Jacek Zieliński i testowany Koreańczyk - fot. Woytek / Legionisci.com
REKLAMA

Zieliński: Musimy postawić na szkolenie

źródło: Prawda Futbolu

- W polskiej ekstraklasie kluby muszą mieć bardzo dobre sztaby szkoleniowe. Nie możemy kupować zawodników gotowych, którzy będą grać na niesamowitym poziomie, musimy tych zawodników wypracować, musimy postawić na szkolenie - mówi Jacek Zieliński w magazynie Prawda Futbolu w rozmowie z Pawłem Gołaszewskim.



- Uniwersalni zawodnicy są przydatni jak chcemy mieć węższą kadrę, a do tego dążyłem w tym sezonie. Zbyt szeroka kadra miała negatywne konsekwencje, bo nie było możliwości dać szans młodym zawodnikom. Teraz mamy 16-17 bardzo dobrych zawodników. Nie mamy może dwóch równorzędnych na każdą pozycję, ale nie wiem, czy o to chodzi. Muszą też być młodsi, którzy mają pozycję numer 2, którym może brakować do numeru 1. To dobry układ, bo młody zawodnik w takim dobrym zespole, przy dobrym konkurencie, bardzo fajnie się odbije i za pół roku może go dogonić, a za rok prześcignąć – mówi dyrektor sportowy Legii.

- Uważam, że młodzi zawodnicy z podstawowego składu jak Nawrocki, Rosołek, Tobiasz czy Muci zanotowali mniejszy lub większy progres. Ważne, by doświadczeni zawodnicy grali na swoim optymalnym poziomie i kręcili się z formą w okolicach swoich możliwości - dodaje Zielński.

- Czy będą transfery? Rozmawiamy dużo o transferach, a za mało o tym, co dzieje się na boisku, kto robi progres, a kto nie. Chcemy pracować w normalnej atmosferze, a nie w atmosferze hejtu, więc liczę się z opinią kibiców. Staram się jednak, by nie miało to wpływu na decyzje, które podejmuję. Muszę sam być do tych decyzji przekonany, muszą być pragmatyczne i nie ulegać presji. A to nie jest łatwe.

Jakich zawodników szuka Legia?
- Szukamy graczy na takim poziomie, że nie są jeszcze gotowi na topowe ligi i ekstraklasa może być dla nich odpowiednim miejscem, ale takimi piłkarzami również jest zainteresowanie. Są utalentowani młodsi gracze z lig słabszych albo z drugich lig krajów lepszych piłkarsko. Ostatnio była sytuacja, że w oczy rzucił się 20-letni napastnik z drugoligowego zespołu ze słabszej ligi, a nie było go łatwo znaleźć poprzez statystyki na platformach. Okazało się jednak, że inni też dużo oglądają, bo jak zaczęliśmy rozmawiać z jego agentem, to na karku siedziało mu już 9 klubów. Wyrywkowo sprawdzaliśmy i faktycznie takie zainteresowanie było. Tym samym jego oczekiwania znacznie wzrosły, a to dopiero kandydat na piłkarza. Uważam, że w ciągu roku mógłby być naszym czołowym napastnikiem, ale my na taki ruch możemy przeznaczyć odpowiednią kwotę, nie możemy dać tyle, co na zawodnika pierwszego składu.

- Testy Koreańczyka to wyjątkowa sytuacja. Teraz ciężko kogoś namówić na testy. Na razie trudno o oceny. Dowiedzieliśmy się tego, co już wiedzieliśmy - dobry technicznie, kreatywny, z dobrą lewą nogą. Chcemy zobaczyć jak poradzi sobie w rywalizacji sportowej na tle naszych piłkarzy i przeciwników, to jest najistotniejszą sprawą. Był 24 godziny w podróży, do tego dochodzi zmiana strefy czasowej, więc dajmy mu trochę czasu. Najistotniejsze będą sparingi, w których powinien zagrać.

