dobre info. Sprzedać niezbyt zdrowe drewno i jeszcze dobrze zarobić to się nazywa złoty interes. Nie ma co się zastanawiać tylko jak najszybciej go opchnąć bo będzie drugi Kucharczyk, wiecznie młody, utalentowany ale nikt go nie chce. Niezgoda to zwykły ogór bez walorów piłkarskich, a jego jedyne zalety to szybkość i ambicja. A propo Kucharczyka to może dałoby radę się dogadać z Duńczykami i sprzedać Niezgodę w pakiecie z tym kaleką, byśmy byli na duży plus. Pieniądze z transferów przeznaczyć na porządne wzmocnienia, młodych talentów nie brakuje tylko trzeba dobrze poszukać.

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 16:03, *.mm.pl

@Kubeł zimnej wody: Młode talenty trafiają gdzie indziej. A nawet jak trafia do nas, to potem oddajemy ich za darmo i zarabiają inni, np. Pogoń.

My gustujemy w talentach 26-30 letnich, głownie zza granicy. Nawet nie byłoby to takie głupie, gdyby jeszcze cokolwiek znaczyli w piłkarskim światku.

odpowiedz
Trec - 30.01.2019 / 08:57, *.chello.pl

@Kubeł zimnej wody:
Wsadź łeb do tego kubła

odpowiedz
oLaf - 29.01.2019 / 14:37, *.vectranet.pl

jaja jakieś?? Kolejnym oferentem będzie jakiś Pierdziszew Waligóra może???

Co to jest???

Akurat Niezgoda jest Legionistą, mlody, perspektywiczny, bramkostrzelny więc za 5 mln Euro to można puścić ale lepiej żeby kilka lat postrzelał tu masę bramek!!!

odpowiedz
kibic emeryt - 31.01.2019 / 08:41, *.tpnet.pl

@oLaf: Niezgoda kolego nie jest Legionistą a przyszedł do nas w styczniu 2016 .Wcale nie dziwi mnie że niektórzy wypisują głupoty bo to kibice którzy kibicują jak gramy z Lechem czy Wisłą natomiast krytykują bezsensownie kiedy tylko się da . Oczywiście nie dotyczy to kolegi który być może tylko nie jest dostatecznie doinformowany.Pozdrawiam do zobaczenie na stadionie .

odpowiedz
kibic emeryt - 29.01.2019 / 14:28, *.tpnet.pl

@ słup .Oczywiście że nie jestem ekspertem ale od ponad 40 lat regularnie kibicuje Legii która jest dla mnie drugą połówką życia i potrafię ocenić umiejętności zawodnika .Nasz trener już ekspertem niewątpliwie jest i to on go skreślił a to o czymś świadczy .Widzę że zamiast merytorycznej dyskusji zaczyna się bezsensowna polemika.Panowie kibice szanujmy się na wzajem a nie opluwajmy bo to nasza Legia ,nasz klub .

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 13:25, *.179.238

Uważam, że Niezgoda powinien pograć w naszej lidze z 1,5-2 sezony (pełne) i dopiero wówczas wyjeżdżać. Mamy porównanie jak Górnik ładnie ugrał na Żurkowskim. Konkretny pieniądz i na dodatek gra do końca sezonu w Zabrzu. Sprzedawanie gracza pokroju Jarka za jakieś grosze, to czyste szaleństwo.

Wspominałem już kiedyś jak klub z Łazienkowskiej "zarobił" na Walukiewiczu. Przecież po takim czymś, ludzie odpowiedzialni za ruchy transferowe powinni popełnić harakiri. To powtarza się co jakiś czas (a szczytem było słynne zdarzenie z Lewandowskim). Wychodzi na to, że klub nie ma wypracowanego żadnego systemu czy planu. Panuje to, co w kraju - liczy się tylko dziś, jutra nie ma.

Uważam również, że dla zawodnika kierunek norweski to nie jest szczyt marzeń. Ale by uzyskać konkretną wartość trzeba pograć 2-3 pełne sezony w kraju, w pucharach, zaistnieć. Skoro potrafi to robić Lech, Cracovia (Kapustka, Piątek) a nawet Górnik, dlaczego nie potrafi tego Legia???

odpowiedz
abc - 29.01.2019 / 15:27, *.play-internet.pl

@Wolfik:
jaki kierunek norweski?

