fot. Mishka / Legionisci.com

Legia Warszawa 1-2 Lechia Gdańsk

Rozczarowanie

Wiśnia, źródło: Legionisci.com

Niestety, ostatnia sobota września przyniosła sporo rozczarowania dla kibiców Legii. "Wojskowi" na własnym stadionie przegrali tego dnia z Lechią Gdańsk 1-2, a wszystkie trafienia były autorstwa obrońców. Gracze Aleksandara Vukovicia wyszli na prowadzenie po bramce Mateusza Wieteski, ale jeszcze pierwszej połowie do siatki trafił Michał Nalepa. W drugiej połowie goście prezentowali się już znacznie lepiej i zaraz po zmianie stron zdobyli drugiego gola. Tym razem Majeckiego pokonał Błażej Augustyn.

Pierwszą groźną sytuację zobaczyliśmy w 9. minucie gry. Dominik Nagy dostał podanie na prawej stronie, zbiegł z piłką do środka boiska, ale z jego strzałem bez problemów poradził sobie Dusan Kuciak. Niebawem słowacki bramkarz nie miał już jednak szans. Z rzutu rożnego dokładnie dośrodkował Walerian Giwlia, a uderzenie głową Mateusza Wieteski w krótki róg bramki wyprowadziło gospodarzy na prowadzenie. Pierwszy kwadrans był wyrównany, jednak dzięki szybko zdobytej bramce więcej atutów mieli teraz gracze Aleksandara Vukovicia. Wkrótce po raz pierwszy do interwencji został zmuszony golkiper Legii. Majecki bardzo dobrze poradził sobie z próbą Macieja Gajosa, która była zdecydowanie zbyt słaba.

W 31. minucie z dobrej strony pokazał się Luquinhas. Brazylijczyk dostał dalekie podanie od Pawła Stolarskiego, kopnął futbolówkę z powietrza i żałować można jedynie, że trafił wprost w dobrze ustawionego Kuciaka. Z biegiem czasu obraz gry nie ulegał jednak zmianie. Gospodarze prezentowali się na boisku naprawdę nieźle i nie pozwalali przeciwnikom tego wieczoru na zbyt wiele. Jakby na zaprzeczenie tych słów, w 38. minucie Lechia zupełnie niespodziewanie wyrównała. Po podaniu piłki z autu najlepiej w szesnastce zachował się Michał Nalepa, który skorzystał ze złego ustawienia Wieteski i uderzeniem z półwoleja nie dał szans Majeckiemu. Zaraz przed przerwą mogło być jeszcze gorzej. Jeszcze jedno dośrodkowanie z prawej strony, wprost na głowę Gajosa, którego próbę w świetnym stylu wybronił tym razem golkiper z Warszawy.

Niedługo po zmianie stron Lechia wyszła na prowadzenie. Z prawej strony piłkę wrzucił jeden z gości, a Błażej Augustyn wygrał walkę o górną piłkę z Pawłem Stolarskim i wpakował ją do siatki. Legioniści nie czekali długo i od razu rzucili się do odrabiania strat. Po godzinie gry bliski drugiego gola był Wieteska, ale tym razem Lechię uratowała poprzeczka! Środkowy obrońca główkował po wrzutce od Gwilii i zabrakło bardzo niewiele, aby skopiować co do jednego sytuację, którą gospodarze wykorzystali w pierwszej połowie. "Wojskowi" robili wszystko, aby na tablicy wyników ponownie był remis, jednak gdańszczanie potwierdzali to, co było wiadomo jeszcze przed pierwszym gwizdkiem - aby pokonać ich bramkarza trzeba naprawdę wiele się napracować.

W 70. minucie do wysiłku został zmuszony Kuciak. Lechista bardzo dobrze odbił do boku mocny strzał z dystansu Jose Kante, który pojawił się na murawie przed startem drugiej połowy. Niestety, ale potem Legia biła już tylko głową w mur. Brakowało groźnych akcji, a największe zagrożenie niestety oglądaliśmy w polu karnym Majeckiego. Kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry swój zespół na prowadzenie mógł wyprowadzić jeden z gości, lecz szczęśliwie jego strzał leciał w sam środek bramki, gdzie ustawiony był golkiper Legii. Tuż przed końcem jeszcze jeden zryw Kante. Gwinejczyk wpadł w pole karne, oddał mocny strzał w kierunku bliższego słupka, z którym poradził się Dusan Kuciak.

Ekstraklasa
10. kolejka
#LEGLGD
20000
Warszawa
28.09.2019
17:30
Legia Warszawa
Lechia Gdańsk
Legia Warszawa
1-2
Lechia Gdańsk
12' Wieteska
(1-1)
Nalepa 38'
Augustyn 52'
1 Radosław Majecki
41 Paweł Stolarski
4 Mateusz Wieteska
55 Artur Jędrzejczyk
14 Michał Karbownik 56'
21 Dominik Nagy 46'
7 Domagoj Antolić
24 Andre Martins
8 Walerian Gwilia
82 Luquinhas
11 Jarosław Niezgoda 46'
33 Radosław Cierzniak
5 Igor Lewczuk 46'
16 Luis Rocha
18 Arvydas Novikovas 56'
20 Jose Kante 46'
30 Kacper Kostorz
34 Inaki Astiz
37 Ivan Obradović
77 Mateusz Praszelik
Dusan Kuciak 12
Karol Fila 19
62' Michał Nalepa 25
Błażej Augustyn 26
Filip Mladenović 22
72' Lukas Haraslin 17
Jarosław Kubicki 6
Daniel Łukasik 35
Maciej Gajos 7
83' Żarko Udovicić 31
Artur Sobiech 90
Zlatan Alomerović 1
Adam Chrzanowski 4
Patryk Lipski 9
72' Sławomir Peszko 21
Rafał Wolski 27
62' Tomasz Makowski 36
Jakub Arak 18
83' Flavio Paixao 28
Egy Maulana Vikri 10
Trener: Aleksandar Vuković
Asystent trenera: Aleksandar Radunović, Marek Saganowski
Kierownik drużyny: Konrad Paśniewski
Lekarz: Mateusz Dawidziuk
Masażyści: Paweł Bamber, Marcin Bator, Michał Trzaskoma
Trener: Piotr Stokowiec
Asystent trenera: Maciej Kalkowski
Kierownik drużyny: Patryk Dittmer
Lekarz: Michał Osowski
Masażyści: Łukasz Szprengel, Dominik Szreder
Sędziowie
Główny: Szymon Marciniak
Asystent: Paweł Sokolnicki
Asystent: Radosław Siejka
Techniczny: Tomasz Marciniak
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (312)

+dodaj komentarz
hrabia pruski - 01.10.2019 / 13:44, *.vectranet.pl

łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu

odpowiedz
Krzeszczu - 01.10.2019 / 13:12, *.bredband2.com

Bardzo ciekawy wywiad z D Kownackim. Szczegolnie fragment o intensywnosci treningow i strachu polskich trenerow.
Nasuwa sie oczywiscie kilka pytan, przede wszystkim o "polskiej mysli szkoleniowej", tej na wieczne alibi. I czy w sumie moze nas zaskoczyc to wieczne biadolenie o "przemeczeniu, rotacjach, meczach co 3 dni, zmeczeniach" itp?
Smiem twierdzic ze mamy sporo dobrych pilkarzy, i w Legii jak i w naszej lidze, ale to wieczne glaskanie, usprawiedliwianie i szukanie alibi, zamiast porzadnej pracy, jest jednym z glownych powodow dlaczego nasza pilka jest taka nedzna.
Powtarzam, trening czyni mistrza, zeby umiec grac trzeba trenowac.
Po raz kolejny przytocze cytat chyba Musashi Miyamoto (ale nie jestem pewny): The more you sweat in traning, the less you bleed on the battlefield".
A u polskich trenerow wychodzi ze akurat odwrotnie. Trzeba glaskac, dmuchac, odpoczywac, gpsy, gadzety, bajery rowery a pracy malo. A jeszcze dobrej pracy prawie wcale.
Nie, nie wiem jak to sie odbywa na treningach w polskich klubach, ale widzac produkt koncowy, co sie dzieje na boiskach, jakie sa wieczne wymowki i usprawiedliwienia, i co w wywiadach mowia polscy pilkarze ktorzy wyjechali za granice, to wnioski nasuwaja sie same.

Powtarzam, jaki trener taki trening, taka druzyna, i takie wyniki. Bez wzgledu ile wymieniony trener bedzie mowil o zap****laniu.

Polecam ten wywiad. Sporo ciekawostek.
https://www.youtube.com/watch?v=XZMCh0SMsuU

odpowiedz
Rafix - 01.10.2019 / 20:32, *.chello.pl

@Krzeszczu: od dawna twierdzę że w większości polscy trenerzy są jak menager w "Football menager" nie potrafią wyszkolić zawodnika którego mają w kadrze (np. mlodych z drugiej drużyny) tylko szukają gotowych do kadry. A jak to szukanie wygląda widać w naszej Legii.
Glowna drużyna powinna narzucać taktykę i schematy gry poszczególnych piłkarzy, a te schematy powinny byc wdrażane w drugiej kadrze.
Ale jak w pierwszej jest taki bałagan że taki Praszelik w jednej połowie gra na lewej obronie, a w drugiej na prawej pomocy to jakie schamaty i w jaki sposób mogą być ćwiczone.

odpowiedz
Gocław - 02.10.2019 / 13:33, *.chello.pl

@Krzeszczu:

To ja Ci polecam ten artykuł:
https://www.przegladsportowy.pl/chwila-z/chwila-z-jaroslawem-jachem/m9rb58x

Wybrany fragment:
- Zabili nas fizycznością. Biegali dwa razy szybciej, byli zdecydowanie silniejsi.
- Z czego to wynika?
- Same treningi piłkarskie nie różnią się aż tak bardzo, by potem była taka przepaść podczas meczu. Wydaje mi się, że ona bierze się stąd, że w Premier League każdy piłkarz ćwiczy również indywidualnie, ma swojego trenera personalnego. Widziałem, jakie zdjęcia piłkarze Palace wrzucają na Instagram z przedsezonowej pracy ze swoimi trenerami, robiło to duże wrażenie. Ja wykonałem to, co widniało na rozpisce z klubu, oni o wiele, wiele więcej.

Za to w Polsce, Lechia wygrała z Legią i w szatni wrzeszczą: Dwa dni wolnego! :)

odpowiedz
tekken (L) - 03.10.2019 / 11:38, *.230.92

@Krzeszczu: Dodałbym do tego tempo gry. Choćby w PUEFA Legia musi grac szybciej niż gra w lidze, co powoduje,że ma takie mecze od święta 2-3 w roku. W naszej lidze gra się wolniej i inni przy nas wymiękają. Tu jest pies pogrzebany. Widze to od wielu lat, ale nie wiem co można zrobić.

odpowiedz
Krzeszczu - 03.10.2019 / 16:01, *.bredband2.com

@tekken (L): Zgadza sie. Nie ma na to napewno jakiejs jednorazowej recepty czy magicznego drinka, ale gdzies trzeba zaczac. Powiem tak, i wiem ze lekko przesadzam wiec nie bierz mnie za slowo ani doslownie, tylko raczej co ja chce przekazac. Wracam do treningu. Trzeba zaczac trenowac z sensem i skonczyc z siatkonoga i obijaniem poprzeczki :-)
Cos co powraca to teza ze "nawet Guardiola z göwna bicza nie ukreci". Ja sie z tym nie zgadzam. Dobry trener potrafi poukladac druzyne. Oczywiscie nie zrobi z Kopczynskiego Leo Messi, ale jest w stanie zorganizowac druzyna tak aby grala na wysokosci swoich mozliwosci. Pogon tak gra. Lechia tak gra. Legia od wielu lat (poza przeblyskami) tego poziomu nie potrafi osiagnac. Dodam, sam pochodze z druzyny ktora dzieki wspanialemu trenerowi a co za tym idzie organizacji, potrafila nie tylko tak grac ale czesto wygrywac z "tymi teoretycznie" lepszymi. Wszystko zaczyna sie od treningu. No i nie wolno trenerowi miec swoich faworytow. Kiedys byl Kopczynski, pozniej Saganowski, niedawno Kulenovic, ktos powie teraz Antolic. Szatnia to szybko wietrzy i weryfikuje a trener bardzo szybko traci w oczach zawodnikow. Jesli spojrzec trzezwo to widac to w Legii, i to od kilku ladnych lat. Dlatego poniekad nasze "gwiazdy" tak szybko nas opuszczaja i uciekaja do innych klubow.

@Rafix: Po wiekszej czesci napewno jest jak mowisz. Ale odwarze sie stwierdzic ze nadal sa tacy trenerzy/menadzerowie, ktorzy przynajmniej potrafia ulozyc druzyne. Jest ich kilku w naszej lidze. Mnie boli najbardziej fakt, ze poza jednym Czerczesowem, od wiekow nie potrafimy takiego czlowieka zatrudnic w najwiekszym klubie w kraju. Ciagle sie miotamy z uczacymi sie fachu amatorami, furiatami lub innymi kandydatami ktorym "trzeba dac szanse bo maja DNA". Oczywiscie "ktos tych ludzi zatrudnia", tylko ze ten ktos nie potrafi sie uczyc na bledach. Ani wyciagac wnioskow.

@ Goclaw: nie wiem za bardzo jak odebrac twoj wpis wiec nie potrafie Ci sensownie odpowiedziec. Dlatego, nie powiem nic :-)

Pozdrawiam, i cytujac szanownego Jerza z Potoku: Serdecznosci. (dzieki Panie Jerzu za cytat)

odpowiedz
Rafix - 03.10.2019 / 17:20, *.chello.pl

@Krzeszczu: oczywiście że taktyka i odpowiednie ustawienie to "większa" połowa sukcesu. Wspomniałem o tym "football managerze" i przykladzie Praszelika z ostatniego meczu pokazując że u nas nie ma tej taktyki. Trener wysyła wg swojej wiedzy " najlepszych" i macie grajcie, nikt nie ma swojej pozycji, tylko jest rzucany po boisku. Jak któryś z piłkarzy sie w tym nie odnajduje to hejt, sprzedaż i szukamy kolejnego. Tak bylo np. z Kucharczykiem który grał na 4 pozycjach.

odpowiedz
Gocław - 03.10.2019 / 18:04, *.chello.pl

@Krzeszczu:

Chodziło mi o podbicie Twojego zdania, z którym zgadzam się prawie całkowicie.

To co powiedział Kownacki to jedno, ale moim zdaniem to co powiedział Jach jest równie ważne.

Jak trenujesz tylko w klubie i robisz tylko co mówi trener (klub), to w najlepszym przypadku skończysz na ławce w drugiej lidze tureckiej, w klubie którego nazwy nikt nie pamięta.

Piłkarze mają obecnie szansę na rozwój, na niespotykaną w moich czasach, skalę. Trenerzy personalni, specjalizacje, suplementacja, regeneracja. W NBA uczą nawet koszykarzy szerszego... widzenia na boisku. Wystarczy być ambitnym.

