fot. Mishka / Legionisci.com

Transfery

Andre Martins trafi do MLS?

Wiśnia, źródło: Super Express

Kontrakt Andre Martinsa z Legią wygasa w czerwcu 2020 roku. Nic dziwnego, że Portugalczyk budzi już teraz zainteresowanie na rynku transferowym. Wkrótce rozstrzygnie się, czy pomocnik podpisze nowy kontrakt ze stołecznym klubem, czy przyniesie się do jednego z klubów grających w Stanach Zjednoczonych.

O zainteresowaniu Martinsem poinformował w poniedziałek Piotr Koźmiński z Super Expressu. Jego zdaniem, zawodnik na razie chętniej zapatruje się na pozostanie w Legii, a niewykluczone, że do tego nie będzie mu nawet przedłużenie umowy. W kontrakcie widnieje bowiem zapis gwarantujący Portugalczykowi automatyczne jego odnowienie po rozegraniu odpowiedniej ilości minut. O jakiej dokładnie liczbie jest mowa? Nie wiadomo, lecz Martins jako piłkarz wyjściowej jedenastki nie powinien mieć problemu ze spełnieniem wszelkich założeń.


W weekend do Warszawy przyleciał agent Martinsa. Spekulowało się, że jego spotkanie z pomocnikiem poskutkuje podpisaniem nowej umowy przez piłkarza, lecz możliwe, że powód jego wizyty jest zgoła odmienny. Zdaniem "Janekx89", dobrze poinformowanego w realiach polskiej ekstraklasy, odejście Martinsa do USA jest bardzo realne.


REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (78)

+dodaj komentarz
Lipa - 08.01.2020 / 12:08, *.chello.pl

My mamy L w sercu a prezes w portfelu

odpowiedz
Renia - 20.12.2019 / 20:18, *.centertel.pl

Pudel to najlepiej powinien odejść! Sprzedać klub komuś z kasą!
Coś ma z głową ten człowiek bo ciągle gada głupoty w wywiadach non stop
kręci i kręci - myśli, że kibice Legii głupii są, a niedawno słyszałam, że
podobno go kleszcz w głowę ugryzł dlatego tak gada

odpowiedz
lol - 20.12.2019 / 09:55, *.amazonaws.com

a może Pudla sprzedac?

odpowiedz
..l.. - 19.12.2019 / 22:11, *.play-internet.pl

@:D:
A ktoś pudlowi kazał odkupić klub? Klub ze spory zapasem gotówki?

Środkowy palec ci pokazuję w nagrodę za debilny tok myślenia

odpowiedz
Andree (L) - 19.12.2019 / 17:41, *.plus.pl

@MIODUSKI OUT !!!!!: chłopie kup Martinsa daj mu kontrakt i wypożycz do Legii najlepiej za free...
i mniej jadu przed świetami bo Ci karp z wanny spie...oli...

odpowiedz
MIODUSKI OUT !!!!! - 19.12.2019 / 17:33, *.btcentralplus.com

Dlaczego ten mioduski zawsze czeka do ostatniej chwili z kontraktami. Kompletny debil !!!!!! MIODUSKI, WYP.......Z LEGII !!!!!!

odpowiedz
Spadochron - 19.12.2019 / 13:02, *.inetia.pl

@Bro wwm: Dajcie spokój z furmanem, z wisle robi różnice z miernymi piłkarzami i się może trochę wyróżnia, żadne wzmocnienie, ale co się dziwić, prezes zara wyprzeda pol drużyny żeby kasa się zgadzała

odpowiedz
t - 19.12.2019 / 09:10, *.edu.pl

@Bro wwm:

W ostatnim meczu DF pokazał, że na tle dobrej drużyny jaką jest Legia wypada marnie....

odpowiedz
KAZIMIERZ - 18.12.2019 / 22:32, *.t-mobile.pl

Trochę mnie wk.. tę opinie, że to jest pożyteczny zawodnik. Nie k.. to, w obecnym stylu jest niezbędny zawodnik. Mamy wielu piłkarzy, którzy świetnie się czują jak dostaną w ofensywie pilķe. Ale ten gościu ma dobry odbiór i szybkie, celne rozprowadzanie. Nie k... sprowadzamy z powrotem Jodlowca.

