fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Komunikat ultrasów

Nieznani Sprawcy: Klub oprócz ciągłych zapewnień nie robi nic

Nieznani Sprawcy

Nieznani Sprawcy opublikowali komunikat dotyczący cen biletów na mecze Legii i informujący o akcjach, zachęcających do chodzenia na Łazienkowską, które były prowadzone od początku tej rundy.

Pełna treść informacji NS:

Drodzy Kibice!

Taryfa ulgowa się skończyła. Czas odkryć parę kart. Naszym zdaniem musicie być w pełni świadomi tego, co się dzieje.

Od początku rundy zasadniczej - my, kibice Legii - czyniliśmy starania, aby poprawić frekwencję na naszym stadionie.

Organizowaliśmy wiele przeróżnych akcji, które przyniosły oczekiwany skutek i frekwencja wzrosła o parę tysięcy. Odbyliśmy w tym czasie wiele spotkań z klubem. Podsunęliśmy wiele rozwiązań, które w większości zostały wdrożone. Nie informowaliśmy szeroko o tym, czyje to pomysły, bo nie o to tutaj chodzi.

Od początku, działania ze strony klubu (a właściwie ich brak) budziły w nas duży niepokój. Zaciskaliśmy zęby i robiliśmy swoje, informując parokrotnie, że nasze akcje są tymczasowe i z końcem rundy zasadniczej będziemy musieli ich zaniechać. Nasze działania były całkowicie finansowane z naszych kibicowskich funduszy, dlatego też nie jesteśmy w stanie na dłuższą metę prowadzić akcji marketingowych. Zdecydowanie leży to w kompetencjach pracowników klubu, którzy dostają za to pieniądze i jest to ich obowiązkiem. My jako kibice postanowiliśmy zrobić solidny fundament pod to, aby klub podtrzymał pozytywną tendencję, jeśli chodzi o ilość ludzi na stadionie. Jednocześnie, na wyżej wymienionych spotkaniach, wiele razy przypominaliśmy klubowi, aby nie popełnił błędów z zeszłego sezonu, jeśli chodzi rundę mistrzowską, kiedy to na jednym z ostatnich meczów rundy, Legię dopingowało 12 tys. ludzi.

Co zrobił klub?

- Powtórzył dokładnie ten sam błąd — całkowicie nie dostosował cen do atrakcyjności przeciwników (Cracovia, Piast, Pogoń, Zagłębie Lubin)
- Nie dostosował cen do mało atrakcyjnych terminów rozgrywania meczów (Wielka Sobota, Majówka)
- Po raz kolejny w klubie uznano, że lepiej zrobić wyższe ceny i mieć na stadionie parę tysięcy kibiców mniej, niż odwrotnie
- Marketing okołomeczowy po zakończeniu naszych akcji praktycznie nie istnieje
- Pojedynczy bilet na miniony mecz z Cracovią kosztował 55 zł, czyli 25 zł więcej niż na mecz z tym samym przeciwnikiem w lutym, kiedy to była pełna Żyleta i frekwencja lepsza o ponad... 10 000 osób
- Klub mimo naszych usilnych próśb, nie robi nic, aby nakłonić karnieciarzy do przechodzenia na mecze, normą jest brak 4-5 tys. osób uprawnionych do przyjścia na stadion.

Staraliśmy się w naszym wspólnym legijnym interesie załatwiać takie tematy po cichu, licząc że coś się zmieni. Nie zmieniło się nic. Mimo znacznie lepszej gry piłkarzy pierwszy mecz bez naszych działań to smutny powrót do frekwencji niegodnej takiego klubu jakim jest Legia Warszawa. Paradoksalnie - mecz, na którym Legia powróciła na fotel lidera, przyciągnął na stadion najmniej kibiców od początku roku.

Klub oprócz ciągłych zapewnień nie robi nic. Pełni obaw patrzymy w terminarz i widzimy mecz z Piastem Gliwice 4 maja. Apelujemy do pracowników klubu o radykalną zmianę podejścia do tematu. Chyba wszystkim nam powinno zależeć na pełnym stadionie.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (92)

+dodaj komentarz
Gcw - 24.04.2019 / 23:05, *.vectranet.pl

To zrobmy strajk i i pokazmy jak bawi sie prawdziwa ZyLeta nie na stadionie tyLko obok bo w Nas jest silato moze sie je.mnal w czerepy i domysla sie

odpowiedz
Raf - 24.04.2019 / 22:56, *.centertel.pl

Szanowni NS za to że oszukujecie ludzie i nie wysyłacie zamówionego towaru, ja od początku tej rundy nie wrzucam Wam do puszek ani grosza. Co gorsza dla Was, część moich znajomych solidaryzuje się ze mną i oni też nie wrzucają pieniędzy do Waszych puszek. Zróbcie najpierw porządek we własnym gronie a potem punktujcie klub, co robi z czego nie robi.

odpowiedz
Kibic - 24.04.2019 / 22:43, *.m247.com

Nie róbcie dziadów z kibiców, którzy nie mają 50 zł raz na dwa tygodnie na bilet! Nawet dzieciak może iść ulotki rozdawać przez 3 godziny jak biedny, ale dla dorosłej osoby to chyba śmieszny pieniądz - w byle kinie w weekend film kosztuje 30 zł. Cena nie ma tu żadnego znaczenia.

odpowiedz
Eks karnet - 24.04.2019 / 21:51, *.chello.pl

Szkoda, ze nikt nie apeluje do piłkarzyków, zeby przestali seryjnie zwalniać trenerów. Ja po raz pierwszy od kilku lat nie kupiłem karnetu bo miałem dość tego uczucia, gdy pi wyjściu ze stadionu czułem się jakby ktoś mi napluł w twarz. Dzięki temu na spokojnie obejrzałem sobie w tv jak nasze gwiazdy zwalniają dwóch trenerów, po drodze walcząc jak homiki z luksemburczykami lub drugoligowcami.

odpowiedz
grzesiek - 24.04.2019 / 20:48, *.centertel.pl

Dziekujemy prezesie.

