fot. Mishka / Legionisci.com
REKLAMA

Władze Warszawy nie zgadzają się na finał PP na Stadionie Narodowym

Woytek

Mariusz Piekarski z RMF FM poinformował, że władze Warszawy nie wydały pozwolenia Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej na przeprowadzenie dwóch imprez masowych: finału Pucharu Polski zaplanowanego na 2 maja i towarzyskiego meczu reprezentacji, który ma się odbyć 16 czerwca. Jednocześnie PZPN otrzymał pozwolenie na zorganizowanie na Stadionie Narodowym meczu Polska - Albania, który odbędzie się 27 marca.

Taka decyzja została wydana na podstawie opinii komendanta policji. Można się domyślać, że to nie koniec tematu i w najbliższych tygodniach będzie miał swój ciąg dalszy.




REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (104)

+dodaj komentarz
gutek - 02.04.2023 / 07:54, *.chello.pl

Władze W-wy nie zgadzają się na finał PP a na Śląsku też władze KO też nie chcą dopuścić do rozgrywania na Stadionie Śląskim meczów Ruchu Chorzów.
Kibice -obudzmy się!

odpowiedz
ZenekL3 - 28.03.2023 / 17:52, *.chello.pl

Władze Warszawy niczym się nie zajmują oprócz promocji kurdupla.

odpowiedz
Sasza - 28.03.2023 / 13:41, *.net.pl

Aż się prosi, żeby zadać pytanie o jakieś k.wa uzasadnienie bo chyba nikt nie wydał tych decyzji na podstawie własnego widzimisię. A jak nie ma uzasadnienia to rzeba zapytać. A jak nie chcą odpowiedzieć to trzeba wyraźnie o tym napisać, że mają nas w d.pie a nie takie pitolenie bez sensu.

odpowiedz
Gdańsk aLbo WrocLaw..... - 26.03.2023 / 20:53, *.37.58

Jeśli organizator finału ma jaja to ze wzglêdu na politycznâ prowokacje powinien zapytač Gdańsk lub Wrocław czy u nich można finał rozegrać a jeszcze Chorzòw mamy, można? Wyjść z sytuacji....

odpowiedz
Jaki panie... - 26.03.2023 / 19:13, *.centertel.pl

Czaskoski się obsrał ...

odpowiedz
Grześ Olimpia1 - 26.03.2023 / 07:11, *.vectranet.pl

Ok zagrajmy w gdanisku....ZKS

odpowiedz
Mariot85 - 25.03.2023 / 22:58, *.cyfrowypolsat.pl

Polski film zamiast czeskiego.Śmierdziele chcieli zagrać z miliciantami na chorzowskim Nieee tyle kasy na niego poszło.Narodowy kosztował.......pp sie nie odbędzie po h.j te stadiony

odpowiedz
Mateusz z Gór - 25.03.2023 / 12:38, *.orange.pl

Po co budowano stadion? Jeżeli władze Wawy nie potrafi zabezpieczyć do obiektu to może właśnie one są do wymiany?

odpowiedz
Biała siła - 25.03.2023 / 09:13, *.t-mobile.pl

Ulice też są niebezpieczne codziennie ktoś ginie i nadal jeździmy ,,więc to lipa

odpowiedz
bizon - 22.03.2023 / 21:27, *.orange.pl

Groteskowo to wszystko wygląda. Komendant policji boi się organizacji meczów w Warszawie? To po ch... nam taka policja? Po ch... nam tak ogromny stadion? W każdym normalnym kraju, taki obiekt byłby wykorzystywany na maksa, tylko nie u nas. Niech hula na nim wiatr... Zamknijmy go.

odpowiedz
Rambo88pl - 23.03.2023 / 18:09, *.vectranet.pl

@bizon: Mi się wydaje ze specjalnie chcą doprowadzić ten stadion do ruiny bo nam tutaj nie jest potrzebny. Był tylko potrzebny na Euro 2012.

odpowiedz
Pino(L) - 25.03.2023 / 11:23, *.play-internet.pl

@bizon: pytanie jaką funkcję pełnić ma stadion? Był szpitalem, ma być bazarem? Mówimy o finale PP. Co za kraj ....

