Łukasz Piszczek - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Transfery

Michniewicz chce sprowadzić Łukasza Piszczka

Redakcja, źródło: meczyki.pl

Jak informuje portal meczyki.pl, Legia Warszawa poważnie myśli o sprowadzeniu latem 36-letniego Łukasza Piszczka. Czesław Michniewicz dobrze zna tego zawodnika - kilkanaście lat temu wprowadzał go do profesjonalnej piłki w Zagłębiu Lubin. Legia chce zaoferować piłkarzowi roczną umowę, a najważniejszą rolę w negocjacjach miałby odegrać właśnie Michniewicz. Rozważany jest także wariant z zaoferowaniem mu roli grającego asystenta szkoleniowca.



Łukasz Piszczek karierę rozpoczynał w drużynie LKS Goczałkowice-Zdrój, z której trafił do Gwarka Zabrze. W 2004 r. został dostrzeżony przez skautów Herthy Berlin i trafił do stolicy Niemiec, po czym został wypożyczony do Zagłębia Lubin, z którym w 2007 r. sięgnął po mistrzostwo Polski. Po tym sukcesie wrócił do Herthy, a w 2010 r. trafił do Borussii Dortmund, z którą, zdobył dwa tytuły mistrzowskie, dwa puchary i trzy superpuchary Niemiec, a także jako wystąpił w finale Ligi Mistrzów. Był reprezentantem Polski w latach 2007–2019. Z kadrą trzykrotnie zagrał na mistrzostwach Europy 2008, 2012, 2016 (ćwierćfinał) oraz raz na mistrzostwach świata (2018).

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (94)

+dodaj komentarz
wtf - 05.05.2021 / 18:39, *.chello.pl

Tak,więcej wiecznie kontuzjowanych emerytów nam trzeba!

odpowiedz
Bezprzykladny - 05.05.2021 / 17:50, *.ibrowse.com

Na uklady... Nie ma rady... Lol

odpowiedz
wawa 12 - 05.05.2021 / 09:08, *.chello.pl

panu Czesiowi juz dziekujemy za pomysly , do domu niech sprowadzi Lukasza

odpowiedz
*****. ** - 05.05.2021 / 07:24, *.d1-online.com

Ale wysyp nazwisk, zobaczymy co z tego wyjdzie.

odpowiedz
El mata dor - 05.05.2021 / 03:04, *.plus.pl

Ale wy durni jesteście wszyscy

odpowiedz
kalosz - 05.05.2021 / 02:54, *.mm.pl

chce? hahaha:) przeciez onnie ma nic do gadania...to dyrektorsportowy i prezeszalatwiaja ludzi dogry...

odpowiedz
c u L t - 05.05.2021 / 01:14, *.amazonaws.com

LIczy sie tylko ✨⚽️✨

odpowiedz
Jerz z Potoku - 05.05.2021 / 01:01, *.chello.pl

Ten wyszukany personalny pomysł trenera Czesława można również spuentować na inny (wokalny) sposób, np. cytatem z piosenki JP: "Każdemu wolno kochać, to miłości słodkie prawo, bo kocha się sercem, a każdy je ma".
Ps.: I cóż Koledzy, można inaczej? Można! I to bez tradycyjnej napinki...
Marzycielskie serdeczności

