fot. Kamil Marciniak / Legionisci.com

Raport medyczny przed meczem z Florą

źródło: Legia Warszawa

W sobotę 24 lipca, trzy dni przed pierwszym meczem 2. rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA, drużyna oraz sztab Legii Warszawa przeszły badania na obecność wirusa SARS-CoV-2.

Wszyscy przebadani zawodnicy oraz członkowie sztabu uzyskali wynik negatywny.

WYNIKI SONDYCzy Legia awansuje do 3. rundy eliminacji Ligi Mistrzów?
SUMA GŁOSÓW: 16122
START: 15.07.2021 / KONIEC: 27.07.2021


REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (33)

+dodaj komentarz
Real deal - 25.07.2021 / 21:15, *.virginm.net

Ludzie o czym WY piszecie.Wirus jest pytanie czy jest taki jak oni mowia( u mnie w rodzinie tez chorowali,jedno lepiej przeszlo,drugie 5 tyg meczarni) Jak dla mnie to Bron biologiczna wyslana w Swiatek ,pytanie po co.Ktos powiedzial ladnie ,,szczepionki sa nie na wirusa,tylko wirus po szczepionki" Ani ten wirus nie dobry ,ani te szczepionki- proste.Komus sie wydaje ze jest BOGIEM I moze wszystko.Wedlug mnie chodzi o wieksza kontrole nad ludzmi.Zamiast sie jednoczyc,to WY ujadacie na Siebie I o to I'm chodzi.Bo podzielone spoleczenstwo nie wyjdzie razem na ulice.U mnie Pol rodziny sie poszczepilo( niektorzy zle to przeszli- bardzo) Pol nie.I TRZYMAMY SIE RAZEM- proste.Nikt nikogo do niczego nie zmusza.Bedziemy Sobie pomagac.Jak Nas niezaszczepionych beda przesladowac czy co,to reszta z nami .I w druga strong,jak I'm cos zle bedzie,to my z nimi.PROSTE,bo MY idziemy z BOGIEM w zyciu,nie z rzadami,pracami,pieniazkami it'd.Mamy pewne wartosci I z nimi idziemy przez zycie.A rodzina to wartosc,I nie wazne co RAZEM.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 18:14, *.centertel.pl

Zachęcam do poszerzenia wiedzy z zakresów: biologii, podstaw wirusologii, psychologii i socjologii. Pomoże w zrozumieniu wielu spraw. Warto zwłaszcza przeczytać starsze książki. W niektórych dziedzinach widać zmiany, w niektórych nic się nie zmieni np. człowiek oddychał, oddycha i będzie oddychał tlenem. Pozdrowienia

odpowiedz
Semper Fi - 25.07.2021 / 18:47, *..

@Leśny Dziadek: Sluchajcie Bracia.
Kazdy kto twierdzi, ze SRAMDEMIA to Sramdemia jest idiota! Tyle!
Pozdro dla kumatych.
Czas rozliczen przyjdzie!
Nie dajcie sie zamknac w domach jak w obozach Zydzi.
Nie dajcie sie szczepic jak malpy w eksperymencie...
Chyba ze...
Jestescie idiotami.

odpowiedz
B - 25.07.2021 / 19:15, *.master.pl

@Leśny Dziadek: Kolego są w tym kraju ,,siły'' które za pomocą metod socjotechniki manipulują społeczeństwem. Wcale nie zależy im na jakimś wirusie. Chodzi o to by dzielić społeczeństwo. A jak znasz historię to nie muszę Ci tłumaczyc co można wtedy zrobić z narodem. Pozdrawiam

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 20:17, *.orange.pl

@B: Właśnie o to chodzi, dlatego trzymajmy się razem. I miejmy świadomość tego, co się dzieje.

odpowiedz
Markus Merk - 25.07.2021 / 20:24, *.play-internet.pl

@B: Nie w kraju a na świecie, manipulacje kolejnymi falami wirusa, jeszcze epsilion, zeta, eta itd. a głupi i naiwni się na to nabierają.

odpowiedz
Mietek - 25.07.2021 / 13:06, *.mnet-online.de

Skończcie już z tą srovidową szopką, już nikt tego nie łyka

odpowiedz
Czesław - 25.07.2021 / 13:33, *.plus.pl

@Mietek: dokładnie dość oszukiwania ludzi i zarabiania na chorobie.