Łubudubu łubudubu niech Leśnemu wróci tytuł prezesa klubu

odpowiedz
legia mistrz 2019 - 24.04.2019 / 19:26, *.vectranet.pl

Weź znajomego/kolegę/rodzinę na mecz. Niech każdy weźmie jedną osobę. Stadion jest pełny. Proponuję do końca sezonu - "1+naLegię"-)

odpowiedz
RobL - 24.04.2019 / 19:22, *.chello.pl

Byłem w Wielką Sobotę na meczu (żona wiadomo co mi robiła) poszlismy z synem i szwagrem z synem zapłaciliśmy 230pln!Niestety nie stać mnie na dalsze chodzenie w tym sezonie na nasze mecze.To zaczyna być przykre ale piłka zrobiła się sportem dla bogatych.ps.Mioduski z całym dla niego szacunkiem tego stadionu nie zbudował

odpowiedz
donsimone77 - 24.04.2019 / 19:18, *.t-mobile.pl

Pan prezes za szczyt osiągnięć marketingowych uważa pewnie obecność cheerleaderek które pasują do meczów piłkarskich jak pięść do oka- pieniądze na takie bzdety pokazują właśnie poziom specjalistów którzy pracują w marketingu. Wystarczyłoby posłuchać NS i skorzystać z ich czucia klimatu....

odpowiedz
Ursynów - 24.04.2019 / 19:10, *.chello.pl

Dołączam się do głosu kibiców którzy piszą, że po transparencie o Leśnodorskim przestali wrzucać do puszek. Ja również tego nie popieram i boli mnie , że garstka kibiców wywiesza takie hasła na prezesa, za czasów którego mieliśmy dublety, LM i wyższą frekwencję.

odpowiedz
sprite - 24.04.2019 / 18:48, *.play-internet.pl

Klubowi na tym nie zależy. Największe zyski są z canal+, UEFA ,itp , kibice na stadionie to głównie kłopot...

odpowiedz
Paweł Garwolin - 24.04.2019 / 17:30, *.vectranet.pl

Za czasów Prezesa Bogusia Leśnodorskiego na żywo oglądałem porządne europejskie kluby
Więc mi się wydaje że wtedy zarządzanie było lepsze a ludzi na stadionie więcej
Więc nie wiem dlaczego są barany co obrażają Prezesa Leśnodorskiego
Chyba że Mioduski lepszy bo odpadamy z europejskich pucharów z leszczami
Ale może niektórym się to podoba

odpowiedz
Tagi - 24.04.2019 / 17:05, *.vectranet.pl

Nie zagłębiając się w szczegóły : Pan Prezes Mioduski otoczony jest amatorami , robiącymi wrażenie zawodowców , ale amatorami , dlatego klub jest prowadzony w taki , a nie inny sposób. Ktoś powie , przecież nie jest tak źle. Ok , ale przy takich możliwościach powinno być wielokrotnie lepiej i to na każdej płaszczyźnie. Wiadomo , rozpoczęta budowa Legia Training Center , problemy z terenami pod boiska przy Czerniakowskiej przez sekcję strzelecką , ale to nie powód by zaniedbywać swoich kibiców , którzy są motorem napędowym tego K(L)ubu ! To nie powód by zaniedbywać politykę marketingową , która w ciągu ostatniego roku .... dosłownie wyschła. Panie Prezesie , niech Pan zagoni to towarzystwo do roboty , albo niech Pan ich wymieni. Bo szkoda przez lenistwo niektórych Pana pracowników marnować potencjał Legii jako całego klubu.

odpowiedz
DO WAS - 24.04.2019 / 17:02, *.101.235

I PO CO TAKIE GADKI JAK CHODZICIE NA TE MECZE I POMPUJECIE IM PORTFELE. ZWYKŁE NIEROBY I NAJEMNICY

odpowiedz
Domingosz - 24.04.2019 / 15:12, *.plus.pl

4 maja spodziewam się koło 10 tyś a nawet mnie.

odpowiedz
dino - 24.04.2019 / 14:37, *.108.201

NSi nie zrozumieliscie strategicznych kompetencji naszego prezesa

odpowiedz
Kapusta - 24.04.2019 / 13:45, *.play-internet.pl

A niby on taki madry...

odpowiedz
Gienek - 24.04.2019 / 12:58, *.netfala.pl

Ja mam wrażenie, że w Legii w ogóle nie działa marketing. To co jest toczy się własnym rytmem. Co robią ludzie odpowiedzialni za marketing? Jeśli cokolwiek robią to ich działania są niewidoczne.