odpowiedz
Kulturalny człowiek - 18.12.2019 / 22:06, *.chello.pl

@aaa: mnie tez tam cenzurolowali, tamten portal jest liberalny, bardziej dla ludzi korzystajacych w pracy z neta miedzy przerwami na pracę, dla geymerów i innego patalajstwa hehe milosnikow e przyjazni itd.. po notoryczym cenzurolowanku wypowiedzi spytalem dziada czy ma taki nawyk po starym z zomo itd..
Tu jest kultura. Ucz sie szczeniaku.

odpowiedz
Zdzicho - 18.12.2019 / 20:57, *.tpnet.pl

@Bro wwm: pewnie ze tak. Furmi nasz chlop a ten andres juz tyle jest i nie mowi po polsku. Nie mowi bo nie chce. Ma wyj.... cash ma sie zgadzac

odpowiedz
AJG - 18.12.2019 / 18:33, *.t-mobile.pl

@kibic Legii od zawsze: Masz rację rzeczywiście przypomina tych piłkarzy! To jest bardzo użyteczny zawodnik,trudno go będzie zastąpić. Ale może wcale nie odejdzie,ta wizyta jego menago to chwyt na podwyżkę. ...Oby!

odpowiedz
aaa - 18.12.2019 / 18:20, *.chello.pl

@MP(L)87: Niezbyt trafny jest twój osąd problemu ale to mnie nie dziwi-sam napisałeś,że na sąsiednim portalu dostałeś "dożywotnego bana" -to znaczy,że tam na twoim poziomie się skutecznie poznali! Szkoda mi czasu na dalsze kopanie się z koniem,bo mało kumasz,niestety....A na ekonomice znasz się tyle,co ja na rolnictwie,czyli null !

odpowiedz
Normalny człowiek - 18.12.2019 / 17:54, *.t-mobile.pl

Jeśli to nie fake, to niedobrze. Andre to przydatny zawodnik. Ma technikę i nie jest leniwy

odpowiedz
m57 - 18.12.2019 / 17:27, *.166.148

Szkoda by było gdyby Andre teraz odszedł z Legii. Od niego się zaczyna cała nasza defensywa.

odpowiedz
Gdy w Warszawie stawialem klocka to plynal on do plocka - 18.12.2019 / 16:14, *.chello.pl

@Grzegorz777777: a po co ma oglądać? Z plocka przyjechal?

odpowiedz
Maark - 18.12.2019 / 13:53, *.chello.pl

Specjalista chodzący po boisku i wywracający się bez powodu na boisku.Pilkarzyk mierny

odpowiedz
kibic Legii od zawsze - 18.12.2019 / 13:25, *.chello.pl

Takich "informacji" będzie się ukazywać dużo,zwłaszcza w przerwie ! Co będzie to się dopiero okaże.Moim zdaniem prezes kogoś sprzeda - w pierwszej kolejności mogą to być Niezgoda,Wieteska,Majecki.Oczywiście oprócz kilku takich,których klub chce się pozbyć!
Ale przyjdą nowi- może lepsi!!! Tak jest co roku! Teraz jest większa szansa,że nie kupią szrotu,jak za poprzednich trenerów,którzy ściągali swojaków! Przynajmniej mam taką nadzieję,bo Vukovicowi zależy na opinii a mniej na kasie!!!!
Ale Martinsa byłoby szkoda,trudno go zastąpić....trochę mi przypomina Surmę,Gola,Cmikiewicza!

odpowiedz
MP(L)87 - 18.12.2019 / 13:24, *.virginm.net

@aaa: Stary... kluby w polsce upadaja wlasnie przez takich prezesow ktorzy przez 5-10 lat nabijaja wlasne kieszenie np rozprzedawajac zawodnikow co okienko transferowe. Bo to jest biznesowy plan biznesmena... przestan zaczepiac tekstami typu HAJS OD RODZICOW. Po co prowokujesz? Ty masz chyba nie wiecej niz 20 lat i jedyna ekonomia jaka ogarniasz to butelki zwrotne w zabce... Legia to medialny hegemon chlopie tu sponsorzy bija sie o miejsce na koszulkach. Moze nie sa to QatarAirways czy jakis potentat paliwowy ale na pewno wspomniane wyzej przychody do klubu sa wystarczajace na jego dzialalnosc. Do tego masz zyski z ligi i ewntualnie za kwalifikacje z pucharow. Wiesz... spojrz na ostatni mecz z Rangers FC... Byli do jeb...cia ale prezes chcial wypromowac Kulenovicia i z tego hajs do kieszonki ma dla siebie bo jakby ich pukneli to musialby wyplacac premie. To jest biznesmen i przyszedl tu tylko po hajs. Zero w nim pasji do futbolu... zbije fortune i spiertoli :) A tacy niwniacy jak Ty to dla niego zloto i woda na mlyn. Nie pier...ol juz jak poobijany i nie zaczepiaj glupimi tekstami udajac madrego. Zle trafiles. Pozdr ;)