odpowiedz
B - 25.07.2021 / 13:41, *.master.pl

@Mietek: Moj ojciec był chory, więc przekonaj mnie że miliony lekarzy na świecie się myli i prosząc o ,
szczepienie się , a Ty laik masz rację. Poza krzykiem nie masz argumentów

odpowiedz
(L) - 25.07.2021 / 14:33, *.play-internet.pl

@B: przestań gadać głupoty u mnie w rodzinie byłem chory ja mama i ojciec i była to lżejsza choroba niż grypa A szczepienie gowno ci da popatrz chociażby na Zydkow

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 14:51, *.centertel.pl

@B: Nikt nie będzie Cię do niczego przekonywał. Ty już swoje wiesz. Podobnie jak my, ludzie inteligentni, potrafiący kojarzyć fakty i analizować wypowiedzi. Wypowiedzi jednych i drugich lekarzy i naukowców, i doskonale wiemy, kto kłamie...

odpowiedz
D91 - 25.07.2021 / 15:23, *.chello.pl

@B: Moja mama również była chora. Sama stwierdziła że większa propaganda jest w mediach niż groźna ta choroba...

odpowiedz
Wolfik - 25.07.2021 / 15:43, *.mm.pl

@Mietek: Każdy wierzy w co chce. Jednych chronią leki, innych szczepionki, innych woda święcona a jeszcze innych wiara w nieśmiertelnośc...

odpowiedz
B - 25.07.2021 / 15:48, *.master.pl

@Leśny Dziadek: wytłumacz wszystkim glupim ludziom /bo Ty jesteś inteligentny/ którzy pochowali swoich bliskich ze nic się nie stalo ......

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 16:53, *.centertel.pl

@B: Proszę bardzo - w lutym pochowałem Tatę, któremu bezczelnie przyklepano wirusa . Test w domu negatywny, 15 minut później w szpitalu pozytywny. Podbnie postąpiono z sąsiadką, którą zabrano do szpitala, z zawałem. Dlatego testy to oszustwo, pokazują co chcą i kiedy ktoś tego chce. W kwietniu byłem świadkiem, gdy do drogerii wpadła jak się okazało lekarka pobliskiej przychodni i powiedziała, że po zaszczepieniu pacjentki, ta dostała zapaści i zmarła. Nie szukałem specjalnie tego typu historii, ale z najbliższego otoczenia znam ich co najmnie kilkanaście. Dlatego nie opowiadaj bredni o tym, że to wirus jest odpowiedzialny za większość śmierci. To brak dostępu do opieki medycznej,
klepanie wirusa w dokumentach za kasę, podbija statystyki. Za odebranie Taty ze szpitalnego prosektorium musieliśmy zapłacić 1000 zł. Masz jeszcze jakieś
pytania?

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 16:55, *.centertel.pl

@Wolfik: Nie chodzi o to, w co kto wierzy, tylko o to, co jest prawdą, a co kłamstwem. Tym wpisem straciłeś u mnie wiarygodność.

odpowiedz
Wolfik - 25.07.2021 / 17:07, *.mm.pl

@Leśny Dziadek: Każdy ma swoje historie i swoje prawdy. Nie mam zamiaru jednak nikogo do niczego przekonywać, ani przedstawiać swoich przeżyć związanych z Covidem. Wiarygodnośc nie ma tutaj nic do rzeczy. Prawda zapewne leży gdzieś pośrodku.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 17:34, *.centertel.pl

@Wolfik: ,,Każdy ma swoje prawdy,,. Nie kolego, prawda jest tylko jedna, w każdym przypadku. Możemy ją znać, lub nie. Ja też nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać, ale gdy ktoś pisze brednie, to będę je prostował. I tego samego oczekuję po innych, jeżeli ja będę pisał głupoty, niezgodne z prawdą. A pośrodku, to leży g...o po kotku.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 17:37, *.centertel.pl

@Wolfik: Ps. Skoro wiarygodność się nie liczy, pisz farmazony, pośmiejemy się z tych bredni. Na przykład takich, że maseczki zabezpieczają przed jakimkolwiek wirusem...