odpowiedz
Avatar - 22.03.2023 / 13:32, *.centertel.pl

Jarek to ogarnie.

odpowiedz
Pablo Nowiak - 22.03.2023 / 09:13, *.centertel.pl

Musi być na Narodowym, bo przecież nie zagramy z rakowem na boisku MKS KAŃCZUGA !!! Z drugiej strony patrząc, raków bez oprawy wchodzi to im to bez różnicy bo zasady kibicowskie w d...ie mają. Nienawidzę lecha ale na finale PP popierałem ich.

odpowiedz
Lw73 - 23.03.2023 / 09:44, *.t-mobile.pl

@Pablo Nowiak :
No niestety policja umywa ręce

odpowiedz
GrzeLeg - 24.03.2023 / 14:55, *.157.168

@Pablo Nowiak : byłem ostatnio w Kańczuga

odpowiedz
boczeks - 21.03.2023 / 22:49, *.inetia.pl

Bo ten osobnik już dawno powinien być odwołany w referendum ale nikt nie kwapi się by to zorganizować...

odpowiedz
OPEN - 22.03.2023 / 14:20, *.vectranet.pl

@boczeks: A ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Policja się nie zgadza, nie Trzaskowski...

odpowiedz
Ktoś - 23.03.2023 / 07:58, *.t-mobile.pl

@OPEN: a Ty umiesz? Policja jedynie opiniuje, nie zgadza się jak zwykle Trzaskowski, bo dobrze wie, że nikt z obecnych go nie lubi

odpowiedz
Sasza - 24.03.2023 / 09:19, *.net.pl

@Ktoś: a czy Trzaskowski może wydać pozwolnie wbrew opinii policji? Gdyby w takiej sytuacji coś się stało to pewnie poszedł by siedzieć.

odpowiedz
Kermit - 24.03.2023 / 10:56, *.chello.pl

@Ktoś: ale niestety ty nie umiesz. Policja opiniuje i ta opinia tak naprawdę jest dla władz miasta wiążąca. Nikt nie podejmie decyzji wbrew zaleceniom Policji. Bo jak coś się stanie to "ktoś" zniknie, a władze miasta zostaną złapane na wykroku.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.03.2023 / 13:15, *.t-mobile.pl

@Kermit: Ale Ty naiwny jesteś. Aż żal czytać takie paprochy.

odpowiedz
Super Przemo - 21.03.2023 / 15:56, *.net.pl

Mam nadzieję że jak wygramy z Górnikiem Łęczna w półfinale, to zagramy finał w Gdańsku. Nie wiem z kim. Wiem jedno. Że jeśli z wami to macie przeje...ne. Lechia i Raków.

odpowiedz
(L) - 21.03.2023 / 16:29, *.ilabs.pl

@Super Przemo :

Dzięki za info

odpowiedz
PLK - 21.03.2023 / 22:55, *.156.70

@Super Przemo : wy to raczej w Bełchatowie!!! Hihi....

odpowiedz
Rio - 21.03.2023 / 15:44, *.oxynet.pl

Komendant policji pełen obaw. Granatnik trzeba mu wręczyć w prezencie

odpowiedz
Nie ten komendant , - 25.03.2023 / 09:11, *.t-mobile.pl

@Rio: chyba

odpowiedz
Januszek - 21.03.2023 / 15:32, *.chello.pl

Skoro nie bydgosz to dawajcie na Slaskim w Chorzowie fajny wyjazd byly i zgody mialyby blisko

odpowiedz
(L)eve(L)64 - 21.03.2023 / 15:30, *.plus.pl

Wiadomo już od roku że Kulesza załatwił PP w Białymstoku bez udziału kibiców drużyn grających w finale.

odpowiedz
AAA - 21.03.2023 / 12:01, *.play-internet.pl

O Szambelan Rafałek się uaktywnił....

odpowiedz
Cezar. - 21.03.2023 / 10:28, *.centertel.pl

Czajkowski to kibic Unionu Berlin i reprezentacji Niemiec, chociaż jeśli chodzi o futbol,to on nie wie na czym polega spalony,czy co to jest wolny bezpośredni,dyletant w każdej dziedzinie życia.