odpowiedz
kami(L)PRAGA - 04.05.2021 / 23:34, *.vectranet.pl

powtarzam Piszczek nie do gry tylko do sztabu gosc ma takie doswiadczenie z pilka nozna jak zaden inny w calym sztabie Legi nawet Boruc nie liznol polowy tego co Piszczek by awansowac do ligi mistrzow ligi europy taki zawodnik jak piszczek moze pomodz w sztabie by Legia troszke weszla na inny poziom warunki do tego mamy tylko ten nasz sztab szkoleniowy troszke kiepski i z calym szacunkiem do wszystkich kierownikow itd ale by wprowadzic druzyne do europy trzeba ta europe poznac od srodka w taki sposob sa budowane wielkie kluby a Piszczek doswiadczen z przygotowan do ligi mistrzow ma wiecej niz wszscy pilkarze naszej ekstra klapy michniewicz chce sie uczyc i temu ma sluzyc ten transfer a tym co kreca glowami w lewo i prawo powiem krotko lepszego sposobu na sukces klubu niema naszymi łamagami europy nie zdobedziemy a z czasem bedzie gorzej bo inne kluby nie spia i tez szukaja rozwiazan w obecnej chwili klub osiaga sukcesy od 30 lat sie przygladam naszym poczynania i niechce widziec Legi raz na 20 lat w lidze mistrzow tylko co sezon przestancie narzekac ze stary ze sprzedał mecze bo 100% rozgrywek bylo sprzedane i to cala liga kupywala sprzedawala wiec jak inni graja sprzedajac mecze to chyba jasne ze by niebyc frajerem trzeba w to samo sie bawic co inni pilkarze Legii tez sie przyznali ze kupywali mecze zreszta wystarczy wejsc na weszlo i posluchac kowala wiec po co pokazywac palcem na kogos jak sie nie bylo lepszym

odpowiedz
Semper Fi - 05.05.2021 / 02:44, *.112.48

@kami(L)PRAGA: Odstaw Stary cokolwiek to jest.
Rozumiem zapal, ale nie da sie zrozumiec tego belkotu..
Transfer Piszczka-mega pomysl. Oby doszedl do skutku. Czy do sztabu, czy do klubu, czy tu i tu, super idea.
Przygotowania do Ligi Mistrzów? Hmm. Trzeba zapier_c. Miec fizycznie gosci na poziomie komandosow, bo szczerze komandosi sa lepsi fizycznie niz zawodowi sportowcy po 100 tysi miesiecznie, hehe.
Jak masz fizyke, bierz sie za taktyke...
I tu nie trzeba cudow.
Jeden dwa obozy trenerskie w roku dla sztabu gdzies w Barcelonie, lub Realu albo inny topowym klubie... Mr youtube pomoze tez... Tylko jest jedna sprawa...
Wydaje mi sie, by grac w lidze mistrzów, to ekstraklase trzeba rozjechac walcem... Wiadomo, ze nie wszystkie mecze, ale przynajmniej duzo meczy, duzo bramek.
My nie mamy strzelca na Lige Mistrzow. Ci co sie zachwycaja Pekhartem, coz, nie znaja się, gosc jest dobry, ale to nie chociazby Ljuboja.
Pozdro.

odpowiedz
kami(L)PRAGA - 05.05.2021 / 07:08, *.vectranet.pl

(nie kazdy mózg potrafi posklejac przekaz) a co do Pekharda uwazam go za najgorszego napastnika jaki w Legi grał no poziom P.Wlodarczyka I W Dwaliszwili jak zle trafi to wpadnie mysle ze Lopez jest lepszy i z czasem udowodni swoja przydatnosc
Legi potrzeba napastnika takiego jak Nikolić
Chinyama Kante zwod strzał kiwnie zerwie sie obronca bo Pekhard to taki uspiony Prijović czy Necid tylko z fartem ze wcisnie noge glowe i cos wpadnie

odpowiedz
Zu(L)us - 06.05.2021 / 07:51, *.centertel.pl

@kami(L)PRAGA: czy nazwisko Gerd Miller cos Ci mowi ? Też stał w polu karnym i czekał aż mu piłka spadnie na noge.Wjedz do historii i zobacz jak on strzelał bramki. Później oceń Pekharda.

odpowiedz
Hugon - 04.05.2021 / 22:56, *.vectranet.pl

Cesiu gamoniu masz grubego Boruca Astiza Jędzejczyka dojdzie Piszczek do ataku sprowadz kiełbasę Ty gamoniu stań na bramce ,i LM.zwojujemy baranie.

odpowiedz
Jest super - 04.05.2021 / 23:12, *.plus.pl

@Trec: a masz lepsze propozycje ? To może się wypowiedź a nie uciszasz innych.