odpowiedz
Wolfik - 18.12.2019 / 13:21, *.179.238

@Leśny Dziadek: W składzie jest lewy obrońca.... ale strach go wystawiać :).

odpowiedz
Wolfik - 18.12.2019 / 13:16, *.179.238

@aaa: Tyle, że realia polskiej ekonomii sprowadzają się do jednego - tanio kupić, drogo sprzedać. A po drodze jest jeszcze cel sportowy, rozwój, jakaś strategia. Dlatego nie od dziś uważam, że mając tylko polskiego właściciela kroku do przodu nie zrobimy. Dreptanie w miejscu i kręcenie się w kółko - oto wizja obecnego właściciela.

odpowiedz
Grzegorz777777 - 18.12.2019 / 12:48, *.chello.pl

@Tomek: jakza słaby na Legię? On byłby tu najlepszym zawodnikiem.
Nie podniecamy się tak tą gra bo zaraz w Lubinie mogą być baty i balon pęknie.
Chyba nie oglądasz meczów z Furmanem.

odpowiedz
Bro wwm - 18.12.2019 / 12:45, *.chello.pl

Sprzedać go za 2 banki i wziąć furmana.
Furman Polak i do tego trochę lepszy.

odpowiedz
Scvv - 18.12.2019 / 12:22, *.centertel.pl

@Dejmoo: prawda! Gzresiek ty na słuch oceniasz przydatność zawodnik ? Odpowoedz ... Masz wykształcenie, ktore Cię upowaznia do takich ocen. Martins to jeden z lepszych w naszym zespole... Jak on jest za słaby to i reszta. Ściągnij za swoje Messiego

odpowiedz
:D - 18.12.2019 / 11:41, *.orange.pl

@Szymon: dawaj kase i wszystko :D

odpowiedz
aaa - 18.12.2019 / 10:53, *.chello.pl

@MP(L)87: zadam to samo pytanie - czy tylko udajesz głupiego? Nie wiesz,co piszesz czy nie myślisz? Nie pamiętasz ile klubów zbankrutowało,ilu bogatych sponsorów wycofało się z działalności?Myślisz,że Legia jest wyjątkiem? Pieniądze na utrzymanie klubu nie spadają z nieba,ktoś musi je dać! Wpływy z biletów .gadżetów czy praw telewizyjnych to tylko kilkadziesiąt procent potrzeb,reszta to sponsorzy, o których coraz trudniej!Dlatego nie wypisujcie głupot,jeśli wasza znajomość ekonomii ogranicza się do przeliczania tygodniówki od rodziców.

odpowiedz
Wolfik - 18.12.2019 / 10:39, *.mm.pl

Jeśli w klubie realnie myślą o odzyskaniu tytułu MP (cel bliższy) i awansie do LE (w perspektywie) to trzon zespołu musi zostać zachowany. Jeśli odejdzie Martins, to absolutnie nikt inny już odejść nie powinien. Jednego zawodnika można jeszcze zastąpić (chociaż akurat Martinsa może być zastąpić trudno, np. Cafu już jest nieco innym typem zawodnika a przy tym jest nieco "elektryczny"), ale wyciągnięcie z tej drużyny 2-3 elementów sprawi, że znów będziemy w punkcie wyjścia.