Budżet transferowy, czyli ryzyka nie będzie
- Budżet transferowy? Nic się nie zmieniło. Powtarzam to jak mantrę, ale taka jest prawda. Przez ostatnie lata przyzwyczailiśmy agentów do tego, żeby rzucali wysokie kwoty jeśli chodzi o oczekiwania zawodników dla Legii. Oferty dla Legii wynosiły np. 35 tys. euro miesięcznie, a dla dla Rapidu Wiedeń 15 tys. euro. Agenci znają stawki na rynku i przez lata taką opinię sobie wyrobiliśmy. Teraz powoli to się zmienia.

- Jest nas stać, by kogoś ściągnąć z wolnego rynku, ale na ten moment lista płac jest pełna. Zeszliśmy kilka milionów z budżetu drużyny. Teraz jest na poziomie, który ustaliliśmy sobie przed sezonem. Nie ma możliwości, by zatrudnić kogoś, bo byłoby to ponad budżet, a takiego ryzyka nie chcemy i nie możemy podejmować. Jeżeli kogoś uda się sprzedać, to stworzy się miejsce, by kogoś dobrego sprowadzić. Czy uda się sprzedać? Pracujemy nad jednym tematem, ale jest trudno. To taki temat, który mógłby zluzować budżet płacowy, a nie osłabiłby zespołu.

fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com

Przedłużenia kontraktów, kto może odejść?
- Negocjacje z Bartoszem Kapustką toczą się od kilku tygodni. Jesteśmy naprawdę bardzo blisko, dziś czekam na odpowiedź. Z Arturem Jędrzejczykiem porozmawiam w najbliższych dniach. Ja jestem dobrej myśli, ale bez podpisu nie można być niczego pewnym.

- Chciałbym, żeby Josue i Mladenović zostali co najmniej do końca sezonu. Rozmawiałem z nimi i ich agentami i mówiłem, że nie jestem absolutnie zainteresowany tym, by któryś z nich nas opuścił przed końcem sezonu. Mamy cele sportowe do zrealizowania, a to są dla nas kluczowi zawodnicy.

- Z agentem Josue już dawno wyjaśniliśmy sobie sytuację. Rozmowa była tego typu, że on ma postawione przez zawodnika wymagania. Wie, że żaden polski klub - w tym Legia - nie jest w stanie tych oczekiwań spełnić. Mowa o kwotach wyższych niż nowa umowa Iviego Lopeza w Rakowie - takie wyzwanie zawodnik postawił agentowi. Jeśli będzie taka sytuacja, że taką ofertę trudno będzie mu znaleźć, to będzie mógł rozmawiać z Legią na takim poziomie, na jakim Legię jest stać. Jak będą nieduże różnice z innych klubów, to on preferuje Legię, bo dobrze się czuje w tej drużynie. Biorąc pod uwagę jego wiek, nie dziwię się mu i Mladenoviciowi, że szukają takiej oferty, która ustawi ich finansowo.

- Nie było tematu transferu Lindsaya Rose, nie było też rozmów o odejściu Mattiasa Johanssona.

- Największe zainteresowanie jest Tobiaszem i Nawrockim, konkretna oferta na piśmie się nie pojawiła, jest sondowanie i pojawiają się kwoty.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (61)

+dodaj komentarz
Zdzicho - 15.01.2023 / 07:15, *.tpnet.pl

Byl sobie yaki zawodnik, notabene emocjonalnie zwiazany z Legia, ktorego za darmoche wypchnieto do Zabrza. Tam troche nastrzelał i zaraz będzie transfer za szmal przy ktorym miodek jest mokry. My niestety w miejsce tego chlopaka, wzielismy kramera z duxym kintraktem i....

odpowiedz
Mioduski będzie zadowolony - 14.01.2023 / 16:54, *.play-internet.pl

Powiedz to Jordanowi Majchrzakowi żeby wracał z Rzymu , bo stawiacie na szkolenie.

odpowiedz
:) - 14.01.2023 / 16:58, *.play-internet.pl

@Mioduski będzie zadowolony: na jego miejsce już szkoła tego Koreańczyka

odpowiedz
Manuela za Mięciela - 14.01.2023 / 16:52, *.play-internet.pl

,,Musimy postawić na szkolenie" a na zdjęciu Dyrektor z koreańczykiem- pierwszym efektem tego szkolenia ;)

odpowiedz
WoLa - 14.01.2023 / 16:48, *.tpnet.pl

Szkolenie? Hmmm w okolicach roku 2009 wyszedł z naszej akademii niejaki Michał Żyro, chłopak miał dwie gorsze nogi i za każdym razem jak wychodził na boisko to wyglądał jakby pierwszy raz w życiu grał w piłkę, typ jest oficjalnie najgorszym zawodnikiem występującym na boiskach Ekstraklapy w XXI wieku i to pokazuje jak słaba jest akademia ... do dzisiaj niewiadomo jak takie drewniane beztalencie przeszło tak wiele szczebli w akademii Legii i jakim cudem został dopuszczony do pierwszej drużyny...

