Dariusz Mioduski - fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Mioduski: Sprzedaż piłkarzy to część fundamentu naszego budżetu

Wiśnia, źródło: polsatsport.pl

Dariusz Mioduski udzielił wywiadu Polsatowi Sport, w którym poruszył kilka interesujących tematów - w tym aktualną sytuację transferową klubu. Zdaniem prezesa i właściciela Legii, klub nie jest w stanie przeznaczać dużych kwot na zakup piłkarzy, ponieważ sam generuje wysokie koszty utrzymania.

- Zła jest histeria, że wszyscy sprzedają, liga tylko się osłabia, zamiast pozyskiwać. Należy jednak spojrzeć na trendy europejskie, gdzie na rynku znajdziemy zaledwie kilka klubów, które nie sprzedają tylko kupują. Wszyscy inni chcą zarabiać, taki jest ten biznes, a Polska jest na początku drogi. Jedynym sposobem jest wychowywanie i sprzedaż, choć jeśli spojrzymy na ligi spoza czołowej piątki, te z drugiego szeregu, powinniśmy dążyć do tego, by nasi piłkarze kosztowali nie 5 czy 7 mln, 20, 30, 40, a nawet 50 mln euro. To pozwoli rozwijać się, inwestować w talenty, które można pozyskiwać, szlifować i sprzedawać z zyskiem.

Przychody z transferów są przeznaczane na koszty prowadzenia klubu

- Kibice często patrzą na to w prosty sposób: sprzedał za milion, to kupi za milion, bo ten milion leży w banku i czeka. Realia są zupełnie inne. Funkcjonujemy jako klub-instytucja z kosztami na określonym poziomie. I dodam od razu, że jest to poziom, który ma nam uprawdopodobnić szansę gry w europejskich pucharach, wcześniej wygranie mistrzostwa Polski. (...)

- Koszty prowadzenia klubu są ogromne. W Legii zatrudnionych jest w sumie około 450 ludzi, z czego mało kto zdaje sobie sprawę. Dopiero patrząc na naszą strukturę, widać, ile to kosztuje. Nasz bilans transferowy jest częścią przychodów, które mają pokrywać te koszty. Nie powiem więc nigdy, że kwoty uzyskane z transferów z klubu zostaną przeznaczone w całości na zakup piłkarzy do klubu. To część fundamentu naszego budżetu obok wpływów sponsorskich czy praw telewizyjnych.

Z Denisem Alibecem nie podjęto nawet negocjacji

- Wbrew temu, co się mówiło, nigdy nie doszliśmy do momentu, w którym byłaby mowa o cenie. Mniej więcej usłyszeliśmy od agentów, jakich warunków możemy się spodziewać, ale nie posunęliśmy się dalej, bo druga strona od początku była "na nie". Fajnie byłoby, gdyby rozeszło się o pieniądze, bo byliśmy gotowi wydać naprawdę poważną sumę, ale tu nawet nie doszło do tego momentu.

Następca Jarosława Niezgody ma wiele wnieść do drużyny

- Mam złe doświadczenia z przeszłości, kiedy po odejściu Nemanji Nikolicia i Aleksandara Prijovicia wydawało się, że łatwo uzupełnimy powstałą po nich wyrwę. Następcy, którzy mieli ich zastąpić, wyglądali fajnie, ale tylko na papierze. Nie popełnimy tego samego błędu. Jeśli ktoś przyjdzie, to tylko taki gracz, który wiele wniesie do Legii. Jestem pewien, że do końca okienka znajdziemy jakieś rozwiązanie, na pewno nam na tym bardzo zależy.

Sprowadzenie Świerczoka

- Nie odpuszczamy. O Świerczoku jest głośno w naszym kontekście, ale żeby kupić, ktoś musi chcieć sprzedać. Zimą jest trudno o dobrego piłkarza. W transferach wszystko jest mocno dynamiczne.

Cały wywiad dostępny tutaj

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (149)

+dodaj komentarz
gazza - 08.02.2020 / 08:42, *.inetia.pl

Ktoś wie ile ten burak zarabia w naszym klubie na miesiąc ???

odpowiedz
Mrok - 08.02.2020 / 09:53, *.chello.pl

@gazza: Jest to podane sumarycznie dla całego zarządu w sprawozdaniu o jakim pisałem poniżej w komentarzach. Nawet tak sprytnie zestawiono tam okresy płacowe aby było dokładnie widać, że po odejściu Leśnodorskiego i Wanzla płace zarządu spadły kilkukrotnie!

To oczywiście zabieg z dziedziny PR, nie ma bowiem żadnego znaczenia co tam wpisano w rubryce "Wynagrodzenie zarządu". Pensja w takich układach biznesowych to symboliczny dodatek. Mioduski nie zarabia na pensji tylko najprawdopodobniej pożyczając Legii pieniądze na procent. W wywiadach mówi o wykładaniu własnych pieniędzy w Legię w taki sposób jakby je po prostu dawał ale to nie są dotacje tylko zapewne pożyczki oprocentowane lub akcje z ustalonym wykupem.
To być może w sprawozdaniu zostało opisane np. jako "spłaty pożyczki od osoby prywatnej". Inną formą zarabiania właścicielskiego mogą być emitowane akcje Legii dla funduszy z rajów podatkowych (np Luxemburga, Cypru, Kajmamów, Panamy). Aby tak zarabiać trzeba tylko być oczywiście powiązanym biznesowo z takim funduszem. Jeszcze inne to udziały w spółkach czy firmach kooperujących.

Możliwości jest naprawdę mnóstwo - wszystkie legalne lub prawie legalne (a jak nielegalne to trudne do wykazania).

Ważne żeby właściciel nie skupiał się jedynie na wyprowadzaniu pieniędzy z klubu ale wiedział też co to jest inwestowanie. Często niestety jest tak, że właściciel z biznesowych narzędzi zna tylko grabie a te grabią zawsze do siebie.

odpowiedz
(L)ukas - 08.02.2020 / 00:09, *.as13285.net

Panie prezesie. Pan po prostu nie ma Legii w sercu, a powinien decydując się na taki klub inaczej nie wypada, a już na pewno biadolić, że kasy brak na wzmocnienia. Jedna rada :nie uszczęśliwiaj się Pan na siłę tylko pokaż wszystkim,że nie tylko oni wiedzą, ale ty również, że powinieneś odejść

odpowiedz
CC1916 - 07.02.2020 / 22:37, *.centertel.pl

NAJWIEKSZYM PROBLEMEM LEGI JESTES TY CIECIU I TEN PSEUDO TRENERZYNA PO PODSTAWÓWCE

odpowiedz
Fagi z Pragi - 07.02.2020 / 22:34, *.centertel.pl

Niech ta zlotousta pala juz skonczy sie wypowiadac bo tak znienawidzonego goscia ze swieca szukac

odpowiedz
Mi - 08.02.2020 / 10:43, *.play-internet.pl

@Fagi z Pragi : Walter był znacznie lepszy. Prawda? Albo Romanowski.

odpowiedz
iks - 07.02.2020 / 17:38, *.tpnet.pl

WON!

odpowiedz
Robert - 07.02.2020 / 16:46, *.play-internet.pl

Pierwszy sezon od co 10 lat jak nie kupiłem karnetu. Kocham klub ale na to co pan Mioduski odpieprza patrzeć nie mogę.
Jakoś Leśniemu potrafiła się kasa zgadzać i zakupy były i pieniądze z pucharów.
Jeszcze trochę tak poszaleje pan prezes i piłkarze będą piłkę tylko dla niego i jego kolegów kopać, bo prawdziwym kibicom się skończy cierpliwość.