Ponawiam pytanie, czy Mioduskiego stać na to, by w przerwie zimowej nie robić nic - czyli zachować aktualny stan posiadania?

odpowiedz
wojjaw. - 18.12.2019 / 09:02, *.com.pl

@bronek49: Brawo bronek ,ja też tak myślę.On się boi gry do przodu.

odpowiedz
Szymon - 18.12.2019 / 05:49, *.t-mobile.pl

Pudel i wszystko

odpowiedz
Dejmoo - 17.12.2019 / 23:27, *.tpnet.pl

@Grzesiek: Chryste Panie ale Ty ogólniki bezsensowne pie.dolisz. Aż się odechciewa odnosić merytorycznie do czegokolwiek...
Najlepszy argument :
"Martins zdobywa bardzo mało bramek i ogólnie w środku powinno być go pełno a ja częściej słyszę nazwisko karbownika albo wszołka kreującego grę"...

Zamiast słuchać zacznij oglądać. Zobaczysz, że najmniej mówi się, o tych którzy najwięcej zapierd.laja.

odpowiedz
Yeti - 17.12.2019 / 23:02, *.vectranet.pl

Sprzedajcie połowę zespołu a będziemy mieć czwarty rok długofalowej wizji kudłatego czyli czwarty rok bez europucharów a i o mistrzostwo będzie trudno. Byle zarobić parę groszy i jakoś to będzie.

odpowiedz
Xxc - 17.12.2019 / 22:59, *.t-mobile.pl

Martins swoje latka ma. Jak na nasza lige jest oki, ale tez bez przesady. W to miejsce moze udalo by sie sciagnac furmana - wszak wypad do rosjii taki pewny nie jest.
Za niezgode mile widziany powrot orlando sa (problemy w Belgii)
Kilka milionow w kasie będzie na kolejne transfery a spadku jakosci byc nie powinno

odpowiedz
Jozin - 17.12.2019 / 22:47, *.centertel.pl

W okienku jest Majecki, Karbownik, Martins, Niezgoda 4 czołowych graczy. Znowu sprzedamy, ledwo wyciśniemy 2 miejsce i w le będzie wstyd. Początek ligi kilka przegranych zanim nowi się nauczą, znowu odbudowa i sprzedaż. Cykle 2-3 letnie generalnie biznes legii. Cel zarobić i nie ryzykować. Jak chcą kupować to trzeba oddać. Jak nie sprzedadzą to nasi w ligach europejskich nic nie pokażą i ich cena spadnie. Potrzebny jest mądrzejszy prezes który pragnie sukcesów. Miodkowi nie można zarzucić braku logiki.to nam się wydaje że jej nie ma. Ma tylko ma inne cele niż my chcielibyśmy.

odpowiedz
riki tiki narkotyki - 17.12.2019 / 22:39, *.chello.pl

Ricky Martin XD

odpowiedz
Ciężka praca nie popłaca - 17.12.2019 / 22:31, *.chello.pl

Ja bym wyslal do tej ameryki samego mioduskiego, wiz juz nie trzeba, tylko ryzyko ze go cofną na lotnisku golodupca jak wezmie do siebie ze serio jest szopenem i bedzie go świrował, wtedy zorganizuja mu na bank lot nad kukulczym gniazdem, pogra se w basketa, powciska kit ze gral z obama, moze tam jakis biznes rozkreci, moze dobrobi sie hajsu i kupi sobie klub, najlepiej night club z disco polo w chicago, a sylwester kurla jak Kartofel w szczesliwego nowego Jorku. A w Warszawie odetchniemy

odpowiedz
Leśny Dziadek - 17.12.2019 / 21:32, *.centertel.pl

Martinsa moze spokojnie zastapic Legolas albo...Karbownik. Tylko trzeba pozyskac rownie dobrego lewego obronce.

odpowiedz
MP(L)87 - 17.12.2019 / 21:27, *.forcepoint.net

@aaa: Jestes taki glupi czy tylko udajesz? Chlopie Legia ma przychody z dnia meczowego, od sponsorow oraz z praw telewizyjnych i do tego sprzedazy gadzetow i ty myslisz ze klub taki jak Legia nie jest w stanie sam sie utrzymac?? Wez rozbieg i walnij barana w sciane :D

odpowiedz
aaa - 17.12.2019 / 21:12, *.chello.pl

@Krotko i na temat: ty szybciej,palancie

odpowiedz
ZDo(L)ny - 17.12.2019 / 21:07, *.play-internet.pl

@gazza: chyba jeden z najlepszych. Martins zostań !!!!!!!!!!!!!!!!!