odpowiedz
aaa - 24.04.2019 / 12:17, *.orange.pl

z swojej strony powiem , że unikam przychodzenia na L a jestem z poza Warszawy 2 kluczowe powody to :
Parkingu brak - korki a straż miejska zamiast pomagać to czyhają i mandaty
Catering - drogo jak za taką paszę dla świń

odpowiedz
Legia - 24.04.2019 / 18:57, *.chello.pl

@aaa: Parkingów w Warszawie jest mnóstwo i jest dobra komunikacja, nieoficjalnie ale zapewniam że w dniu meczu darmowa, nie widzę problemu jak nie ma miejsca pod stadionem stanąć gdzieś dalej i się przejsc albo jeszcze dalej i podjechać autobusem
Catering? serio musisz wcinać na stadionie? w Warszawie nie ma nic dobrego do jedzenia, że na stadionie musisz? nigdy nic nie kupiłem na stadionie do jedzenia, no bo po co? 2 godz. nie wytrzymasz?

odpowiedz
bach - 24.04.2019 / 12:13, *.33.4

Jaki cel ma taki wysryw? Sracie we własne nomen omen gniazdo.

odpowiedz
Bonzo - 24.04.2019 / 12:05, *.centertel.pl

Strzał w dziesiątkę.

odpowiedz
bucbucbuc - 24.04.2019 / 11:57, *.tpnet.pl

tyle osób od dłuższego już czasu pisze, że tylko PUSTY STADION da do myślenia Mioduskiemu, to była po nich tylko jazda
okazuje się teraz, że mieli rację...

odpowiedz
Loco - 24.04.2019 / 13:35, *.play-internet.pl

@bucbucbuc: Ale przeciwko czemu protestowac? Zbliza sie 4 mistrzostwo z rzedu, takiej hegemonii Legia nie miala nigdy w histroii? Polityka klubu jest dobra. A pustego stadionu klub nie odczuje za bardzo bo 90% przychodow ma z praw tv i sponsorow.

odpowiedz
:D - 24.04.2019 / 18:05, *.orange.pl

@Loco: 90% ? kolego to nie Brytole , Szkopy czy Latino

odpowiedz
olew - 24.04.2019 / 11:48, *.vectranet.pl

Ceny biletów nie mają znaczenia, nie są zresztą wysokie (to jest trzykrotny pod rząd Mistrz Polski z najlepszymi grajkami, reszta ligi b.daleko za nami... nasze bilety powinny być trzy razy droższe niż u reszty); powodami słabej frekwencji jest brak meczów w Europie i kiepska gra w lidze. Nie chodzi się na oprawy, lecz na mecze. Mistrzostwa możemy zdobywać hurtowo z takim budżetem na grajków, miło by było trochę ładnej piłeczki zobaczyć. Warto też podać, ile klub płaci kar w sezonie za nasze zachowanie, pewnie byłby za to dobry stoper, albo wsparcie ubogich młodych z Mazowsza, tylko im trzeba fundować bilety ; Legia to uniesie, ale mamy kiepską opinię. Ale będzie dobrze ! Legia to potęga !

odpowiedz
czik - 24.04.2019 / 11:26, *.net.pl

odkąd pojawił się transparent na Leśnego ja też nie wrzucam już do puszek.
Nie można załatwiać tak szczeniacko spraw.

odpowiedz
Loco - 24.04.2019 / 10:10, *.play-internet.pl

Jak pare osob pisalo kwestia matematyki. Bylo pare tysiecy osob wiecej ale tansze bilety wiec przychod jest na tym samym poziomie. Niestety kary za race powoduja ze np mecz lutowy z Cracocia przyniosl klubowi zapewne mniejszy przychod niz mecz z Cracovia z tego weekendu. No i race i kary z PZPN raczej zle dzialaja na sponosrow. Miodek musi miec to wszystko na uwadze

odpowiedz
Roma - 24.04.2019 / 09:57, *.plus.pl

Pełne uznanie za te akcje kibicowskie. Ale :
1/ nie wierzyłem, że są osoby, które myślą, że Legia dla kibiców i dla prezesa to to samo
2/polską piłkę utrzymują TV i firmy bukmacherskie, kibiców wszyscy mają gdzieś, stąd te terminy w Wielką Sobotę o 20. 30, czy też w środku "majówki" ( w przyszłym roku spróbują w wigilję lub w sylwestra o 20.30).
A poza tym, też czekam na transparent "Leśnodorski - żartowaliśmy"

odpowiedz
Lfan - 24.04.2019 / 09:43, *.chello.pl

Jak się robi mecz w Wielką Sobotę wieczorem to nie ma się co dziwić ;)

odpowiedz
Darek - 24.04.2019 / 09:42, *.t-ipconnect.de

Klub ma w dupie akcje marketingowe i ile przyjdzie kibicow.Liczy sie kasa.Jak moze miec te same pieniądze z biletow za 14 tysiecy ludzi i za 20 tysiecy ludzi to im to wisi.Cieple stolki maja i wyplate na czas to co sie beda wysilac z akcjami marketingowymi.Nikt nawet zapewne nie pomysli ile tych tysiecy osob ktorych nie ma a moglo by byc zostawilo by swoje pieniadze w sklepie kibica lub za kielbase i piwo.
Klub niech sie ogarnie bo jak fanatycy zrobia protest to zostanie 3 tysiace ludzi na stadionie.
Osobiscie mam nadzieje ze czasy ajtijaja i protesty juz nie wroca.