odpowiedz
atmosferic - 07.02.2020 / 18:16, *.orange.pl

@Robert: Chyba ocipiales, wlasnie za tego Lesnego sprzedali z zime obu napastnikow i Prijo i Niko za marne grosiaki. Czego efektem bylo potem drzenie do ostatnich sekund ostatniego meczu o mistrzostwo. Nie pier...l mi ze za Lesnodorskiego bylo tak o wiele lepiej, pamietasz kogo zatrudnili na trenera? Jakie mial wyniki Hasi? I nie mow mi ze weszli do ligi mistrzow, bo granie z zrinski mostar,dundalk i trencinem to jest obowiazek wygrac 2/3 bramkami dla mistrza Polski, a nie jakis wielki sukces, oni przeciez drzeli o awans z dundalk do ostatnich sekund, na 1-1 kuchy strzelil w doliczonym czasie gry, irlandczykom brakowalo gola do dogrywki - poprostu Legia miala szczescie w losowaniu.

odpowiedz
eduardo - 07.02.2020 / 23:29, *.tpnet.pl

@atmosferic: ale wygrali za Lesnego z tymi trencinami i dundalkami i byli w LM. A za Miodka nawet luksemburga nie przeszli, wiec jesli ktos tu p..to tylko ty

odpowiedz
atmosferic - 08.02.2020 / 01:00, *.orange.pl

@eduardo: Po pierwsze, ledwo wygrali, po drugie, wygrali bo mieli lepszych pilkarzy. Nikt mi nie wmowi ze Lesnodorski byl lepszym prezesem niz obecny prezes. Byl taki sam tylko mial Zewlakowa jako dyrektora sportowego.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 08.02.2020 / 10:51, *.centertel.pl

@atmosferic: Zgodze sie, ze zarowno Lesny, jak i Dzepetto pojecia o prowadzeniu klubu pikarskiego nie mieli. Ten drugi ma tak do dzis. Ale jest jedna rzecz, ktora ich rozni. Lesny mial SERCE do tego klubu, co bylo widac. Poza tym staral sie byc SZCZERY
w wypowiedziach... Obecny korposzczur, chce tylko zarabiac, i bardzo sie przejedziecie na takim mysleniu - on i ci, ktorzy go bronicie. Do tego te nieustajace brednie, ktorych sluchac juz nie sposob...

odpowiedz
Grzesiek - 08.02.2020 / 11:00, *.centertel.pl

@atmosferic: Fakty mowia ze Pan Leśnodorski był najlepszym prezesem w nowozytnej historii Legii. Zdobył najwiecej tytułów. Z drugiej strony kuba rzezniczak rowniez zdobyl najwiecej tytulow a wszyscy wiemy jak grał...takze prawda zawsze lezy po srodku. to co mowil Pan Lesnodorski pokrywało sie z rzeczywistoscia ktoz by nie chcial zeby znowu prezesem zostal Lesnodorski jesli co roku zeobywalibysmy MP? I raz na pare lat dodatkowo wpadla LM. Miod na serca kibicow. Dlatego go tak dobrze wspominamy. A prawda jest taka ze sprzedajac ondreja dude za 5 mln euro tez nie kupil zadnego rozgrywajacego z prawdziwego zdarzenia tylko wzial ociezalego Vadisa ktory mogl nie odpalič. Z duda i vadisem moglem pomylic sie ale sens wiadomosci zachowany. Pozdrawiam.

odpowiedz
Yorick - 08.02.2020 / 13:09, *.orange.pl

@atmosferic:
Wszystko się zgadza. Za Leśnodorskiego mieliśmy lepszych piłkarzy i łatwiejszą ścieżkę do LM. Za Mioduskiego mamy gorszych piłkarzy, trudniejszą ścieżkę, a do tego brak MP oraz długi.
Oczywiście to wszystko nie jakość prezesury, tylko fart oraz pech ;).

odpowiedz
Tomek Mokotów - 08.02.2020 / 17:25, *.play-internet.pl

@atmosferic:

Nikt nie będzie ci wmawiał, że Leśny był lepszy. Wszyscy logicznie myślący to wiedzą ale mają gdzieś co tacy jak ty sądzą. Fakty i dane przemawiają za Leśnym więc pieprzysz jak potłuczony. W dodatku Leśny zostawiał w Legii serducho więc oprócz farta, wiedzy i kasy mial jeszcze coś.

I nie piszę tu o LM tylko o REGULARNEJ GRZE W LIDZE EUROPY I TO Z SUKCESAMI jak na naszą piłkę.

Kapujesz? Czy to za trudne?

I nie pisz że Legia miała Żewłakowa bo psy na nim wieszano. Ale kto go zatrudnił? Leśny.
A Mioduski? Z dyrektora sportowego pełną gębą zrobił...trenera...

To jest różnica między Prezesem Leśnodorskim a preziem Miodoustym.

odpowiedz
mkp - 07.02.2020 / 15:38, *.79.35

Problemem panie Mioduski jest właśnie to, że traktujesz to jak biznes. A Legia to nie jest biznes. Jak Cię nie stać to papa. Ja mam wydawać pieniądze na bilety, koszulki itp. po co? Żeby pograli dla pozoru parę meczów i żebyś mógł sprzedawać bo to biznes a pozyskiwać szrot? Z Legii robisz sobie szkółkę piłkarską? Jeżeli to tylko biznes to przedstawienie jest słabe i może my kibice powinniśmy tak je ocenić.
Leśnodorski mówił, że dla Legii jedyne rozwiązanie to bogaty inwestor. Na świecie są ci co kupują panie Mioduski, bo jak by nie było to także nie miałbyś komu sprzedawać. Niby najlepszy klub w Polsce a sprzedaje co się da gdzie się da. Dziady i tyle.

odpowiedz
bojar66 - 07.02.2020 / 15:36, *.centertel.pl

Ten gość wciąż ma kibiców Legii za idiotów. Każdy zna podstawy ekonomii, wie co zysk i koszty,ale bez jaj...Panie Mioduski! Po ostatniej wyprzedaży stać Legię na transfer na poziomie 1,5-2 mln euro, bez uszczerbku na budżecie. A za takie pieniądze naprawdę jak na nasze realia można kupić wypasionego grajka! A co Pan robi? Sprowadza drugiego Necida! I Pan coś majaczy o uczeniu się na błędach...

odpowiedz
dino - 07.02.2020 / 14:16, *.vtelecom.pl

Żeby zarobić na Legii trzeba najpierw zainwestować jak Romanowski czy Leśny niestety droga Mioduskiego to jest droga ITI

odpowiedz
Alex Bielany - 07.02.2020 / 13:40, *.centertel.pl

A taczki teraz w OBI w promocji....

odpowiedz
Leśny Dziadek - 08.02.2020 / 10:53, *.centertel.pl

@Alex Bielany: Mam znajomego rolnika, choduje swinie. Taczka moze byc ,,zatankowana,, do pelna...

odpowiedz
atmosferic - 07.02.2020 / 11:49, *.orange.pl

Jak maja byc takie transfery jak ten ogor z czech, to lepiej w ogole ich nie robic. Zatrudniac takich zawodnikow jak Luquinhas, mlodych i z potencjalem na rozwoj.

odpowiedz
filand - 07.02.2020 / 11:01, *.116.21

Do towarzysza Prezesa Loczka...Cytat z dzisiejszego Przeglądu Sportowego na temat nowego nabytku czyli Pekharta...<<Dyrektor jednego z czeskich klubów: – Swoje zrobiły kontuzje. No i nie należy do najbardziej inteligentnych piłkarzy. Może jednak z wiekiem trochę zmądrzał?>>
Ja myślałem, że kabaret POTEM już nie istnieje. Człowiek uczy się całe życie...
Oj będą jaja...niezłe jaja...
Pozdrawiam i miłego dnia życzę...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 08.02.2020 / 10:57, *.centertel.pl

@filand: Hm. Facetowi brak inteligencji? To swietnie trafil, bedzie blyszczal w Legii, podczas rozmow z zarzadem i wlascicielem....