odpowiedz
Krotko i na temat - 17.12.2019 / 21:04, *.chello.pl

@aaa: spier...

odpowiedz
int - 17.12.2019 / 20:14, *.47.133

@Mioduski out, podaj piłkę : Portugalczycy mogą jeździć do USA od lat.
Nie mieszaj w to logiki.

odpowiedz
EdiSolo - 17.12.2019 / 19:46, *.plus.pl

Andre, don't leave ! ! !

odpowiedz
bronek49 - 17.12.2019 / 19:37, *.chello.pl

tez uważam że Martins nie jest taki dobry jak niektórzy uważają jego statystyki sa marne żadnej asysty ani gola ,za długo holuje piłkie i traci ją a że ma dużo celnych podań bo większość między obrońcami i bramkarzem i na jego pozycji można znalężc Polskich piłkarzy i nie będą gorsi

odpowiedz
Lemiesz Grochów - 17.12.2019 / 19:01, *.centertel.pl

Jeśli Legia pozbywa się kluczowych zawodników to Vuko niema żadnego wpływu
na zbudowanie perspektywiczne drużyny.
A Baran szuka kasy .

odpowiedz
aaa - 17.12.2019 / 19:00, *.chello.pl

@Dej no dwa 3 zlote, ale chciales 2, ale daj 5!: Ależ ty głupi jesteś!!! Policz,ile kosztuje utrzymanie klubu,pensje piłkarzy ,utrzymanie stadionu,kary za kiboli,opłaty za dzierżawę itd. Wygląda na to,że na razie Mioduski na Legii się nie wzbogacił!

odpowiedz
Rozsądek - 17.12.2019 / 18:57, *.chello.pl

Jestem w szoku jak wielu uważa że Martins jest za slaby. Ogarnijcie się! To jest kluczowy zawodnik pierwszej 11. Prezes sam go nie sprzeda ku waszej żałobie chyba że Martins będzie chciał odejść lub kwota za transfer będzie bardzo bardzo dobra. Liczę i trzymam kciuki że Andre zostanie.

odpowiedz
Grzesiek - 17.12.2019 / 18:47, *.centertel.pl

@Grzesiek: to co napisałem podtrzymuje. Kto ogląda mecze ten widzi i wie co trzeba zmieniać żeby drużyna była jeszcze lepsza. Środek pola był u nas bardzo zaniedbny. Czemu bym Martinsa odstrzelił? Już wam pisze czemu a no temu że Legia zaczyna w końcu przypominać Legię a nie termalice i nie będzie w niej miejsca na średniaków. Martins zdobywa bardzo mało bramek i ogólnie w środku powinno być go pełno a ja częściej słyszę nazwisko karbownika albo wszołka kreującego grę. Antolic w najlepszych swoich meczach przypominał gracza który byłby na to miejsce idealny. Ale antolic jest nierówny. Cafu to też średni jak na obecną Legię. No ale cóż, może niezgodę karbownika i wesołka sprzedamy i znowu będziecie mogli się delektować soczystymi przerzutami piłki Martinsa.

odpowiedz
MP(L)87 - 17.12.2019 / 18:44, *.forcepoint.net

@Arek: Tu sie zaczyna robic to samo niestety

odpowiedz
Loczek - 17.12.2019 / 18:40, *.telkab.pl

Co wy macie taka sra,czke...to jest zawodowy futbol przychodza, odchodza tak bedzie zawsze...w najlepszych klubach sa podkupowani zawodnicy...

odpowiedz
gazza - 17.12.2019 / 18:27, *.inetia.pl

Jeden ze słabszych zawodników w dzisiejszym składzie Legii.
Odejście niewiele osłabi Legię.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 17.12.2019 / 18:23, *.chello.pl

@geds: Najtrudniej zastąpić napastnika. Bez Niezgody, mistrzostwa nie będzie. Bez Karbownika czy Martinsa - też.

odpowiedz
Arek - 17.12.2019 / 18:22, *.tpnet.pl

@MP(L)87: to po co tam piszesz? Tam jest towarzystwo wzajemnej adoracji żyjące w matrixie.

odpowiedz
Mioduski - 17.12.2019 / 18:14, *.tpnet.pl

Sprzedać,wszystkich sprzedać! $$$!

odpowiedz
Dej no dwa 3 zlote, ale chciales 2, ale daj 5! - 17.12.2019 / 17:28, *.chello.pl