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 15:58, *.mm.pl

@abc: Zwał, jak zwał - kierunek się zgadza. Sportowo i tak szczyt marzeń to nie jest.

odpowiedz
gFqm - 29.01.2019 / 16:33, *.mm.pl

@Wolfik: Ale i tak wyższy poziom niż w Polsce i gwarancja gry w pucharach, czego Legia w ostatnich latach nie może zaoferować.

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 18:46, *.mm.pl

@gFqm: I dlatego poziom trzeba podnieść. A sprzedając kogo się da byle komu i byle kiedy tego nie zrobimy.

odpowiedz
gFqm - 29.01.2019 / 19:08, *.mm.pl

@Wolfik: W 100% się zgadzam, że trzeba podnieść poziom. Może pieniądze, które może Legia dostać od Midtjylland zainwestuje? Może powinniśmy przestać polemizować, bo i tak nie wpłyniemy na decyzje Mioduskiego i sztabu dookoła niego. Dopóki nie mam pieniędzy, żeby wykupić Legii, dopóty będę w wierzył w ich decyzje, nawet jeżeli nie będę się z nimi zgadzał.

odpowiedz
Wolfik - 29.01.2019 / 22:47, *.mm.pl

@gFqm: Cóż, nam Kolego tylko właśnie polemika pozostaje :).

odpowiedz
Do kibic emeryt - 29.01.2019 / 12:43, *.centertel.pl

Ten gosc zdobywal wazne bramki na wage mistrzostwa i zdobyl ponad 10 goli dla Legii, mozna sprawdzić

odpowiedz
kibic emeryt - 29.01.2019 / 10:45, *.tpnet.pl

Nie jestem znawcą piłki ,oglądałem Niezgodę grającego w rezerwach ,Chorzowie ,pierwszej drużynie .Nigdzie nie był to snajper strzelający co najmniej kilkanaście bramek w sezonie .Jak słyszałem że 23 letni zawodnik to wielki talent i Legia zarobu miliony to ogarniał mnie śmiech .Niezgoda miał jedną wielką zaletę ,szybkość .Oczywiście zdobył parę bramek ale nawet w Chorzowie raz grał i był tym podstawowym ale też siedział na ławie . Były mecze że zdobywał bramkę ale był najsłabszym ogniwem z celnością zagrań n a poziomie 10%( można to sprawdzić ) .Przyszedł dobry trener i natychmiast przekonał się co do umiejętności zawodnika a są one bardzo ale to bardzo przeciętne .W obliczu trudnej sytuacji finansowej zdecydowano się na zostawienie 2 napastników w kadrze i sprzedaż niezgody w ten sposób schodząc z kosztów około 1 mln rocznie a przy okazji zarobienia kasy 2 mln euro z hakiem to jest około 10 mln które Prezes może sobie odebrać .Oczywiście chcąc myśleć o graniu na 3 frontach w perspektywie zakupienie trzeciego napastnika to konieczność co oficjalnie trener mówi .

odpowiedz
Słup - 29.01.2019 / 12:50, *.opera-mini.net

@kibic emeryt: znawca nie jesteś a ogarnia cie smiech ze to talent.skad to mozesz wiedziec jak sie nie znasz

odpowiedz
m4 - 29.01.2019 / 10:17, *.51.162

Czekam na wpisy znawcow ze nasz Jun Misugi jest warty 15 mln euro...wy ..ludzie od oderwanej rzeczywistosci

odpowiedz
Słup - 29.01.2019 / 12:57, *.opera-mini.net

@m4: nikt nie pisal ze jest tyle wart.wycenialo sie go na okolo 9-10 mln euro.a wiadomo ze sie negocjuje i jakby gral i strzelal to spokojnie 7 mln mozna za takiego gracza dostac.zaznacze ze to napastnik a tacy sa najdrozsi.