odpowiedz
FFA - 07.02.2020 / 11:00, *.tpnet.pl

Polecam bardzo ciekawy felieton odnośnie sytuacji polskiego futbolu klubowego opublikowany dziś na Interii. Świetnie opisuje całą sytuację. Duża część poświęcona jest Legii Warszawa i można powiedzieć, że bardzo trafna analiza:

https://sport.interia.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/news-pko-ekstraklasa-tak-polskie-kluby-pala-milionami-w-kominku,nId,4311856

odpowiedz
lol - 07.02.2020 / 10:51, *.amazonaws.com

DNO

odpowiedz
jazda z nim! - 07.02.2020 / 10:35, *.135.90

Bracia, Siostry kibice.... Przeciez to jest ku...a nie dorzeczne! Jazda z nim na kazdym meczu!

odpowiedz
Marcin - 07.02.2020 / 09:44, *.tpnet.pl

Niby ten pepik Pekhart ma wnieść tą jakość? Bądźmy poważni...

odpowiedz
fajnysebol - 07.02.2020 / 08:40, *.play-internet.pl

"Taki jest ten biznes" ... Czyli jednak chcesz się tu dorobić... Sukcesy sportowe Pucharki w gablotach nas nie interesują...

odpowiedz
znajca - 07.02.2020 / 07:08, *.com.pl

Rozumiem, że po spłacie byłych wspólników i trzech z rzędu wpadkach w pucharach musi sprzedać każdego kto jest na sprzedaż, ale za cholerę nie kumam na czym ma polegać strategia długofalowa??? Bez wzmocnień nie będzie właściwego poziomu sportowego; bez odpowiedniego poziomu nie będzie mistrza; bez mistrza nie będzie pucharów. A bez promocji piłkarzy w Europie, będzie zmuszony do prowadzenia owej sprzedaży za drobniaki. Młodzi, utalentowani z innych nacji są sprzedawani, za 2-3 razy tyle co Majecki. Człowieku, zrozum, że MUSISZ awansować do pucharów, żeby zacząć zarabiać!

odpowiedz
lol - 07.02.2020 / 11:04, *.amazonaws.com

@znajca: dokladnie tak !!!
Panie Mioduski:
1. Jesli chcesz wyjac to trzeba najpierw wlozyc a nie drenowac !!!!

2 Jesli nie masz kasy to odejdz z tego klubu - za wysokie progi dla Ciebie

odpowiedz
Zbycho(L) - 07.02.2020 / 06:58, *.chello.pl

Czytając ten artykuł szlag mnie trafił. Prezes Dariusz M. przyznał się że nie jest kibicem Naszego Klubu tylko traktuje LEGIĘ jak korporację do zarabiania pieniędzy. Już nigdy nie napiszę przed imieniem i nazwiskiem lub stanowiskiem tego typa słowa PAN bo na Pana to trzeba mieć wygląd lub choćby pieniądze, a u niego ani jednego ani drugiego.
Za tą wypowiedź D.M. na każdym meczu powinien być ostro pociskany przez Kibiców żeby mu "poszło w pięty". Przecież on traktuje NAS jak idiotów i żeruje na naszej miłości do LEGII bo dobrze wie, że i tak przyniesiemy mu pieniądze w zębach za bilety i karnety.
Prezesie D.M. - my nie jesteśmy pelikanami i nie będziemy wszystkiego łykać co nam podrzucisz. Nasza cierpliwość się kiedyś skończy.
Myślenie nic nie kosztuje, a jeżeli masz z tym problem to może zatrudnij 451 osobę, która za Ciebie to będzie robiła

odpowiedz
News⚽️Legia - 07.02.2020 / 01:36, *.187.224

Mr Mioduski lepiej zacznij przegládać domowe podwórka,boiska szkolne w całym Kraju a napewno znajdziesz,nastépców sław Polskiej piłki nożnej, ruszaj w trase autokarem Legii!

odpowiedz
Kriss - 06.02.2020 / 22:30, *.chello.pl

Miodek wypi... dala z Legii Doisz ten klub i oszukujesz za każdym razem nas kibiców. Dość już robięnia z nas i z naszej Legii posmiewiska

odpowiedz
Mrok - 06.02.2020 / 22:13, *.chello.pl

Mnie najbardziej irytuje że Mioduski kibiców uważa za idiotów.

Mówi ,że 450 osób zatrudnia teraz Legia co oznacza, że w ostatnim roku musiało w Legii znaleźć pracę 363 osób bowiem w sprawozdaniu finansowym (można sobie wygooglać po hasłach "sprawozdanie Legia") opublikowanym na oficjalnej stronie legia.com czytamy:

"Przeciętne zatrudnienie w okresie sprawozdawczym wyniosło:12 miesięcy do 30.06.2018 - 87 osób,
12 miesięcy do 30.06.2017 - 84 osoby"

Z tytułu wynagrodzeń podano kwotę w okresie do czerwca 2018 - 6 641 533,18 zł
Wynagrodzenie zarządu i rady nadzorczej oraz tzw "ekspertów - doradców" w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. 264 000zł + 662 250,00 zł
Wynagrodzenia z działalności operacyjnej (pewnie kontrakty zawodnicze) - 80 818 940,53 zł
W sumie to nie przekracza 87 mln zł.

Oczywiście są jeszcze inne koszty działalności operacyjnej ale one nie przytłaczają.

W tym samym okresie Legia ze sprzedaży (czyli bilety, reklamy, tv, towary, od FIFA) otrzymała 110 500 000 zł. Do tego trzeba doliczyć zyski z transferów zawodniczych czyli w tym sezonie byłoby to jakieś 80 000 000 zł

Teraz wystarczy to zbilansować i ....
...wychodzi, że jednak karmisz węża w kieszeni Mioduski.

odpowiedz
dziadek - 07.02.2020 / 00:14, *.play-internet.pl

@Mrok: Cóż, być może te 360 nowo zatrudnionych osób, to trole od wpisów w Internecie. Tyle, że koszty to żadne. Nawet jak im się płaci po 1 zł od wpisu. Gdzie jest więc kasa ? Hehe. Tylko PUSTY STADION !!!

odpowiedz
Radek - 07.02.2020 / 08:05, *.kpn.net

@Mrok: Zgadza się. Mam wrażenie że nawet jakby jakiś szejk wpompował 100mln E to i tak byłoby wchłonięte przez jakąś czarną dziurę. 2 sezony później nie byłoby śladu po tych pieniądzach. Może jakiś donos do KNF?

odpowiedz
Ms - 06.02.2020 / 22:04, *.t-mobile.pl

Sami tu doradcy finansowi z predyspozycjami na prezesów banków... a pod cennikiem w komentarzach te same nicki krzyczą że 50 zł to za drogo za bilet :)))))) to ja nie rozumiem... masz się za ogarniacza? Panie Prezesie cierpliwosci

odpowiedz
Kamil - 06.02.2020 / 22:38, *.229.114

@Ms: cieszę się , że są tu głosy zdrowego rozsądku. Wszyscy zjedli rozumy...

odpowiedz
lhm - 07.02.2020 / 02:46, *.vectranet.pl

@Ms:
Panie Prezesie cierpliwości? Łubu dubu?
To my kibice musimy mieć anielską cierpliwość, żeby przeczekać tego nieudacznego prezesa.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 07.02.2020 / 09:53, *.centertel.pl

@Ms: Ty udajesz, czy tak na powaznie? Pozwoliles, zeby to z toba zrobili - trudno. Ale nie zarazaj ta choroba innych...Bo na to lekarstwa nie ma. .

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 21:47, *.chello.pl

Oprawa mistrzostwo sie nie oplaca a na niej mioduski liczący hajs i kucharski w okularach przeciwsłonecznych z cygarem. Ze świńskimi nosami i ogonami. No i potem piro. Bez piro nie ma zabawy. Każdy o tym wie.