A nas porażka w ważnym meczu i dwa dni wolnego. Potem trening 1,5h i znów odpoczywamy.

odpowiedz
Łomatko - 03.10.2019 / 18:09, *.tpnet.pl

@Rafix: Praszelik powiadasz hihuhuhihjj
Karbownik kibicu :)

odpowiedz
Jerz z Potoku' - 03.10.2019 / 21:40, *.chello.pl

Koledzy: @Krzeszczu, @tekken, @Rafix i @Gocław.
Do Waszej interesującej wymiany zdań w rzeczonym temacie - dodam od siebie jedno spostrzeżenie (przemyślenie). Otóż twierdzę, że dobry trener z profesjonalnym warsztatem szkoleniowym jest w stanie skutecznie pod względem sportowym poprowadzić drużynę składającą się nawet z przeciętnych piłkarzy. Taka akurat sytuacja "zaistniała" obecnie w Legii. Dlaczego zatem nie osiągamy satysfakcjonujących nas kibiców wyników? Odpowiedź jest banalnie prosta. Zarówno Vuko jaki i jego trzech poprzedników charakteryzował jeden anty przymiot, czyli przysłowiowe "BMW". Chyba nie muszę szanownym Kolegom rozwijać tego obciachowego skrótu, jednak takie są personalne i sportowe fakty.
Miodowe lata przy Ł3 trwają już trzeci (!) sezon i nic nie zapowiada, że to "nieszczęście" szybko się zakończy...
Summa summarum; dopóki prezes dekady nie zdecyduje się na zatrudnienie na stanowisku trenera osoby potrafiącej prezentować i egzekwować swoje /autorskie/ zdanie w ważkich tematach klubowych, szczególnie wobec przełożonego, dopóty będziemy tkwili w dotychczasowym legijnym marazmie.
Kibicowskie serdeczności



odpowiedz
Wojtas - 30.09.2019 / 20:42, *.pktele.pl

Legia Warszawa to najlepszy klub, kto nie wierzy to ptak w dup !

odpowiedz
AAA - 30.09.2019 / 19:24, *.plus.pl

Nagy zajebisty jest..... prawda trenerzyno marna?
A Żyleta bez reakcji.... brawo!

odpowiedz
Redakcjo naprawdę? - 30.09.2019 / 19:18, *.play-internet.pl

Rozczarowanie??

odpowiedz
Esperanza - 30.09.2019 / 19:03, *.tpnet.pl

Teraz serbskie g... z fantazyjnym loczkiem. Ale jak tylko Legia będzie miała trenera pogonimy towarzystwo w lidze.

odpowiedz
Olo - 30.09.2019 / 17:55, *.chello.pl

Dobrze, że daliście tytuł "rozczarowanie", bo po wyniku się nie zorientowałem...

odpowiedz
Walerek - 30.09.2019 / 14:35, *.netfala.pl

Niestety trzeba się przyzwyczaić do chudych lat, dopóki u sterów będzie taki laik piłkarski jakim jest obecny prezes. U niego PR jest ważniejszy niż rzeczywistość. Były czasem narzekania na Leśnego, ale spójrzmy prawdzie w oczy - lata 2013-2016 to były jedne z największych sukcesów Legii w historii. Co roku mistrzostwo (zdybywane wcześniej, nie w ostatniej kolejce czy nawet ostatnich minutach ostatniej kolejki), regularna gra w LE ukoronowana grą w LM na stulecie Klubu. A teraz musimy patrzeć na taką żenadę... Ligi Europy nie ma od trzech sezonów, w ekstraklapie jest coraz gorzej. Ostatni sezon zakończyliśmy bez mistrzostwa, a obecny może zakończyć się bez eliminacji do pucharów. Równia pochyła...

odpowiedz
karwoski29 - 30.09.2019 / 13:24, *.orange.pl

Vuko jest trenerem bo ma DNA Legii we krwi. Na pierwszy mecz zabrał mnie ojciec Legia-Sząbierki Bytom 1-1. Panie Mioduski ja też mam DNA Legii chcę zostać trenerem.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 30.09.2019 / 16:19, *.play-internet.pl

@karwoski29: Sząbierki???.Chyba Szombierki-"kibicu z długim stażem na Legii".W dobie tzw anonimowości internetowej,każdy może napisać,że ma 300 wyjazdów,a Legię zakładał jego pradziadek razem z Piłsudskim.

odpowiedz
maurycy - 30.09.2019 / 13:08, *.chello.pl

Matko jeszcze go loczek nie zwolnił ....nigdzie o tym nie piszą

odpowiedz
Aro 1 - 30.09.2019 / 12:30, *.play-internet.pl

Co chwilę zaglądam na informacje i dalej nie widzę zwolnienia trenera!!! Co jest??!!

odpowiedz
atmosferic - 30.09.2019 / 12:25, *.orange.pl

Dozylismy czasow gdzie kazdy Ekstraklasowy leszczyk przyjezdza sobie na lazienkowska i sobie bierze punkty jak chce i nikogo juz to nie dziwi - nikt nie czuje zazenowania.

odpowiedz
Krzeszczu - 30.09.2019 / 12:08, *.bredband2.com

Nie wiem ile czasu jeszcze Legia bedzie cierpiala z tym amatorem przy sterach.
Szopen juz wiele razy dal döpy.
-Zwolnil Pana Stanislava.
-Zatrudnil teoretyka Kozaka-Jozaka
-Zatrudnil Klafa, bo przeciez trzeba bylo dac szanse.
_ to samo zrobil zatrudniajac amatora Vukovica
-Zaprzepascil szanse na zatrudnienie porzadnego trenera jak np Grahama Pottera, kiedy ten na spokojnie byl do wziecia z nedznego Östersund.
- Teraz wolny jest Michael Laudrup. Jak mawia klasyk: zasadzic gdzies komus kopa, i zatrdudnic porzadnego trenera.
Vukovic OUT!
Laudrup IN!

odpowiedz
Tomek Mokotów - 30.09.2019 / 19:43, *.play-internet.pl

@Krzeszczu:

Trener takiej potęgi jak Ostersund rzeczywiscie jest łakomym kąskiem na rynku. No i Potter to też fachowiec nie lada, do dziś nikt nie wie jakim cudem trafił na szwedzkie zadupie bo takim jest 40tysięczne miasteczko gdzieś na peryferiach futbolu...

Czerczesow wybierając między Legią a kadrą Rosji raczej nie miał obiekcji a oferta przytrafiła mu się jeszcze w Legii.
Więc bajeczki o nieprzedłużaniu kontraktu można sobie wsadzić.

A Prezes Miodousty ma parcie na szkło i nic więcej. No i osiągał zawodowe sukcesy jako urzędnik ITI.

To może niech się zatrudni w TVNie? Albo niech zatrudni PRAWDZIWEGO prezesa klubu sportowego.

W koncu właściciel NIE musi być prezesem

odpowiedz
Krzeszczu - 30.09.2019 / 21:43, *.bredband2.com

@Tomek Mokotów : Ty sie chyba na serio z *ujem na glowy pozamieniales. Nie masz zadnego pojecia co ten Potter stworzyl w Östersund, z kim gral, jakie mial wyniki, co osiagnal. O jego renomie w anglii nie wspomne.
A Czerczesow nie wiadomo czy by dostal jakas propozycje z kadry JESLI by nadal byl trenerem Legii, czego on sam chcial. I nie raz o tym mowil w wywiadach. Wiec i tutaj gööwno wiesz ale chetnie sie udzielasz.
Ale nie moge od ciebie wymagac zadnego pomyslunku, bo jak tylko widzisz moj nick to robisz w gacie z podniety wiekszej niz arab na kursie pilotazu.
Po raz kolejny powtarzam ze zadna z toba dyskusja nie ma sensu. Bo rownie dobrze mozna gadac do zarowki.

odpowiedz
Jerz z Potoku - 30.09.2019 / 23:42, *.chello.pl

@Tomek Mokotów
Z całym szacunkiem, ale @Krzeszczu ma prawo - podobnie jak większość - zgłaszać swoje autorskie propozycje ku: uzdrowieniu obecnej, fatalnej sytuacji sportowej drużyny Legii. A że czyni to, w Twoim mniemaniu nieporadnie, to nie jest, aż tak istotny powód, aby szacownego Kolegę tak prymitywnie próbować flekować.
Generalnie, każdy średnio ambitny kibic i fan jest wkur...ny tym do czego, po bez mała trzech latach, doprowadził, tzw. prezes dekady. Chyba nie muszę Tobie tłumaczyć, że dalsza miodowa hucpa może zakończyć się historyczną katastrofą dla naszego klubu. A czy "pajacyk dekady" zdaje sobie z tego sprawę jest kwestią wtórną, która niestety nie podlega naszej obiektywnej i realnej weryfikacji.
Dla dobra przyszłości Legii serdecznie apeluję do Ciebie i Tobie podobnych: przestańmy skakać sobie do oczu - z byle pierdoły - albowiem tak źle przy Ł3 nie było od dawien dawna!
Ps.: doskonale zdajesz sobie sprawę, że to nie rzeczony zamorski kibic jest źródłem obecnych nieszczęść naszej drużyny, ale fircyk dyletant hobbista, któremu zamarzyło się prowadzić i kierować - do niedawna - topowym polskim klubem. Owszem, sportowe frustracje trzeba gdzieś wyładowywać, ale tym miejscem /osobą/ powinna być wyłącznie jedna postać, czyli tragikomiczny projektant legijnej przyszłosci...
Serdeczności

odpowiedz
Tomek Mokotów - 01.10.2019 / 09:12, *.play-internet.pl

@Krzeszczu:

Zawsze tak fajnie się sadzisz przez internet, rzucając bluzgami, twardzielu z koziej mamy, że nie sposób nie zareagować.

Na każdy argument masz głównie bluzgi i niewiele merytoryki.

Renoma Pottera jest tak ogromna, że nikt w Anglii nie chciał go zatrudnić...

@Jerz z Potoku. Flekować? Bo się nie zgodziłem z twierdzeniem o wielkości Pottera, którego chcieli...w Ostersund...

Naprawdę wiesz co piszesz?

odpowiedz
saski - 01.10.2019 / 09:23, *.0.218

@Krzeszczu:

Ty naprawdę jesteś dzieckiem z piaskownicy, czytam twoje wypociny i jest mi przykro, że takie "0" intelektualne jest kibicem Legii.

OFERTA OD KADRY narodowej jest zawsze bez względu na obowiązujący kontrakt. Czesto trenerzy proszą nawet klub o rozwiazanie umowy. Nkektorzy trenują i klub i reprę.

PO DRUGIE kontraktu nie przedłużył Leśnodorski a nie Mioduski.

Jeśli się nie znasz to zamknij r.j.

odpowiedz
Cult⚽️Legia - 01.10.2019 / 22:47, *.188.236

@saski : Amen

odpowiedz
Felek - 30.09.2019 / 10:57, *.netfala.pl

Niestety jesteśmy słabi, mamy słabego trenera. Generalnie Legia rozmieniła się na drobne. Jedynie ultras trzymają poziom.

odpowiedz
Kibic - 30.09.2019 / 17:40, *.239.105

@Felek: ale o tych śmiesznych oprawach nikt nie będzie pamiętał bo wyniki idą w świat

odpowiedz
ark - 30.09.2019 / 10:24, *.cyfrowypolsat.pl

spokojnie, to był natrudniejszy możliwy rywal, trzymamy kontakt i trochę lżejszych teoretycznie meczów bo ani piast ani poznan niczego ciekawego nie prezentują. inna rzecz że wygrana z lechem rzecz święta tylko czy jeszcze jest jakiś zawodnik w klubie który to rozumie?

odpowiedz
mario - 30.09.2019 / 15:51, *.plus.pl

@ark: T może Wisła Płock była przerażającym przeciwnikiem, a ten kelner i tak przegrał!!! Po prostu niech się nie pali w środku miasta ale niech wypier...la!!!!

odpowiedz
tekken (L) - 30.09.2019 / 07:52, *.230.92

Vuko u siebie dwoma napastnikami powinniśmy grać. Lepiej strzelać więcej goli niż przeciwnik, niż grac obronnie i nudno.

odpowiedz
Krzeszczu - 30.09.2019 / 12:09, *.bredband2.com

@tekken (L): No moze i tak, ale jakimi napastnikami? Jedrzejczykiem? Wieteska?
Bo chyba nie kaleka Niezgoda czy paralitykiem Kante. Moze Sanogo? Za pol roku?

odpowiedz
maurycy - 30.09.2019 / 13:14, *.chello.pl

@tekken (L):
Jak dwoma jak Carlitosa sprzedali , Niezgoda miał uraz i musiał zejsć , no to Kante wszedł a Sanogo też kontuzja Chłopie mamy jednego napadziora

odpowiedz
Sme - 30.09.2019 / 18:28, *.centertel.pl

@maurycy : jest jeszcze Sagan...

odpowiedz
Tekken (L) - 03.10.2019 / 11:42, *.230.92

@Krzeszczu: To niech Vuko z rezerw łyka, jak mu Carlitos nie leżał.

odpowiedz
Krzeszczu - 03.10.2019 / 22:23, *.bredband2.com

@Tekken (L): Spoko spoko, bo vukovic zaraz wystawi Saganowskiego :-)))

odpowiedz
News⚽️Legia - 30.09.2019 / 03:51, *.204.53

Dobrało sie trzech treneròw asysténtów do Legii i zielony w piłce biznesmen... wychodzi spadanie.....Legii

odpowiedz
Rafal - 29.09.2019 / 22:24, *.play-internet.pl

Czytam komentarze kibiców tutaj i innym legijnym portalu i to jest prawdziwa burza mózgów, której obstawiam iż nie ma w najważniejszym miejscu czyli zarządzie Legii, bo tam nikt się nie zna na piłce, po drugie masa dyr. pewnie tylko przytakuje prezesowi, który raz na jakiś czas pojawi się w klubie najczęściej pewnie wtedy gdy jest mecz. Na górze i to czym prędzej muszą dojść do wniosku iż czas na zmiany. Właściwie to jeden człowiek musi powiedzieć pass. Niestety jego upór bo "wizja" itd. może pogrzebać nas na amen.

odpowiedz
Ewelina - 29.09.2019 / 21:57, *.play-internet.pl

Carlitos własnie strzelił ładną bramkę w nowym klubie i przesyła pozdrowienia kretynowi Vukoviciovi który doprowadził, że odszedł z klubu. Marzę o chwili gdy będziemy mieć normalnego trenera.

odpowiedz
sprite - 30.09.2019 / 20:03, *.play-internet.pl

@Ewelina: Najpierw wlasciciel dusigrosz musi sie zmienić,a dopiero ten nowy zmieni trenera na takiego z doświadczeniem.Dopóki jest Mioduski ,dotąd będziemy ligowym średniakiem

odpowiedz
Nie poddawaj się... - 29.09.2019 / 21:27, *.plus.pl

Kto wymyślił tą przyspiewke ten jest jawnym cięciem wspierających dziadostwo pudla i jego święty pseudo pracowników , pseudo trenerów i pseudo kopaczy, zaśpiewaj my po męski Legia grać k... Mać

odpowiedz
Lol - 01.10.2019 / 09:19, *.chello.pl

@Nie poddawaj się... : Podobno staruch, po upojnej nocy z kochankiem.

odpowiedz
majusL@legionista.com - 29.09.2019 / 20:37, *.174.42

Dopóki w Drużynie będzie sabotazysta novikovas I amator Vukovic nie pojawiam się na Ł3.

odpowiedz
On L - 29.09.2019 / 23:24, *.25.51

@majusL@legionista.com: ufff najlepiej nie pojawial sie w ogole, kibicu sukcesu.

odpowiedz
Elquatro - 30.09.2019 / 12:32, *.chello.pl

@majusL@legionista.com: no i chu...j no i cześć!

odpowiedz
Adam - 01.10.2019 / 09:17, *.chello.pl

@On L: nie napisał 'kiedy będą wyniki' tylko kiedy klub pozbędzie się śmieci z drużyny; naucz się czytać

odpowiedz
Najgorszy Prezes w Historii Klubu - 29.09.2019 / 20:10, *.t-mobile.pl

Vuko ma pełne poparcie! Tylko on ma w sobie tyle DNA co Wisła ścieków. Na lepszego trenera nie ma pieniędzy. Musze zbierać na podróż statkiem Muska.

odpowiedz
fak - 29.09.2019 / 19:56, *.tvksmp.pl

Dajcie, spokój...ta liga jest ustawiona. Widzieliście dzisiejsze "mecze" ?