odpowiedz
arek - 04.05.2021 / 23:33, *.chello.pl

@Trec:
ma racje głupcze!!! Piszczek ma 36 lat. Na jego pozycję mamy Juranovicia, Vesovicia i Wszołka. Po co nam Piszczek? Nie ma drugiej pozycji na boisku gdzie mamy taki przerost kadry. To już nie ma gdzie szukać wzmocnień? Robi się takie debilne transfery a potem płacz że tam gdzie trzeba wzmocnień, dostajemy darmowych graczy którzy nie grali pół roku i potrzebują drugie pół żeby odbudować formę.

odpowiedz
Ja - 04.05.2021 / 22:54, *.plus.pl

Tytul newsa mówi wszystko Michniewicz chce sprowadzić Łukasza Piszczka i tyle co może bo u Mioduskiego chcieć nie znaczy móc.

odpowiedz
Prawdziwy Boniek gra w hondurasie - 04.05.2021 / 22:57, *.plus.pl

@Ja: Czesio może sobie zanucić FNS Klub Wesołego szampana Chciałabym chciała jak to Pieńkowska bodajże zaśpiewała.

odpowiedz
Dyrektor kucharski - 04.05.2021 / 23:19, *.plus.pl

@Prawdziwy Boniek gra w hondurasie: A ja bym chciał żeby czeska ktoś sprowadził na ziemię bo na razie buja w obłokach.

odpowiedz
Prawdziwy Boniek gra w hondurasie - 04.05.2021 / 22:47, *.plus.pl

Ja myślałem że ten Słowik ma trochę więcej rozumu niż kucharski czy mioduski ale widzę że się myliłem. Niby trener młodzieżówki zna grajków co ich trenował w kadrze a jak coś to z weteranami wyskakuje co mu pomagali handlować meczami.

odpowiedz
:) - 04.05.2021 / 23:24, *.plus.pl

@Prawdziwy Boniek gra w hondurasie Czesio i kucharski to pinky i mózg będą zbawiać nas klub.

odpowiedz
Legia1 - 04.05.2021 / 22:35, *.plus.pl

No cóż Iwański już skończył karierę i już u nas byl a jeden z niewielu ludzi z Zagłębia co ,,trenował" CM i jeszcze grają to Piszczek.Brakuje jeszcze Arboledy :D

odpowiedz
Wieczny fan Mioduskiego - 04.05.2021 / 22:28, *.plus.pl

Piszczek to się nadaje ale chyba do rezerw do pary z Astizem. Tak samo jak w Amice Wojtkowiak dudka czy kriwiec.

odpowiedz
Korda - 04.05.2021 / 22:01, *.centertel.pl

A ja bardzo bym chciał żeby taki piłkarz jak Piszczek zakończył oficjalnie karierę w Legii Warszawa jak w Borusii Dortmund.

odpowiedz
123 - 04.05.2021 / 21:48, *.244.209

Jeden i drugi ustawial mecze.

odpowiedz
kami(L)PRAGA - 04.05.2021 / 23:42, *.vectranet.pl

@123: jak sprzedasz kogos na komendzie i za 2 lata ktos kogos sprzeda to bedziesz nazywal kogos fraje... a sam juz nim nie jestes ?? takie byly czasy ze handlowali meczami mieli w tym biznes mamy nowe czasy i grajmy tak by byc najlepszymi w obecnej chwili

odpowiedz
K - 05.05.2021 / 00:26, *.virginm.net

@kami(L)PRAGA: ale debilny przyklad/argument hahahaha powiedzialbym ze rodem z Pragi poziom

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 05.05.2021 / 20:24, *.play-internet.pl

@kami(L)PRAGA: A na której to Pradze takich mądrości uczą?.No chyba że jesteś z Pragi.....czeskiej,to by tłumaczyło Twój tok rozumowania,bo to co napisałeś to"czeski film"qrva.

odpowiedz
ben - 04.05.2021 / 21:25, *.inetia.pl

Mam 54 lata i mogę grać zamiast Piszczka za połowę jego kontraktu. Jestem lewonożnym rencistą.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 04.05.2021 / 22:36, *.centertel.pl

@ben: Ja mam sprawna prawa,mozemy sie zgrac i podzielic kontraktem.