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 21:10, *.chello.pl

Ja to się czuje jakby ten człowiek patrząc mi w oczy mówił że jestem idiota. (pomijam fakt że jestem)

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 21:04, *.chello.pl

Miałem kiedyś w robocie takiego co jak dostal wypłatę to za dwa dni jej nie miał i jeszcze długów narobił. Z mioduskim tak samo bedzie

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 21:12, *.chello.pl

@Elquatro: aa i jeszcze w lombardzie chciał toster zastawić, tu tak samo jest a nawet gorzej bo to szwindel na grube miliony kosztem naszego ukochanego klubu

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 21:03, *.chello.pl

Przeproś Malarza!!! mioduski przeproś Malarza!!!

odpowiedz
450 - 06.02.2020 / 20:54, *.chello.pl

Czterysta pięćdziesiąt

odpowiedz
... - 06.02.2020 / 20:51, *.chello.pl

450

odpowiedz
Yorick - 06.02.2020 / 20:35, *.orange.pl

"Nie popełnimy tego samego błędu. Jeśli ktoś przyjdzie, to tylko taki gracz, który wiele wniesie do Legii."

Koleżka, który w 2. lidze siedzi na ławce będzie OK?

odpowiedz
Normalny człowiek - 06.02.2020 / 20:12, *.chello.pl

Panie Dariuszu: tutaj nie ma zgody na półśrodki. Tutaj w sercach jest wielka Legia i tylko takiej chcą Warszawiacy. Nie mizerii, nie amatorszczyzny i nie biedowania. Tutaj trzeba zainwestować, żeby wyciągnąć. Nie na odwrót. A potencjał jest. Przy zbudowaniu fajnej atmosfery i dobrego poziomu sportowego, wszyscy bedą zadowoleni. Zapraszamy do współpracy!

odpowiedz
Spejson - 06.02.2020 / 19:34, *.net.pl

Już wiem co zrobić, żeby lech rozpadł się na dobre. Podrzucimy im Mioduskiego.

odpowiedz
Damian - 06.02.2020 / 19:29, *.cyfrowypolsat.pl

Żal to czytać :/

odpowiedz
bizon - 06.02.2020 / 19:06, *.centertel.pl

Panie prezesie, pieniędzy na transfery NIGDY w tym klubie nie będzie jak się zatrudnia za ponad 400 tysięcy euro za sezon nierobów pokroju Obradovic - to po pierwsze. Po drugie, cyt. "Funkcjonujemy jako klub-instytucja z kosztami na określonym poziomie. I dodam od razu, że jest to poziom, który ma nam uprawdopodobnić szansę gry w europejskich pucharach". Z podejściem bierzemy co tanie lub darmo (rezerwowy Śląska) a sprzedajemy najlepszych, to Legia europejskich pucharów jeszcze długo nie powącha...

odpowiedz
Adam - 06.02.2020 / 19:04, *.chello.pl

"Jestem pewien, że do końca okienka znajdziemy jakieś rozwiązanie, na pewno nam na tym bardzo zależy."

O jejku. Prezesowi zależy. No to faktycznie, skoro tak to chyba trzeba mu zaufać. Szkoda tylko, że nie dodał jeszcze, że bardzo się starają.

Ale serio, 'na pewno znajdziemy JAKIEŚ rozwiązanie'. Szkoda, że nie istnieje coś takiego jak, nie wiem, może jakaś grupa ludzi, którzy lataliby po świecie szukając i obserwując piłkarzy spełniających określone kryteria. Wtedy można by stworzyć coś na wzór listy, do której można by sięgnąć w takiej sytuacji jak ta.

Z drugiej strony czemu się spinać. To i tak tylko marketingowy bełkot.

odpowiedz
bronek49 - 06.02.2020 / 18:44, *.chello.pl

to niech nie zatrudnia tylu ludzi bo jak sie patrze na sztab szkoleniowy pierwszego zespołu to liczy tylle ile kadra drużyny

odpowiedz
Majkel - 06.02.2020 / 18:42, *.mm.pl

Jeden mega ważny temat bo loczek pojechał grubą ściemą na potęgę i każdy kibic, dziennikarz ktokolwiek komu zależy na rozwoju polskiej piłki od dziś powinien go za to dojeżdżać. Legia nie zatrudnia ok. 450 ludzi. Nawet połowy z tego co on napisał nie zatrudnia. Nie człowieku ilu zatrudniasz ludzi? Nie mierzysz=nie zarzadądzasz. A ilu z tych 450 to Obradovice? Może zaraz coś extra wyjdzie i czym nie wiemy. Cisnijmy mocno o to bo co on podał ile komu płaci i na jakich zasadach. 450 opłacanych ludzi na różnych formach umowy 8to suma ludzi zatrudnionych lącznie w Lechii, Lechu, Śląsku i połowie Piasta...

odpowiedz
Bubu - 06.02.2020 / 18:33, *.vectranet.pl

Naprawdę dobra lekcja biznesu ,tylko się uczyć ,typowe wrogie przejeci

odpowiedz
Mrok - 06.02.2020 / 18:31, *.net.pl

Wyszło szydło z amatora biznesmena. Przykleił się cwaniak do rozpoznawalnej marki i będzie teraz tworzył sukces finansowy. Drogo sprzedać ale nic nie wydać , nic nie kupić tylko wychować.
Tylko kogo obchodzi ten jego sukces finansowy. Dla nas jest ważny SUKCES SPORTOWY i tylko taki.
Zarabiaj sobie Mioduski nawet miliardy na Legii ale premiami za wygrane mecze pucharowe! Przy zachowaniu powtarzalnych sukcesów sportowych możesz sobie wówczas sprzedawać kogo chcesz z tych 450 osób po 50 milionów euro.

odpowiedz
tomiacab - 07.02.2020 / 00:43, *.centertel.pl

@Mrok: dokładnie. to jest pasożyd zwykły. Nawet półmozg wie , ze jak chce krecic biznes, to z zysków musisz przeznaczyc na nowy towar conajmniej 20%. Seba handlujący torbami nawet to wie po dwóch tygodniach latania. Ale mioduski nie łapie, on bedzie tylko sprzedawał i tak zapewni nam rozwój pod sam sukces.

odpowiedz
Mojo jojo - 06.02.2020 / 18:19, *.t-mobile.pl

kolejny walter! woon!

odpowiedz
Radek - 06.02.2020 / 18:15, *.versatel.nl

Widocznie zatrudnił całą rodzinę żeby wyprowadzać pieniądze. Jak w Legii pracuje pół tysiąca ludzi to w Realu musi pracować pół Madrytu. Pracownicy są od tego - żeby w efekcie ich pracy firma zarabiał więcej, żeby tworzyli WARTOŚĆ DODANĄ a nie konsumowali pieniądze z transferów. Cyrk

odpowiedz
Wolfik - 06.02.2020 / 20:03, *.mm.pl

@Radek: Bardzo dobre podsumowanie.

odpowiedz
Transfer tak , ale napastnika który byłby najlepsze w Polskiej lidze jeśli niema takiego na widoku dla Legii to odpuścić i grać tym co jest - 06.02.2020 / 18:07, *.206.82

Jeśli Legia chce kupić napastnika to niech kupi pod warunkiem , że będzie to najlepszy napastnik w całej naszej bardzo słabej lidze . To chyba nie jest takie trudne biorąc pod uwagę , że Legia jest ponoć najbogatszym Polskim klubem . A jeśli Legia niema na oku takiego zawodnika , który dominowałby nad resztą napastników w naszej wielkiej ekstra - kopanej to niech sobie odpuści transfery robione na siłę a nie idące za tym w jakość

odpowiedz
Nie moge - 06.02.2020 / 18:01, *.co.uk

Co ten gosc gada? - Prowadzenie klubu zdecydowanie na tym nie polega, nie skupiasz sie na szlifowaniu pilkarzy na sprzedaz, to nie jarmark!!! Szlifujesze taleny, aby doprowadzili klub do pucharow przedewszystkim do LM i tam sa pieniadze w postaci bonusow i zapelniania sie stadionu.