odpowiedz
Gregor - 28.03.2023 / 13:26, *.kabel-deutschland.de

@Cezar.: Union całkiem ogarnięta ekipa...

odpowiedz
Rollo - 21.03.2023 / 10:19, *.orange.pl

Zgoda na finał zapewne będzie, tylko bedzie powtórka z zeszłego roku i nie bedzie można wnieść ani oprawy ani flag.
Ale czego się spodziewać po przedstawicielach PO.
Oni maja we krwi nienawiść do kibiców.

odpowiedz
Donnarumma - 21.03.2023 / 20:27, *.inetia.pl

@Rollo: Kotu liźnij. Udowodnisz ze nie ma w tobie nienawiści , tylko sama miłość.

odpowiedz
eLo - 25.03.2023 / 08:36, *.chello.pl

@Donnarumma: a ty Rafałowi

odpowiedz
Mig - 21.03.2023 / 09:16, *.106.67

Spokojnie spokojnie, mecz odbędzie się na Narodowym :]

odpowiedz
Marcin Sielce - 21.03.2023 / 08:09, *.47.234

Najważniejsze, że pan Rafał przekazał 2 bańki na fundację wspierającą mało znaczące mniejszości...

odpowiedz
Trzaskowski - 21.03.2023 / 05:49, *.tpnet.pl

Dzien dobry, zapamietajcie sobie, ze macie jwzdzic 30km na godzine po miescie, zadnych meczy na narodowym, a wasze dzieci bede wpitalac robale a nie mieso. Ja tu rzadze. Zrozumiano

odpowiedz
Podwładny - 21.03.2023 / 07:48, *.net.pl

@Trzaskowski: Oczywiście Panie Rafale, wszyscy wiemy, że to miasta jest Pana !

odpowiedz
Jerz z Potoku - 21.03.2023 / 00:38, *.chello.pl

Kol. @Woytku gorąca prośba; nie szczujcie (mniemam, że nieświadomie) na władze stolicy w tak absurdalnym przypadku. Ale po kolei:
1. wniosek/pozwolenie na rozegranie trzech meczów na SN sporządzili "fachowcy" z PZPN. Dokument lakoniczny, nie różnicujący stopnia zagrożenia i bezpieczeństwa na każdym z planowanych meczów, tj. :27. 03., 02,05 i 16.06,br.;
2. w oparciu o te pzpn-owskie dyrdymały Komendant Rejonowy Policji W-wa VII, jako gospodarz terenu, a w dalszej konsekwencji Komendant Stołeczny Policji negatywnie zaopiniowali przedmiotowe prośby (zabrakło szczegółów i konkretów w ww. piśmie piłkarskiej centrali);
3. w tym stanie rzeczy, tj. niedostatecznej dokumentacji - Prezydent m.st. Warszawy nie mógł wyrazić zgody na rozegranie trzech ww. meczów na SN;
4, znając realia naszego życia polityczno-decyzyjnego nieszczęsny wniosek PZPN zostanie rychło uzupełniony o wymagane szczegóły, co spowoduje, że warszawski ratusz również wyrazi zgodę na rozegranie dwóch pozostałych meczów na tym "feralnym" obiekcie.
Ps.: do niemożliwego końca pozostaje rozstrzygnięcie kwestii; co uczynią władze stolicy, gdy w dniu meczu z Albańczykami (pn.) nad Warszawą będą odczuwalne silne podmuchy wiatru ?
I pomyśleć, że tylko skoczkowie narciarscy przegrywają z aurą...
Loteryjne serdeczności

odpowiedz
Stadion jest Narodowy , a nie samego komendanta - 21.03.2023 / 01:53, *.tpnet.pl