odpowiedz
ben - 05.05.2021 / 20:30, *.inetia.pl

@Leśny Dziadek: ok jestem za!

odpowiedz
Faken - 04.05.2021 / 20:51, *.tpnet.pl

Kiedys sie spiewalo emeryci i rencisci to sa wlasnie polonisci.....
a teraz na boisku tacy beda legionisci

odpowiedz
Marcinos - 04.05.2021 / 20:47, *.orange.pl

Ale, że byłby lepszy od Mlade? Sorry Piszczek ale jakoś tego nie widzę.

odpowiedz
chrisSiekierki - 04.05.2021 / 18:32, *.play-internet.pl

Bardzo cenię Łukasza Piszczka ale w wieku 36 lat to on już myśli o emeryturze a nie o graniu nawet na naszym ligowym poziomie. Przykładem niech będzie Błaszczykowski... zagra jeden mecz bardzo dobrze potem jakaś kontuzja i 3 mecze nie gra , potem gram po kilkanaście lub kilka minut... Panie trenerze potrzebujemy nieco młodszych, takich obrońców przed 30.

odpowiedz
KasztanoRonaldo - 05.05.2021 / 05:49, *.perfecteline.pl

@chrisSiekierki: Pamietasz jak do sprowadzono Zewłakowa i Ljuboje? Każdy plakał że emeryci. Bez nich noe byloby LE w tamtym sezonie. Zamieniamy Lewczuka na Piszczka. Dojdzie jeszcze jakis młodszy stoper. Do tego 2 śp i napastnik wiecej nie trzeba i o LE jestem spokojny

odpowiedz
W59j - 04.05.2021 / 17:48, *.cyfrowypolsat.pl

Już Grosika sprowadzili to wystarczy

odpowiedz
Elquatro - 04.05.2021 / 21:02, *.chello.pl

@W59j: dobre hehe

odpowiedz
Wrr - 04.05.2021 / 17:37, *.centertel.pl

Te wszystkie Smarki co tu wypominają jakieś grzechy korupcyjne to dobrze pamiętacie te czasy?! Wiecie o co chodzi?! Przecież jak to się działo to wy w piaskownicy nocnik smyraliście!

odpowiedz
fff - 04.05.2021 / 22:42, *.cyfrowypolsat.pl

@Wrr:

i co z tego, że wtedy byli dziećmi? Typ ustawiał mecze - nara

odpowiedz
bronek49 - 04.05.2021 / 17:25, *.chello.pl

to już przechodzi wszelkie wyobrażenia to co robi Michniewicz chce następnego oldboya kiedy wreszcie otrząśnie się Mioduski kibice nie chcą zawodników wyesksplotowanych ,bo niedługo w Legii będą grali sami staruszkowie tym bardziej że w drużynie jest dwóch prawych obrońców ,co ci młodzi mogą pomyśleć że zamiast stawiać na nich ściąga się emerytów ,my kibice nigdy tego nie poprzemy

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 17:30, *.bredband2.com

@bronek49: Niestety jest tutaj sporo tych ktorzy juz sie slinia i robia w spodnie z podniety na sama mysl ze Piszczek emeryt moze tutaj przyjsc. Napewno zawojujemy wlasne podworko a tym bardziej europe emerytowanymi 40 latkami. Zaraz pewnie wyskocza obroncy oldboyow ze Piszczek ma "dopiero" 36. Tragiczne czasy, tragiczni "znafcy".
Pewnie ci sami ktorzy jarali sie Lopezem i Valencja.

odpowiedz
Glan WLKP - 04.05.2021 / 19:06, *.skybroadband.com

@Krzeszczu: Kazuyoshi Miura (coś koło 53 lat teraz), ciągle gra. Może go zakontraktujmy. Przecież to legenda reprezentacji Japonii

odpowiedz
j - 04.05.2021 / 19:16, *.chello.pl

@Krzeszczu: Burak Yilmaz z Lille też ma 36 lat i gra obecnie sezon życia (pierwszy na zachodzie), jest najlepszym strzelcem drużyny, a Lille zmierza po mistrza Francji. Lewandowski 34 lata, też już praktycznie emeryt, do niczego się nie nadaje :D