Boze co za ciemniak.

odpowiedz
Piotro - 06.02.2020 / 23:26, *.tpnet.pl

@Nie moge: 100% racji

odpowiedz
Drakula81 - 06.02.2020 / 17:46, *.plus.pl

Totalnie odleciał nasz prezes.No ale jest właścicielem i mu wszystko można.Mam tylko nadzieję ,że nie zawalimy ligi przez brak wzmocnień w napadzie.

odpowiedz
Daniel - 06.02.2020 / 17:23, *.tpnet.pl

Niestety ale ten wywiad jest dramatyczny dla mnie! Pan Mioduski upodabnia Legie do Lecha . Nie będzie żadnego ryzyka,tylko Pan Miodek będzie sprowadzał tani szrot , szkolił młodych zawodników i szybko sprzedawał .....Liczy się tylko wynik finansowy jak w korporacji. To może oznaczać pożeganie z Ligą Europy na dekade o lidze mistrzów nie wspominam. Pan Miodek będzie tylko pilnował budżetu .Taki AC Milan sprzedał Piątka do Herty tracąc wiele milionów euro .CZy dobrze zrobił czy żle to zobaczymy ale Ac Milan ryzykuje próbuje ,kombinuje,zmienia. Oczywiście nie mozna porówynwać Serie A ,Milanu do Legii ale Pan Miodek nic nie będzie ryzykował tylko spokojnie Legia będzie się staczać ..........w marazm polskiej ligi.....Ogromny błąd bo Legia ma ogormne mozliwości rozwoju ,mase kibiców,duży rynek reklamowy ale trzeba Legie rozwijać ,sprowadzać piłkarzy którzy przyciągną kibiców na stadion .Tutaj trzeba trochę szaleństwa ,trochę ryzyka. Pan Leśnodorski jest o klase lepszym menageren niż Mioduski. Panu Mioduskiemu dziękuje za Legia Trening Center natomiast powinien odsprzedać Legie komuś innemu lub zatrudnić menago pokroju Lesnodorskiego. Szkoda Legii ,szkoda polskiej piłki. Czołowe kluby z takich krajów jak Rumunia,Bułgaria, Azerbejdzan,Czechy czy nawet Kazachstan odjechały nam!

odpowiedz
Daniel - 06.02.2020 / 17:33, *.tpnet.pl

@Daniel : Dodam żę kluby z tamtych krajów jak Bułgaria,Czechy,Kazachstan itp sprowadzają piłkarzy powyżej 1 mln euro .Pan Mioduski woli szroty .To jest kwadratura koła......Nie będzie dobrych nowych zawodników ,to Legia nie podniesie poziomu .Nie będzie Ligi Europy ,nie będzie dużej kasy ,tylko sprzedaż wszystkiego za drobne kto będzie chciał.Legia będzie tanim targiem dla innych klubów w Euopie.

odpowiedz
Luk - 06.02.2020 / 18:09, *.tpnet.pl

@Daniel : Koralik gdyby nie fartowne LM (każdy przyzna, że to była niesłychanie szczęśliwa drabinka eliminacyjna) doprowadziłby nasz klub na skraj bankructwa i te jego kontrakty z zawodnikami na "uściśnięcie dłoni", a później zdziwienie, że odchodzą za lepszym pieniądzem. To nie jest odpowiednia osoba na funkcję prezesa, tu potrzeba kogoś kompetentnego w biznesie i ze znajomością realiów piłkarskich.
P.s. Ja przyznam, że nie wiem kogo bym widział na tym stanowisku.

odpowiedz
Daniel - 06.02.2020 / 18:31, *.tpnet.pl

@Luk: Wszystko jest możliwe ale za Koralika była liga mistrzów coś co dziś wydaje się jak lot na Marsa. Graliśmy z Realem,Borussia Dortmund a dziś? Szroty z Czech sprowadzamy jak Śląsk Wrocław czy Piast Gliwice. Budżet Legii za Koralika dochodził do 250 mln złotych a dziś? Bida. Mioduski ma pieniądze z transferow ale nie inwestuje ich w zawodników. Taka polityka skończy się że już mistrzostw nie zdobywamy.

odpowiedz
eduardo - 07.02.2020 / 23:36, *.tpnet.pl

@Luk: to juz jest gdybanie- dobre dla wyborcow tuska. Fakty sa takie jak kolega napisal wyzej

odpowiedz
Yorick - 06.02.2020 / 17:21, *.53.189

"Mam złe doświadczenia z przeszłości, kiedy po odejściu Nemanji Nikolicia i Aleksandara Prijovicia wydawało się, że łatwo uzupełnimy powstałą po nich wyrwę. Następcy, którzy mieli ich zastąpić, wyglądali fajnie, ale tylko na papierze. Nie popełnimy tego samego błędu. "

I dlatego sprzedaliśmy Niezgodę. Czego nie rozumiesz?
Tj. owszem, uważam, że Niezgodę przebierajągego nóżkami do pieniążków za oceanem lepiej puścić na zasadzie "z niewolnika...", ale tylko jeśli były dobrze opracowane wyjścia awaryjne.

odpowiedz
tomiacab - 06.02.2020 / 17:10, *.play-internet.pl

Tego się nie da czytać qrwa. Lewis przekręca rzeczywistosc. "Jak sprzedaż za milion, to kibice chcą kupić za milion" - sprzedajesz za 11 milionów, a kibice chcą ze ja wydał dwa. Rzygać się chce na testują lewacką retoryke

odpowiedz
Adam - 06.02.2020 / 19:09, *.chello.pl

@tomiacab: Mógłbym proszę napisać to jeszcze raz, ale po polsku?

odpowiedz
tomiacab - 07.02.2020 / 00:22, *.centertel.pl

@Adam: tak, możesz ;)

odpowiedz
tomiacab - 07.02.2020 / 00:28, *.centertel.pl

małpa adam; mimo ze było pisane drugi raz ale nie opublikowane, dla ciebie napisze raz trzeci: Tego się nie da czytać qrwa. Lewus jak to lewus, przekręca rzeczywistość. "Jak sprzedaż za milion, to kibice chcą zebys kupił za milion" - otóż adamie i pudlu, sprzedajesz za 11 milionów, a kibice chcą byś wydał dwa. Więc nie kreuj alternatywnej rzewistości, bo rzygać się chce na twoją lewacką retoryke wciskania kibicom w usta opinii, których nie wyglaszają.

odpowiedz
Adam - 07.02.2020 / 13:00, *.chello.pl

@tomiacab: Super, fajnie, że nawet próbujesz być zabawny. Niestety nadal widzę tylko bełkot, zapluwanie klawiatury i rzucanie hasłami, które pewnie usłyszałeś od innych robali spod alkoholowego.

odpowiedz
tomiacab - 06.02.2020 / 17:07, *.play-internet.pl

Widać ze pudel nadal ma wszystkich kibiców Legii za debili i nie zmierza tego zmieniać.

odpowiedz
tomiacab - 06.02.2020 / 17:05, *.play-internet.pl

Co za farmazon na wstępie. Skad będziesz kupował lepsze talenty? Zanim będzie Cię stać, to mało kto utalentowany, będzie chciał tu przyjść.

odpowiedz
jkp - 06.02.2020 / 17:03, *.play-internet.pl

Won z Legii kudłaty szkodniku. Weż ze sobą pinokia

odpowiedz
Książę Nocy - 06.02.2020 / 16:48, *.inetia.pl

Oj trafiła się Nam kula u nogi, trafiła... Jak toksyczne małżeństwo.. Do końca żywota, jego lub Naszego.

odpowiedz
bum - 06.02.2020 / 16:44, *.virginm.net

ten fragment mowi jasno co on robi z klubem... Reszcie co jeszcze oczy zarosly i wierza w mioduskiego radze wziasc rozbieg!! Jasno mowi ze handel pilkarzami to jest jego biznes i ze tak ten biznes wyglada! ZYCIOWY PROJEKT, PASJA tak nazywal Legie jak przejmowal stery!