odpowiedz
autor - 24.04.2019 / 09:27, *.net.pl

Klub płaci kary za zachowanie kibiców podajcie ile tego było np. w 2019 roku. Nie kłamcie że nic nie robi !!!! Co najmniej 10 z biletu idzie na kary.

odpowiedz
Kibol - 24.04.2019 / 09:08, *.chello.pl

Niech NS zajma sie frekwencja na wyjazdach, ktora tez siegnela dna.

odpowiedz
Łysy - 24.04.2019 / 15:38, *.tpnet.pl

@Kibol:
I na żylecie

odpowiedz
Kedar1985 - 24.04.2019 / 08:42, *.orange.pl

Tu chodzi też o coś innego. Nie tylko ceny ale jakość spotkań Ekstraklapy. Na każdym polskim stadionie spada frekwencja. Dobrze napisał w "Piłce Nożnej" Orłowski, że co raz gorsi zawodnicy trafiają do Eksptraklapy to i jakość spotkań spada. A co za tym idzie frekwencja także. Zobaczcie wystarcza Nam kilka dobrych meczy zagrać i już jesteśmy liderem. Co to oznacza? Ano to, że liga jest marna, produkt może pięknie opakowany ale w środku zgniłe jajo, które pokazuje się w czasie meczów w europejskich pucharach, gdzie dostajemy od drużyn, które jeszcze wcześniej uważaliśmy za słabeuszy i kopciuszków w Europie.

Jest jeszcze kolejna kwestia. Mam wrażenie, że ludzie "znudzili się" kolejnym mistrzostwem. Bo w tej lidze jak wyżej wspominałem ciężko nie zdobyć. Pamiętam jak w zeszłym roku zdobywaliśmy Puchar. Nie było tego spontanu co wcześniej . Czułem, że ludzie traktują to w rodzaju "ot co kolejne trofeum" a potem z mistrzem to samo. Problem polega na tym, że na trybunach i na boisku nie mamy konkurentów. Jak znowu nie damy rady w europejskich pucharach to słabo to widzę, niestety.

odpowiedz
Kedar1985 - 24.04.2019 / 08:40, *.orange.pl

Tu chodzi też o coś innego. Nie tylko ceny ale jakość spotkań Ekstraklapy. Na każdym polskim stadionie spada frekwencja. Dobrze napisał w "Piłce Nożnej" Orłowski, że co raz gorsi zawodnicy trafiają do Eksptraklapy to i jakość spotkań spada. A co za tym idzie frekwencja także. Zobaczcie wystarcza Nam kilka dobrych meczy zagrać i już jesteśmy liderem. Co to oznacza? Ano to, że liga jest marna, produkt może pięknie opakowany ale w środku zgniłe jajo, które pokazuje się w czasie meczów w europejskich pucharach, gdzie dostajemy od drużyn, które jeszcze wcześniej uważaliśmy za słabeuszy i kopciuszków w Europie.

Jest jeszcze kolejna kwestia. Mam wrażenie, że ludzie "znudzili się" kolejnym mistrzostwem. Bo w tej lidze jak wyżej wspominałem ciężko nie zdobyć. Pamiętam jak w zeszłym roku zdobywaliśmy Puchar. Nie było tego spontanu co wcześniej . Czułem, że ludzie traktują to w rodzaju "ot co kolejne trofeum" a potem z mistrzem to samo. Problem polega na tym, że na trybunach i na boisku nie mamy konkurentów. Jak znowu nie damy rady w europejskich pucharach to słabo to widzę, niestety.

odpowiedz
mrkw - 24.04.2019 / 08:03, *.orange.pl

Były święta, a pustki na trybunach widziałem w większości na północnej i rodzinnej.

odpowiedz
Rado79 - 24.04.2019 / 07:47, *.tpnet.pl

Czy na pewno chodzi o cenę biletu? Przecież bilety były tanie przez dwa dni. Święta. Na Wiśle mieli kibice tak zapełniać stadion i co? i pustka na meczu z Wisłą Płock :)

odpowiedz
olo - 24.04.2019 / 07:28, *.tpnet.pl

Koniecznie trzeba wprowadzić przepisywanie karnetu w rundzie mistrzowskiej na inną osobę. Teoretycznie regulamin nic o tym nie mówi a na moje zapytanie od 10 dni klub ( POK ) milczy.

odpowiedz
Kobolt - 24.04.2019 / 07:17, *.mm.pl

Panowie, bo to matematyka wychodzi. Obnizenie ceny 20 zł na bilecie dla 14 tysiecy to -280 tyś. + 10 tysiecy kibiców zakładajac ze bilet bedzie średnio 40 zł kosztował to 400 tysiecy ( maksymalnie). Do tego kara potencjalna za race - 30k oraz cena akcji marketingowej. Wniosek jest taki ze jezeli dobije sie tylko do frekwencji wiekszej o 8k to jest sie na zero. Oczywiście nie znam reszty zysków i strat jak obrót fanstoru przy wiekszej frekwencji czy cateringu. Poprostu moim zdaniem klub skalkulował, że lepiej mieć mniej osób po wyższej cenie.

odpowiedz
Tomek - 24.04.2019 / 07:03, *.113.189

Szanowni NS za to że oszukujecie ludzie i nie wysyłacie zamówionego towaru, ja od początku tej rundy nie wrzucam Wam do puszek ani grosza. Co gorsza dla Was, część moich znajomych solidaryzuje się ze mną i oni też nie wrzucają pieniędzy do Waszych puszek. Zróbcie najpierw porządek we własnym gronie a potem punktujcie klub, co robi z czego nie robi.

odpowiedz
Nocne wariatów rozmowy - 24.04.2019 / 04:09, *.vectranet.pl

To co klub robi, lub nie, to jest jedno i na koniec do tego przejdę. Największym problemem jest niestety to, co się dzieje wśród kibicowskiej braci. Z moich obserwacji wynika, że po otwarciu stadionu odbyła się pierwsza duża wymiana pokoleniowa, a w latach 16/17 zaczęła postępować druga. I o ile ta pierwsza wymiana coś niosła za sobą pozytywnego dla ruchu kibicowskiego, to ta druga już niekoniecznie.