odpowiedz
B - 25.07.2021 / 17:49, *.master.pl

@Wolfik: myślę że powinniśmy zająć się sportem, tu mamy większą wiedzę. Muci strzelił świetną bramkę, ale Raków też próbował podobnie. Zaczyna się coś dziać. Czyli LIGA

odpowiedz
Kibic - 25.07.2021 / 18:53, *.cyfrowypolsat.pl

@B: jak zachorujesz to uwierzysz nie wierny Tomaszu

odpowiedz
Wolfik - 25.07.2021 / 20:01, *.mm.pl

@Leśny Dziadek: Nie chciałem kontynuowac tego wątku. Mój kolega z pracy, po trzydziestce okaz zdrowia. Biegający maratony, peowadzący zdrowy tryb życia. Mówił to samo, co Ty. Dopadło go w podobnym okresie jak mnie. Leżał w szpitalu dwa miesiace, wyszedł. pokazywał mi zdjęcie swoich płuc. Do tej pory do pracy nie wrócił, ma problem by wejśc po schodach do domu. Chyba prześlę mu linka z Twoją wypowiedzią. Zapewne się ubawi po pachy.

Nie jestem lekarzem. Wkurza mnie działanie naszego rządu i słuzby zdrowia. Nienawidzę Szumowskiego i całej tej bandy którzy zrobili z rego cyrk. Poniewaz jednak znak kilku ludzi, którzy na to gówno zmarli, to mam swoje zdanie na ten temat. Twoje wywody uważam za głupie. Ale jak juz napisałem, każdy wierzy w co chce. Dla mnie ten temat zamknięty.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 20:15, *.orange.pl

@Wolfik: Skoro ludzie nie są leczeni, to trafiają do szpitala w stanie cięzkim. A zapewniam, że są sprawdzone lekarstwa. Zastosowanie ich na początku choroby (jak w każdej) skutecznie pomaga w wielu przypadkach. A gdyby podobnie było z nieleczoną grypą, to śmiertelność byłaby o wiele większa. Co konkretnie uważasz za głupie, proszę o konkrety. Ja nie będę się śmiał z Twojego kolegi, natomiast podam przykład z mojego życia. 20 lat temu trafiłem na oddział chorób płuc z potężnym krwiopluciem. W szpitalu leżałem 6 miesięcy, więc historia 2 miesięcznego pobytu Twojego kolegi w szpitalu, jakoś mie nie ujęła. Leżałem z ludźmi pratkującymi, na oddziale gruźliczym (ja jej nie miałem), i jakoś się nią nei zaraziłem. Podobnie jak lekarze, którzy chodzili BEZ MASEK. Żeby było jasne - nie neguję istnienia wirusa, chodzi zupełnie o coś innego. Najwyraźniej tego nie rozumiesz. I ponawiam - proszę o info, co konkretnie piszę głupiego.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 25.07.2021 / 20:21, *.orange.pl

@Wolfik: Ps. Twój kolega miał to szczęście, że przeżył, niestety wielu ludzi np. z nowotworami, zawałami, udarami, wylewami już nie żyją. Dlatego, że zamknięto szpitale, w pewnym momencie nawet ludzie z tętniakami nie mogli byc ratowani. Jeszcze jeden fakt z mojego życia. Od marca UBIEGŁEGO ROKU (2020), czekam na wizytę kontrolna na onkologii, i doczekać się nie mogę. Mam gdzieć, czy mi uwierzysz w to,m co napisałem, czy nie. Wszystko jest PRAWDĄ.

odpowiedz
Wolfik - 25.07.2021 / 21:57, *.mm.pl

@Leśny Dziadek: W takim razie, masz rację. Nie do końca zrozumiałem sentencję Twojej wypowiedzi. Organizacja, przygotowania i reakcje na tzw. pandemię była i jest katastrofalna. A zachowanie naszych polityków żenujące i nieodpowiedzialne. Sytuacja z słuzbie zdrowia jest niezmienna od lat, to tez nie ulega dyskusji. Byliśmy, jestesmy i pewnie długo będziemy w czarnej dupie.