"- Zła jest histeria, że wszyscy sprzedają, liga tylko się osłabia, zamiast pozyskiwać. Należy jednak spojrzeć na trendy europejskie, gdzie na rynku znajdziemy zaledwie kilka klubów, które nie sprzedają tylko kupują. Wszyscy inni chcą zarabiać, taki jest ten biznes, a Polska jest na początku drogi. Jedynym sposobem jest wychowywanie i sprzedaż, choć jeśli spojrzymy na ligi spoza czołowej piątki, te z drugiego szeregu, powinniśmy dążyć do tego, by nasi piłkarze kosztowali nie 5 czy 7 mln, 20, 30, 40, a nawet 50 mln euro. To pozwoli rozwijać się, inwestować w talenty, które można pozyskiwać, szlifować i sprzedawać z zyskiem."

Ktos cos jeszcze?? Ja sie domyslam ze skonczymy marnie przez tego durnia a on zadowolony spie...li z milionami zarobionymi na pilkarskim biznesie (oczywiscie legalnie bo wszystko jest jego w 100%). Mioduvirus !!

odpowiedz
tomiacab - 07.02.2020 / 11:08, *.centertel.pl

@bum: klask klask klask

odpowiedz
norge - 06.02.2020 / 16:40, *.chello.pl

to w takim razie w klubie jest przerost zatrudnienia, za który ty pudlu odpowiadasz, tak samo jak za Obradovicza w Legii i jego pensję powinieneś pokrywać z własnych środków, zakup nowych piłkarzy to też część tego biznesu, inaczej zostań preziem w Jadze, tam mają taki model biznesowy sprzedawać i spalać pieniądze.

odpowiedz
vadisodjidjiaofoe - 06.02.2020 / 16:54, *.247.160

@norge: otóż to

odpowiedz
... - 06.02.2020 / 16:38, *.chello.pl

Hahahahaha

odpowiedz
olew - 06.02.2020 / 16:29, *.vectranet.pl

Mówi rozsądnie, ale bardziej liczą się fakty. Za budowę ośrodka treningowego Mioduski ma wielki plus. To jest najważniejsze dla Legii i dla Polski. Co do pierwszej drużyny, to od roku też jest normalnie ( z wyjątkiem Obradovica). Mamy dobrego właściciela, dobry skład, niezłych rywali (Pogoń, Cracovia, Lech, Piast), liga powinna być ciekawa. Nie mogę się doczekać. LEGIA MISTRZ !!!!

odpowiedz
Adam - 06.02.2020 / 22:03, *.chello.pl

@olew: Darek, daj spokój.

odpowiedz
L L L - 07.02.2020 / 05:19, *.centertel.pl

olew,to pierwszy troll z 450 którego opłaca mioduski

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 16:00, *.chello.pl

Zwąchał poznańskie gówno czyli olanie sukcesów sportowych i handel młodymi i idzie za tym smrodem. To jest prosty człowiek

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 16:05, *.chello.pl

@Elquatro: wiem ze w ich przypadku sukces sportowy to 3 miejsce i majster jaki klub takie trofea

odpowiedz
Real deal - 06.02.2020 / 15:58, *.virginm.net

A Tu dalej nikt nie zrozumial ,tekstu.Gosciu wam ,prosto I klarownie jak laikom,realia.A wiekszosc ,swoje.To nie FM,czy budka z hot dogiem,to biznes- proste.

odpowiedz
kotek - 06.02.2020 / 15:47, *.chello.pl

kończ pan wstydu oszczędź

odpowiedz
Yt - 06.02.2020 / 18:46, *.145.193

@kotek : nastepny mundry ktory sie bierze za cytaty nie rozumiejac ich znaczenia.....ile mozna

odpowiedz
Mario - 06.02.2020 / 15:28, *.timplus.net

Jeżeli ktoś jeszcze naiwnie wierzył, że celem prezesa jest osiąganie sukcesów, to teraz już mu się rozjaśniło. Wychowywanie i sprzedawanie, taki jest cel najważniejszy tej działalności. Właścicielowi marzy się żeby za zawodników z Legii płacili po 20-30 mln euro, ale nie żeby klub miał później wyniki w pucharach, a tylko żeby lepiej zarabiać na wytrenowaniu i handlu.
Jeżeli go kibice nie wywiozą na taczce za rok, dwa, to znaczy, że brak im jaj.

odpowiedz
Balde - 06.02.2020 / 16:24, *.centertel.pl

@Mario:
Jednak czytanie i rozumienie to dla niektórych zbyt wiele. Przeczytaj tekst 3 razy zrozumiesz więcej. Wtedy i Tobie się rozjaśni.

odpowiedz
Racja - 06.02.2020 / 16:25, *.t-mobile.pl

@Mario:
Masz 100 % racji

odpowiedz
Bum - 06.02.2020 / 17:31, *.as13285.net

@Balde: Tobie radzę ćwiczyć czytanie ze zrozumieniem

odpowiedz
tekken (L) - 06.02.2020 / 15:27, *.230.92

Prezes znasz się na finansach to najlepszym wzorcem jest Bayern Monachium. ma kasę odłożoną i kupuje najlepszych na niemieckim podwórku i od czasu do czasu z poza kogoś. Potem ich trzyma, a zawsze może sprzedać za grubą kasę. Musimy zrobić to samo tylko u nas.

odpowiedz
Mistrz - 06.02.2020 / 15:20, *.orange.pl

450 osób. Hmm. Ze 100 to sami doradcy P. Mioduskiego bo chłop nie potrafi robić tego od czego jest w klubie. Tylko ciekawe co będzie jeśli znowu nie będzie pucharów? No jak co, kolejne zaciągane pożyczki. Słaby trener, słaba drużyna. Na naszą ligę może wystarczy ale przyjdzie nam zagrać z europejskimi potęgami z Luksemburga czy Malty i już nie będzie tak wesoło. Nie pozdrawiam pseudoprezesa

odpowiedz
m4 - 06.02.2020 / 15:08, *.51.162

Prezesie prosze sie nie tlumaczyc plebsowi co pracuje za minimum krajowa albo zyje z pincet plus kazdy rozumny czlowiek wie ze jak sie w cos wklada hajs to najpierw trzeba ten hajs wyjac a potem go pomnazac inwestowac etc. a nie na odwrot

odpowiedz
Leśny Dziadek - 06.02.2020 / 15:17, *.centertel.pl

@m4: On nie unie ani wlozyc, ani wyjac. Podobnie jak Ty nie masz o tym pojecia, wiec nie medrkuj przydupasie.

odpowiedz
Jimmy. L - 07.02.2020 / 08:14, *.t-ipconnect.de

@m4: Dla Ciebie ktos kto Ma inne jak ty zdanie jest plebsem,jakie to typowe dla Lewactwa.

odpowiedz
fc_mmz - 06.02.2020 / 14:38, *.centertel.pl

Skończ Waść wstydu oszczędź. w 2019 roku moim życzeniem było odejście z klubu takich jak ten gość ze zdjęcia - zarobasów, korpoludzi bez pasji i miłości do Naszej Legii. Leśny był jaki był, ale wiedział co w trawie piszczy i jak się prowadzi klub, a ten gostek to tragedia (przez duże "T"). Także na 2020 mam nadal to samo, niespełnione marzenie.

odpowiedz
You - 06.02.2020 / 15:41, *.145.193

@fc_mmz: kolejny tutaj ktory nie rozumie kontekstu "Skoncz Wasc..." a go uzywa.....
Ciebie ma Mioduski konczyc? Przeczytaj lekture to zrozumiesz a nie sie produkujesz

odpowiedz
lhm - 07.02.2020 / 03:02, *.vectranet.pl

@You:
Ma skończyć swoją przygodę z Legią i oszczędzić sobie wstydu. Tak trudno to zrozumieć?
W filmie kontekst był inny a tu jest taki. Proste chyba?

odpowiedz
Kibicka - 06.02.2020 / 14:32, *.t-mobile.pl

Mam nadzieję, że w niedzielę Mioduski dostanie "reprymende " od kibiców podczas meczu.

odpowiedz
Wolfik - 06.02.2020 / 14:15, *.179.238

Wszyscy ludzie znajdujący się na wysokich stanowiskach czy to w zarządach klubow/firm czy to w polityce do perfekcji opanowali taki sposób przekazywania informacji, by nic z nich nie wynikało. "Sprzedaż zawodników to część fundamentu klubu" - jest tego dobitnym przykładem.