odpowiedz
Paweł - 29.01.2019 / 10:12, *.centertel.pl

Wiecznie nic wam się nie podoba, ,ludzie czy wy wogóle wiecie że Niezgoda kariery nie zrobi bo nie ma zdrowia zapowiadał się dobrze ale niestety jęczycie jak stare baby hahaha porównujecie niektórzy kulenovica 19latka do niezgody młody się cały czas rozwija i ma zdrowie a wy wiecie lepiej niż trenerzy, i połowie wiecznie Mioduski przeszkadza, popatrzcie gdzie jest Wisła? ???a jak mądrale macie kasę to kupcie klub i zarządzajcie!

odpowiedz
Władeczek - 29.01.2019 / 10:03, *.netfala.pl

Niech idzie, ogra się łamaga w Danji i później niech wraca, może coś zdziała w Legii.

odpowiedz
OMG - 29.01.2019 / 09:23, *.chello.pl

Pinto pozbywa się kolejnych graczy zbyt pochopnie.. Niezgoda człowiek na którym mieliśmy zarobić grube bańki...ehhhhh

odpowiedz
m4 - 29.01.2019 / 10:23, *.51.162

@OMG: tak tak drugi Badziewioski ... kolzeko jak nie lubie robercika tak on w wieku 22 lata siekal bramki Juve , Manchester City...etc..a Niezgoda nic nie gra problemy powazne zdrowotne i bramki strzelane ogorom...takze ogarnij sie...nic z niego nie bedzie.. pilkarz pol sezonu

odpowiedz
brasu - 29.01.2019 / 08:31, *.126.81

Moim zdaniem, taki transfer to dobry ruch. Owszem Jarek strzelił kilka ważnych bramek i szkoda chłopaka, ale... niestety jest... szklany! Problemy kardiologiczne, a także wieczny ból pleców spowodowane problemami z kregosłupem. Wielkiej kariery już pewnie nie zrobi.
Pytanie tylko za ile? jeśli bedzie to 2,5 mln jestem jak najbardziej za. Podreperuje to troche budzet, a młodego napastnika mozna kupić za duzo mniejsze pieniadze - trzeba tylko poszukac!
I to bardziej boli, bo niestety skauting bardzo kuleje

odpowiedz
Miki - 29.01.2019 / 08:38, *.chello.pl

@brasu: łach chyba za niecały milion kupił dobrze strzelającego napastnika z CSKA Moskwa ktory jest w wielu Jarka

odpowiedz
Maly - 29.01.2019 / 08:55, *.tpnet.pl

@Miki:
Wypożyczył jeśli już, raczej nie będzie ich stać na wykup, Ruski chcą żeby się odbudowal w PL

odpowiedz
Roma - 29.01.2019 / 09:33, *.plus.pl

@brasu: trochę jesteś rozrzutny, przypomnę tylko, że średniej jakości obrońcy ( np. Reca, Walukiewicz ) są sprzedawani za 4 mln.

odpowiedz
brasu - 29.01.2019 / 11:18, *.126.81

@Roma: Jest tez klub co sprzedał Walukiewicza za 60 tys złotych. Rozrzutność jest wpisana w dna tego klubu. A tak poważnie. za 500 tysia ojro można pozyskać już na prawdę rozsądnego gracza. Tylko jeśli czytam kolejnego newsa ze odchodzi Niezgoda, a do kluby ma przybyć na wypożyczenie kolejny Portugalczyk (Iuri Medeiros) i to bez możliwości ewentualnego wykupy to logiki tu nie widzę.
A podobno nie miało być portugalskiej kolonii.
No, cóz, jak powiadał klasyk: "co innego mowie, co innego czynie, oto jak z człowieka można zrobić świnie"

odpowiedz
Jozz-men - 29.01.2019 / 08:28, *.tpnet.pl

Nasz skuting to znajomości Pinto,kolejny kolega przyjdzie.Jarek potrzebuje jedenej sytuacij Kulenović trzech.Chcemy Polaków a nie portugalskich ...........