@Jerz z Potoku: odnosząc się do twojego punktu 2 : żaden komendant policji nie jest gospodarzem żadnego terenu naszej Warszawy oprócz jego własnego prywatnego domu i jego komendy . Może być współgospodarzem , jak reszta obywateli Stolicy - a nie że on sam . Nie pisz więcej takich głupot , bo żaden policjant nie jest właścicielem (gospodarzem) wyłącznym : naszych ulic , domów , stadionów , parków i czegokolwiek oprócz ich własnych , prywatnych mieszkań i komend . A twoją prośbę do Wojtka , to se wiesz ... Co to , cenzurę proponujesz ? Jest problem , to on go przedstawia , a Ty tu z jakąś dziwną prośbą wyjeżdżasz . A o ratuszu to weź mi już lepiej nic nie mów , bo nie przepadam za tymi draniami .

odpowiedz
Nawet rzecznik PZPN Kwiatkowski mówi, ze to wina PZPN - 21.03.2023 / 14:09, *.chello.pl

@Jerz z Potoku: Wbrew temu, co się wielu z Was myśli, organy wydają zgody nie na podstawie swojego widzimisię, tylko w trybie decyzji administracyjnej, która jest oparta na przepisach prawa, i czasami, zeby na coś zgodę wydac, potrzebne jest spełnienie iluś tam warunków. Sam rzecznik PZPN mówił, że czegoś tam nie dostarczyli, mimo, że ratusz wzywał ich do uzupełnienia wniosku. Dostarczą i decyzja (zgoda) będzie wydana. Nie musicie więc tak płakać. Ja się czyta te komentarze w rodzaju "Trzaskowski i jego mafia reprezentują jedynie lewicowe i post komunistyczne interesy" czy "żadnych meczy na narodowym, a wasze dzieci bede wpitalac robale a nie mieso" to trudno pozbyć się wrażenia, że wielu tu komentujących to zahukani ludzie z manią prześladowczą.

odpowiedz
arek - 21.03.2023 / 19:31, *.chello.pl

@Jerz z Potoku:
niewiarygodne krętactwo; gdzie tu jest informacja że brak jakiejś dokumentacji? Polocja wydała opinię, a dupiarz-trzaskowski podjął decyzję, reszta to jakiś bełkot

odpowiedz
Jerz z Potoku' - 21.03.2023 / 22:30, *.chello.pl

@arek: polecam lekturę mediów sportowych. W nich z pewnością
"dostrzeżesz" informacje dot. niekompletnego wniosku PZPN ws. wyrażenia zgody na przeprowadzenie trzech imprez masowych w wiadomych terminach. Miłej lektury...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 26.03.2023 / 13:18, *.t-mobile.pl

@Jerz z Potoku': Dalej czytaj media, i wierz w to, co piszą, to wylądujesz na ulicy, w spódnicy i z chrabąszczem w ręku, jako zagrycha, do piwa z żuka gnojnika.

odpowiedz
Jerz z Potoku'' - 26.03.2023 / 19:44, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: rozumiem, że zgłosiłeś merytoryczną uwagę "na nie" przeciwko mediom sportowym. Niestety, trudno z Tobą polemizować wobec niezgłoszenia jakichkolwiek argumentów...

odpowiedz
Raz żartem raz setio... - 21.03.2023 / 00:01, *.120.118

FinaL w KIjowie na stadionie Narodowym Ukrainy!

odpowiedz
Czaskowianka - 20.03.2023 / 23:44, *.orange.pl

Bo Trzaskowski i jego mafia reprezentują jedynie lewicowe i post komunistyczne interesy.
Niestety w Warszawie co raz więcej rożnej maści jegomości z całej Polski, którzy się tu osiedlają i maja prawo głosu i głosują na takich lewicowych dyktatorów.

odpowiedz
Hugon - 20.03.2023 / 23:18, *.vectranet.pl

Nie Rafał tylko gość od granatnika.

odpowiedz
BRL - 20.03.2023 / 23:13, *.chello.pl

Jakoś mnie to nie dziwi.
Nie, że kibiców krytykuję, tylko policja i Trzaskowski na pewno bardzo chcą tego finału.

odpowiedz
Kop w KOD - 20.03.2023 / 21:40, *.vectranet.pl

Tęczowy Rafał znowu rzuca kłody pod nogi.
Jak nie Marsz Niepodległości to mecz piłki nożnej.
WON szambelanie !!!