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 20:26, *.bredband2.com

@j: Totalnie zablysnales Lewandowskim, i zeczywiscie pasuje do tematu. Ten Burak zreszta tez. Zapomniales dodac Zlatana i Ronaldo. Ja pyeeerdole...

odpowiedz
Wolfik - 04.05.2021 / 20:48, *.mm.pl

@Krzeszczu: Też chciałbym by do Legii trafiali młodsi, a naljepiej tacy jak ...Ondriej Duda. Takich znależć jednak trudno, a za darmo to praktycznie niemożliwe. W przypadku Piszczka to sądzę, że na naszą ekstraklasę bez problemu poradziłby sobie rok a może dwa. Bo uważam, że byłby to transfer na ligę, by było z kogo wybierać w przypadku awansu do CL. Poza tym to osobowość, profesjonalista. Mógłbym go porównać do...Antigi. Wiesz co mam ma nyśli, rozmawialiśmy o tym wczesniej. Pod tym kątem, było by to dobre posunięcie.

Chociaż nie wierzę, by do nas trafił...

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 21:08, *.bredband2.com

@Wolfik: Kolego, wiem dokladnie co masz na mysli (Antiga). Ale. Jedno male ale. Kiedy Piszczek mialby wykazac sie profesjonalizmem i doswiadczeniem, na treningach i w szatni?. 7 dni w tygodniu, 3 wolnego, 2 dni z lekkim treningiem, truchtaniem, dziadkiem, siatkonoga. To kiedy? W Galerii?
Obawiam sie (jego wiek i ostatnio ciezka kontuzja) ze bedzie jak Blaszczykowski. Raz co drugi tydzien 15 minut treningu (co w sumie jest ewidentnie polowa treningu pozostalego zespolu), i na tych podstawach ma grac? I my takimi pilkarzami mamy zawojowac europe? Michnik juz i tak robi posmiewisko bo maja wiecej wolnego niz treningow i meczow. Nota bene na miejscu Loco Loka bym sie mocno zastanowil za co ja tym wszystkim darmozjadom place. Dziwimy sie ze wiecznie eurowpyerdol, one two barbeque. Kolego, sciaganie emerytow nie jest droga w odpowiednim kierunku, i nie tak buduje sie mocna druzyne. Ale to tylko moje skromne zdanie.

odpowiedz
xax2323 - 04.05.2021 / 16:42, *.tpnet.pl

Nie wierzę plotę.

odpowiedz
Wolfik - 04.05.2021 / 16:38, *.mm.pl

Parę lat temu roczny kontrakt na zakończenie kariery podpisał Żewłakow. Jeśli "Piszczu" zdecydowałby się na taki krot, to ja jestem za. Facet piłkarsko w rok się obroni a na dodatek nasi obrońcy beda mieli od kogo się uczyć.

Czy jednak jest to realne? Skoro sam Łukasz podkreślał, że chciałby na zakonczenie kariery pograć w rodzinnych Goczałkowicach.

odpowiedz
Arek - 04.05.2021 / 19:03, *.tpnet.pl

@Wolfik: ale Żewłak był chyba jednak młodszy. Poza tym, jakoś nie wierzę, że on tu przyjdzie nawet na ten rok. Inna rzecz, że jakoś tak nie mam przekonania za bardzo.

odpowiedz
Dossa Jr - 04.05.2021 / 16:35, *.chello.pl

POWIEM KRÓTKO: TAAAAAAK (tyle ze to fejk njus)

odpowiedz
CHV - 04.05.2021 / 16:33, *.orange.pl

O kurde ależ niektóre wpisy są żałosne. Piszczka namawiają na jeszcze jedną rundę w BVB ale na Legię za stary ? :D

odpowiedz
Felek - 04.05.2021 / 17:43, *.centertel.pl

@CHV: dokładnie,pseudo eksperci się odezwali. Nie mamy zdolnej młodzieży to bierzemy Piszczka, przecież tą naszą ligę to on by nosem wciągną.

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 18:02, *.bredband2.com

@Felek: "bierzemy Piszczka, przecież tą naszą ligę to on by nosem wciągną."