@Ktoś: dokladnie, policzcie ile juz zarobil pudlowaty hohsztapler w tym roku zaczynajac od procentu z transferu Prijovica z paoku za 10mln euro.. Mistrza nie ma bo sie nie oplaca sam tak powiedzial nasz prezes. Napatrzyl sie na lecha ile to mozna zarobic na sprzedazy no i mu sie to spodobalo.

odpowiedz
Ktoś - 17.12.2019 / 17:08, *.47.34

Ludzie-bądźcie realistami.
Dla prezesa liczy się tylko kasa-nie mistrzostwo, nie puchary tylko kasa

odpowiedz
Yorick - 17.12.2019 / 16:58, *.54.132

@Grzesiek:
Vesovic jest Czarnogórcem, a kto jeszcze z "zaciągu chorwackiego" okazał się niepowodzeniem?

odpowiedz
obiektywny_1916 - 17.12.2019 / 16:46, *.supermedia.pl

@Grzesiek: martins dobrze kreuje grę, potrafi wejść przed zawodnika, przeciąć podanie i jest to jeden z nielicznych zawodnikow, ktorzy utrzymuja staly dobry poziom. Jedynie czego mu brakuje to statystyk, jednak wazne jest dobro druzyny a nie pojedyncze liczby

odpowiedz
MP(L)87 - 17.12.2019 / 16:23, *.forcepoint.net

@M.: Bo za rzadow Pana M Legia stala sie bazarem tanich i dobrych pilkarzy a nie powaznym klubem aspirujacy do europy... Gosc nabija kabze a idiotom wmawia ze klub nie wyrabia finansowo hehe. Zal na to patrzec. Ja juz dawno zwatpilem ale zobaczymy co ta zima przyniesie. Jak on chce ratowac sytuacje finansowa klubu to nie sprzeda zadnego z nich tylko z nimi w skladzie wjedzie do LE jak nie do LM. Reszta to bujdy klub bardzo dobrze radzi sobie dzieki sprzedazy praw telewizyjnych jak i milionow gadzetow oraz z przychodow z dnia meczowego... pozdro!

odpowiedz
M. - 17.12.2019 / 16:07, *.com.pl

Martins, Niezgoda, Karbownik, Majecki.
Zagraliśmy parę fajnych meczyków i może nam pół drużyny ubyć. Mam nadzieję, że nie spełni się czarny scenariusz i wiosną zobaczymy Legię w składzie zbliżonym do obecnego.

odpowiedz
guru43 - 17.12.2019 / 14:29, *.orange.pl

@Grzesiek: Martins za słaby? Jak się wiedzę o piłce bierze tylko z Fify, to pewnie może być dla ciebie za słaby.
Nie rozumiesz chyba za bardzo, że Martins i Cafu/Antolić, wykonują na boisku inne zadania i o ile Cafu dało się zastąpić Antoliciem, o tyle zastępcy dla Martinsa nie mamy.

odpowiedz
haha - 17.12.2019 / 14:28, *.t-mobile.pl

@JWR: Wszołek jak przyszedł do Legii to poziomem gry wybijał się.. potrenował i poziom spadł.

odpowiedz
:o - 17.12.2019 / 14:24, *.master.pl

@Grzesiek: z zaciągu kieleckiego mamy super "trenera"

odpowiedz
SCVV - 17.12.2019 / 13:40, *.centertel.pl

@Grzesiek: Martins za słaby ??? O czym Ty piszesz ??? Masz jakiś kurs trenerski skończony lub wykształcenie związane z analizą gry ? Czy jak zwykle na wszystkim się znasz ?

odpowiedz
JWR - 17.12.2019 / 13:05, *.centertel.pl

@Grzesiek: Ja od Wszołka oczekiwałem więcej, za dużo niedokładności z jego strony. Veso jest niedoceniany bo ma więcej zadań defensywnych gdyż został zepchnięty przez właśnie Wszołka. Antolić podczas kontuzji Cafu gra jak z nut tylko wszyscy pamiętamy jak wyglądały jego występy na początku sezonu. Mam nadzieje że zarówno i dla Cafu i Antoli taka rywalizacja będzie dobra.