Kpina z ludzi i tyle....

odpowiedz
olo - 29.09.2019 / 19:53, *.207.75

nasze pisanie i tak nic nie da vuko jest nie do ruszenia pupil pudla i tyle

odpowiedz
Mr.Kanister - 29.09.2019 / 19:42, *.play-internet.pl

Jak dla mnie to Mioduski jest jeszcze prezesem Legii tylko dla tego że ma do skończenia akademie piłkarską. By mógł na emeryturce siąść przy kominku i powiedzieć "Patrzcie ludzie ile piłkarskich diamentów zyskała Polska dzięki mojej akademi".

odpowiedz
(L)eon - 29.09.2019 / 19:37, *.plus.pl

A ja po raz kolejny zapytam kibiców CZY WAM TO ODPOWIADA? bo z tego co widać i słychać to wszyscy zadowoleni Mioduski bo ma kasę NS-i bo kasę zbiorą Vuković bo dalej jest trenerem i pajacyk bo co miesiąc kasa na koncie za tą padakę którą nas raczą co tydzień TYLKO MY MOŻEMY JESZCZE URATOWAĆ TEN SEZON

odpowiedz
Kieł - 30.09.2019 / 07:41, *.9.104

@(L)eon: Przecież tam większość przychodzi sobie poskakać i podrzeć papę. Reszta nieistotna. Takie to DNA właśnie...

odpowiedz
KO - 29.09.2019 / 18:42, *.com.pl

Jak zobaczyłem że w 30 minucie kurs na Lechię był 15-1 to czułem że to się tak zkończy

odpowiedz
Jak mówi stary marynarz.... - 29.09.2019 / 18:39, *.plus.pl

Okretowy, zapamiętaj ie dzieci ze ryba psuje się od głowy!

odpowiedz
stary trener - 29.09.2019 / 18:08, *.vectranet.pl

ja mam tylko krotki apel do Pana Prezesa- PREZESIE MIODUSKI -CZAS NA ZMIANY DOSC DYLETANTA NA ŁAWCE TRENERSKIEJ moze juz czas nie dac sie czarowac slowom ze "trener" vukowicz ma geny Legii - to lepiej niech sie ich pozbedzie i Legia jego - wstyd na cala Polske potrzebny TRENER !!!!!!!!

odpowiedz
bronek49 - 29.09.2019 / 17:56, *.chello.pl

nie ma co się dziwić przegranej Legii zacznijmy od oceny bramkarza jest to średniak naszej ligi jeszcze nie widziałem meczu żeby wygrał mecz tak jak robił to Malarz , obrona raczej przyzwoita chociaż Wieteska popełnia błędy z których padają gole.Pomoc bardzo słaba ,Mrtins jest cieniem zawodnika z poprzedniego sezonu Gwilla bardzo chimeryczny i chaotyczny i cała pomoc nie potrafi zagrać kreatywnie ,Nagy nie powinien w ogóle grac on się tylko przewraca nie umie dobrze i celnie strzelić Litwin rozczarowuje na całej lini Brazylijczyk chyba stracił już werwe .Napastników trudno ocenić poniewaz nie mają dokładnych podań od kolegów, także żle to widzę na przyszłość

odpowiedz
mik - 29.09.2019 / 17:12, *.chello.pl

Rozczarowanie? kurde...vuko przegrywa wszystko jak leci... jakie to rozczarowanie.

odpowiedz
Yeti - 29.09.2019 / 16:06, *.vectranet.pl

Już popołudnie a tu brak info o zwolnieniu trenera. Dziwne...

odpowiedz
(L)1916(L) - 29.09.2019 / 17:47, *.tpnet.pl

@Yeti: Loko jest jak rudy. Nie zwolnią trenera ponieważ równałoby się z tym,że się mylą. Jeden i drugi uważaj, że to są najlepsi fachowcy

odpowiedz
Rob - 29.09.2019 / 15:51, *.plus.pl

Tragedia

odpowiedz
Kamil - 29.09.2019 / 16:47, *.plus.pl

@Rob: jakby Pan Darek miał hajs, to Vuko w ogóle nie byłby trenerem,a ponieważ Pan Darek jest gołodupcem to będziemy się z Vuko męczyć dalej.

odpowiedz
... - 29.09.2019 / 23:07, *.virginm.net

@Kamil: nie chodzi o hajs tylko o posłuszeństwo

odpowiedz
Adam - 01.10.2019 / 09:15, *.chello.pl

@Kamil: obok pana to ten kundel nawet nie stał

odpowiedz
Czarny76 - 29.09.2019 / 15:47, *.amazonaws.com

O tym że jest źle nie trzeba chyba się rozpisywać. Każdy to widzi (no poza wyjątkami) Zaraz będzie przerwa na reprezentację więc może...
Nie proszę a zadam spotkania z osobami zarządzającymi klubem... od prezesa począwszy poprzez dyrektora sportowego pion szkoleniowy na zawodnikach skończywszy z kibicami. Nie w ciepłych wygodnych gabinetach tylko na płycie boiska.... i nie z wybraną grupa kibiców tylko że wszystkimi którym dobro klubu leży na sercu. Niech każdy wypowie to co go boli na telebimie a włodarze klubu niech się do tego odniosła. Dość już kłamstw i mamienia nas bajkami o dalekosieznych wizjach. Takie spotkanie nie jest z gatunku tych niemożliwych. Kto za?

odpowiedz
WojtasBB - 29.09.2019 / 15:20, *.mm.pl

Mioduski już powinien rozglądać się za nowym trenerem, ale takim przez duże "T". Poczekać do grudnia i, jeśli styl i wyniki się nie poprawią, zwolnić Vuko. Ale warto poczekać, kilka meczów było obiecujących, niestety, na razie to chyba łyżka miodu w beczce dziegciu...

odpowiedz
z Gdańska - 29.09.2019 / 15:13, *.t-mobile.pl

piszę z Gdańska, po wygranym meczu mojej Lechii... choć po kilku latach mieszkania w Warszawie Legia też mi jest bliska
Otóż tak widząc to z zewnątrz, jakość piłkarska kopaczy Legii z roku na rok maleje. Jeszcze 2 lata temu była Legia i długo długo nikt. Teraz poziom się zrównał, ale nie przez to, że rywale Legii się powzmacniali. Legia zamiast zadbać o jakość swoich piłkarzy, bierze grajków, ledwie wyróżniających się w lidze ( Nowikovas, Stolarski itp. ) Tak potęg się nie buduje. Powodzenia, choć dziś ... Lechia miała więcej atutów i była bardziej wyrazista. Pozdrawiam normalnych, bez spiny.

odpowiedz
Krzysztof Grabski z Warszawy - 29.09.2019 / 17:54, *.centertel.pl

@z Gdańska:
Zgadzam się z Tobą ale mam jedno pytanie.
Czy naprawdę wierzysz w to,że posiadasz wiedzę i gotową receptę na to,jak zostać piłkarską potęgą w naszej kochanej Polsce?
Popatrz na osiągnięcia Legii Warszawa na przestrzeni ponad 100 lat,nie tylko piłkarskie.
Setki medali Mistrzostw Polski,Europy i świata.
Legia Warszawa to jest potęga i nic tego nie zmieni.
Niewiele jest klubów w Europie które odniosły tyle sukcesów w zawodach sportowych.
A wracając do piłeczki kopanej...
Przypomnij mi proszę największe sukcesy gdańskiego klubu i porównaj to z osiągnięciami mojej Legii.
Legia była,jest i będzie potęgą.
Jest dobrem narodowym które trzeba szanować.
Teraz mecz wygrała Twoja Lechia a przecież nie wiemy kto w przyszłym roku wzniesie lampkę mistrzowskiego szampana.

odpowiedz
z Gdańska - 29.09.2019 / 21:32, *.t-mobile.pl

@Krzysztof Grabski z Warszawy: cieszę się na merytoryczny dialog, co niestety jest rzadkością na podobnych forach :)
Stwierdzam tylko fakt jakości piłkarzy, kontraktowanych do Legii. Kilka lat temu zachwycaliśmy się Nikolićem, Guilerme, Prijovićem a w chwili obecnej nie ma tak naprawdę kogo podziwiać. Legia przyzwyczaiła nas do tego, że znacznie odstawała od reszty in plus ... a teraz...
W momencie, gdy Legii przytrafiała się porażka w lidze, zwykle był to wypadek przy pracy, ot wpadło komuś przy ciągłym naporze Legii. A teraz ... uważam, że Lechia wygrała zasłużenie.
Nie porównuję też osiągnięć obu klubów, bowiem każdy brak mistrzostwa dla Legii jest uważany za porażkę, natomiast po trzecim miejscu w Gdańsku była feta do białego rana. Ot taka dysproporcja.
Pozdrawiam serdecznie.

odpowiedz
Gdańskie.rewiry - 29.09.2019 / 22:10, *.play-internet.pl

@Krzysztof Grabski z Warszawy: kolego rpzpedziles sie za bardzo. Budzet Lechii ok 30 mln. Budżet legi 3-4 razy wiekszy.. penske dwokrotnie wieksze.. do tego legia to klub z stolicy.. legia domaga sie wielszych pieniedzy niz pozostale kluby w polsce.. tylko pytanie takie .. z jakiego powodu? Bo reprezentuje klub w europie?? No tak.. zapomnialem.. zwiedzala luxemburg i gibraltar.. legia miala dobry sklad i madry zarzad gdy byl boguś. Teraz jest przecietnym klubem w polsce.. przyjechała Gdańska Lechii i pozamiatała. A to dlatego że nie była lepsza piłkarsko lecz dlatego że jest drużyna.. I to jest największą różnicą.. drużyna A nie zbieranina i amator trener. Sorki. Pseudo..

odpowiedz
News⚽️Legia - 30.09.2019 / 01:20, *.186.194

@Krzysztof Grabski z Warszawy: Amen✨⚽️✨

odpowiedz
Krzysztof Grabski z Warszawy - 30.09.2019 / 09:01, *.centertel.pl

@Gdańskie.rewiry:
Doczekajmy szczęśliwie końca sezonu.
Proszę.

odpowiedz
Dariusz Mioduski - 29.09.2019 / 14:37, *.inetia.pl

Co wy gadacie? Dobrze było :)

odpowiedz
... - 29.09.2019 / 15:17, *.t-mobile.pl

@Dariusz Mioduski : kibice chcą bramek? Przecież były aż 3!!

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 29.09.2019 / 14:16, *.play-internet.pl

Nie rozczarowanie,tylko realne możliwości naszej Legii.Czasami mam wrażenie,że i redakcja L.L.Mioduski,Vukovič,oraz piłkarze "ciągniecie ramię w ramię ten wózek zwany mydleniem oczu,niczym platforma ciągnąca samolot O.L.T.Express na płycie w Gdańsku".Przecież od dawna jesteśmy średniakiem ligowym,a nasze "sukcesy"wynikają z tego,że części klubów się po prostu nie opłaca tytuł M.P.a pozostali są o dziwo jeszcze slabsi niż my.A całe te utrzymywanie kibiców w przekonaniu,że jest dobrze,a będzie jeszcze lepiej ma na celu powstrzymanie exodusu kibiców z trybun.A że fanatyk rzadko kibicuje oczami,a zazwyczaj robi to sercem,to wmówienie Wam,że jest oki przychodzi włodarzom z dużą łatwością.