Nie wiem, czy są tu jeszcze osoby uderzające na Legię (nie tylko piłkarską) w latach choćby 2010 - 2014 ale jeśli ktoś jest, to pamięta, że wyglądało to zupełnie inaczej niż teraz. Odpowiedzcie sobie na pytanie, gdzie my byliśmy sportowo, a gdzie kibicowsko. W 2k10 patataje nasciagaly szrotu i zrobiły jeden dobry transfer, na mistrzostwo Polski trzeba było czekać jeszcze 3 lata, na koszu tułaliśmy się po jakiś trzecioligowych wygwizdowach - i co? Nikogo nie trzeba było specjalnie mobilizować do przyjścia na mecz, ludzie walili drzwiami i oknami na praktycznie wszystkie sekcje, o wyjazdach nie wspominając i nie potrzebny był trans na mieście i darmowe bilety (sic! jakby były, w czasach mojego małolactwa darmowe bilety... dajcie spokój), żeby waszmościowie ruszali pupska sprzed komputerów. I mówię to jako człowiek popierający akcje mobilizacyjne NS.

Ktoś kiedyś dobrze tu to opisał - kabaryny odwoziły autobusy nabite kibolami po kilka dzielnic dalej, rozśpiewanena Żyleta wszędzie, gdzie mogła być, to była.

Potem przyszlo coś, na co żeśmy tak bardzo czekali - właściciele prokibicowscy, Europejskie Puchary, tytuły, zwycięstwa. I właśnie od tego momentu zaczęło wszystko psieć,choc jeszcze nikt się nie spodziewał. Ja rozumiem, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i wszyscy chcą jeszcze więcej sukcesów, jak te już się pojawią. Ale mam wrażenie (i pewnie wielu się ze mną zgodzi) że to się u nas, kiboli takich czy innych przekłada na sferę chęci chodzenia na mecze a to już jest prawdziwy dramat.

A już kumulacją tego zje...ia jest to durnowate pokolenie, które przyszlo po Lidze Mistrzów, takich mędrców - hejterków, znawców z czterech liter wziętych, co sukces to dla nich rzecz oczywista i wtedy siedzą cicho, ale jak tylko zdarzają się jakieś porażki to uaktywniaja się i wylewaja frustrację dosłownie na każdej stronie związanej z Legią, co ma dużo większą siłę przebicia niestety, niż jakakolwiek akcja mobilizacyjna. Bo jakie wnioski wyciągnie przeciętny gość zastanawiający się nad pójściem na mecz, widząc 20 transparentów zachecajacych i kilka tysięcy komentarzy z konkluzja "Miodek out, nie chodzę dopóki on jest" po każdej porażce?

Może ten post nie jest jakimś wzorem porządku, ale olewam to, piszę w emocjach. Powiem jedno, ludzie - zanim zaczniecie narzekać, to najpierw popatrzcie w lustro i zadajcie sobie ważne pytanie - czy aby na pewno zrobiłem/am wszystko, co trzeba dla Legii? I potem dopiero uderzajcie w klawiaturę.

Aha, co do działań klubu, bo się rozgadałem. Pomysłem na pewno byłaby możliwość oddawania pojedynczych wejściówek z karnetów aż do pierwszego gwizdka, zlikwidować ten głupi limit do 48h przed. Albo może możliwość oddawania miejsc w czasie rzeczywistym? Typu wchodzi się na stronę, robi się zwrot na konkretny mecz i otrzymuje się za to np. 1/3 realnej wartości biletu, a wejściówka idzie do sprzedaży w systemie. Jakby to rozpowszechnic, na pewno byłoby dużo więcej rozdysponowanych "karnetowych" miejsc.

odpowiedz
Andrzej - 24.04.2019 / 00:13, *.play-internet.pl

Zgadzam się w 100%. Widząc cenę biletu na mecz z cracovią z góry wiedziałem, że atmosfera będzie nędzna. Można to tłumaczyć świętami ale nie ma się co oszukiwać - cena była zdecydowanie za wysoka. Bilety po 25zł z pewnością oderwałoby więcej osób od stołu. Nie trzeba być też szczególnie bystrym żeby wiedzieć że są różne mecze, różne terminy i od marketingowców wymagana jest pewna elastyczność i zdolność przewidywania (albo przynajmniej wyciągania wniosków z poprzednich lat).

odpowiedz
hektor - 24.04.2019 / 08:39, *.ciechanow24.pl

@Andrzej: Atmosfera akurat była zajebista :)

odpowiedz
besterr - 24.04.2019 / 11:35, *.atman.pl

@Andrzej:

to chyba nie byłeś na meczu. właśnie dla tego, że na meczu byli sami fanatycy, nie kibice czasu wolnego i sukcesu jak Ty to atmosfera była zajebista.