odpowiedz
Tomek - 17.12.2019 / 12:38, *.113.189

@l1916: Furman za słaby na Legię, a po drugie jedną nogą jest już w Rosji

odpowiedz
zduneq - 17.12.2019 / 12:38, *.play-internet.pl

@MP(L)87:
Ty lepiej zacznij od słownika j. polskiego i wróć do podstawówki po korepetycje z interpunkcji bo tego bełkotu nie są się czytać

odpowiedz
Roma - 17.12.2019 / 12:30, *.plus.pl

Bez emocji - takich plotek będzie coraz więcej, nie spodziewałbym się tylko informacji o ofertach dla Novikovasa czy Gwilii, no może jeszcze paru innych. A co do Martinsa - moim zdaniem trudno byłoby znaleźć następcę na zbliżonym poziomie. Panie prezesie niech Pan nie podąża tą drogą.

odpowiedz
zenek - 17.12.2019 / 12:27, *.mmc.com

w tym klubie to się nikt nie uczy na błędach. Czekajcie k...a do czerwca z umową dla Martinsa i Cafu

odpowiedz
geds - 17.12.2019 / 12:24, *.centertel.pl

Niezgodę da się zastąpić, Martinsa bardzo, bardzo trudno. Musimy go mieć. Poza wszystkim ta drużyna przed pucharami musi mieć jakąś ciagłość + nieliczne wzmocnienia. Vuko nie może zimą budować od początku, a potem latem jeszcze raz od początku.

odpowiedz
Grzesiek - 17.12.2019 / 12:21, *.centertel.pl

Niestety zaciąg portugalski tak jak i chorwacki trzeba uznać za niepowodzenie. Z portugalskiego mamy Martinsa i cafu o reszcie nie wspominam. Cafu na obecną Legię jest ok ale Martins za słaby. Z chorwackiego veso i Antolicia. Do niedawna Antolicia to mega porazka. Veso za słaby na obecną Legię. Antolic w formie hmm kto wie.
Dla porównania z tymi zaciągania mamy niezgodę karbownika i wesołka którzy wciągają nosem te zaciągi .

odpowiedz
l1916 - 17.12.2019 / 12:18, *.242.40

No to niech Furmana próbują ściągać
Czas do domu

odpowiedz
Jacq - 17.12.2019 / 12:02, *.play-internet.pl

No i to by było na tyle sukcesów.Niezgoda,Martina..Po przerwie zimowej z drużyny zostaną zgliszcza.

odpowiedz
Young - 17.12.2019 / 11:48, *.inetia.pl

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie, Martinsa nie oddamy!!!

odpowiedz
MP(L)87 - 17.12.2019 / 11:44, *.virginm.net

hahaha cyrk czzas zaczac... Jakie to jest ku...a plucie nam w ryj przez tego mioduszczaka!!! Na legia net dostalem dozywotniego bana za pisanie prawdziwych komentarzy ktore zawsze sie sprawdzaja. Po prostu banuja kumatych ludzi zeby nie roznili im zamieszania miedzy kibicami... To jest szok... Fajna druzyna narodzila sie w bolach a ten leb ja rozsprzeda i pozniej nigdzie nie awansuje i bedzie nam trul jakie to mamy przez to klopoty finansowe hahah. Na taczke trzeba tego prezesika wrzucic i hooooola do bydgoszy niech se kupi zawisze i tam buduje taka potege!!!!!!!!!!!

odpowiedz
Nemanja Nikolic - 17.12.2019 / 11:38, *.chello.pl

Jest polonia w chicago i w stanach ale w piłkę nie grają na trawie...

odpowiedz
pol - 17.12.2019 / 11:32, *.chello.pl

Głupawy prezesik bredzi coś o wielkiej Legii,a non stop sprzedaje najlepszych.
Potem entelygent dziwi się,że brak wyników i awansu do LM

odpowiedz
Mioduski out, podaj piłkę - 17.12.2019 / 11:25, *.chello.pl

Wizy zniesione ale dla Polakow, martins jest Portugalczykiem, na pewno tam sa inne regulacje, bo np guilehrme albo luqi czemu niby nie graja tez w usa????? To logiczne

odpowiedz
Damski grosz - 17.12.2019 / 11:19, *.chello.pl

Szopen sprzedawaj bo latem nawet zlamanego grosza nie zobaczysz za niego :D

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.