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 30.09.2019 / 19:40, *.t-mobile.pl

@FOREVER LEGIA: Trafny komentarz. Kolego masz 100 proc. racji. Pozdrawiam.

odpowiedz
Wojtas - 29.09.2019 / 14:06, *.net.pl

10 kolejka i już 3 mecz przegrany ,aż strach pomyśleć co będzie na koniec sezonu.Pinokio błagam odejdź przecież Ty nie masz pojęcia o trenerce

odpowiedz
dino - 29.09.2019 / 15:45, *.108.201

@Wojtas:
I pomyśleć, że w sezonie 12/13 za Urbana mieliśmy tyle porażek w 30 meczach (bilans 20-7-3) a bilans u siebie 12-2-1. W rundzie jesiennej 2013 bilans był 14-1-6, u siebie 9-0-1 to go Leśny zwolnił ... ;-)

odpowiedz
Rafix - 29.09.2019 / 13:47, *.chello.pl

Do Mioduskiego: czy w profesjonalnym klibie w 11 kolejce na ataku moze występować 4 w hierarchi napastnik?
Dwoch pierwszych sprzedanych, trzeci kontuzjowany i bez formy.
Czy tak prowadzony zespół jest w stanie zdobyć mistrzostwo?

odpowiedz
Rozczarowanie? - 29.09.2019 / 13:19, *.vectranet.pl

Totalne dno

odpowiedz
Suchar - 29.09.2019 / 12:40, *.orange.pl

Czego się spodziewać, kiedy zarządzaklubem facet ktory był "administratorem" Kulczyka - tak on co najwyżej nieruchomością logityką i flotą pijazdów zarządzal a nie planowal biznesy czy kuluć Ciech czy sprzedac TP SA francuzom bo to nie ta liga nie te możliwosci. Ale kudłaty łeb uwierzył, że on jest geniusiem biznesu zajebisty i w piłce też da radę- to wziął klub (jakoś nie wierzę, że to wszystko to tylko jego pieniadze) i efekty gniota widać. Jego poziom pokazuje np.list do szefa La Liga. Póki jest Pudlović nic nie osiągniemy

odpowiedz
eth - 29.09.2019 / 12:30, *.tpnet.pl

Trzeba się powoli mentalnie szykować, że za rok w czerwcu nawet w losowaniu eliminacji 1 rundy LE jako Legia nie będziemy uczestniczyć...

odpowiedz
szczery - 29.09.2019 / 12:18, *.net.pl

Sory, ale Legia już sie niczym nie wyróżnia na tle tej śmiesznej ligi. Zawodnicy którzy wybijali sie ponad poziom zostali sprzedani. Już nie jesteście murowanym faworytem do mistrzostwa a tylko jednym z kilku faworytów. Mioduski rozbiera Legie i dobrze mu to idzie.

odpowiedz
Won pinokio - 29.09.2019 / 12:16, *.vectranet.pl

Godzina 12 i brak informacji o zwolnieniu "trenera" najwidoczniej taki poziom odpowiada wszystkim w zarządzie.

odpowiedz
Norbi - 29.09.2019 / 15:16, *.tpnet.pl

@Won pinokio: święta prawda gdzie info ze Gepetto zwolnił Pinokia zje.. li nam weekend...

odpowiedz
Adamowicz ale nie paweł - 29.09.2019 / 16:25, *.orange.pl

@Won pinokio: zmiana trenera nic nie da

odpowiedz
... - 29.09.2019 / 16:57, *.vectranet.pl

@Adamowicz ale nie paweł: a wiesz kto z kilkoma piłkarzykami zwolnił Czerczesowa i Jacka Magierę? Im dalej Vuko od Legii, tym lepiej dla wszystkich

odpowiedz
Tom - 29.09.2019 / 17:12, *.jmdi.pl

@Adamowicz ale nie paweł: idz se zapal papieroska, ochłoń

odpowiedz
Satyricon - 29.09.2019 / 11:56, *.236.206

Od 40 lat kibicuje naszej Legii.Czasami było dobrze czasami żle.Pamiętam 800 osób na meczu gdy strajkowało MZK.Pamiętam też mecz z Barcą gdzie ludzie z biletami nie mieli jak wejść na stadion bo już był nadkomplet.W tym wszystkim było coś magicznego.Teraz niby mamy super stadion,niby stabilnośći niestety niby drużynę.W mediach pokaz jak to wszystko jest kolorowo po europejsku.Tylko doprowadzono do tego że wielu ludziom ten klub jest obojętny.Słaba drużyna,bez trenera,perspektyw.Wygrają to ok jak nie to też nic się nie stało.Sam się na tym łapie.Oglądam te popisy i nie ma w tym krzty radości.Wszystko to jakieś sztuczne na siłe.Korporacyjne.Granie na uczuciach kibiców.Tu kup karnecik,tam koszulkę za kosmiczną kasę.Tylko co w zamian?Nic.

odpowiedz
oLaf - 29.09.2019 / 14:46, *.vectranet.pl

@Satyricon: racja, styl gry (obronny) dobry na Niecieczę ale Mistrza z nim nie będzie, Lechia po prostu gra z pierwszej piłki i różnica jest duża...

odpowiedz
SzB - 29.09.2019 / 19:27, *.pljtelecom.pl

@Satyricon:
Bracie, lepiej nie udało się tego ująć! Stała się tragedia, bo Miodek dewastuje krok po kroku klub, a na trybunach wszyscy choćby w jakikolwiek sposób zareagować, wesoło skaczą i tańczą labada tłumacząc, że teraz lata tłuste się skończyły, a jak się nie podoba to jesteś wynikowiec i pedał... Bardzo dziwnie się porobiło, ale ta obojętność o której piszesz do niczego dobrego nie zaprowadzi.

odpowiedz
osa(L) - 29.09.2019 / 21:12, *.t-mobile.pl

@Satyricon:
Moj pierwszy mecz na żywo w 1983, wzloty i upadki ale zawsze z Legią.Teraz pierwszy sezon, że z Legią, ale na odległość i dzieli mnie szklany ekran i rzeczywiście coraz bardziej obojętnie przychodzi mi przełknąć kolejny słaby wynik...dlaczego?
Bo to rzeczywiście coraz bardziej nie nasza, korpo Legia...
Pozdrawiam Wszystkich, którzy mimo wszystko dalej mają Legię w sercu.

odpowiedz
Misza_Praga - 29.09.2019 / 11:46, *.plus.pl

A później dziwić się frekwencji,coraz bardziej będą kibice odjeżdżać. Jestem zatrwożony sytuacją w Legii,zjazd masakryczny pod każdym względem w dół

odpowiedz
Elquatro - 29.09.2019 / 11:40, *.chello.pl

wy...ac jodlowca, kucharczyka, malarza, hlouska, carlitosa, dabrowskiego, sprzedac karbownika bo jest za dobry, niech gra brocha, albo balkaniec, ZOSTAWIC MIODUSKIEGO KUCHARSKIEGO VUKOVICA
SCIAGNAC NAZAD JOZAKA< KLAFA I SA PINTO
AGRE zostawic
hahah

odpowiedz
Hiszpan - 29.09.2019 / 11:38, *.t-mobile.pl

Carlitos im qwa baranom nie pasował. A teraz widać jak bardzo go brakuje.

odpowiedz
peru123 - 29.09.2019 / 11:36, *.plus.pl

Odczepcie się od Vukovica, sam się nie zatrudnił, gonić Miodka, to jego decyzje re deprecjonują i niszczą Naszą Legię, jest amatorem i dyletantem. Precz.

odpowiedz
#Berek - 29.09.2019 / 11:22, *.chello.pl

Brawo trenerze. Hajde idemo brate!!!

odpowiedz
Take The (L) - 29.09.2019 / 11:18, *.vectranet.pl

Ten klub schodzi na psy! Jeśli Vuko nadal będzie nami dyrygował, obawiam się, że nie skończymy sezonu w TOP 3.

odpowiedz
#Berek - 29.09.2019 / 10:46, *.chello.pl

Legia miszcz!!!!. Bravo trenerze. Hajde idemo brate!!!!

odpowiedz
Zubrzyk100 - 29.09.2019 / 10:42, *.vectranet.pl

Jak można wygrywać mecze zmieniając ciągle skład? A dresu Vuko nie zmienia i jest ciągle ten sam!

odpowiedz
MAKEN - 29.09.2019 / 10:35, *.252.7

I co tu można zrobić? Złościć się co mecz Legii? Szkoda zdrowia.Wypisywać rady dla Włodarzy Klubu? Oni i tak wiedzą wszystko lepiej. I zatrudniają drogich jak na nasze realia ,,zawodowców". Życzyć zmiany trenera? Przyjdzie nowy i się zacznie. Przerzucanie pilkarzy z kąta w kąt i kupowanie swoich znajomków. Więc co robić ? Spokornieć? Może nie w tym rzecz. Jednak warto posłuchać jaki w zasadzie jest Plan dla Legii. Przepraszam jeden optymistyczny punkt widzę. I bez sarkazmu. Chodzi o budowę Centrum Szkolenowego pod Grodziskiem Mazowieckim. Dla mnie - przepraszam bardzo - polska liga jest słaba i przeżarta układami. Nie podoba mi się zatrudnianie dużej ilości zagranicznych zawodników. Moim zdaniem ściąganie do kraju Polaków z reprezentacyjnym stażem plus kilku zdolnych smyków oraz zaawansowanych technicznie zachodnich zawodowców to jest cel Legii. Jednak to nie jest taka prosta sprawa jak to się może wydawać. :)

odpowiedz
Andrew - 29.09.2019 / 10:33, *.tpnet.pl

A jak pisałem, że Noviskovas to koń trojański to się ze mnie śmiali...

odpowiedz
Bolek - 29.09.2019 / 10:12, *.play-internet.pl

Vuko wypad z Legii. Miarka się przebrała.

odpowiedz
sprite - 30.09.2019 / 20:16, *.play-internet.pl

@Bolek: To nie Vukovicia wina, że Mioduski nie kupił wartościowych piłkarzy , że sprzedał tak potrzebnego teraz Carlitosa. Trzyma mnie tylko myśl, że jak już będzie akademia to Mioduski biznesmen sprzeda Legie .
Leśny wróć...

odpowiedz
Lechia - 29.09.2019 / 09:59, *.play-internet.pl

Wielkie dzięki że zostaliście łatwo Łukasiak Wolskiego i Michalaka( na nim mega kasa zarobiona) hehe złote interesy normalnie. Dziś mecz wyrównany.. Ale plusem Lechii jest to że ma trenera . Przepraszam Pana Trenera. I co najważniejsze ławka rezerwowych daje wzmocnienia na boisku A nie osłabienia jak w przypadku zmian które dokonuje trener legii Warszawa. Ja liczylem pocichu ze uda sie do Lechii sciagnac kucharczyka. Bo to był pan pilkarz. Nie chodzi o umiejętności lecz zaangażowanie i postawione serducho na boisku... No ale wasz "pańń" trener widział wszystko odwrotnie.. powiem inaczej.. cudem będzie gdy po tym sezonie legia warszawa zajmie miejsce premiowane grą ( tzn) próba gry w Europie. Kiedy jeździło się na lazienkowska z myślą że znowu w plecy.. A teraz każdy jeździ jak po swoje.. Bo czego innego oczekiwać gdy w Warszawie nie ma już drużyny.. pozdrawiam. I bez spiny .napisałem to co myślę.. Duffo+

odpowiedz
Krzysiek z Warszawy - 29.09.2019 / 17:30, *.centertel.pl

@Lechia:
Spokojnie,jest jeszcze dużo meczów do rozegrania i wiele alkoholu do wypicia.
Na koniec sezonu skruszymy lechijny beton po wojskowemu.
DYNAMITEM!

odpowiedz
Lechia - 29.09.2019 / 20:48, *.play-internet.pl

@Krzysiek z Warszawy:

Wątpię w to bardzo... rozwalić drużynę w dwa lata...

odpowiedz
Krzysiek z Warszawy - 30.09.2019 / 08:51, *.centertel.pl

@Lechia:
Twoje wątpliwości rozwieje przyszłość.

odpowiedz
gazza - 29.09.2019 / 09:43, *.inetia.pl

Trudno jest wygrać mecz skoro Vuko wystawia takich zawodników jak - Martins Nagy Liquinhas - Niby byli na boisku a nie byli - Ich gra to jedno wielkie nieporozumienie !
Nie da się wygrać meczu grając ośmioma zawodnikami !!!
Pytanie do pseudo trenera - Dlaczego nie ma nawet na rezerwie Agry ???
Salwador Agra odstawiony od drużyny - A obejrzyjcie sobie każdy jego mecz w Legii - Sto razy lepszy niż Martins Rocha czy Liquinhas !!! No ale Vuko widzi to inaczej...
A ja widzę wyniki jego trenerstwa ...Ocena - Pała !

odpowiedz
Akapit - 29.09.2019 / 09:36, *.play-internet.pl

Pozostaje tylko czekanie z optymizmem na cud, Vuko pewnie eksperymentuje (stąd taka rotacja) , ogarnia klimaty a jak wystrzeli jego utopijna taktyka to rozpiepszy tą naszą ligę w drobny mak,to tylko kwestia czasu. Jest jeszcze MŁODY a po sześćdziesiątce sukces przyjdzie sam!!! My kibice dajmy mu więc spokój facet doprowadzi nas do celu szybciej jak nam się wydaje! Inaczej się nie da a zawsze można ogłosić niewypłacalność czy upadłość a do tego to zmierz a. Źal d.pę ściska. LEGIO co oni z Ciebie zrobili.

odpowiedz
zdegustowany - 29.09.2019 / 09:32, *.t-mobile.pl

Furmana gra lepiej niż Gwilia,Kuchy gral dużo lepiej od Nagy'iego,Novikovasa czy Luigunhasa.
Coraz gorsi zawodnicy zastępują poprzednich,też nie orłów! Trener -kolejny uczący się zawodu na Legii, niestety.
Czarno to widzę. Chyba lepiej byłoby ogrywać młodych a nie kupować szrot!

odpowiedz
loko - 29.09.2019 / 09:16, *.vectranet.pl

liquinias znowu nie pomogl, bedzie w czape i od widzewa

odpowiedz
SzB - 29.09.2019 / 10:17, *.play-internet.pl

@loko:
Widzew choćby miał znów nie awansować, spaść do okręgówki to z nami zagra na 200% normy aby tylko wygrać. Nasza zgraja zapewne znów będzie myśleć, że jadzie na spacer do ogórków po łatwe zwycięstwo i mogą się tam bardzo zdziwić. A potem znów "wracanie mocniejszymi"....

odpowiedz
Ryba - 29.09.2019 / 08:58, *.chello.pl

Wiecie czyja gra mnie najbardziej drażni. Tego, który ma najlepsze liczby. Ma siły na godzinę gry, a później już tylko pozoruje. Głupie straty i pozorowany powrót. Najlepszy Antolić i to jest w tym wszystkim przerażające...
A w Gdańsku kapitanem Łukasik, na ławce Wolski. W Płocku kapitanem Furman. Nie są to wirtuozi ale chociaż by zapier...lali!!!
Przykre to jest i nie da się na to patrzeć, a pomimo tego oglądam i się wkur...am

odpowiedz
pol - 29.09.2019 / 08:46, *.chello.pl

Ten pinokio,drewniana pałka non stop ustawia zawodników na innych pozycjach ,niż ich nominalne,a jego taktyka jest zatrważająca.
Lechia gra trzema napastnikami,a on jednym

odpowiedz
AntyVuko - 29.09.2019 / 08:35, *.t-mobile.pl

Dlaczego gra Nagy ? On nic nie daje drużynie... przecież Wszołek na pewno nie byłby gorszy. Kolejna frajerska przegrana Vukovicia po Wiśle Płock... mecz był spokojne do wygrania.

odpowiedz
old_fan - 29.09.2019 / 08:15, *.plus.pl

Pytam po raz enty: co musi przegrać Vuković, żeby zostać zwolnionym? Powoli dochodzi do sytuacji, że należy nam życzyć porządnego wpier..... żeby się go w końcu pozbyć i żeby przyszedł normalny trener. Niech będzie z 3 Bundesligi, ale niech wie na czym polega piłka nożna.

odpowiedz
tomiacab - 29.09.2019 / 09:37, *.virginm.net

@old_fan: zwolnienie za wyniki raczej mu nie grozi. Jedynie za nieposłuszeństwo. No chyba, ze przegra z 5 meczów z kolei.

odpowiedz
powiślak - 29.09.2019 / 10:36, *.centertel.pl

@old_fan: juz nie pamiętam kiedy mieliśmy normalnego trenera. Raczej nie ma na co liczyc w obecnej sytuacji

odpowiedz
eth - 29.09.2019 / 12:25, *.tpnet.pl

@old_fan: Czego jeszcze? Okazałoby się zaraz że z trenerem z 3. Bundesligi awansowalibyśmy do Ligi Europy i zdobyli mistrza i Mioduski musiałby wypłacać premie za wyniki ;) sam mówił, że wice jest lepsze niż mistrz

odpowiedz
tak sobie - 29.09.2019 / 07:47, *.sanok.biz

majecki ława najwyższa pora . z auty na piątkę a on stoi na linii to jego bramka

odpowiedz
tomiacab - 29.09.2019 / 09:35, *.virginm.net

@tak sobie: piszę już od dłuższego czasu, ze to nie jest dobry bramkarz.