odpowiedz
Andrzej - 24.04.2019 / 12:32, *.jmdi.pl

@besterr: Lepsza była choćby na Pogoni.

odpowiedz
Micha - 24.04.2019 / 12:59, *.com.pl

@Andrzej: Kibiców było mniej, ale była za to jakość. 13k luda, a darliśmy się wszyscy. Mnie do dzisiaj chrypka nie opuszcza, a nie chodzę na Żyletę ;-)
Ostatni raz taki klimat czułem na Termalice pojechanej 6:0.

odpowiedz
Mietek - 23.04.2019 / 23:59, *.play-internet.pl

Na Piasta 4 maja nie zdziwie sie jak przyjdzie jeszcze mniej kibicow niz ostatnio.

odpowiedz
arnold szwarceneger - 23.04.2019 / 23:50, *.centertel.pl

ceny sa zdupy totalnie, 30-50 max powinny byc

odpowiedz
SŁAWEK(L) - 24.04.2019 / 09:06, *.tpnet.pl

@arnold szwarceneger: kto kupił pakiet to miał za 45zł bilet na jeden mecz ale pojedyńcze bilety mogły tak kosztować zamiast 55zł

odpowiedz
dryblerr - 23.04.2019 / 23:01, *.chello.pl

no właśnie, byłem bardzo zaskoczony aż tak szeroką skalą nawoływania przez Was do przychodzenia na mecze, aczkolwiek wiadomo, że prawdziwy kibic jest klubem na dobre i nazłe. Niemniej uważam, że jedyną naszą realną siła poza transparentami i skandowaniu haseł jest grożba bojkotu meczów domowych. Przypomnę tylko, że na ITI to zadziałało

odpowiedz
Maciek - 23.04.2019 / 22:54, *.vectranet.pl

dodam też jedno: ohydne przekleństwa naprawdę nie przyciągną rodzin z dziećmi - wręcz odwrotnie, nawet nastolatkom rodzice mogą zabraniać (nie dawać kasy) iść na mecz, coś z tym trzeba zrobić - nie każdy urodził się w chlewie... mnie bluzgi śmieszą bo to dziecinada ale większość ludzi naprawdę odstraszają! Serio.

odpowiedz
Ryj - 24.04.2019 / 01:51, *.47.219

@Maciek: Zgadzam się. Jazda po Jagiellonii, jej zawidnikach i arbitrze przez 1/3 meczu zamiast dopingować Legie. Dla mnie to chybiony doping delikatnie rzecz ujmując i nikogo nie obrażając. Każdy zbiera to co siał.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 24.04.2019 / 06:38, *.chello.pl

@Maciek: Nawet sobie nie wyobrażasz, jakie bluzgi leciały w rzymskim coloseum w czasie igrzysk. Chciałem napisać, że stadion to nie teatr, ale ugryzłem się w klawiaturę. NIGDY i NIGDZIE nie usłyszałem tyle fekalnej mowy, co w teatrze, na sztukach "młodych brutalistów" (Ravenhilla et co.). Stadion przy tym, to przedszkole.

odpowiedz
Woj(L)Tek - 24.04.2019 / 07:37, *.centertel.pl

@Maciek: niestety nic z tym się nie zrobi. Stadion to nie teatr tu nie ma kultury.

odpowiedz
aqweds - 24.04.2019 / 08:02, *.chello.pl

@Maciek: niech im zabronią jeszcze chodzić do szkoły! Ile tam przekleństw i wymyślnych wyzwisk w swoich młodzieńczych latach się nasłuchałem, to głowa mała!

odpowiedz
Ja - 24.04.2019 / 09:00, *.t-mobile.pl

@Maciek: idz do teatru. Wlasnie takich sloikow z korpo na Legii nie potrzeba.

odpowiedz
Phoenix(L)k - 24.04.2019 / 09:01, *.188.226

@Maciek:
oglądałeś może kiedyś Kilera?

odpowiedz
zaba285 - 24.04.2019 / 09:31, *.lukman.pl

@Maciek: to prawda. kiedyś właśnie dlatego przestałem chodzić na żyletę. pojawiłem się znowu na meczu z Cracovią i dalej to samo... rozumiem, że raz można Cracovię pojechać dla zasady, raz można nawet i na sędziego coś zaśpiewać, ch.. tam chociaż mi się to nie podoba to jeszcze jakoś "przełknę". Ale ok 1/3 dopingu zamiast dopingować drużynę to jakieś bezsensowne bluzgi... zwykła dzecinada..

odpowiedz
tommy - 24.04.2019 / 10:07, *.tpnet.pl

@Po(L)ubiony: no i odpowiedziales swoim komentarzem dlaczego na stadion przychodzi mało rodzin z dziecmi :D

odpowiedz
Maciek - 24.04.2019 / 20:15, *.vectranet.pl

@tommy: ... i do tych teatrów co klną ; ) , tam to pod płaszczykiem sztuki.... niepotrzebnie.

odpowiedz
Maciek - 24.04.2019 / 20:17, *.vectranet.pl

@Ja: aaaa, pudło! : ) Nie mam nic z korpo, a i do teatru mi daleko (umysłowo ; )

Po prostu chamskie bluzgi to dziecinada. Głupie to. I nie przyciąga kolejnych kibiców.