odpowiedz
A mózg toto ma? - 20.03.2023 / 22:56, *.inetia.pl

@Kop w KOD: Umiesz czytać ze zrozumieniem? Kto wydał opinię? Dwa ostatnie zdania - jarzysz , czy to za skomplikowane ?

odpowiedz
tedd - 21.03.2023 / 19:33, *.chello.pl

@A mózg toto ma?:
rozróżniaż tępa pało znaczenie dwóch pojęć? Opinia i decyzja. Kto wydał opinię a kto podjął decyzję?

odpowiedz
A mózg toto ma? - 21.03.2023 / 20:11, *.inetia.pl

@tedd: A ty tępa pało nie kumasz że jeżeli opinia policji jest negatywna to chyba tylko tylko taka tępa pała jak ty podejmie decyzję niezgodną z opinią policji i się podłoży w razie katastrofy budowlanej? Przerabiałeś coś takiego w realu czy tylko matolisz wpisem?

odpowiedz
Ornitolog - 22.03.2023 / 09:44, *.twt.it

@A mózg toto ma?: Wiesz że policja wydała negatywną opinię na temat wpuszczenia kibiców Legii na stadion w Zielonej Górze a mimo to prezydent miasta wydał zgodę na wpuszczenie? A teraz pod stół i szczekaj!

odpowiedz
Lupus - 20.03.2023 / 19:55, *.centertel.pl

To nie jest dobry termin - 1 maja będą rozróby , 3 maja też będzie ostro.
A policja musi odpocząć , a tu 2 maja mecz.

odpowiedz
Juri - 20.03.2023 / 19:42, *.inetia.pl

Ja bym proponował w Poznaniu finał zrobić.

odpowiedz
Alfa romeo - 22.03.2023 / 11:22, *.com.pl

@Juri: DOKŁADNIE , murawe maja najlepsza z duzych stadionów a i kiboli zacnych

odpowiedz
Zięciu - 24.03.2023 / 15:11, *.aster.pl

@Alfa romeo: Taaa... Murawa idealna do sadzenia ziemniaków, a kibole do wykopków...

odpowiedz
Pino(L) - 20.03.2023 / 19:37, *.play-internet.pl

To jaką funkcję ma pełnić ten stadion? Był już szpitalem, ma być bazarem? Mówimy o finale PP.

odpowiedz
Czwarty Pasek Na Dresie - 20.03.2023 / 22:23, *.play-internet.pl

@Pino(L): bazarem też był i łaaaadnych pareee laaaat.

odpowiedz
Arek - 20.03.2023 / 23:29, *.tpnet.pl

@Pino(L): ma być wielofunkcyjny. Był szpitalem, bazarem, a nawet był basenem, przez jeden mecz.

odpowiedz
Ratuż - 21.03.2023 / 00:29, *.tpnet.pl

@Pino(L): Teraz mają być na stadionie organizowane głównie campusy dla młodzieży z po - bo mecze są zbyt niebezpieczne dla Narodu : można się na nich zdeprawować i np. usłyszeć jakieś brzydkie słowa , na tych meczach wszystkich ... Ojej .

odpowiedz
Atmosferić - 20.03.2023 / 18:55, *.orange.pl

Najpierw trzeba awansować do finału. Kalisz czerwonego dywanu nie rozłoży.

odpowiedz
Hehe - 20.03.2023 / 18:36, *.centertel.pl

Super, będzie wyjazd.

odpowiedz
AAA - 20.03.2023 / 18:23, *.chello.pl

do Januszek: tylko nie Bydgoszcz,droga imprezka wyszła.....

odpowiedz
jot - 20.03.2023 / 18:22, *.orange.pl

Przecież jest wyraźnie napisane - na podstawie opinii komendanta policji... Jak pałkowi nie zabezpieczą imprezy to nikt się pod tym nie podpisze. Jak się nawet ktoś zgodzi wbrew opinii komendanta - to komendant i pałkowi powiedzą - robicie to sobie sami, ze swoim zabezpieczeniem i na waszą odpowiedzialność ... Sprytne...

odpowiedz
f - 20.03.2023 / 19:18, *.t-mobile.pl

@jot: niezbyt sprytne, bo nie mają wyjścia - muszą zabezpieczać

odpowiedz
What ? - 21.03.2023 / 00:15, *.tpnet.pl

@jot: A kto ma więcej do gadania , prezydent miasta czy jakiś komediant ?