odpowiedz
Nie rozumiem tego - 29.09.2019 / 10:41, *.t-mobile.pl

@tak sobie:
Jak będzie ława to nie sprzeda się go zimą... Więc nie będzie ławy....

odpowiedz
Po(L)ubiony - 29.09.2019 / 11:20, *.chello.pl

@tak sobie: Tak Majecki nie umie grać na przedpolu. To chore, że przy jego warunkach on gra tylko na linii. Przecież Stolarski nie mógł wygrać siłki z potężnym Augustynem! Podobnie było w meczu z Rakowem, gdy patrzył się jak dwumetrowy Petrasek przeskakuje legionistę. Zaczyna grać jak Malarz, łapie tylko to co w niego i zasięgu ręki. Niestety, ale w stracie kilku punktów mial swój udział (Pogoń, Wisła P., teraz Lechia). Czas na Muzyka, może lepiej zagra?

odpowiedz
Elquatro - 30.09.2019 / 12:38, *.chello.pl

@Po(L)ubiony: oby Muzyk grał lepiej niż na gitarze :)

odpowiedz
Miodek - 29.09.2019 / 07:44, *.net.pl

Byliśmy mistrzem. Jesteśmy średniakiem ligi. Tak na 6-7 miejsce.

odpowiedz
jo - 29.09.2019 / 07:44, *.tpnet.pl

Ciekawe ile osób za rok kupi karnety ??? Trzeba mieć nie równo pod sufitem żeby dać się jeszcze nabrać na jakieś obietnice mioduskiego.

odpowiedz
Syn trenera - 29.09.2019 / 07:20, *.plus.pl

Tata vuko mówi że damy radę jest atmosfera czasami pozwala na piwko, może to nie#garaz#jak za Kowala ale jest ok. Mamy mocny atak dlatego oddaliśmy Carlitosa bo on pił tylko wino i zanizal średnia dodatkowo coś tam mówił o królu strzelców i dlatego Psul atmosferę w ekipie.... Mamy Jarka i tego czarniawego z kato co dużo biega będzie ok. Tata mówi Znów jestem zadowolony z meczu jak z Rangers super wszystko było tylko nie wgralismy, i tak do końca.... Barany co się podniecaja wygrana z rakowem czy fartem na sracovii popatrzcie na all mecze w tym sezonie dramat. Carlitosa bramę zdobyl w debiucie wygrali z hegemonem tamtejszej ligi.... W dinamie kulenoviv ledwie łapie się na ławkę.. Ale spoko my mamy Jarka i Kante... Pomyślcie ludzie co tu się odper....

odpowiedz
OUT - 29.09.2019 / 06:20, *.vectranet.pl

GVILLA OUT BŁAGAM

odpowiedz
old_fan - 29.09.2019 / 14:56, *.plus.pl

@OUT: Dokładnie! Z taką 10 to my nic nie wygramy, bo nie stwarzamy sytuacji! Jeśli bierzemy ledwo ponadprzeciętniaków z tej ligi, to będziemy ledwo ponadprzeciętni. Ktoś to już napisał: jeśli bierzesz ludzi z Górnika, Jagielloni, Płocka, to nie ma bata, będziesz grać jak Górnik, Jaga, Płock. A może i gorzej, bo oni byle jakich trenerów tam mają, ale jakichś mają (poza płockiem).

odpowiedz
Julon - 29.09.2019 / 05:40, *.centertel.pl

Tu trzeba ocenić właściciela!!! Co zrobił z tego klubu???Poziom Płocka czy Korony????

odpowiedz
Ja - 29.09.2019 / 05:01, *.53.254

Słyszę wycie? Znakomicie!

odpowiedz
Jimmy L - 29.09.2019 / 03:30, *.t-ipconnect.de

Z tego co. Widget

odpowiedz
Jimmy L - 29.09.2019 / 02:44, *.t-ipconnect.de

Carlitosa Ci nie wybacze ty wuefisto

odpowiedz
jaca - 29.09.2019 / 01:44, *.orange.pl

nie lubię was od zawsze. vuko jest super trenerem, tak trzymać

odpowiedz
Jerzyjery - 29.09.2019 / 00:41, *.play-internet.pl

Co ten trener (pierwsza praca) robi na Ł3 żegnamy

odpowiedz
(L)istek - 29.09.2019 / 00:12, *.play-internet.pl

Ludzie jesteśmy przeciętną drużyną ekstraklasy w jednej z najgorszych lig na świecie.Tu niema co trenować tu trzeba dzwonić.

odpowiedz
atmosferic - 29.09.2019 / 00:09, *.orange.pl

tak to bedzie wygladac do konca w tej konfiguracji - 1.zwyciestwo - 2.porazka 3.remis

z tym trenerzyna i z tymi pilkarzami Legia sie bedzie czolgac do konca sezonu i znow do tytulu sie nie doczolga bo Vukovic swoim dyletanctwem trenerskim do tego nie dopusci.

W Legii robiac 3,4 dobre transfery i majac dobrego trenera mozna swietowac mistrzostwo w kwietniu tak naprawde albo i w marcu. Jest to do zrobienia ale prezesio jest na to za glupi.

odpowiedz
AAA - 28.09.2019 / 23:59, *.chello.pl

Brawo Bałkańcu za zmiany buhaha

odpowiedz
Krzysiek z Warszawy - 28.09.2019 / 23:27, *.centertel.pl

Zbyt łatwo można zrobić trenerskie papiery.
Panie Vukowić,jesteś Pan tak dobrym trenerem jak drużyna którą Pan będzie prowadził po rozstaniu z Legią.
Powinieneś człowieku zaczynać od chociażby rezerw,pomału, a tak wskoczyłeś fartownie do Ferrari a umiejętności wystarcza na Mini Morrisa.
Wiem,wiem,przecież jako kibic nie znam się na trenerce.
Tylko do jasnej cholery tej męczarni naprawdę nie da się oglądać.
Czy umiesz powiedzieć dość,zawiodłem,odchodzę.
Nie,ty człowieku nie odejdziesz bo przecież masz trenerskie papiery,masz koncepcje,pomysły.
Kończę bo to nie ma sensu,Ty i tak zrobisz swoje ...

odpowiedz
Książę Nocy - 29.09.2019 / 02:07, *.inetia.pl

@Krzysiek z Warszawy: Tłumacz to MOTŁOCHOWI. Dobrze że nie wygrali, bo pi*dy by pisały, że jakoś tam jest. JEST kuźwa DRAMAT...

odpowiedz
Hahaha - 29.09.2019 / 02:11, *.virginm.net

@Krzysiek z Warszawy: z tym mimo morisem to lekka przesada. Chyba do mini matiza

odpowiedz
Syn trenera - 29.09.2019 / 07:27, *.plus.pl

@Krzysiek z Warszawy: w całej rozciągłości popieram Twój mądry postm.. Najpierw rezerwy....

odpowiedz
tomiacab - 29.09.2019 / 09:42, *.virginm.net

@Krzysiek z Warszawy: Owy motłoch udziela się tu po każdym meczu. Po zwycięstwie piszą "gdzie są hejterzy? Szczury się pochowały", a po porażkach pisza "hejterzy 3..2...1... start"

odpowiedz
Jurek - 28.09.2019 / 23:24, *.versanet.de

Drużyna bez trenera przegrała z przeciwnikiem, który trenera ma.
Czy to dla kogoś niespodzianka?

odpowiedz
Nie rozumiem tego - 29.09.2019 / 10:43, *.t-mobile.pl

@Jurek:
Niestety ale od kilku już lat mamy ten sam problem...

odpowiedz
Kamuflaż - 28.09.2019 / 23:04, *.tpnet.pl

Człowiek przychodzi, serwują mu odgrzewany "kotlet' enty raz i nadal z uporem maniaka wraca z nadzieją! Ludzie to jednak IDIOCI. Malo tego "kukiełka" prezesa w roli "trenera", bierze na klatę niepowodzenia decydentów z zarządu i próbuje oszukać kibiców. Sam "słup" w roli prezesa siedzi cicho, może to i lepiej ... Żyleta na sznurkach smęci coś o " nie poddawaniu się" kiedy powinna zachęcać do boju - w końcu to WOJSKOWY klub! Wszystko powypi...alane do góry nogami, to jak ma być dobrze?

odpowiedz
Hugon - 28.09.2019 / 22:59, *.vectranet.pl

To nie wina trenera że grają piach ,wypieprzyć Noga,Nowikowacza,Niezgodę do rezerw.Dlaczego Wuko zdjąłeś Karbownika jak on zaczął mieszać na prawej stronie,zastanów się nad zmianami.wszołek mimo że nie grał od wiosny nie jest gorszy od tych nieudaczników .Nowikowacz przeszedł sam siebie kiedy nie pobiegł do piłki którą mu zagrali po prawej stronie ,to go powinno wyeliminować z gry ,ława i jeszcze raz ława za brak profesjonalizmu i brak zaangażowania.

odpowiedz
peru123 - 28.09.2019 / 22:40, *.chello.pl

Jakie rozczarowanie, to jest standard Legii., 3 zwycięstwa, remis i porażka kluczowa, Miodek spadaj, damy sobie rade bez Twojej wizjilubu

odpowiedz
Wstyd - 28.09.2019 / 22:35, *.t-mobile.pl

Legia ma tylko 1 punkt więcej od Wisły Płock ! Szok... a nasze gwiazdki zarabiają kilkakrotnie razy tyle co piłkarze Wisły Płock

odpowiedz
majusL@legionista.com - 28.09.2019 / 22:16, *.plus.pl

Kante nogy gvilia novikovas I Vuko wypier...lac. Dość kompromitacji. Dość pośmiewiska!!

odpowiedz
lhm - 29.09.2019 / 01:46, *.t-mobile.pl

@majusL@legionista.com:
Kante jako jedyny z wymienionych próbował coś grać. Nie miał z kim ale to już nie jego wina.

odpowiedz
Rekin - 28.09.2019 / 22:14, *.237.146

A pisałem tutaj czas jakiś temu ze zatęsknimy za czasami rządów Leśnego i niestety się nie pomyliłem....
To jest absolutny dramat. Robimy się ligowym średniakiem a nie ma usprawiedliwienia. Nie gramy co 3 dni. Trudno nazwać mecz z jakaś Puszcza ze mógł Nas zmęczyć.
Lechia zreszta tez grała. Szkoda słów....
Naprawdę trudno uwierzyć ze ten klub 3 lata temu grał w 1/16 LE, w LM remisował z Realem.
Zlał cweltik aż miło. Przeszedł jak burza grupę LE za Berga. Wielu wtedy narzekało.
Wielu wieszało psy nawet na Nikolica ze za wolny, ze to, ze tamto.
Ze Prijovic to drewno.....
Przypomnijcie sobie tamta Legie, tamtych zawodników i porównajcie z ta nędza co jest teraz a wszystko dzięki „wielkiemu” prezesowi....
Niewiarygodne jak w 3 lata można absolutnie wszystko tak rozpier......
Dobranoc

odpowiedz
Wielka Legia - 29.09.2019 / 06:20, *.nextgentel.com

@Rekin : 100% racji...nic dodać nic ująć

odpowiedz
Rafal - 29.09.2019 / 08:15, *.play-internet.pl

@Rekin : Komentarz w punkt.

odpowiedz
Vukovic legenda korony - 28.09.2019 / 22:13, *.tpnet.pl

Vukovic wynocha ty jugolski amatorze. Szopen szkodniku, widzisz co zrobiłeś? Robią z nami co chcą w tej kartoflanej lidze.

odpowiedz
TrakSpartacus - 28.09.2019 / 22:11, *.chello.pl

Czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego klubu z największym budżetem w Polsce nie stać na zatrudnienie trenera solidnego fachowca z doświadczeniem?

odpowiedz
... - 29.09.2019 / 02:34, *.virginm.net

@TrakSpartacus: bo fachowiec nie chodziłby na smyczy jadł ten p...ek, a pudel właśnie takiego potrzebuje, który wystawi do składu tych, których mu narzuci on sam, takiego, który powie to co my się każe mówić, nie sprzeciwu się wyprzedawaniu wartościowych zawodników, bez sprowadzenia zastępców...

odpowiedz
p10 - 29.09.2019 / 06:41, *.tpnet.pl

@TrakSpartacus:

1. Oszczędność. Vuko jest tańszy. Mimo Vuko Ci gracze powinni wygrać tą gówno-ligę. Na porządnego trenera nas nie stać.
2. Klub ma długi dzięki czemu promuje na siłę graczy na sprzedaż typu Praszelik, Nagy, Kulenovic. Szanujący trener nie zgodzi się na wystawianie graczy tylko z powodu tego, że są "na sprzedaż".
3. Żaden trener poważny nie przyjdzie do klubu w którym zmienia się trenera co pół roku/ 9 miesięcy. Zaliczy wtopę ze szrotem jeden sezon i już zmiana trenera.
4. Pan trener będzie chciał wzmocnień drużyny, bo będzie twierdził, że Ci gracze są za słabi na LE. Wiąże się to z ryzykiem, że jeśli zatrudni Miodulski kolejny wynalazek trenerski to znowu dojdzie masa kontraktów, jak Eduardo czy Philips.

odpowiedz
powiślak - 29.09.2019 / 11:21, *.centertel.pl

@TrakSpartacus: odpowiedź jest bardzo peosta: akademia to cel nr1

odpowiedz
Lechia - 28.09.2019 / 22:09, *.play-internet.pl

Witam. Mecz wyrównany.. obecnie najlepszych dwóch ekip w kraju. Tym razem gora Lechia.

odpowiedz
Orin - 28.09.2019 / 22:06, *.tpnet.pl

- tracimy za dużo bramek
- za duże rotacje w składzie
- akcje grane w poprzek i spowalniane jeszcze na własnej połowie boiska
- jedynymi którym się chciało byli Wieteska i Kante
- przyśpiewki nie da się słuchać

tak grała Legia pod koniec ub dekady, ofensywnie jest najgorzej od 2009 ?
proszę zatrudnić doświadczonego trenera choćby z 2 Bundesligi jeszcze przed przerwą zimową

odpowiedz
GOŚĆ Niedzielny - 28.09.2019 / 21:52, *.centertel.pl

Schodzimy na dno kompleksowo. DRUŻYNY brak,trenera brak,brak zarządzania,brak PR,brak perspektyw,gramy cały czas to samo piła wrzuta A może coś wpadnie,w sklepie dno wstyd coś kupić i na mieście się pokazać,napastnika zastępuje obrońca 35lat ba karku,promocja nieudaczników istna pralnia kasy

odpowiedz
Jimi70 - 28.09.2019 / 21:50, *.play-internet.pl

Jeszcze jedno : poziom dopingu żylety taki sam jak poziom piłkarski Legii - non stop tylko 1 śpiewka : "nie poddawaj się"..... TRAGEDIA

odpowiedz
totalne dno - 28.09.2019 / 23:10, *.vectranet.pl

@Jimi70: to ulubiona pieśń "trenerzyny"

odpowiedz
Fan - 28.09.2019 / 21:42, *.vectranet.pl

Brawo Chłopaki , Brawo Pinokio. Ale mi walka
Zaimponowaliscie.Sprzedaliscie napastników i uważacie że Wieteska będzie jak Lewandowski.Czesio Michniewicz nowym trenerem?To teraz kto z nami wygra?Pudel zwróć kasę za bilety!