Valencja tez nosem wciagnal.
Edek Kaleka tez.
Obsradovic tez mial zayeeebiste CV i wciagal lige nosem (pewnie akurat nie lige wciagal)
Jesli uwazasz ze za malo mamy emerytow, kliknij i sprawdz, polecam:

https://www.transfermarkt.pl/legia-warszawa/startseite/verein/255?saison_id=2020

odpowiedz
Felek - 04.05.2021 / 19:30, *.centertel.pl

@Krzeszczu: co ty porównujerz zawodnika 14lat w bundeslidze do pseudo kopaczy którzy w gównianych klubikach grzali ławę. Weź się chłopie nie kompromituj!

odpowiedz
Kibic z Grochowa - 04.05.2021 / 16:12, *.play-internet.pl

Piszczu w słabej formie jest lepszy niż nie jeden zawodnik w naszej drużynie. Posiada olbrzymie doświadczenie a kondycyjnie to pewnie zalatał by nie jednego młodzika w naszej lidze. Pozdrawiam (L)

odpowiedz
H W - 04.05.2021 / 15:48, *.orange.pl

Juz nie na lige mistrzow takie wzmocnienie

odpowiedz
wsciek(L)y - 04.05.2021 / 15:40, *.orange.pl

Co On bierze ?

odpowiedz
j - 04.05.2021 / 15:40, *.chello.pl

Piszczek mógłby jeszcze wiele dać drużynie przez co najmniej rok, dwa lata. No i nazwisko medialne. O nastawienie do gry się nie martwię, bardziej o to, czy on w ogóle będzie chciał przyjść do Legii.

odpowiedz
(L)egia - 04.05.2021 / 14:50, *.virginm.net

Nie ma bata, żeby doszło do tego transferu i Michniewicz nic tu nie wskóra. On jest zdecydowany wrócić do Goczałkowic, to sentymentalna podróż do domu, ma już za sobą świetną karierę, więc ten powrót do rodzimego klubu i do Polskiej ligi ma być symboliczny. Też nie chce mi się wierzyć, że jak by przyszedł do Legii, to gryzł by trawę, starał się jak najlepiej dla Legii, jemu już bliżej do emerytury i na pewno jest w ten sposób nastawiony, więc wątpię nawet, żeby to był dobry pomysł sprowadzać dziadka, który, owszem, ma umiejętności i doświadczenie, ale chęci może być brak.

odpowiedz
Bartosz Karwan - 04.05.2021 / 14:31, *.play-internet.pl

Też chcem!

odpowiedz
Roma - 04.05.2021 / 14:03, *.plus.pl

Trwa liga, więc nazwiska przybywają w ekspresowym tempie. Zacznie się okienko transferowe - będą artykuły "... nie dla Legii"

odpowiedz
majusL@interia.pl - 04.05.2021 / 14:02, *.174.42

no to bylby transfer ... nikt by nam nie podskoczył. trener wykona tel - lub 711tel, a lukasz zrobi reszte ... hhihihiii

odpowiedz
Władeczek - 04.05.2021 / 13:59, *.netfala.pl

Odmładzamy kadrę faken...

odpowiedz
Faken - 04.05.2021 / 18:55, *.243.238

@Władeczek: faken

odpowiedz
Jurek - 04.05.2021 / 13:25, *.tropolys.de

a może Juranovic jest już sprzedany?

odpowiedz
Hewie - 04.05.2021 / 13:20, *.chello.pl

nie dla starych zblazowanych chłopów

odpowiedz
kami(L)PRAGA - 04.05.2021 / 13:20, *.vectranet.pl

tu nie chodzi o transfer tylko chodzi by byl asystentem ma ogromne doswiadczenie w euro pucharach itd czesio chce sobie zbudowac sztab na miare ligi mistrzow a nikt w niej tyle niegrał co Piszczek wiec mogł by duzo cennych rad udzielic tak samo jezeli chodzi o treningi i przygotowania bo BVB troszke ma inny poziom gry itd ja jestem za chodz grac pewnie nie bedzie ale asystowac mogłby Boruc Piszczek ciekawie moze byc w szatni moze i młodzi sie czegos naucza