odpowiedz
Brawn - 20.03.2023 / 18:06, *.161.174

a to Polska - Albania można rozegrać a finału już nie, ciekawe

odpowiedz
Piter - 20.03.2023 / 18:01, *.tpnet.pl

Rozgrzanym głowom, co to juz debatują, gdzie grać finał przypominam - jeszcze możecie w nim nie zagrać :-)

odpowiedz
Człowiek w kasku - 21.03.2023 / 00:05, *.tpnet.pl

@Piter: Nie świruj . Zagramy w finale na 100 % , nie ma innej obcji .

odpowiedz
Człowiek w kasku - 22.03.2023 / 10:41, *.tpnet.pl

@Piter: Oczywiście w rowerowym kasku , nie jakimś innym , hehe .

odpowiedz
Ktoś - 20.03.2023 / 17:41, *.autocom.pl

Trzaskowski ty:

Kurdę
Uparty
Robi
Wariat
Awantury

:)

odpowiedz
Ktoś - 20.03.2023 / 17:45, *.autocom.pl

@Ktoś :
Zapomniałem!

JESTEŚ dopisać

odpowiedz
robal - 20.03.2023 / 16:34, *.vectranet.pl

Dla mnie decyzja mega dziwna. Brak tutaj jakiejkolwiek konsekwencji. Jeden mecz jest ok, a kolejne już nie? Przydałoby się jakieś uzasadnienie i to sensowne. Nie można w ten sposób traktować ludzi

odpowiedz
Opturator - 20.03.2023 / 16:13, *.t-mobile.pl

Apeluję chociaż o minimum obiektywizmu. To Policja wydała negatywną decyzję, co do tamtych dwóch meczów, ponoć brakuje jakichś dokumentów. Prezydent nie podłoży się i nie wyda pozytywnej opinii wbrew Policji, bo naraziłby się na konsekwencje prawne. Mniej zaślepienia, więcej czytania ze zrozumieniem.

odpowiedz
Miki55 - 20.03.2023 / 17:44, *.chello.pl

@Opturator: Ależ ty jesteś naiwny albo ... Tak chyba jednak to drugie. Ile ty masz lat ? Bo świadomość dwunastolatka.

odpowiedz
1948 - 20.03.2023 / 23:30, *.chello.pl

@Miki55: naiwny to jesteś ty… albo ślepo ….

odpowiedz
Riddik - 20.03.2023 / 23:56, *.tpnet.pl

@Opturator: ''bo naraziłby się na konsekwencje prawne .'' Niby jakie konsekwencje prawne ? Przecież policja to nie straż pożarna , żeby mogli decydować o bezpieczeństwie na samym stadionie . O tym czy np. dach jest bezpieczny albo gaz się nie ulatnia , miałaby decydować policja ? Nonsens i bezprawie . Apropo gazu : hwdp ! A apropo dachu : hwd po !

odpowiedz
Ornitolog - 22.03.2023 / 09:46, *.twt.it

@Opturator: to teraz sprawdź jaką opinię wydała policja na temat wizyty legionistów w Zielonej Górze a jaką decyzję podjął prezydent miasta i przestań pier...ić głupoty.

odpowiedz
starszy - 20.03.2023 / 15:56, *.plus.pl

Jak nie dają rady to niech rafau i policjanci zmienią robotę. Do taczek albo na szparagi do Niemiec.

odpowiedz
Piotr - 20.03.2023 / 15:30, *.net.pl

Trzaskowski po raz kolejny pokazuje że ma kibiców w dupie , a ci dalej będą stać jak słupy soli pod stadionem

odpowiedz
Mar - 20.03.2023 / 15:40, *.chello.pl

@Piotr: To policja ma w dupie. Bo po co się wysilać i lepiej zrzucić odpowiedzialność na kogoś innego. Każde władze, każdego miasta się nie podłożą kiedy policja mówi nie. Nie róbmy ze wszystkiego polityki!