odpowiedz
Jimi70 - 28.09.2019 / 21:40, *.play-internet.pl

Jak długo jeszcze do k nędzy mamy to oglądać ? Jak długo jeszcze trenerem będzie ten pajac ?

odpowiedz
Dres - 28.09.2019 / 21:22, *.inetia.pl

Vuko czy Ty ten dres zmieniasz ? Czy na okrągło w tym samym ?

odpowiedz
peru123 - 28.09.2019 / 21:15, *.chello.pl

Bez trenera, bez wyników, MIODEK spadaj z Mojej Legii dyletancie, teraz pewnie trenerem Saganowski -

odpowiedz
Luki - 28.09.2019 / 21:12, *.elomza.pl

Jaka Prezentacja... Taki wynnik..

odpowiedz
Kibolek - 28.09.2019 / 21:12, *.telefonica.de

MIODUSKI zlodzieju GOLODUPCU i cymbale 10lecia WONT Z LEGII razem z amatorem pudloviciem aleksanderem

odpowiedz
szaro-szary - 28.09.2019 / 21:09, *.orange.pl

mamy slabych albo co najwyzej przecietnych graczy.
Zaden trener nie ukreci z tego druzyny ktora wygra 3 -4 mecze z rzedu...
To nie wina Vuko ze rzadko kiedy legionista jest w 11 kolejki

odpowiedz
Orin - 28.09.2019 / 22:23, *.tpnet.pl

@szaro-szary: Legia nie ma stylu i ma co najwyżej przeciętne wyniki... podobne jak ostatnio wyśmiewana W Płock, która miała wg niektórych ekspertów być spadkowiczem.. ale Legia jednak graczy ma ponadprzeciętnych jak na tą kiepską ligę
30 % porażek ? Przecież klasowy zespół powinien na te 10 kolejek mieć np 8 zwyciestw i 2 remisy .Takie wyniki budują pewność siebie i szacunek u rywali..
Popatrz jaki styl ma reprezentacja a jak grają w klubach Lewandowski, Krychowiak, Grosicki ? Dobry trener to taki,, który wykorzysta maksimum z indywidualności tworząc kolektyw, a póki co obaj Panowie mają z tym problem. Bardzo duży problem

odpowiedz
lhm - 29.09.2019 / 01:54, *.t-mobile.pl

@szaro-szary:
Mylisz się kolego. Mimo totalnego rozmontowania Legii przez Vuko i pudla, skład mamy wciąż najlepszy w tej nędznej lidze. Nie mamy tylko trenera, który by wyciągnął z tych piłkarzy choć 3/4 tego co potrafią...

odpowiedz
Dedi - 28.09.2019 / 21:09, *.plus.pl

Czy Louqinhas strzeli kiedyś bramkę?
Już obrońca boczny GUI strzelał i
asystował. Nie mam nic do Ligi
ale nie zachwyca.

odpowiedz
Jerry - 29.09.2019 / 01:50, *.207.65

@Dedi: Guilerme bocznym obrońcą? Ty chyba masz na myśli tego z Jagi, bo nasz był pomocnikiem.

odpowiedz
Kle - 29.09.2019 / 14:30, *.centertel.pl

@Jerry: Jozak bodajże eksperymentował z Gui na lewej obronie, tak samo potem było z Kucharczykiem. Efektu nie muszę chyba przedstawiać.

odpowiedz
Marcin - 28.09.2019 / 21:01, *.tpnet.pl

Normalny trener z doświadczeniem potrafiłby poukładać skład i wycisnąć z tych zawodników maxa ale niestety Vuko nie ma wiedzy ani warsztatu i nie jest jeszcze trenerem. Mioduskiemu przydałby się partner pasjonat, zakręcony na punkcie Legii i z wizją. Jeżeli nie nastąpią zmiany i Legia zakontraktuje trenera i dyrektora sportowego przestaniemy się liczyć nawet na krajowym podwórku bo o pucharach możemy zapomnieć na lata. I pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno graliśmy o i w Lidze Mistrzów.

odpowiedz
Kasztelan - 28.09.2019 / 20:59, *.inetia.pl

Dalej chodzić na Legię i wspierać to dziadostwo , chłopaczki bez honoru !!!

odpowiedz
Mietek - 28.09.2019 / 20:54, *.play-internet.pl

Qvo vadis Legio pod wodzą tego Kudłatego niechluja? Legia się stacza przez ostatnie 2 lata, rozmienia na drobne. Teraz każdy może przyjechać na Ł3 i wygrać. Na zmianę wygrana i przegrana. Jak my możemy zaistnieć w Europie z takimi człapaki, z taką beznadziejną grą? Przegrana z Płockiem, a dzisiaj kolejny dramat. Dno.

odpowiedz
Jak to jest ze wuefista prowadzi drużynę aspirująca do mistrzostwa? - 28.09.2019 / 20:53, *.chello.pl

Buki out

odpowiedz
Czarny76 - 28.09.2019 / 20:46, *.amazonaws.com

Przez całą druga połowę Zyleta nadaje,, nie poddawaj się,, Niech mi ktoś powie że trzymający lejce na Zylecie nie mają cichego układu z Loczkiem

odpowiedz
Elquatro - 28.09.2019 / 21:26, *.chello.pl

@Czarny76: mileczenie jest zlotem, powinienes je wziąć sobie do serca, i nie dziel sie lepiej j w realu swoimi refleksjami
czarnuchu

odpowiedz
Szelka - 28.09.2019 / 21:47, *.chello.pl

@Czarny76
Układ może i cichy, ale lekko słyszalny szelest banknotów jest wyrazisty. Sprzedają się dla odrobiny radochy, disco polo i chwilowego luzu złudnej szczęśliwości. Ot, średnia krajowa naszej obecnej polskiej populacji.
Nie można się tej "miodowej" praktyce specjalnie dziwić, gdy spróbujemy obiektywnie dostrzec zachowanie większości naszych rodaków w innych sferach życiowych. Takie czasy Kolego nastały...

odpowiedz
Czarny76 - 28.09.2019 / 22:12, *.amazonaws.com

@Elquatro: co? Prawda w oczy kłuje?

odpowiedz
Pit - 29.09.2019 / 10:15, *.net.pl

@Szelka: odstaw lekarstwa,Tobie szkodzą.....co za bełkot.

odpowiedz
Szelka' - 29.09.2019 / 21:37, *.chello.pl

@Pit
To takim jak Ty należy pilnie zalecić odstawienie dotychczasowych "mikstur". Z taką filozofią życiową, już niebawem, skończycie jak "prawdziwi" krakowscy kibole. Oj, będzie się działo, szczególnie wówczas, gdy trzeba będzie uczciwie zapracować na przynajmniej przaśny chlebuś...

odpowiedz
(L)1916(L) - 28.09.2019 / 20:45, *.tpnet.pl

Gdzie są obrońcy Vuko?

odpowiedz
Rypin 100% (L) - 28.09.2019 / 20:44, *.144.0

Może ktoś podać statystyki na nowym stadionie. Tyle meczów przegranych że to jest szok. Na starym drużyny modliły się o najniższy wymiar kary.

odpowiedz
benio - 28.09.2019 / 20:42, *.inetia.pl

Co się dzieje z tą Legią??? Nie ma Trenera bo Vuković to moim zdaniem typowy motywator ewentualnie asystent ale nie osoba na trenera takiego klubu. Sprowadzono Agrę Novikovasa wrócił Nagy ale oddano legionistę Kuchego który był lepszy od całej trójki. Sprzedano Carlitosa a został niedawny numer 3i4 w hierarchii napastników. Do tego dochodzi według mnie słaba kolejny mecz gra Majeckiego a oddanie Arka Malarza który na pewno pomógłby kilka punktów zdobyć. Dokąd to wszystko zdąża Legio? Przecież nie zdobycie tytułu mistrza w przyszłym roku pogrąży ten klub. Prezes nie będzie wydawał pieniędzy w nieskończoność.

odpowiedz
Elquatro - 28.09.2019 / 20:42, *.chello.pl

19.50 żółty saab 900 jadący w strone Konstancina. Za kierownoca nasz siwy szopen, nucacy pod nosem:
lige przeyebyemy, pucharu nie zdobędziemy
worek z kasiorką, radziu będzie nasz!

odpowiedz
Wolfik - 28.09.2019 / 20:41, *.mm.pl

Cóż, większość naszych kopaczy nie nadaje się nawet na tą drętwą ligę. Ale to pochodna tego jak zorganizowany jest klub zarządzany przez Mioduskiego. Partyzantka w klubie, partyzantka na boisku.

odpowiedz
Szyszko - 28.09.2019 / 20:40, *.chello.pl

Po co tyle dywagacji? Ryba psuje się od głowy - łeb trzeba odrąbać. Kudłaty sprzedaj ten klub albo szukaj inwestora, prezesa, trenera... Tyle tylko że ten drugi wariant będzie znowu za trudny dla D.M.

odpowiedz
laik - 28.09.2019 / 20:38, *.inetia.pl

co wy bredzicie co chcieliscie to macie wchodziliscie mu w dupe powyrzucil najgorszych nasciagal gwiazdy ktorzy oddadza serducho za klub a tu gowno rado hama kuchy malarz carlitos boki zrywaja ze smiechu z tej padaki co prezentuja pod okiem super trenerzyny aleksandara vukovicza i prezesunia miodka

odpowiedz
Plaskacz - 28.09.2019 / 20:36, *.centertel.pl

Lecimy w dół. W ligową szarzyznę. Jesteśmy bezzębni z drewnianym Nagym i bez napastnika bo jak Niezgida nie ma dnia to nie ma kim grać. Do tego Luquinias robiący więcej wiatru niż gry. Szkoda słów na to jak zniszczono Legię. I jednynie kibiców żal.

odpowiedz
Kibic Lechii - 28.09.2019 / 20:36, *.t-mobile.pl

Panowie z Warszawy. Zemścił się wam mecz w Gdańsku który dla was wydrukował sędzia Albański. Myślę że nie macie o co szat rozdzierać. Czy mistrzem będzie Legia czy Lechia i tak w roku 2020 po wakacjach nie będzie żadnego naszego klub w pucharach Europy. Rzeczywistość jest taka, że Europa już dawno nam odjechała i nawet jej pleców nie widać. Co do meczu. Lechia była konsekwentna i grała tak jak ustawił ją Pan Trener Stokowiec. Byliśmy lepsi mądrością gry. Zobaczymy tabelę po 37 kolejce.

odpowiedz
Wolfik - 28.09.2019 / 21:27, *.mm.pl

@Kibic Lechii: Człowieku, poczytaj co do powiedzenia po tamtym meczu miał niejaki Markus Merk. Ale po co, przecież Wy i Boniek wiecie lepiej.

A Pan Trener Stokowiec ustawił również drużynę na mecz z Kopenhagą ...

odpowiedz
Kibic Lechii - 28.09.2019 / 21:34, *.t-mobile.pl

@Wolfik: Nie napinaj się. W Gdańsku Jędrzejczyk to czerwona kartka i karny - bądź realistą. Czemu sędzią Albański był potem odsunięty od sędziowania meczów? Zresztą to już historia. Piast nas wtedy pogodził. Tak na poważnie, my mamy Pana Trenera i w LE wstydu nie przynieśliśmy. Przy waszym potencjale sportowym i finansowym to MP powinniście zdobyć w fazie zasadniczej. Zapraszam do Gdańska na rewanż, nawet Ciebie na na nocleg w moim domu ugoszczę.

odpowiedz
yxz - 28.09.2019 / 22:07, *.chello.pl

@Kibic Lechii: Sędzia Albański? Stefański jak już :DDDD
Btw ile jeszcze będziecie jeszcze rozpamiętywać tą sytuację... Nie idźcie drogą płaczków z Poznania czy Białegostoku, naprawdę nie warto

odpowiedz
Kibic Lechii - 28.09.2019 / 22:19, *.t-mobile.pl

@yxz: To prawda, nowy sezon, nowe rozdanie. Niech wygra lepszy zgodnie fary play:-) Na wiosnę zapraszam do Gdańska, czyste powietrze i dużo zdrowego jodu:-)

odpowiedz
L fan - 28.09.2019 / 22:48, *.play-internet.pl

@Kibic Lechii:

Nawet jakby byl karny to nie ma pewności żeby ktoś go strzelił
Potem wasza ekipka poległa ze wszystkimi i 3 miejsce dla Pawełka A.

odpowiedz
Wolfik - 28.09.2019 / 22:51, *.mm.pl

@Kibic Lechii: No tak, sukcesem jest przecież odpadnięcie już pierwszym dwumeczu z drużyną, którą potem.... zresztą nieważne. Zgadam się w pełni, że Europa odjechała nam na dobre. Nasz potencjał - zarówno sportowy, jak i finansowy jest pewnie podobny. Mówiąc kolokwialnie - zbyt marny by rywalizować nawet ze średniakami lig zachodnich.
A odnośnie Stokowca - dla mnie to typowy (obok Probierza czy Fornalika) przedstawiciel "polskiej myśli szkoleniowej". Czyli generalnie przeszkadzania w grze. Nic kreatywnego, co potem boleśnie weryfikują wyniki w Europie.