Tematy bezposrednio nie związane z piłką chyba sobie daruję. Generuje to tylko nieporozumienia i niepotrzebne nerwy...



odpowiedz
Bulbulator - 25.07.2021 / 22:10, *.55.238

@Leśny Dziadek: Człowiek inteligentny nie musi w każdym zdaniu podkreślać że jest inteligentny.

odpowiedz
Bonus - 26.07.2021 / 13:06, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: Czytaj dalej fake newsy to daleko zajedziesz. Ja bylem chory na to gówno, moja narzeczona w ciąży też, moi rodzice również i omal nie straciłem mamy (była w ciężkim stanie). Nie chcesz to się nie szczep ale życzę powodzenia, a na stadion za niedługo nie wejdziesz bez szczepienia i prawidłowo. Mówisz, że potrafisz analizować fakty (chyba te które przedstawią Ci media i internet), natomiast fakty są zupełnie inne. Trzy miesiące dochodziłem do siebie po tej choróbie i jako młoda osoba nadal mam problemy zdrowotne mimo, iż przed covidem byłem zdrowy. Przebij te argumenty...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.07.2021 / 14:57, *.orange.pl

@Bonus: Należało pójść do mądrego lekarza w pierwszej fazie choroby i brać leki. Jakie fake newsy? To, co napisałem to moje życie. Po raz kolejny - nie podważam choroby, ani tego, że ludzie na nią również umierają, natomiast podważam to, co zrobiono np. z ludźmi, którzy mają o wiele gorsze przypadłosci jak np. nowotwory. A jeżeli będziesz zaszczepiony i będziesz miał żółtaczkę, HIV, rzerzączkę, kiłę, syfilisa, wejdziesz na ten poszport na stadion? To jest normalne? Tym sie właśnie różnimy - Ty myślisz o sobie, ja o innych ludziach.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.07.2021 / 15:00, *.orange.pl

@Bulbulator: W tych dziedzinach, w których mam wiedzę, mogę się nią podzielić z innymi. Natomiast w wielu tematach jestem głupi, bo trudno znać się na wszystkim. Ale mam jeszcze jedną zaletę - słucham innych, i wyciągam wnioski. I Tobie kolego, też to polecam. Warto słuchać ludzi i analizować sens ich wypowiedzi.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.07.2021 / 15:05, *.orange.pl

@Wolfik: Bo ciężko się "rozmawia" pisząc:) Jestem z tego pokolenia, które gawędzi przy piwie, herbacie, czy grillu. Nic nie zastąpi rozmowy w 4 oczy, żaden mail, żaden esemes. A tego również chcą nas pozbawić - bezpośrednich relacji między ludźmi. Wczoraj, po spotkaniu z teściową szlag mnie trafił. Osoba, która ma więcej lat ode mnie, opowiadała takie brednie, że wstyd to powtarzać. Nie będę cytował, bo szkoda czasu. Trzymajmy się razem, to jest podstawa. Każdy ma prawo do swojego zdania i szanujmy się wzajemnie. Ja też się tego uczę cały czas i róznie wychodzi. Przepraszam za głupi ton niektórych sformuowań.

odpowiedz
Bonus - 26.07.2021 / 17:40, *.centertel.pl

@Leśny Dziadek: Kto myśli tylko o sobie? Chyba Ci, którzy się nie szczepią i roznoszą róźne choroby. Byłem u dobrego lekarza w pierwszej fazie choroby ale Ty jesteś przecież największym ekspertem i autorytetem. Poza tym przez takich jak Ty, którzy się nie szczepią ja i ielu moich kolegów po fachu straciło pracę w swoim zawodzie i kupe kasy i nadal tracimy i będziemy tracili póki ludzie się nie zaszczepią i nie będą się bali korzystać z wielu usług. Dlatego popieram aby nie zaszczepieni nie mogli uczestniczyć w imprezach masowych.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.07.2021 / 23:31, *.centertel.pl

@Bonus: Przecież możecie się zaszczepić i wg. Twojej teorii będziecie bezpieczni. To odczep się od tych, którzy nie chcą się szczepić eksperymentalnym preparatem, za który nikt nie bierze odpowiedzialności. Wejdź na strony producentów i sprawdź. I nie zrzucaj odpowiedzialności na innych, za swoje nieuctwo i pisanie bredni.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.07.2021 / 23:37, *.centertel.pl

@Bonus: Skoro się boisz, zamuruj wejście do mieszkania i po roku bez jedzenia i picia, będziesz zdrowy. To są Twoje teorie. Nie masz bladego pojęcia, w jaki sposób są przenoszone wirusy. I czym jest system odpornościowy organizmu. Być może byłeś u lekarza nie tej specjalizacji, co trzeba. Wszelkie fobie może wyleczyć psychiatra.

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2021 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.