Ale pal licho te koprogadki. Wiadomo, że u nas wszystko i w każdym czasie jest na sprzedaż. A gdzie w tym wszystkim są rozwój, strategia i myśl o jutrze? Bo kiedyś przyjdzie taki dzień, gdzie nie będzie już czego sprzedawać a wtedy część fundamentu się zawali. Pytanie tylko jak spora część to będzie.

odpowiedz
Grzesiek - 06.02.2020 / 15:04, *.centertel.pl

@Wolfik: tak,, te korpo gadki typowe tez dla politykow...ale co zrobic...nic nie poradzisz bracie moj gdy na tronie siedzi....

odpowiedz
Juri - 06.02.2020 / 14:14, *.centertel.pl

Nie sztuką jest sprzedaż dobrych,młodych grajków za pół darmo.
Sprzedaj Pan Obradovicia,Agrę np.

odpowiedz
jacq - 06.02.2020 / 14:11, *.tpnet.pl

Wypier#alaj,szkodniku!

odpowiedz
Darek - 06.02.2020 / 14:09, *.chello.pl

Fajnie,że prezes inwestuje w klub i akademię.Ale sam sobie zaprzecza.
Chce by nasza liga była w 15 ligą w europie.Jednoczesnie wyprzedaje najlepszych.Wyprzedajac drużynę nie podnosi się jej poziomu.Gdy przychodzą tansi pilkarze możemy zapomnieć o grze w europie.Taki Cholewiak to 4 lata tamu mógłby co najwyżej Vadisovi lub Nikoliciowi pilki podawać.A teraz prezes nakupil tanszych a co za tym idzie slabszych pilkarzy a dalej chcialby grać w lidze mistrzow i podnosić ranking ligi.Niestety tak to nie działa.
Wychowankowie są sprzedawani za coraz większe pieniadze.Ale co my z tego mamy?3 lata bez europejskich pucharow.Teraz jeszcze bez mistrzostwa.A dlugi coraz wieksze.
U nas wszyscy są na sprzedaż w każdej chwili.Ale inni jakoś potrafią zatrzymać swoich kluczowych piłkarzy co pokazują chociażby przyklady z Alibecem czy Świerczokiem.
Dlaczego Czesi czy Slowacy mają mniejsze budzety od Legii a potrafią grać w europie?
Przecież tym skladem to maksymalnie 2 rundy eliminacje ugramy w kwalifikacjach do europejskich pucharow.A przecież musimy liczyć się z tym,że po sezonie odejdą kolejni najlepsi piłkarze.Przyjda kolejni tansi i slabsi.Czy z taką polityka można grać w europie i podnosić wartości ligi?

odpowiedz
Wolfik - 06.02.2020 / 14:21, *.179.238

@Darek : Może u nas wcale nie chodzi o to, by podnosić wartość naszej ligi. Z wypowiedzi trenerów (słynny tekst Probierza o "pocałunku śmierci), poczynań działaczy (sprzedaż gracza ligi przez Piasta przez rewanżem) wynika zupełnie co innego. Ale TV płaci, kibice płacą, karuzela się kręci. Po cilula się męczyć ...

odpowiedz
Daniel - 06.02.2020 / 17:27, *.tpnet.pl

@Wolfik: Dlatego pisałem już wczesniej że ta liga jest dla piłkarzy, dla działaczy,prezesów a nie dla kibiców! Kibice to frajerzy którzy płacą i płączą za towar marnej jakości.......Trzeba zacżąc oddać Canal plus ,przychodzić na stadion to może wtedy prezesi zmienią zdanie i zaczną inwestować w piłakrzy .

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 06.02.2020 / 14:08, *.play-internet.pl

Jeden błąd Panie Prezesie, jak się sprzedaje najleprzego napastnika to trzeba już mieć kogoś zaklepanego na jego miejsce, czyli w wypadku sprzedaży powinna być już umowa przedwstępna a nie najpier sprzedajemy a potem jakoś to będzie. Nauka trwa przez całe życie, więc mam nadzieję, że i Pan Panie prezesie w końcu się czegoś nauczy, bo na tę chwilę to coś marnie z tą nauką. Pozdrawiam, Piotr

odpowiedz
Pawelll - 06.02.2020 / 13:57, *.vectranet.pl

450 pracowników w klubie? To ochrona i młode wilki też są na kontraktach i etatach?

odpowiedz
Bartek - 06.02.2020 / 14:14, *.play-internet.pl

@Pawelll: myslę, że policzył wszystkich, nawet pracowników na zlecenie w dniu meczowym.

odpowiedz
Wstyd - 06.02.2020 / 13:50, *.t-mobile.pl

Co za brednie !
Zarobiliscie 12 milionów euro to nawet 20 procent nie przeznaczyliscie na transfery w tym okienku ! To Wstyd tak okłamywać kibiców.

odpowiedz
Bbk - 06.02.2020 / 13:42, *.amazonaws.com

Sami fachowcy jak nie od sadownictwa i konstytucji to teraz od biznesu , ciekaw jestem ilu z was nazekaczy krzykaczy ledwo dopina budzet do kazdego 30 , zapamietajcie jedno to nie wasz klub nie wsz biznes jestescie tylko albo jak wolicie az kibicami nie pasuje kibicujcie komus innemu nie przychodzcie na stadion i po zamykajcie swoje mordy bo juz jechania po wlascicielu nie mozna sluchac , Legia wygrywa w tabeli ma lidera coraz blizej mistrza a co za tym idzie blizej walki moze o puchary i na tym powinna sie konczyc wasza rola , reszte zostawcie ludziom od biznesu a jak jeden z drugim uwaza ze jest od nich lepszy przesylaj resume na email do HR i moze cie zatrudnia i prestan plakac jeden z drugim bo w tym wieku to nie wypada

odpowiedz
:) - 06.02.2020 / 13:43, *.chello.pl

@Bbk: zamknij mordę

odpowiedz
Bbk - 06.02.2020 / 13:46, *.amazonaws.com

@:) : wlasnie to do takich jak ty na tym wlasnie poziomie , gratuluje

odpowiedz
Author - 06.02.2020 / 14:05, *.centertel.pl

@Bbk: Nie zaradzisz przyjacielu.
Debilizm był, jest i będzie....

odpowiedz
bBk - 06.02.2020 / 14:19, *.plus.pl

@Bbk: a teraz możesz już iść do prezesa i pochwalić się, że go dzielnie broniłeś i należy się premia

odpowiedz
Leśny Dziadek - 07.02.2020 / 10:04, *.centertel.pl

@Bbk: Moze ty bedziesz sie cieszyl z jednego wyhodowanego OGORKA, My Kibice Legii oczekujemy dobrze prosperujacego pieknego, zadbanego ogrodu (Klubu), i ogrodnika (wlasciciela), ktory bedzie o niego dbal. A nie handlowal JEDNYM ogorkiem. Czego tu nie rozumiec???? Bo juz nie wiem, jak dotrzec do tych totalnie zaoranych czerepow, niektorych rzekomo kibicow Wielkiej Legii, klubu z wieloletnia tradycja. Jak chcesz jednego ogorka, jedz go uprawiac na zadupie. A mozesz go tez polaczyc z burakiem. Bedziesz mial piekny herb - ogorek w buraku, albo odwrotnie...