odpowiedz
reckLess - 14.01.2023 / 10:07, *.orange.pl

Musimy postawić na szkolenie i oddawać Praszelików, Włodarczyków i Mosórów za czapkę gruszek aby inni zarobili i byśmy mogli prze....dalać z Miedziami i Kielcami z zarabiającymi dziesiątki tysięcy Euro najemnymi kalekami balangowiczami.

odpowiedz
Kriss - 14.01.2023 / 12:45, *.centertel.pl

@reckLess: dokładnie jak mówisz .

odpowiedz
Hiszpan - 14.01.2023 / 09:30, *.play-internet.pl

Jay-Z nie kompromituj się więcej. Ptaszki ćwierkają że Włodarczyk z Zabrza wyleci za kilka milionów euro a Ty wziąłeś inwalidę Kramera. Nadajesz się do menadzerków jak Kaczor do NBA.

odpowiedz
Eduardo - 13.01.2023 / 20:19, *.toneticgroup.pl

To wy k... jeszcze nie postawiliscie na szkolenie???!

odpowiedz
Biała siła - 14.01.2023 / 02:09, *.t-mobile.pl

@Eduardo: Haaaaa ,no właśnie ,brawo !!!!

odpowiedz
Wojtek86 - 13.01.2023 / 15:27, *.chello.pl

"Musimy postawić na szkolenie" = brak kasy w budżecie na transfery.

odpowiedz
Tomek 82 - 13.01.2023 / 14:58, *.plus.pl

Akademia jest już kilka lat a ja nie widziałem i nie słyszałem żeby ktoś prowadził jakiś nabór dzieciaków chociażby nawet z okolic.
Moim zdaniem to trzeba szkolić dzieciaki już od 3-4 roku życia.

odpowiedz
zduneq - 13.01.2023 / 13:35, *.inetia.pl

Ciągle tylko pier...olo w tej polskiej piłce "musimy postawić na szkolenię" itp.
Może w końcu czas skończyć pier...lić o tym co musimy zrobić tylko to po prostu zrobić.
Rozumiem, że na efekty trzeba czekać minimum 10 lat, ale od gadania nic nie przybywa!

odpowiedz
GCW - 13.01.2023 / 11:58, *.com.pl

Słyszymy to wszyscy od dekady...
Już teraz miały być tego efekty a jak nic się nie zmieniło tak nic się nie zmienia i raczej PUSTE Twoje słowa są...
Nawet akademia która jest wybudowana za publiczne pieniądze, którą tak się szczycicie i chwalicie nic nie pomogła...

Dzieje się tak, bo do szkółki trafiają chłopaki nie z talentami a z "plecami"
Z resztą i tak nie umiecie takich wykorzystać. PATRZ Włodarczyk lub Mosór...

odpowiedz
Wacław - 13.01.2023 / 10:08, *.com.pl

Zielu myślałem że Ty coś podziałasz a Ty tylko farmazony sadzisz jak Miodek

odpowiedz
ZenekL3 - 13.01.2023 / 01:21, *.chello.pl

Pan Jacek marzy o tym samym co Mioduski, że wychowamy sobie młodych piłkarzy. Niestety panie Jacku w piłce juniorskiej obowiązują już prawie te same zasady co w seniorskiej - kto nie ma miedzi tego juniorzy uciekają do Ruchu Chorzów.

odpowiedz
kaLi troche möwiĆ po PoLska... - 12.01.2023 / 23:43, *.57.117

No Ludzie teraz sie obudxili a co zmioduski zrobił orzez 5 lat on umie budować pod bajorami zagrxybiałe akademie z ciasnymi pokoikami aLe z tv, wiêc orzeniusł StoLice na eieś i sLoma wystaje...

odpowiedz
SEBO(L) - 12.01.2023 / 23:07, *.chello.pl

Większość z tych 16- 17 bardzo dobrych piłkarzy "osiągnęło" w zeszłym sezonie 10. miejsce. Jeszcze raz gratuluję tego osiągnięcia.