odpowiedz
Maciek - 24.04.2019 / 20:19, *.vectranet.pl

@aqweds: ja też, w podstawówce . Tylko ja z tego wyrosłem, czego i koledze życzę na starość ; )))

odpowiedz
Grucha - 25.04.2019 / 11:56, *.tpnet.pl

@Maciek: A na YT filmiki "co to jest za drużyna" ponad 1 mln wyświetleń ;)

odpowiedz
młodszy_brat - 23.04.2019 / 22:51, *.chello.pl

btw. czegoś tu nie kumam... dyrektorem marketingu Legii jest Jerzy Staruchowicz. Skoro to rodzina gniazdowego, to dlaczego jest tak fatalnie? Wydaje się, że teraz marketing powinien wzorowo współpracować z kibicami a jest dokładnie odwrotnie...

odpowiedz
Kibic(L) - 23.04.2019 / 22:49, *.plus.pl

Rozumiem przedstawione stanowisko, ale od kiedy pamiętam mecze rozgrywane w Wielkim Tygodniu i Święta Wielkanocne nie cieszyły się popularnością. Moim zdaniem powód jest prosty. Mnóstwo osób wyjeżdża na swita albo uczestniczy po prostu w religijnych obrzedach Wielkiej Soboty. Sam jestem przykładem takiej osoby. Miłość do klubu tak, ale w życiu są w życiu ważniejsze sprawy niz kibicowanie drużynie. Jest ich niewiele, ale są. Teraz możecie sobie "kumaci" pouzywac.

odpowiedz
Andrzej - 24.04.2019 / 00:21, *.play-internet.pl

@Kibic(L) : masz dużo racji ale tutaj klub tym bardziej powinien cenami przekonać niezdecydowanych. Jeden z ważniejszych sportowo meczów w sezonie, walczysz o fotel lidera, potrzebujesz pełnych trybun, wiesz z doświadczenia że ludzie w święta mniej chętnie przychodzą na stadion. I co? Wrzucasz cenę 55zł. Jak ktoś chce przyjść z drugą połówką to pęka 100zł. To naprawdę bardzo słaba zachęta...

odpowiedz
oLaf - 23.04.2019 / 22:48, *.vectranet.pl

NS mają 100% racji !!!

Marketing w klubie Legia...chyba nie istnieje, ja jako normalny Warszawiak zupełnie go nie widzę!!! (jedynie transparenty NS były w ostatnich tygodniach).

Te ok. 4000 miejsc wykupionych a pustych to są pewnie rozdane za darmo miejsca wśród sponsorów i kolesi tych od marketingu, bo normalny człowiek nie wyrzucałby kilkuset zł na karnet a potem nie chodził.

Ceny biletów na średnio atrakcyjnych przeciwników w rundzie mistrzowskiej - zupełnie bez sensu, za wysokie 30%. (nie dla mnie ale widać to po trybunach - walczymy o Mistrza równo z Lechią a na meczu jest ledwo 14 000 osób - normalnie żart!!!)

odpowiedz
piotr - 23.04.2019 / 23:44, *.vectranet.pl

@oLaf: ja kupiłęm karnet i byłem niestety na kilku meczach. Świadomie ... Trudno straciłem kasę ale nie mogę patrzeć na poziom gry dzisiejszej Legii (może powinienem napisać za Pinto). Wolę spędzić 2 godziny przed telewizorem z piwem w ręku i zalewać smutki niż siedzieć na stadionie - wtedy są zmarnowane godziny na meczu, godziny przed na dotarcie i powrót. Nie będzie kibiców bez porządnej drużyny, albo przynajmniej takiej któej chce się grać

odpowiedz
normalny - 23.04.2019 / 22:48, *.centertel.pl

Dopoki nie przeprosicie Bogusia Lesnodorskiego za haniebny transparent to zwisaja mi wasze akcje. Grosza na oprawe tez juz ode mnie nie dostaniecie. I chyba malo tych pieniazkow na oprawy ostatnio bo nie ma juz podsumowan zbiorek ;-)

odpowiedz
tomiacab - 24.04.2019 / 06:38, *.virginm.net

@normalny: transparent pod adresem Leśnego nie dotyczył pomocy wiśle. Sprawa nie jest taka prosta. ktoś coś widział inni tego nie widzieli. Wglad w to dał ktoś kto ma na jego punkcie obsesję (domyślcie się któż to taki). Ja nie widziałem, skąd mam mieć pewność , ze ta "tajemnicza" postać tego nie spreparowała? Tez uważam, że transparent nie powinien się pojawić. Tym bardziej bez oficjalnych wyjaśnien, bo w tatym okresie było pewne , ze bedzie skojarzone to z pomocą białej zvezdzie

odpowiedz
SŁAWEK(L) - 24.04.2019 / 08:44, *.tpnet.pl

@tomiacab: To niech to ktoś wyjaśni teraz

odpowiedz
zaba285 - 24.04.2019 / 09:36, *.lukman.pl

@normalny: dokładnie, ten transparent to hańba. a jeśli naprawdę mają jakieś powody na coś takiego, to powinni to wszystkim wyjaśnić

odpowiedz
Wilq - 24.04.2019 / 09:53, *.64.209

@normalny: transparent może był niepotrzebny ale za to co gada czasem i Pan Boguś powinien przeprosić. Prowadzi swoją wojenkę z Darkiem, w kółko mu dosrywając z użyciem Pana Krzysia z Weszlo. Po co Boguś mówił, że Carlitos to zły transfer? Po co jątrzy przed meczem? Widział ostatnie mecze? Żadnego byśmy nie wygrali gdyby nie Carlitos...I ten Stanowski...ani jednego dobrego słowa o Legii nie napisał odkąd wspiera Bogusia...Po co z nim w ogóle gada? "Projektem Wisła" się zajmuje i jego sprawa (mam to w d....) ale nim znowu ze Stanowskim pogada - niech się zastanowi.