A za zaproszenie dziękuję. Ja nie mam problemu z polemiką z kibicami innych klubów. Pod warunkiem, że są rzeczowe.

odpowiedz
dino - 29.09.2019 / 06:44, *.vectranet.pl

@Kibic Lechii:
zagranie reka w polu karnym po rykoszecie od prawidlowej czesci ciala to nie karny co wyjasnil najlepszy kiedys sędzia swiata Markus Merk ludzie nie znaja regul i z tego potem biora sie jakieś teorie spuskowe pozdrawiam i gratuluję zwycięstwa

odpowiedz
Kibic Lechii - 29.09.2019 / 13:17, *.cyfrowypolsat.pl

@dino: To już przeszłość. Inni sędziowie z Europy wyjaśnili że ręka, karny, czerwona kartka. To już nie ma znaczenia. Zresztą poziom naszych sędziów jest tragiczny na tle Europy. Czy może pamiętasz kiedy ostatni raz nasz sędzia sędziował mecz o dużą stawkę w LE, LM czy ME o MŚ nie wspominam? Podpowiedź, dawno temu. Taki jest obraz naszej ligi:-(

odpowiedz
Zimny - 28.09.2019 / 20:34, *.mm.pl

Moim zdaniem w tym zespole ambicje mają jedynie Wieteska, Lewczuk, Luquinhas i Gwilia (ambicje, niekoniecznie umiejętności!). Reszta to odcinacze kuponów.

odpowiedz
Ss - 28.09.2019 / 20:33, *.play-internet.pl

Carlitos mu nie pasował sprzedali go za koszyk jajek ciekawe Vuko kto teraz bramki będzie strzelał twoja głupota i upur trenerze doprowadzi do utraty twojej posady

odpowiedz
kolo - 28.09.2019 / 20:32, *.net.pl

Naprawdę nie rozumiecie o co chodzi Mioduskiemu? Od początku jego panowania widać jak na dłoni że Legia to dla tego pana jest tylko i wyłącznie doskonałą pralnią kasy.Kibice i sympatycy klubu w ogóle nie liczą się w tym procederze.Nikt mi nie wmówi że p.Mioduski jest nieudacznikiem. To gość kuty na cztery nogi.Legalnie i przy otwartej kurtynie robi swoje. A my kibice składamy się na to wszystko.

odpowiedz
Vuko WON - 28.09.2019 / 20:26, *.plus.pl

Tak to jest jak się gra trzeci rok bez trenera!

odpowiedz
Mirek - 28.09.2019 / 20:26, *.vectranet.pl

Dwa słowa wyjaśnienia.
Na Zylete chodzę od lat. Dojeżdżam z... Wiednia na każdy mecz. Dzisiaj też byłem. Nie znam okoliczności czemu nie było dziś połowy znaczących kibiców...
Może i ch..j z wynikami ale dzisiaj.
KIBICE LEGII, MY,PRZEGRALIŚMY Z LECHIA KIBICOWSKO. BYLI OD NAS LEPSI I GLOSNIEJSI
!!!!!
Kto nas ocali Legio...

odpowiedz
Juri - 28.09.2019 / 22:29, *.inetia.pl

@Mirek: zapytaj Bosmana co się dzieje.

odpowiedz
antek - 29.09.2019 / 00:33, *.vectranet.pl

@Mirek:
Zapytaj się Mioduskiego dlaczego bilety były po 50 zł.

odpowiedz
MF - 28.09.2019 / 20:21, *.plus.pl

Mamy najlepszego na świecie trenera i najlepszego prezesa. Obaj są jak najbardziej siebie warci. :( Żenada

odpowiedz
Pab(L)o Loża - 28.09.2019 / 20:19, *.centertel.pl

Legioniści nie czekali długo i od razu rzucili się do odrabiania strat???
Jakoś nie widzialem a bylem na poludniowej czyli za bramką Kuciaka

odpowiedz
eth - 28.09.2019 / 20:11, *.t-mobile.pl

Rozczarowanie? Bo ktoś liczył na wygraną? Ja obstawiałem remis 1-1, ale...

Legia przez 3 ostatnie lata stoczyła się na poziom na którym wygrywać to może ze słabą Koroną, czy Arką, albo po gó*nomeczach po jakichś Niepołomicach. Im szybciej się obudzicie tym mniej twardych lądowań w najbliższych sezonach zaliczycie :)

odpowiedz
dino - 28.09.2019 / 20:50, *.vectranet.pl

@eth:
To jest właśnie Legia Miodka ja po 2.5 roku nie mam już złudzeń

odpowiedz
Wierny kibic - 28.09.2019 / 20:10, *.tpnet.pl

Jeszcze nie tak dawno wierzyłem, że jednak Vuko powinien zostać, lecz teraz widzę jedno, TEN TRENER NIE NADAJE SIĘ DO PROWADZENIA LEGII. Nikt i nic mnie nie przekonuje. Te wygrane z innymi byli z bardzo słabymi klubami. Teraz jest prawda. Panie Mioduski, błagam niech Pan znajdzie trenera, prawdziwego i realnego. Błagam.

odpowiedz
Julon - 28.09.2019 / 20:10, *.centertel.pl

To jest pod kierunkiem Kudłatego po prostu DZIADOSTWO!!!

odpowiedz
ad - 28.09.2019 / 20:08, *.tpnet.pl

gramy naprawdę fajną piłkę bo mamy fajnych piłkarzy natomiast bez pomysłu i głową w mur bo wg filozofii trenera i pod jego wizję.

odpowiedz
tomiacab - 28.09.2019 / 20:56, *.virginm.net

@ad: gramy fajną piłkę bez pomysłu? Może pomyśl zanim coś napiszesz.

odpowiedz
Piter - 28.09.2019 / 20:06, *.141.220

Jak słyszę ta litanię "nie poddawaj się" to mnie ch.. strzela!

odpowiedz
G. - 28.09.2019 / 20:14, *.play-internet.pl

@Piter: Niestety, ktoś już wreszcie podchwycil nute i zrobił nam dzis lekki pocisk.

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 28.09.2019 / 20:56, *.play-internet.pl

@Piter: tego Hymnu nie rozumie zbieranina w koszulkach Legii.

odpowiedz
Jacek - 28.09.2019 / 21:01, *.ip-point.pl

@Piter: dokładnie tak, piwo! Zamiast konkretny pocisk po tych kalekach i ich balkanskim generale to pół godziny wycie jak kojot do księżyca... Ale nie ma co sie czepiać dopingu, jest najlepszy na świecie, ale ile jeszcze cierpliwości i osmieszania...

odpowiedz
Kibic - 28.09.2019 / 20:05, *.net.pl

Porażenie kolejny przegrywamy ważny mecz. Trzeba zmusić miodka do sprzedaży Legii bo ten gość nie ma pojęcia o prowadzeniu klubu. Szkoda tylko czasu.

odpowiedz
Tom - 28.09.2019 / 20:04, *.play-internet.pl

Novikovas już nie powinien nigdy zagrać w Legii!

odpowiedz
Bemowiak - 28.09.2019 / 20:04, *.centertel.pl

Loczek Out!

odpowiedz
Trampek - 28.09.2019 / 20:03, *.247.193

"Rozczarowanie" - uważam ,że ten tytuł sam w sobie jest "Rozczarowaniem". Powinien brzmieć " Rzeczywistość ". Tak tak "Rzeczywistość". Jeżeli ktoś oglądał mecz uważnie, a nie emocjonalnie to dostrzegł tam "Rzeczywistość" w wykonaniu LEGII - bo na taką "rzeczywistość " tak wytrenowaną LEGIĘ stać ! Obawiam się,że niedługo LEGIA może mieć "ułatwione" zadanie,bowiem może pozostać jej już tylko gra rozgrywkach ligowych.Jeżeli 37 letni Robak w meczu pucharowym zdobędzie dwie bramki, wówczas LEGIA może zakończyć na tym szczeblu rozgrywki w PP. /co prawda zostaje jeszcze LEGIA II /Tu mam pytanie, gdzie są "obrońcy " Vukowica" - nie jako człowieka, ale "trenera" największego klubu sportowego w Polsce, posiadającego personalnie najsilniejszy skład w e-klapie, a przy tym największy budżet . Co prawda LEGIA uporała się z "Puszczą" , ale Wisła Płock i Lechia to już może nie Himalaje , ale Alpy już dla niej nie do przeskoczenia . Czy z uporem maniaka jeszcze ktoś będzie usiłował wmówić to,że Vukowić jest "trener" na LEGIĘ ? To nie jest komentarz napisany pod wpływem "emocji". To jest komentarz napisany "na chłodno", a wyniki wspomnianych meczy tylko potwierdzają smutną, ale prawdziwą rzeczywistość. Niestety.

odpowiedz
kibic emeryt - 28.09.2019 / 21:23, *.tpnet.pl

@Trampek: Kolego mam identyczne odczucie .Dzisiaj zauważyłem siedząc na trybunach stadionu że ludzie nie są już źli i nikt nie wierzy że w tym duecie ( właściciel ,trener) może się coś zmienić .Porażki są już codziennością i kibice z bezradności przyjmują je obojętnie bez emocji .

odpowiedz
Hiszpan - 28.09.2019 / 22:12, *.t-mobile.pl

@kibic emeryt: 100 % racji. Ludzie nie dopingują przegrywamy zdecydowanie kibicowsko. Piłkarze mentalnie zachowują się jak cipy. Moim zdaniem też wiedza że z vukovicem są skazani na porażkę. W ofensywie nie mamy nic do zaproponowania zero pomysłu. Modlę się o prawdziwego trenera.

odpowiedz
Jozz-men - 28.09.2019 / 20:02, *.centertel.pl

Smudovic zaraz wytłumaczy nam,że byliśmy lepsi ale oni strzelali.Aco pożycz marynarkę,od Stokowca,to chociaż poudajesz fachowca.

odpowiedz
kibic z sanoka - 28.09.2019 / 20:02, *.sanok.biz

majecki przy 1 bramce stał jak dupek na linii a piłka leciała leciała leciała godzinę na 6 metr w końcu wpadła. zamiast ryknąć moja i przejść po nalepie to stoi i liczy na cud. stoperzy niepewni bo gość zamiast drzeć mordę to schowa głowę w ramiona i czeka na oklaski. Cierzniak na bramkę.

odpowiedz
Afro - 28.09.2019 / 20:24, *.chello.pl

@kibic z sanoka: oprócz "Cierzniak na bramkę" zgoda.

odpowiedz
Rdzenny - 28.09.2019 / 20:01, *.plus.pl

Od, zawsze w moim sercu Legia i to nigdy się nie skończy ale mam dość tego dziadostwa pod ustawę u buka, odpuszczam nie oglądam i nie chodzę, czekam na czasy gdzie będzie lepiej! I dobranoc

odpowiedz
Snowman - 28.09.2019 / 20:01, *.plus.pl

Jak to mówią "bida z nędzą. .." - zespól, który nie potrafi atakować... dramat.
Niezgoda zepsuty, Kante kopie się i innych w czoło.. brak ofensywy.... obrona się sypie to powalczymy o pierwszą ósemkę. . Jak w zimę nie przyjdzie nowa 8 i 10 to jesteśmy w dupie...

odpowiedz
Lewy - 28.09.2019 / 20:00, *.play-internet.pl

Novikovas. Kuchy wroc

odpowiedz
Seri - 28.09.2019 / 20:00, *.chello.pl

Brak pomysłu na grę, wszyscy zawodnicy chcą wygrać mecz na stojąco a tak się nie da... Vuko OUT !

odpowiedz
monter1916 - 28.09.2019 / 19:59, *.chello.pl

Tego chaosu nie da się oglądać.Właściciel który zamiast racjonalnie inwestować swoje pieniądze kolejny rok dzięki swoim "nieomylnym" decyzjom prowadzi nasz klub na dno i trener,który eksperymentuje jak szalony artysta z tego co ma to duet warty siebie. Kto uważa ,że to przesada musi mieć świadomość,że ten największy budżet w Polsce jaki posiada nasz klub,jeśli nie będziemy grać w w pucharach,a tylko to da nam kasę-a z tą grą na to się nie zanosi-trzeba będzie właścicielowi spłacić a to grozi upadkiem sportowym czyli wyprzedaż lepszych piłkarzy-kupno słabszych-środek tabeli lub grupa spadkowa. Obym się mylił.

odpowiedz
bolo - 28.09.2019 / 19:58, *.net.pl

Jest dobrze, przyjeżdżajcie na pogrzeb.

odpowiedz
wybitny ekspert - 28.09.2019 / 19:57, *.207.176

Nie rozumiem hejterów. Przecież Vuko jest najlepszym trenerem ever bo ma ogromne doświadczenie i jest mistrzem strategii a jego taktyka "musicie zapier...ać" jest najlepsza.

odpowiedz
Rafal - 28.09.2019 / 19:55, *.play-internet.pl

Obserwowałem sobie te druga połowę patrząc na trybuny nasze, bo o kwestiach piłkarskich nie od dziś wiemy, że za jaśnie wszech właściciela z a liczyliśmy niesamowity zjazd. Mioduskiemu udała się jedna rzecz... mianowicie zbudowanie obojętności u kibica Legii. Mnóstwo osób rozczarowanych po raz enty tym wszystkim i ta świadomość, że nikt tego w klubie nie zmieni... Bo nie potrafi zresztą. To jest straszne. Ten zespół wymaga konkretnych wzmocnień pomoc, atak, jeżeli Mioduskiemu zależy naprawdę na wygrywaniu, osiąganiu celów, trofeow to zima nie wiem skąd ale musi sięgnąć po kasę konkretną. Oczywiście to pobożne życzenie, bo ten człowiek i jego otoczenie ma w nosie sukcesy sportowe. Po taniosci woli jak inni w lidze grzeznoc Każdy psioczy na Vuko, ale to prezesik zatrudnial w ostatnich latach fachowców i to on powinien też się tłumaczyć.Czemu trybuny nie manifestuje tego sprzeciwu przeciw bylej akosci jaka serwuje Mioduski jego zastęp dyr. których nikt nie zna i nie wiedzą co robią. Mam dość już oglądania tej cienizny mego kochanego klubu. Mioduski sprzedaj Legie!!!

odpowiedz
grzesiek - 28.09.2019 / 20:05, *.centertel.pl

@Rafal: Jeden z lepszych komentarzy, które przeczytałem. Cała prawda o naszym prezesie, jeszcze ponadto dodałbym bardzo słabego dyrektora ds transferów , Pana Kucharskiego, który trafia z transferami chyba 1 na 10 piłkarzy.

odpowiedz
... - 28.09.2019 / 20:50, *.233.52

@Rafal: Chcesz wiedzieć czemu kibice są uśpieni? To zobacz kto jest specem od marketingu w Legii (dokładnie w dziale frekwencji). Ja to pier...e dopóki coś się nie zmieni. Słuchanie odgórnych farmazonów, typu, że ostatnie lata sportowo nas rozpieściły, a teraz trzeba wrócić na ziemię i kibicować, jest dla mnie ubliżające mojej inteligencji. Ja wiem jakie są moje obowiązki jako kibica, ale niech nikt nie robi ze mnie pożytecznego idioty. Nawet oprawa "czy leci z nami pilot", była tylko na alibi dla ultrasów, żeby tym mniej rozumnym, zamydlić oczy, że niby krytykują przeciez właściciela. Prawda jest taka, że się układają. Nam mówią, jaka powinna być nasza postawa i argumentują to na różne sposoby, ale robią to tylko po to, aby utrzymać frekwencję.

odpowiedz
Sama prawda - 29.09.2019 / 00:51, *.tpnet.pl

@...: to jest straszne że ruch kibicowski zrobił się u nas ugrzeczniony a wszystko na układzie z Pudlem...

odpowiedz
O ku... ale jaja - 29.09.2019 / 02:08, *.virginm.net

@...: i wszystko staje się jaśniejsze w tym temacie.

odpowiedz
(L)Tarczyn - 28.09.2019 / 19:52, *.centertel.pl

Wg mnie Praszelik jeszcze nie opierzony, Nowikowas dużo lepiej Kante też powinien grać od pierwszej min

odpowiedz
hajdukL - 28.09.2019 / 19:51, *.com.pl

Jeden 'pozytyw' po dzisiejszym widowisku.
Chyba już ewidentnie potwierdzona została całkowita nieprzydatność panów Nagy i Novikowas.
P.S. Vuko, już nawet Twój szefo zrozumie, że nie ma co na siłę promować leniwych piłkarzy nie mających genu zwycięstwa.

odpowiedz
powiś(L)e - 28.09.2019 / 19:51, *.chello.pl

Grała jedenastka która za czasów Kowala i spółki mogłaby tylko im buty pastować.

odpowiedz
Gocław - 29.09.2019 / 14:22, *.chello.pl

@powiś(L)e:

Nie przesadzaj ;) Myślisz, że taki Nagy czy Novikovas psychicznie daliby radę wypastować buty, jakby nad nimi stał np. Ratajczyk?