Jeden z nich,rzeczywiście dobry,Luquinhas odszedł zimą,i dobrze,bo w tej lidze zawodników technicznych z dryblingiem nie chroni się przed rzeźnikami (macham środkowym palcem sędziom),i chłop skończyłby jako kaleka w Polsce. Ale wrócę do tych "bardzo dobrych piłkarzy". Kto jeszcze odszedł? Mogę kogoś pominąć,kto odszedł z klubu nie pamiętam już dokładnie.

Boruc? :) To może Kastrati? Pekhart owszem,choć on już powoli chyba kończył poważne granie,ale wcześniej jego gole dały mistrzostwo. Juranovic nie dołożył się do sezonu wstydu.
No,ale w stan posiadania tej bardzo dobrej kadry meczowej są zapewne zaliczani ci, co przyszli przed tym sezonem. Więc... czy chodzi o Carlitosa? Na obecną chwilę dobre,to mogą być wspomnienia jego gry. Przyjechał do odbudowy,więc musimy czekać. To może Baku? Dostał sporo szans,czy je wykorzystał? Miał pozytywny wpływ na wyniki? Więc może mowa o Pichu, który jak na człowieka do rotacji,wykonał swoje zadanie w przekroju rundy,bez rewelacji,ale jemu bliżej już do świadczeń emerytalnych niż kasowego transferu. W takim razie "musi" to dotyczyć Kramera. Z tym,że on poszedł póki co vabank na kasę NFZ,więc czekamy,jak w przypadku Carlitosa. Nowy rezerwowy bramkarz Hładun obecnie jest może bardzo dobrym bramkarzem rezerwowym.

Z czego wyliczyć aż tylu w tym sezonie? Więc większość widzieliśmy już w zeszłym,i ta 17-stka bardzo dobrych piłkarzy (pozostali z zeszłego sezonu razem z nowymi), plus ci gorsi, traci 9 punktów do Rakowa... po pierwszej rundzie. Więc jakich zawodników ma Raków? Wybitnych? Genialnych? Mało tego. Mając na uwadze letnią,kolejną przebudowę,nasi zawodnicy powinni być bardziej wypoczęci od tych z Częstochowy, którzy grali latem w kwalifikacjach. A mimo to,dogrywając mecze zaległe,wypracowali taką przewagę nad ekipą, która rozgrywała zazwyczaj JEDEN MECZ NA TYDZIEŃ...

Szkolenie młodzieży... Słyszeliśmy to od lat,o potrzebie ośrodka szkoleniowego też. A teraz mamy ośrodek,ale szkolenia chyba nie ma,bo tych efektów w kadrze nie widać. Wyszkoleni albo od nas odchodzą,nie mając szans na grę,albo grają nieliczni - rzadko lub mało. Część nie gra,lub gra epizodycznie,bo są za słabi. Więc... ciągle słyszymy "musimy szkolić"... Dobrze,chyba trochę lepiej,bo inaczej,to po co? :)

odpowiedz
mirek - 13.01.2023 / 10:54, *.centertel.pl

@SEBO(L):
No ale zapominasz że rok wcześniej podobna kadra została Mistrzem. W tamtym sezonie było dodatkowe utrudnienie. Mieliśmy Michniewicza. W pucharach ze Slavią jak postawił autobus i Emreli wturlał jedną bramkę to się udało. Ale w lidze trzeba było zagrać coś do przodu żeby wygrywać, bo to z nami większość chce się bronić no i było jak wiemy.