odpowiedz
matus007 - 23.04.2019 / 22:39, *.play-internet.pl

P.Mioduskiemu to wyślijcie listownie(pocztą), bo ten dureń to pewnie kompa nie umie odpalić bez pomocy...

odpowiedz
Rado79 - 23.04.2019 / 22:38, *.tpnet.pl

Co oni piszą :) Bilety przez dwa dni były w promocji o 20zl taniej no ale jak się czeka na ostatnią chwilę to się płaci po 55zł

odpowiedz
Ja - 23.04.2019 / 23:26, *.cyfrowypolsat.pl

@Rado79:
Cyt. "Odbyliśmy w tym czasie wiele spotkań z klubem. Podsunęliśmy wiele rozwiązań, które w większości zostały wdrożone."
Niestety, to nie klub wpadł na taki gest

odpowiedz
mrkw - 24.04.2019 / 08:01, *.orange.pl

@Rado79: dokładnie, +1

odpowiedz
jack345 - 23.04.2019 / 22:28, *.mm.pl

ale jak to, niemożliwe, przecież Pan Prezes, tak ten najmądrzejszy na świecie, mówił ze wszystko jest zaplanowane i wszystko jest długofalowa strategią.

odpowiedz
Ja - 23.04.2019 / 22:11, *.play-internet.pl

Warto dodać, że dyrektorem marketingu jest Jerzy Staruchowicz.

odpowiedz
Legia(1916) - 23.04.2019 / 22:01, *.chello.pl

Cała ta ekipa Mioduskiego, z nim na czele to jedna WIELKA PROWIZORKA !!!

odpowiedz
Antymioduski - 23.04.2019 / 21:59, *.t-mobile.pl

W klubie liczą na to ze NS zalatwi za nich robote bo wiedza ze kibicom tez zalezy na frekwencji zeby np pokazac oprawe. Sami nie robia nic ale kase co miesiąc biorą

odpowiedz
Rob72 - 24.04.2019 / 05:06, *.getinternet.no

@Antymioduski: Sami nic nie robią , a kto finansuje ten klub . I jak już ktoś zauważył była zniżka na bilety .

odpowiedz
Zakapior - 23.04.2019 / 21:48, *.chello.pl

A mnie martwi ze przyznajecie sie że kolejny raz chcieliście coś zrobić ... po cichu ..... po cichu to można puścić bąka ale nie Jurka ;)

odpowiedz
Brawo - 23.04.2019 / 21:47, *.tpnet.pl

Jedno z lepszych obwieszczeń NS

odpowiedz
Screen - 23.04.2019 / 21:27, *.chello.pl

Jurek chyba nałożył sobie w święta ostatni kawałek sernika.

odpowiedz
młodszy_brat - 23.04.2019 / 21:27, *.chello.pl

Wszystko to jedna wielka prowizorka, rzuca się w oczy brak długofalowej strategii. Ceny karnetów powinny być niższe a ceny na kolejne sezony powinny byc uzależniane od frekwencji. To by motywowało karneciarzy do przychodzenia na mecze. Teraz karneciarz kupuje karnet, nie przychodzi na mecz, bo zimno/nie chce mu się i stadion świeci pustkami.

odpowiedz
Kibic L - 23.04.2019 / 21:20, *.centertel.pl

Bilety do Gdańska rozeszły się jak bułeczki. Szkoda że do poznania nie było aż tylu chętnych

odpowiedz
Ja (L) - 23.04.2019 / 21:18, *.24.52

Mecz w Szczecinie ja+żona+2 dzieci koszt biletu rodzinnego razem 4 osoby = 36zł byłem szoku , w Warszawie rodzinny 4 osoby 105 zł. Gdyby bilet kosztował 30 zł a nie 50 byłoby 10000 osób więcej, a tak ludzi mało ale kasa ta sama. Może najpierw zapełnić a później próbować podnieść ceny ale o 5zł a nie 25.

odpowiedz
tomiacab - 24.04.2019 / 06:30, *.virginm.net

@Ja (L): no własnie takie to proste ale miodek wszystko robi od du.. strony.

odpowiedz
Kuba - 24.04.2019 / 12:43, *.t-mobile.pl

@Ja (L): Zobaczymy jakie będziesz mieć ceny po wybudowaniu w Szczecinie nowego stadionu, pewnie ciut droższe.

odpowiedz
News⚽️Legia - 23.04.2019 / 21:18, *.215.2

Tu chodzi o to że dalej dla Mioduskiego pracujà nieodpowiedni ludzie...udajácy sympatie do Legii a tak naprawde chodzi słoikom tylko o odprowadzenie co miesiác kasy...

odpowiedz
MOK - 23.04.2019 / 22:21, *.chello.pl

@News⚽️Legia:
Podpisuję się czterama łapami! Chamota uzurpuje sobie prawo do identyfikacji ze Stolicą - to czuć na kilometr...

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.