Moim zdaniem nie ma szans, za duża presja dla nich :). Nawet jakby Novikovas spróbował, to po wczorajszym wiadomo, że szybko by odpuścił :).

odpowiedz
Dawny sympatyk - 28.09.2019 / 19:50, *.mm.pl

Żal patrzeć na tą nędzną ligę a Legia jest tego odzwierciedleniem. Żadnych setek z akcji. Jak nie ustrzelą ze stałych fragmentów to nie co liczyć na gola ze składnej akcji chyba,że po kiksie przeciwników. Poziom dna i 3 metrów mułu.

odpowiedz
Ja! - 28.09.2019 / 20:04, *.tpnet.pl

@Dawny sympatyk:

Poziom dna i 3 metrów mułu - to jeszcze chodzi? Tak mawiano jakieś 100 lat temu!

odpowiedz
Bzyku - 28.09.2019 / 19:50, *.centertel.pl

Obrona to za malo nastawienie drużyn na walke o każdą piłkę-mało ...
Pilka to tez szachy a Vuko nie bardzo to wychodzi ...
Miodek rozczarowany ....
Trener juz poszukiwany ...

odpowiedz
Fcukvuko - 28.09.2019 / 19:49, *.chello.pl

Won z serbskim pinokiem i kudłatym amatorem

odpowiedz
go ( L ) den - 28.09.2019 / 19:48, *.tpnet.pl

Vuko out!!! Dopóki nie będzie TRENERA to nie będzie wyników!!! Czas się skończył...

odpowiedz
Kiron - 28.09.2019 / 19:48, *.play-internet.pl

Brawo Legio tak dalej.

odpowiedz
kos - 28.09.2019 / 19:48, *.tpnet.pl

Vuko won do Serbskiej 3 ligi

odpowiedz
Lachu - 28.09.2019 / 19:48, *.tpnet.pl

Kiedy ignoranci opuszczą ten klub. To co się dzieje od kilku lat to jakaś masakra.

odpowiedz
rybasocho - 28.09.2019 / 19:48, *.t-mobile.pl

moze sprzedac jeszcze niezgode i wtedy w ataku zagra loczek ?
nie chce sie jechac na ł3 a jeszcze gorzej wracac...
brakuje lescze lania zydzewem...

odpowiedz
Obiektywny - 28.09.2019 / 19:48, *.rsknet.pl

Tylko tak dalej, tylko tak dalej!!! Tak trzymać! A jest okazja bo teraz mecz w Gliwicach.

odpowiedz
Wawa - 28.09.2019 / 19:47, *.124.248

Vuko
Paaaaaaa paaaaaaa
Jadą z nami kto chce i jak
Chce loczek pobudka
Co zrobiłeś z tego klubu
Nie dorastasz Leśnemu do pięt

odpowiedz
Stryj - 28.09.2019 / 19:46, *.play-internet.pl

To nie rozczarowanie tylko czar. Czarna seria nadchodzi. Zapier...lać na treningach gwiazdeczki loczka.

odpowiedz
Hehe - 28.09.2019 / 19:46, *.plus.pl

Uu juz kilkanaście minut i zero komentarzy, zaraz zejdzie sroga lawina (:

odpowiedz
Lukasz323 - 28.09.2019 / 19:42, *.plus.pl

K...a ,dlaczego?Kiedy sie to skończy ,atak Legii to haos!!!Akcje to typowe wrzuty i liczenie na szczescie.Kolejny weekend na wk.....niu ,nic nie pozostaje jak liczyc .....tylko na co?Pozdrawiam

odpowiedz
Ddd - 28.09.2019 / 19:42, *.com.pl

Że wam się chce płacić za tą zenade bez ambicji

odpowiedz
Jakid - 28.09.2019 / 19:42, *.chello.pl

Tragedia

odpowiedz
Bie(L)any - 28.09.2019 / 19:42, *.vectranet.pl

Pie#nydoly serbski nieudacznik ... remisujemy u siebie, a on w przerwie zdejmuje napastnika i pomocnika a wpuszcza napastnika oraz obrońcę ... na lewą obronę przesuwa filar środka obrony, a na ławce siedzi lewy obrońca zakupiony latem za kilkaset tyś euro...
cyrk ....

odpowiedz
Raf - 28.09.2019 / 19:42, *.mm.pl

Lechia wygrała w Warszawie po raz pierwszy o 6 lat! Kolejna passa została przełamania! Brawo Vuko!!!!

odpowiedz
Bubu - 28.09.2019 / 19:40, *.t-mobile.pl

Nie to niejst rozczarowanie to Pan mioduski ch,,ww ryj

odpowiedz
Pjoter - 28.09.2019 / 19:39, *.amazonaws.com

Tu nawet nie chce sie nic pisać...kiedy nastąpi kres tego badziewia?

odpowiedz
Pit - 28.09.2019 / 19:39, *.net.pl

Ciekaw jestem kiedy kibice dojrzeją do akcji " pusty stadion". Mam nadzieję,że przestaną brać udział w niszczeniu klubu i akceptowaniu tej mizerii. Każdy kto dzisiaj chodzi na to dziadostwo jest współodpowiedzialny za upadek naszego klubu!

odpowiedz
Legio Quo vadis - 28.09.2019 / 22:08, *.centertel.pl

@Pit : moze nie w 100% ale sie zgadzam. I co? Nie poddawaj sie... komu to spiewac. Budżet+loczek+żyleta = czegos tu nie rozumiem

odpowiedz
adam - 28.09.2019 / 19:38, *.virginm.net

brawo Lechia..konsekwentna gra do końca..trener Stokowiec wie jak przemówić i ustawić piłkarzy..

odpowiedz
Omg - 28.09.2019 / 19:38, *.t-mobile.pl

Katastrofa !!!
Kolejna frajerska przegrana!
0 stylu, 0 pomysłu, 0 jakości

odpowiedz
loczek - 28.09.2019 / 19:37, *.net.pl

hejtery za 3....2.....1......start!

odpowiedz
hejter - 28.09.2019 / 20:25, *.virginm.net

@loczek: wypi....aj pelikanie!!! Tak jestem hejterem dla takiego gówna, które oglądam od prawie 3 lat, bo gówno należy hejtować, tak samo jak tobie podobnych pelikanów, którzy to gówno łykają i biorą za normę. Gównołyki bez ambicji jesteście, jeśli to tolerujecie. Należy was hejtować i tego gównianego pseudotrenera oraz największe gówno w tym klubie z blond lokami. TFU

odpowiedz
Lol - 29.09.2019 / 10:38, *.centertel.pl

@hejter: a jajka kupiłeś?

odpowiedz
Heniek - 28.09.2019 / 19:36, *.chello.pl

Te <autocenzura> w <autocenzura> kopane, <autocenzura> lenie <autocenzura> razem z tym <autocenzura> vukosruko niech <autocenzura> na <autocenzura> i ssać <autocenzura>. Pudel w <autocenzura> to samo.
<autocenzura> kładę na was <autocenzura> <autocenzura>!!!

odpowiedz
hahaha - 28.09.2019 / 20:18, *.virginm.net

@ Heniek: 100% popieram. Te <autocenzura>, które wymieniłeś WON z LEGII!!!!

odpowiedz
Piotrek - 28.09.2019 / 19:36, *.centertel.pl

Wielka szkoda ale stajemy się z każdym dniem sredniakiem ligowym w tej jednej z najsłabszych lig w Europie.
Smutne

odpowiedz
Meter - 28.09.2019 / 19:35, *.t-mobile.pl

Jak to możliwe,że niegłupi facet jakim jest Mioduski,płaci tylu frajerom,za takavfuszerkę,takie pieniądze?

odpowiedz
Zły krasnolud - 28.09.2019 / 20:13, *.virginm.net

@Meter: Nie głupi facet?

odpowiedz
pezet - 28.09.2019 / 19:35, *.com.pl

Jakie rozczarowanie? Przecież tylko jedną bramką przegraliśmy

odpowiedz
News⚽️Legia - 28.09.2019 / 19:35, *.204.46

A jednak Vuko musi odejść!Wszystko za tym przemawia,lepiej teraz a nie kiedy bêdzie za puźno...

odpowiedz
lagerta - 28.09.2019 / 20:10, *.virginm.net

@News⚽️Legia: chciałeś napisać za puzon?

odpowiedz
jarekk - 28.09.2019 / 19:32, *.metrointernet.pl

I znowu wtopa. co teraz wymyśla na usprawiedliwienie?

odpowiedz
BaMph - 28.09.2019 / 19:32, *.play-internet.pl

Wystarczy tych upokorzeń...

odpowiedz
Meter - 28.09.2019 / 19:31, *.t-mobile.pl

Kolejny mit o tej naszej zajebistej obronie padł na ryj. ..W tamtym sezonie Vuko,buńczucznie ,po wygranej w Gdańsku,twierdziłeś,ze jesteśmy o 2klasy lepsi....Gdzie nas doprowadziłeś . ..mistrzu?

odpowiedz
Mv Andi - 28.09.2019 / 19:31, *.play-internet.pl

Kolejny zj.bany wieczór , tak ma wygląać Legia !

odpowiedz
Kemot99 - 28.09.2019 / 19:30, *.play-internet.pl

To jest wlasnie padaka, kompletne dno, ani pomyslu ani koncepcji ani umiejetnosci, gwilie wyje...c natychmiast, tak samo novikovas a oraz antolica

odpowiedz
.... - 28.09.2019 / 19:30, *.armasan.pl

...

odpowiedz
Po(L)ubiony - 28.09.2019 / 19:30, *.chello.pl

Nie ma ładu, składu, sensu. Nie ma trenera, nie ma drużyny. Wisła Płock ma punkt mniej niż Legia. Wybijmy sobie Mistrza z głowy. Puchar też.

odpowiedz
Sztywniutko Tarcho - 28.09.2019 / 19:30, *.jmdi.pl

Vuko out!!!

odpowiedz
tomiacab - 28.09.2019 / 19:29, *.233.52

Dlaczego novikovas nie znalazł się jeszcze w rezerwach?

Ps. Oprawa bez sensu. Szkoda było na to pieniędzy.

odpowiedz
Burkin - 28.09.2019 / 19:28, *.mm.pl

Nagy i Novikovas do rezerw, Vuko i jego myśl szkoleniowa... Limit zmian wykorzystany, a gra z Martinsem, który ma uraz. Wygląda to tak, jakbyśmy grali cały czas w dziesiątkę...

odpowiedz
Kemot99 - 28.09.2019 / 19:28, *.play-internet.pl

Co to ma byc Vuko wracaj do Serbii nikt nie bedzie plakal Gruzin raczej nie nadaje siedo druzyn które graja o cos wiecej niz utrzymanie, antolic tradycyniedno tak samo novikovas



odpowiedz
haha - 28.09.2019 / 19:27, *.t-mobile.pl

"Nie poddawaj się"

odpowiedz
lagerta - 28.09.2019 / 20:06, *.virginm.net

@haha: ej śpiewki nie da się już słuchać.

odpowiedz
retjeh - 28.09.2019 / 19:27, *.virginm.net

vuković wypier.... wypad z Legii nieudaczniku

odpowiedz
r2d2 - 28.09.2019 / 19:27, *.cyfrowypolsat.pl

vuko won i zabierz ze sobą Litwina

odpowiedz
Pinokio aut - 28.09.2019 / 19:27, *.71.132

Vucovic!!!! Co ? CARLITOS!!!! PINOKIO AUT

odpowiedz
Lesny Dziadek - 28.09.2019 / 19:27, *.play-internet.pl

Jakie rozczarowanie? Byl czas przywyknqc.

odpowiedz
Perkoz - 28.09.2019 / 19:27, *.centertel.pl

Co za dyplomatyczny tytuł... ktoś tu biega na pasku pudla?

odpowiedz
mjuzik - 28.09.2019 / 20:07, *.154.231

@Perkoz: To samo pomyślałem.

odpowiedz
Wawa - 28.09.2019 / 19:26, *.124.248

Jakie
Kurcze
Rozczarowanie to jest
TRAGEDIA
Vuko koniec paaaaaaa PSA
BEZ SKŁADU I ŁADU
JENDRZEJCZYK DNO
NOWIKUS MASAKRA
ANTOLIC DNO
SZKODA GADAĆ

odpowiedz
tomiacab - 28.09.2019 / 20:05, *.virginm.net

@Wawa: ja chyba widziałem nieco inny mecz. Dno owszem novikowas, ale nie Antolić i Jędza , a kante i Martins.

odpowiedz
Zgadzamsie - 29.09.2019 / 16:06, *.orange.pl

@tomiacab: ktoś napisał już wcześniej fajny cytat "Antolic najlepszy na boisku i to jest dramat". Nie wiem czy najlepszy ale trzymał swój średni poziom bez większych fajerwerków ale solidnie.

odpowiedz
kamyk - 28.09.2019 / 19:26, *.play-internet.pl

Lipa !!!ile jeszcze porażek musi zaliczyć Legia by wyj.bali tego frajera Jepetto!!

odpowiedz
Saska Kępa (L) - 28.09.2019 / 19:26, *.t-mobile.pl

"Brawa" dla produktów piłkarskopodobnych szumnie mieniących się piłkarzami naszej Legii. Kolejne bęcki w jednej z najsłabszych lig w Europie.

odpowiedz
Franco - 28.09.2019 / 19:25, *.139.31

Lechia dzisiaj za mocna. Nalepa dostał kopa w ryj i wstał. Robokop.

odpowiedz
Snowman - 28.09.2019 / 20:10, *.plus.pl

@Franco: koleś ze złamanym nosem walczył mocniej niż nasze gwiazdory w kolorowych bucikach... taka era - w Legii frajer goni frajera...

odpowiedz
mjuzik - 28.09.2019 / 19:25, *.154.231

Kto Cię obroni Legio???!!!

odpowiedz
Franco - 01.10.2019 / 06:30, *.centertel.pl

Dopóki sponsorem klubów będą buki takie będą wyniki!!!

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2019 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.