odpowiedz
SEBO(L) - 13.01.2023 / 12:05, *.chello.pl

@mirek: wcale nie zapominam. Przecież napisałem, że gole Pekharta dały mistrzostwo. Plus mocne boki - Juranovic, Wszołek, sezon życia miał też Mladenovic,Luqi jeszcze chciał narażać życie ;) Bardzo dobry piłkarz przez dłuższy czas utrzymuje formę,albo jest sezonowcem. Masz rację,Czesiu postawił stempel u nas,a potem na kadrze. Ale z tymi bardzo dobrymi piłkarzami to lekka przesada,niech to udowodnią w dłuższym okresie czasu, bo jesienią zwycięstwa były w większości przypadków przepychane kolanem,nie było w tym stylu cokolwiek przyjemnego dla oka. No,ale trwa 95. przebudowa, może jeszcze przyjdzie... Póki co ta niezbyt zmęczona ekipa traciła do lidera co kolejkę średnio około pół punktu... :(

odpowiedz
Leszczyk - 12.01.2023 / 22:23, *..

Szkolić młodzież, ciekawe. Dla Górnika chyba, na Włodarczyku kilka mln pewnie zarobią

odpowiedz
Afro - 13.01.2023 / 13:49, *.chello.pl

@Leszczyk: w punkt

odpowiedz
Urs72 - 12.01.2023 / 21:22, *.chello.pl

Korporacja pranie Mózgu.... u Zielka się zaczeło a był wielki szacun a teraz ............

odpowiedz
Paco - 12.01.2023 / 18:21, *.orange.pl

Jacku drogi, nie ma kasy to gadanie o szkoleniu. Kto ma szkolić polskie nieudaczniki? Tu trzeba wdrożyć system który sprawdził się w Szwajcarii Austrii Skandynawii . Nie mówię o Francji i Belgii .

odpowiedz
Trampek - 12.01.2023 / 17:10, *.125.90

Cytat: "Zieliński: Musimy postawić na szkolenie" koniec cytatu . .... Lepiej późno niż wcale .

odpowiedz
:) - 12.01.2023 / 15:03, *.play-internet.pl

16 -17 bardzo dobrych zawodników ??? Dobre

odpowiedz
Byniu - 12.01.2023 / 12:58, *.vectranet.pl

Panie Jacku jeżeli to prawda ,że Josue w pewnym sensie szantażuje Legię i domaga się od niej nieprzyzwoitych pieniędzy jak na warunki w Polsce to trzeba dać sobie spokój i jak nie chce pójść na kompromis to niech idzie grać do innego klubu. Dobry jest ale bez przesady. Facet za 2-3 lata pójdzie na emeryturę. Trzeba myśleć o przyszłości i szukać nowych ludzi

odpowiedz
Wyrwikufel - 12.01.2023 / 12:29, *.netfala.pl

Nie ma siana to trzeba szkolić to co jest albo to co przychodzi za darmo.

odpowiedz
Wieczny fan Zielińskiego - 12.01.2023 / 05:00, *.play-internet.pl

Trzeba postawić na szkolenie...Koreańczyków dostępnych za darmo

odpowiedz
onomatopeja22 - 11.01.2023 / 17:56, *.interkam.pl

hahhaa wy urwa szkolicie szkolicie i albo wychodzi taki paralityk jak Rosołek albo oddajecie mlodych za free-sezon 22/23 z tym skladem i mlodzieza widze na 8miejscu

odpowiedz
Juri - 11.01.2023 / 17:43, *.inetia.pl

Szkoda słów.

odpowiedz
olew - 11.01.2023 / 17:20, *.vectranet.pl

Że nie czyta i nie będzie czytał internetu, tym mnie Zielu zachwycił !!!
Brawo Legia !

odpowiedz
Arek - 11.01.2023 / 18:55, *.tpnet.pl

@olew: akurat, że nie czyta internetu, to tylko na zdrowie mu wyjdzie. Przynajmniej w szambie nie utonie.

odpowiedz
olew - 11.01.2023 / 22:44, *.vectranet.pl

@Arek: No właśnie dlatego jestem Nim zachwycony, mamy doskonałego dyrektora, kiboli szanuje, ale nie ulega im, no bo my kibole generalnie mało wiemy, mało możemy i mało kumamy. Polecam ten wywiad, tutejsze streszczenie jest i kiepskie i nieco fałszujące .

odpowiedz
ziutek - 11.01.2023 / 16:12, *.vectranet.pl

W 2023 wpadli dopiero na pomysł o stawianiu na szkolenie.

odpowiedz
Ty - 11.01.2023 / 15:50, *.145.139

Jakich zawodników szuka Legia.....