odpowiedz
:) - 06.02.2020 / 13:40, *.chello.pl

Człowieku z brzydgoszczy masz już trochę lat i dalej jesteś łasy na siano. Wrzuć na luz jak Leśny i zacznij kolekcjonować wspomnienia

odpowiedz
pol - 06.02.2020 / 13:37, *.chello.pl

Zakłamany loczek.
Po co pieprzy jakieś brednie o budowaniu silnego klubu europejskiego

odpowiedz
Paul Visco - 06.02.2020 / 13:35, *.chello.pl

Nie da się ukryć że ma rację !! Tak działa rynek . JEDNAKŻE . Sprzedaje się w momencie gdy piłkarz jest w szczytowej formie , oraz gdy klub (bądź firma) osiągnął jakiś sukces . Mistrz Polski to podstawa i jakiś wynik w pucharach . Nie rozumiem jak można było sprzedać kilku klasowych piłkarzy za "grosze" gdy można było zaczekać , zbudować team i powalczyć o Europe , aby przynajmniej dogonić kluby ze wschodu. Od Dekady zaczynają nam uciekać i wkrótce będzie nam ciężko przejść 3 rundę . Sprzedawać Pan później będzie za 750 tys. a nie za 2 miliony . GDZIE TU LOGIKA !!??

odpowiedz
Zwolnij prezesa mioduski zwolnij prezesa - 06.02.2020 / 13:31, *.chello.pl

Grabi sobie przed niedzielą

odpowiedz
Gienek - 06.02.2020 / 13:29, *.netfala.pl

Spiep...aj dziadu!!!

odpowiedz
Wypad z Legii korposzczurze - 06.02.2020 / 13:29, *.tpnet.pl

Co ty pier... pudel??? Zadłużyłeś klub i to jest twoja wina a wypowiadasz sie tak jakby to była norma w każdym klubie na świecie że chajs zarobiony idzie na długi a nie na transfery. Jego podejscie do Legii i w ogóle do piłki nożnej najlepiej obrazuje zdanie: "Wszyscy inni chcą zarabiać, taki jest ten biznes"...

odpowiedz
Wiem co mówię - 06.02.2020 / 13:28, *.chello.pl

Jaki on jest łatwy i prosty do wypunktowania. Weź zrezygnuj i odejdź. Wstydu sobie oszczędź

odpowiedz
Mietek - 06.02.2020 / 13:06, *.play-internet.pl

Mioduski ty pajacu wypad z Legii !

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 06.02.2020 / 12:58, *.play-internet.pl

Powodzenia Prezesie!
Ale zmniejsz ta korporacje o polowe a zostanie z 1.5mln pln w kasie!

odpowiedz
M3 - 06.02.2020 / 12:52, *.zus.pl

Fundusz inwestycyjny...

odpowiedz
Grzesiek - 06.02.2020 / 12:51, *.centertel.pl

Z smutkiem stwierdzam ze miodek moze okazac sie wiekszym zlem niz ITI

odpowiedz
jack34 - 06.02.2020 / 12:49, *.bosch.de

moze niech komis otworzy skoro jego glowny cel to kupic tanio sprzedac drogo. Chociaż nawet to mu średnio idzie (Hildberto, Pasquato, Obradović itd). A moze niech ktoś mu powie, że jest jeszcze jeden sposób na zarobek kasy. Europejskie puchary! ze 150 milionów w tym drozszym albo ze 30-40 w tym tanszym. Ale Dariusz o tym juz zapomniał bo go dawno tam nie było.

odpowiedz
Zimą jest trudno o dobrego piłkarza - 06.02.2020 / 12:44, *.tpnet.pl

Trend jest taki, że zimą się kupuje takich z Legii ;)

odpowiedz
Rafix - 06.02.2020 / 13:51, *.chello.pl

@Zimą jest trudno o dobrego piłkarza: Skoro jest trudniej i nie mają przygitiwanych co najmniej kilku alternatyw, to po jaką cholere sprzedają Niezgode. Wygląda na to że tylko w Polsce się sprzedaje zimą.
A potem płacz bo nie ma MP, nie ma pucharów, brak kasy i trzeba sprzedawać. Zaraz tylko zabraknie produktów z półki do sprzedaży i znowy będzie list Dear Friends...

odpowiedz
Apostata - 06.02.2020 / 12:42, *.t-mobile.pl

Kibice chcą sukcesu bez oglądania się na koszty. Gdyby byli właścicielami przy pierwszej okazji odebraliby włożone w ten interes wcześniej pieniądze. Wiec te wszystkie komentarze sa trochę bez sensu.

odpowiedz
Pablito - 06.02.2020 / 13:08, *.t-mobile.pl

@Apostata: Dokładnie, każdy chce tylko sukcesu. Lepsza era naszej krajowej piłki minęła dosyć dawno, teraz od czasu do czasu się tylko coś uda. Kibicuje się z pasji, miłości, a nie dla europejskich pucharów. Nie ma pucharów i nie będzie - trzeba skończyć w końcu ten lament. Mioduski faktycznie trochę za dużo ma swoich pracowników i naściągał słabych grajków , ale niektórzy kibice za dużo wymagają - tego piłkarza nie, ten za stary, ten ma tam to, ten ma siamto. Czasami mam wrażenie że gdyby nawet Lewandowskiego, Ronaldo i Messiego sciągneli by do nas to by się znaleźli tacy, którzy powiedzieli by że źle.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 07.02.2020 / 09:50, *.centertel.pl

@Apostata: A kto do tego wszystkiego doprowadzil? Mamy teraz udawac idiotow, ze nie wiemy? A biedny pan wlasciciel jest taki dobry i wspanialy, tylko kibicom sie nie podoba, ze klub siega dna organizacyjnie i pilkarsko? To wina rzeczowej krytyki, ze Legia nie gra w pucharach? Wez Ty kup kolo i porzadnie....

odpowiedz
sedm - 06.02.2020 / 12:39, *.tpnet.pl

Zarobi miliony , porem wyda na akademie i doradców a na koniec, potem pożyczy swoje prywatne klubowi i na koniec roku Legia będzie miała dług jeszcze większy niż w 2019 roku . To się nazywa prowadzenie klubu po Polsku. a potem lamentuje że się do pucharów nie dostali a wzmocnień zero, Świerczok następny pseudo zakup jak Chukwu i Obradović kupuje tani szrot

odpowiedz
Tomek - 06.02.2020 / 12:26, *.113.189

A ten jak co roku przed startem rundy pier... coraz większe bzdury. Od trzech lat nie graliśmy w fazie grupowej pucharów bo od 3 lat to Ty nieudaczniku zarządzasz tym klubem

odpowiedz
chelmno - 06.02.2020 / 12:26, *.mm.pl

hahahahaha, no to mamy transfery. Weź pan już w...laj.

odpowiedz
kielecki Sz.pieg - 06.02.2020 / 12:17, *.38.226

ilu z tych 450 to twoi dyrektorzy pudel?

odpowiedz
Roma - 06.02.2020 / 12:14, *.plus.pl

Wiarygodność tego Pana dawno osiągnęła wartość "0" i nic się nie zmieniło.

odpowiedz
:) - 06.02.2020 / 12:13, *.chello.pl

Tylko produkcja i sprzedaż. Koniec pucharów. Wszystko jasne.

odpowiedz
Elquatro - 06.02.2020 / 12:12, *.chello.pl

Nie rób z nas idiotow

odpowiedz
Piorun - 06.02.2020 / 12:12, *.centertel.pl

,,Milion zarobic i milion wydac...,, Porazajace...

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2020 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.