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 13:31, *.bredband2.com

@kami(L)PRAGA: "treningi i przygotowania bo BVB troszke ma inny poziom gry itd". I z tym akurat sie zgadzam. Bo watpie zeby w BVB mieli wiecznie wolne, a miedzy wolnymi dniami truchtali, grali w dziadka czy tylko odpyeeerdalali siatkonoge.

odpowiedz
L - 04.05.2021 / 13:01, *.tpnet.pl

Pieprzycie głupoty o tych sprzedawczykach. Tak samo w Legii handlowali meczami równo w latach 90. Inna sprawa to ze temat jest tak nie realny, że można go chyba rozpatrywać w kategorii żartu...

odpowiedz
Legion92 - 04.05.2021 / 12:52, *.routit.net

Sprzedawczyków w Legii w latach 90 bylo pełno, o tym juz nikt nie mówi .. nie na co wywlekać starych brudów , przydałby sie nam obrońca z takim doświadczeniem

odpowiedz
Nie - 04.05.2021 / 12:46, *.com.pl

Nie chcemy sprzedawczyka.

odpowiedz
eLO - 04.05.2021 / 12:20, *.chello.pl

Michniewiczowi przypomniało się jak z Piszczkiem dzwonili na gorącą linie i mistrza sobie kupowali.

odpowiedz
Komentator - 04.05.2021 / 12:19, *.vectranet.pl

Taki piłkarz, jego umiejętności i wiedza na pewno by się przydały!

odpowiedz
Eduardo da Silva - 04.05.2021 / 12:19, *.unitelmedia.pl

Ja też chcę do Legii! A nie... ja tu już byłem. Mój błąd - sorki.

odpowiedz
Marian - 04.05.2021 / 12:10, *.play-internet.pl

Czy już Piszczek zapomniałeś jak meczami handlowaleś? Śmiech przez łzy

odpowiedz
Maniek - 04.05.2021 / 12:09, *.centertel.pl

Qrdele bele, ale się dzieje.

odpowiedz
Po(L)ubiony - 04.05.2021 / 12:07, *.chello.pl

Podobno jego ojciec jest jeszcze lepszy. Weźmy Piszczka seniora, lepszy, a tańszy.

odpowiedz
Alex Bielany - 04.05.2021 / 12:01, *.chello.pl

To jeszcze może niech do pary wróci Zewłak stary

odpowiedz
Misiek87 - 04.05.2021 / 12:18, *.fuz.pl

@Alex Bielany:
Jak sprowadzali 40- letniego Boruca też tak marudziłeś?

odpowiedz
Alan - 04.05.2021 / 12:34, *.t-mobile.pl

@Misiek87:
Nawet dzieci na podwórku wiedzą że bramkarz to zupełna inną pozycja od piłkarzy z pola wiec ewidentnie twój komentarz nietrafiony.

odpowiedz
Lfan - 04.05.2021 / 11:57, *.tpnet.pl

Może jeszcze Dariusz W. oraz Wit Ż.?

odpowiedz
L - 04.05.2021 / 13:02, *.tpnet.pl

@Lfan: A ty z policji?

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 11:56, *.bredband2.com

HAHAHAHAHAHA, ja pyeeeerdole!!!! Klub emeryta sie rozwija!
Michnik totalnie odlecial. Nawet Vukovic by nie wpadl na tak idiotyczny pomysl. No to teraz akcja, bierzemy Drogbe, Berbatova i Van der Vaarta. Co za durnota.

odpowiedz
Pragabets - 04.05.2021 / 12:02, *.centertel.pl

@Krzeszczu: przecież na półprawego środkowego obrońcę w 3-osobowej obronie Piszczek byłby najlepszym obrońca ligi nie tylko w następnym sezonie ale pewnie jeszcze ze 2 lata...

odpowiedz
Domm - 04.05.2021 / 12:07, *.centertel.pl

@Pragabets: 100% racji ale myślę że temat w ogóle nierealny

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 12:08, *.bredband2.com

@Pragabets: Moze na PlayStation. Nie wiem czy jestes mlody i glupi, czy po prostu robisz sobie jaja.