Po jaki h ktoś zadał to pytanie.... Każdy zna odpowiedź....

DARMOWYCH DO LECZENIA NAJLEPIEJ CO NIE MAJĄ ARGUMENTÓW ZEBY WYRWAC GDZIES LEPSZY KONTRAKT....

wszystkie te wywiady są po to aby przekonać kibiców na dalsze oddawanie pieniędzy mioduskiemu coby miał co odłożyć na konta w Luksemburgu. Po to żeby was dalej doić !!
MIODUSKI midas tylko że zamiast w złoto zamienia wszystko w gówno!

odpowiedz
MIODUSKI KONFABULANT - 11.01.2023 / 17:33, *.telefonica.de

@Ty: MIODUSKI LICHWIARZU WON Z LEGII. Dobrze napisałeś kolego.
Drugiego Donga testują amatorzy mioduskiego .

odpowiedz
L57 - 11.01.2023 / 21:45, *.chello.pl

@Ty: Pogonimy tą patologię. Tylko bojkot jak za czasów ITI.

odpowiedz
13 - 11.01.2023 / 15:50, *.204.85

Panie Zieliński.
Dam Panu żołnierską radę.
Sekcja dalekiego rozpoznania z jednostek specjalnych to twarde ch_je.
System szkolenia jest prosty.
8 godzin dziennie jak szkola.
45 minut jednostka treningowa.
Dzien w dzien plus dwa dni wolnego w tygodniu.
WF polega najpierw na testach a potem indywidualnym progresowaniu.
Ma byc ciezko.
Z treningu na trening widzisz postepy.
Sila, sprawnosc, pewnosc siebie rosnie.
Potem dobre zarcie, odzywki, i jazda na taktykę, w teori lub praktyce.
Do tego sa przedmioty dot. wrogich armii, (czyli dla was klubow pilkarskich).
Wszystko jest poukladane i konkretne.
Przy srednim budzecie zbudowalismy najlespsze jednostki specjalne na swiecie...
A Wy? Co zbudowaliscie?
Nie wiem jak wygląda konkretnie wasz program treningowy, ale jak obserwuje Legie to w ch_j slabo. Jak to mozliwe, ze gosc ma potencjal w wieku 12 lat a wy go marnujecie juz przed 18.
Czlowieku! Operator takiej sekcji to nie tylko silne nogi i kondycja jak u pilkarza. To ogromna wiedza i dodatkowe umiejętności, ktorych w Legii chyba mocno brakuje.
Potrzebujesz dobrego programu do odbudowy Legii?
Zglos sie po emerytowanych specjalsow odpowiedzialnych za pion szkolenia w JW 2305/ JWK lub Formozie. W 3 lata Legia bedzie najbardziej wysportowana druzyna we wschodniej europie.
Dyscyplina i nie pier_enie sie z piłkarzami to podstawa. W zamian za poswiecenie, otrzymujemy możliwość grania, czyli dume, oraz opieka specjalistow. Mowie, Zielu, wez sobie to do serca bo masakro tragedia...

odpowiedz
13 - 11.01.2023 / 16:10, *.204.85

@13: pamietaj o testach na twarde narkotyki. Bo widze ze gwiazdunie po koksie szaleja w Warszawie i okolichach.

odpowiedz
Koneser polskiej piłki klubowej - 11.01.2023 / 14:52, *.plus.pl

17 dobrych zawodników? Hahahaha

Klub zadłużony, ale na obóz w luksusowych kurortach zagranico jest

Kolejny słodkopierdzący z miodowego corpo Miodek and Friends

odpowiedz
Singspiel - 11.01.2023 / 15:06, *.plus.pl

@Koneser polskiej piłki klubowej: bo w Polsce drożej

odpowiedz
13 - 12.01.2023 / 06:51, *.204.85

@Koneser polskiej piłki klubowej: zgadzam sie prawie...
Otóż system finansowy oparty na zadluzeniu jest najbardziej oplacalny. Od dlugu nie placi sie podatkow. Wiec jesli dlug przekracza przychod macie odpowiedz. Wszystkie duze firmy i korporacje a nawet robia w ten sam sposob. Pozyczaja tyle by byc zadluzonym. Generowany dochod i tak sie rozplywa w ratach, i roznych dziwnych przedsiewzieciach finansowych... Nikt tego nie ogarnie. Chyba ze masz wtyke w Miodka ksiedowosci z Luksemburga... Wtedy moze dobrze namieszsac. Ale Panowie... Ja bym takiej sraczki w necie nie robil. Mam Rodzine ktora kocham i prace ktora lubie. Na tym sie skupcie.