odpowiedz
Alex Bielany - 29.01.2019 / 08:03, *.centertel.pl

Nie, absolutnIe nie, kulenovica opchanac za 10 mln ze niby nowy mandzukic
Nie zostanie juz zaden Polak
Jaro ma zostac i sie odbudowac
Za pol roku nie bedzie punto a jego szrot zostanie

odpowiedz
Kibic - 29.01.2019 / 07:47, *.centertel.pl

Widzę ze nie pamiętamy jak strzelał przed kontuzjami ? Dla mnie bardzo dobry napastnik szybki i skuteczny nie to co Ci przebierańcy którymi teraz dysponujemy , dziwie się ze chcemy go sprzedać . Sandro fajny i młody ale co on pokazał ? Że do pustej bramki skierował piłkę ? No naprawdę napastnik . Ten drugi robi 60 strat w meczu a może raz coś mu wyjdzie , jak tak dalej będziemy myśleć to będzie nie dobrze a z drugiej strony dziwne rzeczy się dzieją w tym klubie od momentu jak jest ten dziwny opiekun . A co do opiekuna tez widzę ze u gościa jest przesrost formy nad treścią .

odpowiedz
Hiszpan - 29.01.2019 / 07:47, *.play-internet.pl

Sprzedać Niezgodę za grosze. Kupi kolejnych portugalczyków z 5 ligi i jakiś Pedro czy Leoncio bedzie deklarowal dozgonna milosc do Legii. Walic tego Punto.

odpowiedz
jo - 29.01.2019 / 07:41, *.centertel.pl

Dziś każdy polski zespół sprzedaje młodzież za 4 bańki. Jeśli z takim młodziakiem Mioduski zrobi interes az 2 mln euro to będzie to znak że facet ma pełne gacie i jest amatorem w kwestii handlu bo nie trzyma ciśnienia. Wstyd .

odpowiedz
Sl - 29.01.2019 / 08:23, *.vectranet.pl

@jo: Niezgoda Mlodziak?

odpowiedz
Fanatyk - 29.01.2019 / 07:22, *.piekary.net

Myślałem że Pan Mioduski to poważny facet ale widać że palma mu już odbija na punkcie Portugalczyków śmiech na sali to ma być Legia .Szok niech się ktoś ogarnie w końcu w tym klubie .

odpowiedz
krys008 - 29.01.2019 / 06:58, *.serv-net.pl

RSP ściągnie jakiegoś Portugalczyka w jego miejsce. Gracz z papierami, młody, perspektywiczny Polak - trzeba sprzedać. Jeszcze się pokaże i zyska na wartości. Chociaż z drugiej strony, jak ma się pokazać jak trenera RSP. Podobno jeszcze nie ma formy na więcej minut i na to czekał RSP, a jego Portugalczycy z zaległościami grają. Ktoś mu jeszcze wierzy?

odpowiedz
Cch - 29.01.2019 / 06:06, *.mm.pl

Jeszcze chwila i zostaniemy bez Polaka w skladzie

odpowiedz
kundo82(L) - 29.01.2019 / 01:42, *.centertel.pl

Fake news a jeśli nie to byłby to gwózdz do trumny Mioduskiego i początek jego konca na Ł3. Chyba bym go znienawidził za taką politykę

odpowiedz
Ale jaja - 29.01.2019 / 00:54, *.skranetcan.pl

Jeśli pozbędziemy się Niezgody to historia zatoczy koło
Już raz pozbylismy się piłkarza przez duże P ( chodzi o lewego)
Trzeba dac szansę chłopakowi miał już swoje 5 minut w klubie i je wykorzystał

odpowiedz
Radek - 29.01.2019 / 00:02, *.domynet.pl

A jutro Carlitos złapie kontuzje na rok i zostajemy z jednym niepewnym napastnikiem...

odpowiedz
Juri - 28.01.2019 / 23:43, *.inetia.pl

Romeo mówił że Jarosław lepszy jak Piątek.

odpowiedz
Jak narazie to osłabiamy się , a nie wzmacniamy - 28.01.2019 / 23:23, *.206.96