odpowiedz
ROSOMAK - 04.05.2021 / 13:07, *.t-mobile.pl

@Krzeszczu: Nie rozumiem kolegi złośliwości dobry piłkarz fajnie by býło jakby do nas trafił lepszy nasz niż jakiś obcy i niepewny okarz trochę szacunku co by nie mówić zapracował sobie na nasz SZACUNEK

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 13:20, *.bredband2.com

@ROSOMAK : Szacunek to jedno. Wiek emeryta to drugie. Czy serio chcesz druzyne zbudowana tylko z pilkarzy ktorzy zasluzyli na szacunek?
Mielismy ekipe "dajcie im szanse", byla "maja dna", teraz druzyna "szacunek"?
Serio?

odpowiedz
robert - 04.05.2021 / 16:11, *.mm.pl

@Krzeszczu: Uważasz się za wielkiego znawcę ale jedno ci powiem że ..uja się znasz i nie wiem czy jesteś młody ale głupi na pewno.

odpowiedz
hajdukL - 04.05.2021 / 16:16, *.77.242

@ROSOMAK :
Co do Krzeszcza to kultura jego wypowiedzi odkąd pamiętam mocno kuleje. Słowo 'szacunek' to on tylko wie jak napisać.
Co do Piszczka to jestem jak najbardziej za. Profesjonalnego podejścia u naszych piłkarzy jak na lekarstwo więc taki Piszczek, taki Świerczok to są właściwe kierunki. Poparte to wszystko bardzo dobrymi umiejętnościami.

odpowiedz
ROSOMAK - 04.05.2021 / 20:29, *.chello.pl

@Krzeszczu: Dzięki za odpowiedź szacunek jedno jak napisałem a doświadczenie bezcenne tu się chyba zgodzisz myślę że jeżeli przyjdzie to ok wszyscy skorzystają ale płakać nie będę jeśli nie wypali

odpowiedz
Krzeszczu - 04.05.2021 / 21:31, *.bredband2.com

@ROSOMAK : Wieku sie nie oszuka. Jak ogromne doswiadczenie by nie bylo. Wiesz, to jest tak, w glowie wiesz dokladnie co i jak ale nogi same odmawiaja. I po tylu latach na tak wysokim poziomie (Piszczek przeciez bardzo dlugo juz gra) to i latwiej o zmeczenie i kontuzje. Fakt, sa wyjatki, Zlatan, Lewy, Ronaldo. Wyjatki. Piszczek mial niedawno powazna kontuzje. Z kazdym dniem ryzyko nowej (przemeczenie, przeciazenie, zwal jak zwal) rosnie coraz bardziej. No i na dodatek jesli chce sie budowac jakas, hmm, hegemonie (dobrze uzylem slowa?) to nigdy nie moze to sie opierac na starych dziadkach/emerytach. A tacy przychodza do nas rok w rok. ALbo dziadki emeryci, albo po przejsciach na odbudowe. Po raz kolejny zadjmy sobie zasadnicze pytanie: Czy jest to wlasciwa droga po sukces? Czy to jest wlasnie nasza ambicja?
Osobiscie, gdybym lubil dziadkow emerytow to bym sie przezucil na Bolton. Dom Spokojnej Starosci, jak najbardziej, ale nie przy L3.

odpowiedz
ROSOMAK - 05.05.2021 / 00:08, *.t-mobile.pl

@Krzeszczu: Ok szanuje każdy ma swoje zdanie ale pozwolisz fajnie jak trafi do nas jak nie też przeżyje co do wieku trochę się nie zgodzę ważne na ile się czujesz i co dasz radę zrobić oczywiście bez przesady nadal twierdzę za pan zawodnik dał by radę w naszej dupoekstraklssie narka

odpowiedz
Krzeszczu - 05.05.2021 / 09:01, *.bredband2.com

@ROSOMAK : Spoko. milego dnia.

odpowiedz
Witam - 04.05.2021 / 11:53, *.inetia.pl

nie lubie, ale strzał byłby dobry !

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.