odpowiedz
olew - 11.01.2023 / 14:09, *.vectranet.pl

Mamy dobrego dyrektora ! Brawo Legia !

odpowiedz
MIODUSKI KONFABULANT - 11.01.2023 / 17:35, *.telefonica.de

@olew: Tylko że kłamie jak poprzednicy .
MIODUSKI WON LICHWIARZU

odpowiedz
olew - 11.01.2023 / 17:44, *.vectranet.pl

@MIODUSKI KONFABULANT : nie kłamie, jest doskonały

odpowiedz
WSL - 11.01.2023 / 13:07, *.orange.pl

Dopiero teraz pomyslelismy o szkoleniu a do tej pory to co bylo !!!

odpowiedz
xyz - 11.01.2023 / 12:50, *.cyfrowypolsat.pl

Orzo
Gratki za trzeźwą ocenę sytuacji. Jest tylko jeden problem, umieściłeś swój wpis w miejscu, gdzie goście ogarniają tylko hasło, wywozimy prezesa na taczce, a potem choćby potop...Tutaj poklask mają tylko pożal się boże Majewski zwany Qu.asem i Żuk ekonomista od liczenia nieswoich pieniędzy.

odpowiedz
Komornik Stefan - 11.01.2023 / 14:27, *.orange.pl

@xyz: Zapomniałeś o mnie, wkrótce sobie przypomnisz.
Klub jest bankrutem, tylko niektórzy jeszcze o tym nie wiedzą lub zakłamują rzeczywistość...
Reszta to pozory i gra psychologiczna.

odpowiedz
Mioduski Won - 11.01.2023 / 12:45, *.autocom.pl

Szkoda, ze to myslenie jest w momencie kiedy nie mamy innej drogi bo nie mamy pieniedzy. Lata jechania na paleniu kasą. Po takich slowach, wlasciciel powinien spalic sie ze wstydu i sprzedac klub. A propos na co on czeka? Wyszedles w miare na prosta to podejmij decyzje. Albo dokladasz kase dalej, ryzykujesz, probujesz wrocic na nalezyte miejsce albo won, jak nie masz/nie chcesz dokladac. Nie mozna stac w miejscu i trzymac sie kurczowo Legii i nie robic nic, patrzec jak sobie dryfuje w srodku tabeli bo nie ma pieniedzy. Dzialanie na szkode spolki.

odpowiedz
Steffen Freund - 11.01.2023 / 12:37, *.datapacket.com

"- Szukamy graczy na takim poziomie, którzy nie są jeszcze gotowi na topowe ligi i ekstraklasa może być dla nich miejscem, ale takimi piłkarzami również jest zainteresowanie."
Co to qewa znaczy? Bo ja nie kumam tego belkotu. Albo matol, albo "redakcyjny dziennikarzyna" balwan z co najwyzej podstawowka.

odpowiedz
L - 11.01.2023 / 12:48, *.autocom.pl

@Steffen Freund: ale mówisz o sobie? Bo to ty nie potrafisz polskich znaków używać, a wyzywasz kogoś, kto napisał poprawnie.

W sumie widać, że nie kumasz prostego zdania. To znaczy, że trzeba szukać piłkarzy, dla których Ekstraklasa będzie trampoliną, tylko, że wtedy mamy również konkurencję tylko nie wśród mocniejszych lig, a na naszym poziomie, na którym są znacznie bogatsze kluby. Mówiąc wprost: aż tak bardzo nie mamy kasy, że nawet marką klubu nie wygramy walki o piłkarza np z mistrzem Węgier, czy Czech.

odpowiedz
Legion63 - 11.01.2023 / 12:35, *.orange.pl

Jakto ??? To do tej pory nie stawialiśmy???