odpowiedz
LW - 20.03.2023 / 17:31, *.plus.pl

@Mar : Rok temu to spec od czajki zakazał wnieść transparenty nie żadna policja,w tym roku też coś kombinuje.

odpowiedz
mar - 20.03.2023 / 18:05, *.chello.pl

@LW: Z Twitera Karol Kierzkowski
@Kierzkowski_PSP 2 maj 2022
Szanowny Panie Prezydencie @trzaskowski_
uprzejmie proszę nie wprowadzać opinii publicznej w błąd. Państwowa Straż Pożarna wydała pozytywną opinię dotyczącą bezpieczeństwa pożarowego meczu #LPORCZ, w której "nie zaleca się wnoszenia flag i banerów większych niż 2x1,5m" Stąd decyzja Trzaskowski zgodna z zaleceniem PSP. Jaki urzędnik wyda decyzję sprzeczną ze zdanie PSP. W razie czego prokurator od razu.

odpowiedz
Kajtek - 20.03.2023 / 15:22, *.orange.pl

Finał w Legionowie

odpowiedz
L - 20.03.2023 / 15:01, *.autocom.pl

Spokojnie, jak sie Rafałek zorientuje, ze w finale zagra warszawska druzyna to sie szybko zgodzi. Lubi sie przeciez lansowac przy sukcesie warszawskich klubow.

Swoja droga policja kolejny raz sie kompromituje. Najlatwiejszy mecz do zabezpieczenia, Legia u siebie, Rakow ekipa niedymiąca, tylko jakas garstke lechistow trzeba zabezpieczyc a ci swoje.

A w tym dokumencie jest brak zgody na mecz z udzialem 56 tys. Nie chodzi tu tylko o te liczbe? Przeciez wiadomo, ze na tyle nie bedzie zgody bo trzeba bufory zrobic. Okaze sie, ze dziennikarz chcial blysnac informacja xd

odpowiedz
Januszek - 20.03.2023 / 14:51, *.chello.pl

Proponuje w Bygoszczy :D

odpowiedz
Miasto dupiarza Rafałka - 20.03.2023 / 14:38, *.play-internet.pl

Chciałem tylko żeby PP był na wyjeździe.A melanż trwa....Z fartem mordeczki

odpowiedz
kulturalny cham - 20.03.2023 / 14:37, *.46.202

Finał pucharu Polski tylko i wyłącznie na stadionie rakowa.Jest nowy,ładny i taki inny

odpowiedz
Ding - 20.03.2023 / 14:13, *.play-internet.pl

Rynek rosyjski zamknięty, więc Piekarnik poszedł w dziennikarstwo, by mieć do pierwszego

odpowiedz
Abdul - 20.03.2023 / 13:37, *.2.18

Powinni wpuścić witnamczyków z powrotem z handlem. No bo skoro piłka niet to dawajcie handel, budy z sajgonkami z psa. Po co komu stadion na którym nie można grać? Decyzja głupia to mało powiedziane. TO INNA rzeczywistość!

odpowiedz
Żmija - 20.03.2023 / 13:30, *.vectranet.pl

Niech Ralf poczeka tylko na wybory…

odpowiedz
ic - 20.03.2023 / 13:14, *.orange.pl

To po co ten stadion - zburzyć go

odpowiedz
Ko(L)o - 20.03.2023 / 16:51, *.plus.pl

@ic: Po co burzyć on już się rozlatuje :)

odpowiedz
Typek - 20.03.2023 / 13:08, *.7.42

Przecież to jest absurd. Znowu jest robione pośmiewisko.

odpowiedz
Browar - 20.03.2023 / 13:03, *.play-internet.pl

To proponuję stadion rakowa...

odpowiedz
Robin(L) - 20.03.2023 / 15:29, *.t-mobile.pl

@Browar : Stadion Rakowa ????
To jest bardziej kurnik taki troszkę rozbudowany bo stadionem piłkarskim to tego nazwać nie można ekipy grające w 1 a nawet 2 lidze to mają stadiony a nie kurniki jak w Częstochowie

odpowiedz
SEBO(L) - 20.03.2023 / 22:10, *.chello.pl

@Robin(L): nie ubliżaj kurom i kurnikom...

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2023 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.