Nie Anglia . Nie Niemcy , Nie Włochy , A taka Dania gdzie budżet tamtejszych drużyn nie powala nawet na naszą ligę , a jednak są w stanie wydać 2 euro Banki na naszego zawodnika . Wysprzedajemy jak na razie . albo za free oddajemy naszych zawodników , a lepsi zawodnicy jakoś za odstrzelonych nie przychodzą . Nie wygląda to jakoś mega optymistycznie niestety

odpowiedz
ANTY OSET, AAA, HUGON, e(L)o - 29.01.2019 / 07:19, *.net.pl

@Jak narazie to osłabiamy się , a nie wzmacniamy : Bo myślą perspektywicznie i widzą w Niezgodzie potencjał kupę kasy w dalszej odsprzedaży. Jak pójdzie za " czapkę gruszek " to będzie skandal. Ewentualnie zagwarantować legii duży procent z dalszej odsprzedaży ?

odpowiedz
Roland - 28.01.2019 / 23:12, *.chello.pl

Za takie grosze ja bym Go teraz nie sprzedawał.
Poczekać do lata , dać mu szansę , za 2 mln. na koniec sezonu w razie czego spokojnie się go sprzeda , to jeszcze młody chłopak jest.

odpowiedz
Fifi - 28.01.2019 / 23:09, *.tpnet.pl

Dajcie spokój, Jarek ma papiery na granie, swego czasu był w Legii numerem jeden w ataku i trochę bramek nasiekał a to ciągle młody chłopak, nie wiem jaki jest sens pozbywania się go, zamiast stawiać na młodego i zdolnego Polaka to wybierany jest jakiś kulenovic... Układy i układziki pod tym względem w Legii od dziesięcioleci to samo

odpowiedz
Remik - 28.01.2019 / 23:06, *.centertel.pl

My go oddamy za darmo a łach tymczasem pozyskal bardzo dobrego napastnika...

odpowiedz
Pio - 29.01.2019 / 09:04, *.play-internet.pl

@Remik: hehehe tak mega grają pozyskał skoro ho cska na siłę wypchnal i nikt z ligi rosyjskiej go nie chciał.a poza tym to co wypożyczył bez szans żeby kupić bo dla nich za drogi

odpowiedz
Michu - 28.01.2019 / 22:51, *.centertel.pl

Lepiej go wypożyczyć do nich niz sprzedac

odpowiedz
Arek - 28.01.2019 / 22:46, *.tpnet.pl

Lipa.

odpowiedz
mrsn - 28.01.2019 / 22:45, *.centertel.pl

Jak po takiej przerwie to świetnie się podobno prezentował na boisku w sparingu. Jak dla mnie może to być pochodną decyzja A z drugiej strony strach o kolejną kontuzje

odpowiedz
tragedia - 28.01.2019 / 22:30, *.chello.pl

Jak my w końcu mamy być poważnie traktowani jak sprzedajemy za 2 mln euro bramkostrzelnego 23 latka?

odpowiedz
lolon - 28.01.2019 / 22:48, *.net.pl

@tragedia: Chłopie Niezgoda pół roku w piłkę nie grał.....+ nie wiadomo czy iśe znowu nie połamie
Przegrywa rywalizacje z Kulenoviciem i Carlitosem to po co on nam tutaj? Aby trybuny albo ławkę grzał?
Lepiej niech odejdzie za te ok. 2.5mln euro i w miejsce kupić 9/10 i tyle.

odpowiedz
heh - 28.01.2019 / 22:27, *.centertel.pl

O ile wpisy janexa ok - czasem okazuja sie prawda. Ale Wolosika cytujecie - przeciez na tym samym koncie pisal, ze przelew z Kambodzy doszedl :)

odpowiedz
eLka - 28.01.2019 / 23:05, *.tpnet.pl

@heh: gdzieś jakiś przelew z Kambodży doszedł :)

odpowiedz
Raf - 28.01.2019 / 22:12, *.play-internet.pl

Z jednej strony chłopak ma spory potencjał, ale nie wiadomo do końca czy organizm podoła wymaganiom. Dwie bańki i chyba się dogadają.

odpowiedz
Jasio - 28.01.2019 / 22:10, *.telkab.pl

Świderski, Niezgoda.
Gdzie Krym, a gdzie Rzym?

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.