odpowiedz
Orzo - 11.01.2023 / 12:29, *.com.cn

Przyszedl normalny kompetentny dyrektor sportowy po 5 latach .Wyczyscil (poza Charatinem) te stajnie Augiasza w rok .Ma plan .ma wiedze na wyciaganie klubu z tarapatow .Legia pod jego kierownictwem idzie w dobrym kierunku (co widac golym okiem ) malo tego ma Legie w swoim DNA Robi co moze .jest transparetny i otwarty ma komunikacje z kibicami ale niektorym wciaz malo .Czego wy xxxxxx od niego chcecie ? Dajcie duetowi Mozyrko &Zielinski normalnie popracowac .1 rozliczrnie juz w maju .Do tego czasu Panie Jacku czapka z glowy i podziekowania z Panska robote w Legii

odpowiedz
Kibice Legii na poziomie - 11.01.2023 / 14:25, *.orange.pl

@Orzo : Chcemy kompetentnego właściciela, który doprowadzi do sytuacji powrotu klub na właściwe tory.
Przy takim człowieku, Zieliński będzie miał pole do popisu.

odpowiedz
Wieczny fan Zielińskiego - 12.01.2023 / 21:14, *.play-internet.pl

@Orzo : ta wyczyścił z Kastratiego Aby Hanny Skibickiego itd. a w zamian Baku i Pich a i ten Kramer he to tak jakby alkoholik zamiast % zaczął pić energetyki i to nalog i to, ale zastępstwo.

odpowiedz
Farmazonisz Jacku - 11.01.2023 / 12:03, *.druckerei-schmid.de

Budżetu nie chcecie i nie możecie przekroczyć - a co jak nie będzie awansu do eliminacji lub nawet jeśli będzie to czy Legia bez Tobiasza, Nawrockiego, Mladena i Josif awansuje do grupy konfesjonał lig?

Bo to że znajdziesz na ich miejsce równorzędnych kopaczy i będą do dyspozycji trenera od pierwszego treningu przygotowań to nikt nie uwierzy.

Chcesz szkolić tak, no to załóżmy że jest to Tobiasz, którego latem już nie będzie. Czyli rok gry jako podstawowy gracz i sprzedaż.
Jak wtedy zbudować drużynę!? Akademia raz wypluje jednego, raz dwóch a najczęściej żadnego przez kilka lat.

To twój plan czy klaskać to co ci nakazuje wylokowany przygłup?

odpowiedz
Wycior - 11.01.2023 / 11:57, *.t-mobile.pl

Zgoda, że musimy postawić na szkolenie. Tylko co z tego jak potem oddajemy tych chłopaków za darmo lub za drobne. Mosór, Włodarczyk, Praszelik, Łakomy, Majchrzak - to tylko przykłady z 2 ostatnich sezonów… Zaraz stracimy Strzałka. Żaden nie dostawał szansy pogrania chociażby 15 minut w wygrywanym już meczu bo na ławce są młodzi, zdolni Pich, Sokołowski czy Charatin…

odpowiedz
Pawciu - 11.01.2023 / 11:55, *.net.pl

Mamy mlodych zdolnych, tylko sciaga sie zagraniczny szrot nie dajac sie wykazac mlodym albo szybko sie ich pozbywamy chcac zarobic

odpowiedz
Leśny Dziadek - 11.01.2023 / 11:42, *.t-mobile.pl

Mamy 16-17 bardzo dobrych zawodników.
,,No nie wydaje mnie się,,.
Musimy postawic na szkolenie.
Od ilu lat istnieje akademia? To na co do tej pory tam stawialiśmy, na szkło na stole?
Trzymajcie się panowie, bo zostaliście wsadzeni na ,,konia trojańskiego,, przez prezesa tysiąclecia
I jedna prośba - proszę przestać opowiadać brednie...

odpowiedz
Cyniek - 11.01.2023 / 11:28, *.heldenvannu.net

Miodek sprowadził Legię na dno jeszcze nie dawno marudzilismy że przychodzą piłkarze z kartą na ręku tylko do nas że niedtsc nas na kupno grajka za 300 500tys hmmm teraz już niestsc nas nawet na kopacza bez klubu brawo Panie Mioduski

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2023 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.